Die ontwikkeling vind ik op zich ook prima. Maar niet midden in een seizoen.quote:Op zondag 8 september 2019 22:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Consistent is het wellicht niet maar goed dat Leclerc geen straf kreeg. Snap hem ook wel als ze nu inderdaad een nieuwe lijn proberen aan te houden waarbij er meer geracet mag worden.
In Oostenrijk had Max geen voordeel van nieuwe regels aangezien dit nooit eerder bestraft werd.quote:Op zondag 8 september 2019 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was absoluut niet va het begin van dit seizoen. Dat is va Oostenrijk en dat zegt Masi zelf ook. En ik doel ook op Oostenrijk voor het voordeel dat Max had bij gewijzigde interpretatie vd regels.
Max is wel vaker bestraft voor iets dat nooit eerder bestraft werd. Er is zelfs een regel naar hem genoemd die later weer afgeschafd werd. Nadat degenen die die regel ingesteld wilden hebben er meer last van hadden dan Verstappen zelf.quote:Op zondag 8 september 2019 22:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Oostenrijk had Max geen voordeel van nieuwe regels aangezien dit nooit eerder bestraft werd.
dat gevoel heb ik ook een beetje, nu kwamen ze weer met die zwart witte vlag, prima verder maar maak het voor aanvang seizoen allemaal wat duidelijkerquote:Op zondag 8 september 2019 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ontwikkeling vind ik op zich ook prima. Maar niet midden in een seizoen.
Nou nee. Of ja en nee. Toerentalproblemen in slipstreamsituaties. Bij Max iig aldus Horner.quote:Op zondag 8 september 2019 22:49 schreef mikieu het volgende:
Pace van RB was wel goed. Aan t einde was Albon sneller dan Leclerc. Voordat Max in verkeer kwam hij ook.
Formule 1 is net een kneuzenkermisquote:Op zondag 8 september 2019 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max is wel vaker bestraft voor iets dat nooit eerder bestraft werd. Er is zelfs een regel naar hem genoemd die later weer afgeschafd werd. Nadat degenen die die regel ingesteld wilden hebben er meer last van hadden dan Verstappen zelf.
Jammer dat ik niet heb kunnen zien waarom Max zo lang achter Perez bleef. Hij zat meer dan 5 ronden op < 1 sec. Had gehoopt op een p7 iigquote:Op zondag 8 september 2019 22:49 schreef mikieu het volgende:
Pace van RB was wel goed. Aan t einde was Albon sneller dan Leclerc. Voordat Max in verkeer kwam hij ook.
Vettel wilde die regel en was vervolgens de eerste die de straf kreeg iircquote:Op zondag 8 september 2019 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max is wel vaker bestraft voor iets dat nooit eerder bestraft werd. Er is zelfs een regel naar hem genoemd die later weer afgeschafd werd. Nadat degenen die die regel ingesteld wilden hebben er meer last van hadden dan Verstappen zelf.
Te veel power vd Merc en toerentalproblemen bij Max.quote:Op zondag 8 september 2019 23:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet heb kunnen zien waarom Max zo lang achter Perez bleef. Hij zat meer dan 5 ronden op < 1 sec. Had gehoopt op een p7 iig
Klopt volgens mij. VET en RAI beiden.quote:Op zondag 8 september 2019 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vettel wilde die regel en was vervolgens de eerste die de straf kreeg iirc
Hopelijk komen die beelden komende week naar buiten. Hij zat in ieder geval 1 keer op naast Perezquote:Op zondag 8 september 2019 23:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet heb kunnen zien waarom Max zo lang achter Perez bleef. Hij zat meer dan 5 ronden op < 1 sec. Had gehoopt op een p7 iig
Je mist de grootste...quote:Op zondag 8 september 2019 22:00 schreef bianconeri het volgende:
Max: Faal
Albon: Faal
RBR als geheel: Faal.
Vettel: Faal.
Stroll: Faal.
Grosjean: Faal
Sauber: Faal.
Pitcrew Sainz: Faal.
En dan noem ik alleen maar de obvious ones en mis ik misschien nog wel een paar.
Ik weet er nog wel 1..quote:Op zondag 8 september 2019 23:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je mist de grootste...
Regie: FAAL
Verstappen en Norrisquote:
Niet dat ik weet. Vermakelijke content.quote:
HELDquote:
Toen was Masi net begonnen na het plotselinge overlijden van Charlie Whyting.quote:Op zondag 8 september 2019 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook een beetje, nu kwamen ze weer met die zwart witte vlag, prima verder maar maak het voor aanvang seizoen allemaal wat duidelijker
Norris nog idd..quote:Op zondag 8 september 2019 19:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ocon?
Ik schaal mannen als Sainz en Norris hoger in dan dat raar stuk stokbrood.
Het was 10 ronden lang LEC BOT die 90% van de tijd buiten DRS zat, terwijl in diezelfde tijdspanne Max 90% van de tijd binnen DRS van PER zat. Nou dan kan de regie best wel eens even heen en weer schakelen tussen de gevechten.quote:Op maandag 9 september 2019 08:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen klagen over de regie. Er was een gevecht gaande om plek 1. Leclerc maakte foutjes etc. Er kon ieder moment iets gebeuren. Natuurlijk gaan ze dan niet naar Perez vs Verstappen schakelen voor plek 7 met een Verstappen die toch de topsnelheid niet had om er voorbij te komen.
Het maakt niet uit hoeveel DRS je hebt als je tegen de toerenbegrenzer aan rijd.quote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was 10 ronden lang LEC BOT die 90% van de tijd buiten DRS zat, terwijl in diezelfde tijdspanne Max 90% van de tijd binnen DRS van PER zat. Nou dan kan de regie best wel eens even heen en weer schakelen tussen de gevechten.
Het sloeg inderdaad nergens op.quote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was 10 ronden lang LEC BOT die 90% van de tijd buiten DRS zat, terwijl in diezelfde tijdspanne Max 90% van de tijd binnen DRS van PER zat. Nou dan kan de regie best wel eens even heen en weer schakelen tussen de gevechten.
Dat gold voor Mercedes net zo hard als voor Honda Ik vind een gat van 0.5s spannender dan 1.5s om naar te kijken. Er was gewoon absoluut geen reden om niet even een paar keer kort te wisselen.quote:Op maandag 9 september 2019 09:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoeveel DRS je hebt als je tegen de toerenbegrenzer aan rijd.
QFTquote:Op maandag 9 september 2019 09:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat gold voor Mercedes net zo hard als voor Honda Ik vind een gat van 0.5s spannender dan 1.5s om naar te kijken. Er was gewoon absoluut geen reden om niet even een paar keer kort te wisselen.
Buiten dat om was de regie sowieso erg slecht. Dat begon al met de falende herhalingen na de start.
Daar gaat het niet om, dat wist de regie sowieso nog niet op dat moment.quote:Op maandag 9 september 2019 09:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoeveel DRS je hebt als je tegen de toerenbegrenzer aan rijd.
Dat "gevecht" voor P1 was er wel behoorlijk af na de fout van Hamilton hoor. Bedoel elke nieuweling en z'n moeder wist dat Bottas niet ging inhalen of zelfs maar proberen.quote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het gaat erom dat er vooraan ieder moment iets kon gebeuren voor P1. Normaal gesproken is dat niet zo en kunnen ze rustig schakelen naar interessantere gevechten.
De reactie van Stroll na de race vond ik overigens wel grappig. Vol onbegrip over het feit dat Vettel 'zomaar' terug het circuit op reed om vervolgens aan te geven dat hijzelf Gasly onmogelijk kon zien. Uhh misschien kon Der Seb jou ook niet zien? Rijkeluiszoontjes en hun gebrek aan zelfreflectie.
Dan heb jij toch echt een andere race gekeken dan ik.quote:Op maandag 9 september 2019 10:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat "gevecht" voor P1 was er wel behoorlijk af na de fout van Hamilton hoor. Bedoel elke nieuweling en z'n moeder wist dat Bottas niet ging inhalen of zelfs maar proberen.
Max dit, Max dat.quote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was 10 ronden lang LEC BOT die 90% van de tijd buiten DRS zat, terwijl in diezelfde tijdspanne Max 90% van de tijd binnen DRS van PER zat. Nou dan kan de regie best wel eens even heen en weer schakelen tussen de gevechten.
Dat vind ik ook echt heel anders...quote:Op maandag 9 september 2019 10:39 schreef Dauthi het volgende:
Nou, het is officieel. Er moet eerst iemand dood voordat de FIA luistert over de achterlijke kerbs.
Dat het net leek dat Peroni in een Tony Hawk spelletje zat doet daar niets aan af.
Je hebt het nu over een Ferrari die min-of-meer in gevecht is in de laatste rondes in Italië met Sky Italia als regie. Daar zat ook de spanning, niet bij Max die wel of niet Perez voorbij rijdt op het rechte stuk voor P7. Als hij er voorbij was gegaan hadden we dat heus wel gezien in een replay.quote:Op maandag 9 september 2019 09:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het sloeg inderdaad nergens op.
En dan zitten we rondeN lang te kijken hoe Bottas 3 tienden per ronde sneller is en nog een paar ronden nodig heeft om überhaupt in DRS te komen.
Waardeloos
De grote baas toch?quote:Op maandag 9 september 2019 11:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Iemand enig idee wie die knakker in de Ferrari pit was die 16x in beeld moest worden gebracht? Beetje DJ Jean type.
Nee, die niet. Dat stond er ook bij. Nee, één of ander sportschooltypetje dat continue stond te springen en te juichen. Dacht dat Olav iets van 'Penotti' of zoiets zei.quote:
Kom op het is Bottas, ik kan me van Bottas niet 1 inhaalactie bij een ferrari of bull herinneren..quote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan heb jij toch echt een andere race gekeken dan ik.
Bottas naderde gewoon netjes tot dat hij binnen DRS zat. Dat hij zich dan verremt is spijtig. Om te gaan beweren dat dat bij voorbaat vast stond
Verhoogde kerbstones zijn al 30 jaar een probleem.quote:Op maandag 9 september 2019 10:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt heel anders...
Die curb in Monza stond in een hele gekke hoek (zo leek het althans) waardoor je omhoog geschoten kunt worden bij het verkeerd raken daarvan.
Normaal gesproken staan die broodjes gewoon compleet haaks op hoe je aankomt rijden en dat schiet je dan echt niet omhoog. Werkt dan niet als een ramp omhoog, zoals deze wel stond.
De laatste 2 ronden begrijp ik ook wel, maar niet de laatste 11 rondesquote:Op maandag 9 september 2019 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een Ferrari die min-of-meer in gevecht is in de laatste rondes in Italië met Sky Italia als regie. Daar zat ook de spanning, niet bij Max die wel of niet Perez voorbij rijdt op het rechte stuk voor P7. Als hij er voorbij was gegaan hadden we dat heus wel gezien in een replay.
Ja, ze hadden op 2 momenten een extra replay kunnen laten zien toen hij er naast zat. Maar ook niet meer dan dat.
Regie was gewoon goed. Op de stotterende replays in het begin van de start na dan.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 9 september 2019 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Lapo Elkann?
Die lijkt er wel op volgens mij. FIAT figuur.
ach beetje een snuiver, hoerenloper etc. Het zwarte schaap zullen we maar zeggen, het geld krijgt hij toch niet op.quote:Op maandag 9 september 2019 11:40 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Wat een kutkneus
oude shemalesquote:Op maandag 9 september 2019 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach beetje een snuiver, hoerenloper etc. Het zwarte schaap zullen we maar zeggen, het geld krijgt hij toch niet op.
Dit is wel een leuk stukje over hem
Fiat heir 'faked own kidnap for cocaine and sex binge' with transgender prostitute
https://www.thetimes.co.u(...)prostitute-08dm9sdsn
Smeken om een banquote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef RealistAtheist het volgende:
Irritant om te zien hoe alle sneue trollen hier niet aangepakt worden. Geef die lui nou gewoon eens een permban voor de F1forum sectie man! Discussies prima, kritiek op rijders ook prima, maar overduidelijke trolls moet je gewoon bannen. Begin maar bij pery en luppie0110, en bianconeri zit ook vaak over het randje. het gedrag van deze trollen maakt het forum hier een stuk minder leuk, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |