Kijk dezequote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef V. het volgende:
Na twee dagen gezanik om Apple+ te activeren, is het gisteren eindelijk gelukt.
Wilde een weekje gratis proberen, maar ik werd ineens verrast met 3 maanden gratis, omdat ik een Samsung-tv heb.
Ik klaag niet. Gisteren begonnen in Criminal Record, eerste aflevering was tof.
Verder ga ik de komende maanden sowieso Slow Horses, Bad Monkey en Presumed Innocent kijken.
Hoe krijg je apple tv+ via playstation dan?quote:Op zondag 8 september 2024 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Silo is echt een genot!
Dank aan Playstation voor de free trial.
https://gamer.nl/nieuws/p(...)is-apple-tv-claimen/quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:42 schreef Omega het volgende:
[..]
Hoe krijg je apple tv+ via playstation dan?
Niet meer, actie liep tot 22 septemberquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:42 schreef Omega het volgende:
[..]
Hoe krijg je apple tv+ via playstation dan?
Hmmmz, Clooney en Pitt samen met een goed verhaal en een goede director kan iets heel vermakelijks opleveren maar deze trailer overtuigt mij nog niet echt.quote:
Tnx voor de tip. AppleTV heeft echt veel goede seriesquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:24 schreef Breuls het volgende:
Leuke serie, ben blij dat het tweede seizoen eraan komt.
Ja, echt zonde dat zo weinig mensen hier een abonnement op hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 @ 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx voor de tip. AppleTV heeft echt veel goede series
Om eerlijk te zeggen torrent ik gewoonquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, echt zonde dat zo weinig mensen hier een abonnement op hebben.
Doet dat het dan ook mijn televisie die best oud is?quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:29 schreef Breuls het volgende:
Zeg Netflix op en neem TV+. Veel meer kwaliteit voor je geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |