abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2022 @ 14:53:03 #151
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204859447
Prehistoric Planet is erg leuk.
  Admin woensdag 15 juni 2022 @ 19:11:34 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205059340
quote:
Apple en Major League Soccer gaan vanaf 2023 tien jaar lang overal ter wereld alle MLS-wedstrijden uitzenden

Apple en Major League Soccer (MLS) hebben bekendgemaakt dat vanaf 2023 alle voetbalwedstrijden van de MLS exclusief live via de Apple TV-app te zien zullen zijn. Nooit eerder is er een dergelijke samenwerking geweest met een grote professionele sportcompetitie. Fans overal ter wereld kunnen alle wedstrijden van de MLS en de Leagues Cup1 en bepaalde wedstrijden van de MLS NEXT Pro en de MLS NEXT op één plek bekijken, zonder lokale black-outs in de uitzending en zonder abonnement op een traditionele betaaltelevisiebundel.

Vanaf begin 2023 tot en met 2032 kunnen fans elke MLS-wedstrijd live bekijken via een nieuwe MLS-streamingdienst, die uitsluitend via de Apple TV-app beschikbaar is. Behalve de wedstrijden zelf komt er een nieuw wekelijks live overzichtsprogramma, zodat fans geen enkele spectaculaire goal of redding hoeven te missen. Ook komen er originele programma's met onder meer herhalingen, hoogtepunten en analyses. In deze live en on-demand programma's van de MLS kunnen fans achtergrondbeelden van hun geliefde spelers en clubs zien. Daarnaast komt er voor abonnees van Apple TV+ zonder extra kosten een brede selectie aan wedstrijden van de MLS en de Leagues Cup beschikbaar, inclusief enkele topwedstrijden, waarbij een beperkt aantal wedstrijden gratis is. Als bonus voor fans is toegang tot de nieuwe MLS-streamingdienst inbegrepen bij seizoensabonnementen van de MLS.

De live en on-demand programma's van de MLS zijn via de Apple TV-app beschikbaar voor iedereen met een internetverbinding, op alle devices die de app ondersteunen: iPhone, iPad, Mac, Apple TV 4K en Apple TV HD, Samsung, LG, Panasonic, Sony, TCL, VIZIO en andere smart-tv's, Amazon Fire TV en Roku-devices, PlayStation- en Xbox-gameconsoles, Chromecast met Google TV en Comcast Xfinity. De programma's zijn ook te zien op tv.apple.com.

"Voor het eerst in de sportgeschiedenis kunnen fans een grote professionele sportcompetitie geheel op één plek zien", aldus Eddy Cue, Senior Vice President of Services van Apple. "Voor MLS-fans, voetballiefhebbers en sportliefhebbers in het algemeen is er een droom uitgekomen. Geen fragmentatie, geen frustratie, maar één handige dienst waarmee je alles uit de MLS kunt zien, waar en wanneer je maar wilt. We staan echt te popelen om meer mensen met de MLS in aanraking te brengen en ze de gelegenheid te geven hun favoriete club te volgen."

"Apple is de perfect partner om de groei van de MLS te versnellen en de band tussen onze clubs en hun supporters te verdiepen", zegt Don Garber, Commissioner van de MLS. "Apple is als geen ander in staat om een gebruikerservaring van topklasse te leveren voor fans overal ter wereld. Het wordt ongelooflijk makkelijk om waar dan ook MLS-wedstrijden te bekijken, of je nu een verstokte fan bent of gewoon af en toe een wedstrijd wilt zien."

Vanaf het begin wordt er bij alle wedstrijden van de MLS en de Leagues Cup commentaar gegeven in het Engels en het Spaans, en bij alle wedstrijden met Canadese teams ook in het Frans. Apple en MLS zullen ook via Apple News extra beelden van de competitie en de clubs presenteren, met de mogelijkheid om hoogtepunten direct in de News-app te bekijken.

Alle gegevens over de nieuwe dienst worden komende maanden bekendgemaakt: het moment waarop fans zich kunnen abonneren, de prijzen, details over de nieuwe MLS-programmering, een verbeterd wedstrijdschema, de mensen die de uitzendingen verzorgen, productionele uitbreidingen en voor- en nabeschouwingen, en ook alle manieren om de MLS-programma's in het Apple ecosysteem te bekijken.

Major League Soccer is in de afgelopen 15 jaar meer dan verdubbeld tot 29 clubs en is de snelst groeiende voetbalcompetitie ter wereld. Dit momentum wordt in heel Noord-Amerika alleen maar groter in de aanloop naar het WK voetbal van 2026, dat wordt georganiseerd door de VS, Canada en Mexico. Met spelers uit 82 landen is de MLS het meest internationaal van alle sportcompetities en de supporterscommunity is een van de jongste en meest diverse van de Noord-Amerikaanse sportwereld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 16 juni 2022 @ 21:10:58 #153
498282 Scrummie
pi_205069461

For All Mankind
Polaris(s03e01 - 2022)
8.6drama, sci_fi, sci-fi57TV-MAn/aJoel Kinnaman, Shantel VanSanten, Jodi BalfourNearly 10 years have passed. Danielle and Ed attend a celebration, where things take a terrifying turn
Wat een geweldig begin van het nieuwe seizoen zeg.

Wat heb ik deze serie gemist en wat is ie weer goed _O_
  zaterdag 18 juni 2022 @ 13:28:50 #154
498282 Scrummie
pi_205081945
Aflevering 2 For All Mankind vond ik persoonlijk wat minder, maar alsnog goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 19:45:05 #155
498282 Scrummie
pi_205139977
For All Mankind s3e3

6,5/10

De laatste drie minuten waren tof, de rest van de aflevering ongelofelijk matig, nogal klaar met het drama/soap gehalte dit seizoen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 19:44:02 #156
498282 Scrummie
pi_205289285
For All Mankind s3e5

Toch jammer dat ze het weten te verknallen. Het is inmiddels een slechte drama geworden met wat leuke ruimte scenes, die dan weer verschrikkelijk zijn uitgewerkt met een licht (maar erg zuur) hedendaagssausje.

5/10.
pi_205442546
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:21:50 #158
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205452243
quote:
Ga nu starten met seizoen 2, vond het een leuke serie.
Vorige week Defending Jacob uitgekeken, boeiende serie
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 00:15:01 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205468149
Mensen hier die Black Bird kijken? Houdt een beetje het midden tussen True Detective en Mindhunter. Steengoed dus _O_
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205495136
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 00:15 schreef MaJo het volgende:
Mensen hier die Black Bird kijken? Houdt een beetje het midden tussen True Detective en Mindhunter. Steengoed dus _O_
We hebben weer een gratis proefabbo voor vier maanden, de vorige van één jaar hebben we eigenlijk niet gebruikt. Maar ik kijk nu aflevering 1, kortom. Het valt zeker niet tegen maar ik erger me wel een beetje aan de afgetraindheid van de hoofdrolspeler 🙂.
anonieme razernist
pi_205495379
https://www.humo.be/tv/he(...)F%2Fwww.google.nl%2F

TELEVISIE★★★★☆

Het waargebeurde ‘Black Bird’ op Apple TV+ is een van de pakkendste en schokkendste dramaseries van het moment

Apple TV+ heeft zich de afgelopen maanden stilaan opgeworpen als de Wout van Aert onder de streamingdiensten: overtuigend op alle terreinen. Een nieuwe aanwinst in het lijstje toppers met onder meer ‘Severance’, ‘Pachinko’ en ‘For All Mankind’ is het gevangenisdrama ‘Black Bird’, een aardedonkere tocht langs het ergste waartoe een mens in staat is, die alleen maar meer beklijft in de wetenschap dat alles waargebeurd is.

STEFAAN WERBROUCK
DONDERDAG 28 JULI 2022
Chicago, halverwege de jaren 90. Drugsdealer Jimmy Keene moet na een grote inval in zijn appartement tien jaar brommen, tot de FBI hem een ‘Verlaat de gevangenis zonder betalen’-kaart aanreikt. Enkele honderden kilometers van de cel van Keene, in een zwaarbewaakte instelling voor de ‘criminally insane’, zit namelijk ene Larry Hall, een vermeende kinderlokker en mogelijke seriemoordenaar. Hall is een speciaal geval: hij geeft bijna aan de lopende band misdaden toe - zelfs die waarvan hij niet eens verdacht wordt en die hij in geen geval gepleegd zou kunnen hebben - om even later al zijn verklaringen weer in te trekken.

Ook in de zaak waarvoor hij uiteindelijk veroordeeld werd, de moord op de 15-jarige Jessica Roach, heeft Hall zijn bekentenis naar eigen zeggen bij elkaar gelogen en nu probeert hij in beroep weer vrij te komen. De FBI is er echter van overtuigd dat Hall Roach en mogelijk ook nog andere meisjes om het leven heeft gebracht en wil alles op alles zetten om hem achter tralies te houden. Dus gaat special agent Lauren McCauley bij Keene in de gevangenis langs met ‘an offer he can’t refuse’: als hij zich laat overplaatsen naar de instelling van Hall, bevriend kan worden met de man en hem bezwarende informatie ontfutselt, komt hij zelf op vrije voeten en wordt zijn strafblad maagdelijk wit.

‘Black Bird’ telt slechts zes afleveringen maar neemt ruim voldoende de tijd om tot de kern van de zaak te komen: we zijn al een eind ver in aflevering drie als Hall en Keene voor het eerst een woord wisselen. Maar die langzame ontwikkeling is een troef, omdat ze voor een rijker, meer genuanceerd verhaal zorgt. Je voelt de angst en de twijfel van Keene om het aanbod aan te nemen en in een gevangenis vol wrede misdadigers en psychopaten te gaan zitten. Je begrijpt waarom Hall zo lang met alles wegkwam en de politie in hem een fantast zag die enkel aandacht wilde, een minder begaafde maar al bij al ongevaarlijke ziel. En je snapt ook waarom de FBI wel geloofde dat de man een koelbloedige killer was en hoe de frustratie over het gebrek aan harde bewijzen aan de basis lag van het redelijk waanzinnige plan.

Maar het sterkste onderdeel van ‘Black Bird’ zijn toch de scènes tussen Keene en Hall, waarin de gladde drugsdealer het vertrouwen van de psychopaat wint, laag per laag zijn pantser afpelt en uiteindelijk in de onpeilbare duisternis van zijn waanzinnige geest kan kijken. Op die momenten, die erg doen denken aan het veel te vroeg afgevoerde ‘Mindhunter’ op Netflix, komt ook alle talent dat aan deze miniserie meewerkt samen. Paul Walter Hauser maakt indruk als de schijnbaar zachtaardige en met een piepstem sprekende Hall, maar eigenlijk is Taron Egerton (Elton John in ‘Rocketman’) minstens even goed, omdat hij tastbaar maakt hoe moeilijk het voor Keene moet zijn geweest om sympathie te veinzen voor de duivel in zijn gezelschap. Schrijver Dennis Lehane (‘Shutter Island’, ‘Mr. Mercedes’) slaagt er ook in om de wreedheid van Hall te tonen zonder dat het ooit goedkoop of sensationeel wordt, met de hulp van de onderkoelde, franjeloze regie van onze eigenste Michaël Roskam.

Er zijn een paar minpuntjes. Het verhaal over hoe de vader van Keene tijdens diens verblijf in de gevangenis langzaam begint te dementeren heeft eigenlijk niet echt een functie, behalve dan misschien om te tonen hoeveel acteertalent de betreurde Ray Liotta had. En helemaal op het einde komt de Amerikaanse pathos die voordien nergens te bespeuren was toch even om de hoek kijken. Maar dat doet geen afbreuk aan wat uiteindelijk een van de pakkendste en bijwijlen schokkendste dramaseries van het moment is, een truecrimereeks die veel documentaires uit dat genre moeiteloos overklast.

Overigens, mocht u dezer dagen - het zou zomaar kunnen - nog op zoek zijn naar een grappige maar nooit beledigende sitcom over een klungelende voetbalploeg, ook die heeft Apple TV+ in de catalogus zitten: ‘Ted Lasso’.
anonieme razernist
pi_205497122
pi_205518433
Nu afl.1 van Shining Girls aan het kijken. Een gritty thriller met de alom aanwezige en prima Elisabeth Moss in de hoofdrol.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shining_Girls

https://www.volkskrant.nl(...)acteerwerk~b55ff384/
anonieme razernist
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 00:14:04 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205518678
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 22:24 schreef NoCigar het volgende:

[..]
We hebben weer een gratis proefabbo voor vier maanden, de vorige van één jaar hebben we eigenlijk niet gebruikt. Maar ik kijk nu aflevering 1, kortom. Het valt zeker niet tegen maar ik erger me wel een beetje aan de afgetraindheid van de hoofdrolspeler 🙂.
Grappig, mijn man ergerde zich aan precies hetzelfde :D mij boeit het niet zo, het is niet relevant voor zijn acteerprestaties en past wel bij het type dat hij speelt.

Jammer dat er nog maar 1 aflevering komt en het dan klaar is, ik had er wel meer van willen zien -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205518719
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:14 schreef MaJo het volgende:

[..]
Grappig, mijn man ergerde zich aan precies hetzelfde :D mij boeit het niet zo, het is niet relevant voor zijn acteerprestaties en past wel bij het type dat hij speelt.

Jammer dat er nog maar 1 aflevering komt en het dan klaar is, ik had er wel meer van willen zien -O-
Vooral in afl.1 wordt dat belachelijk benadrukt :D , daarna viel het me minder op (of was ik er aan gewend).
anonieme razernist
  Admin maandag 1 augustus 2022 @ 16:48:38 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205522956
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205581361
Black Bird is aardig maar niet meer dan dat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205649078
twitter
pi_205663599
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 22:24 schreef NoCigar het volgende:
maar ik erger me wel een beetje aan de afgetraindheid van de hoofdrolspeler 🙂.
He wat? Waarom zou je je daar aan ergeren? Of is het jaloers zijn of zo :P

Reden waarom dat is, omdat de echte persoon waar het verhaal op gebaseerd is een mma vechter was. En ook een uiterlijk als dat had.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:04:38 #171
498282 Scrummie
pi_205663617
For All Mankind S3
6,5/10

Herstelde zich aardig in de laatste aflevering, maar wat een matig geheel is het geworden. Zo jammer.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:46:48 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_205666241
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:04 schreef Scrummie het volgende:
For All Mankind S3
6,5/10

Herstelde zich aardig in de laatste aflevering, maar wat een matig geheel is het geworden. Zo jammer.
Eens. En toch schijnt er een vierde seizoen te komen. Met een tijdsprong naar 2003, zoals de laatste scene met Margot in Moskou al deed vermoeden.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 16:05:18 #173
498282 Scrummie
pi_205666396
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:46 schreef remlof het volgende:

[..]
Eens. En toch schijnt er een vierde seizoen te komen. Met een tijdsprong naar 2003, zoals de laatste scene met Margot in Moskou al deed vermoeden.
Ja klopt, en uiteindelijk kijk ik daar ook wel weer naar uit. Of ik ben nieuwsgierig in elk geval. Maar het had weinig gescheeld of ik had dit seizoen niet eens af gekeken, dus ze balanceren wel op het randje :).
pi_205666544
For All Mankind wilde ik vanavond aan beginnen. De moeite waard? Een 6.5 zoals hier boven klinkt niet best
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205668369
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:04 schreef Scrummie het volgende:
For All Mankind S3
6,5/10

Wel even leuk dat Vince Masuka op Mars was. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  woensdag 17 augustus 2022 @ 19:57:22 #176
498282 Scrummie
pi_205668529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:22 schreef over_hedge het volgende:
For All Mankind wilde ik vanavond aan beginnen. De moeite waard? Een 6.5 zoals hier boven klinkt niet best
Seizoen 1 en 2 vond ik top hoor en er zijn vast ook mensen te vinden die seizoen 3 geweldig vonden.
pi_205722120
Iemand Slow Horses al bekeken? Het mocht in ieder geval wat kosten, met Gary Oldman en een titelsong van en door Mick Jagger. De eerste aflevering smaakt in ieder geval naar meer.
anonieme razernist
  zondag 4 september 2022 @ 17:39:32 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205845450
Surface zag er veelbelovend uit, maar was toch niet echt spannend. Geen aanrader.

Surface (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
The love you take is equal to the love you make.
pi_205846880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:22 schreef over_hedge het volgende:
Beetje laat, maar ik heb ook de 3 seizoenen gezien. Het is best aardig, ik zou het mss een 7.5 geven.

Je hebt enerzijds 40% "space stuff" over vliegen in de ruimte, lanceringen, landen en een basis opzetten, maar 60% is drama (op Aarde). Relationele problemen, misnoegde werknemers, strubbelingen met de baas en verslavingen om mentale problemen te overwinnen.

Het is geen volledig succes maar een serie over "hedendaagse" ruimtevaart is zeldzaam en deze is dan ondanks de minpunten de betere van de hoop.
  FOK!fotograaf maandag 5 september 2022 @ 16:37:06 #180
364681 over_hedge
pi_205856316
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:57 schreef zipcon het volgende:

[..]
Beetje laat, maar ik heb ook de 3 seizoenen gezien. Het is best aardig, ik zou het mss een 7.5 geven.

Je hebt enerzijds 40% "space stuff" over vliegen in de ruimte, lanceringen, landen en een basis opzetten, maar 60% is drama (op Aarde). Relationele problemen, misnoegde werknemers, strubbelingen met de baas en verslavingen om mentale problemen te overwinnen.

Het is geen volledig succes maar een serie over "hedendaagse" ruimtevaart is zeldzaam en deze is dan ondanks de minpunten de betere van de hoop.
Nog prima op tijd! Want ben nog niet begonnen :P Een collega had het er vandaag ook weer over.
Dus ga het zeker nog even kijken
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 22:53:11 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205967094
Wij kijken nu For All Mankind, fantastische serie _O_ Bijna klaar met seizoen 3, ben benieuwd :)
pi_205967483
Ik vond het soms wel een beetje te veel persoonlijke problemen. Ik moet nog aan S2 beginnen en door de berichten hier zijn mijn verwachtingen van s3 niet heel hoog, maar we zullen het zien (misschien).
anonieme razernist
pi_205972933
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond het soms wel een beetje te veel persoonlijke problemen. Ik moet nog aan S2 beginnen en door de berichten hier zijn mijn verwachtingen van s3 niet heel hoog, maar we zullen het zien (misschien).
De persoonlijke problemen hebben een hoogtepunt in S2, daar trekken ze het hele blik van "problemen negatief voor je werkprestaties" open. Het mindert in S3.

Een beetje goedkoop vind ik dat deze persoonlijke problemen soms een nieuwe plotwending geven van "hij is dronken - oh oh we gaan crashen", dat is nogal geforceerd (lijkt ook wat de stijl van de jaren 80 om verhalen te schrijven).
pi_206449913
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:56 schreef NoCigar het volgende:
Iemand Slow Horses al bekeken? Het mocht in ieder geval wat kosten, met Gary Oldman en een titelsong van en door Mick Jagger. De eerste aflevering smaakt in ieder geval naar meer.
Geweldige serie _O_
Er komt een tweede seizoen toch?

Net laatste deel van Bad Sisters gezien, niet verwacht maar echt hilarisch _O-
Gone...
pi_206786414
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:57 schreef zipcon het volgende:

[..]

Nou ik heb inmiddels alle seizoenen gezien. En vond het heel erg goed. Paar verhaallijnen die ik minder vond. Maar over het algemeen erg sterk. Goede karakter ontwikkeling.
pi_207212688
Ik heb het eerste seizoen van Severance gezien, erg sterk. Op naar seizoen 2!
pi_207486763
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:48 schreef Flory het volgende:

[..]
Geweldige serie _O_
Er komt een tweede seizoen toch?

Net laatste deel van Bad Sisters gezien, niet verwacht maar echt hilarisch _O-
Inmiddels staat seizoen twee er op. S3 en S4 zijn al gepland.
anonieme razernist
pi_207621005
The Shrink Next Door gekeken. Ik kende het verhaal al van de gelijknamige podcast. Bizar waargebeurd verhaal over een psychiater die de zwaktes van zijn patiënten uitbuit, en eentje in het bijzonder.
Met o.a. Paul Rudd en Will Ferrell.
Ferrell echt in de rol van zijn leven. O+ _O_

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207630523
Seizoen 3

[ Bericht 100% gewijzigd door Aether op 19-01-2023 20:22:19 ]
pi_207631676
Tehran seizoen 2 was wel weer echt bijzonder spannend, echt genoten.
pi_207642280
Voor degenen met een LG televisie: deze aanbieding geldt nog tot 31 januari, drie maanden ATV gratis: https://crast.net/219216/(...)you-can-activate-it/

Edit: ik merk dat drie maanden gericht kijken wel genoeg is eigenlijk om de krenten uit de pap te vissen.

[ Bericht 9% gewijzigd door NoCigar op 20-01-2023 18:45:49 ]
anonieme razernist
pi_207999994
pi_208022246
pi_208024850
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208461719
twitter
  Admin woensdag 19 april 2023 @ 16:21:54 #196
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208826705
quote:
Apple TV+ today unveiled the trailer for "High Desert," the new eight-episode dark comedy starring Patricia Arquette, who also serves as executive producer, Matt Dillon, Christine Taylor, Weruche Opia, Brad Garrett, Bernadette Peters, Rupert Friend and Keir O'Donnell. Directed by Emmy Award-winner Jay Roach, created by Nancy Fichman, Katie Ford and Jennifer Hoppe, and executive produced by Ben Stiller, the half-hour series will make its global debut on Apple TV+ with the first three episodes on Wednesday, May 17, 2023, followed by new episodes weekly, every Wednesday.

"High Desert" follows Peggy (Arquette), an on-again-off-again addict who decides to make a new start after the death of her beloved mother, with whom she lived in the small desert town of Yucca Valley, California, and makes a life-changing decision to become a private investigator.
quote:
Apple TV+ today revealed the trailer for "City on Fire," the upcoming, eight-episode mystery thriller written and executive produced by Josh Schwartz and Stephanie Savage ("Gossip Girl," "The O.C."), and inspired by the acclaimed novel of the same name by Garth Risk Hallberg. A music-driven tale and family saga, "City on Fire" is led by an ensemble cast starring Wyatt Oleff, Chase Sui Wonders, Jemima Kirke, Nico Tortorella, Ashley Zukerman, Xavier Clyde, Max Milner, Alexandra Doke, Omid Abtahi, Kathleen Munroe, John Cameron Mitchell, Geoff Pierson and Beth Malone. The series will make its global premiere on Apple TV+ with the first three episodes on Friday, May 12, followed by one new episode weekly through June 16, 2023.

In "City on Fire," an NYU student is shot in Central Park on the Fourth of July, 2003. Samantha is alone; there are no witnesses and very little physical evidence. Her friends' band is playing at her favorite downtown club but she leaves to meet someone, promising to return. She never does. As the crime against Samantha is investigated, she's revealed to be the crucial connection between a series of mysterious citywide fires, the downtown music scene, and a wealthy uptown real estate family fraying under the strain of the many secrets they keep.
Deze zien er qua licht en kleur en zo al heel fijn uit. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_208878439
pi_209105962
pi_209511210
pi_209725126
Net Silo afgekeken. Wel vermakelijk. Doet mij erg denken aan Fallout. Benieuwd wat Amazon daarmee gaat doen trouwens.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 10:13:08 #201
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209755649
The Crowded Room vind ik wel geinig.
En die nieuwe Hijack met Idris lijkt ook wel OK.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_209893241
pi_210063896
  Admin donderdag 14 september 2023 @ 08:26:18 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_210630220
Nieuw seizoen van For All Mankind komt op 10 november:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_210630269
Heeft nou echt helemaal niemand overwogen om een TT-change aan te vragen naar iets meer actueels? Titel is nog van 2019. _O-
pi_210630280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:13 schreef matthijst het volgende:
The Crowded Room vind ik wel geinig.
En die nieuwe Hijack met Idris lijkt ook wel OK.
Hijack afgekeken, had hogere verwachtingen. 6/10
  donderdag 14 september 2023 @ 08:39:32 #207
498282 Scrummie
pi_210630284
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 08:26 schreef Breuls het volgende:
Nieuw seizoen van For All Mankind komt op 10 november:

Ik vond seizoen 3 niet super, maar ik kijk hier toch wel weer naar uit.
pi_210651394
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 21:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Net Silo afgekeken. Wel vermakelijk. Doet mij erg denken aan Fallout. Benieuwd wat Amazon daarmee gaat doen trouwens.
Ben bezig met Silo, doet mij denken aan Snowpiercer. Buiten zijn is dodelijk, binnen is er een interne strijd en haat gaande tussen afdelingen.
pi_210948574
pi_211180195
Sinds oktober 2022 is na twee prijsverhogingen de prijs met 50 % gestegen. Is het voor ¤ 9,99 per maand echt nog de moeite waard?
Bij Prime is de prijs ook omhoog gegaan en betaal je vanaf volgende maand ¤ 4,99, grappig genoeg evenveel als je voor oktober 2022 voor ATV+ moest betalen.

En terzijde: Ik ben overigens benieuwd wat HBO Max gaat doen: er werd beloofd dat de prijs voor de eerst abonnees gelijk zou blijven, maar omdat het inmiddels is overgenomen en zogenaamd een andere dienst is zouden ze misschien onder die regel uit kunnen komen? Ik zie het huidige managementer toe in staat.
anonieme razernist
  Admin vrijdag 3 november 2023 @ 17:48:45 #211
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_211181941
quote:
Op vrijdag 3 november 2023 @ 15:06 schreef NoCigar het volgende:
Sinds oktober 2022 is na twee prijsverhogingen de prijs met 50 % gestegen. Is het voor ¤ 9,99 per maand echt nog de moeite waard?
Bij Prime is de prijs ook omhoog gegaan en betaal je vanaf volgende maand ¤ 4,99, grappig genoeg evenveel als je voor oktober 2022 voor ATV+ moest betalen.
Ik vind eigenlijk dat TV+ het heel goed doet met het aanbieden van kwalitatief hoogstaande series en af en toe ook films. Er zitten zeker missers tussen, maar over het algemeen is dit niet de streamingdienst die ik als eerste zal opzeggen.

Voor mij is het de prijs dus zeker nog waard.
quote:
En terzijde: Ik ben overigens benieuwd wat HBO Max gaat doen: er werd beloofd dat de prijs voor de eerst abonnees gelijk zou blijven, maar omdat het inmiddels is overgenomen en zogenaamd een andere dienst is zouden ze misschien onder die regel uit kunnen komen? Ik zie het huidige managementer toe in staat.
Het is niet overgenomen; na de fusie van Warner Bros. en Discovery wordt in de VS de HBO Max-dienst samengevoegd met Discovery+ onder de naam Max. Hier gebeurt dat ook, maar: relevant detail: omdat de naam 'Max' in Nederland al bestaat voor een tv-aanbieder blijft het gewoon HBO Max heten. Dat betekent dat een naamswijziging niet gebruikt kan worden als argument om de vroege abonnees los te weken van hun 50%-deal (althans, ik neem aan dat dat is wat je eigenlijk bedoelde, want er is nooit een garantie geweest dat de prijs gelijk zou blijven).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_211492164
Jammer dat er nog geen tweede seizoen van AppleTV+'s Best Foot Forward is uitgezonden. Vermakelijk programma met actrice Trinity Bliss die al eerder te zien was in de HBO Max serie "The Garcias" en de bioscoopfilm "Avatar: The Way of Water".

Haar YouTube-kanaal wordt steeds succesvoller. Momenteel is de succesvolste video bekeken door meer dan 65.000 kijkers.

https://www.youtube.com/@TrinityBlissful/

Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_211687534
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:48 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik vind eigenlijk dat TV+ het heel goed doet met het aanbieden van kwalitatief hoogstaande series en af en toe ook films. Er zitten zeker missers tussen, maar over het algemeen is dit niet de streamingdienst die ik als eerste zal opzeggen.

Voor mij is het de prijs dus zeker nog waard.
Aantal hele leuke series ja. Ik wil zelf Foundation en Silo sowieso gaan kijken, maar wacht nog even tot seizoen 2 van Severance uit is, dan neem ik het een paar maanden.
pi_211926907
Monarch: Legacy of Monsters (2023) is een partij kut. Woke rommel. En elke keer eindigt de aflevering met een cliffhanger. En een week later zit je weer naar pratende hoofden te kijken. Monsters willen we.
  Admin dinsdag 9 januari 2024 @ 15:52:52 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_211974026
Monarch is best tof. Het gaat natuurlijk over de mensen van Monarch (en hun 'legacy', oftewel kinderen), maar er zit ook elke aflevering een monster in, waaronder Godzilla.

Zit leuk in elkaar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator zaterdag 13 januari 2024 @ 23:10:42 #216
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212020963
Vanaf gisteren is Killers of the Flower Moon te zien op Apple+.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 15 januari 2024 @ 10:26:18 #217
498282 Scrummie
pi_212035433
Dit weekend Ted Lasso afgerond.

Erg leuke serie, seizoen 3 was wel wat zwakker dan de eerste twee maar prima mee vermaakt uiteindelijk.
  Admin zaterdag 24 februari 2024 @ 14:15:51 #218
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212565013

quote:
Apple TV+ today revealed the premiere date and official trailer for new 12-part documentary series "Earthsounds," narrated by Golden Globe winner and Emmy Award nominee Tom Hiddleston.  Filmed over 1,000 days across three and half years, "Earthsounds" reveals our planet like never before - a world buzzing with unexpected, unfamiliar and untold sonic stories that we have never been able to capture - until now.  The series documents over 3,000 hours of audio, using cutting-edge technology to record our planet in brand-new ways.  Filmed across 20 countries on all seven continents, "Earthsounds" will premiere all episodes globally on February 23 on Apple TV+.

"I loved narrating 'Earthsounds,'" Hiddleston shares. "Offspring Films and Apple TV+ have created something totally unique. To see, and hear, the natural world in such extraordinary, intimate detail is utterly thrilling. It inspires wonder and awe."

"Earthsounds" travels to spectacular habitats, including the Queensland rainforest, the Antarctic ice shelf, the Namibian dunes, tropical coral reefs and more. Discoveries and rarely heard recordings from the series include snow leopards singing love songs, the intimate chatter of ostrich chicks from inside their eggs, musical spiders, walrus's underwater courtship calls and more. But it's not just animals that make unusual noises; the series also captures the mesmerizing secret sounds of our planet, including the hum of deserts, drinking trees, and the mysterious buzz of the Northern Lights.
Nu te zien, en horen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212745830
Donkerblonde vraag hier ( zal vast te lezen zijn in dit topique, maar de zoekfunctie op fok doet errors met mijn snapper..) Apple tv is te streamen via google chromecast 4K?
Staan zoveel mooie series op, ik wìl het O-)
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:05:01 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212745875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:01 schreef Nielojram75 het volgende:
Donkerblonde vraag hier ( zal vast te lezen zijn in dit topique, maar de zoekfunctie op fok doet errors met mijn snapper..) Apple tv is te streamen via google chromecast 4K?
Ik lees hier dat het moet kunnen mits je chromecast niet te oud is.
pi_212745910
Ik heb dat Apple TV tijdje gehad als proef, maar vond er toch uiteindelijk niet zoveel wat me nou echt boeide?

Wat kijken jullie daarop dan?
Do what you love, love what you do!
pi_212745938
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik lees hier dat het moet kunnen mits je chromecast niet te oud is.
In 4k kan dat nog wel eens ff problemen geven uiteindelijk is mijn ervaring.
Want je streamt weer van je mobiel naar die chromecast.

Ik had er niet zoveel succes mee.... althans echt lekker werkte het niet.

Denk handigere optie is fire-tv stick ofzo waar je die apple app weer op kunt installeren als het al niet gewoon op tv kan.
pi_212745944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:01 schreef Nielojram75 het volgende:
Op een Chromecast met Google TV werkt het perfect, maar het kan niet door te casten vanaf je telefoon/tablet.
The owls are not what they seem
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:10:47 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212745967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:07 schreef kree het volgende:
Ik heb dat Apple TV tijdje gehad als proef, maar vond er toch uiteindelijk niet zoveel wat me nou echt boeide?

Wat kijken jullie daarop dan?
Ted Lasso, Severance.

Kreeg een paar maanden gratis bij een iPhone. Zou voor het vervolg op Severance wel weer tijdelijk een abo nemen.
pi_212745978
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ted Lasso, Severance.

Kreeg een paar maanden gratis bij een iPhone. Zou voor het vervolg op Severance wel weer tijdelijk een abo nemen.
moet ff zoeken hoor want die Severance ken ik niet. :)
pi_212746006
trailer gekeken, opzich beetje mijn genre :P

Maar echt weer zoiets die je ff aantal afleveringen moet kijken om erin te komen denk?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:15:12 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212746058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:13 schreef kree het volgende:
trailer gekeken, opzich beetje mijn genre :P

Maar echt weer zoiets die je ff aantal afleveringen moet kijken om erin te komen denk?
Volgens mij boeide het wel vrij snel. Is ook maar 9 delen.
pi_212746063
Black Bird en Five Days at Memorial vond ik ook goede miniseries op Apple TV
The owls are not what they seem
pi_212746085
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Volgens mij boeide het wel vrij snel. Is ook maar 9 delen.
ok dat is te overzien ;). Ik zet hem ff op mijn lijstje en ga het poging wagen :)

Thanks voor de tip
pi_212759104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:09 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Op een Chromecast met Google TV werkt het perfect, maar het kan niet door te casten vanaf je telefoon/tablet.
Werkt inderdaad prima!
App gedownload, op mijn google-ding gezet, en begonnen met Slow Horse, en Constellation.
pi_212851503
Slow horses, totally hooked, veels te snel de 3 seizoenen uitgekeken, iemand enig idee wanneer S4 online komt?
pi_212856056
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:38 schreef Nielojram75 het volgende:
Slow horses, totally hooked, veels te snel de 3 seizoenen uitgekeken, iemand enig idee wanneer S4 online komt?
S3 is nog niet zo lang geleden erop gezet, en toen is ook pas S4 aangekondigd.
Van wat ik tegen ben gekomen, begint S4 mogelijk eind november / begin december, dit jaar.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_212863940
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 07:18 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Van wat ik tegen ben gekomen, begint S4 mogelijk eind november / begin december, dit jaar.
.
Thx, nu maar verder met Constellation.
pi_212864019
Acapulco seizoen 3 op 1 mei ^O^
pi_212908411
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
.
Thx, nu maar verder met Constellation.
Kijkt iemand naar deze serie?
Naast slowhorses vermaak ik mij uitstekend met deze serie!
Mooie content op deze streamingdienst :)
  Admin vrijdag 22 maart 2024 @ 13:39:47 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212914056
Yes, Constellation is erg interessant. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212914440
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 07:18 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
S4 was al een poosje aangekondigd, is zelfs al gemaakt. Ze zijn nu bezig met seizoen 5; die werd toen aangekondigd. 6 waarschijnlijk ook binnenkort; want ze filmen vaak twee seizoenen tegelijkertijd.
pi_213034873
Palm Royale _O_

Ik schat zo in dat @AlwaysHappy dit zo erg leuk gaat vinden aangezien we redelijk dezelfde serie-smaak hebben.

Carol Burnnett in coma, één van de meest fantastische rollen waar ik haar in heb gezien. Verder: topcast O+
pi_213035748
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Palm Royale _O_

Ik schat zo in dat @:AlwaysHappy dit zo erg leuk gaat vinden aangezien we redelijk dezelfde serie-smaak hebben.

Carol Burnnett in coma, één van de meest fantastische rollen waar ik haar in heb gezien. Verder: topcast O+
Gaat op het lijstje, bedankt voor de tip! O+
pi_213056084
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Gaat op het lijstje, bedankt voor de tip! O+
Nog 6 afleveringen en dan is het klaar ook. Ik hou van series die afgelopen zijn :7
pi_213112402
Bad Sisters vast al genoemd hier, maar inderdaad die JP moet dood!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213128059
Nu aan het genieten van Lessons in Chemistry.
Ook af en toe een traantje wegpinken :@
Helemaal bij de derde aflevering :'(
pi_213138853
Fly Me To The Moon speelt zich af tijdens de periode van NASA's historische maanlandingsmissie in 1969. Het verhaal volgt marketingwonder Kelly Jones die maakt deel uit van het marketingteam dat NASA's publieke imago helpt op te poetsen, en lanceringsdirecteur Cole Davis. Wanneer de president de missie te belangrijk vindt om te mislukken, krijgt Jones de opdracht om een nep-maanlanding op te zetten als back-up en begint het aftellen pas echt.

pi_213172594
The series will follow Jason Dessen (played by Joel Edgerton), a physicist, professor and family man who — one night while walking home on the streets of Chicago — is abducted into an alternate version of his life. Wonder quickly turns to nightmare when he tries to return to his reality amid the mind-bending landscape of lives he could have lived. In this labyrinth of realities, he embarks on a harrowing journey to get back to his true family and save them from the most terrifying, unbeatable foe imaginable: himself.

zaterdag 13 april 2024 @ 10:43:59 #245
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_213188921
Sugar, vind ik wel een goede serie

.
  Admin zaterdag 13 april 2024 @ 10:49:17 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213188988
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_213218877
Slow Horses _O_

Vriend is een ongelofelijke droogkloot, ik ook.
Slow Horses is het allergrootste.
pi_213219804
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2024 18:33:45 ]
pi_213238960
  Admin donderdag 18 april 2024 @ 15:53:53 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213249370
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_213358858
Constellation 8/10
Silo 9/10
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213432194
Apple TV and Kan delay release of ‘Tehran’ season 3 due to war
https://www.timesofisrael(...)-of-tehran-season-3/

Apple appears to have also halted production on a fourth season of the show for the same reason
https://bgr.com/entertain(...)ch-is-now-on-hiatus/
pi_213461629
De laatste aflevering van Palm Royale. Hopelijk krijgt Maxine het feestje waar ze van droomde O+

Ik had nog niet gezegd: Ricky Martin _O_ *O* :9

Hij blijft lekker!

Carol Burnett was echt fantastisch.

Eigenlijk durf ik niet te kijken :@
pi_213462743
pi_214289453
Presumed Innocent
Over 2 maandagen staat het hele seizoen erop, dus heb er weer even een tientje tegenaan gegooid, de eerste 3 afleveringen zijn spannend!
  Admin woensdag 7 augustus 2024 @ 14:33:40 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_214611693
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 3 september 2024 @ 17:09:03 #257
136 V.
Like tears in rain...
pi_214881815
Na twee dagen gezanik om Apple+ te activeren, is het gisteren eindelijk gelukt.
Wilde een weekje gratis proberen, maar ik werd ineens verrast met 3 maanden gratis, omdat ik een Samsung-tv heb.
Ik klaag niet. Gisteren begonnen in Criminal Record, eerste aflevering was tof.
Verder ga ik de komende maanden sowieso Slow Horses, Bad Monkey en Presumed Innocent kijken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_214883093
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef V. het volgende:
Na twee dagen gezanik om Apple+ te activeren, is het gisteren eindelijk gelukt.
Wilde een weekje gratis proberen, maar ik werd ineens verrast met 3 maanden gratis, omdat ik een Samsung-tv heb.
Ik klaag niet. Gisteren begonnen in Criminal Record, eerste aflevering was tof.
Verder ga ik de komende maanden sowieso Slow Horses, Bad Monkey en Presumed Innocent kijken.
Kijk deze :) je gaat die man zo haten 8-)
  vrijdag 6 september 2024 @ 13:23:26 #259
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214907403
Bad Monkey, geinig.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214910229
S4 slowhorses. Helaas 1 afleveringen per week.. Dus lidmaatschap wordt medio oktober vernieuwd.
pi_214928792
Silo is echt een genot!

Dank aan Playstation voor de free trial.
pi_215109636
pi_215109753
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2024 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Silo is echt een genot!

Dank aan Playstation voor de free trial.
Hoe krijg je apple tv+ via playstation dan?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_215109843
pi_215112323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 17:42 schreef Omega het volgende:

[..]
Hoe krijg je apple tv+ via playstation dan?
Niet meer, actie liep tot 22 september
  vrijdag 27 september 2024 @ 23:34:13 #266
6941 APK
Factual, I think.
pi_215112685
quote:
Hmmmz, Clooney en Pitt samen met een goed verhaal en een goede director kan iets heel vermakelijks opleveren maar deze trailer overtuigt mij nog niet echt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin zaterdag 28 september 2024 @ 10:24:07 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215114590

Leuke serie, ben blij dat het tweede seizoen eraan komt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215114628
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 10:24 schreef Breuls het volgende:

Leuke serie, ben blij dat het tweede seizoen eraan komt. :)
Tnx voor de tip. AppleTV heeft echt veel goede series O+
  Admin zaterdag 28 september 2024 @ 12:21:33 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215115734
quote:
Op zaterdag 28 september 2024 @ 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tnx voor de tip. AppleTV heeft echt veel goede series O+
Ja, echt zonde dat zo weinig mensen hier een abonnement op hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215115770
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:21 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ja, echt zonde dat zo weinig mensen hier een abonnement op hebben.
Om eerlijk te zeggen torrent ik gewoon :@

Het aanbod van AppleTV is echt wel een verademing ivm Netflix en de rest.
Ik overweeg zelfs een abo te nemen.
pi_215115795
Ik heb wel een iPhone. Maakt dat iets goed :@
  Admin zaterdag 28 september 2024 @ 12:29:44 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215115797
Zeg Netflix op en neem TV+. Veel meer kwaliteit voor je geld. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215115837
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:29 schreef Breuls het volgende:
Zeg Netflix op en neem TV+. Veel meer kwaliteit voor je geld. :P
Doet dat het dan ook mijn televisie die best oud is?

SPOILER
  Admin zaterdag 28 september 2024 @ 12:39:22 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215115849
TV+ doet het op alle tv's met een Apple TV-app erop; ik heb geen idee welke modellen die app allemaal hebben. Daarnaast kun je natuurlijk op alle Apple-apparaten diezelfde app vinden en gebruiken, dus als je dat naar je tv kunt streamen of casten werkt het ook.

(Ik gebruik zelf altijd mijn Apple TV, waarbij mijn tv gewoon een 'monitor' is.)

Hier heeft Apple wat info over hoe/waar je kunt kijken: https://support.apple.com/nl-nl/guide/tvplus/welcome/web
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:42:16 #275
136 V.
Like tears in rain...
pi_215116282
Criminal Record was erg goed, evenals het eerste seizoen van Slow Horses (geweldig, zelfs).

Nu voor de afwisseling even overgestapt op Presumed Innocent, zit nu ergens middenin. Ook erg goed gemaakt.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_215116660
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:39 schreef Breuls het volgende:
TV+ doet het op alle tv's met een Apple TV-app erop; ik heb geen idee welke modellen die app allemaal hebben. Daarnaast kun je natuurlijk op alle Apple-apparaten diezelfde app vinden en gebruiken, dus als je dat naar je tv kunt streamen of casten werkt het ook.

(Ik gebruik zelf altijd mijn Apple TV, waarbij mijn tv gewoon een 'monitor' is.)

Hier heeft Apple wat info over hoe/waar je kunt kijken: https://support.apple.com/nl-nl/guide/tvplus/welcome/web
Of vanuit iedere browser: https://tv.apple.com/nl
  Admin zaterdag 28 september 2024 @ 14:32:20 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215116670
Ja, dat staat er ook tussen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215116960
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:42 schreef V. het volgende:
Criminal Record was erg goed, evenals het eerste seizoen van Slow Horses (geweldig, zelfs).

Nu voor de afwisseling even overgestapt op Presumed Innocent, zit nu ergens middenin. Ook erg goed gemaakt.
Je kijkt de meest leuke series van afgelopen tijd O+

Ik zou Palm Royale er nog graag aan toevoegen en Lessons In Chemistry.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2024 15:03:49 ]
pi_215117038
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:39 schreef Breuls het volgende:

Het grootste probleem bij mij is dat ik gewoon niks van die tv snap :')

Ik doe mijn laptop eraan vastkoppelen en van daaruit kijken.

Ook dat is trouwens een zeldzaamheid want de tv staat in de slaapkamer en ik vertoef meestal in de huiskamer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2024 16:10:50 ]
pi_215206566
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:30 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Kijk deze :) je gaat die man zo haten 8-)
Ja |:( . Kent iemand het Belgische origineel?
anonieme razernist
pi_215213327
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 21:45 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Vertel!
pi_215214068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 19:50 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Vertel!
Nooit van gehoord!
anonieme razernist
  Admin woensdag 9 oktober 2024 @ 11:37:47 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215217129
Seizoen 2 van Bad Sisters komt trouwens volgende maand (13 november met twee afleveringen).
quote:
Two years after the "accidental death" of Grace's abusive husband, the close-knit Garvey sisters may have moved on, but when past truths resurface, the ladies are thrust back into the spotlight, suspicions are at an all-time high, lies are told, secrets revealed and the sisters are forced to work out who they can trust.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215229602
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:37 schreef Breuls het volgende:
Seizoen 2 van Bad Sisters komt trouwens volgende maand (13 november met twee afleveringen).
[..]

En dan waarschijnlijk weer 1 aflevering per week...
Hele excelsheet hier om te zien wanneer ik welke serie volledig kan kijken, en dan volledig ook voor ga betalen :)
Maarja, ik lieft ook wel excel O-)
  Admin vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:23:27 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215231743
quote:
Op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:22 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]

En dan waarschijnlijk weer 1 aflevering per week...
Daar ga ik wel vanuit ja.
quote:
Hele excelsheet hier om te zien wanneer ik welke serie volledig kan kijken, en dan volledig ook voor ga betalen :)
Maarja, ik lieft ook wel excel O-)
Als de première dichterbij is kan ik je de precieze einddatum ook wel vertellen (die zet ik dan in het maandelijkse streamingoverzicht op de FP).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215237256
Vanavond even het vierde seizoen van Slow Horses bingen. *O* *O* *O*
  zondag 13 oktober 2024 @ 10:48:58 #287
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215251974
Slow Horses was weer top maar volgende keer meer Gary Oldman graag, zo'n geweldig personage. _O_
pi_215275373
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215295677
Eventjes een vraagje tussendoor, kun je makkelijk Apple TV + kijken (en eventueel opzeggen) op je telefoon via Android?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-10-2024 09:31:02 ]
pi_215308849
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 21:45 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Jazeker! Vond Clan beter dan deze remake, die ik zeker niet slecht vind :)

Met een VPN richting onze zuiderburen kun je het eerste en enige seizoen nog 20 dagen gratis bekijken via VTM GO.
Je hebt wel een account nodig, maar die is zo gemaakt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215351548
pi_215466012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Vanavond even het vierde seizoen van Slow Horses bingen. *O* *O* *O*
Vandaag de eerste twee afleveringen gezien, heerlie-de-peerlie, Lamb _O_ Hoe hij die agente op de MO van River behandelde!

Aangezien het zo'n ontzettend goede serie is, en maar 6 afleveringen, spaar ik ze een beetje.. Uiteraard Steve Jobs weer met een joetje gespekt, hoe is disclaimer ?
Zoek een maria-kaakje tussen de volvette gevulde speculaas van de banketbakker O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielojram75 op 03-11-2024 20:17:47 (Faaltoutje. Begrijpend lezen is zo 2023.) ]
  zondag 3 november 2024 @ 19:56:59 #293
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215466964
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Vandaag de eerste twee afleveringen gezien, heerlie-de-peerlie, Lamb _O_ Hoe hij die agente op de MO van River behandelde!

Aangezien het zo'n ontzettend goede serie is, en maar 6 afleveringen, spaar ik ze een beetje.. Uiteraard Steve Jobs weer met een joetje gespekt, hoe is dislaimer ?
Zoek een maria-kaakje tussen de volvette gevulde speculaas van de banketbakker O-)
Dislaimer :?
pi_215520048
Eerste aflevering van Disclaimer gezien: prachtig.
anonieme razernist
pi_215523962
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eventjes een vraagje tussendoor, kun je makkelijk TV + kijken (en eventueel opzeggen) op je telefoon via Android?
Ja je kan de web app gebruiken.

en via die website kan je je ook op tv abonneren en opzeggen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:38:51 #296
136 V.
Like tears in rain...
pi_215524674
Bad Sisters O+
Ja inderdaad, V. ja.
  Admin zaterdag 9 november 2024 @ 10:14:08 #297
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215528225
quote:
Op vrijdag 8 november 2024 @ 14:25 schreef NoCigar het volgende:
Eerste aflevering van Disclaimer gezien: prachtig.
Gisteren kwam de laatste aflevering uit; sterk einde. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215536525
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:14 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ah, kijk eens. Ik wist niet dat hij nog bezig was.
Het viel me op dat het wel iets minder werd dan de eerste aflevering tot nu toe, maar nog steeds bovengemiddeld.
anonieme razernist
  zondag 10 november 2024 @ 02:04:50 #299
501914 Flory-
met streepje!
pi_215536724
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:14 schreef Breuls het volgende:

[..]
Sowieso wat onverwacht, vond het een goede serie.
It's weird being the same age as old people
  zondag 10 november 2024 @ 02:06:24 #300
501914 Flory-
met streepje!
pi_215536730
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Slow Horses was weer top maar volgende keer meer Gary Oldman graag, zo'n geweldig personage. _O_
Lamb, heerlijke serie _O_
Nu wachten op seizoen 5
It's weird being the same age as old people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')