Denk het niet. Ook een vlag.quote:Op zondag 8 september 2019 17:18 schreef Tarado het volgende: [..] mwa, ik denk wel als Max had gedaan wat Leclerc vandaag deed er een strafje in had gezeten
Het is toch geen voetbal.quote:Op zondag 8 september 2019 17:26 schreef Luppie0110 het volgende:
Die tifosi was wel ff van ander kaliber dan dat Max klapvee he. Genieten.
Nu al zin in Zandvoort. Wordt echt een groot tokkiefestival.
Zegt de man die het over “die neger” heeft.quote:Op zondag 8 september 2019 17:26 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat errug!quote:Op zondag 8 september 2019 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt de man die het over “die neger” heeft.
omdat ze pizza eten ipv frikandel?quote:Op zondag 8 september 2019 17:26 schreef Luppie0110 het volgende:
Laat ze die overwegingen dan maar eens uitschrijven in hun beslissing zodat ze in volgende gevallen hetzelfde doen. Maar dat doen ze nooit. Er komen altijd gelegenheidsargumenten tevoorschijn als ze echt nodig zijn om Hamilton niet te straffen, en die zie je dan later nooit weer.quote:Op zondag 8 september 2019 17:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat de wedstrijdleiding hier wel goed gehandeld heeft. Vettel stond naast de baan en draait zonder te kijken de baan op. Stroll stond midden op de baan, dan snap ik dat je daar vlotter weg moet zijn. Ook een straf waard, maar niet zo zwaar.
Dat vind ik zo'n dom gelul. Ze moeten kunnen vaststellen dat hij er met 4 wielen overheen was, dan moet je een shot hebben waarin dat 100% duidelijk is. De vraag is niet 'wat denk jij, is hij er net over of niet?'quote:Wat betreft de samenzwering tegen Vettel: hij is ontzettend gematst in de kwalificatie, als ze consequent geweest zouden zijn had Vettel geen tijd gehad in Q3.
Ik had een zwarte vlag wel op z'n plaats gevonden dit keer, Stroll zat ook fout maar die keek tenminste nog en liet er 2? passerenquote:Op zondag 8 september 2019 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Laat ze die overwegingen dan maar eens uitschrijven in hun beslissing zodat ze in volgende gevallen hetzelfde doen. Maar dat doen ze nooit. Er komen altijd gelegenheidsargumenten tevoorschijn als ze echt nodig zijn om Hamilton niet te straffen, en die zie je dan later nooit weer.
[..]
Dat vind ik zo'n dom gelul. Ze moeten kunnen vaststellen dat hij er met 4 wielen overheen was, dan moet je een shot hebben waarin dat 100% duidelijk is. De vraag is niet 'wat denk jij, is hij er net over of niet?'
Vettel keek ook maar kon Stroll niet zien. Pas toen hij weer op de baan rolde zag hij Stroll. Toen was het te laat. Vond Stroll Wilder de baan op gaan dan Vettel eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 september 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had een zwarte vlag wel op z'n plaats gevonden dit keer, Stroll zat ook fout maar die keek tenminste nog en liet er 2? passeren
Thanks broer.quote:Op zondag 8 september 2019 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is niet erg inderdaad, jij mag als klapjosti gewoon blijven kijken
OK maar dan hadden ze beiden een zwarte vlag moeten hebbenquote:Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel keek ook maar kon Stroll niet zien. Pas toen hij weer op de baan rolde zag hij Stroll. Toen was het te laat. Vond Stroll Wilder de baan op gaan dan Vettel eerlijk gezegd.
Er wordt verschil gemaakt tussen fysiek contact.quote:Op zondag 8 september 2019 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dan hadden ze beiden een zwarte vlag moeten hebben
ik vond die actie van Sainz op Albon ook niet helemaal zuiverquote:Op zondag 8 september 2019 17:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er wordt verschil gemaakt tussen fysiek contact.
Daarom kreeg Leclerc ook geen straf toen hij Hamilton buiten de baan drukte
Ik had alleen gezien dat Albon rechtdoor schoot. Zal eens zoekenquote:Op zondag 8 september 2019 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond die actie van Sainz op Albon ook niet helemaal zuiver
Vettel liet er ook een of twee passeren, ik denk dat hij Stroll niet kon zien. Maar dan had hij een andere route moeten nemen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had een zwarte vlag wel op z'n plaats gevonden dit keer, Stroll zat ook fout maar die keek tenminste nog en liet er 2? passeren
Mooi, Max matig en Leclerc mag meerdere fouten makenquote:Op zondag 8 september 2019 17:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Vermakelijke race in te kijken.
Prima gedaan van Charles!
Vettel valt hier wel door de mand en ook max matig.
Die was prima. Gewoon je auto in een bocht naar buiten laten rollen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond die actie van Sainz op Albon ook niet helemaal zuiver
Ferrari is met het benaderen van het aantal overwinningen van RBR nu ook aangesloten bij die "subtop/middenmoot". Dwz: nog niet helemaal want Max ligt nog voor op Vettel en Leclerc in het rijdersklassement.quote:Op zondag 8 september 2019 17:47 schreef Pery het volgende:
[..]
De laatste race's sowieso al niet. Kan niet aanhaken bij de top.. typisch subtop/middenmoot..
Verstappen deed in Oostenrijk niets wat al niet eerder is gedaan en nooit is bestraft.quote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel liet er ook een of twee passeren, ik denk dat hij Stroll niet kon zien. Maar dan had hij een andere route moeten nemen.
Ik zet net naar de uitleg van Masi te kijken en die kerel vertelt dus gewoon dat Stroll zwaarder was bestraft wanneer Gasly hem niet zo miraculeus ontweken had. Ook zegt hij dat Leclerc was bestraft als hij Hamilton had geraakt. Maar dat betekent dus dat de andere coureur bepaalt of er een straf komt of niet door het gras op te gaan of niet. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ook geeft hij gewoon toe dat er na Oostenrijk veel veranderd is, en dat slaat natuurlijk ook nergens op want de regels zijn niet voor Oostenrijk veranderd. Vettel de overwinning afpakken ten bate van Hamilton kon nog wel, maar Verstappen zijn overwinning afpakken niet. Daar klopt helemaal geen reet van.
dat ben ik met je eens dat slaat nergens opquote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel liet er ook een of twee passeren, ik denk dat hij Stroll niet kon zien. Maar dan had hij een andere route moeten nemen.
Ik zet net naar de uitleg van Masi te kijken en die kerel vertelt dus gewoon dat Stroll zwaarder was bestraft wanneer Gasly hem niet zo miraculeus ontweken had. Ook zegt hij dat Leclerc was bestraft als hij Hamilton had geraakt. Maar dat betekent dus dat de andere coureur bepaalt of er een straf komt of niet door het gras op te gaan of niet. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ook geeft hij gewoon toe dat er na Oostenrijk veel veranderd is, en dat slaat natuurlijk ook nergens op want de regels zijn niet voor Oostenrijk veranderd. Vettel de overwinning afpakken ten bate van Hamilton kon nog wel, maar Verstappen zijn overwinning afpakken niet. Daar klopt helemaal geen reet van.
LEC drukte HAM helemaal niet van de baan.. Hoe kom je daar nu bij?!quote:Op zondag 8 september 2019 17:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er wordt verschil gemaakt tussen fysiek contact.
Daarom kreeg Leclerc ook geen straf toen hij Hamilton buiten de baan drukte
Johquote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
.
CharlesGod ligt inmiddels al mijlenver voor op Max. Geef het nog een race en hij zoeft Max in de stand voorbij, en dat blijft voorlopig zo.quote:Op zondag 8 september 2019 17:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ferrari is met het benaderen van het aantal overwinningen van RBR nu ook aangesloten bij die "subtop/middenmoot". Dwz: nog niet helemaal want Max ligt nog voor op Vettel en Leclerc in het rijdersklassement.
Albon zat er toch al naast? Hij drukte hem van de baan af, vond het niet zo van prima, maar goed het zal welquote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die was prima. Gewoon je auto in een bocht naar buiten laten rollen.
Niet toen Hamilton het deed, wel als Rosberg het deed.quote:Op zondag 8 september 2019 17:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verstappen deed in Oostenrijk niets wat al niet eerder is gedaan en nooit is bestraft.
Ja joh geen idee manquote:Op zondag 8 september 2019 17:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
LEC drukte HAM helemaal niet van de baan.. Hoe kom je daar nu bij?!
Leclerc staat de hele race onder druk van de Mercedes en schiet 1* rechtdoor.quote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi, Max matig en Leclerc mag meerdere fouten maken
nee maar dat maakt het nog niet logischerquote:Op zondag 8 september 2019 17:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Joh
Dit is alleen niet nieuw hoor gaap
Dat mag dus zolang je er nog voor ligt. Net zoals Verstappen bij Leclerc in Oostenrijk.quote:Op zondag 8 september 2019 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Albon zat er toch al naast? Hij drukte hem van de baan af, vond het niet zo van prima, maar goed het zal wel
Als Hamilton schade had gereden toen Leclerc hem van de baan drukte had Mercedes de race gewonnen met Bottas.quote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
HAM kiest zelf de buitenkant, terwijl je weet dat je daar geen kans maakt.. En dan hopen dat LEC een straf krijgt. Vies misselijk mannetje dat HAM is.. Bahquote:Op zondag 8 september 2019 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja joh geen idee man
Ik denk dat ik het uit een duim heb gezogen.
Tevreden?
dat was een hele andere situatiequote:Op zondag 8 september 2019 17:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat mag dus zolang je er nog voor ligt. Net zoals Verstappen bij Leclerc in Oostenrijk.
Rosberg was bij het insturen, Hamilton bij het verlaten van de bocht. Daar zit verschil tussen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet toen Hamilton het deed, wel als Rosberg het deed.
Hoe kan je ergens mijlenver voorbij zijn terwijl je er achter staatquote:Op zondag 8 september 2019 17:52 schreef Pery het volgende:
CharlesGod ligt inmiddels al mijlenver voor op Max. Geef het nog een race en hij zoeft Max in de stand voorbij
Het verschil is natuurlijk wel dat Leclerc geen risico liep vanwege uitloopstrook. En Max nam (welliswaar wijd) gewoon de bocht terwijl Sainz helemaal naar buiten reed. Ik vond het er behoorlijk agressief uitzien.quote:Op zondag 8 september 2019 17:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat mag dus zolang je er nog voor ligt. Net zoals Verstappen bij Leclerc in Oostenrijk.
Met 20 sec achterstand beginnen en dan 50 ronden later achtste worden is niet onzichtbaar.quote:Op zondag 8 september 2019 17:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Leclerc staat de hele race onder druk van de Mercedes en schiet 1* rechtdoor.
Max rijdt zijn vleugel stuk en rijdt een onzichtbare race verder.
quote:Op zondag 8 september 2019 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Laat ze die overwegingen dan maar eens uitschrijven in hun beslissing zodat ze in volgende gevallen hetzelfde doen. Maar dat doen ze nooit. Er komen altijd gelegenheidsargumenten tevoorschijn als ze echt nodig zijn om Hamilton niet te straffen, en die zie je dan later nooit weer.
Daar kom je elke keer mee als Vettel het weer eens verkloot, maar is op niets gebaseerd.quote:Dat vind ik zo'n dom gelul.
Het is 100% duidelijk.quote:[..]
Dat vind ik zo'n dom gelul. Ze moeten kunnen vaststellen dat hij er met 4 wielen overheen was, dan moet je een shot hebben waarin dat 100% duidelijk is. De vraag is niet 'wat denk jij, is hij er net over of niet?'
Niet echt, voor zover ik het tussen de bomen gezien heb.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt, voor zover ik het tussen de bomen gezien heb.
Eens, maar het werkt al jaren zo.quote:Op zondag 8 september 2019 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar dat maakt het nog niet logischer
Dir schuine beeld geeft niet alle informatie. Van boven gezien zou er nog een deel van de band boven de witte lijn kunnen zitten (en daar lijkt het imho ook op), dus geven ze hem het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Daar kom je elke keer mee als Vettel het weer eens verkloot, maar is op niets gebaseerd.
[..]
Het is 100% duidelijk.
[ afbeelding ]
Geen vraag, gewoon gematst.
Het feit dat hij met 20 sec achteraan staat is juist zijn eigen fout.quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met 20 sec achterstand beginnen en dan 50 ronden later achtste worden is niet onzichtbaar.
Je hebt het blokken en blokkeren van leclerc gemist? Dat is wel een beetje gek want je verwijt het Verstappen wel
dit dus, vond het ook wel over het randjequote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk wel dat Leclerc geen risico liep vanwege uitloopstrook. En Max nam (welliswaar wijd) gewoon de bocht terwijl Sainz helemaal naar buiten reed. Ik vond het er behoorlijk agressief uitzien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk wel dat Leclerc geen risico liep vanwege uitloopstrook. En Max nam (welliswaar wijd) gewoon de bocht terwijl Sainz helemaal naar buiten reed. Ik vond het er behoorlijk agressief uitzien.
[ afbeelding ]
Ok, zo lijkt het inderdaad een stuk dubieuzer. Had dit nog niet gezien.quote:
Het punt is dat als je elke keer iets anders beslist zonder uit te schrijven waarom de situatie verschilt, je ruimte laat voor willlekeur. En dan wordt de beslissing dus bepaald door het gewenste gevolg. Je kunt niet met de droge ogen beweren dat Hamilton niet structureel gematst is met soms unieke argumenten, zoals dat hij eerlijk verteld heeft hoe het zat, of het ineens introduceren van het begrip 'racing room' dat nooit meer teruggekomen is. Of het geen straf krijgen voor het gras oprijden om vervolgens Rosberg eraf te beuken.quote:Op zondag 8 september 2019 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg was bij het insturen, Hamilton bij het verlaten van de bocht. Daar zit verschil tussen.
Je blijft dezelfde nutteloze argumenten herhalen, keer op keer.
Vettel moet hier gewoon straf hebben, en 10 seconden S&G lijkt me op zich niet teveel, maar daar gaat het niet om.quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Daar kom je elke keer mee als Vettel het weer eens verkloot, maar is op niets gebaseerd.
Nee, dat is het niet.quote:
Als Charles zo goed was had hij ruim voorbij de helft van het seizoen waar we nu zitten al mijlenver vòòr Max gestaan in het kampioenschap. Hij rijdt immers in de betere auto.quote:Op zondag 8 september 2019 17:52 schreef Pery het volgende:
[..]
CharlesGod ligt inmiddels al mijlenver voor op Max. Geef het nog een race en hij zoeft Max in de stand voorbij, en dat blijft voorlopig zo.
Ferrari verneukte ook veel.quote:Op zondag 8 september 2019 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Charles zo goed was had hij ruim voorbij de helft van het seizoen waar we nu zitten al mijlenver vòòr Max gestaan in het kampioenschap. Hij rijdt immers in de betere auto.
Ja, dus is 'ie gematstquote:Op zondag 8 september 2019 18:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dir schuine beeld geeft niet alle informatie. Van boven gezien zou er nog een deel van de band boven de witte lijn kunnen zitten (en daar lijkt het imho ook op), dus geven ze hem het voordeel van de twijfel.
De band moet er volledig overheen zijn van boven gezien, net zoals bij voetbal dat de bal volledig over de lijn moet zijn.
maar wat denk jij dat er met Vettel aan de hand is? Want je kan toch moeilijk zeggen dat het goed met hem gaatquote:Op zondag 8 september 2019 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het punt is dat als je elke keer iets anders beslist zonder uit te schrijven waarom de situatie verschilt, je ruimte laat voor willlekeur. En dan wordt de beslissing dus bepaald door het gewenste gevolg. Je kunt niet met de droge ogen beweren dat Hamilton niet structureel gematst is met soms unieke argumenten, zoals dat hij eerlijk verteld heeft hoe het zat, of het ineens introduceren van het begrip 'racing room' dat nooit meer teruggekomen is. Of het geen straf krijgen voor het gras oprijden om vervolgens Rosberg eraf te beuken.
[..]
Vettel moet hier gewoon straf hebben, en 10 seconden S&G lijkt me op zich niet teveel, maar daar gaat het niet om.
[..]
Nee, dat is het niet.
Hij ontwikkelt zich goed moet ik zeggenquote:Op zondag 8 september 2019 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Charles zo goed was had hij ruim voorbij de helft van het seizoen waar we nu zitten al mijlenver vòòr Max gestaan in het kampioenschap. Hij rijdt immers in de betere auto.
Dat is Albon.quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was dit albon.quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ferrari verneukte het e.e.a, maar Leclerc heeft ook fouten gemaakt in Baku en Duitsland.quote:
Max met een gele T-cam ja?quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
En Max nam (welliswaar wijd) gewoon de bocht terwijl Sainz helemaal naar buiten reed. Ik vond het er behoorlijk agressief uitzien.
[afbeelding ]
Ahh ok, had niet alles teruggelezen, excuusquote:Op zondag 8 september 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja was een vergelijking tussen Max-Leclerc Oostenrijk en Sainz-Albon vandaag
lezen en teruglezen, de tip van zondagquote:Op zondag 8 september 2019 18:13 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Max met een gele T-cam ja?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |