abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189001172
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 00:29 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Wie zou daar binnen deze selectie moeten spelen dan? Dat is een beetje het probleem. Van Bommel zal dit zelf ook wel zien en zijn keus voor het blok Hendrix - Rosario is omdat er niet heel veel andere opties zijn. Ga je aanvallender speler ga je overlopen worden tegen Ajax en Sporting denk ik.
Dat is zeker het probleem ja! Het verbaast me ook ontzettend dat er gewoon geen fatsoenlijke middenvelders gehaald zijn terwijl voor de aanvallende posities niks te gek was. Hendrix heeft de afgelopen jaren wel bewezen niet constant genoeg te zijn en zich niet door te ontwikkelen. Rosario heeft buiten een redelijk begin vorig seizoen (en ook echt niet meer dan redelijk) ook nog niks laten zien. Aanvallend brengen ze allebei zo goed als niks en voor hun taak als controleur zijn ze gewoon niet goed genoeg om bij PSV in de basis te spelen.

Waar deze selectie al tijden om schreeuwt is een complete middenvelder. Die hoeft echt niet van wereldklasse te zijn, dat is niet realistisch, maar momenteel hebben we er niet eens een matige van. Heel misschien dat Guti zich in het gunstigste geval zo kan ontwikkelen maar ik vrees dat het op het verdedigende vlak bij Guti vooral bij veel goede bedoelingen zal blijven.

Ik houd de komende twee wedstrijden iig mijn hart vast met dat middenveld van ons.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189001193
Ik verlang bijna terug naar Johan Vogel. Goed, die kon ook aanvallend werkelijk geen reet en was in directe duels ook geen held maar die wist tenminste waar hij moest gaan staan en wanneer hij in moest stappen. En hij kon een bal over vijf meter geven, waar onze huidige midfielders ook geregeld de grootste problemen mee hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 18 september 2019 @ 08:38:21 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189002316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verlang bijna terug naar Johan Vogel. Goed, die kon ook aanvallend werkelijk geen reet en was in directe duels ook geen held maar die wist tenminste waar hij moest gaan staan en wanneer hij in moest stappen. En hij kon een bal over vijf meter geven, waar onze huidige midfielders ook geregeld de grootste problemen mee hebben.
het is wel een wisselwerking tussen de 2 cv's en die middenvelders ervoor, als de cv's blijven hangen komen die middenvelders te zwemmen en dan ben je in verdedigende situaties meestal de mindere.
pi_189002508
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vind Baumgartl weldegelijk een aanwinst. 10 keer beter dan Schwaab.
Ik vind het ook een prima aanwinst. Hij moet wel nog die fout die hij iedere wedstrijd wel maakt nog achterwege laten.

Mogelijk ben ik de enigste die ook Boscagli voor PSV begrippen niet slecht vind. Verdedigend iets minder maar legt de ballen wel goed neer richting de aanval. En als die maar circa 2 miljoen gekost heeft is dat zeker niet slecht.
pi_189002554
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:03 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik vind het ook een prima aanwinst. Hij moet wel nog die fout die hij iedere wedstrijd wel maakt nog achterwege laten.

Mogelijk ben ik de enigste die ook Boscagli voor PSV begrippen niet slecht vind. Verdedigend iets minder maar legt de ballen wel goed neer richting de aanval. En als die maar circa 2 miljoen gekost heeft is dat zeker niet slecht.
Die jongen heeft zeker potentie ja.
  woensdag 18 september 2019 @ 09:14:18 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189002608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Timmy Simonsgod
  woensdag 18 september 2019 @ 10:21:22 #247
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_189003487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 00:29 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Wie zou daar binnen deze selectie moeten spelen dan? Dat is een beetje het probleem. Van Bommel zal dit zelf ook wel zien en zijn keus voor het blok Hendrix - Rosario is omdat er niet heel veel andere opties zijn. Ga je aanvallender speler ga je overlopen worden tegen Ajax en Sporting denk ik.
Zou me niks verbazen als Sadilek speelt ipv Hendrix
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_189003802
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermoeiend dit.

De VAR is gewoon een verbetering.
Dat ben ik niet met je eens.

Niet alleen omdat het eerder meer dan minder willekeur oplevert, maar vooral omdat je als scheidsrechter als je dingen gaat bezien vanuit vele standpunten je al snel iets als ernstiger gaat beoordelen dan het is. Ook afgelopen weekend hebben we daar meerdere voorbeelden van gezien, wat dat leidt tot een afgekeurd doelpunt die gewoon rechtsgeldig was en een rode kaart die geen rode kaart is.

Ook kun je zonder VAR als scheidsrechter gewoon bij een kansloos duel in een hoekje van het strafschopgebied bij de achterlijn gewoon geen penalty geven, wat altijd een beetje de norm was tenzij er echt sprake was van een ippon, omdat een penalty voor een overtreding daar eigenlijk per definitie te zwaar is gestraft. Maar ja, als je dan moet gaan kijken naar de tv beelden kom je in een situatie dat je gedwongen wordt om toch maar een penalty te geven. Waarbij dus de formele regels zwaarder gaan tellen dan de geest van de regels (zie ook de laatste penalty van PSV tegen Vitesse, formeel correct, maar tsjongjonge...).

De VAR zou eigenlijk alleen maar iets moeten corrigeren wat zonder enige discussie een verkeerde beslissing is (dat is ook de regel, de VAR mag alleen ingrijpen indien het echt duidelijk een fout is). En niet al die randgevallen. Maar ja, die kwibus in het hokje vindt zichzelf ook belangrijk, zit de hele tijd te speuren om maar belangrijk te kunnen zijn en dan verdwijnt die grens direct.

De VAR voor iets als wel/niet bal over de lijn voor een doelpunt: Prima (al zijn daar betere technieken voor). Buitenspel ja/nee achteraf beoordelen? Prima.

Bij al het andere wordt het al lastig. Los dat maar eens op. Misschien wel door de VAR alleen maar de beelden eenmalig voor te schotelen. En als die dan zegt: ik weet het niet, dan is het dus geen overduidelijke fout. Maar niet alles, ook nog in slow motion, 5-6 keer te bekijken. Dan ga je dingen zien die er niet zijn.

Net als wanneer je naar beelden gaat kijken omdat je al hebt gehoord dat de VAR een overtreding heeft gezien. Ja, dat is simpele psychologie: dan is de kans dat je ook een overtreding ziet heel groot. Ook als daar geen sprake van was.

Ik ben voor het afschaffen van de VAR, of op zijn minst aanpassing zodat echt alleen maar bij de overduidelijke gevallen ingegrepen mag worden.

En is er achteraf discussie, dan heeft de VAR het fout gedaan.
pi_189003913
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermoeiend dit.

De VAR is gewoon een verbetering.
Waarom? Ik vind het allemaal nogal tegenvallen in de praktijk.
  woensdag 18 september 2019 @ 11:19:03 #250
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_189004269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zeker niet afschaffen. Juist het hele gezeik rond buitenspel is eindelijk opgelost.
Verbeterpuntje is wel dat er de juiste techniek aangeschaft gaat worden. (zoals ze in duitsland en engeland). Dat het op de cm nauwkeurig gezien wordt. Is heel lullig als je 1 cm buitenspel staat, maar buitenspel is buitenspel.

Dus alleen al om het "zien" van buitenspel zou ik de VAR houden.

Over de rest.. tja je hebt wel een punt natuurlijk. Maar blijft helaas interpretatie van zowel de scheids als VAR.

Van het weekend was er in engeland een zuivere pingel. Speler werd met 2 handen volledig vastgehouden. (weet ff niet welke wedstrijd). Scheids doet niks, Var grijpt niet in (is dat dan een doetje die niet durft in te grijpen bij een ervaren scheids?)

Andersom gebeurd dat ook.

Duitsland is volgens mij al voor het 3de jaar bezig met de VAR. Daar zijn volgens mij de kinderziekten wel eruit.

Je kan het ook makkelijker maken op bepaalde vlakken. Hands is hands. Dus dan altijd pingel.

Geef het nog wat tijd. Is pas 2de seizoen he.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Redactie Sport woensdag 18 september 2019 @ 11:19:16 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189004272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind het allemaal nogal tegenvallen in de praktijk.
Omdat de discussie er blijft? Dat was toch gewoon te verwachten? Of je moet een computer beslissingen laten nemen op basis van een bank van beelden, maar ook dat lijkt me niet betrouwbaar.

Het is mensenwerk, nu kijken er mensen naar die ook de beelden stil kunnen zetten en er beter naar kunnen kijken. Enige wat ik vind is dat het onzin is dat de scheidsrechter het laatste woord heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189004761
De var moet gewoon gebruikt gaan worden net als bij hockey. De trainer krijgt 2 strikes om de var te laten raadplegen. Blijkt dit terecht dan houdt hij zijn 2 strikes. dit zorgt er voor dat niet voor elk wissewasje de var geraadpleegd wordt.
pi_189004814
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Omdat de discussie er blijft? Dat was toch gewoon te verwachten? Of je moet een computer beslissingen laten nemen op basis van een bank van beelden, maar ook dat lijkt me niet betrouwbaar.

Het is mensenwerk, nu kijken er mensen naar die ook de beelden stil kunnen zetten en er beter naar kunnen kijken. Enige wat ik vind is dat het onzin is dat de scheidsrechter het laatste woord heeft.
Wachten op AI
pi_189006086
https://twitter.com/Sporting_CP/status/1174074250946371586

Geen Jese Rodriguez morgen. Volgens mij zijn ze daar niet blij mee.
  woensdag 18 september 2019 @ 13:48:15 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189006420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

het zal ook nog wel beter worden, je hebt al ballen met chips erin (nee niet die van Lays) dus buitenspel etc gaat nog nauwkeuriger gemeten kunnen worden
pi_189006579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:21 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als Sadilek speelt ipv Hendrix
Lijkt me stug dat van Bommel dat doet terwijl hij tegen Vitesse wel in de basis stond. Verder is Sadilek ook nog precies hetzelfde type als Hendrix, enthousiast maar mist kwaliteit.
pi_189006682
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:51 schreef Gutanoth het volgende:
De var moet gewoon gebruikt gaan worden net als bij hockey. De trainer krijgt 2 strikes om de var te laten raadplegen. Blijkt dit terecht dan houdt hij zijn 2 strikes. dit zorgt er voor dat niet voor elk wissewasje de var geraadpleegd wordt.
Dit.

In het American Football werkt het ook zo, en daar is de VAR volledig geaccepteerd.

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat ze bij het voetbal het wiel opnieuw aan het uitvinden zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189006708
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zal ook nog wel beter worden, je hebt al ballen met chips erin (nee niet die van Lays) dus buitenspel etc gaat nog nauwkeuriger gemeten kunnen worden
De ergernis bij de VAR zit hem nauwelijks in de buitenspel-gevallen. Het is de willekeur bij penalties, doelpunten afkeuren en wel/geen rode kaart geven waar de pijn zit.
pi_189007018
Maar 1 dag rust voor de kraker van zondag is wel weer minder,vrijdag herstellen van donderdag ,zaterdag rust,zondag weer aan de bak.
Ben je gewoon zwaar in het nadeel ten opzichte van ajax.
pi_189007023
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:04 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dit.

In het American Football werkt het ook zo, en daar is de VAR volledig geaccepteerd.

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat ze bij het voetbal het wiel opnieuw aan het uitvinden zijn.
Ik weet niet precies hoe het bij American Football zit, maar bij het hockey is het bij zo'n VAR vaak wel duidelijk of het ja of nee is toch? In het voetbal heb je veel meer twijfelgevallen, waarbij een scheidsrechter/VAR na 10 minuten en 180 verschillende cameraposities nog steeds kan twijfelen..

(verder wel eens dat dat een beter systeem is overigens)
pi_189007053
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef PSVCL het volgende:
Maar 1 dag rust voor de kraker van zondag is wel weer minder,vrijdag herstellen van donderdag ,zaterdag rust,zondag weer aan de bak.
Je maakt mij niet wijs dat een topfitte voetballer niet op donderdag en zondag alles kan geven. Helemaal zo vroeg in het seizoen niet. Na 40 wedstrijden is het een ander verhaal.
Dit, dus.
pi_189007054
quote:
Dat lijkt me duidelijk ja. Wat dat betreft had er beter nog een wedstrijdje verzet kunnen worden.
pi_189007063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het bij American Football zit, maar bij het hockey is het bij zo'n VAR vaak wel duidelijk of het ja of nee is toch? In het voetbal heb je veel meer twijfelgevallen, waarbij een scheidsrechter/VAR na 10 minuten en 180 verschillende cameraposities nog steeds kan twijfelen..

Wat mij betreft gaan we dat dan ook niet meer doen. Als het niet snel duidelijk is, gewoon niet ingrijpen.
  woensdag 18 september 2019 @ 14:33:16 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189007070
quote:
dat is toch de schuld van Sjon, had hij de selectie maar eerder op orde moeten hebben
pi_189007072
quote:
pi_189007087
quote:
Dit gaat helemaal mis.
Dit, dus.
pi_189007095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]

In het AF kan dat ook wel een probleem zijn, want het AF zit vol met regeltjes. Zo werd Tom Brady (Patriots) eens aangevallen tijdens het gooien van de bal, en die beelden werden tot St Juttemis herhaald. De dag daarna was de conclusie dat de scheidsrechter er naast zat.

Maar dit soort gevallen zijn zeldzaam.

Er is geen VAR; coaches kunnen twee keer vragen om de beelden terug te laten kijken door de scheidsrechter. Zat de scheids er in eerste instantie naast en moet de beslissing worden teruggedraaid, dan krijgt de coach nogmaals het recht om de beelden te laten bekijken.

Het gaat dus om zo’n vier keer per wedstrijd, en er zijn maar drie ego’s betrokken. Dat scheelt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189007097
quote:
Wat een laf indekken zeg.

Gewoon die ajacieden van de mat blazen. 3 punten in de achterzak en door naar de volgende speelronde.
pi_189007109
Guti morgen niet inzetbaar, dan wordt zondag ook lastig.
pi_189007124
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:36 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Gewoon die ajacieden van de mat blazen. 3 punten in de achterzak en door naar de volgende speelronde.
8-1, Malen 7 keer denk ik.
pi_189007154
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

8-1, Malen 7 keer denk ik.
Nee. Wordt 2-0. Wedstrijd wordt op de 22e gespeeld. Mitrogod (nummer 11) scoort 2x = 22
pi_189007317
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:36 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Het blijft wel jammer dat zo’n wedstrijd gespeeld wordt na een Europese midweek. Slecht gepland als je het mij vraagt.
pi_189007382
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het blijft wel jammer dat zo’n wedstrijd gespeeld wordt na een Europese midweek. Slecht gepland als je het mij vraagt.
PSV - Ajax of andersom moet op een zondag worden gespeeld. Dan zijn er weinig opties om dat te doen met 100% zekerheid dat je niet moet schuiven dankzij Europese programma.
pi_189007413
quote:

[..]

Tsja. Als je gewoon CL had gehaald was er niets aan de hand geweest. (nu eigenlijk ook niet, met 2,5 dag rust.
  woensdag 18 september 2019 @ 15:10:58 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189007515
quote:

[..]

ik vind het jammer dat het zo vroeg in het seizoen is, Ajax-PSV is ook de al de 3e wedstrijd na de winterstop dus kampioenswedstrijden zijn het niet.
pi_189007739
Aad legt uit hoe het zit:

quote:
Aad de Mos is overtuigd van een overwinning van PSV tegen Ajax. Dat geeft hij aan in gesprek met De Telegraaf. "Mark van Bommel heeft een grote hekel aan Ajax, pompt de hele boel op en maakt er de wedstrijd van het jaar van", aldus De Mos. "Hij heeft een natuurlijke aversie tegen Ajax. Dat had hij als speler al en in de ArenA steeg hij altijd boven zichzelf uit. Nu ziet hij als coach dat de financiële mogelijkheden in Amsterdam veel groter zijn en dat irriteert hem."

De Mos gaat verder: "Het is de ideale drijfveer om Ajax een poepie te laten ruiken. En vergeet niet dat PSV vorig seizoen na de rode kaart van Noussair Mazraoui in de Johan Cruijff ArenA dé kans heeft gehad om het kampioenschap te beslissen. Dat wrijft hij er ook nog wel eventjes in bij zijn spelers."

Volgens de oud-trainer van PSV leeft de wedstrijd ook meer dan die van donderdag als PSV tegen Sporting Lissabon speelt. "Van Bommel is het vuurtje al aan het aanwakkeren. De fans zijn helemaal geladen, want ze geloven er na de komst van Kostas Mitroglou, de doorbraak van Donyell Malen in Oranje en de goede resultaten weer in", zo geeft hij aan. "Iedereen gelooft hier echt in de landstitel. Ze gaan het niet redden, maar ze geloven er wel in, de leiding ook."
  woensdag 18 september 2019 @ 15:30:18 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189007755
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aad legt uit hoe het zit:
[..]

nu doe ik geen oog meer dicht
pi_189007773
Als Aad iets zegt dan komt meestal het tegenovergestelde uit.
pi_189007833
Stel dat al onze spelers topfit zijn, wat is dan jullie ideale opstelling?

Ik vind het vooral voorin super lastig.

Ik zou denken:

Bergwijn - Malen - Mitro - Bruma
Guti - Mo
Boscagli - lato/viergever - baumgartl - Dumfries

Maar je laat dan zó veel goede spelers links liggen dat ik overal over begin te twijfelen.
pi_189007869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 15:32 schreef tompsv18 het volgende:
Als Aad iets zegt dan komt meestal het tegenovergestelde uit.
Dan verliezen we dus zondag maar worden we wel kampioen :P
  woensdag 18 september 2019 @ 15:42:24 #281
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189007877
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2019 15:38 schreef Gutanoth het volgende:

Ik zou denken:

Guti - Mo

Maar je laat dan zó veel goede spelers links liggen dat ik overal over begin te twijfelen.
Gaat er ook nog iemand verdedigen in die opstelling van jou? :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189007932
quote:

Bergwijn - Malen - Bruma
Mitro
Guti - Hendrix
Boscagli - viergever - baumgartl - Dumfries

pi_189007993
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 15:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gaat er ook nog iemand verdedigen in die opstelling van jou? :D
Volgens mij heb ik gewoon een verdediging opgesteld, zoet in doel natuurlijk.

Als je er gewoon 5 scoort elke wedstrijd, maakt het niet uit dat je er soms één of twee tegen krijgt.

Wat meer druk op zoet laat hem misschien wel boven zichzelf uitstijgen en dan kan je hem eind dit seizoen voor 15m wegdoen
pi_189008023
quote:

Ik zou denken:

Guti - Mo

Zo dan. 6 aanvallend ingestelde spelers. Monsterscore.
pi_189008045
quote:

Ik zou denken:

Guti - Mo

Doe dit maar tegen Ajax
pi_189008082
Oh wacht, als iedereen topfit was zei je:

Bergwijn-Malen-Lammers-Bruma
Afellay-Mitro-Pereiro-Doan
Baumpie- Dumfries.

Boh boh boh boh boh! Dat wordt GENIETON!1!!!
  woensdag 18 september 2019 @ 16:17:47 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189008221
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh wacht, als iedereen topfit was zei je:

Bergwijn-Malen-Lammers-Bruma
Afellay-Mitro-Pereiro-Doan
Baumpie- Dumfries.

Boh boh boh boh boh! Dat wordt GENIETON!1!!!
Sow, zeker een goede opstelling _O_ Je hebt ook gewoon een verdediging opgesteld, en Zoet op goal neem ik aan? Dat gaan golazo's worden _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189008312
2e helft van PSV vs Ajax (4-3) nu “live” op fox3
Heerlijke vrijentrap van Balasz gaat zo vallen *)
pi_189008370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Sow, zeker een goede opstelling _O_ Je hebt ook gewoon een verdediging opgesteld, en Zoet op goal neem ik aan? Dat gaan golazo's worden _O_
Ik zit nog een beetje te dubben of we wel een keeper op moeten stellen. We kunnen ook Gakpo nog in de opstelling gooien als we gewoon geen keeper nemen.
pi_189008378
Atouba en Wielaert _O-
pi_189008430
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:32 schreef PSVCL het volgende:
Atouba en Wielaert _O-
Wielaert die altijd wees waar iedereen moest staan en zelf zijn man vergat _O_
Oh.
pi_189008435
Urby scoort de 3-3 nadat afellay vlak daarvoor wordt neergehaald..kjnb is van alle tijden.
pi_189008442
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wielaert die altijd wees waar iedereen moest staan en zelf zijn man vergat _O_
Was rondjes aan het draaien bij het doelpunt van bakkal _O-
Wat een clown.
pi_189008508
Heerlijke duels tussen Ooijer en Suarez _O_
pi_189008509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Was rondjes aan het draaien bij het doelpunt van bakkal _O-
Wat een clown.
Die return ging een stuk beter :)
Oh.
pi_189008557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die return ging een stuk beter :)
0-0 was dat toch? Toen Suarez begon te bijten.
pi_189008568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

0-0 was dat toch? Toen Suarez begon te bijten.
Nee dat werd 4-1 voor Ajax :) PantelicGod scoorde nog.

Die 0-0 in Amsterdam was het seizoen erop, volgens mij werd het dat seizoen ook 0-0 in Eindhoven.
Oh.
pi_189008596
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dat werd 4-1 voor Ajax :) PantelicGod scoorde nog.

Die 0-0 in Amsterdam was het seizoen erop, volgens mij werd het dat seizoen ook 0-0 in Eindhoven.
Klopt ja,Urby met een wereldgoal volgens mij.
pi_189008626
Zondag 0-0 genot, dat zou wat zijn :P
  woensdag 18 september 2019 @ 17:01:31 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189008662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zondag 0-0 genot, dat zou wat zijn :P
lijkt me toch stug, een gelijkspel niet maar beide teams zijn toch wat te aanvallend ingesteld voor 0-0
pi_189008774
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

lijkt me toch stug, een gelijkspel niet maar beide teams zijn toch wat te aanvallend ingesteld voor 0-0
Daarom zeg ik ook: dat zou wat zijn. :P

Iedereen helemaal hyped voor de wedstrijd van het jaar en een doelpuntenfestijn en dat het dan zo'n schaakspel wordt.

Het is zo onwaarschijnlijk dat ik er bijna in ga geloven. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')