Je kan toch later ook even een goede OP maken?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:55 schreef Scarface88 het volgende:
Plaatjes die niet meer werken in de OP vervangen door tekst. Ziet er niet uit natuurlijk. Iemand die wat kan fixen? Ik heb alleen telefoon ter beschikking nu dus kan zelf niet photoshoppen.
Geen tijd voor nu helaas ivm zwangere vrouw. Zal kijken of ik wat in elkaar kan zetten maar denk het niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch later ook even een goede OP maken?
Heb een klacht ingediend bij de knjb.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar we spelen altijd meer uit, hoe kan dit
Voor 5 miljoen, Rosario,dumfries,een nieuw dak en een paar pallets met klappertjes.quote:Op woensdag 11 september 2019 00:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Koopmijners, schaam je kapot. Daarnaast kunnen jullie onze Teun nooit betalen.
In dat geval is Hatzidiakos van jullie.quote:Op woensdag 11 september 2019 00:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor 5 miljoen, Rosario,dumfries,een nieuw dak en een paar pallets met klappertjes.
Ajax wint nooit in Eindhoven.ook dit keer vertrekken ze weer met 0 punten.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:34 schreef Moustachio het volgende:
Vitesse, Ajax en Groningen. Tussendoor nog Sporting. PSV kan aan de bak. Gaan leuke en interessante weken worden. Persoonlijk denk ik dat je Vitesse en Groningen wel makkelijk wint. Ajax kun je verliezen maar gelijkspel is realistisch. Winnen als je een goede dag hebt. Sporting heb ik eigenlijk geen idee van wat we daar van moeten verwachten.
Ik zou hier uitermate content mee zijn.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax wint nooit in Eindhoven.ook dit keer vertrekken ze weer met 0 punten.
PSV vs Vitesse. 3-1
PSV vs Sporting 2-1
PSV vs ajax 4-2
PSV vs Groningen 5-0
Ajax ligt PSV wel al zal Ten Hag de deur ook niet zo enorm openzetten verwacht ikquote:Op woensdag 11 september 2019 09:34 schreef Moustachio het volgende:
Vitesse, Ajax en Groningen. Tussendoor nog Sporting. PSV kan aan de bak. Gaan leuke en interessante weken worden. Persoonlijk denk ik dat je Vitesse en Groningen wel makkelijk wint. Ajax kun je verliezen maar gelijkspel is realistisch. Winnen als je een goede dag hebt. Sporting heb ik eigenlijk geen idee van wat we daar van moeten verwachten.
Fake news dit, Obispo gaat PSV slopen. Die is van wereldklasse heb ik hier gelezen.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax wint nooit in Eindhoven.ook dit keer vertrekken ze weer met 0 punten.
PSV vs Vitesse. 3-1
PSV vs Sporting 2-1
PSV vs ajax 4-2
PSV vs Groningen 5-0
Je vraagt het je dus niet af.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me af wie er gaat spelen op de plek van Guti. Bij het blok Hendrix-Rosario heb ik geen vertrouwen in deze reeks wedstrijden en is puntverlies vrij realistisch. Mark kennende is het oude vertrouwde blok terug. Zekerheidjes.
Guti speelt toch gewoon. Man man man, je voetbalt toch niet met je klauwen. D'r an met de lippe.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me af wie er gaat spelen op de plek van Guti. Bij het blok Hendrix-Rosario heb ik geen vertrouwen in deze reeks wedstrijden en is puntverlies vrij realistisch. Mark kennende is het oude vertrouwde blok terug. Zekerheidjes.
Geen idee hoe ernstig zijn breuk is maar met een mitella is wel lastig spelen.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Guti speelt toch gewoon. Man man man, je voetbalt toch niet met je klauwen. D'r an met de lippe.
Gakpo 2023quote:PSV heeft het contract van Cody Gakpo opengebroken en verlengd tot de zomer van 2023, zo maakt de club donderdagavond bekend. De vorige verbintenis van de aanvaller liep een jaar eerder af. PSV 'beloont en investeert in de ontwikkeling van de aanvaller uit de eigen jeugdopleiding', zo verklaart men via de officiële kanalen.
Leuk talent, goede zaak.quote:
Ik heb ook meer vertrouwen in Bruma op dit moment. Lijkt meer potentieel dan Gakpo te hebben maar het is er nog niet helemaal uitgekomen in de speeltijd heeft gehad.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:47 schreef PSVCL het volgende:
Een Ok speler.
Nu de voorkeur geven aan Bruma.
Bruma en Mitro vullen elkaar goed aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook meer vertrouwen in Bruma op dit moment. Lijkt meer potentieel dan Gakpo te hebben maar het is er nog niet helemaal uitgekomen in de speeltijd heeft gehad.
Gakpo moet wel nog rijpen ja. Achter Bruma waarschijnlijk idd.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:47 schreef PSVCL het volgende:
Een Ok speler.
Nu de voorkeur geven aan Bruma.
Sadilek zal het wel wordenquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bommel zegt dat Guti er niet bij is morgen. #hendrixgenot
Pfoh, die goals en die assist zijn van grote klasse hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Rikkert is Ledezma aan het shinen vandaag
Contract tot 2020 maar?
Ik was net in de target in Coppell. Geen lozano shirtje te vindenquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
Mexicaanse Amerikaan. Pedro, Juan en Pablo zijn er al lyrisch over. Daar gaan weer veel shirtjes van verkocht worden als hij doorbreekt in het eerste.
Waar is dat Coppell?quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik was net in de target in Coppell. Geen lozano shirtje te vindenHaters!
DFWquote:
Als ik Coppell google zie ik op afbeeldingen high school American football en basketbal enz. Verklaart veel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
DFW
Ff wat Jarritos halen voor t weekend.
https://twitter.com/BrianSciaretta/status/1172618118977527808quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:11 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/brian(...)601393812844544?s=21
Die nummer 11
We hebben een beter team dan vorig jaar volgens Markie dus dat wordt Vitesse oprollen morgen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
Dat wordt weer genieten hoe Hendrix en Rosario 100x per wedstrijd de bal naar elkaar spelen en weer terug en breedZin in.
2-2 zeg ik.quote:
De nieuwe Nilisquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/BrianSciaretta/status/1172618118977527808
Beide genotsgoals
Voor zijn doen aardig positief.quote:
Even buiten zijn goals om, die gast kan wel ballen zegquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/BrianSciaretta/status/1172618118977527808
Beide genotsgoals
quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Even buiten zijn goals om, die gast kan wel ballen zeggodverdomme
PSV scouting
quote:Richard Ledezma is een van de drie Mexicanen bij PSV, maar werd nog niet voorgesteld aan het grote publiek. Het had niet veel gescheeld of de middenvelder had helemaal niet in Eindhoven gespeeld. Met Barcelona was er namelijk nog een kaper op de kust. Vader Jorge Ledezma laat in gesprek met Marca weten waarom zijn zoon La Masía weigerde om aan de slag te gaan op De Herdgang. "Wij denken dat hij in Eindhoven meer kansen op speeltijd krijgt."
Via Real Salt Lake ging het snel met Ledezma. Hij kon in Europa aan de slag bij Barcelona en PSV. Ledezma zag een toekomst bij de Catalaanse topclub zeker zitten. "Hij was erg enthousiast over die mogelijkheid, maar uiteindelijk hebben we samen met zijn zaakwaarnemer besloten dat het beter was om naar PSV te vertrekken. We geloven dat hij hier meer kansen zal krijgen dan in Barcelona." Vooralsnog zal Ledezma aansluiten bij PSV Onder-19.
Goed artikelquote:Vader Jorge Ledezma laat in gesprek met Marca weten waarom zijn zoon La Masía weigerde om aan de slag te gaan op De Herdgang
Ook. Beide.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:06 schreef tompsv18 het volgende:
Het is alleen geen Mexicaan, maar een Amerikaan.
Door de bank genomen zijn mijn voorspellingen positiever dan de uitkomst. Laten we hopen dat het vandaag niet zo is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Voor zijn doen aardig positief.
Liever Gakpo niet in de basis.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
50 eu op Mitroglou niet in de basis als Bergwijn fit genoeg is
Bruma zal wel spelen als die fit genoeg is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Liever Gakpo niet in de basis.
Heeft twee nationaliteiten. Vraag me af voor welk nationaal team hij gaat uitkomen straks. Zelfde probleem als met Ihattaren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:06 schreef tompsv18 het volgende:
Het is alleen geen Mexicaan, maar een Amerikaan.
Prachtig doelpunt, maar Real ging desondanks hard onderuit op Anfieldquote:
Typisch weer ja. Was gewoon een zuivere goal van Heerenveen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef PSVCL het volgende:
Moeten het opnieuw opnemen tegen ajax en de Var
Het is tegenwoordig @aTypisch hè.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Typisch weer ja. Was gewoon een zuivere goal van Heerenveen.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef PSVCL het volgende:
Moeten het opnieuw opnemen tegen ajax en de Var
Hahaha ik wist het! Mark is zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:49 schreef Lemming22 het volgende:
Hendrix-Rosario erin, geen Mitrogol. Dat wordt weer sleutelen in de rust voor Markie.
Kan die souvlaki koning wel meer dan 45 minuten spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hahaha ik wist het! Mark is zo voorspelbaarDat wordt weer oogaids en puntverlies ja.
Hoe kan Mark serieus nog om Mitrogoal heen en weer dumb en dumber op het middenveld? Echt ongelooflijk dit hoe koppig hij is.
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan die souvlaki koning wel meer dan 45 minuten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |