abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188883768
Maak kennis met Apple TV+, een nieuwe streamingdienst waar de allerbeste tv- en filmmakers hun eigen unieke verhalen vertellen. Met exclusieve films en series in uiteen­lopende genres. Exclusief in de Apple TV‑app.



Met o.a:


Waarbij ik zelf erg uitkijk naar See (met Jason Momoa):

quote:
A futuristic, post-apocalyptic drama, See imagines a world where with no sight. A devastating virus wipes out all but a few million of the Earth’s population, and those that survived were stricken permanently blind.

The series takes place hundreds of years later, where humans have been without sight for so long that it’s disputed whether such a thing ever even really existed.
en For All Mankind:


Een alternatieve kijk op de space race.

Vandaag is de prijs dus bekend geworden, 4,99 per maand voor een familie abonnement.

Overige content:

https://www.macworld.com/(...)s-release-dates.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 19:26:41 ]
pi_188890191
Straks verder uitbreiden.

Apple TV+
• ¤ 4,99 per maand
• Eerste 7 dagen gratis
• Vanaf 1 november in Nederland en 99 andere landen
• Kijken via de Apple TV app op iPhone, iPad, Mac of Apple TV (minimaal 3e generatie uit 2012)
• Dit najaar komt Apple TV ook naar populaire smart-tv’s, streamingboxen en streamingsticks
• Elke maand nieuwe Apple Originals
• Voor maximaal zes gezinsleden
• Download en kijk offline
• 4K HDR en Dolby Atmos

List of original programs distributed by Apple TV+

[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 11-09-2019 08:54:08 ]
Be curious, not judgmental
pi_188890262
https://tv.apple.com/nl
Diverse trailers van de series.
pi_188890559
Be curious, not judgmental
pi_188890924
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:43 schreef Aether het volgende:

• Kijken via de Apple TV app op iPhone, iPad, Mac of Apple TV (minimaal 3e generatie uit 2012)
• Dit najaar komt Apple TV ook naar populaire smart-tv’s, streamingboxen en streamingsticks
Ik las op een ander forum dat deze dienst ook via de webbrowser beschikbaar komt, via tv.apple.com .

Van wat ik heb gelezen / ben tegengekomen (niet zo heel veel eigenlijk :) ), lijkt me het content aanbod bij de start erg mager, hierdoor is ook de lage abonnementsprijs wel te verklaren (en dit zal geheid de hoogte in gaan, naarmate het aanbod groeit).
Vooralsnog vind ik het Disney momenteel echt een stuk beter doen wat betreft marketing, beetje gemiste kans van Apple imho (maar misschien barst dit komende weken nog los).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_188891213
Ook nog even vermelden dat je bij de aankoop van een Apple toestel (van iPhone tot iMac) een jaar gratis abonnement krijgt. Het is idd maskeren dat de content mager is en ze hopen met gratis abonnees de kijkcijfers te verhogen en aan te houden tot er in 2020 meer te zien zal zijn.

Er zijn meldingen dat er delen van de iTunes catalogus te zien zullen zijn maar met een lancering in 100 landen denk ik dat je enkel die paar shows op de Apple TV+ pagina kan zien.

Een andere truc die ze toepassen is de aankoop van een aantal exclusives, de film Hala met R-rating was oorspronkelijk op Sundance maar gekocht voor Apple TV+. Zoals een aantal Netflix "originals" kunnen ze dan hun logo plakken op externe content.
pi_188893127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik las op een ander forum dat deze dienst ook via de webbrowser beschikbaar komt, via tv.apple.com .
Klopt.
quote:
Van wat ik heb gelezen / ben tegengekomen (niet zo heel veel eigenlijk :) ), lijkt me het content aanbod bij de start erg mager, hierdoor is ook de lage abonnementsprijs wel te verklaren (en dit zal geheid de hoogte in gaan, naarmate het aanbod groeit).
Het lijkt wat op Amazon Prime, daar gaat het ook vooral om de Originals.
quote:
Vooralsnog vind ik het Disney momenteel echt een stuk beter doen wat betreft marketing, beetje gemiste kans van Apple imho (maar misschien barst dit komende weken nog los).
Het is ook niet Apples primaire dienst (nu), en voor Disney zijn we eigenlijk gewoon een betatester voorlopig (niet vreemd dat Nederland is gekozen).
Be curious, not judgmental
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 08:21:41 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_188938355
Apple stapt laag in qua aanbod. Ze bouwen het vermoedelijk rustig op. En da's prima, zeker voor de Apple-klanten die toch ergens in de komende maanden een update kopen (nieuwe telefoon, of zo) ivm dat gratis jaar. Dat is iig hoe ik het eerste jaar gratis kan kijken.

Van die vijf euro/dollar verwacht ik nog wel dat mensen het te duur vinden omdat je er zo weinig voor krijgt. Al vind ik Tim Cooks vergelijking met de huurprijs van een film wel geinig; je krijgt inderdaad meer waar voor je geld dan bij het huren van een film, maar dat is natuurlijk niet de vergelijking die gebruikers maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_188938431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:21 schreef Breuls het volgende:
Apple stapt laag in qua aanbod. Ze bouwen het vermoedelijk rustig op. En da's prima, zeker voor de Apple-klanten die toch ergens in de komende maanden een update kopen (nieuwe telefoon, of zo) ivm dat gratis jaar. Dat is iig hoe ik het eerste jaar gratis kan kijken.
Da's natuurlijk prachtige koppelverkoop om mensen over de streep te trekken en gratis mond-op-mond reclame voor de dienst te krijgen. Het zou me niet verbazen als ze uiteindelijk een combinatie van Arcade en TV voor 99 euro gaan aanbieden.
quote:
Van die vijf euro/dollar verwacht ik nog wel dat mensen het te duur vinden omdat je er zo weinig voor krijgt. Al vind ik Tim Cooks vergelijking met de huurprijs van een film wel geinig; je krijgt inderdaad meer waar voor je geld dan bij het huren van een film, maar dat is natuurlijk niet de vergelijking die gebruikers maken.
Ik denk dat dat wel meevalt, zeker in de VS. Apple is toch een andere doelgroep, dit zie je indirect ook aan de acteurs die ze voor de dienst hebben aangetrokken.
Be curious, not judgmental
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 08:41:15 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_188938470
Ja, het is misschien ook wel zo dat niet elke streamingdienst "iedereen" als klant moet willen. Maar reken maar dat de prijs/kwantiteitverhouding een terugkerend argument wordt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_188938986
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:21 schreef Breuls het volgende:
Van die vijf euro/dollar verwacht ik nog wel dat mensen het te duur vinden omdat je er zo weinig voor krijgt.
Onderliggend is de tactiek gelijkaardig aan Amazon Prime Video. Toen kregen de bestaande Prime abonnees "gratis" de streaming erbij en duurde het een tijdje voor er veel buzz rond was. Er waren maar een handvol shows maar de reviews waren wel goed en men sprak er over (Top Gear, Man in the High Castle). Nadien kwam dan de losse Prime Video.

Ik verwacht dat pas in 2020 voldoende content en mond aan mond reclame is om een kleine groep mensen te doen betalen uit volle overtuiging.

De lancering in november en al die gratis abonnementen hebben wel een zeer belangrijke functie voor de kwartaalresultaten in januari 2020. Tim Cook zal dan zeggen dat zeker 50 miljoen mensen eens The Morning Show en See hebben opgezet (natuurlijk, je krijgt het bij de iPhone 11 en nieuwe iPad en er is niets anders te zien). Fantastisch, nooit zo'n groot publiek kunnen aanspreken bij Netflix, enorm succes!
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 11:28:47 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_188940114
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:34 schreef Aether het volgende:

gratis mond-op-mond reclame
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 09:48 schreef zipcon het volgende:
mond aan mond reclame
Het is mond-tot-mondreclame. ;)

Maar inderdaad, ik denk dat ze nu veel investeren, waaronder in een grote automatische userbase. Disney+ doet het niet veel anders nu natuurlijk; we zijn stiekem betatesters zonder dat Disney ons zo noemt, maar die twee (tot vier, bij een jaarabonnement) maanden gratis zorgen voor een userbase die makkelijker besluit tot betaald verlengen omdat ze de dienst al hebben kunnen uitproberen.

Apple kan volgend jaar inderdaad lekker veel users meetellen in hun keynotes, maar het gaat er natuurlijk om hoe veel verlengingen ze krijgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_188947888
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Het is mond-tot-mondreclame. ;)
Oh, het was nog vroeg (hoewel dit waarschijnlijk nóg betere reclame is).
Be curious, not judgmental
pi_188985922


quote:
Apple has signed a deal for an adaptation of "The Mosquito Coast" set to star Justin Theroux, reports Variety.

"The Mosquito Coast" is based on the 1981 novel of the same name by Paul Theroux, Justin Theroux's uncle.

The novel is told from the viewpoint of 14-year-old main character Charlie Fox and focuses on his father, Allie, who is an inventor. Allie becomes critical of American consumerism and culture, deciding to uproot his family and move to La Mosquitia on the Mosquito Coast of Honduras.

The book is being adapted for television by Neil Cross, who is also serving as showrunner. Rupert Wyatt is executive producing and will direct multiple episodes.

Theroux is known for his roles in "Maniac," "The Leftovers," "American Psycho," "Zoolander," and more.

quote:
Apple has cast actor Charlie Hunnam in its upcoming series "Shantaram," which will air on Apple TV+ sometime after the service debuts this November (via Variety). The series is an adaptation of the Gregory David Roberts novel of the same name, the rights to which Apple acquired back in June 2018.

The novel is based somewhat on Roberts' real life, focusing on a character named Lin (Hunnam), who is a convict that flees from an Australian prison and hopes to get lost in the city of Bombay. In the city, Lin stumbles across an underworld of criminals while individuals from his life in prison hunt him down.

Apple won the rights to the book amid a competitive bidding war that was said to include multiple streaming companies. Previously, plans to adapt "Shantaram" included Joel Edgerton in the role as Lin for a feature film, but plans fell through, leading to the idea of a streaming TV series.

"American Hustle" screenwriter Eric Warren Singer will serve as the showrunner and executive producer of the new Apple series. Singer also worked on "The International", "Only the Brave", and wrote the script for the upcoming sequel "Top Gun: Maverick." Hunnam is known for his roles in "Sons of Anarchy," "Pacific Rim," and "King Arthur: Legend of the Sword."

It's not clear yet when "Shantaram" will premiere on Apple TV+, but since casting has just gotten underway and filming has not yet begun, it's likely that we won't see the show debut until mid-to-late 2020 at the earliest.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2019 09:29:27 ]
pi_189132938
quote:
Zin in!

Alleen jammer van dat vrouwen gebeuren.
pi_189394943
Opvolger van Band of Brothers komt naar Apple TV :).
pi_189409542
Apple TV zal voornamelijk bestaan uit politiek correcte series en films met het aanbevolen aantal excuusnegers, ik pas.
pi_189411729
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:14 schreef 20100 het volgende:
Apple TV zal voornamelijk bestaan uit politiek correcte series en films met het aanbevolen aantal excuusnegers, ik pas.
Bron?
pi_189432560
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Bron?
dat kan je uit de aankondigingen en trailers al opmaken
pi_189432695
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:18 schreef 20100 het volgende:

[..]

dat kan je uit de aankondigingen en trailers al opmaken
Ah oke.

Groetjes, iemand die erg slecht tegen PC kan, een hekel heeft aan alles wat links is en kots op alles wat SJW'er is in deze tijd en niets van dat herkende in de trailers die ik heb gezien.
pi_189709631
Apple bundelt Apple TV+ gratis bij Apple Music voor studenten (US$ 4,99/mnd)

https://9to5mac.com/2019/10/30/apple-tv-plus-free-apple-music/
Be curious, not judgmental
  Admin vrijdag 1 november 2019 @ 07:04:49 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189724622
Nou, dat abonneren was simpel: een knop "geniet 1 jaar gratis" in de app leidt je binnen een minuut door het aanmeldproces.

En toen had ik nóg een abonnement op een streamingdienst. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189725035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:04 schreef Breuls het volgende:
Nou, dat abonneren was simpel: een knop "geniet 1 jaar gratis" in de app leidt je binnen een minuut door het aanmeldproces.

En toen had ik nóg een abonnement op een streamingdienst. :+
Ik lees al weken berichten van bezorgde gebruikers hoe Apple zou zien dat ze in aanmerking komen :+
Be curious, not judgmental
  Admin vrijdag 1 november 2019 @ 08:33:28 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189725292
Ja, ik vroeg me dat ook af, maar het is gewoon de ATV app openen en naar de TV+-sectie bladeren, en daar zit de knop. Klaar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189742554
Half uur van The Morning Show gekeken, best leuke serie. Voor een keuring voor 12 jaar vond ik dat er best veel f*** mf*** en b*** in voor kwamen ;)

Je blijkt ook een abonnement voor een jaar te kunnen nemen à ¤ 49,99.
Be curious, not judgmental
pi_189751005
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:04 schreef Breuls het volgende:
Nou, dat abonneren was simpel: een knop "geniet 1 jaar gratis" in de app leidt je binnen een minuut door het aanmeldproces.

En toen had ik nóg een abonnement op een streamingdienst. :+
Hmm... nu is de “probeer apple tv+ gratis” knop nog maar voor 7 dagen... shit net te laat zeker voor dat gratis jaar.

Edit: oh lees net pas dat je dan een nieuw apple product moet hebben aangekocht recentelijk. Never mind dus.
pi_189776125
Apple orders new entry in Band of Brothers TV series, stealing a top franchise from HBO
https://www.theverge.com/(...)ming-original-studio
Be curious, not judgmental
  Admin maandag 4 november 2019 @ 10:47:59 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189777620
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:03 schreef Aether het volgende:
Half uur van The Morning Show gekeken, best leuke serie. Voor een keuring voor 12 jaar vond ik dat er best veel f*** mf*** en b*** in voor kwamen ;)
Oh ja, ik had me niet gerealiseerd dat het 12 was, maar dat had ik idd in het begin wel gezien. Nou ja, het is de Nederlandse kijkwijzer. In de VS zal het wel R-rated zijn. :P

Maar ik vind het wel een okay verhaal. Geen standaard 'achterdeschermenserie', maar echt iets over een maatschappelijk issue. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189800391
Be curious, not judgmental
  Admin woensdag 6 november 2019 @ 13:56:31 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189816070
Hier een apart topic over één van de series: F&S / See
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189847094
quote:
We know can work out what Apple’s exact schedule will be for Apple TV+. On a weekly basis, new episodes of its flagship shows are released at midnight Eastern Time.

https://9to5mac.com/2019/(...)ailable-on-apple-tv/
Nieuwe afleveringen dus elke vrijdag om 6 uur 's ochtends (NLse tijd).
Be curious, not judgmental
pi_189847132
Resume functie en verderkijken op andere apparaten mogen ze nog wel aandacht aan besteden...
Be curious, not judgmental
pi_189887228
quote:
Adam Scott Cast as Lead in Upcoming Apple TV+ Thriller 'Severance'
Actor Adam Scott has been cast as the lead in Apple's latest project for Apple TV+, called "Severance" (via The Hollywood Reporter). The show is described as a workplace thriller set at a company "looking to take work-life balance to a new level."


"Severance" is being produced by Ben Stiller, and was created by Dan Erickson. The show comes from Endeavor Content, which also produces Apple TV+ shows like "See" and the upcoming "Truth Be Told."

Apple has yet to announce a launch date for "Severance," but it has been ordered straight-to-series with a 10-episode first season. Recently, all of the major launch shows for Apple TV+ received second season orders from the company.
Be curious, not judgmental
  zondag 10 november 2019 @ 22:11:31 #41
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189887664
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:49 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Zin in!

Alleen jammer van dat vrouwen gebeuren.
Ik heb de eerste uitzendingen al gezien. Dat met die vrouwen is er vrij goed in verwerkt vind ik zelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_189993782
Eerste aflevering Oprah’s Book Club toegevoegd.
Be curious, not judgmental
  Admin maandag 25 november 2019 @ 10:52:35 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190113290
Servant krijgt alvast een tweede seizoen:
quote:
Apple is excited to announce a second season pick up for “Servant,” ahead of its series premiere on November 28. The news was revealed by M. Night Shyalaman on the Tonight Show with Jimmy Fallon on Saturday.

• Apple has confirmed a second season order for M. Night Shyamalan’s “Servant,” ahead of its season premiere next week. The first three episodes of “Servant” will be available to watch exclusively on Apple TV+ in over 100 countries and regions around the world on November 28, and new episodes will continue to roll out weekly, every Friday.
• The series joins several Apple Originals that have recently received second season orders, including“Dickinson," "For All Mankind,” “See,” and "The Morning Show,” which received a two-season order at pickup.
• “Servant” is a new psychological thriller directed by Academy Award nominated M. Night Shyamalan that follows a Philadelphia couple in mourning after an unspeakable tragedy creates a rift in their marriage and opens the door for a mysterious force to enter their home. The series is created by the British Academy of Film and Television Arts nominated executive producer and writer Tony Basgallop.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 27 november 2019 @ 17:07:36 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190153296
In verband met Thanksgiving komen de releases van TV+ deze week een dag eerder; Servant gaat morgen in première, maar ook de nieuwe afleveringen van The Morning Show, See en For All Mankind zijn al vanaf donderdag te zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 1 januari 2020 @ 19:49:41 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_190830653
Erg genoten van The Morning Show, echt een van mijn 2019 favorieten, blij dat er een seizoen twee komt. Anniston & Witherspoon _O_ hele cast is top.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_190847905
Former HBO CEO and chairman Richard Plepler has signed a five year deal with Apple to produce content for Apple TV+, reports The New York Times.

Under the terms of the deal, Plepler's newly formed company, Eden Productions, will make TV shows, documentaries, and films exclusively for the Apple TV+ streaming service.

https://www.macrumors.com(...)-apple-tv-plus-deal/
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')