abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 14 september 2019 @ 14:37:42 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188942315
(Voor vorige delen van dit topic, klik hierboven naast het paginanummer 1 op pijl naar links. Zo kom je in het vorige deel.)



AVROTROS zal samen met de overkoepelende NPO en de NOS de organisatie op zich gaat nemen. Dus zullen zij ook na moeten gaan denken over presentatoren van het Songfestival 2020. Worden het er twee, drie, vier? En wie moeten zij daarvoor gaan vragen, vinden jullie?



Welk presentatie-duo/trio/team heeft jouw voorkeur en waarom?

Hier verder.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 20-09-2019 22:13:08 ]
  zaterdag 14 september 2019 @ 14:40:49 #2
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188942338
De laatste reactie in het vorige topic:

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 12:45 schreef Nashipeer het volgende:
"Ik heb eigenlijk maar één doel en dat is iets voor het songfestival doen"

Ik denk dat Cornald vooral over deze zin viel, want dat is wel een beetje raar. Alsof je al vanaf jonge leeftijd een droom hebt en je leven ernaar toe werkt om later te kunnen werken voor het songfestival, wat in haar normale dagelijkse werkzaamheden niet het geval is (make-up). Ik denk dat als ze het anders had gezegd, Cornald er nooit over had getweet.

Maar ik zou het wel leuk vinden idd als ze als bijrol kan fungeren. Misschien zoals iemand al opperde de artiesten opmaken terwijl ze een diepgaand interview houdt, of misschien iets tijdens de rode loper, of wekelijkse updatefilmpjes tijdens het opbouwproces van de zaal. Ik weet niet of live presenteren voor een gigantisch publiek haar ding zal zijn, aangezien ze normaal gesproken voor een camera haar werk doet en achteraf kan editen. De ervaring is er nog niet. Maar wie weet is ze een natuurtalent en kan ze het wel makkelijk aan.
Dat ging dan weer over dit:

quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:16 schreef Greys het volgende:
Cornald wordt duidelijk een beetje kriegel van al die mensen die ineens om het hardst roepen dat ze willen presenteren nu het in eigen land is. Anna Nooshin had het natuurlijk ook al over haar grote droom, terwijl je haar daarvoor er echt nooit over hoorde.. :+ Nikkie heeft het dan nog wel wat vaker over het ESF gehad maar ineens wil iedereen. :D

Zet ze maar in als social media ambassadeurs van het esf. Hoeft niet meteen presentatie te zijn. Kunnen ze op hun eigen vlak iets moois betekenen voor esf.


  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 14:46:58 #3
163650 Greys
pi_188942374
Ik denk dat Cornald idd niet weet wat voor achtergrondmuziek ze ooit weleens in haar make-up youtubes had. En dat is ook helemaal niet gek.

Maar van iemand die 'maar één droom heeft' mag je ook wel wat meer verwachten misschien dan een keer Shady Lady als achtergrondmuziek bij een filmpje bv toch? Ze heeft zich er volgens mij niet eerder over uitgesproken in de media of op haar eigen social media kanalen ofzo volgens mij in jaren dat NL niet had gewonnen. ;)

Dus voor Cornald zal het wellicht de zoveelste Nooshin zijn die je er normaal nooit over hoort en nu ineens wel. Weet hij veel van achtergrondmuziek in een make-upfilmpje. Logisch ook wel hoor. :)

Nikkie lijkt me enig als social media ambassadeur voor esf ofzo hoor of in een leuk filmpje met achter de schermen ofzo. Maar ik snap best dat sommige mensen wel even achter hun oren krabben als ze zien wie er ineens allemaal willen presenteren. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188942466
Nikkie moet gewoon in de green room. Punt. Het is zo'n leuk mens
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_188942482
Oh ik snap ergens best dat hij het zo ziet, maar tegelijkertijd is hij wel hoofd van het creatieve team en schrijft hij iemand zonder verder te kijken dus al af. Ik vind ook niet dat ze hoeft te presenteren, dat lijkt me een beetje teveel van het goede, maar door zo’n reactie te geven lijkt het me ook niet dat hij ervoor openstaat om haar te gebruiken voor andere dingen tijdens de show :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 14-09-2019 15:20:55 ]
pi_188942489

Dit deed ze vorig jaar trouwens in de week van het songfestival.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 15:29:29 #7
163650 Greys
pi_188942765
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:01 schreef Em31 het volgende:
Oh ik snap ergens best dat hij het zo ziet, maar tegelijkertijd is hij wel hoofd van het creatieve team en schrijft hij iemand zonder verder te kijken dus al af. Ik vind ook niet dat ze hoeft te presenteren, dat lijkt me een beetje teveel van het goede, maar door zo’n reactie te geven lijkt het me ook niet dat hij ervoor openstaat om haar te gebruiken voor andere dingen tijdens de show :D
Ik zie het zelf echt puur als reactie op het presenteren. Dat quote ie immers. Niet als uitsluiten van andere dingen. Hij zei namelijk exact hetzelfde over Anna Nooshin volgens mij in een eerdere tweet en die zat vervolgens in de Magic 100. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188942946
Cornald heeft zijn punt nu wel gemaakt. Hij mag zich van mij wat professioneler opstellen. Je hoeft niet iedereen die zich kandidaat stelt af te vallen. Bovendien denk ik dat Nikkie een grotere liefhebber is dan bijvoorbeeld Dionne Stax. Misschien vindt hij dat een Youtuber niet de juiste ervaring heeft voor zo'n grote show? Maar dat is precies wat ik denk over nieuwslezers het laten presenteren en daar heeft hij volgens mij niks tegen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 18:21:31 #9
163650 Greys
pi_188944773
Jullie lezen echt heel andere dingen in zo'n tweet dan dat er staat volgens mij? Welke minpunten of nadelen noemt ie van haar om haar af te vallen? Hij had het er laatst over dat ineens iedereen vooraan wil staan om te presenteren en zij is er daar één van. Verder staat er niks.

Ik zag deze 'ophef' hier trouwens niet toen hij exact hetzelfde over Nooshin zei (die daarna alsnog gewoon mee mocht denken bij de Magic 100). Sterker nog, toen juichte iedereen geloof ik 'go Cornald!' :P

(PS hij is volgens mij toch Creative Advisor? Geen hoofd. Wellicht adviseert ie de dames Anna en Nikkie wel in te zetten als social media ambassadeurs met leuke achter de schermen filmpjes ofzo. ^O^ )

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 14-09-2019 18:55:30 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188945253
‘D’r weer een’ klinkt nou niet echt lekker als je over iemand praat. Helemaal niet van iemand die de boel in mag vullen _O- Dat mag toch ook gezegd worden, niet alles wat Cornald doet hoeft geweldig te zijn. Anna Nooshin en Nikkie zijn ook niet te vergelijken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 18:57:49 #11
163650 Greys
pi_188945307
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:
‘D’r weer een’ klinkt nou niet echt lekker als je over iemand praat. Helemaal niet van iemand die de boel in mag vullen _O- Dat mag toch ook gezegd worden, niet alles wat Cornald doet hoeft geweldig te zijn. Anna Nooshin en Nikkie zijn ook niet te vergelijken.
Tuurlijk mag dat gezegd worden. :D Niemand zegt van niet, toch? :* En dan mag een ander daar ook weer iets van vinden. Lang leve een forum met verschillende meningen. *O*

(hij is adviseur.. hij is echt niet de enige die dingen invult)

Dit tweette hij direct na Nooshin haar openlijke verzoek:

cornaldm twitterde op woensdag 19-06-2019 om 11:38:18 Grappig toch hoe allerlei grijpgrage ‘belanghebbenden’ en ‘kandidaat-presentatoren’ die nooit een cent om dat hele #Songfestval gaven zichzelf nu schaamteloos naar voren schuiven voor ‘n plekje in de frontlinie reageer retweet
En dat hebben we hier massaal bejubeld. Dat bedoelde ik. Maar als hij dan Nikkie aan dat lijstje toevoegt is het wel een (klein) dingetje. :D

Ik begrijp jullie ook he. Echt. En Nikkie lijkt me een enige meid en mag ook van mij best een rol bij het esf in een leuk filmpje ofzo. :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door Greys op 14-09-2019 19:27:23 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188945912
Anna Nooshin heeft nog nooit een woord over het Songfestival gezegd, heeft ‘maar’ 880.000 volgers (waarvan de meerderheid ook nog gewoon Nederlands zal zijn) en stond als een bange bambi de finale van HNTM te presenteren.

Plus Nikkie doet in ieder geval nog iets :+ waarvan je ook gebruik kunt maken dus. Vind dat zelf een behoorlijk verschil. Al zal Cornald vast twee simpele vloggers oid zien, snap ik ergens ook wel als je niets van ze weet.
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 20:05:28 #13
375570 crew  Cyan9
pi_188946458
Ik vind de reactie van Cornald wat overdreven cynisch. Niet iedereen die nu aangeeft graag wat te willen doen qua presentatie van het ESF volgend jaar is een plotselinge fan. Nikkie maakte er in het verleden ook geen geheim van fan te zijn van het ESF.

Daarnaast houdt ze het heel erg open. Iets met het songfestival doen kan zoveel inhouden. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 20:16:15 #14
163650 Greys
pi_188946621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind de reactie van Cornald wat overdreven cynisch. Niet iedereen die nu aangeeft graag wat te willen doen qua presentatie van het ESF volgend jaar is een plotselinge fan. Nikkie maakte er in het verleden ook geen geheim van fan te zijn van het ESF.

Daarnaast houdt ze het heel erg open. Iets met het songfestival doen kan zoveel inhouden. :)
Nikkie zei greenroom, volgens het nu.nl stuk tenminste. ;) Dan ben je een van de presentatoren toch?

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:30 schreef Em31 het volgende:
Anna Nooshin heeft nog nooit een woord over het Songfestival gezegd, heeft ‘maar’ 880.000 volgers (waarvan de meerderheid ook nog gewoon Nederlands zal zijn) en stond als een bange bambi de finale van HNTM te presenteren.

Plus Nikkie doet in ieder geval nog iets :+ waarvan je ook gebruik kunt maken dus. Vind dat zelf een behoorlijk verschil. Al zal Cornald vast twee simpele vloggers oid zien, snap ik ergens ook wel als je niets van ze weet.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor. :Y Ik zou Nikkie zelf tien keer zo leuk en geschikt vinden dan Anna om 'iets' te doen met ESF, bv een leuk filmpje waarin ze op komische wijze de artiesten make-up advies geeft en/of leuke achter de schermen vlogs. En van die twee zou ik het zelf Nikkie ook meer gunnen idd, want Anna heb je er nog helemáál nooit over gehoord, wat je zegt. Nikkie dan iig nog wel af en toe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 15-09-2019 03:22:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188947442
Cornald heeft een vervelende karaktertrek dat hij makkelijke targets nogal makkelijk de grond intrapt, maar zulke commentaren op andere, vergelijkbare momenten niet durft te geven. Op het ESF krijgen matige inzendingen uit Oost-Europa ook veel sneller kritiek dan het continue gepruts van landen als UK of Spanje. Nu krijgt Nikkie dus een kat, terwijl hij dat nooit zo zou doen richting de minstens even ongeschikte Frits Sissing.

In het verleden kostte zo’n sneer richting Sieneke hem ook al tijdelijk zijn baan bij het ESF natuurlijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188947542
Nikkie is een leuke meid, maar of ze daarmee meteen geschikt is om een presentatierol te hebben, dat vind ik misschien wel een paar stappen te ver. Laat haar lekker vloggen over het ESF, desnoods onder de vlag van AvroTros. Maar ik zie dan bijvoorbeeld liever Duncan in de greenroom. Die is net zo aanstekelijk enthousiast, is bekend bij ongeveer 200 miljoen ESF kijkers en heeft natuurlijk een gigantische link met het festival en met de artiesten, want weet als geen ander hoe het is om in die greenroom te zitten.
  † In Memoriam † zaterdag 14 september 2019 @ 22:15:43 #17
368283 ato
pi_188948441
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:55 schreef Em31 het volgende:
‘D’r weer een’ klinkt nou niet echt lekker als je over iemand praat. Helemaal niet van iemand die de boel in mag vullen _O- Dat mag toch ook gezegd worden, niet alles wat Cornald doet hoeft geweldig te zijn. Anna Nooshin en Nikkie zijn ook niet te vergelijken.
Mee eens.
Life can be a bitch, so like it..
pi_188948555
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Cornald heeft een vervelende karaktertrek dat hij makkelijke targets nogal makkelijk de grond intrapt, maar zulke commentaren op andere, vergelijkbare momenten niet durft te geven. Op het ESF krijgen matige inzendingen uit Oost-Europa ook veel sneller kritiek dan het continue gepruts van landen als UK of Spanje. Nu krijgt Nikkie dus een kat, terwijl hij dat nooit zo zou doen richting de minstens even ongeschikte Frits Sissing.

In het verleden kostte zo’n sneer richting Sieneke hem ook al tijdelijk zijn baan bij het ESF natuurlijk.
Cornald heeft moeite met de balans tussen hoge en lage cultuur. Hij schurkt altijd graag tegen Halina Reijn-achtige types aan, maar is tegelijkertijd mister Songfestival, wat in die wereld geldt als nacht van de wansmaak.
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:49:23 #19
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188949000
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent. Zelfs bij het noemen van een grote band als Pearl Jam of Slayer kijkt hij ongemakkelijk. Ongeschikt als presentator van het ESF. Of je staat open voor de diversiteit aan inzendingen (‘great music tonight from so many artists’ een beetje zoals die jonge man van Israel dit jaar) of je onthoudt je van elk waardeoordeel. Hij kan dat beide niet. En hij is ook zo stijfjes... lieve Jan, heb zelfinzicht, blijf alsjeblieft in het commentaarhok als we echt niet om je heen kunnen.

Sorry, maar ik kan echt niets met hem. De gotspe om live de finale van het ESF 2010 aan te kondigen als het TROS Muziekfeest. Wat een intense belediging. o|O
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_188949030
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:49 schreef Andromache het volgende:
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent. Zelfs bij het noemen van een grote band als Pearl Jam of Slayer kijkt hij ongemakkelijk. Ongeschikt als presentator van het ESF. Of je staat open voor de diversiteit aan inzendingen (‘great music tonight from so many artists’ een beetje zoals die jonge man van Israel dit jaar) of je onthoudt je van elk waardeoordeel. Hij kan dat beide niet. En hij is ook zo stijfjes... lieve Jan, heb zelfinzicht, blijf alsjeblieft in het commentaarhok als we echt niet om je heen kunnen.

Sorry, maar ik kan echt niets met hem. De gotspe om live de finale van het ESF 2010 aan te kondigen als het TROS Muziekfeest. Wat een intense belediging. o|O
Amen! Dit dus. Vooraf opgenomen relatief klein programma versus live voor een miljoenenpubliek. Dat is gewoon een aanfluiting.

De interviewtechniek ook. Steeds dezelfde vraag in andere woorden stellen.
pi_188949180
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:49 schreef Andromache het volgende:
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent. Zelfs bij het noemen van een grote band als Pearl Jam of Slayer kijkt hij ongemakkelijk. Ongeschikt als presentator van het ESF. Of je staat open voor de diversiteit aan inzendingen (‘great music tonight from so many artists’ een beetje zoals die jonge man van Israel dit jaar) of je onthoudt je van elk waardeoordeel. Hij kan dat beide niet. En hij is ook zo stijfjes... lieve Jan, heb zelfinzicht, blijf alsjeblieft in het commentaarhok als we echt niet om je heen kunnen.

Sorry, maar ik kan echt niets met hem. De gotspe om live de finale van het ESF 2010 aan te kondigen als het TROS Muziekfeest. Wat een intense belediging. o|O
Beetje overdreven reactie. Je lijkt wel een Maastrichtenaar. Slayer kent hij niet eens joh, wanneer moet hij dat nou gehoord hebben?
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:14:17 #22
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188949371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:02 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Beetje overdreven reactie. Je lijkt wel een Maastrichtenaar. Slayer kent hij niet eens joh, wanneer moet hij dat nou gehoord hebben?
Ja dat is dus het probleem. Slayer is al tientallen jaren wereldberoemd, ook bij mensen die nog nooit naar metal geluisterd hebben. Trek niet zo’n gek hoofd dan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_188949505
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja dat is dus het probleem. Slayer is al tientallen jaren wereldberoemd, ook bij mensen die nog nooit naar metal geluisterd hebben. Trek niet zo’n gek hoofd dan.
Het was trouwens Floor zelf die zei dat ze Slayer maar herrie vond...

Maar goed, misschien ben ik het gewend als enig lid van mijn familie die wel eens takkeherrie opzet. Ik stoorde me er iig niet aan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 02:40:49 #24
163650 Greys
pi_188951946
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:49 schreef Andromache het volgende:
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent.
Je kunt een grote aversie hebben tegen Jan als presentator van het ESF of als persoon, ieder z'n ding, maar hij vond de operazangeres die Eminem zong enzo toch ook gewoon oprecht (en terecht) geweldig? En zo waren er veel in een heel andere muziekstijl wat ie mooi/goed vond. Of is Caruso ook palingpop? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 15-09-2019 03:14:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 10:35:16 #25
163650 Greys
pi_188953438
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 21:06 schreef Fred_B het volgende:
In het verleden kostte zo’n sneer richting Sieneke hem ook al tijdelijk zijn baan bij het ESF natuurlijk.
Ik kan echt begrijpen dat mensen het wellicht een onnodig cranky (en in Nikkie's geval ook minder terechte) tweet vonden. Maar laten we in godsnaam hopen dat het doen van een constatering "ineens wil iedereen iets/met het songfestival" en het vervolg erop "kijk daar heb je er weer eentje" nooit reden zal zijn om "ook al" je baan te verliezen.

Je kunt het ermee eens zijn of oneens. Het terecht of onterecht vinden. Hem erop aanspreken onder z'n tweet. Maar als iemand zoiets niet openbaar kan constateren of z'n wenkbrauwen erbij op kan trekken zonder bang te hoeven zijn z'n baan te verliezen zou het treurig gesteld zijn imho. :)

Ben wel benieuwd wanneer we ongeveer horen wie de presentatie gaat doen. Wanneer was dat ongeveer in andere landen dat dat bekendgemaakt werd? Weet iemand dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 15 september 2019 @ 10:39:58 #26
368283 ato
pi_188953482
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan echt begrijpen dat mensen het wellicht een onnodig cranky (en in Nikkie's geval ook minder terechte) tweet vonden. Maar laten we in godsnaam hopen dat het doen van een constatering "ineens wil iedereen iets/met het songfestival" en het vervolg erop "kijk daar heb je er weer eentje" nooit reden zal zijn om "ook al" je baan te verliezen.

Je kunt het ermee eens zijn of oneens. Het terecht of onterecht vinden. Hem erop aanspreken onder z'n tweet. Maar als iemand zoiets niet openbaar kan constateren of z'n wenkbrauwen erbij op kan trekken zonder bang te hoeven zijn z'n baan te verliezen zou het treurig gesteld zijn imho. :)

Ben wel benieuwd wanneer we ongeveer horen wie de presentatie gaat doen. Wanneer was dat ongeveer in andere landen dat dat bekendgemaakt werd? Weet iemand dat?
Volgens mij rond december, begin januari
Life can be a bitch, so like it..
pi_188953938
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan echt begrijpen dat mensen het wellicht een onnodig cranky (en in Nikkie's geval ook minder terechte) tweet vonden. Maar laten we in godsnaam hopen dat het doen van een constatering "ineens wil iedereen iets/met het songfestival" en het vervolg erop "kijk daar heb je er weer eentje" nooit reden zal zijn om "ook al" je baan te verliezen.

Je kunt het ermee eens zijn of oneens. Het terecht of onterecht vinden. Hem erop aanspreken onder z'n tweet. Maar als iemand zoiets niet openbaar kan constateren of z'n wenkbrauwen erbij op kan trekken zonder bang te hoeven zijn z'n baan te verliezen zou het treurig gesteld zijn imho. :)
Dat ‘ook al’ was uiteraard geen reden om voor het ontslag van Cornald te pleiten voor zoiets onbenulligs. Die verricht prima werk.

Het was juist een voorbeeld dat hij het makkelijke doelwit Sieneke hier een trap na gaf, die in dit geval bij de TROS in het verkeerde keelgat schoot. Even los van de vraag of dat terecht is, heeft het iets vervelends dat hij nooit zoiets over Edsilia, die zo nodig met een niemendalletje van haar man naar het ESF moest, of over de oubolligheid van de inzending van Glennis Grace zou tweeten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 11:25:28 #28
163650 Greys
pi_188954058
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 11:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat ‘ook al’ was uiteraard geen reden om voor het ontslag van Cornald te pleiten voor zoiets onbenulligs. Die verricht prima werk.
Oké gelukkig. ;)

quote:
Het was juist een voorbeeld dat hij het makkelijke doelwit Sieneke hier een trap na gaf, die in dit geval bij de TROS in het verkeerde keelgat schoot. Even los van de vraag of dat terecht is, heeft het iets vervelends dat hij nooit zoiets over Edsilia, die zo nodig met een niemendalletje van haar man naar het ESF moest, of over de oubolligheid van de inzending van Glennis Grace zou tweeten.
Ik vond de Sieneketweet destijds ook wel onnodig hoor (al moest ik er stiekem ergens ook wel weer om grinniken om die exportproducten :@ ). Vond het alleen geen reden tot ontslag. Commentatoren zijn ook maar gewoon mensen met af en toe een kutdag/humeur of een verkeerde inschatting en menselijke voorkeuren. Ze hadden hem toen best kunnen zeggen 'Doe ff niet joh Cor, haal die tweet gewoon weg en biedt je excuses aan dat je grap misplaatst was'.

En ik snap wat je zegt verder. :Y

(Ik heb best genoten van de dikke sneer die Jan Smit gaf op Twitter naar Raatgever de esf journalist een paar maanden geleden trouwens. :@ )

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 15-09-2019 14:53:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 11:28:07 #29
163650 Greys
pi_188954088
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 10:39 schreef ato het volgende:

[..]

Volgens mij rond december, begin januari
Oef. Hoop dat we het iets eerder horen. :D Ben echt heel benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 15 september 2019 @ 11:57:14 #30
368283 ato
pi_188954408
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Oef. Hoop dat we het iets eerder horen. :D Ben echt heel benieuwd!
Nog even opgezocht, 25 januari dit jaar werden de presentatoren van Israël bekend gemaakt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_188954438
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:49 schreef Andromache het volgende:
Bah, wat valt Jan Smit me weer tegen als presentator in De Beste Zangers. Alles wat niet in zijn Volendamse straatje valt, is raar, eng en non-existent. Zelfs bij het noemen van een grote band als Pearl Jam of Slayer kijkt hij ongemakkelijk. Ongeschikt als presentator van het ESF. Of je staat open voor de diversiteit aan inzendingen (‘great music tonight from so many artists’ een beetje zoals die jonge man van Israel dit jaar) of je onthoudt je van elk waardeoordeel. Hij kan dat beide niet. En hij is ook zo stijfjes... lieve Jan, heb zelfinzicht, blijf alsjeblieft in het commentaarhok als we echt niet om je heen kunnen.

Sorry, maar ik kan echt niets met hem. De gotspe om live de finale van het ESF 2010 aan te kondigen als het TROS Muziekfeest. Wat een intense belediging. o|O
Ik hoop gewoon stiekem (tegen beter weten in :')) dat hij helemaal niet zo hoog op het lijstje staat van de mensen die deze beslissing nemen en dat dat de reden is dat Cornald hem zo pusht.
  zondag 15 september 2019 @ 12:08:36 #32
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188954496
Als ze puur naar presentatietalent kijken, zou Jan niet zo hoog op het lijstje staan, maar aangezien hij in dienst is van Avrotros en gezien z'n achtergrond met het ESF kunnen ze denk ik niet om hem heen. Hij heeft ook niet mijn voorkeur, maar aangezien het vooral autocue werk is en geen interviews ("Je bent geboren in Goirle?" x86) zal het wel meevallen.
:o)
  zondag 15 september 2019 @ 12:12:08 #33
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188954550
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:08 schreef Dave het volgende:
Als ze puur naar presentatietalent kijken, zou Jan niet zo hoog op het lijstje staan, maar aangezien hij in dienst is van Avrotros en gezien z'n achtergrond met het ESF kunnen ze denk ik niet om hem heen. Hij heeft ook niet mijn voorkeur, maar aangezien het vooral autocue werk is en geen interviews ("Je bent geboren in Goirle?" x86) zal het wel meevallen.
Nou is iemand die zegt geboren te zijn in Goirle natuurlijk wel dusdanig ongeloofwaardig je dat meerdere keren moet checken. :{w
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188957217
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 12:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nou is iemand die zegt geboren te zijn in Goirle natuurlijk wel dusdanig ongeloofwaardig je dat meerdere keren moet checken. :{w
Heheheh. “Gôol? Doar komt nog gin goei gèit vandoan.", zou mijn moeder vroeger zeggen 😊 (als Tilburgse, waar Goirle zo’n beetje tegenaan leunt.)
pi_188971468
Cornald Maas wil geen NikkieTutorials op Songfestival

Beter kon deze ESF-week niet beginnen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 september 2019 @ 11:50:36 #36
163650 Greys
pi_188971529
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef iBenny het volgende:
Cornald Maas wil geen NikkieTutorials op Songfestival

Beter kon deze ESF-week niet beginnen
Met een berichtje over waar het hier eergisteren ook al over ging? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188971569
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Met een berichtje over waar het hier eergisteren ook al over ging? :P
Yup
pi_188972138
Laten we wel wezen. Het presenteren van het ESF stelt in feite geen reet voor want elke zin wordt tot de laatste punt en komma dood gerepeteerd.
Soewieso kijkt het gros van de toeschouwes toch maar met een half oog, uitgezonderd het optreden van het eigen land en de puntentelling.
Wie dit leest is gek
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 september 2019 @ 12:45:13 #39
163650 Greys
pi_188972232
quote:
99s.gif Op maandag 16 september 2019 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laten we wel wezen. Het presenteren van het ESF stelt in feite geen reet voor want elke zin wordt tot de laatste punt en komma dood gerepeteerd.
Soewieso kijkt het gros van de toeschouwes toch maar met een half oog, uitgezonderd het optreden van het eigen land en de puntentelling.
Ja dit is echt zo want ik mag mezelf toch echt een ESF-fan noemen en kwam er van de week door anderen pas achter dat het Frans nog níet was afgeschaft. :@ Ik dacht dus dat dat al jaren niet meer gedaan werd door de presentatie, stukjes in het Frans. Kennelijk wel, is me niet meer opgevallen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188972287
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dit is echt zo want ik mag mezelf toch echt een ESF-fan noemen en kwam er van de week door anderen pas achter dat het Frans nog níet was afgeschaft. :@ Ik dacht dus dat dat al jaren niet meer gedaan werd door de presentatie, stukjes in het Frans. Kennelijk wel, is me niet meer opgevallen. _O-
Cornald praat altijd over de Franse stukjes heen :D dus niet gek dat je dat dacht. Behalve misschien tijdens de puntentelling dan, maar dat valt ook minder op _O- (helemaal met zenuwen)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 september 2019 @ 12:55:42 #41
163650 Greys
pi_188972387
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

Cornald praat altijd over de Franse stukjes heen :D dus niet gek dat je dat dacht. Behalve misschien tijdens de puntentelling dan, maar dat valt ook minder op _O- (helemaal met zenuwen)
Ja klinkt inderdaad logisch, als je als commentator dingen wilt vertellen of uitleggen kan dat mooi door die Franse stukjes heen. :D En ik heb serieus dus nog een stukje puntentelling terug zitten kijken of de Doezepwa er echt nog waren. En jawel! Inderdaad door de zenuwen denk ik. Stom van me. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 september 2019 @ 13:09:33 #42
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_188972588
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef iBenny het volgende:
Cornald Maas wil geen NikkieTutorials op Songfestival

Beter kon deze ESF-week niet beginnen
_O_

Al die 'tijdelijke' sterren die denken dat ze het wel verdiend hebben om het ESF te presenteren :') Leuk dat het je 'droombaan' is, maar van welke tv-persoonlijkheid is dat het niet?

Netjes achteraan aansluiten en als in 2078 weer het ESF in Nederland is en je dan dat hele droombaangebeuren nagekomen bent nog eens proberen
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 september 2019 @ 13:43:09 #43
163650 Greys
pi_188973051
Nikkie heeft Cornald inmiddels gequote met oa 'ik dacht dat het Songfestival voor iedereen was toch?'. Ja tuurlijk, het songfestival is voor iedereen, maar het presenteren toch niet dan ook automatisch? :D

Verder heeft ze wel gelijk op het punt dat ze al eerder muziek van oa Shady Lady in haar filmpjes had.

[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 16-09-2019 14:14:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188973107
Ze heeft toevallig een nieuw soort filmpje geupload, dat ze bij mensen 'to the rescue' gaat. Het is een beetje all over the place, maar je kunt zo wel goed zien hoe ze omgaat met mensen en met meer 'presenteren' en interviewen enzo. Ze doet het leuk vind ik!


Nu hoeft ze wat mij betreft niet direct in de show zelf (hoewel greenroom van mij wel zou mogen) maar iets achter de schermen zou ik haar zeker gunnen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 september 2019 @ 13:50:40 #45
163650 Greys
pi_188973165
Ja een grappig filmpje achter de schermen ofzo met styling oid lijkt me ook leuk en lijkt ze me ook zeker geschikt voor. :Y

Ik verbaasde me alleen enigszins over dat 'het songfestival is van iedereen' en of dat dan in haar ogen betekent dat dus ook iedereen het mag en kan presenteren. Dan kunnen wij ons misschien ook gaan aanmelden. Lijkt me wel iets voor @Aoibhin en @Dave *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door Greys op 16-09-2019 14:14:13 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 16 september 2019 @ 14:13:18 #46
87554 Cee
Welluk?
pi_188973454
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 14:58 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Heheheh. “Gôol? Doar komt nog gin goei gèit vandoan.", zou mijn moeder vroeger zeggen 😊 (als Tilburgse, waar Goirle zo’n beetje tegenaan leunt.)
Daor hedde ze himmel gelèèk in zeg ik als Bikse. :P ;)
  maandag 16 september 2019 @ 14:30:54 #47
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_188973666
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:50 schreef Greys het volgende:
Ja een grappig filmpje achter de schermen ofzo met styling oid lijkt me ook leuk en lijkt ze me ook zeker geschikt voor. :Y

Ik verbaasde me alleen enigszins over dat 'het songfestival is van iedereen' en of dat dan in haar ogen betekent dat dus ook iedereen het mag en kan presenteren. Dan kunnen wij ons misschien ook gaan aanmelden. Lijkt me wel iets voor @:Aoibhin en @:Dave *O*
Ik meld me voor de aankondiging van de Nederlandse punten dan!

Hello Europe, this is Hilversum speaking *) Thank you for the wonderful show!
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_188973838
Haha Cornald probeert zich er nu uit te lullen, zet dan ook door :') natuurlijk bedoelde hij dat wel zo.
pi_188973862
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Ze heeft toevallig een nieuw soort filmpje geupload, dat ze bij mensen 'to the rescue' gaat. Het is een beetje all over the place, maar je kunt zo wel goed zien hoe ze omgaat met mensen en met meer 'presenteren' en interviewen enzo. Ze doet het leuk vind ik!


Nu hoeft ze wat mij betreft niet direct in de show zelf (hoewel greenroom van mij wel zou mogen) maar iets achter de schermen zou ik haar zeker gunnen.
Ja zoiets zou leuk zijn! Al is het alleen maar voor het officiële kanaal eventueel. Kun je zelfs stukjes opnemen als ze hier voor de postcards zijn bijv.
pi_188974453
Kijk, dat is leuk! ^O^
NikkieTutorials twitterde op maandag 16-09-2019 om 15:27:16 @cornaldm @cornaldm Ik ging live met Eleni vóór de finale, supporte @dunclaurence vóór de finale. Zei bijna als 1e mee te willen helpen, vóór de finale. Jij speelt toch ook niet altijd op safe? Laten we is wat drinken! Ik heb nog wel wat ideeën, niet voor mezelf, voor de liefde van ESF 🌈 reageer retweet
cornaldm twitterde op maandag 16-09-2019 om 15:31:05 @NikkieTutorials @dunclaurence Let’s do! reageer retweet
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')