Je kan toch later ook even een goede OP maken?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:55 schreef Scarface88 het volgende:
Plaatjes die niet meer werken in de OP vervangen door tekst. Ziet er niet uit natuurlijk. Iemand die wat kan fixen? Ik heb alleen telefoon ter beschikking nu dus kan zelf niet photoshoppen.
Geen tijd voor nu helaas ivm zwangere vrouw. Zal kijken of ik wat in elkaar kan zetten maar denk het niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch later ook even een goede OP maken?
Heb een klacht ingediend bij de knjb.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar we spelen altijd meer uit, hoe kan dit
Voor 5 miljoen, Rosario,dumfries,een nieuw dak en een paar pallets met klappertjes.quote:Op woensdag 11 september 2019 00:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Koopmijners, schaam je kapot. Daarnaast kunnen jullie onze Teun nooit betalen.
In dat geval is Hatzidiakos van jullie.quote:Op woensdag 11 september 2019 00:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor 5 miljoen, Rosario,dumfries,een nieuw dak en een paar pallets met klappertjes.
Ajax wint nooit in Eindhoven.ook dit keer vertrekken ze weer met 0 punten.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:34 schreef Moustachio het volgende:
Vitesse, Ajax en Groningen. Tussendoor nog Sporting. PSV kan aan de bak. Gaan leuke en interessante weken worden. Persoonlijk denk ik dat je Vitesse en Groningen wel makkelijk wint. Ajax kun je verliezen maar gelijkspel is realistisch. Winnen als je een goede dag hebt. Sporting heb ik eigenlijk geen idee van wat we daar van moeten verwachten.
Ik zou hier uitermate content mee zijn.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax wint nooit in Eindhoven.ook dit keer vertrekken ze weer met 0 punten.
PSV vs Vitesse. 3-1
PSV vs Sporting 2-1
PSV vs ajax 4-2
PSV vs Groningen 5-0
Ajax ligt PSV wel al zal Ten Hag de deur ook niet zo enorm openzetten verwacht ikquote:Op woensdag 11 september 2019 09:34 schreef Moustachio het volgende:
Vitesse, Ajax en Groningen. Tussendoor nog Sporting. PSV kan aan de bak. Gaan leuke en interessante weken worden. Persoonlijk denk ik dat je Vitesse en Groningen wel makkelijk wint. Ajax kun je verliezen maar gelijkspel is realistisch. Winnen als je een goede dag hebt. Sporting heb ik eigenlijk geen idee van wat we daar van moeten verwachten.
Fake news dit, Obispo gaat PSV slopen. Die is van wereldklasse heb ik hier gelezen.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax wint nooit in Eindhoven.ook dit keer vertrekken ze weer met 0 punten.
PSV vs Vitesse. 3-1
PSV vs Sporting 2-1
PSV vs ajax 4-2
PSV vs Groningen 5-0
Je vraagt het je dus niet af.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me af wie er gaat spelen op de plek van Guti. Bij het blok Hendrix-Rosario heb ik geen vertrouwen in deze reeks wedstrijden en is puntverlies vrij realistisch. Mark kennende is het oude vertrouwde blok terug. Zekerheidjes.
Guti speelt toch gewoon. Man man man, je voetbalt toch niet met je klauwen. D'r an met de lippe.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me af wie er gaat spelen op de plek van Guti. Bij het blok Hendrix-Rosario heb ik geen vertrouwen in deze reeks wedstrijden en is puntverlies vrij realistisch. Mark kennende is het oude vertrouwde blok terug. Zekerheidjes.
Geen idee hoe ernstig zijn breuk is maar met een mitella is wel lastig spelen.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Guti speelt toch gewoon. Man man man, je voetbalt toch niet met je klauwen. D'r an met de lippe.
Gakpo 2023quote:PSV heeft het contract van Cody Gakpo opengebroken en verlengd tot de zomer van 2023, zo maakt de club donderdagavond bekend. De vorige verbintenis van de aanvaller liep een jaar eerder af. PSV 'beloont en investeert in de ontwikkeling van de aanvaller uit de eigen jeugdopleiding', zo verklaart men via de officiële kanalen.
Leuk talent, goede zaak.quote:
Ik heb ook meer vertrouwen in Bruma op dit moment. Lijkt meer potentieel dan Gakpo te hebben maar het is er nog niet helemaal uitgekomen in de speeltijd heeft gehad.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:47 schreef PSVCL het volgende:
Een Ok speler.
Nu de voorkeur geven aan Bruma.
Bruma en Mitro vullen elkaar goed aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook meer vertrouwen in Bruma op dit moment. Lijkt meer potentieel dan Gakpo te hebben maar het is er nog niet helemaal uitgekomen in de speeltijd heeft gehad.
Gakpo moet wel nog rijpen ja. Achter Bruma waarschijnlijk idd.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:47 schreef PSVCL het volgende:
Een Ok speler.
Nu de voorkeur geven aan Bruma.
Sadilek zal het wel wordenquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bommel zegt dat Guti er niet bij is morgen. #hendrixgenot
Pfoh, die goals en die assist zijn van grote klasse hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Rikkert is Ledezma aan het shinen vandaag
Contract tot 2020 maar?
Ik was net in de target in Coppell. Geen lozano shirtje te vindenquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
Mexicaanse Amerikaan. Pedro, Juan en Pablo zijn er al lyrisch over. Daar gaan weer veel shirtjes van verkocht worden als hij doorbreekt in het eerste.
Waar is dat Coppell?quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik was net in de target in Coppell. Geen lozano shirtje te vindenHaters!
DFWquote:
Als ik Coppell google zie ik op afbeeldingen high school American football en basketbal enz. Verklaart veel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
DFW
Ff wat Jarritos halen voor t weekend.
https://twitter.com/BrianSciaretta/status/1172618118977527808quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:11 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/brian(...)601393812844544?s=21
Die nummer 11
We hebben een beter team dan vorig jaar volgens Markie dus dat wordt Vitesse oprollen morgen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
Dat wordt weer genieten hoe Hendrix en Rosario 100x per wedstrijd de bal naar elkaar spelen en weer terug en breedZin in.
2-2 zeg ik.quote:
De nieuwe Nilisquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/BrianSciaretta/status/1172618118977527808
Beide genotsgoals
Voor zijn doen aardig positief.quote:
Even buiten zijn goals om, die gast kan wel ballen zegquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/BrianSciaretta/status/1172618118977527808
Beide genotsgoals
quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Even buiten zijn goals om, die gast kan wel ballen zeggodverdomme
PSV scouting
quote:Richard Ledezma is een van de drie Mexicanen bij PSV, maar werd nog niet voorgesteld aan het grote publiek. Het had niet veel gescheeld of de middenvelder had helemaal niet in Eindhoven gespeeld. Met Barcelona was er namelijk nog een kaper op de kust. Vader Jorge Ledezma laat in gesprek met Marca weten waarom zijn zoon La Masía weigerde om aan de slag te gaan op De Herdgang. "Wij denken dat hij in Eindhoven meer kansen op speeltijd krijgt."
Via Real Salt Lake ging het snel met Ledezma. Hij kon in Europa aan de slag bij Barcelona en PSV. Ledezma zag een toekomst bij de Catalaanse topclub zeker zitten. "Hij was erg enthousiast over die mogelijkheid, maar uiteindelijk hebben we samen met zijn zaakwaarnemer besloten dat het beter was om naar PSV te vertrekken. We geloven dat hij hier meer kansen zal krijgen dan in Barcelona." Vooralsnog zal Ledezma aansluiten bij PSV Onder-19.
Goed artikelquote:Vader Jorge Ledezma laat in gesprek met Marca weten waarom zijn zoon La Masía weigerde om aan de slag te gaan op De Herdgang
Ook. Beide.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:06 schreef tompsv18 het volgende:
Het is alleen geen Mexicaan, maar een Amerikaan.
Door de bank genomen zijn mijn voorspellingen positiever dan de uitkomst. Laten we hopen dat het vandaag niet zo is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Voor zijn doen aardig positief.
Liever Gakpo niet in de basis.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
50 eu op Mitroglou niet in de basis als Bergwijn fit genoeg is
Bruma zal wel spelen als die fit genoeg is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Liever Gakpo niet in de basis.
Heeft twee nationaliteiten. Vraag me af voor welk nationaal team hij gaat uitkomen straks. Zelfde probleem als met Ihattaren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:06 schreef tompsv18 het volgende:
Het is alleen geen Mexicaan, maar een Amerikaan.
Prachtig doelpunt, maar Real ging desondanks hard onderuit op Anfieldquote:
Typisch weer ja. Was gewoon een zuivere goal van Heerenveen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef PSVCL het volgende:
Moeten het opnieuw opnemen tegen ajax en de Var
Het is tegenwoordig @aTypisch hè.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Typisch weer ja. Was gewoon een zuivere goal van Heerenveen.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef PSVCL het volgende:
Moeten het opnieuw opnemen tegen ajax en de Var
Hahaha ik wist het! Mark is zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:49 schreef Lemming22 het volgende:
Hendrix-Rosario erin, geen Mitrogol. Dat wordt weer sleutelen in de rust voor Markie.
Kan die souvlaki koning wel meer dan 45 minuten spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hahaha ik wist het! Mark is zo voorspelbaarDat wordt weer oogaids en puntverlies ja.
Hoe kan Mark serieus nog om Mitrogoal heen en weer dumb en dumber op het middenveld? Echt ongelooflijk dit hoe koppig hij is.
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan die souvlaki koning wel meer dan 45 minuten spelen?
Gakpo gewisseld voor Brumagod is wel goed.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hahaha ik wist het! Mark is zo voorspelbaarDat wordt weer oogaids en puntverlies ja.
Hoe kan Mark serieus nog om Mitrogoal heen en weer dumb en dumber op het middenveld? Echt ongelooflijk dit hoe koppig hij is.
@Dj_Day-Vquote:Op zaterdag 14 september 2019 22:42 schreef Longcat. het volgende:
Heeft iemand een gifje van die roulette van Mitro?
Hahaha je druk maken om de frontpage van voetbalzone.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:46 schreef Scarface88 het volgende:
Goal en assist van Frenkie op frontpage voetbalzone. Is belangrijker dan 5x Malen blijkbaar.
Edit. Nu wel frontpage.
Straks ook even Ajax showtime lezen. Zullen wel leuke reacties tussen zitten in aanloop naar PSV - Ajax.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha je druk maken om de frontpage van voetbalzone.
Wtf
Gezien hoe Ajax af en toe al flinke ruimte achterin liet tegen Heerenveen ga ik uit van een nederlaag van Ajax volgende week.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Straks ook even Ajaxshowtime lezen. Zullen wel leuke reacties tussen zitten in aanloop naar PSV - Ajax.
Ik verwacht een spektakelstuk die eindigt in 2-2 of 3-3. Beide achterin kwetsbaar en voorin veel kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezien hoe Ajax af en toe al flinke ruimte achterin liet tegen Heerenveen ga ik uit van een nederlaag van Ajax volgende week.
Welnee. Ajax maakt er nooit meer dan 2. Gaat gewoon 4-1 ofzo worden voor PSV.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik verwacht een spektakelstuk die eindigt in 2-2 of 3-3. Beide achterin kwetsbaar en voorin veel kwaliteit.
Kan ie mooi van leren, volgend jaar moet ie er staan naast BaumGod.quote:
Hahaha! De VAR neutraal... hielp Ajax dit weekend ook weer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:58 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week wordt genieten mits de VAR neutraal is.
Achterhoede van ajax is gatenkaas
Dit soort boehoe is tenenkrommend.quote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hahaha! De VAR neutraal... hielp Ajax dit weekend ook weer.
Nee, de VAR is per definitie in het voordeel van Ajax in Nederland (en de grootste clubs in Europa).
quote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de VAR is per definitie in het voordeel van Ajax in Nederland (en de grootste clubs in Europa).
Rot eens op janksmoelquote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
altijd leuk bij de koffie ditquote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
leuk voor Malen trouwens, al een beetje bijgedraaid met je mening over hem?quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Straks ook even Ajax showtime lezen. Zullen wel leuke reacties tussen zitten in aanloop naar PSV - Ajax.
Het mislukt hem nu zelfs om op de keeper te schieten: 5x misquote:Op zondag 15 september 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk voor Malen trouwens, al een beetje bijgedraaid met je mening over hem?
quote:Op zondag 15 september 2019 10:20 schreef XL het volgende:
[..]
Het mislukt hem nu zelfs om op de keeper te schieten: 5x mis
De VAR is per definitie in het voordeel van PSV in Nederland.quote:Op zondag 15 september 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]alleen de goals gezien maar die laatste penalty vond ik wel makkelijk gegeven
Hands is tegenwoordig een moeilijk ding met de NIEUWE REGELSquote:Op zondag 15 september 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]alleen de goals gezien maar die laatste penalty vond ik wel makkelijk gegeven
Witheetquote:Op zondag 15 september 2019 10:41 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De VAR is per definitie in het voordeel van PSV in Nederland.
Pricelessquote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
maakt verder ook niet zoveel uit in dit geval maar je zou hem maar tegen krijgen bij een 0-0 standquote:Op zondag 15 september 2019 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hands is tegenwoordig een moeilijk ding met de NIEUWE REGELS
Als het Bazoer is dan is het altijd terecht met zijn domme hoofdquote:Op zondag 15 september 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt verder ook niet zoveel uit in dit geval maar je zou hem maar tegen krijgen bij een 0-0 stand
1983-1989: PSV - 93xquote:Op zondag 15 september 2019 11:35 schreef Generationalpha het volgende:
Wat is de langste ongeslagen thuisreeks ooit voor een Eredivisieclub?
Hoe zit dat precies met die nieuwe regels omtrent hands?quote:Op zondag 15 september 2019 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hands is tegenwoordig een moeilijk ding met de NIEUWE REGELS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind t nog steeds geen spits.quote:Op zondag 15 september 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk voor Malen trouwens, al een beetje bijgedraaid met je mening over hem?
twitter:kmitroglou twitterde op zondag 15-09-2019 om 12:26:44Philips Stadion. The Best Place to be on a Saturday night! What an amazing atmhosphere! Unique feeling, great support!Thank u for all for that! Looking forward for doing the exact same at the very important next home matches! ⚡ 🔴⚪ @PSV #WellDoneDonyell #Eindhoven #PSVVIT reageer retweet
Absolute wereldtop niet nee, maar meer in de orde van een Memphis. Gewoon een erg talentvolle voetballer die zich nog wel verder gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 15 september 2019 19:20 schreef Generationalpha het volgende:
En wat is nu jullie inschatting van de ontwikkeling van Bergwijn? Ik sta daar zelf vrij kritisch in, heb niet het idee dat hij de top gaat halen.
Bij Rondo kwam Mitroglou ter sprake, en er kwam een fragmentje voorbij van een teamgenoot uit z’n Fullham tijd.quote:Op zondag 15 september 2019 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind t nog steeds geen spits.
Dat is 5 jaar geleden.quote:Op zondag 15 september 2019 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Rondo kwam Mitroglou ter sprake, en er kwam een fragmentje voorbij van een teamgenoot uit z’n Fullham tijd.
https://www.voetbalprimeu(...)oppen-met-eten-.html
Zou wel verklaren waarom die Gyroskoning geen volledige wedstrijden speelt. Ik vermoed dat hij een conditionele ramp is.
Denk je dit echt of wil je even de presentator van rtl boulevard uithangen.quote:Op zondag 15 september 2019 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Rondo kwam Mitroglou ter sprake, en er kwam een fragmentje voorbij van een teamgenoot uit z’n Fullham tijd.
Zou wel verklaren waarom die Gyroskoning geen volledige wedstrijden speelt. Ik vermoed dat hij een conditionele ramp is.
Wat zeggen ze op Reddit omtrent deze materie?quote:Op zondag 15 september 2019 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zegt veel over de instelling van een voetballer als hij zich zo gedraagt, en bij die ploeg zorgde het blijkbaar voor frictie.quote:Op zondag 15 september 2019 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk je dit echt of wil je even de presentator van rtl boulevard uithangen.
Ja er valt zeker wat voor te zeggen. Voorlopig denk ik dat zijn karige speeltijd te maken heeft met het feit dat hij er pas net bij is en vooral omdat Malen gewoon lekker bezig is.quote:Op zondag 15 september 2019 22:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zegt veel over de instelling van een voetballer als hij zich zo gedraagt, en bij die ploeg zorgde het blijkbaar voor frictie.
Nu hoeft het niet zo te zijn dat hij zich nog steeds als een volgevreten vedette gedraagt, maar het zou een verklaring kunnen zijn voor de speeltijd van max. 30 minuten die hij krijgt.
Theo Janssen leefde ook niet voor de sport, lekker roken bier zuipen en frikandellen eten maar was een geweldige speler. Zo zijn er wel meer van. Wat hij tot nu toe laat zien stemt elke voetballiefhebber vrolijk.quote:Op zondag 15 september 2019 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar haalt hij die 5,5 van Zoet vandaan? Of die 6 voor Hendrix. Hendrix begon echt zo slecht aan de wedstrijd dat het lachwekkend was. Pas toen de strijd gestreden was ging hij lekker voetballen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, een 6,4 gemiddeld. Toe maar.
quote:Op maandag 16 september 2019 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Glostergod lijkt me ook wel wat. Leuk die Amerikaantjes.quote:Op maandag 16 september 2019 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanavond JPSV - JAJ.
Benieuwd of Ledezmagod het weer kan waarmaken.
Wat kreeg Ajax?quote:Op maandag 16 september 2019 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het belachelijk dat die van Zwolle een lagere cijfer heeft dan Malen, terwijl hij 4 veldgoals maakte en Donny maar 3quote:Op maandag 16 september 2019 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Rosario en Hendrix is een zes natuurlijk zo'n beetje het hoogst haalbare. Dat snap ik dan weer wel.quote:Op maandag 16 september 2019 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet wel hoger zijn, daar heb je geen 6jes cultuur
Hendrix was sterk..het is geen toeval meer dat wanneer hij in de basis staat PSV nooit verliest.quote:Op maandag 16 september 2019 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor Rosario en Hendrix is een zes natuurlijk zo'n beetje het hoogst haalbare. Dat snap ik dan weer wel.
Hij begon toch echt dramatisch, in de 2e helft bij 3-0 speelde hij wel sterk. Maar goed, dan is het ook wat simpeler ballen natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2019 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix was sterk..het is geen toeval meer dat wanneer hij in de basis staat PSV nooit verliest.
quote:Aanstaande donderdag wacht het eerste duel in de groepsfase van de Europa League. Volgens Bergwijn is het toernooi pas geslaagd als PSV de Europa League wint. "Ik weet dat als je zulke uitspraken doet hoe mensen dan denken, maar dat interesseert me niet. Ik wil gewoon winnen", zei hij daarover. "Ik denk dat het wel realistisch is als je kijkt naar onze groep, naar de jongens die we hebben. We hebben gewoon een heel talentvolle groep. Ik denk dat als alles op de juiste plaats valt, het een heel mooi seizoen kan gaan worden."
Precies zoals KNVB het wil. We weten allemaal dat twee dagen langer rust enorm veel verschil maakt in dit soort wedstrijden. Was het andersom geweest hadden ze de wedstrijd waarschijnlijk weer verplaatst.quote:
Wat de KNJB wil is afgelopen weekend weer duidelijk geworden met die afgekeurde goal van Heerenveen,waarom zaten er 3 nobodys in het VAR hok?zodat ze na afloop niet afgerekend kunnen worden,normaal zit er altijd wel een scheids tussen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies zoals KNVB het wil. We weten allemaal dat twee dagen langer rust enorm veel verschil maakt in dit soort wedstrijden. Was het andersom geweest hadden ze de wedstrijd waarschijnlijk weer verplaatst.
Een avondwedstrijd in het Philips stadion tegen ajax..dat is gegarandeerd verlies voor ajax.quote:
Kut ajax ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een avondwedstrijd in het Philips stadion tegen ajax..dat is gegarandeerd verlies voor ajax.
Ze zijn niet dom bij de knjb.
In herhaling 100x opnieuw afspelen en frame stilzetten lijkt het een overtreding ja zo kan de KNVB alles wel kapot gaan fluiten. In de premier league is elk duel fysiek en daar zou geen enkele scheids voor zoiets als dit fluiten. Veltman gaat ook erg gretig liggen zoals we van Veltman gewend zijn. Die zal tegen PSV ook wel weer de boel frustreren en wederom een PSVer geblesseerd de wedstrijd uit trappen. Een van de meest smerige Eredivisie spelers dit.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies zoals KNVB het wil. We weten allemaal dat twee dagen langer rust enorm veel verschil maakt in dit soort wedstrijden. Was het andersom geweest hadden ze de wedstrijd waarschijnlijk weer verplaatst.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat de KNJB wil is afgelopen weekend weer duidelijk geworden met die afgekeurde goal van Heerenveen,waarom zaten er 3 nobodys in het VAR hok?zodat ze na afloop niet afgerekend kunnen worden,normaal zit er altijd wel een scheids tussen.
Alles in belang in van het Nederlands voetbal (ajax)
quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een avondwedstrijd in het Philips stadion tegen ajax..dat is gegarandeerd verlies voor ajax.
Ze zijn niet dom bij de knjb.
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In herhaling 100x opnieuw afspelen en frame stilzetten lijkt het een overtreding ja zo kan de KNVB alles wel kapot gaan fluiten. In de premier league is elk duel fysiek en daar zou geen enkele scheids voor zoiets als dit fluiten. Veltman gaat ook erg gretig liggen zoals we van Veltman gewend zijn. Die zal tegen PSV ook wel weer de boel frustreren en wederom een PSVer geblesseerd de wedstrijd uit trappen. Een van de meest smerige Eredivisie spelers dit.
Tsja moet je een beetje mazzel hebben dat een ploeg als Manchester United of Arsenal niet in goede doen is, die PL ploegen die via de competitie geen CL kunnen halen zijn het gevaarlijkst.quote:Op maandag 16 september 2019 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bergwinho legt de lat wel heel hoog
[..]
Echt genietenquote:Op dinsdag 17 september 2019 01:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is calimero een vogeltje jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
Wat lijkt het me heerlijk om zó simpel te zijn dat je elke vorm van discussie plat kan slaan met een gifje van een vogeltje
Een compleet gebrek aan intelligentie maskeren met plaatjes
Ja voor zover ik weet welquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is calimero een vogeltje ja
Zo leer je weer wat
de posts die hij quote verdienen niet beterquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
Wat lijkt het me heerlijk om zó simpel te zijn dat je elke vorm van discussie plat kan slaan met een gifje van een vogeltje
Een compleet gebrek aan intelligentie maskeren met plaatjes
Ik verbaas me dat men er in anno 2019 nog intrappenquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
de posts die hij quote verdienen niet beter
Het zou ook een reptiel of insekt kunnen zijn (of een dinosaurier). Of misschien is het ei op zijn hoofd helemaal niet van hem, dan zou het zelfs een zoogdier kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is calimero een vogeltje ja
Zo leer je weer wat
Maar kuikens zijn niet zo zwart toch?quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou ook een reptiel of insekt kunnen zijn (of een dinosaurier). Of misschien is het ei op zijn hoofd helemaal niet van hem, dan zou het zelfs een zoogdier kunnen zijn.
Denk echter dat het een kuiken is, dus een vogel.
Overwinteren lijkt mij dan ook een realistischer doel dan het toernooi winnen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja moet je een beetje mazzel hebben dat een ploeg als Manchester United of Arsenal niet in goede doen is, die PL ploegen die via de competitie geen CL kunnen halen zijn het gevaarlijkst.
Maar als je nu van Lask verliest sta je wel voor lul.
Behalve dat die dieren meestal geen snavel hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou ook een reptiel of insekt kunnen zijn (of een dinosaurier). Of misschien is het ei op zijn hoofd helemaal niet van hem, dan zou het zelfs een zoogdier kunnen zijn.
Denk echter dat het een kuiken is, dus een vogel.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar kuikens zijn niet zo zwart toch?
@:littlerabbit we hebben een expert nodig
quote:
Ik doe geen boehoe, ik constateer dat de VAR altijd geneigd zal zijn de grootste club te bevoordelen, of de club waarvoor je de meeste sympathie hebt (dat is gewoon psychologie) en dat bovendien volstrekt ten onrechte het doelpunt van Heerenveen afgekeurd werd, dat echt heel goed te zien was dat dat volstrekt te onrechte was en dat je daarmee toch maar weer kan zien hoe zo'n VAR in de praktijk werkt. Want ik geloof niet dat het partijdigheid is.quote:Op zondag 15 september 2019 08:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit soort boehoe is tenenkrommend.
Eens. Grote clubs hebben een streepje voor bij de arbitrage. Ik geloof ook niet dat dat ooit anders geweest is. Zelf denk ik ook niet dat daar veel (bewuste) partijdigheid bij is. Al zal ook bij arbiters wel eens de gedachte in het achterhoofd zitten dat 'resultaat X beter is voor de competitie, het (eind)toernooi, het nationale belang/whatever dan resultaat y'. Dat kan gewoon niet anders. Het zijn ook maar mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik doe geen boehoe, ik constateer dat de VAR altijd geneigd zal zijn de grootste club te bevoordelen, of de club waarvoor je de meeste sympathie hebt (dat is gewoon psychologie) en dat bovendien volstrekt ten onrechte het doelpunt van Heerenveen afgekeurd werd, dat echt heel goed te zien was dat dat volstrekt te onrechte was en dat je daarmee toch maar weer kan zien hoe zo'n VAR in de praktijk werkt. Want ik geloof niet dat het partijdigheid is.
Het feit dat het nu elk weekend (ja ELK weekend) over de VAR gaat zegt toch voldoende? De VAR is leuk voor objectieve dingen; wel/geen doelpunt, wel/geen buitenspel etc, maar dat zou je met de bestaande doellijn techniek ook al kunnen bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens. Grote clubs hebben een streepje voor bij de arbitrage. Ik geloof ook niet dat dat ooit anders geweest is. Zelf denk ik ook niet dat daar veel (bewuste) partijdigheid bij is. Al zal ook bij arbiters wel eens de gedachte in het achterhoofd zitten dat 'resultaat X beter is voor de competitie, het (eind)toernooi, het nationale belang/whatever dan resultaat y'. Dat kan gewoon niet anders. Het zijn ook maar mensen.
En zolang je dat achteraf met de spelregels in de hand ook maar half recht kan lullen (en je kan véél recht lullen) dat je beslissing te billijken is heeft dat voor de scheids in kwestie geen of nauwelijks gevolgen.
PSVers zijn vogels van diverse pluimagequote:Op dinsdag 17 september 2019 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit lijkt totaal niet op calimero
Nooit op die manier gezegdquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maarja, jij ontdekte natuurlijk ook dat PSV per seizoen meer uitwedstrijden speelt
VVV uit: overduidelijk een overtredingquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Waarom spreken jullie in het algemeen over grote clubs die voordeel hebben van de VAR terwijl het overduidelijk is dat ajax meerde keren is gered door de VAR (Heerenveen vorig seizoen en afgelopen weekend ,VVv uit, PSV thuis,Groningen uit) allemaal beslissende momenten.
Je komt wat gekleurd over. Ajacied bij toeval?quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
VVV uit: overduidelijk een overtreding
PSV thuis: door diezelfde VAR kreeg mazraoui alsnog rood, overduidelijk een overtreding van Schwaab
Groningen uit: debatable, was een 50/50 momentje. Had de VAR eventueel in kunnen grijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Had het over de verdeling, 2 uitwedstrijden oprij ..vervolgens thuis,gevolgd door 2 uitwedstrijden..was bij PSV vaak het geval vergeleken met ajax.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
het leek er wel erg op maar ben te lui om het terug te halen
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
PSV thuis: door diezelfde VAR kreeg mazraoui alsnog rood, overduidelijk een overtreding van Schwaab
Groningen uit: debatable, was een 50/50 momentje. Had de VAR eventueel in kunnen grijpen.
Met uitzondering van dit seizoen. Nu hebben we juist weer meer thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maarja, jij ontdekte natuurlijk ook dat PSV per seizoen meer uitwedstrijden speelt
Het is zo erg dat ik geen bewijs nodig heb om het te gelovenquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
PSV? Wel 1 van de kanshebbers maar zeker zou ik er maar niet van zijnquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:32 schreef TehRocks het volgende:
Dit krijg je als Scarface en PSVCL even de actiefste zijn in het topic.
Ik heb t dit weekend niet gezien maar we worden zeker kampioen dit jaar.
Toch Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV? Wel 1 van de kanshebbers maar zeker zou ik er maar niet van zijn
Dat was ook een slecht grapje.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV? Wel 1 van de kanshebbers maar zeker zou ik er maar niet van zijn
quote:
Op deze manier niet vind ik persoonlijk. De willekeur lijkt eerder toegenomen dan afgenomen, en het is voor mij persoonlijk altijd de willekeur geweest bij belangrijke arbitrale beslissingen waar ik me het meeste aan stoorde.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermoeiend dit.
De VAR is gewoon een verbetering.
perfect is het zeker nog niet, de hoofdscheidsrechter zou in het hok moeten zitten en die moet dan beslissingen van de veldscheidrechter terug kunnen draaien al dan niet op verzoek van dezequote:Op dinsdag 17 september 2019 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op deze manier niet vind ik persoonlijk. De willekeur lijkt eerder toegenomen dan afgenomen, en het is voor mij persoonlijk altijd de willekeur geweest bij belangrijke arbitrale beslissingen waar ik me het meeste aan stoorde.
Het als grapje gebruiken om hem een beetje belachelijk te maken is natuurlijk één ding, maar je weet ook wel dat hij dat niet zo gezegd heeft. Ik ben beter gewend van jouquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij maakt zichzelf wel belachelijk, daar hoef ik helemaal niets aan te doenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het als grapje gebruiken om hem een beetje belachelijk te maken is natuurlijk één ding, maar je weet ook wel dat hij dat niet zo gezegd heeft. Ik ben beter gewend van jou
Het idiote is dat er al zoveel sporten zijn waar de VAR meer dan prima functioneert en waar men good practices uit over kan nemen, maar dat de voetbalbobo's tóch het wiel opnieuw denken uit te moeten vinden door de VAR weer compleet anders in te zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
perfect is het zeker nog niet, de hoofdscheidsrechter zou in het hok moeten zitten en die moet dan beslissingen van de veldscheidrechter terug kunnen draaien al dan niet op verzoek van deze
Klopt.Scheidsrechters met status horen in dat hok.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
perfect is het zeker nog niet, de hoofdscheidsrechter zou in het hok moeten zitten en die moet dan beslissingen van de veldscheidrechter terug kunnen draaien al dan niet op verzoek van deze
Dat is het niveau van discussie voeren hier ja. Als je dus hoogst opmerkelijke discutabele beslissingen ter sprake brengt krijg je de standaard calimero reactie. Al jaren zo. Als PSV fan mag je geen kritiek hebben op de KNVB blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:00 schreef timmmmm het volgende:
piep piep hallo, scarface is PSV weer eventjes voor gek aan het zetten
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is het niveau van discussie voeren hier ja. Als je dus hoogst opmerkelijke discutabele beslissingen ter sprake brengt krijg je de standaard calimero reactie. Al jaren zo. Als PSV fan mag je geen kritiek hebben op de KNVB blijkbaar.
Net als dat joden meteen met antisemitisme gooien en andere groeperingen met discriminatie en racisme krijg je als PSV supporter calimero te horen.
Dit. Van eigen kracht uitgaan kent men niet daar bij die warme club.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoeiend zeg dat constante gehuil over Ajax
Ach daar hebben we de Scarface van Ajax.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Van eigen kracht uitgaan kent men niet daar bij die warme club.
Hoi!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach daar hebben we de Scarface van Ajax.
Ik maak me meer zorgen over wat zij tegen onze verdediging kunnen doen. Die is nogal wankel. Zeker als onze middenvelders weer grossieren in balverlies zoals ze doorgaans doen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben overigens wel benieuwd wat PSV tegen hun verdediging kan doen. Eerst maar Sporting verslaan.
Inderdaad. Heeft ook niets met dat zielige 'dE sChEiDs FlUiT eErDeR vOoR dE gRoTe ClUb' onzin te maken. Als je dat enorm graag wil zien, lijkt het wat meer op te vallen. Sinds begin dit seizoen al genoeg enorm merkwaardige momenten gezien tussen middenmoter 1 tegen middenmoter 2, waar PSV, Ajax en Feyenoord niets mee te maken hebben. Zegt genoeg dat een bepaalde trollende user hier over bijvoorbeeld Ajax maar 4 momenten over een heel seizoen kan opnoemen waarvan er 2 ook echt discutabel zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het feit dat het nu elk weekend (ja ELK weekend) over de VAR gaat zegt toch voldoende? De VAR is leuk voor objectieve dingen; wel/geen doelpunt, wel/geen buitenspel etc, maar dat zou je met de bestaande doellijn techniek ook al kunnen bewerkstelligen.
Wat betreft rood/geen rood: je voegt volgens mij gewoon 3 extra meningen toe aan iets wat ook al subjectief is. Wordt het dan per definitie duidelijker? Ik vind van niet. Als je een voorval vanuit 26 hoeken en op x0,25 snelheid bekijkt dan ga je overal iets vinden op een bepaald moment in de actie. En dan laat ik het feit dat het spel telkens 2/3 minuten stil ligt nog achterwege
Ik vind Baumgartl weldegelijk een aanwinst. 10 keer beter dan Schwaab.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over wat zij tegen onze verdediging kunnen doen. Die is nogal wankel. Zeker als onze middenvelders weer grossieren in balverlies zoals ze doorgaans doen.
Baumpie doet het wel aardig ja. Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat we veel weg geven achterin. Dat het in de eredivisie vaak niet eens een doelpunt oplevert heeft alles te maken met de onkunde van de tegenstanders en zéér weinig met de verdedigende kunde van PSV. Tegen Vitesse was het ook weer een paar keer kolderiek. Ik verwacht dat een Sporting en Ajax niet zo lief zullen zijn als we ze dat soort mogelijkheden en kansen bieden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Baumgartl weldegelijk een aanwinst. 10 keer beter dan Schwaab.
Wie zou daar binnen deze selectie moeten spelen dan? Dat is een beetje het probleem. Van Bommel zal dit zelf ook wel zien en zijn keus voor het blok Hendrix - Rosario is omdat er niet heel veel andere opties zijn. Ga je aanvallender speler ga je overlopen worden tegen Ajax en Sporting denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat het verdedigend niet zo jofel gaat ligt zoals ik al aangaf ook echt niet alleen aan de mensen achterin. Al heeft van die 4 eigenlijk ook alleen Baumgartl de potentie om ook echt verdedigend goed te zijn.
De twee die er voor staan (Hendrix en Rosario) laten ook nogal wat steken vallen. Die staan vaak niet goed, grijpen niet in of verprutsen de ingreep. Het is al zo gek geworden dat er geschreven wordt dat ze 'het goed gedaan hebben' als ze een paar keer per wedstrijd er tussen hebben gezeten. Ja hallo, het moet de norm zijn dat ze er 9 vd tien keer goed tussen zitten in de ED. Niet al enthousiast worden als ze eens hun werk wél goed doen.![]()
Guti kan het verdedigend ook niet brengen, al doet hij wel zijn best, maar die brengt iig dan nog wat meer voetbal in de ploeg en zolang je aanvalt hoef je niet te verdedigen #cruijff.
Dat is zeker het probleem ja! Het verbaast me ook ontzettend dat er gewoon geen fatsoenlijke middenvelders gehaald zijn terwijl voor de aanvallende posities niks te gek was. Hendrix heeft de afgelopen jaren wel bewezen niet constant genoeg te zijn en zich niet door te ontwikkelen. Rosario heeft buiten een redelijk begin vorig seizoen (en ook echt niet meer dan redelijk) ook nog niks laten zien. Aanvallend brengen ze allebei zo goed als niks en voor hun taak als controleur zijn ze gewoon niet goed genoeg om bij PSV in de basis te spelen.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:29 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wie zou daar binnen deze selectie moeten spelen dan? Dat is een beetje het probleem. Van Bommel zal dit zelf ook wel zien en zijn keus voor het blok Hendrix - Rosario is omdat er niet heel veel andere opties zijn. Ga je aanvallender speler ga je overlopen worden tegen Ajax en Sporting denk ik.
het is wel een wisselwerking tussen de 2 cv's en die middenvelders ervoor, als de cv's blijven hangen komen die middenvelders te zwemmen en dan ben je in verdedigende situaties meestal de mindere.quote:Op woensdag 18 september 2019 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verlang bijna terug naar Johan Vogel. Goed, die kon ook aanvallend werkelijk geen reet en was in directe duels ook geen held maar die wist tenminste waar hij moest gaan staan en wanneer hij in moest stappen. En hij kon een bal over vijf meter geven, waar onze huidige midfielders ook geregeld de grootste problemen mee hebben.
Ik vind het ook een prima aanwinst. Hij moet wel nog die fout die hij iedere wedstrijd wel maakt nog achterwege laten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Baumgartl weldegelijk een aanwinst. 10 keer beter dan Schwaab.
Die jongen heeft zeker potentie ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima aanwinst. Hij moet wel nog die fout die hij iedere wedstrijd wel maakt nog achterwege laten.
Mogelijk ben ik de enigste die ook Boscagli voor PSV begrippen niet slecht vind. Verdedigend iets minder maar legt de ballen wel goed neer richting de aanval. En als die maar circa 2 miljoen gekost heeft is dat zeker niet slecht.
Timmy Simonsgodquote:Op woensdag 18 september 2019 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verlang bijna terug naar Johan Vogel. Goed, die kon ook aanvallend werkelijk geen reet en was in directe duels ook geen held maar die wist tenminste waar hij moest gaan staan en wanneer hij in moest stappen. En hij kon een bal over vijf meter geven, waar onze huidige midfielders ook geregeld de grootste problemen mee hebben.
Zou me niks verbazen als Sadilek speelt ipv Hendrixquote:Op woensdag 18 september 2019 00:29 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wie zou daar binnen deze selectie moeten spelen dan? Dat is een beetje het probleem. Van Bommel zal dit zelf ook wel zien en zijn keus voor het blok Hendrix - Rosario is omdat er niet heel veel andere opties zijn. Ga je aanvallender speler ga je overlopen worden tegen Ajax en Sporting denk ik.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermoeiend dit.
Waarom? Ik vind het allemaal nogal tegenvallen in de praktijk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermoeiend dit.
Zeker niet afschaffen. Juist het hele gezeik rond buitenspel is eindelijk opgelost.quote:
Omdat de discussie er blijft? Dat was toch gewoon te verwachten? Of je moet een computer beslissingen laten nemen op basis van een bank van beelden, maar ook dat lijkt me niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het allemaal nogal tegenvallen in de praktijk.
Wachten op AIquote:Op woensdag 18 september 2019 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de discussie er blijft? Dat was toch gewoon te verwachten? Of je moet een computer beslissingen laten nemen op basis van een bank van beelden, maar ook dat lijkt me niet betrouwbaar.
Het is mensenwerk, nu kijken er mensen naar die ook de beelden stil kunnen zetten en er beter naar kunnen kijken. Enige wat ik vind is dat het onzin is dat de scheidsrechter het laatste woord heeft.
het zal ook nog wel beter worden, je hebt al ballen met chips erin (nee niet die van Lays) dus buitenspel etc gaat nog nauwkeuriger gemeten kunnen wordenquote:Op woensdag 18 september 2019 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de discussie er blijft? Dat was toch gewoon te verwachten? Of je moet een computer beslissingen laten nemen op basis van een bank van beelden, maar ook dat lijkt me niet betrouwbaar.
Het is mensenwerk, nu kijken er mensen naar die ook de beelden stil kunnen zetten en er beter naar kunnen kijken. Enige wat ik vind is dat het onzin is dat de scheidsrechter het laatste woord heeft.
Lijkt me stug dat van Bommel dat doet terwijl hij tegen Vitesse wel in de basis stond. Verder is Sadilek ook nog precies hetzelfde type als Hendrix, enthousiast maar mist kwaliteit.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Sadilek speelt ipv Hendrix
Dit.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:51 schreef Gutanoth het volgende:
De var moet gewoon gebruikt gaan worden net als bij hockey. De trainer krijgt 2 strikes om de var te laten raadplegen. Blijkt dit terecht dan houdt hij zijn 2 strikes. dit zorgt er voor dat niet voor elk wissewasje de var geraadpleegd wordt.
De ergernis bij de VAR zit hem nauwelijks in de buitenspel-gevallen. Het is de willekeur bij penalties, doelpunten afkeuren en wel/geen rode kaart geven waar de pijn zit.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal ook nog wel beter worden, je hebt al ballen met chips erin (nee niet die van Lays) dus buitenspel etc gaat nog nauwkeuriger gemeten kunnen worden
Ik weet niet precies hoe het bij American Football zit, maar bij het hockey is het bij zo'n VAR vaak wel duidelijk of het ja of nee is toch? In het voetbal heb je veel meer twijfelgevallen, waarbij een scheidsrechter/VAR na 10 minuten en 180 verschillende cameraposities nog steeds kan twijfelen..quote:Op woensdag 18 september 2019 14:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit.
In het American Football werkt het ook zo, en daar is de VAR volledig geaccepteerd.
Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat ze bij het voetbal het wiel opnieuw aan het uitvinden zijn.
Je maakt mij niet wijs dat een topfitte voetballer niet op donderdag en zondag alles kan geven. Helemaal zo vroeg in het seizoen niet. Na 40 wedstrijden is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef PSVCL het volgende:
Maar 1 dag rust voor de kraker van zondag is wel weer minder,vrijdag herstellen van donderdag ,zaterdag rust,zondag weer aan de bak.
Ben je gewoon zwaar in het nadeel ten opzichte van ajax.
Dat lijkt me duidelijk ja. Wat dat betreft had er beter nog een wedstrijdje verzet kunnen worden.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef PSVCL het volgende:
Maar 1 dag rust voor de kraker van zondag is wel weer minder,vrijdag herstellen van donderdag ,zaterdag rust,zondag weer aan de bak.
Wat mij betreft gaan we dat dan ook niet meer doen. Als het niet snel duidelijk is, gewoon niet ingrijpen.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het bij American Football zit, maar bij het hockey is het bij zo'n VAR vaak wel duidelijk of het ja of nee is toch? In het voetbal heb je veel meer twijfelgevallen, waarbij een scheidsrechter/VAR na 10 minuten en 180 verschillende cameraposities nog steeds kan twijfelen..
(verder wel eens dat dat een beter systeem is overigens)
dat is toch de schuld van Sjon, had hij de selectie maar eerder op orde moeten hebbenquote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef PSVCL het volgende:
In het AF kan dat ook wel een probleem zijn, want het AF zit vol met regeltjes. Zo werd Tom Brady (Patriots) eens aangevallen tijdens het gooien van de bal, en die beelden werden tot St Juttemis herhaald. De dag daarna was de conclusie dat de scheidsrechter er naast zat.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het bij American Football zit, maar bij het hockey is het bij zo'n VAR vaak wel duidelijk of het ja of nee is toch? In het voetbal heb je veel meer twijfelgevallen, waarbij een scheidsrechter/VAR na 10 minuten en 180 verschillende cameraposities nog steeds kan twijfelen..
(verder wel eens dat dat een beter systeem is overigens)
Wat een laf indekken zeg.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef PSVCL het volgende:
8-1, Malen 7 keer denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wat een laf indekken zeg.
Gewoon die ajacieden van de mat blazen. 3 punten in de achterzak en door naar de volgende speelronde.
Het blijft wel jammer dat zo’n wedstrijd gespeeld wordt na een Europese midweek. Slecht gepland als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wat een laf indekken zeg.
Gewoon die ajacieden van de mat blazen. 3 punten in de achterzak en door naar de volgende speelronde.
PSV - Ajax of andersom moet op een zondag worden gespeeld. Dan zijn er weinig opties om dat te doen met 100% zekerheid dat je niet moet schuiven dankzij Europese programma.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het blijft wel jammer dat zo’n wedstrijd gespeeld wordt na een Europese midweek. Slecht gepland als je het mij vraagt.
Tsja. Als je gewoon CL had gehaald was er niets aan de hand geweest. (nu eigenlijk ook niet, met 2,5 dag rust.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het blijft wel jammer dat zo’n wedstrijd gespeeld wordt na een Europese midweek. Slecht gepland als je het mij vraagt.
ik vind het jammer dat het zo vroeg in het seizoen is, Ajax-PSV is ook de al de 3e wedstrijd na de winterstop dus kampioenswedstrijden zijn het niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
quote:Aad de Mos is overtuigd van een overwinning van PSV tegen Ajax. Dat geeft hij aan in gesprek met De Telegraaf. "Mark van Bommel heeft een grote hekel aan Ajax, pompt de hele boel op en maakt er de wedstrijd van het jaar van", aldus De Mos. "Hij heeft een natuurlijke aversie tegen Ajax. Dat had hij als speler al en in de ArenA steeg hij altijd boven zichzelf uit. Nu ziet hij als coach dat de financiële mogelijkheden in Amsterdam veel groter zijn en dat irriteert hem."
De Mos gaat verder: "Het is de ideale drijfveer om Ajax een poepie te laten ruiken. En vergeet niet dat PSV vorig seizoen na de rode kaart van Noussair Mazraoui in de Johan Cruijff ArenA dé kans heeft gehad om het kampioenschap te beslissen. Dat wrijft hij er ook nog wel eventjes in bij zijn spelers."
Volgens de oud-trainer van PSV leeft de wedstrijd ook meer dan die van donderdag als PSV tegen Sporting Lissabon speelt. "Van Bommel is het vuurtje al aan het aanwakkeren. De fans zijn helemaal geladen, want ze geloven er na de komst van Kostas Mitroglou, de doorbraak van Donyell Malen in Oranje en de goede resultaten weer in", zo geeft hij aan. "Iedereen gelooft hier echt in de landstitel. Ze gaan het niet redden, maar ze geloven er wel in, de leiding ook."
Dan verliezen we dus zondag maar worden we wel kampioenquote:Op woensdag 18 september 2019 15:32 schreef tompsv18 het volgende:
Als Aad iets zegt dan komt meestal het tegenovergestelde uit.
Gaat er ook nog iemand verdedigen in die opstelling van jou?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
Stel dat al onze spelers topfit zijn, wat is dan jullie ideale opstelling?
Ik vind het vooral voorin super lastig.
Ik zou denken:
Bergwijn - Malen - Mitro - Bruma
Guti - Mo
Boscagli - lato/viergever - baumgartl - Dumfries
Maar je laat dan zó veel goede spelers links liggen dat ik overal over begin te twijfelen.
quote:Op woensdag 18 september 2019 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
Bergwijn - Malen - Bruma
Mitro
Guti - Hendrix
Boscagli - viergever - baumgartl - Dumfries
Volgens mij heb ik gewoon een verdediging opgesteld, zoet in doel natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat er ook nog iemand verdedigen in die opstelling van jou?
Zo dan. 6 aanvallend ingestelde spelers. Monsterscore.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou denken:
Guti - Mo
Maar je laat dan zó veel goede spelers links liggen dat ik overal over begin te twijfelen.
Doe dit maar tegen Ajaxquote:Op woensdag 18 september 2019 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou denken:
Guti - Mo
Sow, zeker een goede opstellingquote:Op woensdag 18 september 2019 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh wacht, als iedereen topfit was zei je:
Bergwijn-Malen-Lammers-Bruma
Afellay-Mitro-Pereiro-Doan
Baumpie- Dumfries.
Boh boh boh boh boh! Dat wordt GENIETON!1!!!
Ik zit nog een beetje te dubben of we wel een keeper op moeten stellen. We kunnen ook Gakpo nog in de opstelling gooien als we gewoon geen keeper nemen.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sow, zeker een goede opstellingJe hebt ook gewoon een verdediging opgesteld, en Zoet op goal neem ik aan? Dat gaan golazo's worden
Was rondjes aan het draaien bij het doelpunt van bakkalquote:Op woensdag 18 september 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielaert die altijd wees waar iedereen moest staan en zelf zijn man vergat
Die return ging een stuk beterquote:Op woensdag 18 september 2019 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was rondjes aan het draaien bij het doelpunt van bakkal![]()
Wat een clown.
0-0 was dat toch? Toen Suarez begon te bijten.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die return ging een stuk beter
Nee dat werd 4-1 voor Ajaxquote:Op woensdag 18 september 2019 16:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
0-0 was dat toch? Toen Suarez begon te bijten.
Klopt ja,Urby met een wereldgoal volgens mij.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat werd 4-1 voor AjaxPantelicGod scoorde nog.
Die 0-0 in Amsterdam was het seizoen erop, volgens mij werd het dat seizoen ook 0-0 in Eindhoven.
lijkt me toch stug, een gelijkspel niet maar beide teams zijn toch wat te aanvallend ingesteld voor 0-0quote:Op woensdag 18 september 2019 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zondag 0-0 genot, dat zou wat zijn
Daarom zeg ik ook: dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me toch stug, een gelijkspel niet maar beide teams zijn toch wat te aanvallend ingesteld voor 0-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |