Of vanuit iedere browser: https://tv.apple.com/nlquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:39 schreef Breuls het volgende:
TV+ doet het op alle tv's met een Apple TV-app erop; ik heb geen idee welke modellen die app allemaal hebben. Daarnaast kun je natuurlijk op alle Apple-apparaten diezelfde app vinden en gebruiken, dus als je dat naar je tv kunt streamen of casten werkt het ook.
(Ik gebruik zelf altijd mijn Apple TV, waarbij mijn tv gewoon een 'monitor' is.)
Hier heeft Apple wat info over hoe/waar je kunt kijken: https://support.apple.com/nl-nl/guide/tvplus/welcome/web
Je kijkt de meest leuke series van afgelopen tijdquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:42 schreef V. het volgende:
Criminal Record was erg goed, evenals het eerste seizoen van Slow Horses (geweldig, zelfs).
Nu voor de afwisseling even overgestapt op Presumed Innocent, zit nu ergens middenin. Ook erg goed gemaakt.
Het grootste probleem bij mij is dat ik gewoon niks van die tv snapquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:39 schreef Breuls het volgende:
TV+ doet het op alle tv's met een Apple TV-app erop; ik heb geen idee welke modellen die app allemaal hebben. Daarnaast kun je natuurlijk op alle Apple-apparaten diezelfde app vinden en gebruiken, dus als je dat naar je tv kunt streamen of casten werkt het ook.
(Ik gebruik zelf altijd mijn Apple TV, waarbij mijn tv gewoon een 'monitor' is.)
Hier heeft Apple wat info over hoe/waar je kunt kijken: https://support.apple.com/nl-nl/guide/tvplus/welcome/web
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:30 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Kijk dezeje gaat die man zo haten
Vertel!quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja. Kent iemand het Belgische origineel?
quote:Two years after the "accidental death" of Grace's abusive husband, the close-knit Garvey sisters may have moved on, but when past truths resurface, the ladies are thrust back into the spotlight, suspicions are at an all-time high, lies are told, secrets revealed and the sisters are forced to work out who they can trust.
En dan waarschijnlijk weer 1 aflevering per week...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:37 schreef Breuls het volgende:
Seizoen 2 van Bad Sisters komt trouwens volgende maand (13 november met twee afleveringen).
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:22 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk weer 1 aflevering per week...
Als de première dichterbij is kan ik je de precieze einddatum ook wel vertellen (die zet ik dan in het maandelijkse streamingoverzicht op de FP).quote:Hele excelsheet hier om te zien wanneer ik welke serie volledig kan kijken, en dan volledig ook voor ga betalen![]()
Maarja, ik lieft ook wel excel
Jazeker! Vond Clan beter dan deze remake, die ik zeker niet slecht vindquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja. Kent iemand het Belgische origineel?
Vandaag de eerste twee afleveringen gezien, heerlie-de-peerlie, Lambquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Vanavond even het vierde seizoen van Slow Horses bingen.![]()
![]()
Dislaimerquote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Vandaag de eerste twee afleveringen gezien, heerlie-de-peerlie, LambHoe hij die agente op de MO van River behandelde!
Aangezien het zo'n ontzettend goede serie is, en maar 6 afleveringen, spaar ik ze een beetje.. Uiteraard Steve Jobs weer met een joetje gespekt, hoe is dislaimer ?
Zoek een maria-kaakje tussen de volvette gevulde speculaas van de banketbakker
Ja je kan de web app gebruiken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eventjes een vraagje tussendoor, kun je makkelijk TV + kijken (en eventueel opzeggen) op je telefoon via Android?
Gisteren kwam de laatste aflevering uit; sterk einde.quote:Op vrijdag 8 november 2024 @ 14:25 schreef NoCigar het volgende:
Eerste aflevering van Disclaimer gezien: prachtig.
Ah, kijk eens. Ik wist niet dat hij nog bezig was.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gisteren kwam de laatste aflevering uit; sterk einde.
Sowieso wat onverwacht, vond het een goede serie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gisteren kwam de laatste aflevering uit; sterk einde.
Lamb, heerlijke seriequote:Op zondag 13 oktober 2024 10:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Slow Horses was weer top maar volgende keer meer Gary Oldman graag, zo'n geweldig personage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |