Tsja moet je een beetje mazzel hebben dat een ploeg als Manchester United of Arsenal niet in goede doen is, die PL ploegen die via de competitie geen CL kunnen halen zijn het gevaarlijkst.quote:Op maandag 16 september 2019 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bergwinho legt de lat wel heel hoog
[..]
Echt genietenquote:Op dinsdag 17 september 2019 01:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is calimero een vogeltje jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
Wat lijkt het me heerlijk om zó simpel te zijn dat je elke vorm van discussie plat kan slaan met een gifje van een vogeltje
Een compleet gebrek aan intelligentie maskeren met plaatjes
Ja voor zover ik weet welquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is calimero een vogeltje ja
Zo leer je weer wat
de posts die hij quote verdienen niet beterquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
Wat lijkt het me heerlijk om zó simpel te zijn dat je elke vorm van discussie plat kan slaan met een gifje van een vogeltje
Een compleet gebrek aan intelligentie maskeren met plaatjes
Ik verbaas me dat men er in anno 2019 nog intrappenquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
de posts die hij quote verdienen niet beter
Het zou ook een reptiel of insekt kunnen zijn (of een dinosaurier). Of misschien is het ei op zijn hoofd helemaal niet van hem, dan zou het zelfs een zoogdier kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is calimero een vogeltje ja
Zo leer je weer wat
Maar kuikens zijn niet zo zwart toch?quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou ook een reptiel of insekt kunnen zijn (of een dinosaurier). Of misschien is het ei op zijn hoofd helemaal niet van hem, dan zou het zelfs een zoogdier kunnen zijn.
Denk echter dat het een kuiken is, dus een vogel.
Overwinteren lijkt mij dan ook een realistischer doel dan het toernooi winnen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja moet je een beetje mazzel hebben dat een ploeg als Manchester United of Arsenal niet in goede doen is, die PL ploegen die via de competitie geen CL kunnen halen zijn het gevaarlijkst.
Maar als je nu van Lask verliest sta je wel voor lul.
Behalve dat die dieren meestal geen snavel hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou ook een reptiel of insekt kunnen zijn (of een dinosaurier). Of misschien is het ei op zijn hoofd helemaal niet van hem, dan zou het zelfs een zoogdier kunnen zijn.
Denk echter dat het een kuiken is, dus een vogel.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar kuikens zijn niet zo zwart toch?
@:littlerabbit we hebben een expert nodig
quote:
Ik doe geen boehoe, ik constateer dat de VAR altijd geneigd zal zijn de grootste club te bevoordelen, of de club waarvoor je de meeste sympathie hebt (dat is gewoon psychologie) en dat bovendien volstrekt ten onrechte het doelpunt van Heerenveen afgekeurd werd, dat echt heel goed te zien was dat dat volstrekt te onrechte was en dat je daarmee toch maar weer kan zien hoe zo'n VAR in de praktijk werkt. Want ik geloof niet dat het partijdigheid is.quote:Op zondag 15 september 2019 08:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit soort boehoe is tenenkrommend.
Eens. Grote clubs hebben een streepje voor bij de arbitrage. Ik geloof ook niet dat dat ooit anders geweest is. Zelf denk ik ook niet dat daar veel (bewuste) partijdigheid bij is. Al zal ook bij arbiters wel eens de gedachte in het achterhoofd zitten dat 'resultaat X beter is voor de competitie, het (eind)toernooi, het nationale belang/whatever dan resultaat y'. Dat kan gewoon niet anders. Het zijn ook maar mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik doe geen boehoe, ik constateer dat de VAR altijd geneigd zal zijn de grootste club te bevoordelen, of de club waarvoor je de meeste sympathie hebt (dat is gewoon psychologie) en dat bovendien volstrekt ten onrechte het doelpunt van Heerenveen afgekeurd werd, dat echt heel goed te zien was dat dat volstrekt te onrechte was en dat je daarmee toch maar weer kan zien hoe zo'n VAR in de praktijk werkt. Want ik geloof niet dat het partijdigheid is.
Het feit dat het nu elk weekend (ja ELK weekend) over de VAR gaat zegt toch voldoende? De VAR is leuk voor objectieve dingen; wel/geen doelpunt, wel/geen buitenspel etc, maar dat zou je met de bestaande doellijn techniek ook al kunnen bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens. Grote clubs hebben een streepje voor bij de arbitrage. Ik geloof ook niet dat dat ooit anders geweest is. Zelf denk ik ook niet dat daar veel (bewuste) partijdigheid bij is. Al zal ook bij arbiters wel eens de gedachte in het achterhoofd zitten dat 'resultaat X beter is voor de competitie, het (eind)toernooi, het nationale belang/whatever dan resultaat y'. Dat kan gewoon niet anders. Het zijn ook maar mensen.
En zolang je dat achteraf met de spelregels in de hand ook maar half recht kan lullen (en je kan véél recht lullen) dat je beslissing te billijken is heeft dat voor de scheids in kwestie geen of nauwelijks gevolgen.
PSVers zijn vogels van diverse pluimagequote:Op dinsdag 17 september 2019 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit lijkt totaal niet op calimero
Nooit op die manier gezegdquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maarja, jij ontdekte natuurlijk ook dat PSV per seizoen meer uitwedstrijden speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |