Eens, seizoen 5 wel het begin gezien maar kan me totaal niet meer boeien, jammer.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond de eerste seizoenen van For All Mankind erg tof, maar daarna zakt het voor mij compleet door z'n hoeven met dank aan CW-niveau relatie drama en onrealistische plotlijnen/wendingen die de suspension of disbelief deden verdampen.
Lijkt me wel geinig, op de wachtlist gezet, thanks voor de tipquote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mike het volgende:
Zijn er mensen hier die Widow's Bay volgen? Tot nu toe vind ik het heel goed gemaakt en de mix van spanning en humor is knap gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
En me inmiddels flink aan het ergeren ben aan Cape Fear. Uit liefde en nostalgie voor de film uit de jaren negentig probeer ik het nog af te kijken. Wat tamelijk ongeloofwaardig, makkelijk, kortom ergerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:29 schreef NoCigar het volgende:
Weer even een maandje een abonnement genomen en met, tot dusver, veel plezier, vier series aan het kijken die ná ons vorige abonnement zijn verschenen: Widows bay, Sugar, Maximum pleasure Guaranteed en Cape Fear.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |