abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 september 2019 @ 12:55:02 #201
37887 Dauthi
Progressive
pi_188859874
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:13 schreef Lionheaad het volgende:

[..]


Regie was gewoon goed. Op de stotterende replays in het begin van de start na dan.
De regie is eigenlijk altijd waardeloos. De kwalificatie is inmiddels het kijken niet meer waard, je ziet toch alleen maar de reactie van het publiek, auto's die uit garages rijden, of auto's die finish passeren.

Ook gister weer tijdens de spin van Vettel wordt er overgeschakeld naar de reactie van het publiek. Die beelden worden ook uitgezonden op het circuit. Moet het publiek zien hoe het publiek reageert ipv te zien wat er gebeurd?

Dat er fouten worden gemaakt, dat is menselijk, maar inmiddels is toch wel duidelijk dat dit keuzes zijn en geen fouten.

Je kan tijdens vrije trainingen en in de herhalingen alle reacties van het publiek vertonen en alle auto's de garage uit zien rijden, of slapende monteurs filmen. Tijdens de kwalificatie en tijdens de race gaat het om de actie op baan en de pitstops.
Er is al zo weinig tracktime en dat wordt in de toekomst steeds minder.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 9 september 2019 @ 13:10:21 #202
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188860121
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:39 schreef Dauthi het volgende:
Nou, het is officieel. Er moet eerst iemand dood voordat de FIA luistert over de achterlijke kerbs.

Dat het net leek dat Peroni in een Tony Hawk spelletje zat doet daar niets aan af.

Altijd hetzelfde...

https://www.racefans.net/(...)-after-peroni-crash/
Hier heeft ie natuurlijk gelijk in:
quote:
However FIA race director Michael Masi said the crash does not provide an immediate reason for removing sausage kerbs from all the circuits they are used at.
“I don’t think you can generalise in that regard at all to be quite honest,” said Masi.
Dit daarentegen is natuurlijk te dom voor woorden:
quote:
“It was a freak incident, I think is the best way to put it. If you look at it, it was exactly that.
Het is al vaker gebeurd in diverse race klassen. Wat het dus per definitie geen freak accident meer maakt. De SMP op Spa bv bij de openingsronde van WEC '18. Floersch in Macau werd, ondanks dat ze al schade had, gelanceerd over zo'n worst.

Er moet gewoon fatsoenlijk nagedacht worden waar die dingen moeten liggen en of ze ook meer nut hebben dan dat ze gevaarlijk zijn.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_188860300
Ja die shots van het publiek kunnen mij ook gestolen worden. Eerder dit seizoen was er een moment waarbij er tijdens een belangrijke inhaalactie al naar het juichende publiek geschakeld werd. Ze doen dit ook heel vaak vlak na een inhaalactie terwijl de achterste auto dan in principe nog de kans heeft om terug te komen en de situatie dus nog helemaal niet voorbij is.

Dit zijn inderdaad bewuste keuzes van Liberty Media. Er zal wel iemand bedacht hebben dat dit de F1 "menselijker" maakt of iets dergelijks. Ik denk dat dit in de toekomst alleen nog maar erger gaat worden. Tijdens de race in Singapore zit je ook de halve race naar allerlei beauty shots van de omgeving te kijken ipv naar de auto's. Erg storend.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 9 september 2019 @ 13:20:19 #204
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188860387
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja die shots van het publiek kunnen mij ook gestolen worden. Eerder dit seizoen was er een moment waarbij er tijdens een belangrijke inhaalactie al naar het juichende publiek geschakeld werd. Ze doen dit ook heel vaak vlak na een inhaalactie terwijl de achterste auto dan in principe nog de kans heeft om terug te komen en de situatie dus nog helemaal niet voorbij is.

Dit zijn inderdaad bewuste keuzes van Liberty Media. Er zal wel iemand bedacht hebben dat dit de F1 "menselijker" maakt of iets dergelijks. Ik denk dat dit in de toekomst alleen nog maar erger gaat worden. Tijdens de race in Singapore zit je ook de halve race naar allerlei beauty shots van de omgeving te kijken ipv naar de auto's. Erg storend.
Verstappen overtake op Vettel in Oostenrijk....
Bloedje irritant.
pi_188860739
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Verstappen overtake op Vettel in Oostenrijk....
Bloedje irritant.
Zag je prima vanaf de tribune hoor :P
  maandag 9 september 2019 @ 13:38:19 #206
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188860768
Die shots waren 20+ jaren geleden al irritant toen ze Erja Häkkinen 57* per wedstrijd lieten zien :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_188861950
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Die shots waren 20+ jaren geleden al irritant toen ze Erja Häkkinen 57* per wedstrijd lieten zien :')
Haha ja idd.
pi_188862628
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Die shots waren 20+ jaren geleden al irritant toen ze Erja Häkkinen 57* per wedstrijd lieten zien :')
dat was een bitch
pi_188862814
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Die shots waren 20+ jaren geleden al irritant toen ze Erja Häkkinen 57* per wedstrijd lieten zien :')
Had ik die beelden na 20 jaar eindelijk uit m’n brein verbannen, kom jij met deze reminder! o|O
pi_188862975
Die commentator Ronald van Dam had destijds een column in het tijdschrift Formule 1 waarin hij iedere keer zijn liefde voor Erja Hakkinen betuigde. Kan iemand zich dat nog herinneren? Zo'n rare act was dat.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 9 september 2019 @ 15:58:38 #211
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_188862993
Beetje sneu om de regiediscussie op VER vs. PER te betrekken. Nagenoeg de hele race werden gevechten in het middenveld niet uitgezonden. Alles wat ze op Spa goed deden deden ze hier fout. En dat nog los van beelden wisselen net op het punt dat er wat spannends gebeurt. Het was gewoon een grote Ferrari groepsmasturbatie op camera. HAM en BOT hebben niet 50 ronden lang binnen inhaalsafstand gezeten. En er waren uberhaupt maar twee punten op de baan waar ze in konden halen, de rest van het rondje is wachten. De regie heeft het wel degelijk laten vallen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 9 september 2019 @ 16:01:21 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188863044
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Die shots waren 20+ jaren geleden al irritant toen ze Erja Häkkinen 57* per wedstrijd lieten zien :')
Dat is van voor mijn tijd, maar aan de reacties onder jou, moet ik mij daar gelukkig om prijzen. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_188863054
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 13:10 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Hier heeft ie natuurlijk gelijk in:
[..]

Dit daarentegen is natuurlijk te dom voor woorden:
[..]

Het is al vaker gebeurd in diverse race klassen. Wat het dus per definitie geen freak accident meer maakt. De SMP op Spa bv bij de openingsronde van WEC '18. Floersch in Macau werd, ondanks dat ze al schade had, gelanceerd over zo'n worst.

Er moet gewoon fatsoenlijk nagedacht worden waar die dingen moeten liggen en of ze ook meer nut hebben dan dat ze gevaarlijk zijn.
De FIA lijkt qua circuit-veiligheid last te hebben van tunnelvisie. Ze bedenken oplossingen voor problemen die er niet zijn, veroorzaken daarmee niet veiligheidsgerelateerde problemen, en bedenken daar weer oplossingen voor die de veiligheid aantasten. Maar ze staren zich blind op de problemen die ze zelf veroorzaakt hebben en kunnen niet toegeven dat ze wellicht fout zaten.

Ze hadden ipv overal maar asfalt uitloopstrook neer te pleuren, ook kunnen kiezen voor een oplopende grindbak (zoals op Zandvoort in Scheivlak en Tarzan), en dan hadden al die vervolgproblemen niet opgetreden. Nu ligt er asfalt, en als een coureur daarover sneller is zal ie daar ook gaan rijden. Oplossing is een broodje, maar dat is gevaarlijk, en dat willen ze niet toegeven. Zelfs niet nadat er een aantal ongevallen met die dingen is gebeurd die waanzinnig verkeerd hadden kunnen aflopen. Maar die asfaltstrook is wel DE oplossing voor je veiligheidsissue (die er niet was), aldus de FIA.
pi_188863273
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Die shots waren 20+ jaren geleden al irritant toen ze Erja Häkkinen 57* per wedstrijd lieten zien :')
Wie? :P
  maandag 9 september 2019 @ 16:21:29 #215
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188863320
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 15:48 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Had ik die beelden na 20 jaar eindelijk uit m’n brein verbannen, kom jij met deze reminder! o|O


:* :*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_188864352
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die commentator Ronald van Dam had destijds een column in het tijdschrift Formule 1 waarin hij iedere keer zijn liefde voor Erja Hakkinen betuigde. Kan iemand zich dat nog herinneren? Zo'n rare act was dat.
Ronald van Dam is sowieso al een rare act die bij voorkeur gemeden dient te worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188864873
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2019 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:* :*
Zoek dan een gifje waar we haar neus inkijken.
  maandag 9 september 2019 @ 18:04:48 #218
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188865318
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zoek dan een gifje waar we haar neus inkijken.
doe je best.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 9 september 2019 @ 18:14:52 #219
176766 crew  zoem
zoemt
pi_188865507
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2019 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:* :*
Zo sneu voor Hakkinen vond ik dat ;(
pi_188866134
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 17:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ronald van Dam is sowieso al een rare act die bij voorkeur gemeden dient te worden.
Precies. Was ik laatst een rondje aan het lopen op zondag met Radio 1 Langs de Lijn aan, kwam hij tussen de voetbalverslagen door met een reportage van het EK dressuur... I rest my case.
pi_188866729
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 18:44 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Precies. Was ik laatst een rondje aan het lopen op zondag met Radio 1 Langs de Lijn aan, kwam hij tussen de voetbalverslagen door met een reportage van het EK dressuur... I rest my case.
Ook paardenkrachten toch!!!
pi_188866801
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ook paardenkrachten toch!!!
Met koekenbakkers erop!
pi_188876037
quote:
Vond deze niet zo sterk.
  dinsdag 10 september 2019 @ 10:18:54 #225
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188876379
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:58 schreef twiFight het volgende:
Beetje sneu om de regiediscussie op VER vs. PER te betrekken. Nagenoeg de hele race werden gevechten in het middenveld niet uitgezonden. Alles wat ze op Spa goed deden deden ze hier fout. En dat nog los van beelden wisselen net op het punt dat er wat spannends gebeurt. Het was gewoon een grote Ferrari groepsmasturbatie op camera. HAM en BOT hebben niet 50 ronden lang binnen inhaalsafstand gezeten. En er waren uberhaupt maar twee punten op de baan waar ze in konden halen, de rest van het rondje is wachten. De regie heeft het wel degelijk laten vallen.
100% dit, zoveel gevechten in het middenveld en alles wat ze 40+ ronden lieten zien was Sjarrel die tussen de 1 en 2 seconden voor de mercs bleef rijden. Tig pitstops gemist enz. En het gaat mij helemaal niet om Max maar laat gewoon de plekken zien waar op dat moment de actie is. Als Max straks in Mexico 40+ ronden op kop rijdt hoef ik dat ook niet te zien. Laat gewoon de gevechten en de inhaalacties zien. Maar ja Ferrari op kop en Italiaanse regie, dan weet je het wel :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')