TAV74 | zondag 8 september 2019 @ 17:24 |
# De aero regels voor 2019 # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? # Hoe werkt engine mapping en wat heb je eraan? | |
shiz | zondag 8 september 2019 @ 17:24 |
Heeft een miljard ofzo aan investeringen gekost, maar dan heb je ook wat... | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 17:25 |
Ric blij met z'n keuze. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:25 |
Vettel was toch wel de grootste tegenvaller vandaag, ik had voor het weekend verwacht dat hij deze zou winnen | |
hjansen82 | zondag 8 september 2019 @ 17:26 |
Van Gameren, dames en heren. | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 17:26 |
Denk het niet. Ook een vlag. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 17:26 |
Die tifosi was wel ff van ander kaliber dan dat Max klapvee he. Genieten. Nu al zin in Zandvoort. Wordt echt een groot tokkiefestival. | |
hjansen82 | zondag 8 september 2019 @ 17:27 |
Het is toch geen voetbal. | |
ChevyCaprice | zondag 8 september 2019 @ 17:27 |
Zegt de man die het over “die neger” heeft. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 17:27 |
Publiek is toch publiek? | |
shiz | zondag 8 september 2019 @ 17:28 |
Where is Waldo Vettel | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 17:28 |
Wat errug! | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:28 |
verder prima hoor, als ze dit maar consequent doen | |
shiz | zondag 8 september 2019 @ 17:28 |
'Steering wheel'. man man klapjosti | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:30 |
omdat ze pizza eten ipv frikandel? | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 17:30 |
Lol | |
shiz | zondag 8 september 2019 @ 17:30 |
Van ga maar naar huis | |
Weltschmerz | zondag 8 september 2019 @ 17:32 |
Laat ze die overwegingen dan maar eens uitschrijven in hun beslissing zodat ze in volgende gevallen hetzelfde doen. Maar dat doen ze nooit. Er komen altijd gelegenheidsargumenten tevoorschijn als ze echt nodig zijn om Hamilton niet te straffen, en die zie je dan later nooit weer. Dat vind ik zo'n dom gelul. Ze moeten kunnen vaststellen dat hij er met 4 wielen overheen was, dan moet je een shot hebben waarin dat 100% duidelijk is. De vraag is niet 'wat denk jij, is hij er net over of niet?' | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 17:33 |
Is niet erg inderdaad, jij mag als klapjosti gewoon blijven kijken | |
hjansen82 | zondag 8 september 2019 @ 17:34 |
Wie is er voor een Vetxit? | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:34 |
Ik had een zwarte vlag wel op z'n plaats gevonden dit keer, Stroll zat ook fout maar die keek tenminste nog en liet er 2? passeren | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 17:36 |
Vettel keek ook maar kon Stroll niet zien. Pas toen hij weer op de baan rolde zag hij Stroll. Toen was het te laat. Vond Stroll Wilder de baan op gaan dan Vettel eerlijk gezegd. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 17:37 |
Thanks broer. | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 17:39 |
Ik mis vuurvlieg. Waarom haalt hij steeds een streep door zijn naam? | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:42 |
OK maar dan hadden ze beiden een zwarte vlag moeten hebben | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 17:45 |
Er wordt verschil gemaakt tussen fysiek contact. Daarom kreeg Leclerc ook geen straf toen hij Hamilton buiten de baan drukte | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:46 |
ik vond die actie van Sainz op Albon ook niet helemaal zuiver | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 17:47 |
Ik had alleen gezien dat Albon rechtdoor schoot. Zal eens zoeken | |
Kickinalfa | zondag 8 september 2019 @ 17:48 |
Vermakelijke race in te kijken. Prima gedaan van Charles! Vettel valt hier wel door de mand en ook max matig. | |
zoem | zondag 8 september 2019 @ 17:48 |
Ik ben ook eens even om boodschappen zeg. Doe eens lief | |
Weltschmerz | zondag 8 september 2019 @ 17:49 |
Vettel liet er ook een of twee passeren, ik denk dat hij Stroll niet kon zien. Maar dan had hij een andere route moeten nemen. Ik zet net naar de uitleg van Masi te kijken en die kerel vertelt dus gewoon dat Stroll zwaarder was bestraft wanneer Gasly hem niet zo miraculeus ontweken had. Ook zegt hij dat Leclerc was bestraft als hij Hamilton had geraakt. Maar dat betekent dus dat de andere coureur bepaalt of er een straf komt of niet door het gras op te gaan of niet. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ook geeft hij gewoon toe dat er na Oostenrijk veel veranderd is, en dat slaat natuurlijk ook nergens op want de regels zijn niet voor Oostenrijk veranderd. Vettel de overwinning afpakken ten bate van Hamilton kon nog wel, maar Verstappen zijn overwinning afpakken niet. Daar klopt helemaal geen reet van. | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 17:49 |
Mooi, Max matig en Leclerc mag meerdere fouten maken | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 17:49 |
Die was prima. Gewoon je auto in een bocht naar buiten laten rollen. | |
beantherio | zondag 8 september 2019 @ 17:50 |
Ferrari is met het benaderen van het aantal overwinningen van RBR nu ook aangesloten bij die "subtop/middenmoot". Dwz: nog niet helemaal want Max ligt nog voor op Vettel en Leclerc in het rijdersklassement. | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 17:51 |
Verstappen deed in Oostenrijk niets wat al niet eerder is gedaan en nooit is bestraft. En Vettel wel wat al eerder is bestraft. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:51 |
dat ben ik met je eens dat slaat nergens op | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 17:52 |
LEC drukte HAM helemaal niet van de baan.. Hoe kom je daar nu bij?! | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 17:52 |
Joh Dit is alleen niet nieuw hoor gaap | |
Pery | zondag 8 september 2019 @ 17:52 |
CharlesGod ligt inmiddels al mijlenver voor op Max. Geef het nog een race en hij zoeft Max in de stand voorbij, en dat blijft voorlopig zo. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:53 |
Albon zat er toch al naast? Hij drukte hem van de baan af, vond het niet zo van prima, maar goed het zal wel | |
Weltschmerz | zondag 8 september 2019 @ 17:53 |
Niet toen Hamilton het deed, wel als Rosberg het deed. | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 17:53 |
Ja joh geen idee man Ik denk dat ik het uit een duim heb gezogen. Tevreden? | |
Kickinalfa | zondag 8 september 2019 @ 17:53 |
Leclerc staat de hele race onder druk van de Mercedes en schiet 1* rechtdoor. Max rijdt zijn vleugel stuk en rijdt een onzichtbare race verder. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:53 |
nee maar dat maakt het nog niet logischer | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 17:54 |
Dat mag dus zolang je er nog voor ligt. Net zoals Verstappen bij Leclerc in Oostenrijk. | |
Sjemmert | zondag 8 september 2019 @ 17:54 |
Als Hamilton schade had gereden toen Leclerc hem van de baan drukte had Mercedes de race gewonnen met Bottas. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 17:55 |
HAM kiest zelf de buitenkant, terwijl je weet dat je daar geen kans maakt.. En dan hopen dat LEC een straf krijgt. Vies misselijk mannetje dat HAM is.. Bah | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:55 |
dat was een hele andere situatie | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 17:56 |
Rosberg was bij het insturen, Hamilton bij het verlaten van de bocht. Daar zit verschil tussen. Je blijft dezelfde nutteloze argumenten herhalen, keer op keer. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 17:57 |
Hoe kan je ergens mijlenver voorbij zijn terwijl je er achter staat [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 17:57:16 ] | |
beantherio | zondag 8 september 2019 @ 17:57 |
Het verschil is natuurlijk wel dat Leclerc geen risico liep vanwege uitloopstrook. En Max nam (welliswaar wijd) gewoon de bocht terwijl Sainz helemaal naar buiten reed. Ik vond het er behoorlijk agressief uitzien. | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 17:57 |
Met 20 sec achterstand beginnen en dan 50 ronden later achtste worden is niet onzichtbaar. Je hebt het blokken en blokkeren van leclerc gemist? Dat is wel een beetje gek want je verwijt het Verstappen wel | |
Mano_ | zondag 8 september 2019 @ 17:57 |
Daar kom je elke keer mee als Vettel het weer eens verkloot, maar is op niets gebaseerd. Het is 100% duidelijk. Geen vraag, gewoon gematst. | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 17:57 |
Niet echt, voor zover ik het tussen de bomen gezien heb. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 17:58 |
| |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 18:00 |
Eens, maar het werkt al jaren zo. Daar hebben we het hier al vaak over gehad | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 18:01 |
Dir schuine beeld geeft niet alle informatie. Van boven gezien zou er nog een deel van de band boven de witte lijn kunnen zitten (en daar lijkt het imho ook op), dus geven ze hem het voordeel van de twijfel. De band moet er volledig overheen zijn van boven gezien, net zoals bij voetbal dat de bal volledig over de lijn moet zijn. | |
Kickinalfa | zondag 8 september 2019 @ 18:02 |
Het feit dat hij met 20 sec achteraan staat is juist zijn eigen fout. Leclerc heeft in mij ogen een fair gevecht geleverd met Lewis en bottas en heeft daarbij 1 foutje gemaakt in de chicane. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 18:02 |
dit dus, vond het ook wel over het randje | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 18:02 |
Ok, zo lijkt het inderdaad een stuk dubieuzer. Had dit nog niet gezien. | |
Weltschmerz | zondag 8 september 2019 @ 18:05 |
Het punt is dat als je elke keer iets anders beslist zonder uit te schrijven waarom de situatie verschilt, je ruimte laat voor willlekeur. En dan wordt de beslissing dus bepaald door het gewenste gevolg. Je kunt niet met de droge ogen beweren dat Hamilton niet structureel gematst is met soms unieke argumenten, zoals dat hij eerlijk verteld heeft hoe het zat, of het ineens introduceren van het begrip 'racing room' dat nooit meer teruggekomen is. Of het geen straf krijgen voor het gras oprijden om vervolgens Rosberg eraf te beuken. Vettel moet hier gewoon straf hebben, en 10 seconden S&G lijkt me op zich niet teveel, maar daar gaat het niet om. Nee, dat is het niet. | |
vosss | zondag 8 september 2019 @ 18:06 |
Als Charles zo goed was had hij ruim voorbij de helft van het seizoen waar we nu zitten al mijlenver vòòr Max gestaan in het kampioenschap. Hij rijdt immers in de betere auto. | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 18:06 |
Ferrari verneukte ook veel. | |
Red_85 | zondag 8 september 2019 @ 18:07 |
Ik zie een fantastische tijd aankomen in de F1 met Leclerc, Max, Ocon en nog een aantal anderen van die leeftijd die om de titel gaan vechten. Mannetjes naast de baan, bravoure op de baan... Gekloot en gezijk in het paddock door chaos en actie op de baan. Kommaarrop!! Als die Lewis met pensioen gaat. | |
Mano_ | zondag 8 september 2019 @ 18:07 |
Ja, dus is 'ie gematst Heb ik overigens geen moeite mee hoor, maar het is zo typerend dat Weltschmertz steevast van de toren blaast dat alles en iedereen Vettel dwarsboomt, maar dit niet ziet als cadeautje aan Vettel. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 18:07 |
maar wat denk jij dat er met Vettel aan de hand is? Want je kan toch moeilijk zeggen dat het goed met hem gaat | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 18:08 |
Hij ontwikkelt zich goed moet ik zeggen | |
vosss | zondag 8 september 2019 @ 18:08 |
Dat is Albon. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 18:10 |
ja was een vergelijking tussen Max-Leclerc Oostenrijk en Sainz-Albon vandaag | |
Red_85 | zondag 8 september 2019 @ 18:10 |
Voor de rest ben ik hier weer weg. Max rijdt geen top 5 en gelijk de komen de trollen weer uit het bos.. Leuk man.... Max deed het gewoon goed. Achteraan gestart, in de punten geëindigd. Niet geweldig, niet slecht. | |
Kickinalfa | zondag 8 september 2019 @ 18:10 |
Volgens mij was dit albon. | |
Kickinalfa | zondag 8 september 2019 @ 18:12 |
Ferrari verneukte het e.e.a, maar Leclerc heeft ook fouten gemaakt in Baku en Duitsland. Niks mis mee overigens, ook Hamilton, max hebben bijvoorbeeld fouten gemaakt in hun eerste seizoenen bij topteams. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 18:13 |
Max met een gele T-cam ja? [ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 18:13:38 ] | |
vosss | zondag 8 september 2019 @ 18:13 |
Ahh ok, had niet alles teruggelezen, excuus | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 18:14 |
lezen en teruglezen, de tip van zondag | |
beantherio | zondag 8 september 2019 @ 18:17 |
Zoals iemand al eerder postte maakte ik een vergelijking tussen het incident van Leclerc en Max (in Oostenrijk) en die tussen Sainz en Albon (vandaag). edit: ok, je had het al gezien. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 18:17 |
In dat geval. Even teruglezen naar 2016, daar ging mijn observatie dan over. Maar het feit dat minimaal de helft van de reacties onder dat bericht over dezelfde verwarring gaan, geeft misschien aan dat de stelling van die post niet even logisch te volgen is. [ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 18:18:36 ] | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 18:19 |
vandaar de tip | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 18:33 |
Ik zeg toch:" niet onzichtbaar". Dat is geen synoniem voor foutloos oid... | |
Weltschmerz | zondag 8 september 2019 @ 18:44 |
Nee, dan is hij dus niet gematst, maar was hij genaaid als het wel was bestraft. De vergelijking met voetbal is wel terecht, daar heb je ook altijd allerlei achterlijk volk roepen dat de bal over de lijn was terwijl ze uit de verkeerde hoek kijken, het begrip 'in volle omvang' niet begrijpen en evenmin voldoende hersencapaciteit hebben om te bedenken hoe het er van die hoek uit zou zien als de bal de lijn wel in volle omvang had overschreden. Dan hebben we hier ook nog dat niet moet vastgesteld worden dat hij binnen de lijn is gebleven, maar dat hier 100% zeker vastgesteld moet worden dat alle banden volledig over de lijn waren. Zet even een denkbeeldige winkelhaak neer op het uiterste van de lijn en als die nog een stukje rubber zou raken is hij er niet volledig over. Hij spint te vaak, maar ik had niet anders verwacht dan dat Leclerc qua snelheid dicht op hem zou zitten. Ik weet niet wat de uitkomst van het gesprek was, maar als Leclerc hem opzettelijk genaaid heeft met de kwalificatie, een week nadat Vettel hem de overwinning heeft bezorgd dan kan ik me voorstellen dat hij goed pissig is, en ook wel dat hij dan gaat forceren. Zeker als het team wat hem zo vaak in de steek heeft gelaten en hij altijd de hand boven het hoofd heeft gehouden dan Leclerc steunt. Maar verder geloof ik niet in al die praatjes van 'Leclerc was het hele weekend sneller' terwijl dat niet zo was, hij heeft 6 keer op rij in de kwalificatie gewonnen terwijl Vettels auto daarin twee keer stuk ging. Dat soort stemmingmakerij zien we al jaren, eigenlijk vanaf het begin dat niet Hamilton de grote belofte bleek, maar er weer een Duitser beter was. Dat hoeven we niet tot waarheid te gaan verheffen. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 18:58 |
Dat komt wel goed ja. Beetje ruzie maken in de paddock, paar tikjes uitdelen. Mooie tijd komt eraan. Alleen, waar alle lof voor Ocon vandaan komt begrijpt ik niet echt. Hij zou zo goed moeten zijn maar dit jaar is er al geen plek voor hem. Het jaar daarvoor heb ik hem ook veel fouten zien maken en sneller dan zijn teamgenoot was ie niet. | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 19:01 |
Omdat hij niet veel geld meebrengt. | |
Tinos85 | zondag 8 september 2019 @ 19:07 |
Red Bull/Verstappen hadden trouwens ook goed pech met die virtuel safetycar. Net nadat hij gestopt was. | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 19:09 |
Het inhalen van Ricciardo op Hulkenberg, was gewoon een teamorder toch? | |
wawowiewa | zondag 8 september 2019 @ 19:12 |
Dit was weer een vermijdbare fout van VER Het is een goede coureur maar dat is iets anders dan een groots coureur. | |
tja77 | zondag 8 september 2019 @ 19:13 |
Ocon? Ik schaal mannen als Sainz en Norris hoger in dan dat raar stuk stokbrood. | |
beantherio | zondag 8 september 2019 @ 19:13 |
Wat bedoel je met "weer een vermijdbare fout"? Die van vorige week ken ik maar over welke fouten heb je het nog meer? | |
wawowiewa | zondag 8 september 2019 @ 19:14 |
Tegen Perez oprijden | |
beantherio | zondag 8 september 2019 @ 19:17 |
Dat is 1 fout, maar welke nog meer? | |
mikieu | zondag 8 september 2019 @ 19:25 |
Lol, meteen dat weer erbij. Komende races maken Merc en RBR Ferrari kapot. Dan ineens ligt het allemaal weer aa de auto, nu Leclerc even een volgas baantje wint is hij ineena de nieuwe held.. Komt hier al vaker naar voren, Leclerc heeft nog maar heel weinig laten zien. Alleen dat hij het geluk heeft dat hij in die Ferrari zit, elk ander team had een penalty gehad. De actie van Max op Bottas vorig jaar was nettet dan die van Leclerc op Hamilton, wie kreeg er wel straf? Vandaag in de F2 snijdt iemand die chicane af, Leclerc deed dit ook. Wie krijgt er weer geen straf? | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 19:26 |
Max had te kampen met motorproblemen tijdens de race aldus Horner: https://racingnews365.nl/(...)ite-met-inhalen-door | |
Dauthi | zondag 8 september 2019 @ 19:30 |
Het is overigens helemaal niet zo vreemd dat Max zo'n fout maakt als vandaag bij de start. Je moet toch echt iemand zijn die altijd achteraan start om te weten dat men in Monza bij de eerste bocht stil staat. Max heeft zijn hele carrière vooraan gestart. Dus zo vreemd is het niet dat het mis gaat wanneer het een van de eerste keren is. | |
mikieu | zondag 8 september 2019 @ 19:40 |
Ondanks hij ook al heeeel berekenend aan kwam rijden. De botsing tussen Perez en Gasly was funest. | |
hjansen82 | zondag 8 september 2019 @ 19:42 |
Als ik te laat ben voor een afspraak zeg ik ook altijd dat ik motorproblemen heb. | |
Lionheaad | zondag 8 september 2019 @ 19:42 |
Met het afsnijden had hij geen lasting advantage. Sterker nog, Lewis zat daarna zelfs dichter op LeClerc. Regels dus gewoon toegepast. Niets anders dan dat. | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 19:42 |
En daardoor reed ie achterop Perez zeker? | |
zoem | zondag 8 september 2019 @ 19:43 |
Kap hier nou eens mee. Laatste waarschuwing aan eenieder die door blijft gaan. Dan gaat alles gewoon de kliko in. | |
Lionheaad | zondag 8 september 2019 @ 19:44 |
Is het artikel aangepast? Hele artikel is trouwens waardeloos. De 2 pitstops worden door elkaar gehaald. | |
hjansen82 | zondag 8 september 2019 @ 19:45 |
Nee, de motorproblemen werden veroorzaakt door een toerenbegrenzer tijdens de slipstream. | |
THEFXR | zondag 8 september 2019 @ 19:46 |
VEM2012 | zondag 8 september 2019 @ 19:47 |
Het is niet eenduidig vast te stellen dat hij volledig over de lijn gaat en dus is er geen straf uitgedreeld. Dat is niet matsen, maar de regels toepassen. | |
Peterselieman | zondag 8 september 2019 @ 19:49 |
Dat heeft weer te maken met de settings van de versnellingsbak die voorafgaand aan het seizoen moeten worden bepaald. | |
THEFXR | zondag 8 september 2019 @ 19:49 |
het gaat sinds de vakantie niet goed met RBR | |
mikieu | zondag 8 september 2019 @ 19:49 |
Onzin, hij had de mogelijkheid de bocht te halen. Veel te langzaam, maar het kon. Zijn probleem moet je maar optijd remmen, 100% dat lewis hem had ingehaald. | |
zoem | zondag 8 september 2019 @ 19:50 |
Tja wie had anders verwacht met 2 powercircuits achter elkaar? | |
Mano_ | zondag 8 september 2019 @ 19:51 |
De sscreenshot is behoorlijk eenduidig. De stewards vinden, ondanks dat beeld, van niet en hun woord telt. Dat is matsen | |
THEFXR | zondag 8 september 2019 @ 19:51 |
motor problemen heeft niks met het cirquit te maken, die spec 4 lijkt het niet goed te doen, zie kyat | |
Monolith | zondag 8 september 2019 @ 19:52 |
De vorige race had Verstappen en Albon er geen spec 4 in liggen. | |
zoem | zondag 8 september 2019 @ 19:53 |
Mercedes had ook problemen met de nieuwe motoren. Bij Honda/Max schijnt het een softwareprobleem te zijn met plots hoge toeren waarbij de veiligheidsmodus aan springt. | |
Tinos85 | zondag 8 september 2019 @ 19:53 |
Wel duidelijk dat de starts van Red Bull niet verbeterd zijn met de spec 4. Albon viel ook gelijk terug. | |
THEFXR | zondag 8 september 2019 @ 19:55 |
vandaar dat ik zeg, sinds de vakantie gaat het niet goed | |
beantherio | zondag 8 september 2019 @ 19:56 |
Op basis van 1 race kun je dat nog moeilijk concluderen. En met de vorige versie ging het in Spa ook al niet optimaal. | |
Tinos85 | zondag 8 september 2019 @ 20:01 |
Nope, geen enkele start van Red Bull is dit seizoen echt goed gegaan. Hongarije misschien omdat Verstappen daar pole vast kon houden. | |
THEFXR | zondag 8 september 2019 @ 20:02 |
dat een topteam als RBR het nu nog niet gefixed heeft, snap ik echt niet | |
mikieu | zondag 8 september 2019 @ 20:09 |
Monaco was de start van Max ook goed. | |
aesop | zondag 8 september 2019 @ 20:25 |
Was Spa de race van de definitieve doorbraak van Leclerc, dan is Monza de race die het eind van Vettel als eerst rijder bij Ferrari, en misschien uberhaupt bij welk team dan ook in de F1 inluidde. Ik ben hem steeds meer gaan waarderen als persoon, maar zijn prestaties zijn omgekeerd evenredig bergafwaarts gegaan. Hoeveelste onnodige fout is dit in de afgelopen 14 maanden die hem kostbare punten kost? Daarnaast lijkt hij de snelheid niet meer te hebben. Leclerc is hem nu voortdurend te snel af, en ik zie het tij niet meer keren na vandaag. Leclerc wint Monza en krijgt de heldenstatus in Italie die Vettel nooit heeft gehad. Dat ie Vettel in Q3 zo kan piepelen spreekt wat dat betreft boekdelen. Verder een prima zege van Leclerc, maar echt onder druk heeft ie niet gestaan imo. Daarvoor had Ferrari teveel marge op het rechte stuk. De enige keer dat hij in de problemen kwam was door eigen toedoen. Komende races verwacht ik weinig van Ferrari. | |
Lionheaad | zondag 8 september 2019 @ 20:38 |
Dat komt omdat het voornamelijk in de electronica van Honda zit. | |
beantherio | zondag 8 september 2019 @ 20:41 |
Ik weet niet of het al eerder voorbij gekomen is, maar het probleem van Kvyat was blijkbaar een olielek. Niet geheel duidelijk wat dit voor de motor betekend.
| |
THEFXR | zondag 8 september 2019 @ 20:47 |
Heeft Ferrari ook een soort Helmut Marko in dienst, die dan op maandagochtend gaat bellen en zegt dat Vettel Kut heeft gereden? | |
Lionheaad | zondag 8 september 2019 @ 20:47 |
Een screenshot van opzij is nooit eenduidig als het om cm werk gaat. De stewards hadden het over een camera shot van boven. Dat had gewoon 100% duidelijkheid moeten geven. Blijkbaar was het dat niet. | |
Peterselieman | zondag 8 september 2019 @ 20:49 |
mwah, daar is La Gazetta dello Sport wel voor. Bij Ferrari hebben ze wel paniekmensen in dienst en in de vorm van Luca Colajanni (als die nog bij Ferrari werkt tenminste) een woordvoerder die net de Iraakse minister informatie is. | |
Lionheaad | zondag 8 september 2019 @ 20:51 |
Of Lewis was er bovenop geknalt. Dat kun je nooit met 100% zekerheid zeggen. Wat je wel kunt zeggen is dat Lewis er na de bocht dichter op zat, dus geen Lasting Advantage | |
mikieu | zondag 8 september 2019 @ 20:55 |
Jij wilt zeggen dat dit ook gewoon mag? Je mist gewoon de bocht, was er een muur had je ook pech. In deze situatie moet je gewoon je plek afgeven. Ohja, Max kreeg daar trouwens ook een straf, wat volgens jou niet zou kunnen.. | |
Peterselieman | zondag 8 september 2019 @ 20:58 |
Die straf voor Max was daar terecht. Jammer dat hammie daar nooit bestraft is voor hetzelfde vergrijp, want hij miste destijds bocht 1 opzettelijk. De uitleg van wijlen Charlie Whiting sloeg als een lul op een drumstel. | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 21:03 |
De huidige uitleg van Masi op Sky vandaag over allerlei incidenten idem | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 21:04 |
Midden in een seizoen de regels aanpassen én het gevolg/de gevolgen ve actie bestraffen ipv de actie zelf Voorbeeld: https://racingnews365.nl/(...)a-en-leclerc-nu-niet | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 21:05 |
Iets met dat het voordeel door de SC teniet was gedaan. | |
Peterselieman | zondag 8 september 2019 @ 21:06 |
Dat was de uitleg ja, maar die gaat er bij mij drie jaar later nog steeds niet in | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 21:14 |
Het verschil met vorig jaar snap ik nog wel. | |
Nattekat | zondag 8 september 2019 @ 21:21 |
Vettel is exit hoor, manmanman | |
Themeparktommy | zondag 8 september 2019 @ 21:21 |
Dit was trouwens in de F2. Exact wat Leclerc ook deed. PS. ik was blij dat ze er niets mee deden, want hield het spannend. Maar kom op, 1 op 1 overtredingen anders beoordelen moet echt niet kunnen... | |
ESF1Gamer | zondag 8 september 2019 @ 21:28 |
Ik kon het niet laten Het is jammer dat Vettel niet meer goed rijdt en zelfs fouten maakt ala Grosjean | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 21:30 |
| |
ESF1Gamer | zondag 8 september 2019 @ 21:32 |
Renault is echt goed vandaag.Die zullen vandaag lekker nanana roepen naar Red Bull. Max hoogst haalbare na die ontwijkactie op Perez in 1 ste ronde. Lewis zien een zeldzaam foutje maken. Leclerc goed gereden en mooie overwinning. Vettel zakt door het ijs en dat is jammer. Hopelijk herpakt hij zichzelf weer. | |
opreis | zondag 8 september 2019 @ 21:39 |
4/5 ben ik het met je oneens | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 21:40 |
Dat zal Renault vast en zeker doen. Eindelijk weer eens gefinisht boven één van de klantenteams en zelfkritiek is zonde van de energie | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 21:44 |
Ik snap écht niet dat je én midden in een seizoen de regels gaat veranderen (ja, daar heeft ook Max zijn voordeel mee gedaan) én er (wederom) voor kiest om gevolgen ve actie te vestraffen ipv de actie zelf. Beide wat mij betreft zeer krom. | |
XL | zondag 8 september 2019 @ 21:47 |
Denk ook dat ze met Ferrari gaan bepleiten de rest van het seizoen op ovals te racen. Zodat het kutchassis niet opvalt. | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 21:47 |
Het meer laten racen was er al vanaf het begin. En ik weet niet welk voordeel van Max je bedoelt. Het enige dat nieuw in het midden van een seizoen is, is het gebruik van de zwarte vlag, en dat vind ik prima. | |
bianconeri | zondag 8 september 2019 @ 21:57 |
Hou toch op man. Als Leclerc daar straf voor had gekregen was dat echt een grote schande geweest. Leek ook in niets op dat van vorig jaar. Goede stewards vandaag | |
bianconeri | zondag 8 september 2019 @ 22:00 |
Echt een geweldige race. Constant gebeurde er wel iets. Altijd wel ergens spanning en actie. Hoop drukte voor de stewards, die het top aanpakten. Goede straffen en ook wel snel dat gaven. En pff wat een hoop fouten die gemaakt werden zeg.... Max: Faal Albon: Faal RBR als geheel: Faal. Vettel: Faal. Stroll: Faal. Grosjean: Faal Sauber: Faal. Pitcrew Sainz: Faal. En dan noem ik alleen maar de obvious ones en mis ik misschien nog wel een paar. Niet eens degenen met kleine slippertjes of mensen die tekort kwamen t.o.v. teammaat. Wel echt een geweldige winnaar. Ook gewoon de beste en gelukkig een Ferrari op Monza . Dat podium met al die Tifosi . | |
Droopie | zondag 8 september 2019 @ 22:06 |
Waarom Albon faal? Zeker geen faalrace vind ik, gewoon prima voor een rookie in zijn 2e race in een topauto. | |
Droopie | zondag 8 september 2019 @ 22:09 |
Waar kan je trouwens live boordradio horen, ik las op twitter dat max halve race zat te klagen en zie filmpjes terug van anderen met communicatie op reddit. Dat wil ik ook live horen | |
Breekfast | zondag 8 september 2019 @ 22:09 |
Consistent is het wellicht niet maar goed dat Leclerc geen straf kreeg. Snap hem ook wel als ze nu inderdaad een nieuwe lijn proberen aan te houden waarbij er meer geracet mag worden. | |
franske19 | zondag 8 september 2019 @ 22:16 |
Verstappen had vaak problemen met het vermogen bij het uitkomen van bocht 2. | |
Droopie | zondag 8 september 2019 @ 22:22 |
Ja dat begreep ik ook, maar na Q3 zag ik ook allemaal filmpjes met boordradio. Waar halen ze die vandaan ? | |
#ANONIEM | zondag 8 september 2019 @ 22:24 |
F1TVPro [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 22:25:47 ] | |
Droopie | zondag 8 september 2019 @ 22:24 |
Oke thanks | |
Droopie | zondag 8 september 2019 @ 22:25 |
wie is de reserverijder van Ferrari | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 22:26 |
Dat was absoluut niet va het begin van dit seizoen. Dat is va Oostenrijk en dat zegt Masi zelf ook. En ik doel ook op Oostenrijk voor het voordeel dat Max had bij gewijzigde interpretatie vd regels. | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 22:27 |
Die ontwikkeling vind ik op zich ook prima. Maar niet midden in een seizoen. | |
sasquatsch | zondag 8 september 2019 @ 22:31 |
In Oostenrijk had Max geen voordeel van nieuwe regels aangezien dit nooit eerder bestraft werd. | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 22:36 |
Max is wel vaker bestraft voor iets dat nooit eerder bestraft werd. Er is zelfs een regel naar hem genoemd die later weer afgeschafd werd. Nadat degenen die die regel ingesteld wilden hebben er meer last van hadden dan Verstappen zelf. | |
Tarado | zondag 8 september 2019 @ 22:38 |
dat gevoel heb ik ook een beetje, nu kwamen ze weer met die zwart witte vlag, prima verder maar maak het voor aanvang seizoen allemaal wat duidelijker | |
mikieu | zondag 8 september 2019 @ 22:49 |
Pace van RB was wel goed. Aan t einde was Albon sneller dan Leclerc. Voordat Max in verkeer kwam hij ook. | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 22:52 |
Nou nee. Of ja en nee. Toerentalproblemen in slipstreamsituaties. Bij Max iig aldus Horner. | |
daNpy | zondag 8 september 2019 @ 22:59 |
Formule 1 is net een kneuzenkermis | |
daNpy | zondag 8 september 2019 @ 23:00 |
Jammer dat ik niet heb kunnen zien waarom Max zo lang achter Perez bleef. Hij zat meer dan 5 ronden op < 1 sec. Had gehoopt op een p7 iig | |
TheFreshPrince | zondag 8 september 2019 @ 23:00 |
Vettel wilde die regel en was vervolgens de eerste die de straf kreeg iirc | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 23:05 |
Te veel power vd Merc en toerentalproblemen bij Max. | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 23:07 |
Klopt volgens mij. VET en RAI beiden. | |
opgebaarde | zondag 8 september 2019 @ 23:14 |
Hopelijk komen die beelden komende week naar buiten. Hij zat in ieder geval 1 keer op naast Perez | |
Tinos85 | zondag 8 september 2019 @ 23:16 |
Yep en een keer aan de binnenkant om Perez uit te remmen maar toen reed er een Williams net daar in de weg. | |
mikieu | zondag 8 september 2019 @ 23:27 |
Deze al gepost? | |
twiFight | zondag 8 september 2019 @ 23:38 |
Je mist de grootste... Regie: FAAL | |
Whiskers2009 | zondag 8 september 2019 @ 23:40 |
Ik weet er nog wel 1.. | |
potjecreme | zondag 8 september 2019 @ 23:59 |
Verstappen en Norris | |
RAVW | maandag 9 september 2019 @ 00:38 |
Nu al die gevaarlijk op de baan komen vandaag , en maar klagen dat ze zo slecht zicht hebben in de auto .. dan verwacht ik binnen kort wel spotters zo als bij nascar en indycar in de f1 | |
ChevyCaprice | maandag 9 september 2019 @ 01:01 |
Niet dat ik weet. Vermakelijke content. | |
THEFXR | maandag 9 september 2019 @ 03:01 |
THEFXR | maandag 9 september 2019 @ 03:02 |
HELD | |
THEFXR | maandag 9 september 2019 @ 03:03 |
Fer | maandag 9 september 2019 @ 07:41 |
Toen was Masi net begonnen na het plotselinge overlijden van Charlie Whyting. | |
Red_85 | maandag 9 september 2019 @ 07:42 |
Norris nog idd.. | |
Lokale_Notabele | maandag 9 september 2019 @ 08:56 |
Ik begrijp niet waarom mensen klagen over de regie. Er was een gevecht gaande om plek 1. Leclerc maakte foutjes etc. Er kon ieder moment iets gebeuren. Natuurlijk gaan ze dan niet naar Perez vs Verstappen schakelen voor plek 7 met een Verstappen die toch de topsnelheid niet had om er voorbij te komen. | |
zoem | maandag 9 september 2019 @ 08:59 |
Het was 10 ronden lang LEC BOT die 90% van de tijd buiten DRS zat, terwijl in diezelfde tijdspanne Max 90% van de tijd binnen DRS van PER zat. Nou dan kan de regie best wel eens even heen en weer schakelen tussen de gevechten. | |
Lokale_Notabele | maandag 9 september 2019 @ 09:02 |
Het maakt niet uit hoeveel DRS je hebt als je tegen de toerenbegrenzer aan rijd. | |
opgebaarde | maandag 9 september 2019 @ 09:29 |
Het sloeg inderdaad nergens op. En dan zitten we rondeN lang te kijken hoe Bottas 3 tienden per ronde sneller is en nog een paar ronden nodig heeft om überhaupt in DRS te komen. Waardeloos | |
zoem | maandag 9 september 2019 @ 09:31 |
Dat gold voor Mercedes net zo hard als voor Honda Ik vind een gat van 0.5s spannender dan 1.5s om naar te kijken. Er was gewoon absoluut geen reden om niet even een paar keer kort te wisselen. Buiten dat om was de regie sowieso erg slecht. Dat begon al met de falende herhalingen na de start. | |
THEFXR | maandag 9 september 2019 @ 09:37 |
QFT | |
TheFreshPrince | maandag 9 september 2019 @ 09:40 |
Daar gaat het niet om, dat wist de regie sowieso nog niet op dat moment. Het gaat erom dat je gevechten in het hele veld oppakt, zoals bij vorige races wel is gebeurd. | |
Lokale_Notabele | maandag 9 september 2019 @ 10:08 |
Het gaat erom dat er vooraan ieder moment iets kon gebeuren voor P1. Normaal gesproken is dat niet zo en kunnen ze rustig schakelen naar interessantere gevechten. De reactie van Stroll na de race vond ik overigens wel grappig. Vol onbegrip over het feit dat Vettel 'zomaar' terug het circuit op reed om vervolgens aan te geven dat hijzelf Gasly onmogelijk kon zien. Uhh misschien kon Der Seb jou ook niet zien? Rijkeluiszoontjes en hun gebrek aan zelfreflectie. | |
koemleit | maandag 9 september 2019 @ 10:19 |
Dat "gevecht" voor P1 was er wel behoorlijk af na de fout van Hamilton hoor. Bedoel elke nieuweling en z'n moeder wist dat Bottas niet ging inhalen of zelfs maar proberen. Niet dat ze dat niet moeten uitzenden, tuurlijk wel. Maar af en toe schakelen naar andere gevechten lijkt me de normaalste zaak van de wereld. Maar er reed een rode auto voor op in Italië dus daarom gebeurde dat niet. | |
Dauthi | maandag 9 september 2019 @ 10:39 |
Nou, het is officieel. Er moet eerst iemand dood voordat de FIA luistert over de achterlijke kerbs. Dat het net leek dat Peroni in een Tony Hawk spelletje zat doet daar niets aan af. Altijd hetzelfde... https://www.racefans.net/(...)-after-peroni-crash/ | |
Dauthi | maandag 9 september 2019 @ 10:42 |
Dan heb jij toch echt een andere race gekeken dan ik. Bottas naderde gewoon netjes tot dat hij binnen DRS zat. Dat hij zich dan verremt is spijtig. Om te gaan beweren dat dat bij voorbaat vast stond | |
bianconeri | maandag 9 september 2019 @ 10:49 |
Max dit, Max dat. Misschien leeft er buiten Nederland nog wel meer dan Max? Ik weet dat de mods hier dat niet weten, maar ja er is meer dan Max. | |
bianconeri | maandag 9 september 2019 @ 10:52 |
Dat vind ik ook echt heel anders... Die curb in Monza stond in een hele gekke hoek (zo leek het althans) waardoor je omhoog geschoten kunt worden bij het verkeerd raken daarvan. Normaal gesproken staan die broodjes gewoon compleet haaks op hoe je aankomt rijden en dat schiet je dan echt niet omhoog. Werkt dan niet als een ramp omhoog, zoals deze wel stond. | |
Lionheaad | maandag 9 september 2019 @ 11:13 |
Je hebt het nu over een Ferrari die min-of-meer in gevecht is in de laatste rondes in Italië met Sky Italia als regie. Daar zat ook de spanning, niet bij Max die wel of niet Perez voorbij rijdt op het rechte stuk voor P7. Als hij er voorbij was gegaan hadden we dat heus wel gezien in een replay. Ja, ze hadden op 2 momenten een extra replay kunnen laten zien toen hij er naast zat. Maar ook niet meer dan dat. Regie was gewoon goed. Op de stotterende replays in het begin van de start na dan. | |
#ANONIEM | maandag 9 september 2019 @ 11:15 |
Iemand enig idee wie die knakker in de Ferrari pit was die 16x in beeld moest worden gebracht? Beetje DJ Jean type. | |
nogeenoudebekende | maandag 9 september 2019 @ 11:19 |
De grote baas toch? | |
#ANONIEM | maandag 9 september 2019 @ 11:20 |
Nee, die niet. Dat stond er ook bij. Nee, één of ander sportschooltypetje dat continue stond te springen en te juichen. Dacht dat Olav iets van 'Penotti' of zoiets zei. | |
nogeenoudebekende | maandag 9 september 2019 @ 11:26 |
Lapo Elkann? Die lijkt er wel op volgens mij. FIAT figuur. | |
koemleit | maandag 9 september 2019 @ 11:26 |
Kom op het is Bottas, ik kan me van Bottas niet 1 inhaalactie bij een ferrari of bull herinneren.. Maar ik snap het aan de ene kant wel, Ferrari op kop dus filmt men Ferrari.. ik ga had graag in de laatste ronde wat meer van andere gevechten gezien. | |
Dauthi | maandag 9 september 2019 @ 11:32 |
Verhoogde kerbstones zijn al 30 jaar een probleem. Was Peroni iets anders neergekomen was hij dood geweest. En de schade die ze in "normale" omstandigheden veroorzaken is ook levensgevaarlijk en onwenselijk. | |
opgebaarde | maandag 9 september 2019 @ 11:34 |
De laatste 2 ronden begrijp ik ook wel, maar niet de laatste 11 rondes | |
#ANONIEM | maandag 9 september 2019 @ 11:40 |
Ik denk het wel. Wat een kutkneus | |
Tarado | maandag 9 september 2019 @ 11:43 |
ach beetje een snuiver, hoerenloper etc. Het zwarte schaap zullen we maar zeggen, het geld krijgt hij toch niet op. Dit is wel een leuk stukje over hem Fiat heir 'faked own kidnap for cocaine and sex binge' with transgender prostitute https://www.thetimes.co.u(...)prostitute-08dm9sdsn | |
THEFXR | maandag 9 september 2019 @ 11:54 |
oude shemales | |
RealistAtheist | maandag 9 september 2019 @ 11:55 |
Irritant om te zien hoe alle sneue trollen hier niet aangepakt worden. Geef die lui nou gewoon eens een permban voor de F1forum sectie man! Discussies prima, kritiek op rijders ook prima, maar overduidelijke trolls moet je gewoon bannen. Begin maar bij pery en luppie0110, en bianconeri zit ook vaak over het randje. het gedrag van deze trollen maakt het forum hier een stuk minder leuk, jammer. | |
Pery | maandag 9 september 2019 @ 11:59 |
Smeken om een ban Jankfiguren | |
Dauthi | maandag 9 september 2019 @ 12:55 |
De regie is eigenlijk altijd waardeloos. De kwalificatie is inmiddels het kijken niet meer waard, je ziet toch alleen maar de reactie van het publiek, auto's die uit garages rijden, of auto's die finish passeren. Ook gister weer tijdens de spin van Vettel wordt er overgeschakeld naar de reactie van het publiek. Die beelden worden ook uitgezonden op het circuit. Moet het publiek zien hoe het publiek reageert ipv te zien wat er gebeurd? Dat er fouten worden gemaakt, dat is menselijk, maar inmiddels is toch wel duidelijk dat dit keuzes zijn en geen fouten. Je kan tijdens vrije trainingen en in de herhalingen alle reacties van het publiek vertonen en alle auto's de garage uit zien rijden, of slapende monteurs filmen. Tijdens de kwalificatie en tijdens de race gaat het om de actie op baan en de pitstops. Er is al zo weinig tracktime en dat wordt in de toekomst steeds minder. | |
Sinister-D- | maandag 9 september 2019 @ 13:10 |
Hier heeft ie natuurlijk gelijk in: Dit daarentegen is natuurlijk te dom voor woorden: Het is al vaker gebeurd in diverse race klassen. Wat het dus per definitie geen freak accident meer maakt. De SMP op Spa bv bij de openingsronde van WEC '18. Floersch in Macau werd, ondanks dat ze al schade had, gelanceerd over zo'n worst. Er moet gewoon fatsoenlijk nagedacht worden waar die dingen moeten liggen en of ze ook meer nut hebben dan dat ze gevaarlijk zijn. | |
Lokale_Notabele | maandag 9 september 2019 @ 13:17 |
Ja die shots van het publiek kunnen mij ook gestolen worden. Eerder dit seizoen was er een moment waarbij er tijdens een belangrijke inhaalactie al naar het juichende publiek geschakeld werd. Ze doen dit ook heel vaak vlak na een inhaalactie terwijl de achterste auto dan in principe nog de kans heeft om terug te komen en de situatie dus nog helemaal niet voorbij is. Dit zijn inderdaad bewuste keuzes van Liberty Media. Er zal wel iemand bedacht hebben dat dit de F1 "menselijker" maakt of iets dergelijks. Ik denk dat dit in de toekomst alleen nog maar erger gaat worden. Tijdens de race in Singapore zit je ook de halve race naar allerlei beauty shots van de omgeving te kijken ipv naar de auto's. Erg storend. | |
tja77 | maandag 9 september 2019 @ 13:20 |
Verstappen overtake op Vettel in Oostenrijk.... Bloedje irritant. | |
mikieu | maandag 9 september 2019 @ 13:37 |
Zag je prima vanaf de tribune hoor | |
Sinister-D- | maandag 9 september 2019 @ 13:38 |
Die shots waren 20+ jaren geleden al irritant toen ze Erja Häkkinen 57* per wedstrijd lieten zien | |
Smacked_Actor | maandag 9 september 2019 @ 14:49 |
Haha ja idd. | |
THEFXR | maandag 9 september 2019 @ 15:38 |
dat was een bitch | |
JayHovah | maandag 9 september 2019 @ 15:48 |
Had ik die beelden na 20 jaar eindelijk uit m’n brein verbannen, kom jij met deze reminder! | |
Lokale_Notabele | maandag 9 september 2019 @ 15:57 |
Die commentator Ronald van Dam had destijds een column in het tijdschrift Formule 1 waarin hij iedere keer zijn liefde voor Erja Hakkinen betuigde. Kan iemand zich dat nog herinneren? Zo'n rare act was dat. | |
twiFight | maandag 9 september 2019 @ 15:58 |
Beetje sneu om de regiediscussie op VER vs. PER te betrekken. Nagenoeg de hele race werden gevechten in het middenveld niet uitgezonden. Alles wat ze op Spa goed deden deden ze hier fout. En dat nog los van beelden wisselen net op het punt dat er wat spannends gebeurt. Het was gewoon een grote Ferrari groepsmasturbatie op camera. HAM en BOT hebben niet 50 ronden lang binnen inhaalsafstand gezeten. En er waren uberhaupt maar twee punten op de baan waar ze in konden halen, de rest van het rondje is wachten. De regie heeft het wel degelijk laten vallen. | |
Luctor.et.Emergo | maandag 9 september 2019 @ 16:01 |
Dat is van voor mijn tijd, maar aan de reacties onder jou, moet ik mij daar gelukkig om prijzen. | |
TagForce | maandag 9 september 2019 @ 16:01 |
De FIA lijkt qua circuit-veiligheid last te hebben van tunnelvisie. Ze bedenken oplossingen voor problemen die er niet zijn, veroorzaken daarmee niet veiligheidsgerelateerde problemen, en bedenken daar weer oplossingen voor die de veiligheid aantasten. Maar ze staren zich blind op de problemen die ze zelf veroorzaakt hebben en kunnen niet toegeven dat ze wellicht fout zaten. Ze hadden ipv overal maar asfalt uitloopstrook neer te pleuren, ook kunnen kiezen voor een oplopende grindbak (zoals op Zandvoort in Scheivlak en Tarzan), en dan hadden al die vervolgproblemen niet opgetreden. Nu ligt er asfalt, en als een coureur daarover sneller is zal ie daar ook gaan rijden. Oplossing is een broodje, maar dat is gevaarlijk, en dat willen ze niet toegeven. Zelfs niet nadat er een aantal ongevallen met die dingen is gebeurd die waanzinnig verkeerd hadden kunnen aflopen. Maar die asfaltstrook is wel DE oplossing voor je veiligheidsissue (die er niet was), aldus de FIA. | |
potjecreme | maandag 9 september 2019 @ 16:18 |
Wie? | |
Sinister-D- | maandag 9 september 2019 @ 16:21 |
| |
sasquatsch | maandag 9 september 2019 @ 17:21 |
Ronald van Dam is sowieso al een rare act die bij voorkeur gemeden dient te worden. | |
potjecreme | maandag 9 september 2019 @ 17:45 |
Zoek dan een gifje waar we haar neus inkijken. | |
Sinister-D- | maandag 9 september 2019 @ 18:04 |
doe je best..... | |
zoem | maandag 9 september 2019 @ 18:14 |
Zo sneu voor Hakkinen vond ik dat | |
JayHovah | maandag 9 september 2019 @ 18:44 |
Precies. Was ik laatst een rondje aan het lopen op zondag met Radio 1 Langs de Lijn aan, kwam hij tussen de voetbalverslagen door met een reportage van het EK dressuur... I rest my case. | |
potjecreme | maandag 9 september 2019 @ 19:10 |
Ook paardenkrachten toch!!! | |
JayHovah | maandag 9 september 2019 @ 19:13 |
Met koekenbakkers erop! | |
THEFXR | maandag 9 september 2019 @ 21:31 |
potjecreme | dinsdag 10 september 2019 @ 09:48 |
Vond deze niet zo sterk. | |
RealistAtheist | dinsdag 10 september 2019 @ 10:18 |
100% dit, zoveel gevechten in het middenveld en alles wat ze 40+ ronden lieten zien was Sjarrel die tussen de 1 en 2 seconden voor de mercs bleef rijden. Tig pitstops gemist enz. En het gaat mij helemaal niet om Max maar laat gewoon de plekken zien waar op dat moment de actie is. Als Max straks in Mexico 40+ ronden op kop rijdt hoef ik dat ook niet te zien. Laat gewoon de gevechten en de inhaalacties zien. Maar ja Ferrari op kop en Italiaanse regie, dan weet je het wel | |
Nattekat | dinsdag 10 september 2019 @ 10:37 |
Zaten jullie ook zo te klagen toen er een Mercedes constant ongeveer een seconde van de leider reed in Hongarije? | |
nogeenoudebekende | dinsdag 10 september 2019 @ 10:38 |
Blijft een verademing om gewoon eens een vlog te zien zonder dat ADHD gedoe. Snap ook niet helemaal waarom ze het alleen online doen. Zou een mooie tegenhanger zijn voor F1 café. | |
RealistAtheist | dinsdag 10 september 2019 @ 11:06 |
Dom gelul, toen was Verstappen echt niet volcontinu in beeld man. En zeker geen 40+ ronden lang. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 10 september 2019 @ 11:18 |
Volgens mij snappen sommige mensen niet dat Leclerc zwaar onder druk stond en ieder moment een fout kon maken. Hij was niet rustig de boel aan het managen zoals we Lil' Lewis met regelmaat zien doen. | |
XL | dinsdag 10 september 2019 @ 11:27 |
Sterker nog, hij maakte een fout en schoot rechtdoor. Zwaar frustrerend dat hij daarvoor geen straf krijgt. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 11:31 |
ik heb het ook liever wat gevarieerder maar vond het niet zo vreemd dat ze een Ferrari die sinds 2010 Monza weer kan winnen veel in beeld hielden | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 12:48 |
De regie is het hele seizoen al slecht En natuurlijk was het aardig spannend vooraan maar tijd voor een herhaling oid was er echt wel. | |
Nattekat | dinsdag 10 september 2019 @ 12:57 |
Wat | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 12:57 |
In Italie is het niet in handen van F1 toch? Ik weet niet (meer) hoe dat zit qua regie per race | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 13:03 |
Hij ver-remde zich, maar had de bocht nog kunnen halen, maar zou dan (hoogstwaarschijnlijk)de plek aan Hamilton verliezen. In plaats daarvan ging hij recht door de chicane en behield hij de positie. Dus, "leaving the track and gaining an advantage.". Aangezien hij al een waarschuwing had gehad, was een straf imo niet raar geweest. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:07 |
had zeker gekund, verder prima dat ze het laten gaan maar dan hadden ze Vettel ook moeten laten gaan in Canada | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 13:07 |
Inconsequent, wat raar. edit : Lec had deze race al een wit/zwarte vlag op zak. Dus imo zou je het hem nog eerder moeten geven dan Vettel in Canada. Hoewel die Hamilton weer 'in gevaar 'bracht. [ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 13:09:08 ] | |
Nattekat | dinsdag 10 september 2019 @ 13:08 |
Wat hebben jullie precies tegen Leclerc? Niet alleen liefde maakt blind blijkt maar weer. | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 13:10 |
Wat heeft dit met 'iets tegen' Leclerc te maken? | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:11 |
dat irriteert mij ook, het is natuurlijk een Ferrari in Ferrari land, als Max in dezelfde situatie was geweest vraag ik me af of hij ook niet bestraft zou zijn. Zelfde geldt natuurlijk voor het geval Vettel in Q3, opeens hebben ze niet genoeg camera's om te zien of hij er helemaal buiten was of niet. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:14 |
helemaal niets, wat ik vervelend vind is dat er als het zo uitkomt ze de regels ombuigen, ik weet niet of dat de juiste vertaling is van; "they bend the rules" | |
XL | dinsdag 10 september 2019 @ 13:16 |
Het is frustrerend dat je als coureur een kortere route buiten de track limits neemt, omdat je zelf een fout maakt en dat iemand die kort achter je zit die fout uitlokt, zelf niet maakt maar ook geen kans krijgt om te profiteren. In andere chicanes zetten ze een slalom parcours neer. Hier kan Leclerc hem ook op de baan houden, dan heeft hij flat spots en is al zijn tempo eruit.... maar hij krijgt gewoon een onterechte escape. Wat mij betreft geef je na zo'n voorval 10 sec individuele virtual safety car aan de foutenmaker. Zodat iedereen die direkt opgehouden wordt een echt voordeel aan zijn fout heeft. | |
potjecreme | dinsdag 10 september 2019 @ 13:19 |
Huilmodus/Maar Max kreeg vorig jaar straf!! | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 13:22 |
Nee, wanr vettel hinderde hamilton direct de eerste plaats te kunnen nemen. Dit is anders imo. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:23 |
beetje overdreven, ze passen de interpretatie van de regels tijdens het seizoen aan, dat is toch op z'n minst vreemd te noemen, heeft niets met Max te maken wat mij betreft tenminste. | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 13:25 |
Het is toch niet tegen leclerc maar tegen de stewards, die maken de beslissingen. Dat leclerc zich een beetje naar gedraagt de laatste tijd staat daar los van | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:26 |
op dat moment zat hij er gewoon voor dus zijn snelheid moet dan ook niet uitmaken, maar goed zo blijven we aan de gang. ik heb verder geen moeite met "laat ze racen" maar ik wil ook begrijpen wat kan en wat niet kan en blijkbaar begrijpen de coureurs dat zelf ook niet. | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 13:27 |
Beetje jammer dit, volgens mij is Max niet eens genoemd. Word er eens normaal gediscussieerd in dit topic, kom je hier mee. | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 13:29 |
Nouja, het verschil is wel dat Hamilton bij Vettel uit moest wijken. Bij Leclerc niet. | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 13:29 |
Hij blokkeerde Hamilton die anders voor kon komen door de baan over te steken. Dat hij er niks aan kon doen is zoals het is maar vet maakte de fout en niet ham. Klopt, ik ook niet. Het is maar er net wie er welke race voorgetrokken moet worden. Uiteindelijk zijn de poppetjes in de autootjes tamelijk bijzaak in de F1. | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 13:30 |
Wie had dit trouwens verwacht na de eerste 5/6 racen? Sinds Oostenrijk is het seizoen in eens best vermakelijk. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:33 |
OK even terug gekeken was inderdaad iets anders dan ik me herinner, ik dacht Vettel al iets verder was op het moment dat Hamilton aankwam | |
RealistAtheist | dinsdag 10 september 2019 @ 13:41 |
De juiste vertaling zou zijn "ze rekken de regels op" | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:43 |
ja dat is beter | |
RealistAtheist | dinsdag 10 september 2019 @ 13:45 |
Dit is zeker waar idd. Laatste 6 races zijn een genot, veel actie, veel gevechten, heerlijk. | |
Lionheaad | dinsdag 10 september 2019 @ 13:50 |
Wat wel grappig is: Iedereen vraagt (ook de coureurs zelf) om de coureurs meer te laten racen en niet direct straffen op te leggen. FIA zegt halverwege het seizoen: OK, gaan we doen. vanaf nu laten we het meer gaan. Dit brengen ze ook naar buiten en geven dat aan bij de drivers meeting. FIA houdt zich (voor een keer) aan wat ze zeggen. Toevallig komt het nu Ferrari een keer goed uit (niet zoals bij de Verstappen regel) Reactie van alles en iedereen, ze zijn niet consequent! Ze passen de regels ineens anders toe. Ja duh! Dat wilden we toch ook. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 13:51 |
als de coureurs en teams er zelf over twijfelen zal het toch niet zo heel duidelijk zijn als jij stelt | |
potjecreme | dinsdag 10 september 2019 @ 13:51 |
Tijdens de race werd dit wel gezegd. En inderdaad de toon vandaag is serieus. Zelf ben ik blij dat de regels niet zo statisch zijn. We willen racen zien en de stewards hebben daar naar geluisterd. Dan maar halverwege het seizoen dan nog een half seizoen met kromme tenen zitten vanwege sommige beslissingen. Een ander punt wat ik storend vind bij de huidige straffen is dat wel/niet contact zo zwaar wordt meegewogen. Persoonlijk vond ik het terugkeren van Stroll gevaarlijker dan hoe Vettel het deed. Vettel had de pech dat een drol van een Stroll was op dat moment. | |
potjecreme | dinsdag 10 september 2019 @ 13:55 |
De races zijn vermakelijk. Uitslag seizoen 2019 is al bekend. Hamilton heeft titel 6 al in de pocket. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 10 september 2019 @ 13:57 |
. Straf van Stroll was eigenlijk vrij zwaar. Kan nog net een crash ontwijken en dan komt Gasly behoorlijk hard aangevlogen onder geel. | |
Sinister-D- | dinsdag 10 september 2019 @ 14:01 |
Alle races, muv Monaco, vallen onder FOM producties. Wilt natuurlijk niet zeggen dat ze altijd dezelfde regisseur hebben. | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 14:01 |
Tijdens de race probeer ik het topic te vermijden, hoewel ik het wel met veel ergernis teruglees. Maar dan ben ik iig niet meer in de verleiding om er op te reageren. Mee eens, maar heb eigenlijk weinig vertrouwen in dat ze consequent blijven. Stroll kwam natuurlijk in de situatie door Vettel. Daarnaast stond Vettel naast de baan en trok de baan op. Stroll stond dwars op de baan en wilde zo gauw mogelijk aan de kant. aan de andere kant, Stroll is het met je eens : https://www.gptoday.net/n(...)-monza-veel-te-zwaar [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 14:03:55 ] | |
potjecreme | dinsdag 10 september 2019 @ 14:05 |
Maar van Vettel zwaarder. Ergens ben ik het daar niet mee eens. | |
LTVDK | dinsdag 10 september 2019 @ 14:06 |
Nadat tijdens de GP van Frankrijk zelfs de stewards in slaap vielen hebben ze geloof ik ergens een beetje actie er in terug proberen te krijgen. | |
Sinister-D- | dinsdag 10 september 2019 @ 14:08 |
Niet vergeten dat Micheal Masi onverwachts dat stokje van wijlen Charlie Whiting in zijn schoot geworpen kreeg in Australië. Dus een nieuwe regel-interpreteur, en die man moet ook in zijn rol groeien en doet het op zijn manier. Dat begint nu effect te hebben.... | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 14:18 |
In de schoot geworpen klinkt als of het een cadeautje was. Maar het is wel een hele kluif als je dit ineens moet doen idd. Neemt niet weg dat ik vooral in de Quali weer terughoudend werd gedaan, terwijl er toch echt van te voren duidelijk werd gewaarschuwd. Zowel voor tracklimits als voor het treuzelen in de laatste minuten werd er nadrukkelijk gewaarschuwd, imo moet je dan ook handelen als er toch misbruik van wordt gemaakt. | |
Lionheaad | dinsdag 10 september 2019 @ 14:18 |
Masi geeft alleen maar door als hij iets ziet, maar neemt hierover geen beslissing. De stewards beslissen of er gestraft wordt en hoe zwaar die straf is. | |
Nattekat | dinsdag 10 september 2019 @ 14:21 |
Na Canada zijn ze juist consequent geweest met het niet streng toepassen van de regels. Daar kan je over gaan zeiken, maar ik ben hier hartstikke blij mee. Zowel Verstappen, Sainz als Leclerc hebben hiervan geprofiteerd. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 14:22 |
die is ook gestraft voor "causing a collision" en Stroll niet https://www.motorsportweek.com/news/id/24380 | |
Lionheaad | dinsdag 10 september 2019 @ 14:25 |
Ik heb nu alleen Toto en Lewis er over gehoord. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 14:29 |
die hadden er dan ook het nadeel van | |
THEFXR | dinsdag 10 september 2019 @ 15:46 |
Het is toch ook logisch, Vettel stond buiten de baan op het gras en stroll stond dwars op de racelijn, dus die wil zsm weg, dat ie niet ge t-boned wordt, zoals die overleden coureur zaterdag op Spa. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 10 september 2019 @ 15:58 |
Die laatste zin is juist mijn mening; ben nooit onder de indruk geweest van Rosberg. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 10 september 2019 @ 16:05 |
https://racingnews365.nl/(...)horsing-in-formule-1 Maar verder staat hij niet onder druk door Leclerc, of zo. | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 16:05 |
Ja, dat vind ik ook zo vaag. De uitkomst van een actie bepaald de straf??? Je ramt P1 van de baan, maar hij kan nog verder rijden (op een lagere plaatsering) = OK Je ramt P1 en hij kan niet meer verder: straf!!! Dat is toch bullshit? | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 16:06 |
https://twitter.com/VanGamerenF1/status/1171336103208652802?s=20 Vettel [ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 16:09:22 ] | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 16:07 |
het zijn gewoon 2 vergrijpen van Vettel die dus apart bestraft worden, Stroll had er maar 1, tenminste zo zien zij het | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 16:08 |
Ah zo. Dat is iets duidelijker idd. Maar gasly is weer aandeel in dit verhaal, had hij stroll geraakt was het hetzelfde. Hoewel gasly geel had... etc. | |
Robar | dinsdag 10 september 2019 @ 16:23 |
Toch kan ik me de verbazing over het toepassen van de regels afgelopen weekend wel voorstellen. Het riekte teveel naar thuisvoordeel. Het voorbeeld hiervan vind ik de ongeldige ronde van Vettel in Q3. Ik denk dat iedereen behalve de stewards gezien heeft, dat hij volledig buiten de track limits reed. Een ronde van Albon werd niet veel eerder om diezelfde reden ongeldig verklaard. Vervolgens wordt het een optelsom tijdens de race: • Pushing someone off track • Moving under breaking • Leaving the track and gaining an advantage Ik denk, dat in iedere andere race elke coureur hier uiteindelijk een straf voor gekregen had. | |
Gruj0 | dinsdag 10 september 2019 @ 16:23 |
Jammer dat Seb er zo'n puinhoop van maakt. Zijn fout op deze baan vond toch op bijna dezelfde plek plaats als vorig jaar? Hij is niet meer de coureur die hij was. Maar de druk bij Ferrari was al immens toen hij daar binnenkwam en nu Arrivabene weg is en Leclerc erbij is gekomen die zich ook nog eens zo vies en onrespectvol gedraagt, nog immenser. Naar RBR terug zou ik niet doen, want die hebben nog minder geduld met dit soort fouten denk ik. Het kan wel zijn dat hij het daar juist beter zou doen omdat RBR gestructureerder is en werkt en hij die mensen daar kent en het belangrijkste, zij hem ook vertrouwen. | |
potjecreme | dinsdag 10 september 2019 @ 16:26 |
Tis ook wel duidelijk dat auto Vettel niet ligt. | |
Gruj0 | dinsdag 10 september 2019 @ 16:30 |
Vind het een beetje onderdeel van "een goede coureur zijn". Ik denk dat HAM, VER of LEC wel meer uit de Ferrari zouden halen. Dat doet LEC nu sowieso al. De RBR15 is ook geen topwagen, maar Max wist er telkens wel het meest (zo niet het maximale) uit te halen itt Gasly. Je bevalt me trouwens steeds beter. Je bent een eckte HAM fan, maar de laatste tijd (als ik me niet vergis) laat je toch wel zien enig medelijden met Vettel te hebben. | |
sasquatsch | dinsdag 10 september 2019 @ 16:39 |
Wat je zegt klopt niet. Causing a collision wordt altijd bestraft (als er een duidelijke schuldige is). Ook als die ander verder kan. Dat was ook het verschil tussen de F1 en F2 met een soortgelijke situatie. Latifi en Zhou raken elkaar, Leclerc en Hamilton niet. Zhou krijgt 5s, Leclerc een waarschuwingsvlag. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 16:39 |
hoezo respectloos, was gewoon een vreemde situatie in die Q3, ik denk niet dat het volledig aan Leclerc lag. Ze hoeven natuurlijk ook geen beste vriendjes te zijn, bij Leclerc zie je een stijgende lijn en bij Vettel een dalende. | |
Gruj0 | dinsdag 10 september 2019 @ 16:41 |
Als vooraf is afgesproken dat de ene de andere towt vind ik het schenden van zo'n afspraak tamelijk respectloos ja. | |
Tarado | dinsdag 10 september 2019 @ 16:42 |
ja maar dan moet je ook wel de omstandigheden in acht nemen | |
sasquatsch | dinsdag 10 september 2019 @ 16:44 |
Dat hebben de stewards ook gezien. Alleen nemen zij de ronding van de band mee en de hoek van het beeld waardoor zij (en ik) dus niet met zekerheid kunnen zeggen dat de gehele band over de lijn was. Het gaat niet alleen om het deel dat de grond raakt. Dat was bij Albon wat duidelijker omdat het verschil met de lijn groter was. | |
#ANONIEM | dinsdag 10 september 2019 @ 16:49 |
Dat vind ik dus raar, het is geen voetbal, waarbij de bal vaak door de lucht gaat. Dan is het logisch dat de bal geheel over de lijn moet. Anders gelden er andere regels als de bal rolt of in de lucht hangt. Bij F1 is dat anders, dat is doorgaans geen sport waarbij je door de lucht hoort te vliegen. Je kon nu heel duidelijk zien dat alle gedeelten die grond raken over de lijn waren. Als je dat nu aanhoud als richtlijn, kan er nooit tegenspraak zijn. | |
Robar | dinsdag 10 september 2019 @ 16:50 |
Ik meen me ook te herinneren, dat er in de regels iets staat als "contact with the track". Daar is hier duidelijk geen sprake meer van. | |
twiFight | dinsdag 10 september 2019 @ 17:01 |
Wat had Gasly dan anders moeten doen? Hij reed al langzamer en stuurde om Stroll heen. Eén seconde voordat hij om Stroll heen gaat geeft Stroll opeens gas. Wat kon Gasly beter doen? Stroll mag Gasly dankbaar zijn dat hij alert was, anders was dat ook een causing a collision geweest. | |
Bonobo11 | dinsdag 10 september 2019 @ 17:28 |
Dit slaat nergens op. Leclerc was al gewaarschuwd en snijdt lekker bocht 1 af, geen straf. Albon snijdt bocht af zonder waarschuwing, 5 seconden straf. Ik snap dat de FIA Ferrari een overwinning gunt en het is op Monza, maar we mogen er toch wel iets van zeggen. Mercedes wordt toch wel weer WDC en WCC dus die klagen niet. Moet wel een beetje gemaakt spannend blijven he | |
Sinister-D- | dinsdag 10 september 2019 @ 17:51 |
en toch is hij die de rijders briefingen geeft en de coureurs geïnformeerd heeft dat er gele kaarten/waarschuwingen (als in de zwarte/witte vlaggen) krijgen als ze eenmalig iets mispeuteren. | |
Fer | dinsdag 10 september 2019 @ 17:56 |
Leclerc deed 3 verschillende dingen die ieder op zichzelf 1x worden gedoogd. Een 2e keer was een penalty geweest. | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 18:19 |
De hoogte van de straf kan alsnog variëren, en is het dus niet dezelfde straf. Een waarschuwing is dus geen straf, zoals zondag bleek. | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 18:20 |
Gasly heeft idd geen schuld in mijn optiek? Maar als ze elkaar raakten was het dus idem als vet en stroll. Ligt dat dan aan stroll of aan gasly die uitwijkt? | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 18:22 |
Ze reden nagenoeg voorop en hadden kans in te halen, dus dat lec de vlag wel haalde en het niet kwam hem niet verkeerd uit. Het is live op de radio doorgegeven aan alle rijders. | |
opgebaarde | dinsdag 10 september 2019 @ 18:23 |
Iedereen heeft nu geleerd dat als Hamilton en Leclerc wel contact hadden gemaakt, Leclerc wel bestraft was voor het naar buiten drukken van Hamilton in bocht 4 | |
daNpy | dinsdag 10 september 2019 @ 18:30 |
Dus Hamilton kan de straf van leclerc beïnvloeden. Leclerc doet een foute actie en zonder contact geen straf. Laat ham hem staan wel straf. Het gevolg van een actie moet niet bestraft worden, maar de actie. | |
Zorro | dinsdag 10 september 2019 @ 18:37 |
Dat is dezelfde debiele redenering van die stewards als bij dat "Leaving the track" van Leclerc. Had ie tweede gelegen en met die actie de eerste plek gepakt was ie bestraft. Nu ligt ie voorop en wint ie niks. Dus geen straf. Dat hij daarmee voorkomt een plek te verliezen laten ze voor het gemak maar even buiten beschouwing | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 10 september 2019 @ 18:42 |
Even alle posts van @Weltschmerz gelezen. Smullen. Anyway, gevecht tussen Hamilton en Leclerc was leuk. Leclerc had natuurlijk wel een douw moeten krijgen voor het afsnijden van de chicane. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 10 september 2019 @ 18:48 |
Niks tegen Leclerc, maar slechte (inconsequente) beslissingen van de stewards. En dat is vreemd, want dat gebeurt anders nooit. |