abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:22:10 #276
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188942674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ok, toegegeven, dat zou nog net kunnen. Ik weet niet of ze op de leeftijd al zo verdorven was, maar het kán.
Misschien heeft hij alleen maar even aan haar borstjes mogen zitten.
Dat vertelt het verhaal niet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:22:47 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188942680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Toch zou die wel degelijk van invloed kunnen zijn, als, en daar lijkt het op, deze hele actie van Oey een soort wraak is tegen zijn eigen vrouw.
Als er niet eens geduid kan worden wanneer het zou zijn geweest, en er net zo hard roddels zijn dat hij zou zijn vreemdgegaan (in 2008 op GS in een van de reacties al) dan is de kans net zo groot dat het gewoon BS is.
Dat de roddel bestaat wil niet zeggen dat er ook wat van waar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188942688
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Misschien heeft hij alleen maar even aan haar borstjes mogen zitten.
Dat vertelt het verhaal niet.
Nou, Harry kennende mocht ze toch vast ook wel even aan zijn paddestoel likken.
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:24:21 #279
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188942699
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

Die neukt dit jaar niet meer met Femke :+ _O-
Waarom denk je dat hij zo graag nog even in Bangkok wilde blijven? O-)
Non possumus non loqui
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:24:42 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188942701
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zeker. Maar dan is het wel begrijpelijk dat vader Oey geen zin had om uit Bankok terug te komen, omdat de buitenechtelijke zoon van Halsema weer iets stoms gedaan had.
Ja joh, verzin er even bij dat het niet zijn kind is :')
Tering zeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:26:11 #281
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188942720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nogmaals: hij had het niet moeten doen, maar zelfs in de VS word je als blanke jongen niet neergeschoten als je wegrent en onderweg iets weggooit wat later een wapen blijkt te zijn.
Oh ja?
https://www.ad.nl/nieuws/(...)egeweld-vs~acfe4b7f/
Non possumus non loqui
pi_188942726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja joh, verzin er even bij dat het niet zijn kind is :')
Tering zeg.
Nee, dat verzin ik niet. Ik zeg alleen dat, áls Femke wel eens vreemd ging, dat het dán niet zeker is wie de biologische vader van haar kinderen is.

En áls dit niet Oey zelf is, dán is het wel begrijpelijk dat hij geen zin heeft om dáárvoor uit Bankok te komen.
pi_188942777
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het NRC vandaag vooral omdat ze een aandachtsorgel als man heeft, die het duidelijk ook geen probleem vindt om zijn kind nog een keer voor de bus te gooien.

Iedereen die nog niet wist hoe dat kind van zijn achternaam heet, of niet de moeite had genomen om het uit te zoeken, weet het nu dankzij papa de aandachtshoer wel.
Het begint allemaal met dom pubergedrag, jij kunt die vent wel schieten he op het moment. 😏 Ik kan me zomaar voorstellen dat het NRC hem meerdere kerengebeld heeft. Onder het mom van wij willen je jouw kant van het verhaal laten vertellen. Maar met de gedachte de zaterdag editie vliegt de deur uit.

Maar inderdaad als ik als vader in deze situatie had gezeten had ik niet zo'n laconiek interview gegeven, ik zou me doodschamen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188942797
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Het begint allemaal met dom pubergedrag, jij kunt die vent wel schieten he op het moment. 😏 Ik kan me zomaar voorstellen dat het NRC hem meerdere kerengebeld heeft. Onder het mom van wij willen je jouw kant van het verhaal laten vertellen. Maar met de gedachte de zaterdag editie vliegt de deur uit.

Maar inderdaad als ik als vader in deze situatie had gezeten had ik niet zo'n laconiek interview gegeven, ik zou me doodschamen.
Schaamte komt bij dit soort mensen niet voor.
pi_188942802
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ontzettende onzin. Dat joch was absoluut nooit neergeschoten omdat hij iets/een wapen weggooide tijdens het vluchten.
Hij gooide het vuurwapen weg voordat de agent het wapen waar kon nemen en er gepast op te reageren, dus er was geen sprake van een risico dat er uiteindelijk geschoten zou worden? ... Really?

Je weet (of zou moeten weten) dat je iets bij je hebt waarop een agent bij waarneming er van, in vrijwel alle gevallen zal reageren door een dodelijk wapen op je te richten. Ik neem aan dat je het met me eens bent dat daar een significant risico aan zit, zelfs als de drager van het wapen geen kwaadaardige intenties heeft. Want misverstanden bestaan en een agent is niet onfeilbaar en alwetend.

Maar dan denk je vervolgens dus dat als je dat wapen maar op tijd weg gooit voordat een agent het kan zien, je dat risico dus tot nul reduceert? Want daar heb je natuurlijk altijd de mogelijkheid voor? Betrapt worden is geen ding?

Als je met een niet-werkend wapen rondloopt heb je de kans dat een ander (gelukkig vrijwel altijd een politieagent) daar met een wel-werkend wapen op reageert.

'ja maar hij kon wegrennen/het weggooien' is niets meer dan ontzettende mazzel voor hem.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188942810
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zeker. Maar dan is het wel begrijpelijk dat vader Oey geen zin had om uit Bankok terug te komen, omdat de buitenechtelijke zoon van Halsema weer iets stoms gedaan had.
Als je de moeite hebt gedaan om je kinderen je achternaam te geven is het vast geen buitenechtelijk kind.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188942814
Net zo’n draak van een vent, wint Femke wel medeleven. Mogelijk een politieke zet om haar op de zetel te houden.

Dat dat wapen niet nep is, was Femke natuurlijk bekend.
pi_188942822
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188942824
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Als je de moeite hebt gedaan om je kinderen je achternaam te geven is het vast geen buitenechtelijk kind.
Dat weet je niet. Misschien is hij er pas naderhand achtergekomen. Of hij wilde het kind wel erkennen om zijn vrouw te vergeven voor haar overspel, maar is later daar toch over van gedachten veranderd.
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:36:17 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188942832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee, het domme pubergedrag is het gevolg van de totale achterlijkheid waarmee een 52-jarige vader een revolver in een laatje in de woonkamer laat slingeren, terwijl hij weet dat er pubers in huis zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:36:30 #291
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_188942834
Femke moet Kiezen om haar huwelijk te redden. Stoppen met Burgermeester zijn of haar man het huis uit.
pi_188942836
Niks aan de hand dus. Ik wens Halsema veel succes met het vervolg van haar burgemeesterschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:38:13 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188942843
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, dat verzin ik niet. Ik zeg alleen dat, áls Femke wel eens vreemd ging, dat het dán niet zeker is wie de biologische vader van haar kinderen is.

En áls dit niet Oey zelf is, dán is het wel begrijpelijk dat hij geen zin heeft om dáárvoor uit Bankok te komen.
Zelfs als Femke idd wel eens vreemd zou zijn gegaan is er geen enkele reden aan te nemen dat hij zou twijfelen aan zijn vaderschap.
En ze waren niet getrouwd toen de kinderen geboren werden, maar ze hebben wel zijn naam (terwijl dat toen ook al niet meer automatisch zo was als je een kind erkende, want deze kinderen zijn van na 1 januari 1998).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188942853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Schaamte komt bij dit soort mensen niet voor.
Je bedoeld journalisten? Want zelf kun je er ook wat van, misschien de N eerst even veranderen in een M voordat je anderen schaamteloosheid gaat verwijten.
pi_188942860
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:39 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je bedoeld journalisten? Want zelf kun je er ook wat van, misschien de N eerst even veranderen in een M voordat je anderen schaamteloosheid gaat verwijten.
bedoelt is met een t
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 15:40:15 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188942864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:36 schreef KingRadler het volgende:
Femke moet Kiezen om haar huwelijk te redden. Stoppen met Burgermeester zijn of haar man het huis uit.
lijkt me niet gerelateerd tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:40:38 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188942867
quote:
Zo'n lamlul had ze sowieso al de deur uit moeten trappen toen bleek dat hij een vuurwapen in de woonkamer had laten slingeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:41:03 #298
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188942873
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij bent een expert op het gebied van de wet Wapens en munitie en aanverwante wetgeving? Gezien je nogal stellige uitspraken/antwoorden?
Ik kan lezen en laat mij graag voorlichten als dat onjuist blijkt te zijn.
Ik zal maar niet de vraag stellen waarop jouw expertise gebaseerd is.

Zoals eerder herhaald: de wet gepubliceerd in de staatscourant n.a.v. de Europese richtlijn is uiterst helder. Ik kan daar met alle goede wil niet in lezen dat het ongeingelijk gebruik is toegestaan.
Alle andere mitsen en maren zijn ook duidelijk afgebakend dat je voor elk onklaar gemaakt vuurwapen sws een een certificaat moet hebben dat alleen kan zijn afgegeven door een ander EU land.

Je hoeft verder niets te weten omtrent wapens of hoe ze te gebruiken, wat een - best leuk - onderwerp kan zijn voor een andere topic.
Persoonlijk ben ik wel geïnteresseerd wat voor type revolver het is, hoe, door wie en op welke wijze dat wapen precies onklaar is gemaakt. Ook om te beoordelen of dat volgens (welke) richtlijnen is. Hierbij weten dat de meeste filmwapens, moeten kunnen flodderploffen uit de vuurmond, niet voldoen aan die eisen. Ik ga ook zomaar aannemen dat het niet overlangs is doorgezaagd, dat voor 2016 zo oogluikend werd toegestaan. Het doorzagen is ook van weinig waarde voor een eventueel filmische documentaire.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 14 september 2019 @ 15:41:22 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188942876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo'n lamlul had ze sowieso al de deur uit moeten trappen toen bleek dat hij een vuurwapen in de woonkamer had laten slingeren.
Hij had haar de deur moeten wijzen toen ze andere piemels besloot te happen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188942883
quote:
als ze geen burgemeester meer is, is haar relatie misschien ook niet houdbaar meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')