Het werd kennelijk in het openbaar weggegooid en kan mij ook de commotie bij betrokkenen voorstellen "wat als dan....".quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, wat natuurlijk een idiote reactie is van de agenten daar.
Hij heeft er niet mee lopen zwaaien in het openbaar trouwens.
Eens en eensquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben prima bij mijn hoofd.
Dit soort zaken (pistool meenemen naar een vriendje om te showen, op een verlaten plek rondlopen waar je niet mag zijn, vandalisme) worden door heel veel pubers gedaan.
Nogmaals: hij had het niet moeten doen, maar zelfs in de VS word je als blanke jongen niet neergeschoten als je wegrent en onderweg iets weggooit wat later een wapen blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het werd kennelijk in het openbaar weggegooid en kan mij ook de commotie bij betrokkenen voorstellen "wat als dan....".
Spreek maar eens politieagenten die in dergelijke situaties wel moeten beslissen... al was het maar ter zekerheid. Vervelend is ook dat je nu als agent rekening moet houden dat kinderen in bezit kunnen zijn van vuurwapens. Dit is ook zeer recentelijk door hoofdcommissaris Paauw opnieuw aangekaart.
Nee, dat is niet legaal. Op ad.nl staat dat alleen jachtgeweren onklaar gemaakt mogen worden en dat er dan ook certificaten bij horen. Een revolver mag je alleen bezitten als hij over de gehele lengte is doorgezaagd. Het is dus gewoon illegaal.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een filmmaker heeft een onklaar gemaakt wapen liggen die hij voor zijn werk nodig had.
Volgens mij is dat gewoon legaal.
Ook als het wel legaal was vind ik het way beyond omdat te doen terwijl je partner van niks weet, het vrolijk te laten liggen in een laatje in de woonkamer en zelf naar het buitenland te vertrekken, en dat terwijl je 2 pubers rond hebt lopen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hangt echt af van de vraag of het legaal was of niet.
Bedoel je dat die agenten pas sinds zoon Halsema hier rekening mee moeten houden?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het werd kennelijk in het openbaar weggegooid en kan mij ook de commotie bij betrokkenen voorstellen "wat als dan....".
Spreek maar eens politieagenten die in dergelijke situaties wel moeten beslissen... al was het maar ter zekerheid. Vervelend is ook dat je nu als agent rekening moet houden dat kinderen in bezit kunnen zijn van vuurwapens. Dit is ook zeer recentelijk door hoofdcommissaris Paauw opnieuw aangekaart.
Nee joh, het is natuurlijk Thierry Baudet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Geen Stijl claimt dat de relatie met haar man al eens op knappen stond omdat ze vreemdgegaan zou zijn met een bekende schrijver, vervolgens vulde Ringo hier in dat het om Mulisch zou gaan.
Lijkt me wat onwaarschijnlijk gezien de diverse jaartallen (ontmoeting man, lidmaatschap tweede kamer, kinderen krijgen, overlijden Mulisch, en diens leeftijd daar nog bij).
Als ze idd vreemdgegaan is met een bekende schrijver dan verwacht ik eerder dat het er een in is die wat meer van haar eigen leeftijd is.
Complete onzin dit!quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit soort zaken (pistool meenemen naar een vriendje om te showen, op een verlaten plek rondlopen waar je niet mag zijn, vandalisme) worden door heel veel pubers gedaan.
Pubers doen geen fikkie stoken, autospiegels kapot trappen, bushokjes slopen, zaken opblazen, met egeltjes voetballen, kikkers opblazen, op het dak van grote gebouwen gaan zitten, verlaten landen insluipen etc etc?quote:
Ok. Vooralsnog lees ik tegenstrijdige berichten hierover.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, dat is niet legaal. Op ad.nl staat dat alleen jachtgeweren onklaar gemaakt mogen worden en dat er dan ook certificaten bij horen. Een revolver mag je alleen bezitten als hij over de gehele lengte is doorgezaagd. Het is dus gewoon illegaal.
Ja. Iedereen heeft dat thuis liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat jij altijd een heel braaf mannetje was. Dat kan. Saai hoor!
Het risico aspect ontgaat je hier echt volledig en je vertrouwt op het inzicht van de agent die in een splitsecond een keuze moet maken.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nogmaals: hij had het niet moeten doen, maar zelfs in de VS word je als blanke jongen niet neergeschoten als je wegrent en onderweg iets weggooit wat later een wapen blijkt te zijn.
Als je een nepwapen niet mag bezitten kun je natuurlijk zelf wel invullen dat je een echt wapen helemaal niet mag bezitten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Vooralsnog lees ik tegenstrijdige berichten hierover.
En wie weet wat daar nog meer allemaal op zolder ligt!quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als het wel legaal was vind ik het way beyond omdat te doen terwijl je partner van niks weet, het vrolijk te laten liggen in een laatje in de woonkamer en zelf naar het buitenland te vertrekken, en dat terwijl je 2 pubers rond hebt lopen.
Laat ik het zo stellen, als ik hier in de woonkamer ineens een wapen tegenkom en mijn man komt met zo'n argument dan hebben we wel een probleem.
Als ik het wapen niet tegenkom maar mijn kind van het bureau mag gaan plukken omdat hij het wapen wel tegengekomen was en meegenomen heeft hebben we nog een veel groter probleem.
Als je dan ook nog te verrot bent om thuis te komen om deze shit te helpen handelen en je weigert dat dan mag je van mij doodvallen.
Dus ik vind het een wonder dat hij daar überhaupt nog een interview kan geven als de man van, want hij was er bij mij niet meer in gekomen.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee joh, het is natuurlijk Thierry Baudet.
Ik snap helemaal wat je zegt hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als het wel legaal was vind ik het way beyond omdat te doen terwijl je partner van niks weet, het vrolijk te laten liggen in een laatje in de woonkamer en zelf naar het buitenland te vertrekken, en dat terwijl je 2 pubers rond hebt lopen.
Laat ik het zo stellen, als ik hier in de woonkamer ineens een wapen tegenkom en mijn man komt met zo'n argument dan hebben we wel een probleem.
Als ik het wapen niet tegenkom maar mijn kind van het bureau mag gaan plukken omdat hij het wapen wel tegengekomen was en meegenomen heeft hebben we nog een veel groter probleem.
Als je dan ook nog te verrot bent om thuis te komen om deze shit te helpen handelen en je weigert dat dan mag je van mij doodvallen.
Dus ik vind het een wonder dat hij daar überhaupt nog een interview kan geven als de man van, want hij was er bij mij niet meer in gekomen.
Wait, whut?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het risico aspect ontgaat je hier echt volledig en je vertrouwt op het inzicht van de agent die in een splitsecond een keuze moet maken.
In Nederland hebben is itt de VS nog het protocol dat agent niet zomaar mag gaan schieten in aanname..... wanneer je daar als misdadiger bewust op vertrouwd wordt dat het einde van die "regeling".
En laten we het rastoetsen maar FF weglaten.
Dat het hier goed is gegaan is te danken aan de achteraf vastgestelde situatie... die wij nooit helemaal duidelijk zullen weten te krijgen. Ook mbt het weggegooid terwlijl je aan het rennen bent, kan en heb ik serieus mijn twijfels. Wat verder niet ter (mijner) zake is om hier uit te discussieren. Iets is niet acceptabel omdat het hier en nu goed is gegaan.
Daar lijkt het niet op, aangezien Oey aangeeft dat ze heel erg boos op hem is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je zegt hoor.
Maar ik begrijp dat dit gedrag vrij typisch voor de man is en dat Femke deze man met al zijn afwijkingen gewoon leuk vindt. Ja, dan zal zij er toch ook wel weer wat anders naar kijken lijkt mij.
Jij bent aan het woordzoeken en nee, dat deden ze al veel langer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedoel je dat die agenten pas sinds zoon Halsema hier rekening mee moeten houden?
Natuurlijk niet iedereen (van de andere kant: mijn opa had zelf een schietbaan in de tuin, dus ik kijk er ook weer niet vanop). Maar daar gaat het niet over.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Iedereen heeft dat thuis liggen natuurlijk
De wet is uiterst helder.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Vooralsnog lees ik tegenstrijdige berichten hierover.
Uit helemaal niets blijkt dat hij "zich stoer heeft laten zien met een wapen".quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Jij bent aan het woordzoeken en nee, dat deden ze al veel langer.
Dat "nu" is te lezen in de tijdsgeest die ook zeer goed bekend is bij jongeren. He tis niet voornietsd stoer je te laten zien met wapens. Kennelijk nooit in dienst gezeten of met wapens te maken gehad.
20/30/40 jaar geleden speelden kinderen nog met klapperpistooltjes onder toezicht van de bromsnor. Die hooguit zei dat je niet zo moest dreigen. Die onschuldigheid is "nu" voorgoed verdwenen.
Het wordt tijd dat letterlijk NU, de burgemeester zich daar ook eens bewust van wordt.
Het zal haar wel een hoop alimentatie gaan kosten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:29 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
En wie weet wat daar nog meer allemaal op zolder ligt!
Ik denk dat deze geweldige filmmaker binnenkort bij het leger des Heils slaapt.
Jij hebt kennelijk een totaal ander beeld van wat er is gebeurd dan ik.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het risico aspect ontgaat je hier echt volledig en je vertrouwt op het inzicht van de agent die in een splitsecond een keuze moet maken.
In Nederland hebben is itt de VS nog het protocol dat agent niet zomaar mag gaan schieten in aanname..... wanneer je daar als misdadiger bewust op vertrouwd wordt dat het einde van die "regeling".
En laten we het rastoetsen maar FF weglaten.
Dat het hier goed is gegaan is te danken aan de achteraf vastgestelde situatie... die wij nooit helemaal duidelijk zullen weten te krijgen. Ook mbt het weggegooid terwlijl je aan het rennen bent, kan en heb ik serieus mijn twijfels. Wat verder niet ter (mijner) zake is om hier uit te discussieren. Iets is niet acceptabel omdat het hier en nu goed is gegaan.
Boos. Dat is iets anders dan een relatiecrisis.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op, aangezien Oey aangeeft dat ze heel erg boos op hem is.
Ik ben niet aan het woord zoeken want anders vraag ik het niet. Dan was ik er vanuit gegaan, gezien jouw standpunt over Halsema, dat je het bewust deed.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Jij bent aan het woordzoeken en nee, dat deden ze al veel langer.
Dat "nu" is te lezen in de tijdsgeest die ook zeer goed bekend is bij jongeren. He tis niet voornietsd stoer je te laten zien met wapens. Kennelijk nooit in dienst gezeten of met wapens te maken gehad.
20/30/40 jaar geleden speelden kinderen nog met klapperpistooltjes onder toezicht van de bromsnor. Die hooguit zei dat je niet zo moest dreigen. Die onschuldigheid is "nu" voorgoed verdwenen.
Het wordt tijd dat letterlijk NU, de burgemeester zich daar ook eens bewust van wordt.
Tegen uitbraken aan klinklare onzin valt niet aan te discussieren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wait, whut?
Jij stelt dat het gevaarlijke in deze kwestie het weggooien vh onklaar gemaakte wapen was?
Ik vind het niet normaal. Niemand vind het normaal.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:37 schreef -Chakotay- het volgende:
Zegt genoeg over de ontwikkelingen van de laatste decennia in een land als NL waarin het door sommige mensen als zijnde "normaal" wordt gezien, om met (nep)wapens over straat te lopen.
Iets normaal vinden als iets keihard strafbaar is.
Goody two shoes.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:37 schreef -Chakotay- het volgende:
Zegt genoeg over de ontwikkelingen van de laatste decennia in een land als NL waarin het door sommige mensen als zijnde "normaal" wordt gezien, om met (nep)wapens over straat te lopen.
Iets normaal vinden als iets keihard strafbaar is.
Zeg er dan ook niets als stelling of stel vragen met de wil om dan het antwoord te begrijpen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken de regels met betrekking tot vastgoed. Met wapens heb ik niet zoveel.
maar inbreken met een zwaard of een vuurwapen.. dat is toch een stapje verder dan het thuis in handen hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal. Niemand vind het normaal.
Ik kan wel begrijpen dat kinderen het spannend en interessant vinden. Wij hadden een zwaard, uit de tweede wereldoorlog, van mijn opa (als officier?). Dat vonden mijn vriendjes en ik super interessant.
Als wij een wapen hadden gehad, had ik het op zeker aan vriendjes laten zien en visa versa. En ik heb verder niks spannends gedaan in mijn jeugd, nooit opgepakt, verhoord oid.
Kinderen zijn kinderen.
Ontzettende onzin. Dat joch was absoluut nooit neergeschoten omdat hij iets/een wapen weggooide tijdens het vluchten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tegen uitbraken aan klinklare onzin valt niet aan te discussieren.
Het was al gevaarlijk om een vuurwapen het bij je te hebben, ongeacht of dat onklaar gemaakt is. Strikt genomen, vraag het elke agent, is het handiger om met hun op je hielen je onverwijld met je armen gestrekt op straat te gaan liggen. Wat je ook bij je hebt of denkt dan te moeten weggooien.
We spreken verder niet over wat ik of jij vindt maar wat een handhaver beschikkend over een geweldsmonopolie kan verwachten als risico. Iets minder getraind of net terug van een andere situatie, en dat joch was neer of doodgeschoten. Of wie weet overleden door een shock of hartaanval.
Dat dat allemaal niet gebeurd is, is vooral puur toeval. Anders hadden we nu jouw discussie dat een agent een onschuldige zoon van de burgemeester had vermoord.
Kortom, laten we proberen de zaak op feitelijkheden te benaderen.
Ik ben in een verlaten klooster geweest (extreem spannend) en ik heb op het dak van onze school gezeten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:46 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
maar inbreken met een zwaard of een vuurwapen.. dat is toch een stapje verder dan het thuis in handen hebben
Jij bent een expert op het gebied van de wet Wapens en munitie en aanverwante wetgeving? Gezien je nogal stellige uitspraken/antwoorden?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zeg er dan ook niets als stelling of stel vragen met de wil om dan het antwoord te begrijpen.
Wel duidelijk waarom je zo (onge)makkelijk in deze situatie argumenteert.
good for youquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben in een verlaten klooster geweest (extreem spannend) en ik heb op het dak van onze school gezeten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dere-politieman-doodquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ontzettende onzin. Dat joch was absoluut nooit neergeschoten omdat hij iets/een wapen weggooide tijdens het vluchten.
En wat is dan mijn standpunt ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het woord zoeken want anders vraag ik het niet. Dan was ik er vanuit gegaan, gezien jouw standpunt over Halsema, dat je het bewust deed.
Wat mij betreft gaat het uitsluitend over de burgemeester die haar functie misbruiktquote:Dit topic gaat namelijk over de zoon van Halsema en wat voor oorlogsmisdaden hij heeft misdaan. Dan krijgt dat ene woordje "nu" ineens lading. Die zin had zonder dat woordje prima gelopen, maar blijkbaar moest het in deze context toch nog toegevoegd worden. Onbewust of bewust.
Dit heet kleineren door een verleden te projecteren. Vroeger was het ook heel normaal slaven te hebben en mensen die niet luisterden, te radbraken, zonder reden neer te schieten of naar de gaskamer te sturen. Dat dit agressief klinkt is opzettelijk om laten merken hoe idioot het is.quote:En wat was het vroeger toch een romantische en gemoedelijk tijd zeg. Ik hoorde dat echte boefjes toen wel eens appels roofde uit de boom van de buurman, wauw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat pistool meenemen zal in Nederland best meevallenquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoveel kinderen doen domme dingen.quote:
ik deel je mening, vooral in een stad als Amsterdam, waar het aantal liquidaties de pan uitschieten en waar de politie de criminaliteit over het algemeen niet meer de baas is, mag je niet naïef zijn in de gedachte dat een potentiële vuurwapengevaarlijke crimineel over de grachten looptquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dere-politieman-dood
Een vergissing is snel gemaakt.
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
jawel, dat maakt het dus welquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoveel kinderen doen domme dingen.
En het moet niet uitmaken of je moeder een lerares is of dat je moeder een GL burgemeester is.
Er zijn een paar mensen die hier in geloven en voorql jij en Sjoukjequote:Op zaterdag 14 september 2019 14:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
En wat is dan mijn standpunt ?
[..]
Wat mij betreft gaat het uitsluitend over de burgemeester die haar functie misbruikt
Waarom kwam jij met dat 30/40 jaar geleden voorbeeld?quote:Dit heet kleineren door een verleden te projecteren.
Zo kan je alles rechtlullen, feit is, als jij als puber met een wapen rondliep ben je uitschot.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Oh jij vuige crimineel.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben in een verlaten klooster geweest (extreem spannend) en ik heb op het dak van onze school gezeten.
Leeftijden kloppen niet. Als Femke nog in haar studententijd was, was ze dus rond de 20 - 25.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb het me laten vertellen. Ze was nog jong hè, in haar studententijd. En Mulisch een knappe gentleman van in de vijftig. Geen idee of ze toen al met heur huidige eega het bed deelde.
Ja, de oma van vaders zijde was Duits. Dus het is niet moeilijk te raden waar dat wapen vandaan kwam.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:00 schreef -Chakotay- het volgende:
de vader van de zoon van Femke Halsoverkomsema cq de (ex)partner heeft een wapen?
het is dus gvd geen nepwapen maar een ECKT wapen???
wtfffffffffffffffffffffffffff
Nope.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen flippen helemaal de pan uit als clown Baudet het woord boreaal gebruikt, maar wapens in huis hebben is geen enkel probleem. Typisch linkse aidsgezwellen die dit soort gedrag goedpraten, totaal waardeloos die figuren.
Mja moet kunnen, als bedankje voor de ontdekking van de hemel.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Leeftijden kloppen niet. Als Femke nog in haar studententijd was, was ze dus rond de 20 - 25.
Dat betekent dus dat Harry zo tussen de 60 - 65 was toen ze hem pijpte.
Oh, en kijk, wat zien we daar?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dere-politieman-dood
Een vergissing is snel gemaakt.
Goh... is het dus helemaal niet zo raar dat het overgedragen wordt.quote:Omdat het slachtoffer een zoon is van een agent wordt het onderzoek overgedragen aan het Openbaar Ministerie van Noord-Holland. Hiermee moet elke schijn van belangenconflict voorkomen worden.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen flippen helemaal de pan uit als clown Baudet het woord boreaal gebruikt, maar wapens in huis hebben is geen enkel probleem. Typisch linkse aidsgezwellen die dit soort gedrag goedpraten, totaal waardeloos die figuren.
Hij had beter zijn vrouw klaar kunnen maken.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is die onklaar gemaakt? Dat maakt nogal een verschil.
Nou nou.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hij had beter zijn vrouw klaar kunnen maken.
Dat is een totaal onwaarschijnlijk verhaal. Dat wapen lag daar om een andere reden natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, wel redelijk idioot dat-ie een wapen, weliswaar onklaar gemaakt maar toch, in een kast laat slingeren, in het laatje waar ook de smartfoons van de kinderen worden gelegd als die straf hebben. Dus dan stel ik zo voor dat na zo'n straf die kinderen zelf hun smartfoon mogen pakken, dat laatje opendoen en dan die jutezak vinden, erin kijken en een pistool zien.
Van een "vriend"...quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik uit het NRC-artikel begreep wist Femke Halsema er niks van. Dat wapen was volgens een artikel ve vriend van Oey en had hij het een paar weken voor het incident bij die vriend opgehaald om te gebruiken tijdens zijn werk. En thuis opgeborgen zonder het Halsema te vertellen.
Alles leuk en aardig, maar dan is ze dus niet vreemdgegaan, want dat was ver voor ze Oey kende.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja moet kunnen, als bedankje voor de ontdekking van de hemel.
Als Femke zich ook door andere heren liet afpalen, dan is het nog maar de vraag wie de échte vader van de jonge crimineel is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee joh, het is natuurlijk Thierry Baudet.
Er zit heeeel wat ruimte tussen braaf/saai en met een wapen de straat op gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Correctie: dan is ze dus niet vreemdgegaan met Mulisch, maar met iemand anders.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar dan is ze dus niet vreemdgegaan, want dat was ver voor ze Oey kende.
Misschien was ze wel 18.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Leeftijden kloppen niet. Als Femke nog in haar studententijd was, was ze dus rond de 20 - 25.
Dat betekent dus dat Harry zo tussen de 60 - 65 was toen ze hem pijpte.
Dat maakt nu net wel uit in dit geval is het een GL burgemeester met een verleden waar ze haar mening luid en duidelijk kenbaar maakte. Dat levert nieuws op eerst door de Telegraaf en vandaag heeft het NRC zijn centjes weer binnengeharkt dankzij dom puber gedrag.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoveel kinderen doen domme dingen.
En het moet niet uitmaken of je moeder een lerares is of dat je moeder een GL burgemeester is.
Aldus Geen Stijl.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:17 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Correctie: dan is ze dus niet vreemdgegaan met Mulisch, maar met iemand anders.
Mooi dat je dat duidelijk maakt dat de overgrote meerderheid zich wil richten op de de bijzaken om die te fileren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen die hier in geloven en voorql jij en Sjoukje
Het topic gaat daar gelukkig nauwelijks over.
Ik gaf invulling van een tijdsgeest. Wat 30/40 kaar geleden eens "normaal" was en die romantische onschuld zijn kwijtgeraakt. Net als dat wij nu ongetwijfeld over 3/40 jaar terug zullen kijken hoe het kon bestaan dat "we" incompetente politici zo adoreerden.quote:[..]
Waarom kwam jij met dat 30/40 jaar geleden voorbeeld?
Ok, toegegeven, dat zou nog net kunnen. Ik weet niet of ze op de leeftijd al zo verdorven was, maar het kán.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Misschien was ze wel 18.
In 1984 was Mulisch 57.
Nou nou ook dat moet ze helemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Als Femke zich ook door andere heren liet afpalen, dan is het nog maar de vraag wie de échte vader van de jonge crimineel is.
Ja dat kan mij allemaal weinig schelen moeten ze zelf weten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar dan is ze dus niet vreemdgegaan, want dat was ver voor ze Oey kende.
Toch zou die wel degelijk van invloed kunnen zijn, als, en daar lijkt het op, deze hele actie van Oey een soort wraak is tegen zijn eigen vrouw.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aldus Geen Stijl.
Niet dat dat er verder wat toe doet, of gaan we nou ook al doen alsof een roddel over vreemdgaan in het verleden van invloed is op haar functioneren (als het al waar zou zijn).
Het NRC vandaag vooral omdat ze een aandachtsorgel als man heeft, die het duidelijk ook geen probleem vindt om zijn kind nog een keer voor de bus te gooien.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:17 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat maakt nu net wel uit in dit geval is het een GL[s][/s]burgemeester met een verleden waar ze haar mening luid en duidelijk kenbaar maakte. Dat levert nieuws op eerst door de Telegraaf en vandaag heeft het NRC zijn centjes weer binnengeharkt dankzij dom puber gedrag.
Niemand had willen lezen of reageren in 13 topics over de zoon van Janneke, lerares uit schubbekutteveen
Zeker. Maar dan is het wel begrijpelijk dat vader Oey geen zin had om uit Bankok terug te komen, omdat de buitenechtelijke zoon van Halsema weer iets stoms gedaan had.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nou nou ook dat moet ze helemaal zelf weten
Misschien heeft hij alleen maar even aan haar borstjes mogen zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ok, toegegeven, dat zou nog net kunnen. Ik weet niet of ze op de leeftijd al zo verdorven was, maar het kán.
Als er niet eens geduid kan worden wanneer het zou zijn geweest, en er net zo hard roddels zijn dat hij zou zijn vreemdgegaan (in 2008 op GS in een van de reacties al) dan is de kans net zo groot dat het gewoon BS is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Toch zou die wel degelijk van invloed kunnen zijn, als, en daar lijkt het op, deze hele actie van Oey een soort wraak is tegen zijn eigen vrouw.
Nou, Harry kennende mocht ze toch vast ook wel even aan zijn paddestoel likken.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij alleen maar even aan haar borstjes mogen zitten.
Dat vertelt het verhaal niet.
Waarom denk je dat hij zo graag nog even in Bangkok wilde blijven?quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die neukt dit jaar niet meer met Femke![]()
Ja joh, verzin er even bij dat het niet zijn kind isquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan is het wel begrijpelijk dat vader Oey geen zin had om uit Bankok terug te komen, omdat de buitenechtelijke zoon van Halsema weer iets stoms gedaan had.
Oh ja?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nogmaals: hij had het niet moeten doen, maar zelfs in de VS word je als blanke jongen niet neergeschoten als je wegrent en onderweg iets weggooit wat later een wapen blijkt te zijn.
Nee, dat verzin ik niet. Ik zeg alleen dat, áls Femke wel eens vreemd ging, dat het dán niet zeker is wie de biologische vader van haar kinderen is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, verzin er even bij dat het niet zijn kind is
Tering zeg.
Het begint allemaal met dom pubergedrag, jij kunt die vent wel schieten he op het moment. 😏 Ik kan me zomaar voorstellen dat het NRC hem meerdere kerengebeld heeft. Onder het mom van wij willen je jouw kant van het verhaal laten vertellen. Maar met de gedachte de zaterdag editie vliegt de deur uit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het NRC vandaag vooral omdat ze een aandachtsorgel als man heeft, die het duidelijk ook geen probleem vindt om zijn kind nog een keer voor de bus te gooien.
Iedereen die nog niet wist hoe dat kind van zijn achternaam heet, of niet de moeite had genomen om het uit te zoeken, weet het nu dankzij papa de aandachtshoer wel.
Schaamte komt bij dit soort mensen niet voor.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het begint allemaal met dom pubergedrag, jij kunt die vent wel schieten he op het moment. 😏 Ik kan me zomaar voorstellen dat het NRC hem meerdere kerengebeld heeft. Onder het mom van wij willen je jouw kant van het verhaal laten vertellen. Maar met de gedachte de zaterdag editie vliegt de deur uit.
Maar inderdaad als ik als vader in deze situatie had gezeten had ik niet zo'n laconiek interview gegeven, ik zou me doodschamen.
Hij gooide het vuurwapen weg voordat de agent het wapen waar kon nemen en er gepast op te reageren, dus er was geen sprake van een risico dat er uiteindelijk geschoten zou worden? ... Really?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ontzettende onzin. Dat joch was absoluut nooit neergeschoten omdat hij iets/een wapen weggooide tijdens het vluchten.
Als je de moeite hebt gedaan om je kinderen je achternaam te geven is het vast geen buitenechtelijk kind.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan is het wel begrijpelijk dat vader Oey geen zin had om uit Bankok terug te komen, omdat de buitenechtelijke zoon van Halsema weer iets stoms gedaan had.
Wat nog altijd een overtreding van de wet is:quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een onklaar gemaakt wapen.
Dat weet je niet. Misschien is hij er pas naderhand achtergekomen. Of hij wilde het kind wel erkennen om zijn vrouw te vergeven voor haar overspel, maar is later daar toch over van gedachten veranderd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Als je de moeite hebt gedaan om je kinderen je achternaam te geven is het vast geen buitenechtelijk kind.
Nee, het domme pubergedrag is het gevolg van de totale achterlijkheid waarmee een 52-jarige vader een revolver in een laatje in de woonkamer laat slingeren, terwijl hij weet dat er pubers in huis zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het begint allemaal met dom pubergedrag, jij kunt die vent wel schieten he op het moment. 😏 Ik kan me zomaar voorstellen dat het NRC hem meerdere kerengebeld heeft. Onder het mom van wij willen je jouw kant van het verhaal laten vertellen. Maar met de gedachte de zaterdag editie vliegt de deur uit.
Maar inderdaad als ik als vader in deze situatie had gezeten had ik niet zo'n laconiek interview gegeven, ik zou me doodschamen.
Zelfs als Femke idd wel eens vreemd zou zijn gegaan is er geen enkele reden aan te nemen dat hij zou twijfelen aan zijn vaderschap.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, dat verzin ik niet. Ik zeg alleen dat, áls Femke wel eens vreemd ging, dat het dán niet zeker is wie de biologische vader van haar kinderen is.
En áls dit niet Oey zelf is, dán is het wel begrijpelijk dat hij geen zin heeft om dáárvoor uit Bankok te komen.
Je bedoeld journalisten? Want zelf kun je er ook wat van, misschien de N eerst even veranderen in een M voordat je anderen schaamteloosheid gaat verwijten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Schaamte komt bij dit soort mensen niet voor.
bedoelt is met een tquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je bedoeld journalisten? Want zelf kun je er ook wat van, misschien de N eerst even veranderen in een M voordat je anderen schaamteloosheid gaat verwijten.
lijkt me niet gerelateerd tbhquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:36 schreef KingRadler het volgende:
Femke moet Kiezen om haar huwelijk te redden. Stoppen met Burgermeester zijn of haar man het huis uit.
Zo'n lamlul had ze sowieso al de deur uit moeten trappen toen bleek dat hij een vuurwapen in de woonkamer had laten slingeren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:36 schreef KingRadler het volgende:
Femke moet Kiezen om haar huwelijk te redden. Stoppen met Burgermeester zijn of haar man het huis uit.
Ik kan lezen en laat mij graag voorlichten als dat onjuist blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent een expert op het gebied van de wet Wapens en munitie en aanverwante wetgeving? Gezien je nogal stellige uitspraken/antwoorden?
Hij had haar de deur moeten wijzen toen ze andere piemels besloot te happen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n lamlul had ze sowieso al de deur uit moeten trappen toen bleek dat hij een vuurwapen in de woonkamer had laten slingeren.
als ze geen burgemeester meer is, is haar relatie misschien ook niet houdbaar meerquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:36 schreef KingRadler het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |