@Dj_Day-Vquote:Op zaterdag 14 september 2019 22:42 schreef Longcat. het volgende:
Heeft iemand een gifje van die roulette van Mitro?
Hahaha je druk maken om de frontpage van voetbalzone.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:46 schreef Scarface88 het volgende:
Goal en assist van Frenkie op frontpage voetbalzone. Is belangrijker dan 5x Malen blijkbaar.
Edit. Nu wel frontpage.
Straks ook even Ajax showtime lezen. Zullen wel leuke reacties tussen zitten in aanloop naar PSV - Ajax.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha je druk maken om de frontpage van voetbalzone.
Wtf
Gezien hoe Ajax af en toe al flinke ruimte achterin liet tegen Heerenveen ga ik uit van een nederlaag van Ajax volgende week.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Straks ook even Ajaxshowtime lezen. Zullen wel leuke reacties tussen zitten in aanloop naar PSV - Ajax.
Ik verwacht een spektakelstuk die eindigt in 2-2 of 3-3. Beide achterin kwetsbaar en voorin veel kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezien hoe Ajax af en toe al flinke ruimte achterin liet tegen Heerenveen ga ik uit van een nederlaag van Ajax volgende week.
Welnee. Ajax maakt er nooit meer dan 2. Gaat gewoon 4-1 ofzo worden voor PSV.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik verwacht een spektakelstuk die eindigt in 2-2 of 3-3. Beide achterin kwetsbaar en voorin veel kwaliteit.
Kan ie mooi van leren, volgend jaar moet ie er staan naast BaumGod.quote:
Hahaha! De VAR neutraal... hielp Ajax dit weekend ook weer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:58 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week wordt genieten mits de VAR neutraal is.
Achterhoede van ajax is gatenkaas
Dit soort boehoe is tenenkrommend.quote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hahaha! De VAR neutraal... hielp Ajax dit weekend ook weer.
Nee, de VAR is per definitie in het voordeel van Ajax in Nederland (en de grootste clubs in Europa).
quote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de VAR is per definitie in het voordeel van Ajax in Nederland (en de grootste clubs in Europa).
Rot eens op janksmoelquote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
altijd leuk bij de koffie ditquote:Op zondag 15 september 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |