SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 12-09-2019 23:15:09 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Geen idee.quote:
Wij zitten ongeveer op een lijn iig.quote:Op donderdag 12 september 2019 01:13 schreef I. het volgende:
Ik snap het wel, maar begrijp er niks meer van.
quote:Op donderdag 12 september 2019 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij zitten ongeveer op een lijn iig.
Moet je er nog maar eens wat beter naar kijken.quote:Op donderdag 12 september 2019 01:13 schreef I. het volgende:
Ik snap het wel, maar begrijp er niks meer van.
quote:Op donderdag 12 september 2019 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je er nog maar eens wat beter naar kijken.
Oh nee, wacht
Hatorrrrrrrrrquote:Op donderdag 12 september 2019 07:59 schreef Redefine het volgende:
Niks gemist gisterenavond zo te zien. Alleen maar Harry Potter geneuzel
Vintage green lijkt me mooiquote:Op donderdag 12 september 2019 09:01 schreef summer52 het volgende:
En dan zit je maar naar die kleurenwaaier en lege wanden te staren. De grote vraag....wat voor kleur? Het enige wat voor mij duidelijk is dat ik wel voor groen tinten ga maar ja. Zucht zou Harry Potter dat weten?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen! Ja daar had ik ook al een kruisje bijgezet maar dan twijfel ik weer want is die kleur niet te donker? Ik wil het nu ineens goed doen want om de 2 jaar behangen en verven omdat ik de kleur zat ben is ook niet meer te doen. Ja die jaren tellen toch wel mee hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 09:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vintage green lijkt me mooi
Goedemorgen trouwens allemaal!
Dat kan ik niet beoordelen, hahaha! Maar die kleur sprak mij wel meteen het meeste aan. Kun je niet eerst een baantje doen in die kleur om te zien hoe het staat? Wel een gaaf project hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 09:17 schreef summer52 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ja daar had ik ook al een kruisje bijgezet maar dan twijfel ik weer want is die kleur niet te donker? Ik wil het nu ineens goed doen want om de 2 jaar behangen en verven omdat ik de kleur zat ben is ook niet meer te doen. Ja die jaren tellen toch wel mee hoorMaar ik kan nog even nadenken want de deadline die ik heb gesteld is voor....de Feestdagen
He bah, rot is dat! Ik haat het ook om te laat te komen, ookal is het overmacht.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:14 schreef ijs_beer het volgende:
Godsamme. Treinreis met twee overstappen, beide de mist in. En dan rijden er ook nog minder treinen door een eerdere storing.
Ga je met je goede bedoelingen eerder van huis om sowieso op tijd te zijn voor je afspraak. Hè bah, ik haat te laat komen
Ja hé. Zit nu te bedenken hoe ik ga whatsappen dat ik later ben.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
He bah, rot is dat! Ik haat het ook om te laat te komen, ookal is het overmacht.
"Goedemorgen. Ruim op tijd vertrokken maar door minder treinen (storing) ga ik het nu toch net niet halen op tijd te zijn. Ik verwacht er rond xxxx te zijn. Excuus en tot straks".quote:Op donderdag 12 september 2019 10:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja hé. Zit nu te bedenken hoe ik ga whatsappen dat ik later ben.en daar kan ik me te druk over maken.
Denimquote:Op donderdag 12 september 2019 09:01 schreef summer52 het volgende:
En dan zit je maar naar die kleurenwaaier en lege wanden te staren. De grote vraag....wat voor kleur? Het enige wat voor mij duidelijk is dat ik wel voor groen tinten ga maar ja. Zucht zou Harry Potter dat weten?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |