abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_188883768
Maak kennis met Apple TV+, een nieuwe streamingdienst waar de allerbeste tv- en filmmakers hun eigen unieke verhalen vertellen. Met exclusieve films en series in uiteenlopende genres. Exclusief in de Apple TV‑app.

Met o.a:

Waarbij ik zelf erg uitkijk naar See (met Jason Momoa):

quote:
A futuristic, post-apocalyptic drama, See imagines a world where with no sight. A devastating virus wipes out all but a few million of the Earth’s population, and those that survived were stricken permanently blind.

The series takes place hundreds of years later, where humans have been without sight for so long that it’s disputed whether such a thing ever even really existed.
en For All Mankind:

Een alternatieve kijk op de space race.

Vandaag is de prijs dus bekend geworden, 4,99 per maand voor een familie abonnement.

Overige content:

https://www.macworld.com/(...)s-release-dates.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 19:26:41 ]
pi_188890191
Straks verder uitbreiden.

Apple TV+
• 4,99 per maand
• Eerste 7 dagen gratis
• Vanaf 1 november in Nederland en 99 andere landen
• Kijken via de Apple TV app op iPhone, iPad, Mac of Apple TV (minimaal 3e generatie uit 2012)
• Dit najaar komt Apple TV ook naar populaire smart-tv’s, streamingboxen en streamingsticks
• Elke maand nieuwe Apple Originals
• Voor maximaal zes gezinsleden
• Download en kijk offline
• 4K HDR en Dolby Atmos

List of original programs distributed by Apple TV+

[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 11-09-2019 08:54:08 ]
Be curious, not judgmental
pi_188890262
https://tv.apple.com/nl
Diverse trailers van de series.
pi_188890559
pi_188890924
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:43 schreef Aether het volgende:

• Kijken via de Apple TV app op iPhone, iPad, Mac of Apple TV (minimaal 3e generatie uit 2012)
• Dit najaar komt Apple TV ook naar populaire smart-tv’s, streamingboxen en streamingsticks
Ik las op een ander forum dat deze dienst ook via de webbrowser beschikbaar komt, via tv.apple.com .

Van wat ik heb gelezen / ben tegengekomen (niet zo heel veel eigenlijk :) ), lijkt me het content aanbod bij de start erg mager, hierdoor is ook de lage abonnementsprijs wel te verklaren (en dit zal geheid de hoogte in gaan, naarmate het aanbod groeit).
Vooralsnog vind ik het Disney momenteel echt een stuk beter doen wat betreft marketing, beetje gemiste kans van Apple imho (maar misschien barst dit komende weken nog los).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_188891213
Ook nog even vermelden dat je bij de aankoop van een Apple toestel (van iPhone tot iMac) een jaar gratis abonnement krijgt. Het is idd maskeren dat de content mager is en ze hopen met gratis abonnees de kijkcijfers te verhogen en aan te houden tot er in 2020 meer te zien zal zijn.

Er zijn meldingen dat er delen van de iTunes catalogus te zien zullen zijn maar met een lancering in 100 landen denk ik dat je enkel die paar shows op de Apple TV+ pagina kan zien.

Een andere truc die ze toepassen is de aankoop van een aantal exclusives, de film Hala met R-rating was oorspronkelijk op Sundance maar gekocht voor Apple TV+. Zoals een aantal Netflix "originals" kunnen ze dan hun logo plakken op externe content.
pi_188893127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik las op een ander forum dat deze dienst ook via de webbrowser beschikbaar komt, via tv.apple.com .
Klopt.
quote:
Van wat ik heb gelezen / ben tegengekomen (niet zo heel veel eigenlijk :) ), lijkt me het content aanbod bij de start erg mager, hierdoor is ook de lage abonnementsprijs wel te verklaren (en dit zal geheid de hoogte in gaan, naarmate het aanbod groeit).
Het lijkt wat op Amazon Prime, daar gaat het ook vooral om de Originals.
quote:
Vooralsnog vind ik het Disney momenteel echt een stuk beter doen wat betreft marketing, beetje gemiste kans van Apple imho (maar misschien barst dit komende weken nog los).
Het is ook niet Apples primaire dienst (nu), en voor Disney zijn we eigenlijk gewoon een betatester voorlopig (niet vreemd dat Nederland is gekozen).
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 08:21:41 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_188938355
Apple stapt laag in qua aanbod. Ze bouwen het vermoedelijk rustig op. En da's prima, zeker voor de Apple-klanten die toch ergens in de komende maanden een update kopen (nieuwe telefoon, of zo) ivm dat gratis jaar. Dat is iig hoe ik het eerste jaar gratis kan kijken.

Van die vijf euro/dollar verwacht ik nog wel dat mensen het te duur vinden omdat je er zo weinig voor krijgt. Al vind ik Tim Cooks vergelijking met de huurprijs van een film wel geinig; je krijgt inderdaad meer waar voor je geld dan bij het huren van een film, maar dat is natuurlijk niet de vergelijking die gebruikers maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_188938431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:21 schreef Breuls het volgende:
Apple stapt laag in qua aanbod. Ze bouwen het vermoedelijk rustig op. En da's prima, zeker voor de Apple-klanten die toch ergens in de komende maanden een update kopen (nieuwe telefoon, of zo) ivm dat gratis jaar. Dat is iig hoe ik het eerste jaar gratis kan kijken.
Da's natuurlijk prachtige koppelverkoop om mensen over de streep te trekken en gratis mond-op-mond reclame voor de dienst te krijgen. Het zou me niet verbazen als ze uiteindelijk een combinatie van Arcade en TV voor 99 euro gaan aanbieden.
quote:
Van die vijf euro/dollar verwacht ik nog wel dat mensen het te duur vinden omdat je er zo weinig voor krijgt. Al vind ik Tim Cooks vergelijking met de huurprijs van een film wel geinig; je krijgt inderdaad meer waar voor je geld dan bij het huren van een film, maar dat is natuurlijk niet de vergelijking die gebruikers maken.
Ik denk dat dat wel meevalt, zeker in de VS. Apple is toch een andere doelgroep, dit zie je indirect ook aan de acteurs die ze voor de dienst hebben aangetrokken.
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 08:41:15 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_188938470
Ja, het is misschien ook wel zo dat niet elke streamingdienst "iedereen" als klant moet willen. Maar reken maar dat de prijs/kwantiteitverhouding een terugkerend argument wordt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_188938986
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:21 schreef Breuls het volgende:
Van die vijf euro/dollar verwacht ik nog wel dat mensen het te duur vinden omdat je er zo weinig voor krijgt.
Onderliggend is de tactiek gelijkaardig aan Amazon Prime Video. Toen kregen de bestaande Prime abonnees "gratis" de streaming erbij en duurde het een tijdje voor er veel buzz rond was. Er waren maar een handvol shows maar de reviews waren wel goed en men sprak er over (Top Gear, Man in the High Castle). Nadien kwam dan de losse Prime Video.

Ik verwacht dat pas in 2020 voldoende content en mond aan mond reclame is om een kleine groep mensen te doen betalen uit volle overtuiging.

De lancering in november en al die gratis abonnementen hebben wel een zeer belangrijke functie voor de kwartaalresultaten in januari 2020. Tim Cook zal dan zeggen dat zeker 50 miljoen mensen eens The Morning Show en See hebben opgezet (natuurlijk, je krijgt het bij de iPhone 11 en nieuwe iPad en er is niets anders te zien). Fantastisch, nooit zo'n groot publiek kunnen aanspreken bij Netflix, enorm succes!
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 11:28:47 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_188940114
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:34 schreef Aether het volgende:

gratis mond-op-mond reclame
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 09:48 schreef zipcon het volgende:
mond aan mond reclame
Het is mond-tot-mondreclame. ;)

Maar inderdaad, ik denk dat ze nu veel investeren, waaronder in een grote automatische userbase. Disney+ doet het niet veel anders nu natuurlijk; we zijn stiekem betatesters zonder dat Disney ons zo noemt, maar die twee (tot vier, bij een jaarabonnement) maanden gratis zorgen voor een userbase die makkelijker besluit tot betaald verlengen omdat ze de dienst al hebben kunnen uitproberen.

Apple kan volgend jaar inderdaad lekker veel users meetellen in hun keynotes, maar het gaat er natuurlijk om hoe veel verlengingen ze krijgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_188947888
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Het is mond-tot-mondreclame. ;)
Oh, het was nog vroeg (hoewel dit waarschijnlijk ng betere reclame is).
pi_188985922

quote:
Apple has signed a deal for an adaptation of "The Mosquito Coast" set to star Justin Theroux, reports Variety.

"The Mosquito Coast" is based on the 1981 novel of the same name by Paul Theroux, Justin Theroux's uncle.

The novel is told from the viewpoint of 14-year-old main character Charlie Fox and focuses on his father, Allie, who is an inventor. Allie becomes critical of American consumerism and culture, deciding to uproot his family and move to La Mosquitia on the Mosquito Coast of Honduras.

The book is being adapted for television by Neil Cross, who is also serving as showrunner. Rupert Wyatt is executive producing and will direct multiple episodes.

Theroux is known for his roles in "Maniac," "The Leftovers," "American Psycho," "Zoolander," and more.

quote:
Apple has cast actor Charlie Hunnam in its upcoming series "Shantaram," which will air on Apple TV+ sometime after the service debuts this November (via Variety). The series is an adaptation of the Gregory David Roberts novel of the same name, the rights to which Apple acquired back in June 2018.

The novel is based somewhat on Roberts' real life, focusing on a character named Lin (Hunnam), who is a convict that flees from an Australian prison and hopes to get lost in the city of Bombay. In the city, Lin stumbles across an underworld of criminals while individuals from his life in prison hunt him down.

Apple won the rights to the book amid a competitive bidding war that was said to include multiple streaming companies. Previously, plans to adapt "Shantaram" included Joel Edgerton in the role as Lin for a feature film, but plans fell through, leading to the idea of a streaming TV series.

"American Hustle" screenwriter Eric Warren Singer will serve as the showrunner and executive producer of the new Apple series. Singer also worked on "The International", "Only the Brave", and wrote the script for the upcoming sequel "Top Gun: Maverick." Hunnam is known for his roles in "Sons of Anarchy," "Pacific Rim," and "King Arthur: Legend of the Sword."

It's not clear yet when "Shantaram" will premiere on Apple TV+, but since casting has just gotten underway and filming has not yet begun, it's likely that we won't see the show debut until mid-to-late 2020 at the earliest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2019 09:29:27 ]
pi_189132938
quote:
Zin in!

Alleen jammer van dat vrouwen gebeuren.
pi_189394943
Opvolger van Band of Brothers komt naar Apple TV :).
pi_189409542
Apple TV zal voornamelijk bestaan uit politiek correcte series en films met het aanbevolen aantal excuusnegers, ik pas.
pi_189411729
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:14 schreef 20100 het volgende:
Apple TV zal voornamelijk bestaan uit politiek correcte series en films met het aanbevolen aantal excuusnegers, ik pas.
Bron?
pi_189432560
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Bron?
dat kan je uit de aankondigingen en trailers al opmaken
pi_189432695
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:18 schreef 20100 het volgende:

[..]

dat kan je uit de aankondigingen en trailers al opmaken
Ah oke.

Groetjes, iemand die erg slecht tegen PC kan, een hekel heeft aan alles wat links is en kots op alles wat SJW'er is in deze tijd en niets van dat herkende in de trailers die ik heb gezien.
pi_189709631
Apple bundelt Apple TV+ gratis bij Apple Music voor studenten (US$ 4,99/mnd)

https://9to5mac.com/2019/10/30/apple-tv-plus-free-apple-music/
  Admin vrijdag 1 november 2019 @ 07:04:49 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189724622
Nou, dat abonneren was simpel: een knop "geniet 1 jaar gratis" in de app leidt je binnen een minuut door het aanmeldproces.

En toen had ik ng een abonnement op een streamingdienst. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189725035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:04 schreef Breuls het volgende:
Nou, dat abonneren was simpel: een knop "geniet 1 jaar gratis" in de app leidt je binnen een minuut door het aanmeldproces.

Ik lees al weken berichten van bezorgde gebruikers hoe Apple zou zien dat ze in aanmerking komen :+
  Admin vrijdag 1 november 2019 @ 08:33:28 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189725292
Ja, ik vroeg me dat ook af, maar het is gewoon de ATV app openen en naar de TV+-sectie bladeren, en daar zit de knop. Klaar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189742554
Half uur van The Morning Show gekeken, best leuke serie. Voor een keuring voor 12 jaar vond ik dat er best veel f*** mf*** en b*** in voor kwamen ;)

Je blijkt ook een abonnement voor een jaar te kunnen nemen 49,99.
pi_189751005
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:04 schreef Breuls het volgende:

Hmm... nu is de “probeer apple tv+ gratis” knop nog maar voor 7 dagen... shit net te laat zeker voor dat gratis jaar.

Edit: oh lees net pas dat je dan een nieuw apple product moet hebben aangekocht recentelijk. Never mind dus.
pi_189776125
Apple orders new entry in Band of Brothers TV series, stealing a top franchise from HBO
https://www.theverge.com/(...)ming-original-studio
  Admin maandag 4 november 2019 @ 10:47:59 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189777620
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:03 schreef Aether het volgende:
Half uur van The Morning Show gekeken, best leuke serie. Voor een keuring voor 12 jaar vond ik dat er best veel f*** mf*** en b*** in voor kwamen ;)
Oh ja, ik had me niet gerealiseerd dat het 12 was, maar dat had ik idd in het begin wel gezien. Nou ja, het is de Nederlandse kijkwijzer. In de VS zal het wel R-rated zijn. :P

Maar ik vind het wel een okay verhaal. Geen standaard 'achterdeschermenserie', maar echt iets over een maatschappelijk issue. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189783395
pi_189800391
  Admin woensdag 6 november 2019 @ 13:56:31 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189816070
Hier een apart topic over n van de series: F&S / See
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189823780
pi_189847094
quote:
We know can work out what Apple’s exact schedule will be for Apple TV+. On a weekly basis, new episodes of its flagship shows are released at midnight Eastern Time.

https://9to5mac.com/2019/(...)ailable-on-apple-tv/
Nieuwe afleveringen dus elke vrijdag om 6 uur 's ochtends (NLse tijd).
pi_189847132
Resume functie en verderkijken op andere apparaten mogen ze nog wel aandacht aan besteden...
pi_189887228
quote:
Adam Scott Cast as Lead in Upcoming Apple TV+ Thriller 'Severance'
Actor Adam Scott has been cast as the lead in Apple's latest project for Apple TV+, called "Severance" (via The Hollywood Reporter). The show is described as a workplace thriller set at a company "looking to take work-life balance to a new level."

"Severance" is being produced by Ben Stiller, and was created by Dan Erickson. The show comes from Endeavor Content, which also produces Apple TV+ shows like "See" and the upcoming "Truth Be Told."

Apple has yet to announce a launch date for "Severance," but it has been ordered straight-to-series with a 10-episode first season. Recently, all of the major launch shows for Apple TV+ received second season orders from the company.
  zondag 10 november 2019 @ 22:11:31 #41
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189887664
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:49 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Zin in!

Alleen jammer van dat vrouwen gebeuren.
Ik heb de eerste uitzendingen al gezien. Dat met die vrouwen is er vrij goed in verwerkt vind ik zelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_189993782
Eerste aflevering Oprah’s Book Club toegevoegd.
  Admin maandag 25 november 2019 @ 10:52:35 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190113290
Servant krijgt alvast een tweede seizoen:
quote:
Apple is excited to announce a second season pick up for “Servant,” ahead of its series premiere on November 28. The news was revealed by M. Night Shyalaman on the Tonight Show with Jimmy Fallon on Saturday.

• Apple has confirmed a second season order for M. Night Shyamalan’s “Servant,” ahead of its season premiere next week. The first three episodes of “Servant” will be available to watch exclusively on Apple TV+ in over 100 countries and regions around the world on November 28, and new episodes will continue to roll out weekly, every Friday.
• The series joins several Apple Originals that have recently received second season orders, including“Dickinson," "For All Mankind,” “See,” and "The Morning Show,” which received a two-season order at pickup.
• “Servant” is a new psychological thriller directed by Academy Award nominated M. Night Shyamalan that follows a Philadelphia couple in mourning after an unspeakable tragedy creates a rift in their marriage and opens the door for a mysterious force to enter their home. The series is created by the British Academy of Film and Television Arts nominated executive producer and writer Tony Basgallop.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 27 november 2019 @ 17:07:36 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190153296
In verband met Thanksgiving komen de releases van TV+ deze week een dag eerder; Servant gaat morgen in premire, maar ook de nieuwe afleveringen van The Morning Show, See en For All Mankind zijn al vanaf donderdag te zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 1 januari 2020 @ 19:49:41 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_190830653
Erg genoten van The Morning Show, echt een van mijn 2019 favorieten, blij dat er een seizoen twee komt. Anniston & Witherspoon _O_ hele cast is top.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_190847905
Former HBO CEO and chairman Richard Plepler has signed a five year deal with Apple to produce content for Apple TV+, reports The New York Times.

Under the terms of the deal, Plepler's newly formed company, Eden Productions, will make TV shows, documentaries, and films exclusively for the Apple TV+ streaming service.

https://www.macrumors.com(...)-apple-tv-plus-deal/
pi_190866278
Ik vind F&S / See een erg goede serie van AppleTV+.
pi_190896577
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Erg genoten van The Morning Show, echt een van mijn 2019 favorieten, blij dat er een seizoen twee komt. Anniston & Witherspoon _O_ hele cast is top.
Morning Show ook afgekeken. Voor mij een van de beste drama's van 2019.
pi_191068043
pi_191097666
Apple TV+ Signs Multi-Year Agreement With ‘Seinfeld’ Star Julia Louis-Dreyfus
https://originaltube.com/(...)julia-louis-dreyfus/
pi_191100227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh, tweede seizoen wist ik nog niet *O*
Hier inmiddels ook The Morning Show gekeken, zoveel beter dan verwacht ^O^

Nu begonnen met Truth be told.

(Wel jammer dat je niks hebt aan 2x een gratis jaar)
pi_191118795
Apple today shared release dates for several of its upcoming Apple TV+ shows that are set to launch during the spring and summer of 2020, and offered first looks at some of the content.

• "Amazing Stories," a sci-fi anthology series executive produced by Steven Spielberg, is set to premiere on Friday, March 6.

"Amazing Stories," which is a reimagining of the original 1980s series, was one of the first shows that Apple picked up for Apple TV+. The show will focus on a new topic each episode, similar to "Black Mirror" and "Twilight Zone." Apple says that each episode of the series will "transport the audience to worlds of wonder through the lens of today's most imaginative filmmakers, directors and writers." Stars in "Amazing Stories" include Dylan O'Brien ("Maze Runner," "Teen Wolf"), Victoria Pedretti ("You"), Josh Holloway ("Lost," "Yellowstone"), Sasha Alexander ("Rizzoli & Isles," "Shameless") and Robert Forster ("Twin Peaks").

• "Central Park," an animated Apple TV+ series from "Bob's Burgers" creator Loren Bouchard, will premiere on Apple TV+ this summer. "Central Park" is described as an animated musical comedy that focuses on the Tillermans, a family that lives in and takes care of Central Park.

• "Defending Jacob," a series starring Chris Evans and Michelle Dockery, will debut on Friday, April 24. The show is a drama series that unfolds around a shocking crime in a small Massachusetts town, following a district attorney who is torn between his love for his son and his duty to uphold justice.

• "Home Before Dark," a series that focuses on the story of child journalist Hilde Lysiak, is set to premiere on Friday, April 3. The show follows a young girl who moves from Brooklyn to a small lakeside town where her father is from. Her pursuit of the truth leads her to unearth a cold case that everyone in town tried to bury. The show stars Brooklynn Prince, Jim Sturgess, Abby Miller, Kylie Rogers, Adrian Hough, and more.

• Documentary series "Home," which focuses on "the world's most innovative homes," will premiere on Friday, April 17. Apple says that each episode "unveils the boundary-pushing imagination of the visionaries who dared to dream and build them."

• Apple also announced a new series from the UK, "Trying," which will launch on Friday, May 1. The show is described as a look at "growing up, settling down, and finding someone to love." It will feature Rafe Spall and Esther Smith as Jason and Nikki, a couple who want a baby but can't have one.

• Recently announced docuseries "Dear..." that profiles famous people through letters written to them is set to debut on Friday, June 5. The show stars Oprah Winfrey, Gloria Steinem, Spike Lee, Lin-Manuel Miranda, Yara Shahidi, Stevie Wonder, Aly Raisman, Misty Copeland, Big Bird, and more.

• Apple today also announced the renewal of "Mythic Quest: Raven's Banquet" for season 2 ahead of its upcoming debut on Friday, February 7.

https://apple-tv-plus-press.apple.com/en-US/
https://www.macrumors.com(...)dates-apple-tv-plus/
pi_191132820
Geen ATV+ maar zie dat het Smithsonian Channel is toegevoegd aan ATV 2,99/mnd.

https://www.smithsonianchannel.com/
pi_191255673
Apple gains top Netflix engineer as it builds up Apple TV+ and Services momentum
https://ww.9to5mac.com/20(...)d-services-momentum/
pi_191442783
Eerste twee afleveringen van Mythic Quest bekeken. Beetje Silicon Valley vibe en kijkt makkelijk weg. Leuker als je zelf wat van games, Youtube/Twitch weet.
pi_191866379
  Admin woensdag 11 maart 2020 @ 08:54:34 #67
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_191954330
oprahsbookclub twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 16:00:00 Oprah’s candid conversation with “American Dirt” author Jeanine Cummins is now streaming on Apple TV+. Watch here: https://t.co/6GYNHaoBdt https://t.co/ebAHbsWmz8 reageer retweet
Kan iemand de derde aflevering van Oprah's Book Club zien? Ik zie er namelijk maar twee.

En ik heb juist dat derde boek gelezen, dus die wil ik graag zien. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_191974443
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 08:54 schreef Breuls het volgende:
oprahsbookclub twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 16:00:00 Oprah’s candid conversation with “American Dirt” author Jeanine Cummins is now streaming on Apple TV+. Watch here: https://t.co/6GYNHaoBdt https://t.co/ebAHbsWmz8 reageer retweet
Kan iemand de derde aflevering van Oprah's Book Club zien? Ik zie er namelijk maar twee.

En ik heb juist dat derde boek gelezen, dus die wil ik graag zien. :P
Nee, zie er twee.
pi_192156850
pi_192212714
Oprah Talks COVID-19 in New Apple TV+ Series, No Subscription Required
Apple has launched "Oprah Talks COVID-19," a new free to view Apple TV+ series where Oprah holds remote discussions with leaders and those personally affected by COVID-19.

AppleTV twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:22:16 Yesterday @Oprah discussed COVID-19 with @IdrisElba on the first episode of Oprah Talks. Catch up on the Apple TV app.

Watch now: https://t.co/ZBn2d8Ncwz https://t.co/wRlbb0Hd1i reageer retweet
  Admin maandag 23 maart 2020 @ 16:44:46 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192228303
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Nee, zie er twee.
De nieuwe afleveringen staan er nu eindelijk op. Was wel interessant. :)

Heb gisteravond ook die twee afleveringen van Oprah Talks gekeken; ze zit gewoon te Facetimen over het coronavirus, maar het is toch wel interessant. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192357180
pi_192434024
pi_192554210
De volgende series zijn tijdelijk gratis te kijken:

Dickinson
Ghostwriter
Helpsters
For All Mankind
Servant
Snoopy in Space
The Elephant Queen
pi_192808025
Nu The Beastie Boys Story aan het kijken: ge-wel-dig! *O* _O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192839228
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 23:22 schreef Felixa het volgende:
Nu The Beastie Boys Story aan het kijken: ge-wel-dig! *O* _O_
absoluut...
  maandag 4 mei 2020 @ 10:27:57 #81
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_192937830
quote:
Seizoen 1 helemaal afgekeken, moest er even in komen, en echt gelachen heb ik niet eigenlijk. Maar verhaal was wel leuk
pi_193093668
pi_193150583
Is er iemand die hier voor betaalt? Ik heb nu een gratis jaarabbo maar heb nog geen een keer gekeken en ook nog niets ontdekt dat ik echt zou willen zien.
anonieme razernist
pi_193152685
Ik heb sinds december een gratis jaarabbo, maar ook nog geen gebruik van gemaakt. Simpelweg teveel aanbod op Netflix en sinds enkele weken ook Amazon Prime voor mij. Daarnaast vind ik het irritant dat Apple het niet toelaat om te streamen via een chromecast.
pi_193172887
Hier hetzelfde, Netflix en sinds een paar weken Amazon Prime dat ik even snel uit moet kijken. AppleTV heeft zo toch geen enkele kans tov bv Amazon voor 3 euro p/m?
anonieme razernist
pi_193182517
Eind oktober ga ik het niet verlengen, er ontbreken echte must-sees. Af en toe is er een artikel over een TV+ serie maar doorbraak is er niet.

Idd, Prime Video biedt ondanks het lagere aantal abonnees hier een beter aanbod aan originals. Ik denk dat de meeste mensen hun gratis TV+ abonnement ook laten rotten en met de coronacrisis zal het aantal nieuwe producties ook wel op een erg laag pitje staan.
pi_193187878
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 01:17 schreef Nickske1912 het volgende:
... Daarnaast vind ik het irritant dat Apple het niet toelaat om te streamen via een chromecast.
Dit heb ik nooit begrepen, dat de streamingdienst enkel met Apple devices werkt.
Ik had het graag willen proberen, maar kreeg hierdoor de kans niet, en ben niet van plan om voor die paar series, een Apple device aan te schaffen.

Het had Apple zoveel meer klanten kunnen opleveren, als ze ook niet-Apple devices hadden ondersteund.
Het komt, in elk geval op mij, heel arrogant over.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  maandag 18 mei 2020 @ 08:06:11 #89
139407 jorienvdherik
pi_193188294
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:47 schreef zipcon het volgende:
Eind oktober ga ik het niet verlengen, er ontbreken echte must-sees. Af en toe is er een artikel over een TV+ serie maar doorbraak is er niet.

Idd, Prime Video biedt ondanks het lagere aantal abonnees hier een beter aanbod aan originals. Ik denk dat de meeste mensen hun gratis TV+ abonnement ook laten rotten en met de coronacrisis zal het aantal nieuwe producties ook wel op een erg laag pitje staan.
Zit nu For All Mankind te kijken, maar vind het helaas niet zo heel boeiend.
pi_193272593
pi_193343698
Ik keek net bij apple tv en zag daar wat aparte dingen,

Catharine the great stond daarop Maar is toch van hbo??

Maar heb hbo en daar staat het niet bij
pi_193344200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:25 schreef Vinture het volgende:
Ik keek net bij apple tv en zag daar wat aparte dingen,

Catharine the great stond daarop Maar is toch van hbo??

Maar heb hbo en daar staat het niet bij
Er is een verschil tussen Apple TV en Apple TV+.

Apple TV is de naam van de app. In deze app kun je films kopen of huren bij iTunes en als je bijvoorbeeld Netflix of Disney+ hebt worden de films in Apple TV getoond (je wordt dan doorgestuurd naar de betreffende app). Zo kun je binnen verschillende diensten tegelijk zoeken.

Daarnaast zijn er "kanalen" zoals Apple TV+, Starzplay, Smithsonian Channel en Noggin. Voor deze kanalen heb je een apart abonnement nodig.

Catharine the Great is in de VS uitgezonden door HBO en in het VK door Sky. Starzplay biedt hem via Apple TV aan. Je kunt Starzplay een week gratis uitproberen, daarna 4,99 per maand.
pi_193351744
Vind ik erg raar dat een hbo serie niet op hbo zelf te zien is maar wel ergens anders
pi_193356636
Zie dat je een starzplay channel kunt toevoegen.
Werkt dit ook in nederland?

En moet je daarvoor een apple plus abbonement hebben
Want kan nu ook al op de knop probeer gratis klikken, dan komt er te staan Start je gratis proefperiode van 1 week op strazplay

[ Bericht 72% gewijzigd door Vinture op 28-05-2020 18:23:18 ]
pi_193455569
Had een proefabonnement genomen, maar dit is wel echt de slechtste van alle streaming platforms

Ten eerste er staat bijna niks op en alle series wat ik tot nu gekeken heb zijn echt heel erg slecht

See vind ik nog de beste maar 1 serie is niet genoeg om een abbonement te nemen
pi_193745951
Pas voor 2021, dat is nog een hele tijd!
pi_193749517
Pfoe, ik hoop dat ze die goed doen. Kijk er al een tijdje naar uit.
pi_193805664
A conversation with the cast and creators of Mythic Quest: Raven’s Banquet - WWDC 2020
https://developer.apple.com/videos/play/wwdc2020/10969/
pi_196172883
Goed nieuws, de Apple TV+ app is vanaf vandaag ook beschikbaar op de Xbox. Ik kijk series en films het liefst op mijn tv, dus blij mee. Heb als het goed is nog een gratis jaarabonnement tot februari, dus zeer spoedig maar eens door het aanbod bladeren. 👍🏻
pi_196274802
Is het al besproken dat er een 'derde seizoen' van Band of Brothers komt en dat Apple daar de rechten voor heeft?
pi_196276191
For All Mankind

_O_

Ted Lasso

_O_
Moeten zij weten
pi_197466416
Ben nu bezig met For All Mankind, hele fijne serie.
pi_197718520
twitter
pi_199088313
  donderdag 22 april 2021 @ 11:32:13 #112
139407 jorienvdherik
pi_199108927
quote:
Leuke serie, seizoen 1 was prima.
pi_199186179
pi_199665566
For All Mankind, wat een steengoede serie. Na twee seizoenen kan ik wel zeggen dat dit inmiddels een all time favorite van mij aan het worden is. Serie verdient echt zoveel meer publiciteit en populariteit.
pi_199666805
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:59 schreef Nickske1912 het volgende:
For All Mankind, wat een steengoede serie. Na twee seizoenen kan ik wel zeggen dat dit inmiddels een all time favorite van mij aan het worden is. Serie verdient echt zoveel meer publiciteit en populariteit.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 12:57:18 #121
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_200071152
Heel veel fijne series op ATV+. Er is er nog geen 1 die me tegen is gevallen. Reeds gezien:

- Tehran
- The morning show
- The mosquito coast
- Trying
- Ted Lasso

Echt genieten!
pi_200071307
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:57 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Heel veel fijne series op ATV+. Er is er nog geen 1 die me tegen is gevallen. Reeds gezien:

- Tehran
- The morning show
- The mosquito coast
- Trying
- Ted Lasso

Echt genieten!
Ook aan te bevelen:

For All Mankind (Drama)
Home Before Dark (Drama)
Little Voice (Drama)
Mythic Quest (Comedy/Drama)
Physical (Drama/Comedy)
Central Park (Musical animatie)
Wolfwakers (Animatie)
The Year Earth Changed (Documentaire)

[ Bericht 19% gewijzigd door Aether op 26-06-2021 13:21:18 ]
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:48:14 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200072189
Zoveel zin in seizoen twee van the Morning Show. O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200113745
Zit er al een tijd op te wachten.
pi_200272339
Mijn 1 jaar gratis TV+ zit er inmiddels op.
Ik heb welgeteld 1 film er op gekeken. Had gehoopt dat er meer (exclusieve) content bij zou komen.
Maar ik vindt het nog steeds een erg matig aanbod.

Ik twijfelde al lang erover om een One Family abonnement van 19,99 per maand af te sluiten.
Maar ook Arcade vindt ik tot nu toe ook nog niet zo bijzonder.

Ik houdt het voorlopig wel bij Music en 200GB iCloud voor 12,99 per maand.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_200987404
pi_201509053
De eerste afleveringen van Foundation zijn ook uit zag ik. Iemand wat eerste meningen, zonder spoilers te geven?
pi_201510500
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:40 schreef Solstice1 het volgende:
De eerste afleveringen van Foundation zijn ook uit zag ik. Iemand wat eerste meningen, zonder spoilers te geven?
Erg nice. Misschien wat traag, maar dat vind ik wel goed (rustig wereld opbouwen e.d.). Budget druipt dr wel af zeg poeh. Vind de veranderingen tov het bronmateriaal ook gewoon goed gedaan tot nu toe, en maakt de wereld een stuk levendiger.
pi_201513455
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:41 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Erg nice. Misschien wat traag, maar dat vind ik wel goed (rustig wereld opbouwen e.d.). Budget druipt dr wel af zeg poeh. Vind de veranderingen tov het bronmateriaal ook gewoon goed gedaan tot nu toe, en maakt de wereld een stuk levendiger.
Mooi, zit erover te denken om als het er helemaal op staat een maandje apple tv+ te nemen. Traag stoort me zelden, zolang het verhaal en het acteerwerk maar goed is.
pi_201514617
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 16:56 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Mooi, zit erover te denken om als het er helemaal op staat een maandje apple tv+ te nemen. Traag stoort me zelden, zolang het verhaal en het acteerwerk maar goed is.
Yea ik heb het geluk dat ik een ps5 heb, krijg je 6 maanden gratis atv+ als je daarop inlogt. Was nog wel een gedoe om een appleid/itunesid aan te maken zonder appeltje device of credit card tho, pfffff lol.
  maandag 25 oktober 2021 @ 10:17:23 #134
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201895114

Vanaf 4 november te zien. Ik overweeg om dan eindelijk eens een proefabonnement af te sluiten om dit te bingen, zijn ook maar 6 afleveringen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_202213723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:40 schreef Solstice1 het volgende:
Ik ben er best enthousiast van. Is niet zoals de zoveelste Sci-Fi serie eigenlijk. ^O^
Op zondag 9 januari 2022 15:37 schreef maily het volgende: To be a rock, and not to roll _O_
pi_202213730
quote:
Finch gekeken, leuke film. Alleen jammer dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar al met al een aardige film. Had zomaar een Disney+ film kunnen zijn dit.

[ Bericht 8% gewijzigd door SolidasRock op 17-11-2021 20:39:20 ]
Op zondag 9 januari 2022 15:37 schreef maily het volgende: To be a rock, and not to roll _O_
pi_202225755
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 10:17 schreef PirE het volgende:

Vanaf 4 november te zien. Ik overweeg om dan eindelijk eens een proefabonnement af te sluiten om dit te bingen, zijn ook maar 6 afleveringen.
Ik heb nog een aantal maanden gratis Apple tv, ik moet zeggen dat ik er niet kapot van ben. Er zitten wel wat leuke films en series op maar zeker 3kwart is huur/koop (wat je niet kan verbergen zoals bij Prime) en wat overblijft is is mij de maandprijs van 5 euro al niet eens waard? Dat besteed ik dan liever aan Prime waar echt een stuk meer te zien is of zelfs Disney+ (en dan niet voor de kindertekenfilmpjes).

Ik hoop dat Apple tv+ nog flink doorgroeit maar vooralsnog vind ik het nog magertjes. Ook erg vreemd dat ze content weergeven die op Disney+ zelf staat. (dat is gelukkig uit te schakelen)

Weet je overigens dat de proefabonnement maar 7 dagen is en geen hele maand?

Overigens heb ik ook een begin gemaakt met Dr.Brain. Weet nog niet wat ik ervan vind.
  Admin donderdag 18 november 2021 @ 07:34:38 #138
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_202226264
Ik denk dat je, en dat valt je niet te verwijten want het loopt nu eenmaal door elkaar, de centrale "TV app" door elkaar haalt met de "TV+ streamingdienst". Die dienst zit in de app, maar de app is er ook voor het centraal vinden van content die je hebt gekocht, kunt kopen of huren of inderdaad content van Disney+. Ik hoop zelf dat Amazon en Netflix (en anderen) ook willen meedoen, zodat je al je content bij elkaar kunt vinden.

Als je wil focussen op de abonnementstitels moet je naar het TV+ tabblad. Daar zit geen 'vervuiling' tussen zoals Prime Video wel de betaaltitels tussen de reguliere titels toont.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_202232752
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:34 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat je, en dat valt je niet te verwijten want het loopt nu eenmaal door elkaar, de centrale "TV app" door elkaar haalt met de "TV+ streamingdienst". Die dienst zit in de app, maar de app is er ook voor het centraal vinden van content die je hebt gekocht, kunt kopen of huren of inderdaad content van Disney+. Ik hoop zelf dat Amazon en Netflix (en anderen) ook willen meedoen, zodat je al je content bij elkaar kunt vinden.

Als je wil focussen op de abonnementstitels moet je naar het TV+ tabblad. Daar zit geen 'vervuiling' tussen zoals Prime Video wel de betaaltitels tussen de reguliere titels toont.
Verrek, je hebt gelijk: als ik Apple tv+ tabje selecteer zie ik geen betaalcontent meer.

Overigens heeft Prime ook zoiets alleen heet dat tabje daarzo "gratis voor mij".

Overigens betwijfel ik of ze ooit ook Netflix en andere streamers willen toevoegen. En niet dat ik daarop zit te wachten eerlijk gezegd, als dat ooit al komt wil ik dat kunnen uitschakelen. Ik heb CCGTV wat zelf al een interface heeft die de content van meerdere streamers laat zien in 1 keer, dat hoef ik niet nog een keer te zien in 1 van de apps zelf. Voor jou ligt dit anders vermoed ik zo omdat je een apple tv kastje hebt?
  Admin donderdag 13 januari 2022 @ 16:24:43 #140
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203171957
The Tragedy of MacBeth is vanaf morgen te zien.

Ik heb 'm een tijdje geleden op het witte doek mogen aanschouwen en vond 'm erg goed. Het is echter wel Shakespeare, dus ik denk dat ik deze eens ga herkijken met de ondertiteling aan. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')