abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 01:12:35 #1
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188841714


SMOELENBOEK / VOORSTELTOPIC

Deel 1: ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
Deel 2: ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2

Veel ESF-ers hebben zich al voorgesteld en wat meer over zichzelf verteld. Hier verder!

Omdat het leuk is om iets meer te weten van de mensen met wie je soms al jaren hier in ESF klept / ruziet / het eens bent / zeikt / lacht / zeurt / hysterisch vlagwappert / het oneens bent / juicht / jankt etcetera. Het werkt meestal wel sfeerverhogend als je iets meer een beeld hebt bij een username, dus voor wie dat leuk vindt, stel je hier even voor als nieuweling of na al die jaren! Vertel gewoon wat je kwijt wilt en/of vul bv ook onderstaande lijstje in, of een deel ervan.

-------
Copy/paste vragenlijstdingetje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[b]Naam:[/b] -
[b]Leeftijdscategorie:[/b] -
[b]Regio:[/b] -

[b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] -
[b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] -
[b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] -
[b]Favoriete ESF-user:[/b] -

[b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] -

[b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] -
[b]Kan je koken:[/b] -
[b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] -
[b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] -
[b]Ik word erg gelukkig van:[/b] -
[b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] -
[b]Favo film(s):[/b] -

[b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] -

[b]FOTO, optioneel:[/b] -

[b]Favoriete ESF-gif:[/b] -


[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan9 op 11-11-2022 14:38:57 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 01:13:12 #2
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188841718
Game on. ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 01:14:18 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188841720
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 23:56 schreef ReMiLa het volgende:
Naam: - ReMiLa.
Leeftijdscategorie: -37
Regio: - Noord-Oost Nederland

Kijkt het songfestival sinds: -Ik me kan herinneren. Alleen de laatste jaren voor Anouk wat minder gekeken. Ook wegens alle 'circusacts' en het naar mijn idee politieke stemmen. Vanaf Anouk weer enthousiast aangehaakt.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Hemel & Aarde en Euphoria. Mogen het er ook 3 zijn? En Arcade ook. ;)
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Wat een heerlijk stelletje gelijkgestemde enthousiastelingen. Ook vind ik het supertof dat Sietse en zijn team meelezen voor ideeën. Wat sympathiek!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Nog niks
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee maar ben van plan om kaarten te scoren voor 2020.
Favoriete ESF-user: -Ik lees pas sinds mei mee dus ik ken nog niet zoveel mensen.

Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds mei.

Naast het Songfestival vind ik leuk: -Zelf zingen, mijn werk als psycholoog/trainer, mijn gezin, lezen, series kijken, theater, buiten zijn, sporten, stedentrip, etc..
Kan je koken: -Een beetje.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - kortzichtigheid, vooroordelen en tunnelvisie, mensen die alleen over zichzelf praten.
Ik word erg gelukkig van: - open minded en empathische mensen.
Favo (Netflix)serie('s): - La Casa de papel, Bonusfamiljen, Friends, How I met your mother, Breaking bad, Game of thrones, The Crown, Homeland, Outlander, Glee.
Favo film(s): - The Notebook, The bodyguard, Dirty dancing, Grease, Zwartboek, Nothing hill, As it is in heaven, Forrest gump, The shawshank redemption, la vita e Bella, Good will hunting

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik heb er zin in om met gelijkgestemde songfestival liefhebbers te forummen. Mijn man heeft er helaas niks mee dus hopelijk kan ik hier lekker kletsen. ♥️
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 00:11 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Al vanaf de aanloop naar het ESF volg ik hier alles mee, maar omdat ik me al op zoveel sites begeef leek me deelname hier niet echt verstandig.

Ik kwam erachter dat Aoibhin, die ik altijd tegenkom in het Songfestival topic op MusicMeter, hier ook bivakkeert.

Jullie enthousiasme is geweldig en regelmatig wilde ik me mengen in de discussies. Maar oh, wat kon ik mezelf tegenhouden en daarmee voorkomen niet meer achter mijn toetsenbord vandaan te komen.

Al sinds 1980 volg ik het festival intensief (ik was toen tien jaar) en ken aardig wat mensen die ook fan zijn. Het past niet helemaal in mijn 'alledaagse muzieksmaak' en het verrast veel mensen telkens weer dat ik zo enorm houd van het ESF.

En nu ben ik dan toch hier. Ik heb nog steeds het voornemen het heel rustig aan te doen hier. Of me dat gaat lukken? Mogen jullie over een tijd gaan zeggen
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 8 september 2019 @ 10:06:08 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188843229
Welkom voorstellers ^O^ Mooi dat we inmiddels aan deel drie zitten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188844248
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 00:11 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Al vanaf de aanloop naar het ESF volg ik hier alles mee, maar omdat ik me al op zoveel sites begeef leek me deelname hier niet echt verstandig.

Ik kwam erachter dat Aoibhin, die ik altijd tegenkom in het Songfestival topic op MusicMeter, hier ook bivakkeert.

Jullie enthousiasme is geweldig en regelmatig wilde ik me mengen in de discussies. Maar oh, wat kon ik mezelf tegenhouden en daarmee voorkomen niet meer achter mijn toetsenbord vandaan te komen.

Al sinds 1980 volg ik het festival intensief (ik was toen tien jaar) en ken aardig wat mensen die ook fan zijn. Het past niet helemaal in mijn 'alledaagse muzieksmaak' en het verrast veel mensen telkens weer dat ik zo enorm houd van het ESF.

En nu ben ik dan toch hier. Ik heb nog steeds het voornemen het heel rustig aan te doen hier. Of me dat gaat lukken? Mogen jullie over een tijd gaan zeggen
Jaaaaaa je hebt toch maar een account aangemaakt! :D *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188849382
quote:
Jaaaaaa je hebt toch maar een account aangemaakt! :D *O*
Kon natuurlijk niet uitblijven. Hoe vaak ik niet op het punt heb gestaan mee te zenuwen over of Duncan wel of niet zou gaan winnen en mijn voorkeur voor Rotterdam.

Nou ja, dat weet je wel van de andere site.

Hier is het nog even mijn weg zien te vinden, maar ik kan nu in elk geval reageren mocht ik willen.

Ik zal binnenkort dat lijstje eens invullen
pi_188851818
Welkom nieuwe mensen w/
~The present is all there is~
  zondag 8 september 2019 @ 21:11:13 #8
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188853369
Oeh, deel 3 al. ^O^

Welkom aan alle nieuwelingen! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zondag 8 september 2019 @ 21:13:10 #9
368283 ato
pi_188853392
Welkom w/
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 11 september 2019 @ 16:31:16 #10
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_188897340
Dank voor de hartelijke welkom-berichten. :-D
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_190318515
Naam: - koffieleuk :W
Leeftijdscategorie: - 22
Regio: - Noord Nederland

Kijkt het songfestival sinds: - Ik denk rond 2012, maar pas sinds 2015 ben ik het voorseizoen gaan volgen.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Op dit moment zijn dat Estland 2009 (Urban Symphony - Rändajad) en Italië 1964 (Gigliola Cinquetti - Non ho l'eta), maar er zijn nog zo veel mooie natuurlijk! O+ O+
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Jullie enthousiasme!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Teveel enthousiasme maakt het meelezen er niet gemakkelijker op :N
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Helaas niet!
Favoriete ESF-user: - Tot nu toe vind ik jullie alemaal even leuk ;)

Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds vandaag! Heb speciaal hiervoor een account aangemaakt.

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Muziek luisteren, het volgen van sommige sporten, internetten, skiën en puzzelen.
Kan je koken: - Als het niet een onbijtje of broodjes betreft, kun je mij beter niet vragen.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Ben er nog niet uit.
Ik word schijtchagrijnig van: - Klootzakken.
Ik word erg gelukkig van: - Mensen die elkaar helpen, goede muziek en de natuur.
Favo (Netflix)serie('s): - Series kijken doe ik veel te weinig, maar ik kan Avatar, Suits en Orange Is The New Black wel waarderen.
Favo film(s): - Schindler's List, Shawshank Redemption en One Flew over the Cuckoo's Nest.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik ben al een tijdje aan het meelezen, maar kan niet wachten om gezellig mee te te posten! ;)

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: - Niet echt een favoriet, maar deze is wel geinig.

Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_190318579
Welkom koffieleuk *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 7 december 2019 @ 23:38:06 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_190320239
Welkom koffieleuk :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 december 2019 @ 00:51:27 #14
163650 Greys
pi_190320966
Welkom en wat leuk dat je je even voorstelt!

Post lekker mee waar je wilt! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 december 2019 @ 03:24:45 #15
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190321661
Aangzien ik niet kan wijzigen in een gesloten topic.

Naam: Sara
Leeftijdscategorie: 40
Regio: Wuustwezel (B)

Kijkt het songfestival sinds: geen idee
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Lass die Sonne in dein Herz (hoogste volume op zondagmorgen. Ah the memory), Love in Rewind en Adio.
Ik vind leuk aan ESF-forum: de sfeer
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: spammers en zuigers
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nope
Favoriete ESF-user: jullie allemaal

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds 2005 als sararaats.

Naast het Songfestival vind ik leuk: HANDBOOGSCHIETEN, slapen, mijn familie, Zuid Afrika, extreme sporten, Blankenberge, De Panne
Kan je koken: behoorlijk.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: lesbisch
Ik word schijtchagrijnig van: wisselende plannen, zeurpieten, ...
Ik word erg gelukkig van: handboogschieten, Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje. Vooral Doukje omdat ze me aan mezelf doet denken qua deugenietenstreken. Frasier de superpoes
Favo (Netflix)serie('s): extreme sporten
Favo film(s): horror en comedy vooral met Leslie Nielsen

Wat ik tot slot nog kwijt wil: jaaaaaaaaa Nederland wint ESC in het jaar dat ik 40 werd

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinnenmutske op 15-12-2019 01:34:03 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 december 2019 @ 15:02:02 #16
163650 Greys
pi_190328180
Leuk dat je het weer ingevuld hebt, en welkom ga ik nu niet roepen aangezien je er al heel lang bent met je andere naam. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 22:49:41 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190427623
Ik heb deze nog niet ingevuld dus misschien ook wel leuk om even te doen :D

Naam: Moira.
Leeftijdscategorie: 27
Regio: Midden-Nederland

Kijkt het songfestival sinds: Echt het volgen met ESF hier op FOK! sinds 2013, mijn allereerste grote FOK!meet was de halvefinaleHenkmeet met Anouk in 2013, sindsdien ook steeds verliefder geworden op dit hoekje van FOK! en het ESF zelf O+ Voor die tijd heb ik ook wel regelmatig het ESF gekeken, vroegah met het gezin met scorelijstjes op de bank, maar daar heb ik inhoudelijk weinig van onthouden.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Lie to me (Mikolas Josef) & Arcade (Duncan Laurence)
Ik vind leuk aan ESF-forum: De ontzettend fijne sfeer die iedereen hier met zich meebrengt O+
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Misschien soms mensen die bovenstaande niet voelen?
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee maar 12&16 mei 2020 wel :o *O*
Favoriete ESF-user: Dit kan oprecht niemand anders dan @Greys zijn _O_ Ik zal dat maar kort houden want ik durf niet nog meer veren in haar reet te steken dan erbij passen :D Maar niemand anders dan de ESF Queen _O_ Wat zij allemaal doet en betekent en weet te fiksen voor dit prachtige hoekje FOK! _O_ Ook in de jaren dat ze tussendoor effe geen mod was _O_ Maar daar plukken wij hier nu allemaal de vruchten van _O_ Dankzij Greys _O_ (sorry, werd toch nog ff proppen :@ )

Hoe lang ben je al op FOK!: Ruim 10 jaar :Y Mijn eerste account is van april 2009, daarmee raakte ik als 17-jarige verslaafd aan FOK! :@ Dit account is van januari 2010 en in die jaren heb ik veel toffe mensen (waaronder mijn toekomstige echtgenoot) leren kennen O+

Naast het Songfestival vind ik leuk: Wie is de Mol? O+ En katten O+ En Rummikub O+ :D
Kan je koken: Ik heb oprecht een schijthekel aan koken :@ Maar als ik me daar (zelden) overheen zet kan ik het op zich wel.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hetero
Ik word schijtchagrijnig van: Echt heel veel dingen :@
Ik word erg gelukkig van: (Het) ESF en de mensen hier O+ Katten O+ Mijn thuis O+
Favo (Netflix)serie('s): That 70s Show, Rick & Morty, nog meer die ik me ff niet herinner
Favo film(s): Harry Potter 1-8, alles met Matt Damon, nog meer die ik me ff niet herinner.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Hallo O+

FOTO, optioneel: Kom maar gewoon naar een meet *O*

Favoriete ESF-gif:

maar er zijn nog wel mooiere van @murp :D O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 14-12-2019 12:29:00 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 23:43:59 #18
163650 Greys
pi_190428825
|:) O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190449285
Naam: ReizigerZonderDoel
Leeftijdscategorie: 33 jaar
Regio: Zuid-Nederland

Kijkt het songfestival sinds: 1994, maar dat was zonder mij ervan bewust te zijn wat voor een soort amusementsshow dat het Songfestival eigenlijk is. Dat was bij de editie van 1996 al wel anders. Daaraan zijn mijn herinneringen dus helderder.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: 'Fiumi di parole' (1997) en 'L'oiseau en l'enfant' (1977).
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het lijkt mij erg leuk om in contact te zijn met aardige mensen met een gemeenschappelijke interesse. Het lijkt mij hierbij leuk om inzichten en informatie uit te wisselen over de eerstkomende editie van het ESF.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik heb tot op heden over het forum geen klachten.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee
Favoriete ESF-user: ReizigerZonderDoel

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds net.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Op reis gaan (voornamelijk naar bestemmingen binnen Europa, pubquizen, veel interesse in de historie van architectuur/urbanisatie/geografie.
Kan je koken: Nee
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: De relevantie van deze vraag hier ontgaat mij eerlijk gezegd totaal.
Ik word schijtchagrijnig van: Mimespelers, inperking van de vrijheid van meningsuiting.
Ik word erg gelukkig van: Het voorjaar, het ontdekken van nieuwe plekken met monumenten, toeristische attracties e.d.
Favo (Netflix)serie('s): Geen.
Favo film(s): 'Het Zakmes', 'The Name of the Rose'.

[ Bericht 0% gewijzigd door ReizigerZonderDoel op 15-12-2019 10:24:37 (slordige typefout) ]
C'est une chanson simple que je te donne
Aussi facile qu'elle est tendre
Tu sais ce sont parfois les mots très simples
Les plus difficiles à entendre
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2019 @ 13:25:29 #20
163650 Greys
pi_190453340
Welkom! :)

En ach, de kan je koken en Netflix vragen zijn ook niet heel relevant. Iedereen vult lekker in wat ie wel en niet kwijt wil, niks verplicht. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190633443
@Moira. Ik heb ook een schijthekel aan koken *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  PR en moderator dinsdag 24 december 2019 @ 21:23:26 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190635194
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 19:13 schreef GeorgeM het volgende:
@:Moira. Ik heb ook een schijthekel aan koken *O*
Wow soulmates _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190652400
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wow soulmates _O_
:D *;
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190897678
Naam: -Tita Toverheks
Leeftijdscategorie: -59 maar van binnen 30 hoor :P
Regio: - AMSTERDAM

Kijkt het songfestival sinds: -mijn vroege jeugd mijn moeder hielt de standen bij was altijd een feestje
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Conchita Wurst Rise like a Phoenix ( toen lag ik heel slecht in ZK maar keek samen met verpleegsters naar EFS dus hele warmen gevoelens erbij, en Alexander Rybak fairytale
Ik vind leuk aan ESF-forum: - het commentaar het leuk om gaan met elkaar
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - helemaal niets alle topics zijn top
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: -nee en zal het ook niet willen op tv zie je het toch het beste
Favoriete ESF-user: - Ibenny maar die heb ik eens mogen aanraken lieve jongen

Hoe lang ben je al op FOK!: -heel lang

Naast het Songfestival vind ik leuk: -Kleindochter en in maart a.s. een kleinzoon erbij *O*
Kan je koken: - Ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -Kleindochter AJAX en andere sporten, muziek, netflix handwerken
Ik word schijtchagrijnig van: - ben nooit sjaggie
Ik word erg gelukkig van: - kleindochter AJAx *O*
Favo (Netflix)serie('s): - te veel om op te noemen, Maar Derek al 40 keer gezien blijft geweldig Ricky Gervais een aanrader
Favo film(s): - Pulp Fiction

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - ik ben al heel lang Fokker en lurk elk jaar altijd hier mee, altijd gezellig en nu af en toe ook wat posten

FOTO, optioneel: - mijn AVA

Favoriete ESF-gif: - Heb ik niet misschien kan een Mod er een leuke bij plaatsen :*



P.S heb af en toe in verleden wel eens wat gepost hier maar ga nu een beetje los :@

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 05-01-2020 22:51:45 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 januari 2020 @ 22:39:49 #25
163650 Greys
pi_190897756
Gezellig, heksie, dat je hebt ingevuld! En wat spannend, bijna nog een kleinkind erbij! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190897796
[quote]14s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef Greys het volgende:
Gezellig,

Dank je Greys :* , kan jij een gifje bij mijn post neer plempen ik kwam toevallig in dit topic terecht en dacht ach ff van mijn bezemsteel af en invullen maar
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 januari 2020 @ 22:52:31 #27
163650 Greys
pi_190898013
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:41 schreef Toverheks het volgende:

Dank je Greys :* , kan jij een gifje bij mijn post neer plempen ik kwam toevallig in dit topic terecht en dacht ach ff van mijn bezemsteel af en invullen maar
Tuurlijk! Done. Vind je het wat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190899293
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk! Done. Vind je het wat?
_O- _O- Greys bij de vraag hi ho bi dacht ik hobby`s whaaaaaaaaaaa ik ben hetero _O-
Geweldig schat DJW O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190937316
Naam: -Jim
Leeftijdscategorie: -42
Regio: -limburg

Kijkt het songfestival sinds: -1998
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -euphoria en arcade
Ik vind leuk aan ESF-forum: -geen haat
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -nikkes
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: -ja semi finale in Düsseldorf met de 3js
Favoriete ESF-user: -nog niet achter

Hoe lang ben je al op FOK!: -maart 2019

Naast het Songfestival vind ik leuk: -series familie shoppen uitgaan
Kan je koken: -ja maar vaak geen zin in😁
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -ho
Ik word schijtchagrijnig van: -luie mensen
Ik word erg gelukkig van: -mijn vriend
Favo (Netflix)serie('s): -orange is the new black, 13 respons why
Favo film(s): -the goonies🤣

Wat ik tot slot nog kwijt wil: -hoop hier nog lang rond te blijven hangen en wat meer mensen te leren kennen

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: -
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 januari 2020 @ 16:10:52 #30
163650 Greys
pi_190937327
Leuk wat meer over je te weten en fijn dat je het hier zo naar je zin hebt! O+ w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 mei 2020 @ 18:09:14 #31
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_192960461
Naam: usagi
Leeftijdscategorie: Eind 40
Regio: Omgeving Amsterdam
Kijkt het songfestival sinds: In elk geval 1982. En nog een kleine familieruzie veroorzaakt omdat ik de 12" voor mijn verjaardag wou hebben, maar je had het singeltje toch al. Ik heb de 12" nog steeds :)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Nije ljubav stvar, Molitva, Senhora do mar (Negras águas), C'est le dernier qui a parlé qui a raison. Oh, wacht er werden er maar 2 gevraagd
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het saamhorigheidsgevoel en dat iedereen elkaar in z`n waarde laat
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: niets eigenlijk
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: 2008, 2011 (finale) en 2020 zou de 3de keer worden
Favoriete ESF-user: Het is al zo vaak gezegd dat het bijna een cliché is, maar jullie zijn allemaal leuk
Hoe lang ben je al op FOK!: ; Als user een paar weken, maar lurk wel al lang mee
Naast het Songfestival vind ik leuk: : de Mol (BE), series, lezen, muziek.
Kan je koken:; Goed genoeg om mijzelf in leven te houden.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: he
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die de kantjes eraf lopen
Ik word erg gelukkig van: Dat ik flink ben afgevallen in de laatste 9 maanden.
Favo (Netflix)serie('s): Big little lies, Cold feet
Favo film(s): Van een film met Juliette Binoche kan ik erg blij worden.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 18:39:17 #32
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192960857
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 18:09 schreef usagi414 het volgende:
Naam: usagi
Leeftijdscategorie: Eind 40
Regio: Omgeving Amsterdam
Kijkt het songfestival sinds: In elk geval 1982. En nog een kleine familieruzie veroorzaakt omdat ik de 12" voor mijn verjaardag wou hebben, maar je had het singeltje toch al. Ik heb de 12" nog steeds :)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Nije ljubav stvar, Molitva, Senhora do mar (Negras águas), C'est le dernier qui a parlé qui a raison. Oh, wacht er werden er maar 2 gevraagd
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het saamhorigheidsgevoel en dat iedereen elkaar in z`n waarde laat
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: niets eigenlijk
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: 2008, 2011 (finale) en 2020 zou de 3de keer worden
Favoriete ESF-user: Het is al zo vaak gezegd dat het bijna een cliché is, maar jullie zijn allemaal leuk
Hoe lang ben je al op FOK!: ; Als user een paar weken, maar lurk wel al lang mee
Naast het Songfestival vind ik leuk: : de Mol (BE), series, lezen, muziek.
Kan je koken:; Goed genoeg om mijzelf in leven te houden.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: he
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die de kantjes eraf lopen
Ik word erg gelukkig van: Dat ik flink ben afgevallen in de laatste 9 maanden.
Favo (Netflix)serie('s): Big little lies, Cold feet
Favo film(s): Van een film met Juliette Binoche kan ik erg blij worden.
Leuk dat je het hebt ingevuld, en nog van harte welkom!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2020 @ 20:10:59 #33
163650 Greys
pi_192962480
Wat leuk! Dank je voor het invullen en wat supertof om te lezen over je blijheid vanwege het afvallen! Mag je ook heel trots op zijn! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 mei 2020 @ 20:15:38 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192962573
Welkom usagi ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter dinsdag 5 mei 2020 @ 22:16:19 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_192965235
Welkom usagi! Ik moet altijd aan “unagi” denken als ik je username lees en dan krijg ik zin in sushi. :9~

Het ESF is het waard om een familieruzie over te hebben. _O_
En superknap dat je in zo’n korte tijd veel bent afgevallen! Veel plezier hier!
  maandag 11 mei 2020 @ 14:01:18 #36
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_193064998
Naam: Pindakaas
Leeftijdscategorie: begin 20
Regio: ergens tussen Arnhem en de Achterhoek in

Kijkt het songfestival sinds: mijn hele leven al, maar ben het echt begonnen te volgen rond 2011/2012. Daarvoor was ik meer geïnteresseerd in het Junior Songfestival :@
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Diggiloo Diggiley (Zweden 1984) en Spirit in the Sky (Noorwegen 2019) *O*
Ik vind leuk aan ESF-forum: Weet ik nog niet... dit is de eerste keer dat ik in dit topic ben!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ik had bij de family show van de halve finale kunnen zijn (had kaartjes en alles), maar een zeker virus moest zonodig roet in het eten gooien ;( :'(

Hoe lang ben je al op FOK!: Ik heb vorig jaar voor de Top 2000-topics een account aangemaakt. Nu vind ik het Songfestival ook leuk, dus dan kan ik 'm ook hiervoor gebruiken :)

Naast het Songfestival vind ik leuk: oude muziek, cartoontekenen, de natuur, geschiedenis
Kan je koken: Ja, maar vooral simpele gerechten zoals pasta, rijst en tosti's :Y)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Nog geen idee eigenlijk.
Ik word schijtchagrijnig van: ov-vertragingen, dat tegenwoordig haast alles uitgesteld of afgezegd moet worden :(
Ik word erg gelukkig van: wandelen in de natuur, zonsopgangen en -ondergangen, het Songfestival
Favo series en films: Ik kijk eigenlijk heel weinig series, en van de dingen die ik heb gekeken is er ook weinig blijven 'hangen' eigenlijk. Ik hou daarnaast wel heel veel van tekenfilms :@

Favoriete ESF-gif: https://tenor.com/7AwU.gif
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 15:30:55 #37
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193066537
Stom hé, we hadden bij het songfestival kunnen zijn deze week. :{ ;(

Welkom in ESF iig. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 11 mei 2020 @ 15:32:48 #38
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193066568
Welkom usagi en Pindakaas *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 11 mei 2020 @ 15:35:33 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193066613
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:30 schreef ijs_beer het volgende:
Stom hé, we hadden bij het songfestival kunnen zijn deze week. :{ ;(

Welkom in ESF iig. *O*
Helaas pindakaas :@
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 11 mei 2020 @ 15:35:51 #40
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193066619
Welkom in ESF :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193071707
Welkom in ESF Usagi en Pindakaas! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter maandag 11 mei 2020 @ 21:37:22 #42
87554 Cee
Welluk?
pi_193072813
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Diggiloo Diggiley (Zweden 1984)
_O_

Welkom! Ik (her)ken je nog van de Top 2000 topics eind vorig jaar.

Ooit gaan we met z’n allen naar een ESF show en dan wordt het een feest als nooit tevoren. Met nóg betere liedjes. w/
  maandag 11 mei 2020 @ 22:49:27 #43
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193074318
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:37 schreef Cee het volgende:
Ooit gaan we met z’n allen naar een ESF show en dan wordt het een feest als nooit tevoren. Met nóg betere liedjes. w/
YOU GO GIRL *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193075081
Welkom in ESF Usagi en Pindakaas! w/
~The present is all there is~
  dinsdag 12 mei 2020 @ 12:08:48 #45
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_193080986
Dankjewel allemaal O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 mei 2020 @ 14:32:24 #46
163650 Greys
pi_193083065
Wat leuk! En welkom! O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197223557
Naam: Anthony
Leeftijdscategorie: 46
Regio: Zuid limburg

Kijkt het songfestival sinds: 1982
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, Arcade
Ik vind leuk aan ESF-forum: Lekker met gelijkgestemden praten over het songfestival
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: kissebissen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: telt melodifestivalen ook?!
Favoriete ESF-user: allemaal

Hoe lang ben je al op FOK!: aantal jaren. Tijdens het afgelopen songfestival meer gepost in aanloop naar finale....erg leuk!

Naast het Songfestival vind ik leuk: Madonna, muziek, conceerten, uit eten, mijn hond Max
Kan je koken: van woede als griekenland en Cyprus elkaar weer punten geven
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: hypocriete mensen
Ik word erg gelukkig van: rust, mijn hondje, partner, vakantie
Favo (Netflix)serie('s): geen
Favo film(s): call me by your name

Wat ik tot slot nog kwijt wil: hopelijk komt nederland weer goed voor de dag komend jaar met een top 3 notering.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 5 januari 2021 @ 13:14:21 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_197223622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef drxanax het volgende:
Naam: Anthony
Leeftijdscategorie: 46
Regio: Zuid limburg

Kijkt het songfestival sinds: 1982
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, Arcade
Ik vind leuk aan ESF-forum: Lekker met gelijkgestemden praten over het songfestival
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: kissebissen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: telt melodifestivalen ook?!
Favoriete ESF-user: allemaal

Hoe lang ben je al op FOK!: aantal jaren. Tijdens het afgelopen songfestival meer gepost in aanloop naar finale....erg leuk!

Naast het Songfestival vind ik leuk: Madonna, muziek, conceerten, uit eten, mijn hond Max
Kan je koken: van woede als griekenland en Cyprus elkaar weer punten geven
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: hypocriete mensen
Ik word erg gelukkig van: rust, mijn hondje, partner, vakantie
Favo (Netflix)serie('s): geen
Favo film(s): call me by your name

Wat ik tot slot nog kwijt wil: hopelijk komt nederland weer goed voor de dag komend jaar met een top 3 notering.
Welkom drxanax :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 januari 2021 @ 13:42:57 #49
163650 Greys
pi_197224170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef drxanax het volgende:
Kan je koken: van woede als griekenland en Cyprus elkaar weer punten geven
Hardop gelachen _O-

Bedankt voor het invullen, leuk! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 januari 2021 @ 13:51:26 #50
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197224361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef drxanax het volgende:
Naam: Anthony
Leeftijdscategorie: 46
Regio: Zuid limburg

Kijkt het songfestival sinds: 1982
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, Arcade
Ik vind leuk aan ESF-forum: Lekker met gelijkgestemden praten over het songfestival
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: kissebissen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: telt melodifestivalen ook?!
Favoriete ESF-user: allemaal

Hoe lang ben je al op FOK!: aantal jaren. Tijdens het afgelopen songfestival meer gepost in aanloop naar finale....erg leuk!

Naast het Songfestival vind ik leuk: Madonna, muziek, conceerten, uit eten, mijn hond Max
Kan je koken: van woede als griekenland en Cyprus elkaar weer punten geven
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: hypocriete mensen
Ik word erg gelukkig van: rust, mijn hondje, partner, vakantie
Favo (Netflix)serie('s): geen
Favo film(s): call me by your name

Wat ik tot slot nog kwijt wil: hopelijk komt nederland weer goed voor de dag komend jaar met een top 3 notering.
Leuk dat er weer iemand zich voorstelt :) En nu dan ook officieel welkom ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 16:45:08 #51
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197387249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef drxanax het volgende:
Naam: Anthony
Leeftijdscategorie: 46
Regio: Zuid limburg

Kijkt het songfestival sinds: 1982
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, Arcade
Ik vind leuk aan ESF-forum: Lekker met gelijkgestemden praten over het songfestival
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: kissebissen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: telt melodifestivalen ook?!
Favoriete ESF-user: allemaal

Hoe lang ben je al op FOK!: aantal jaren. Tijdens het afgelopen songfestival meer gepost in aanloop naar finale....erg leuk!

Naast het Songfestival vind ik leuk: Madonna, muziek, conceerten, uit eten, mijn hond Max
Kan je koken: van woede als griekenland en Cyprus elkaar weer punten geven
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: hypocriete mensen
Ik word erg gelukkig van: rust, mijn hondje, partner, vakantie
Favo (Netflix)serie('s): geen
Favo film(s): call me by your name

Wat ik tot slot nog kwijt wil: hopelijk komt nederland weer goed voor de dag komend jaar met een top 3 notering.
Oh ik had dit gemist. :o Van harte welkom!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197390690
Welkom @drxanax *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_197390828
@drxanax van harte welkom! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 januari 2021 @ 19:40:31 #54
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197391024
@drxanax van harte welkom.

Hebben jullie de finale nog gehaald ?
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_197391583
Welkom @drxanax *O* *O* *O*
pi_197484137
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef usagi414 het volgende:
@:drxanax van harte welkom.

Hebben jullie de finale nog gehaald ?
horen we komende zondag :)
pi_197506261
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:41 schreef drxanax het volgende:

[..]

horen we komende zondag :)
Welkom!
~The present is all there is~
pi_197563877
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)

quote:
Naam: Vera
Leeftijdscategorie: 27
Regio: Midden-Nederland

Kijkt het songfestival sinds: 1998
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Arcade en nog heel veel meer
Ik vind leuk aan ESF-forum: het praten met andere fans over dit geweldige festival. En dat de organisatie op dit forum meeleest en met de fans praat, dat vind ik ook erg tof!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: ik moet nog een beetje uitzoeken hoe het werkt
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ik heb kaarten voor de tweede halve finale, hopelijk kunnen we er bij zijn!
Favoriete ESF-user: Jullie allemaal O+

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds vandaag. Ik heb lange tijd al in mijn hoofd gehad om me aan te melden voor dit forum en het is er nu dan eindelijk van gekomen!

Naast het Songfestival vind ik leuk: sporten, gitaarspelen, gamen, reizen, dieren verzorgen
Kan je koken: tweepansgerechten
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: onbekend
Ik word schijtchagrijnig van: 't is wel een beetje erg, maar: later eten dan gepland, ik word daar zo hangry van.
Ik word erg gelukkig van: ESF, vrienden, dieren, muziek, sneeuw
Favo (Netflix)serie('s): Glee, Orange is the New Black. Moet me nodig weer eens verdiepen in het huidige netflix aanbod!
Favo film(s): feel good films, romcoms, dansfilms

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Het lijkt me super leuk om hier met jullie mee te praten en andere ESF liefhebbers te leren kennen


[ Bericht 6% gewijzigd door Veravision op 22-01-2021 00:52:16 (typfouten) ]
Hey, sing your heart out boy, for all the people great and small
  PR en moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 01:18:23 #59
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197564339
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Wat leuk, welkom! *O* w/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 22 januari 2021 @ 06:23:26 #60
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197565843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Jaaaaa Glee leeuuukk!!! *O* *O*

Welkom O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197565940
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Goedemorgen, Welkom *O* *O* *O*
  ESF Reporter vrijdag 22 januari 2021 @ 06:54:59 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_197565977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Heyyy welkom Veravision! w/ Veel plezier hier en als er vragen zijn, stel ze gerust!
En YES aan je hangryness, ik háát het als ik al 5 minuten later dan gepland kan eten, dan rámmel ik. _O-
pi_197566321
Hé hoi Veravision.. jij ook hier ;) ha ha
Welkom
pi_197567216
Welkom @Veravision *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 10:02:49 #65
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197567792
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Hoi! Van harte welkom!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197568979
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Welkom O+
Ben niet echt een Netflix-fanaat, maar Queen's Gambit en The Crown raad ik zeker aan!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:14:49 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197570055
Leuk dat je jezelf voorstelt @Veravision Welkom ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 januari 2021 @ 12:41:40 #68
39237 crew  H_T
2733
pi_197570437
Je eerste post is in elk geval gelukt :) Welkom @Veravision *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 12:52:32 #69
375570 crew  Cyan9
pi_197570575
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Welkom! *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_197572443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:47 schreef Veravision het volgende:
Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen aan iedereen :)
[..]

Welkom Veravision :B
~The present is all there is~
pi_197640798
Dank voor het warme welkom iedereen! O+
Hey, sing your heart out boy, for all the people great and small
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 januari 2021 @ 10:13:14 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_197646627
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:43 schreef Veravision het volgende:
Dank voor het warme welkom iedereen! O+
Misschien had je het al gezien, maar we hebben een superhandige ESF-agenda :)

ESF / ESF Agenda 2021

Zaterdag is een drukke dag, want dan staan de volgende rondes op de planning:

quote:
[F] Finale Frankrijk
C'est vous qui décidez!

[H] Halve finale Litouwen
Pabandom i¨ Naujo!

[H] Heat 3 Noorwegen
Melodi Grand Prix
Voor elk van die landen staat alvast een topic klaar. In het topic voor zo'n land wordt op de avond zelf een linkje gedeeld waar je de show kunt bekijken en kun je gezellig meeposten :) Ik denk dat het Frankrijk-topic het drukste gaat worden omdat dat een finale is en de andere twee niet, maar je mag natuurlijk zelf kiezen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198951517
Hoi! Omdat ik net nieuw ben op het forum, stel ik me ook even voor! 😁

Naam: NailQueen
Leeftijdscategorie: 26
Regio: Noord-Nederland. Ik heb helaas nog geen mensen uit deze regio voorbij zien komen😕

Kijkt het songfestival sinds: Officieel sinds 2009, na jarenlang het junior songfestival te hebben gekeken. En sinds 2015 pas echt een fan geworden!
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: My Number One (Helena Paparizou, Griekenland 2005) en Grande Amore (Il Volo, Italië 2015). Van beide artiesten ben ik ook groot fan van geworden!😍 (Ik vind het ook zo leuk dat Helena er dit jaar bij is in Rotterdam!😍😍)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat het alle songfestivalfans bij elkaar brengt!🥰.Ik ben jarenlang een stille/
anonieme fan geweest maar sinds een paar jaar probeer ik wat meer fans te ontmoeten. En dat vind ik nog veel leuker.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik was bang dat jullie een hecht groepje met elkaar waren en daar wilde ik niet tussenkomen (Slechte ervaringen mee...). Maar ik merk dat dat vooral in de slowchat is.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet. Ook niet voor 2020😕
Favoriete ESF-user: Ik ben hier nog niet zo lang

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds een paar weken ben ik een beetje aan het rondneuzen en uitzoeken hoe dit forum werkt. Vandaag heb ik me aangemeld.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Wie is de mol/De mol (NL/BE), Rupauls drag race, nail art, reizen, festival/concerten bezoeken.
Kan je koken: Als er de tijd voor heb, vind het best leuk. En anders is de oven mijn beste vriend.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Langzame mensen in het verkeer en mensen die al een mening/oordeel klaar hebben zonder zich ergens in te verdiepen.
Ik word erg gelukkig van: Songfestival, muziek, vrienden, series, dieren.
Favo (Netflix)serie('s): Rupauls Drag Race, Glee, Once Upon a Time, Friends. Maar ik ben nog opzoek naar een nieuwe serie.

Favo film(s): Heb ik niet. Kijk ook weinig films eigenlijk..

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Wat gaaf dat er een forum voor songfestivalliefhebbers is! Het lijkt me erg leuk om met jullie te praten en elkaar te leren kennen (Cliche I know..😆)

[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 11-04-2021 16:01:59 (Spelfouten en extra info toegevoegd) ]
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:20:18 #74
403253 Meke
after all this time? always.
pi_198952615
Leeuuk @NailQueen welkom!!! w/

Enne, dat groepje in de SC valt best mee als je eenmaal meepost, iedereen is altijd welkom O+ En ook heel veel gedeelde hobbies met jou van buiten het ESF zie ik, dus als je een keer wilt komen posten, vrees niet: iedereen wordt met open armen verwelkomd O+ En zo niet; ook goed, er zijn genoeg andere topics :D

PS: ben je al bijgekomen van de Good Girls Roast van twee weken geleden, WAT EEN DRAMA _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 22:30:07 #75
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198952894
Welkom op het forum @NailQueen !

Ook fan van nagellak ? :D
  ESF Reporter zaterdag 10 april 2021 @ 23:28:05 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_198954174
Hey hallo @NailQueen, welkom! w/ Kijk rustig rond en schroom niet om vragen te stellen, het #OpenUp principe is ook hier van kracht dus loop lekker de topics binnen! *O*
  zondag 11 april 2021 @ 00:22:45 #77
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_198954999
Welkom @NailQueen

Er zijn toch wel een aantal users hier uit het noorden (Friesland/Drenthe)

Voor de Mol is er ook een heel leuk gedeelte op FOK

En dit forum is net zo leuk als in de beschrijving van Meke.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 12:11:09 #78
375570 crew  Cyan9
pi_198958612
Kijk, meer mensen uit het noorden. 8-)

Welkom @NailQueen !
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 11 april 2021 @ 12:29:59 #79
39237 crew  H_T
2733
pi_198958899
Welkom NailQueen, leuk dat je er bent :) Vergeet niet dat iedereen hier ooit zijn/haar eerste post heeft gemaakt ;) Post mee waar je mee wil posten, en voel je vooral niet verplicht om naar topics te gaan waar je weinig mee hebt :)

En wat Meke ook al zegt: we hebben ook gedeelde interesses buiten het ESF om ;) De afgelopen weken heb ik genoeg ESF-ers gezien in de reeks over Op zoek naar Maria bijvoorbeeld :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198962737
Dankjulliewel voor het warme welkom!🥰

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:20 schreef Meke het volgende:
Leeuuk @:NailQueen welkom!!! w/

Enne, dat groepje in de SC valt best mee als je eenmaal meepost, iedereen is altijd welkom O+ En ook heel veel gedeelde hobbies met jou van buiten het ESF zie ik, dus als je een keer wilt komen posten, vrees niet: iedereen wordt met open armen verwelkomd O+ En zo niet; ook goed, er zijn genoeg andere topics :D

PS: ben je al bijgekomen van de Good Girls Roast van twee weken geleden, WAT EEN DRAMA _O- _O-
Ik heb seizoen 13 helaas nog niet gezien. Ik wacht eerst tot in het Nederland of op Netflix te zien is. Maar de UK versie kijk ik wel op mtv😍

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:30 schreef Momo het volgende:
Welkom op het forum @:NailQueen !

Ook fan van nagellak ? :D
Haha ja. Ik heb ook best veel van😋
pi_198963485
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:22 schreef usagi414 het volgende:
Welkom @:NailQueen

Er zijn toch wel een aantal users hier uit het noorden (Friesland/Drenthe)

Voor de Mol is er ook een heel leuk gedeelte op FOK

En dit forum is net zo leuk als in de beschrijving van Meke.
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
Kijk, meer mensen uit het noorden. 8-)

Welkom @:NailQueen !
Kijk daar ben ik blij mee! Moi allemaal! XD
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 20:26:43 #82
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198965972
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 17:24 schreef NailQueen het volgende:

[..]


[..]

Kijk daar ben ik blij mee! Moi allemaal! XD
Hai! Van harte welkom! Post gerust overal mee of maak een topic aan als je nog een bepaald onderwerp mist. w/

Wat is je favoriete inzending van dit jaar?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_198966134
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Hoi! Omdat ik net nieuw ben op het forum, stel ik me ook even voor! 😁

Naam: NailQueen
Leeftijdscategorie: 26
Regio: Noord-Nederland. Ik heb helaas nog geen mensen uit deze regio voorbij zien komen😕

Kijkt het songfestival sinds: Officieel sinds 2009, na jarenlang het junior songfestival te hebben gekeken. En sinds 2015 pas echt een fan geworden!
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: My Number One (Helena Paparizou, Griekenland 2005) en Grande Amore (Il Volo, Italië 2015). Van beide artiesten ben ik ook groot fan van geworden!😍 (Ik vind het ook zo leuk dat Helena er dit jaar bij is in Rotterdam!😍😍)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat het alle songfestivalfans bij elkaar brengt!🥰.Ik ben jarenlang een stille/
anonieme fan geweest maar sinds een paar jaar probeer ik wat meer fans te ontmoeten. En dat vind ik nog veel leuker.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik was bang dat jullie een hecht groepje met elkaar waren en daar wilde ik niet tussenkomen (Slechte ervaringen mee...). Maar ik merk dat dat vooral in de slowchat is.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet. Ook niet voor 2020😕
Favoriete ESF-user: Ik ben hier nog niet zo lang

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds een paar weken ben ik een beetje aan het rondneuzen en uitzoeken hoe dit forum werkt. Vandaag heb ik me aangemeld.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Wie is de mol/De mol (NL/BE), Rupauls drag race, nail art, reizen, festival/concerten bezoeken.
Kan je koken: Als er de tijd voor heb, vind het best leuk. En anders is de oven mijn beste vriend.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Langzame mensen in het verkeer en mensen die al een mening/oordeel klaar hebben zonder zich ergens in te verdiepen.
Ik word erg gelukkig van: Songfestival, muziek, vrienden, series, dieren.
Favo (Netflix)serie('s): Rupauls Drag Race, Glee, Once Upon a Time, Friends. Maar ik ben nog opzoek naar een nieuwe serie.

Favo film(s): Heb ik niet. Kijk ook weinig films eigenlijk..

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Wat gaaf dat er een forum voor songfestivalliefhebbers is! Het lijkt me erg leuk om met jullie te praten en elkaar te leren kennen (Cliche I know..😆)
Jaaa nog meer mensen uit het noorden! Nu al zin om te horen wie je favorieten van dit jaar zijn *O*
Vind het ook heel leuk dat Helena er dit jaar bij is! En schroom niet om gewoon in de SC te posten wanneer je maar wilt, daarvoor is ie bedoeld :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_198966497
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Hoi! Omdat ik net nieuw ben op het forum, stel ik me ook even voor! 😁

Naam: NailQueen
Leeftijdscategorie: 26
Regio: Noord-Nederland. Ik heb helaas nog geen mensen uit deze regio voorbij zien komen😕

Kijkt het songfestival sinds: Officieel sinds 2009, na jarenlang het junior songfestival te hebben gekeken. En sinds 2015 pas echt een fan geworden!
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: My Number One (Helena Paparizou, Griekenland 2005) en Grande Amore (Il Volo, Italië 2015). Van beide artiesten ben ik ook groot fan van geworden!😍 (Ik vind het ook zo leuk dat Helena er dit jaar bij is in Rotterdam!😍😍)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat het alle songfestivalfans bij elkaar brengt!🥰.Ik ben jarenlang een stille/
anonieme fan geweest maar sinds een paar jaar probeer ik wat meer fans te ontmoeten. En dat vind ik nog veel leuker.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik was bang dat jullie een hecht groepje met elkaar waren en daar wilde ik niet tussenkomen (Slechte ervaringen mee...). Maar ik merk dat dat vooral in de slowchat is.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet. Ook niet voor 2020😕
Favoriete ESF-user: Ik ben hier nog niet zo lang

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds een paar weken ben ik een beetje aan het rondneuzen en uitzoeken hoe dit forum werkt. Vandaag heb ik me aangemeld.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Wie is de mol/De mol (NL/BE), Rupauls drag race, nail art, reizen, festival/concerten bezoeken.
Kan je koken: Als er de tijd voor heb, vind het best leuk. En anders is de oven mijn beste vriend.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Langzame mensen in het verkeer en mensen die al een mening/oordeel klaar hebben zonder zich ergens in te verdiepen.
Ik word erg gelukkig van: Songfestival, muziek, vrienden, series, dieren.
Favo (Netflix)serie('s): Rupauls Drag Race, Glee, Once Upon a Time, Friends. Maar ik ben nog opzoek naar een nieuwe serie.

Favo film(s): Heb ik niet. Kijk ook weinig films eigenlijk..

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Wat gaaf dat er een forum voor songfestivalliefhebbers is! Het lijkt me erg leuk om met jullie te praten en elkaar te leren kennen (Cliche I know..😆)
Haai, welkom *O*
SC valt reuze mee hoor. Ik plemp daar ook altijd vanalles neer en ik heb nog niemand irl ontmoet.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198966654
Ik probeer eigenlijk elk jaar de inzendingen van tevoren niet te luisteren omdat ik met een "frisse" blik naar de optredens wil kijken. Maar dan zie ik van die kleine voorstukjes voorbij komen en dan kan ik mijn nieuwsgierigheid nooit bedwingen en ga ik toch een paar liedjes helemaal beluisteren😂 (Elk jaar weer😂)
Mijn favorieten zijn nu: San Marino, Zwitserland, Malta, Kroatië en Litouwen❤
  zondag 11 april 2021 @ 21:25:11 #86
478909 molloot200
alles muziek.
pi_198966786
Welkom @NailQueen ! :)
pi_198968084
Welkom NailQueen w/
~The present is all there is~
  zondag 11 april 2021 @ 23:47:28 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198968408
Welkom @NailQueen :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 12 april 2021 @ 14:07:22 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_198973025
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 21:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik probeer eigenlijk elk jaar de inzendingen van tevoren niet te luisteren omdat ik met een "frisse" blik naar de optredens wil kijken. Maar dan zie ik van die kleine voorstukjes voorbij komen en dan kan ik mijn nieuwsgierigheid nooit bedwingen en ga ik toch een paar liedjes helemaal beluisteren😂 (Elk jaar weer😂)
Mijn favorieten zijn nu: San Marino, Zwitserland, Malta, Kroatië en Litouwen❤
Zo heb ik dat ook jarenlang gedaan :Y Ik keek niet eens de halve finales en liet me dan verrassen in de finale. En door dit forum kijk ik nu af en toe een Finse voorronde of het ellenlange San Remo :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 12 april 2021 @ 14:27:05 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198973263
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 21:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik probeer eigenlijk elk jaar de inzendingen van tevoren niet te luisteren omdat ik met een "frisse" blik naar de optredens wil kijken. Maar dan zie ik van die kleine voorstukjes voorbij komen en dan kan ik mijn nieuwsgierigheid nooit bedwingen en ga ik toch een paar liedjes helemaal beluisteren😂 (Elk jaar weer😂)
Mijn favorieten zijn nu: San Marino, Zwitserland, Malta, Kroatië en Litouwen❤
Zo deed ik dat tot een jaar of zeven geleden ook wel. Dan hoorde ik de liedjes op de manier zoals bijna iedereen ze tijdens het festival hoorde.

Maar had daardoor toch altijd wel dat ik een paar liedjes niet voldoende op waarde kon schatten. En daardoor ook niet echt goed meekreeg.

Sindsdien ben ik ze gaan luisteren nadat alle liedjes bekend waren. Dan een keer of vijf en daarna tot aan het festival niet meer. Dat maakt het voor mijzelf wat leuker tijdens het festival, maar ook om met anderen over te hebben die ze ook al geluisterd hebben.

Zo ervaart iedereen het ESF op de eigen manier :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198978556
Nogmaals dankjulliewel! Ik voel me zeer welkom!🥰😘
pi_198979300
Welkom @NailQueen!

Ik kom ook oorspronkelijk uit het noorden! Nu woon ik al een tijd in Zuid-Europa, maar stiekem gaat er niets boven Groningen! 🥰
pi_198980464
Ben hier al even actief, maar dit nog nooit ingevuld.

Naam: Neil
Leeftijdscategorie: 25 (26 over een paar weken)
Regio: Utrecht

Kijkt het songfestival sinds: Sinds 2013 elke keer gekeken, maar sinds Duncan's overwinning ook alle voorbereiding gevolgd. Van voor 2013 heb ik alleen herinneringen van kijken met mijn ouders, maar ik zou je geen jaar kunnen geven van wanneer dat was.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Moeilijk, ik kies dan toch al snel voor UNO van Little Big en Think about Things omdat die redelijk vers in het geheugen zitten nog.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het is een plek waar ik kan praten over ESF met andere nederlanders die ESF fan zijn, kom ik niet veel tegen in mijn dagelijks leven.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Uhhh... :? Niks? In iedergeval, er is mij nog niks negatiefs opgevallen.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee.
Favoriete ESF-user: Moet ik een favoriet kiezen? Jullie zijn allemaal geweldig ^O^

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds halverwege 2019, rond de tijd dat steden zich konden opgeven voor de bidding.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Gamen, Programmeren, DJ'en, Tennis, Voetbal, Formule 1
Kan je koken: Volgens mijn huisgenoten wel, dus ik neem aan van wel. Lekkere Risotto, of Roti, of Pasta. Pizza van de BBQ, of gewoon BBQ.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Verschillende dingen, kan niet echt iets specifieks opnoemen.
Ik word erg gelukkig van: Lekker eten en goeie muziek. Of Max die wint. Of FC Emmen of Feyenoord Wint. En wie wordt er nou niet gelukkig als Nederland Duitsland verslaat?
Favo (Netflix)serie('s): Suits, Avatar TLA en TLOK, Alles Marvel, Peaky Blinders, Stranger Things.
Favo film(s): Alles Marvel, Harry Potter.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Jullie hebben hier echt een geweldige open plek voor ESF discussie, iets wat ik miste voorheen. Ik kan gerust zeggen dat mijn interesse in ESF groter is geworden sinds ik hier post/lurk. Als ik eerlijk ben vind ik dit de mooiste tijd van het ESF seizoen, de opbouw van het evenement; het blijft een geweldig groot project dat ik maar al te graag volg voor de technische complexiteit.

Favoriete ESF-gif:
  maandag 12 april 2021 @ 23:12:45 #94
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198980568
Ook al ben je dan al even actief: welkom @NeilZar :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 23:17:00 #95
375570 crew  Cyan9
pi_198980603
Welkom welkom welkom.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_198980640
@NailQueen @NeilZar Welkom! ik wist ook niet dat dit topic er was, ik ga hem maar even invullen na meer dan een jaar actief te zijn _O-
  ESF Reporter dinsdag 13 april 2021 @ 07:46:03 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_198981970
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:03 schreef NeilZar het volgende:

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Jullie hebben hier echt een geweldige open plek voor ESF discussie, iets wat ik miste voorheen. Ik kan gerust zeggen dat mijn interesse in ESF groter is geworden sinds ik hier post/lurk. Als ik eerlijk ben vind ik dit de mooiste tijd van het ESF seizoen, de opbouw van het evenement; het blijft een geweldig groot project dat ik maar al te graag volg voor de technische complexiteit.

Awww. O+
En inderdaad, die voorbereidingen zijn zo machtig mooi en interessant, gevolgd door de eerste repetities waardoor er nog zo veel kan veranderen binnen het speelveld!

Welkom, Neil!
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 07:51:13 #98
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198981989
Welkom @NailQueen & @NeilZar *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198983597
Hoi allemaal! Ik zag ineens dit topic omhoogkomen, en dacht ik kom me even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee maar lijkt me zeker leuk om de komende periode wat actiever te worden!

Naam: Berkske
Leeftijdscategorie: 25
Regio: West-Brabant

Kijkt het songfestival sinds: In 2013 voor het eerst gekeken, in de week van het ESF in 2016 zat ik in een moeilijke periode(inmiddels helemaal in orde hoor) en omdat ik even m'n gedachten wilde verzetten heb ik toen voor het eerst beide semi's en de finale gezien. Sindsdien ben ik verslaafd haha.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Calm after the Storm, Amar Pelos Dois
Ik vind leuk aan ESF-forum: De positiviteit! Ondanks soms verschillende meningen krijgen jullie het voor elkaar om iedereen te respecteren en het altijd gezellig te hebben.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: uhm.....?
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, dit jaar voor het eerst als vrijwilliger.
Favoriete ESF-user: Zo goed ken ik jullie nog niet, dus dan ga ik maar voor de ESF Queen Greys

Hoe lang ben je al op FOK!: Met account iets meer dan een jaartje(zonder ooit ergens te posten), maar kwam daarvoor ook al eens langs.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Reizen, natuur, fotografie, alles met tech
Kan je koken: een ei ;)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: onoprechtheid
Ik word erg gelukkig van: positiviteit
Favo (Netflix)serie('s): Ik kan uren naar die waargebeurde crime-docu's kijken
Favo film(s): The Shawshank Redemption, alles Marvel en andere blockbuster actiefilms.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik lees al een tijdje mee met jullie, en kan echt genieten van alles hier. De hysterie tijdens de repetities soms (#veenlijk, #krumpers, #lichtbal) is geniaal.
Vooral nu het ESF eindelijk weer in Nederland wordt gehouden heb ik echt het gevoel dat we met z'n allen van 'ons' ESF er het leukste in jaren van gaan maken, ondanks de omstandigheden. Zelf ga ik ook aan de slag als vrijwilliger om mijn steentje bij te dragen, en kijk daar enorm naar uit.
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 10:58:05 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198983619
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:56 schreef Berkske het volgende:
Hoi allemaal! Ik zag ineens dit topic omhoogkomen, en dacht ik kom me even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee maar lijkt me zeker leuk om de komende periode wat actiever te worden!

Naam: Berkske
Leeftijdscategorie: 25
Regio: West-Brabant

Kijkt het songfestival sinds: In 2013 voor het eerst gekeken, in de week van het ESF in 2016 zat ik in een moeilijke periode(inmiddels helemaal in orde hoor) en omdat ik even m'n gedachten wilde verzetten heb ik toen voor het eerst beide semi's en de finale gezien. Sindsdien ben ik verslaafd haha.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Calm after the Storm, Amar Pelos Dois
Ik vind leuk aan ESF-forum: De positiviteit! Ondanks soms verschillende meningen krijgen jullie het voor elkaar om iedereen te respecteren en het altijd gezellig te hebben.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: uhm.....?
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, dit jaar voor het eerst als vrijwilliger.
Favoriete ESF-user: Zo goed ken ik jullie nog niet, dus dan ga ik maar voor de ESF Queen Greys

Hoe lang ben je al op FOK!: Met account iets meer dan een jaartje(zonder ooit ergens te posten), maar kwam daarvoor ook al eens langs.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Reizen, natuur, fotografie, alles met tech
Kan je koken: een ei ;)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: onoprechtheid
Ik word erg gelukkig van: positiviteit
Favo (Netflix)serie('s): Ik kan uren naar die waargebeurde crime-docu's kijken
Favo film(s): The Shawshank Redemption, alles Marvel en andere blockbuster actiefilms.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik lees al een tijdje mee met jullie, en kan echt genieten van alles hier. De hysterie tijdens de repetities soms (#veenlijk, #krumpers, #lichtbal) is geniaal.
Vooral nu het ESF eindelijk weer in Nederland wordt gehouden heb ik echt het gevoel dat we met z'n allen van 'ons' ESF er het leukste in jaren van gaan maken, ondanks de omstandigheden. Zelf ga ik ook aan de slag als vrijwilliger om mijn steentje bij te dragen, en kijk daar enorm naar uit.
Ook welkom Berkske! Leuk om zoveel nieuwe users te zien *O*
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 11:07:13 #102
375570 crew  Cyan9
pi_198983716
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2021 @ 12:23:22 #103
163650 Greys
pi_198984804
Welkom allemaal en vooral fijn om te horen dat jullie je al zo thuis voelen hier! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 13 april 2021 @ 12:38:15 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_198985027
@Berkske jaaaaa Brabant represent *O*
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:42:40 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198985086
Welkom @Berkske. ^O^ Goede hobbies :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:15:59 #106
478909 molloot200
alles muziek.
pi_198985530
@Berkske welkom! Wat vet dat je als vrijwilliger naar Ahoy mag! Wat ga je daar precies doen? Heb je al een bepaalde taak toegewezen gekregen of krijg je dat t.z.t. te horen?
pi_198986037
Dankjulliewel voor het warme welkom! O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef Cee het volgende:
@:Berkske jaaaaa Brabant represent *O*


quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:15 schreef molloot200 het volgende:
@:Berkske welkom! Wat vet dat je als vrijwilliger naar Ahoy mag! Wat ga je daar precies doen? Heb je al een bepaalde taak toegewezen gekregen of krijg je dat t.z.t. te horen?
Supervet inderdaad! Ik ga aan de slag als teamlead accreditatie. Afgelopen zaterdag heb ik mijn introductie gehad bij Ahoy, zag er al gaaf uit hoe alles al in Eurovisie stijl was aangekleed, en deze week mag ik voor het eerst echt beginnen. Iedereen die toegang wil tot Ahoy de komende maand moet online accreditatie aanvragen, en hun toegangspasje bij ons komen ophalen. Is behoorlijke lopendebandwerk, maar alle probleemgevallen (verkeerde foto, geen of verkeerd id, niet door screening gekomen, etc.) worden naar mij toegestuurd aan de helpdesk om het verder uit te zoeken en op te lossen.
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 14:00:31 #108
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198986145
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef Cee het volgende:
@:Berkske jaaaaa Brabant represent *O*
Brabant goden *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_198986438
Welkom @Berkske O+
Ontzettend veel plezier gewenst met het vrijwilligerswerk! Geneer je niet om alle luttele details daarover te posten :)

@NeilZar ik zag ATLA staan, dus ben nu al fan _O_

Zelf heb ook een account aangemaakt na een lange tijd lurken, en ik kan beamen dat het meeposten nog leuker is dan het meelezen!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:34:07 #110
2681 Dave
Aardig op drave
pi_198986557
Welkom @Berkske , @NeilZar en @NailQueen !
:o)
pi_198988907
Welkom Berkske en Neilzar op het gezelligste esf forum *O*
~The present is all there is~
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:10:30 #112
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_198989699
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:03 schreef NeilZar het volgende:
En wie wordt er nou niet gelukkig als Nederland Duitsland verslaat?

Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Jaaaaaa w/
En die gif :P *O*

Welkom :W *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2021 @ 19:02:49 #113
163650 Greys
pi_198990333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:51 schreef Berkske het volgende:
Dankjulliewel voor het warme welkom! O+
[..]

[ afbeelding ]
[..]

Supervet inderdaad! Ik ga aan de slag als teamlead accreditatie. Afgelopen zaterdag heb ik mijn introductie gehad bij Ahoy, zag er al gaaf uit hoe alles al in Eurovisie stijl was aangekleed, en deze week mag ik voor het eerst echt beginnen. Iedereen die toegang wil tot Ahoy de komende maand moet online accreditatie aanvragen, en hun toegangspasje bij ons komen ophalen. Is behoorlijke lopendebandwerk, maar alle probleemgevallen (verkeerde foto, geen of verkeerd id, niet door screening gekomen, etc.) worden naar mij toegestuurd aan de helpdesk om het verder uit te zoeken en op te lossen.
Wat leuk!

Er is ook een topic voor de vrijwilligers, voor als je daar nog iets kwijt wilt! *O*

ESF / Vrijwilligers voor het ESF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 april 2021 @ 19:51:44 #114
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_198991713
Welkom @Berkske *O* *O*
Leuk dat je vrijwilliger bent O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 14 april 2021 @ 20:55:03 #115
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199007173
Ik doe al 2 jaar mee maar nu toch maar een keer invullen _O-

Naam: molloot200
Leeftijdscategorie: 20
Regio: Gelderland

Kijkt het songfestival sinds: 2013
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Mall van Eugent Bushpepa _O_ en Amar Pelos Dois van Salvador Sobral
Ik vind leuk aan ESF-forum: Hier is de sfeer altijd top! We respecteren elkaars mening, kritiek is opbouwend. Het is niet onuitstaanbaar in tegenstelling tot de meeste buitenlandse fora :@
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Waarom zit deze vraag er überhaupt in? :P
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee
Favoriete ESF-user: Er zijn hier ontzettend veel toffe mensen dus iedereen maar ik moet toch even een mention aan @Aoibhin geven die met me gaat trouwen dankzij Maan O+

Hoe lang ben je al op FOK!: 2 jaar meetypend in dit forum!

Naast het Songfestival vind ik leuk: Muziek! Heel veel muziek. Ik maak zelf muziek en luister ook veel naar muziek. Vooral meer in de rock, indiefolk en jazz kant. Verder wandel ik heel graag. En ik reis heel graag dus dat mis ik nu wel.
Kan je koken: Ja, maar wel echt van die studentmaaltijden. Denk aan pasta's, roerbakmie, stamppotten, ovenschotels, hartige taarten. De AVG'tjes vind ik teveel multitasken :@
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Het virus. :)
Ik word erg gelukkig van: Muziek. Het liefst wandelen, en dan met muziek op. Plekken bezoeken, culturen ontdekken. Dat allemaal tegelijk. En dingen ontdekken, puzzelen, infographics. Roze koeken. Roerbakmie. Een biertje op de bank na een week hard aan de slag. Ergens mijn tanden in zetten. Levenloos SC'en op een rustige dag :P
Favo (Netflix)serie('s): The Queen's Gambit denk ik toch wel.
Favo film(s): Ik kijk nooit films :@

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb nu al zin in de repetities want ik heb dan een weekje vrij *G*

Favoriete ESF-gif:
pi_199007360
Welkom Molloot!

We hebben hier o.a. een SC waarin we over alles kletsen en verschillende losse topics over alle inzendingen. Je moet maar eens rondkijken om geleidelijk je weg hier te vinden :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 14 april 2021 @ 21:17:53 #117
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199007494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:

Favo (Netflix)serie('s): The Queen's Gambit denk ik toch wel.

WAAR IS DE MOL?!?!?!?!?!?!!!!!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 14 april 2021 @ 21:21:04 #118
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199007526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:17 schreef Meke het volgende:

[..]

WAAR IS DE MOL?!?!?!?!?!?!!!!!!
OKEOKEOKE IK WAS PUUR AAN HET DENKEN AAN NETFLIXSERIES SORRY.

Waar ik gelukkig van word is ook nog De Mol, de Trust Nobody podcast en Engelse drop.
pi_199007891
Welkom molletje :P
Jouw gifje :D dat was mijn guilty pleasure :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 14 april 2021 @ 21:50:22 #120
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199007970
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
Welkom molletje :P
Jouw gifje :D dat was mijn guilty pleasure :@
Ja ik vind het liedje een beetje overrated bij de fans maar het gifje is goud _O_
pi_199059062
Naam: Joko
Leeftijdscategorie: 24
Regio: Friesland

Kijkt het songfestival sinds: Ik kijk het sinds 2009 en heb Alexander Rybak's - Fairytale daarna nog een hele lange tijd als ringtone gehad XD, een van de laatste jaren van de glorieuze ringtone tijd...

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Loreen - Euphoria (Zweden 2012), Euphoria blijft voor mij de ultieme pop banger van het ESF. The Common Linnets - Calm After The Storm (Nederland 2014). Als fan van instrumenten en oprechte zang in nummers, kunnen The Common Linnets voor mij niet ontbreken. Wat een pracht nummer blijft het toch!

Ik vind leuk aan ESF-forum: Om alle ontwikkelingen rond het ESF te volgen. Ook is het leuk om iemand zijn visie te zien over een nummer of iets anders.

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ligt niet echt aan het ESF-forum maar meer dat ik forums vrij cluttered vind overkomen en zelf meer op bijvoorbeeld Discord zit.

Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, zou wel leuk zijn om een keer mee te maken.

Favoriete ESF-user: Allemaal toffe users, sfeer is top.

Hoe lang ben je al op FOK!: Ongeveer een jaar nu.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Drummen, doe dit ongeveer 10 jaar nu. In verschillende bands gezeten. Ben op dit moment weer naar wat op zoek om bij te drummen. Verder vind ik het leuk om naar concerten toe te gaan en festivals te bezoeken. Veel muziek luisteren. Het programma JQBX is echt een aanrader, je verbind je spotify en kunt omstebeurten als een soort dj nieuwe muziek ontdekken. Ik luister zelf graag naar wat meer alternatieve muziek (Punk, alternative rock, indie pop, metalcore. Andere entertainment als films series en gamen vind ik ook leuk.

Kan je koken: wat basis dingetjes niet heel uitgebreid

Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé

Ik word schijtchagrijnig van: Corona crisis, en mensen die al een mening hebben klaarliggen voordat ze zich ergens in verdiepen.

Ik word erg gelukkig van: Nieuwe muziek ontdekken, vrienden, familie, positiviteit.

Favo (Netflix)serie('s): Breaking Bad, Stranger Things, Ozark, Atypical

Favo film(s): Forrest Gump, Pulp Fiction, School Of Rock, The Truman Show etc..

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb zo veel zin in hoe de show er straks uitziet in Mei!

Favoriete ESF-gif:
pi_199060456
Ook voor jullie, Molloot en Joko97, een warm welkom hier w/
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 april 2021 @ 19:48:28 #123
163650 Greys
pi_199060923
Zo leuk om meer over jullie te lezen! Bedankt voor het invullen! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 april 2021 @ 19:53:14 #124
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199061061
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:57 schreef joko97 het volgende:
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ligt niet echt aan het ESF-forum maar meer dat ik forums vrij cluttered vind overkomen en zelf meer op bijvoorbeeld Discord zit.
Leuk, welkom *O*
Het is hier cluttered vanwege alle emoosies *O* -O- *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199308984
Naam: Anne
Leeftijdscategorie: eind 20
Regio: Gelderland

Kijkt het songfestival sinds: oeh moeilijk, ik kan vooral mogen opblijven en Hard rock hallelujah zien winnen echt herinneren. Wij keken het thuis altijd maar ik denk dat dat de eerste show is die ik volledig heb gezien.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Arcade, Fairytale, Poupée de cire, poupée de son
Ik vind leuk aan ESF-forum: Gezellige sfeer!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: geen idee (nog?)
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee, helaas!
Favoriete ESF-user: sorry leer mensen net pas kennen :$

Hoe lang ben je al op FOK!: al best wel een tijdje maar ik ben jarenlang niet ingelogd. Nu kijk ik ruim een week stiekem een beetje mee.

Naast het Songfestival vind ik leuk: lezen, wandelen, naar festivals/concerten, bakken, spelletjes
Kan je koken: ik ben meer een bakker :)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: pan
Ik word schijtchagrijnig van: als iemand die vaak te fanatiek is, passiviteit
Ik word erg gelukkig van: mijn vrienden/familie, mijn kat
Favo (Netflix)serie('s): crazy ex girlfriend
Favo film(s): Amelie

Wat ik tot slot nog kwijt wil: hi, ik kijk er naar uit jullie allemaal beter te leren kennen!

FOTO, optioneel: :clown:

Favoriete ESF-gif: -
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:25:05 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199309105
Mooi dat je m ook hebt ingevuld, nu dan dus ook officieel welkom na het invullen van de lijst.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 06:55:56 #127
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199310135
Nog meer Gelderland *G*
  vrijdag 7 mei 2021 @ 06:56:27 #128
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199310139
Leuk Anne, welkom! w/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_199310460
Welkom Anne! *O*

Leuk, ik bak ook graag O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199310497
Welkom. w/ w/ ^O^ ^O^ *O* *O*
  Forum Admin vrijdag 7 mei 2021 @ 08:13:59 #131
58651 crew  murp
murp
  vrijdag 7 mei 2021 @ 08:56:43 #132
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199310925
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Naam: Anne
Leeftijdscategorie: eind 20
Regio: Gelderland

Kijkt het songfestival sinds: oeh moeilijk, ik kan vooral mogen opblijven en Hard rock hallelujah zien winnen echt herinneren. Wij keken het thuis altijd maar ik denk dat dat de eerste show is die ik volledig heb gezien.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Arcade, Fairytale, Poupée de cire, poupée de son
Ik vind leuk aan ESF-forum: Gezellige sfeer!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: geen idee (nog?)
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee, helaas!
Favoriete ESF-user: sorry leer mensen net pas kennen :$

Hoe lang ben je al op FOK!: al best wel een tijdje maar ik ben jarenlang niet ingelogd. Nu kijk ik ruim een week stiekem een beetje mee.

Naast het Songfestival vind ik leuk: lezen, wandelen, naar festivals/concerten, bakken, spelletjes
Kan je koken: ik ben meer een bakker :)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: pan
Ik word schijtchagrijnig van: als iemand die vaak te fanatiek is, passiviteit
Ik word erg gelukkig van: mijn vrienden/familie, mijn kat
Favo (Netflix)serie('s): crazy ex girlfriend
Favo film(s): Amelie

Wat ik tot slot nog kwijt wil: hi, ik kijk er naar uit jullie allemaal beter te leren kennen!

FOTO, optioneel: :clown:

Favoriete ESF-gif: -
Welkom *O*
Gelderland JEUJJJJ *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 21:52:55 #133
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199321420
Naam: Begint met een A
Leeftijdscategorie: - Jonge 30-er
Regio: - Fryslan

Kijkt het songfestival sinds: - 2004, daar voor paar losse fragmenten
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Ik heb teveel favorieten, dus ik kan niet kiezen.
Ik vind leuk aan ESF-forum: - De gezelligheid, duh
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - uh
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee, ooit een andere keer
Favoriete ESF-user: - Iedereen hier in dit subforum O+

Hoe lang ben je al op FOK!: - sinds 2015 voornamelijk eerst in het F1 subforum en daarna bij de gezellige club van ESF O+

Naast het Songfestival vind ik leuk: - F1, gamen, bordspellen, koken, bakken, breien
Kan je koken: - Ja :Y)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - He
Ik word schijtchagrijnig van: - Als ik niet goed geslapen heb en dat komt zelden voor
Ik word erg gelukkig van: - Lieve mensen om me heen
Favo (Netflix)serie('s): - OITNB, OUAT, Gotham, GOT, Downton Abbey, Buffy the vampire slayer, Charmed, The Shannara Chronicles, Muppet Show, Bridgerton, The Crown
Favo film(s): - Harry Potter, The hunger Games, The Muppets Christmas Carol, Alladin, Maleficient

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Jullie zijn zulke lieve mensen O+

Favoriete ESF-gif: -



Ik gebruik de bovenstaande ESF-gif nog weleens
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_199321486
Welkom, ASF1Gamer! w/

:6

[ Bericht 11% gewijzigd door Mandy040986 op 07-05-2021 22:01:56 ]
pi_199321511
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Jullie zijn zulke lieve mensen
O+

Welkom bij de club *O*
~The present is all there is~
pi_199321522
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:55 schreef Mandy040986 het volgende:
Welkom, AS1FGamer! w/
|:)
~The present is all there is~
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 21:58:23 #137
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199321538
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:55 schreef Mandy040986 het volgende:
Welkom, AS1FGamer! w/
Moet ik alweer een nickchange aanvragen }:|
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_199321587
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Moet ik alweer een nickchange aanvragen }:|
Ja mooi hè, gaat heel mijn woordgrapje de mist in omdat ik niet kan spellen.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:01:17 #139
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199321595
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Naam: Begint met een A
Leeftijdscategorie: - Jonge 30-er
Regio: - Fryslan

Kijkt het songfestival sinds: - 2004, daar voor paar losse fragmenten
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Ik heb teveel favorieten, dus ik kan niet kiezen.
Ik vind leuk aan ESF-forum: - De gezelligheid, duh
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - uh
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee, ooit een andere keer
Favoriete ESF-user: - Iedereen hier in dit subforum O+

Hoe lang ben je al op FOK!: - sinds 2015 voornamelijk eerst in het F1 subforum en daarna bij de gezellige club van ESF O+

Naast het Songfestival vind ik leuk: - F1, gamen, bordspellen, koken, bakken, breien
Kan je koken: - Ja :Y)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - He
Ik word schijtchagrijnig van: - Als ik niet goed geslapen heb en dat komt zelden voor
Ik word erg gelukkig van: - Lieve mensen om me heen
Favo (Netflix)serie('s): - OITNB, OUAT, Gotham, GOT, Downton Abbey, Buffy the vampire slayer, Charmed, The Shannara Chronicles, Muppet Show, Bridgerton, The Crown
Favo film(s): - Harry Potter, The hunger Games, The Muppets Christmas Carol, Alladin, Maleficient

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Jullie zijn zulke lieve mensen O+

Favoriete ESF-gif: -

[ afbeelding ]

Ik gebruik de bovenstaande ESF-gif nog weleens
Je bent alleen Silke nog vergeten bij hetgeen waarvan je gelukkig word,
Zo mooi om meer van de mens achter een user te weten te komen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 22:01:42 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_199321605
Lieve, leuke en enthousiaste mensen. Deze mensen zorgen ervoor dat men weer eens wat vrolijker in het leven staat. En dat hebben we in deze nare,moeilijke tijd hard nodig.
pi_199321806
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Lieve, leuke en enthousiaste mensen. Deze mensen zorgen ervoor dat men weer eens wat vrolijker in het leven staat. En dat hebben we in deze nare,moeilijke tijd hard nodig.
O+ O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199321815
Leuk dat je de lijst hebt ingevuld @ESF1Gamer! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:09:26 #143
436222 Japepk
Padvinder
pi_199322788
Naam: Jaap
Leeftijdscategorie: 27
Regio: Breda

Kijkt het songfestival sinds: 2009, zij het niet altijd even consequent. De Toppers waren het anthem van onze schoolreis in de 3e klas :P
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb dus vaak dat ik een nummer hoor(de) en er dan later pas achter kwam dat het een ESF nummer is. Un, deux, trois van Catherine Ferry voor Frankrijk in 1976 vind ik daarom speciaal. Calm after the storm blijft het gaafst om terug te kijken en ik ben blij dat we met Arcade hebben gewonnen. Een inzending om trots op te zijn :D
Ik vind leuk aan ESF-forum: De relaxte mensen! Ik heb het al vaak in topics gezegd, maar iedereen gaat hier zó respectvol met elkaar om! Dat geeft echt een lekkere vibe
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: VTBL on tour
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Shoutout naar @Greys en @Cee omdat ze ons zo enthousiast deelgenoot maken van hun ESF-belevenissen!

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2014 geregistreerd, maar toen las ik al een tijd mee, vooral in het GTST topic :P Verder ook fanatiek mee-geforumd bij K3 zoekt K3 en dus veel te vinden bij de mediafora.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Carnaval, scouting, lesgeven
Kan je koken: 1 ster
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: doe maar he
Ik word schijtchagrijnig van: dominante mensen
Ik word erg gelukkig van: softijs!
Favo (Netflix)serie('s): Friends, volger van GTST, honourable mention voor Bassie en Adriaan natuurlijk!
Favo film(s): Niet zo'n flimkijker maar alles van Disney vind ik leuk

Wat ik tot slot nog kwijt wil: het coronavirus

Favoriete ESF-gif:

Zocht eigenlijk een andere, maar dat wil ff niet lukken
't Echte en 't ware!
pi_199322827
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:09 schreef Japepk het volgende:
Wat ik tot slot nog kwijt wil: het coronavirus
_O-
pi_199322852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:09 schreef Japepk het volgende:
Ik vind leuk aan ESF-forum: De relaxte mensen! Ik heb het al vaak in topics gezegd, maar iedereen gaat hier zó respectvol met elkaar om! Dat geeft echt een lekkere vibe
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: VTBL on tour
O+ fijn he en welkom!!

Die 2e _O- :D @VTBL (shit, hij doet het niet. Geen rellen vanavond. Jammer! :@ :+ )
~The present is all there is~
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:18:23 #146
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199322877
Naam: Conrad
Leeftijdscategorie: Prima te berekenen met geboortedatum in profiel :P
Regio: Zoetermeer

Kijkt het songfestival sinds: 1975
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Apres Toi, You are the only one
Ik vind leuk aan ESF-forum: Gezellig, geen/weinig rellen
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: geen idee, ik ben eigenlijk alleen een SC gebruiker en die is veelal tof
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee
Favoriete ESF-user: ik ben te aardig om daar een uitspraak over te doen :+

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds 2005, pas echt actief vanaf 2010, 99% alleen in Slowchats

Naast het Songfestival vind ik leuk: wandelen, internetten, pintje pakken met een vriend, Fokmeets
Kan je koken: geen chefkok, maar ik weet de weg in de keuken
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé en al jaren een ouwe trouwe getrouwde hond
Ik word schijtchagrijnig van: teveel politieke correctheid, teveel regen
Ik word erg gelukkig van: blije gelukkige mensen, lekker weer, vakantie
Favo (Netflix)serie('s): Oude Star Trek series, The Handmaid tales
Favo film(s): ik ken veel goede films, maar geen die ik een 2e keer hoef te zien

Wat ik tot slot nog kwijt wil: ESF is een tof forum, als het weer kan zou ik wel eens naar ESF een meet willen

FOTO, optioneel: zie Fobo, al zijn ze aan vervanging toe :+

Favoriete ESF-gif: -
Same shit, different day
SC hopper present
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 mei 2021 @ 23:32:39 #147
163650 Greys
pi_199323030
Wat leuk weer dat er nieuwe invullers zijn! Het is best een tikkie truttig zo'n lijstje maar stiekem gewoon heel leuk om wat meer te weten. Beetje zoals vroeger met die vriendenboekjes die je dan invulde. Oh wacht dat is meer uit mijn tijd zeker. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:35:45 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199323077
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef Greys het volgende:
Wat leuk weer dat er nieuwe invullers zijn! Het is best een tikkie truttig zo'n lijstje maar stiekem gewoon heel leuk om wat meer te weten. Beetje zoals vroeger met die vriendenboekjes die je dan invulde. Oh wacht dat is meer uit mijn tijd zeker. :') _O-
Noem je ons allemaal nou truttig :{w
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:36:09 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199323087
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:09 schreef Japepk het volgende:
Naam: Jaap
Leeftijdscategorie: 27
Regio: Breda

Kijkt het songfestival sinds: 2009, zij het niet altijd even consequent. De Toppers waren het anthem van onze schoolreis in de 3e klas :P
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb dus vaak dat ik een nummer hoor(de) en er dan later pas achter kwam dat het een ESF nummer is. Un, deux, trois van Catherine Ferry voor Frankrijk in 1976 vind ik daarom speciaal. Calm after the storm blijft het gaafst om terug te kijken en ik ben blij dat we met Arcade hebben gewonnen. Een inzending om trots op te zijn :D
Ik vind leuk aan ESF-forum: De relaxte mensen! Ik heb het al vaak in topics gezegd, maar iedereen gaat hier zó respectvol met elkaar om! Dat geeft echt een lekkere vibe
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: VTBL on tour
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Shoutout naar @:Greys en @:Cee omdat ze ons zo enthousiast deelgenoot maken van hun ESF-belevenissen!

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2014 geregistreerd, maar toen las ik al een tijd mee, vooral in het GTST topic :P Verder ook fanatiek mee-geforumd bij K3 zoekt K3 en dus veel te vinden bij de mediafora.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Carnaval, scouting, lesgeven
Kan je koken: 1 ster
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: doe maar he
Ik word schijtchagrijnig van: dominante mensen
Ik word erg gelukkig van: softijs!
Favo (Netflix)serie('s): Friends, volger van GTST, honourable mention voor Bassie en Adriaan natuurlijk!
Favo film(s): Niet zo'n flimkijker maar alles van Disney vind ik leuk

Wat ik tot slot nog kwijt wil: het coronavirus

Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Zocht eigenlijk een andere, maar dat wil ff niet lukken
Leuk dat je m hebt ingevuld. En ja VBL On Tour :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:38:04 #150
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199323106
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef Greys het volgende:
Wat leuk weer dat er nieuwe invullers zijn! Het is best een tikkie truttig zo'n lijstje maar stiekem gewoon heel leuk om wat meer te weten. Beetje zoals vroeger met die vriendenboekjes die je dan invulde. Oh wacht dat is meer uit mijn tijd zeker. :') _O-
dat valt reuze mee, juniors hier hebben ze ook gehad. En vervolgens kwijtgeraakt :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_199324677
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef Greys het volgende:
Wat leuk weer dat er nieuwe invullers zijn! Het is best een tikkie truttig zo'n lijstje maar stiekem gewoon heel leuk om wat meer te weten. Beetje zoals vroeger met die vriendenboekjes die je dan invulde. Oh wacht dat is meer uit mijn tijd zeker. :') _O-
Hier ook vriendenboekjes gehad hoor O+

Leuk dat jullie de lijst hebben ingevuld @Japepk en @Koen66 *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 8 mei 2021 @ 08:18:49 #152
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199325019
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef Greys het volgende:
Wat leuk weer dat er nieuwe invullers zijn! Het is best een tikkie truttig zo'n lijstje maar stiekem gewoon heel leuk om wat meer te weten. Beetje zoals vroeger met die vriendenboekjes die je dan invulde. Oh wacht dat is meer uit mijn tijd zeker. :') _O-
Ik had een super mooi Cars vriendenboekje in mijn jongere jaren hoor ;( De leukste pagina’s vind ik die van mensen waar ik nog steeds contact mee heb :D Kijken hoe ze zijn veranderd en zo.
pi_199332070
Naam: Bohemio / J.
Leeftijdscategorie: uit 1976
Regio: onder de rook van Amsterdam

Kijkt het songfestival sinds: 1983, het Songfestival vanuit München, met Bernadette’s Sing me a song (zo’n klein chanson🙃). Ik was meteen verkocht. Daarna geen editie meer overgeslagen, ook niet die van 1985, die op dodenherdenking niet eens op de Nederlandse tv werd uitgezonden. Vanaf 1988 ook geen enkel NSF gemist.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Twee nummers zijn écht te weinig, maar als dan toch moet kiezen: by far mijn favoriete liedje: Hold me now - Johnny Logan. Met terugwerkende kracht (als je zijn persoonlijke geschiedenis op dat moment in ogenschouw neemt) is zijn uitvoering nóg indrukwekkender. Douze points.
Daarnaast, op de voor hen eeuwige 2de plaats: Eres tú - Mocedades. Ik ben opgegroeid onder de Willem van Beusekom-doctrine, letterlijk ieder jaar tijdens de puntentelling refereerde hij aan welk onrecht Eres tú was aangedaan door niet te winnen.
Ik gooi er tóch nog een 3de liedje in: Om igen - Lena Ph. Strandde helaas op het Melodifestivalen in 1988. En de rest is geschiedenis (anders had Celine Dion nooit gewonnen dat jaar 😏)..
Ik vind leuk aan ESF-forum: Een van de weinige forumonderdelen met onderling respect (pfff, ik klink oud...), waar de hoofdtaak niet is om anderen af te zeiken. Mensen met dezelfde passie👊🏻
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: N.v.t.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Over 10 dagen, met mijn dochter😊.
Favoriete ESF-user: Hoewel ik niemand persoonlijk ken, werkt de onvoorwaardelijke Songfestivalpassie van enkele users zéér aanstekelijk. Keep on the good work👍🏻.
Hoe lang ben je al op FOK!: Ingelogd sinds vandaag 😂. Maarrrrrr.....al sinds BB1 lees ik met grote regelmaat, soms wat meer en soms wat minder, mee op het FOK forum🙃.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Voetbal, fanatiek supporter van de Club van Zuid en fanatiek coach van mijn zoon’s team. Crossfit. Muziek in het algemeen.
Kan je koken: Ik zou mezelf wel in leven kunnen houden, maar er schuilt geen chef-kok in mij.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Te veel om op te noemen 😇
Ik word erg gelukkig van: De Kuip. Het oude Eurovisie-logo + tune. Zon - zee - strand.
Favo (Netflix)serie('s): Better Call Saul, F is for Family, Foyle’s War.
Favo film(s): Before Sunrise / Before Sunset / Before Midnight.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dit jaar steekt geen enkele inzending er bovenuit.

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Ik denk niet dat die bestaat maar zou moeten zijn: Toto Cutugno’s zwarte haarverf-druppels op zijn witte pak, nadat er een fles champagne over hem heen werd geschonken 😅
pi_199332181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:46 schreef Bohemio het volgende:
Naam: Bohemio / J.
Leeftijdscategorie: uit 1976
Regio: onder de rook van Amsterdam

Kijkt het songfestival sinds: 1983, het Songfestival vanuit München, met Bernadette’s Sing me a song (zo’n klein chanson🙃). Ik was meteen verkocht. Daarna geen editie meer overgeslagen, ook niet die van 1985, die op dodenherdenking niet eens op de Nederlandse tv werd uitgezonden. Vanaf 1988 ook geen enkel NSF gemist.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Twee nummers zijn écht te weinig, maar als dan toch moet kiezen: by far mijn favoriete liedje: Hold me now - Johnny Logan. Met terugwerkende kracht (als je zijn persoonlijke geschiedenis op dat moment in ogenschouw neemt) is zijn uitvoering nóg indrukwekkender. Douze points.
Daarnaast, op de voor hen eeuwige 2de plaats: Eres tú - Mocedades. Ik ben opgegroeid onder de Willem van Beusekom-doctrine, letterlijk ieder jaar tijdens de puntentelling refereerde hij aan welk onrecht Eres tú was aangedaan door niet te winnen.
Ik gooi er tóch nog een 3de liedje in: Om igen - Lena Ph. Strandde helaas op het Melodifestivalen in 1988. En de rest is geschiedenis (anders had Celine Dion nooit gewonnen dat jaar 😏)..
Ik vind leuk aan ESF-forum: Een van de weinige forumonderdelen met onderling respect (pfff, ik klink oud...), waar de hoofdtaak niet is om anderen af te zeiken. Mensen met dezelfde passie👊🏻
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: N.v.t.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Over 10 dagen, met mijn dochter😊.
Favoriete ESF-user: Hoewel ik niemand persoonlijk ken, werkt de onvoorwaardelijke Songfestivalpassie van enkele users zéér aanstekelijk. Keep on the good work👍🏻.
Hoe lang ben je al op FOK!: Ingelogd sinds vandaag 😂. Maarrrrrr.....al sinds BB1 lees ik met grote regelmaat, soms wat meer en soms wat minder, mee op het FOK forum🙃.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Voetbal, fanatiek supporter van de Club van Zuid en fanatiek coach van mijn zoon’s team. Crossfit. Muziek in het algemeen.
Kan je koken: Ik zou mezelf wel in leven kunnen houden, maar er schuilt geen chef-kok in mij.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Te veel om op te noemen 😇
Ik word erg gelukkig van: De Kuip. Het oude Eurovisie-logo + tune. Zon - zee - strand.
Favo (Netflix)serie('s): Better Call Saul, F is for Family, Foyle’s War.
Favo film(s): Before Sunrise / Before Sunset / Before Midnight.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dit jaar steekt geen enkele inzending er bovenuit.

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Ik denk niet dat die bestaat maar zou moeten zijn: Toto Cutugno’s zwarte haarverf-druppels op zijn witte pak, nadat er een fles champagne over hem heen werd geschonken 😅
Hoi :W
Heb wel eens een stukje van Om igen heb ik wel eens in zo'n overzichtfilmpje met OGAE Second Chance winnaars langs zien komen, toch maar even het hele optreden kijken dan!

Dat Toto gifje ga ik eens opzoeken, anders ga ik hem zelf maken *O*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:53:03 #155
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199332195
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:46 schreef Bohemio het volgende:
Naam: Bohemio / J.
Leeftijdscategorie: uit 1976
Regio: onder de rook van Amsterdam

Kijkt het songfestival sinds: 1983, het Songfestival vanuit München, met Bernadette’s Sing me a song (zo’n klein chanson🙃). Ik was meteen verkocht. Daarna geen editie meer overgeslagen, ook niet die van 1985, die op dodenherdenking niet eens op de Nederlandse tv werd uitgezonden. Vanaf 1988 ook geen enkel NSF gemist.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Twee nummers zijn écht te weinig, maar als dan toch moet kiezen: by far mijn favoriete liedje: Hold me now - Johnny Logan. Met terugwerkende kracht (als je zijn persoonlijke geschiedenis op dat moment in ogenschouw neemt) is zijn uitvoering nóg indrukwekkender. Douze points.
Daarnaast, op de voor hen eeuwige 2de plaats: Eres tú - Mocedades. Ik ben opgegroeid onder de Willem van Beusekom-doctrine, letterlijk ieder jaar tijdens de puntentelling refereerde hij aan welk onrecht Eres tú was aangedaan door niet te winnen.
Ik gooi er tóch nog een 3de liedje in: Om igen - Lena Ph. Strandde helaas op het Melodifestivalen in 1988. En de rest is geschiedenis (anders had Celine Dion nooit gewonnen dat jaar 😏)..
Ik vind leuk aan ESF-forum: Een van de weinige forumonderdelen met onderling respect (pfff, ik klink oud...), waar de hoofdtaak niet is om anderen af te zeiken. Mensen met dezelfde passie👊🏻
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: N.v.t.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Over 10 dagen, met mijn dochter😊.
Favoriete ESF-user: Hoewel ik niemand persoonlijk ken, werkt de onvoorwaardelijke Songfestivalpassie van enkele users zéér aanstekelijk. Keep on the good work👍🏻.
Hoe lang ben je al op FOK!: Ingelogd sinds vandaag 😂. Maarrrrrr.....al sinds BB1 lees ik met grote regelmaat, soms wat meer en soms wat minder, mee op het FOK forum🙃.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Voetbal, fanatiek supporter van de Club van Zuid en fanatiek coach van mijn zoon’s team. Crossfit. Muziek in het algemeen.
Kan je koken: Ik zou mezelf wel in leven kunnen houden, maar er schuilt geen chef-kok in mij.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Te veel om op te noemen 😇
Ik word erg gelukkig van: De Kuip. Het oude Eurovisie-logo + tune. Zon - zee - strand.
Favo (Netflix)serie('s): Better Call Saul, F is for Family, Foyle’s War.
Favo film(s): Before Sunrise / Before Sunset / Before Midnight.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dit jaar steekt geen enkele inzending er bovenuit.

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Ik denk niet dat die bestaat maar zou moeten zijn: Toto Cutugno’s zwarte haarverf-druppels op zijn witte pak, nadat er een fles champagne over hem heen werd geschonken 😅
Ook uit Noord-Holland en generatiegenoot. Welkom :W
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199351016
Hoii! Ik ben al een paar weken actief maar wilde me toch graag voorstellen.

Naam: ivan573
Leeftijdscategorie: 22
Regio: Zuid-Limburg

Kijkt het songfestival sinds: Het eerste wat ik me kan herinneren is 2010. Ik was obsessed met sjalalie (sorry vergeef me, kan het nu niet meer aanhoren) en kan me Duitsland nog goed herinneren. Sinds 2014 eigenlijk geen (halve) finale meer gemist.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Arcade en Euphoria
Ik vind leuk aan ESF-forum: Gezellige sfeer en als eerste op de hoogte van nieuwe feitjes
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niks
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nog nooit helaas, maar hoop ooit wel!
Favoriete ESF-user: Iedereen

Hoe lang ben je al op FOK!: Ongeveer een maand nu

Naast het Songfestival vind ik leuk: Programmeren, elektronica, skiën, fitness, muziek, Netflix en gezelligheid. Heb ook een hele grote interesse in licht- en geluidstechniek en alles wat daarmee te maken heeft.
Kan je koken: Genoeg om mezelf in leven te houden, maar daar houdt het op haha
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ho
Ik word schijtchagrijnig van: Vooroordelen en mensen die niet doorrijden in het verkeer
Ik word erg gelukkig van: Muziek
Favo (Netflix)serie('s): Sense8, Orphan Black, Stranger Things, Rick & Morty, Brooklyn 99, en op dit moment The Blacklist
Favo film(s): Hou wel van een leuke film maar heb niet echt een favoriet. Bijvoorbeeld alles van Marvel,
Pirates of the Caribbean en Harry Potter vind ik wel leuk!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Leuk forum, en top dat er voor alle gebieden rondom het ESC, zoals deelnemers, rehearsals maar ook techniek en opbouw etc een topic is!

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Sorry beetje blurry maar het moment waarop Miki in 2019 met zijn vlaggetje zwaait en het afbreekt:



[ Bericht 2% gewijzigd door ijs_beer op 09-05-2021 22:41:54 ]
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 22:42:24 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199351045
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:39 schreef ivan573 het volgende:
Hoii! Ik ben al een paar weken actief maar wilde me toch graag voorstellen.

Naam: ivan573
Leeftijdscategorie: 22
Regio: Zuid-Limburg

Kijkt het songfestival sinds: Het eerste wat ik me kan herinneren is 2010. Ik was obsessed met sjalalie (sorry vergeef me, kan het nu niet meer aanhoren) en kan me Duitsland nog goed herinneren. Sinds 2014 eigenlijk geen (halve) finale meer gemist.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Arcade en Euphoria
Ik vind leuk aan ESF-forum: Gezellige sfeer en als eerste op de hoogte van nieuwe feitjes
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niks
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nog nooit helaas, maar hoop ooit wel!
Favoriete ESF-user: Iedereen

Hoe lang ben je al op FOK!: Ongeveer een maand nu

Naast het Songfestival vind ik leuk: Programmeren, elektronica, skiën, fitness, muziek, Netflix en gezelligheid. Heb ook een hele grote interesse in licht- en geluidstechniek en alles wat daarmee te maken heeft.
Kan je koken: Genoeg om mezelf in leven te houden, maar daar houdt het op haha
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ho
Ik word schijtchagrijnig van: Vooroordelen en mensen die niet doorrijden in het verkeer
Ik word erg gelukkig van: Muziek
Favo (Netflix)serie('s): Sense8, Orphan Black, Stranger Things, Rick & Morty, Brooklyn 99, en op dit moment The Blacklist
Favo film(s): Hou wel van een leuke film maar heb niet echt een favoriet. Bijvoorbeeld alles van Marvel,
Pirates of the Caribbean en Harry Potter vind ik wel leuk!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Leuk forum, en top dat er voor alle gebieden rondom het ESC, zoals deelnemers, rehearsals maar ook techniek en opbouw etc een topic is!

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Sorry beetje blurry maar het moment waarop Miki in 2019 met zijn vlaggetje zwaait en het afbreekt:

[ afbeelding ]
Ja leuk! *O*
En dat gifje is ook mooi ja. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 22:43:05 #158
375570 crew  Cyan9
pi_199351052
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:39 schreef ivan573 het volgende:
Hoii! Ik ben al een paar weken actief maar wilde me toch graag voorstellen.

Naam: ivan573
Leeftijdscategorie: 22
Regio: Zuid-Limburg

Kijkt het songfestival sinds: Het eerste wat ik me kan herinneren is 2010. Ik was obsessed met sjalalie (sorry vergeef me, kan het nu niet meer aanhoren) en kan me Duitsland nog goed herinneren. Sinds 2014 eigenlijk geen (halve) finale meer gemist.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Arcade en Euphoria
Ik vind leuk aan ESF-forum: Gezellige sfeer en als eerste op de hoogte van nieuwe feitjes
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niks
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nog nooit helaas, maar hoop ooit wel!
Favoriete ESF-user: Iedereen

Hoe lang ben je al op FOK!: Ongeveer een maand nu

Naast het Songfestival vind ik leuk: Programmeren, elektronica, skiën, fitness, muziek, Netflix en gezelligheid. Heb ook een hele grote interesse in licht- en geluidstechniek en alles wat daarmee te maken heeft.
Kan je koken: Genoeg om mezelf in leven te houden, maar daar houdt het op haha
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ho
Ik word schijtchagrijnig van: Vooroordelen en mensen die niet doorrijden in het verkeer
Ik word erg gelukkig van: Muziek
Favo (Netflix)serie('s): Sense8, Orphan Black, Stranger Things, Rick & Morty, Brooklyn 99, en op dit moment The Blacklist
Favo film(s): Hou wel van een leuke film maar heb niet echt een favoriet. Bijvoorbeeld alles van Marvel,
Pirates of the Caribbean en Harry Potter vind ik wel leuk!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Leuk forum, en top dat er voor alle gebieden rondom het ESC, zoals deelnemers, rehearsals maar ook techniek en opbouw etc een topic is!

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Sorry beetje blurry maar het moment waarop Miki in 2019 met zijn vlaggetje zwaait en het afbreekt:

[ afbeelding ]
Dit duizend keer. :(

En welkom!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199351270
Bedankt!

quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:43 schreef Cyan9 het volgende:
Dit duizend keer. :(
Zooo irritant!

(Ik schrok eerst even, toen zag ik pas dat je dat dikgedrukt had gemaakt _O- )
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 23:00:37 #160
375570 crew  Cyan9
pi_199351303
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:58 schreef ivan573 het volgende:
Bedankt!
[..]

Zooo irritant!

(Ik schrok eerst even, toen zag ik pas dat je dat dikgedrukt had gemaakt _O- )
Toen ik het postte dacht ik al even, dat is niet heeel erg duidelijk. :+
Maar serieus, ik ben verder best aardig en zo!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 23:02:01 #161
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199351320
Beetje de newbies wegjagen zo Sjaan. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 23:02:47 #162
375570 crew  Cyan9
pi_199351327
quote:
10s.gif Op zondag 9 mei 2021 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje de newbies wegjagen zo Sjaan. :o
Dat ben je wel van me gewend toch? >:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199351618
Naam: aERodynamIC1970 (de oplettenden weten dan ook mijn voornaam)
Leeftijdscategorie: wederom opletten en rekenen maar (ben van januari)
Regio: Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: 1980
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Alice e Battiato - I Treni Di Tozeur en Marie Myriam - L'oiseau et l'enfant (of eigenlijk toch wel Duncan Laurence met Arcade)
Ik vind leuk aan ESF-forum: gezellige sfeer
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het zo snel gaat en ik van alles mis en dat is de hel voor controlfreaks
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee, diverse vrienden wel
Favoriete ESF-user: Aoibhin by far :W

Hoe lang ben je al op FOK!: ergens sinds najaar 2019 na de winst van Duncan (ik las daarvoor altijd mee)

Naast het Songfestival vind ik leuk: alles wat met muziek te maken heeft
Kan je koken: nee
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho even, dat wordt persoonlijk :P
Ik word schijtchagrijnig van: regen
Ik word erg gelukkig van: zon
Favo (Netflix)serie('s): Six Feet Under
Favo film(s): The Sixth Sense

Wat ik tot slot nog kwijt wil: niks, ik let altijd goed op mijn spullen omdat ik ze niet graag kwijt wil :Y

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif:

[ Bericht 1% gewijzigd door aERodynamIC1970 op 09-05-2021 23:43:27 ]
  zondag 9 mei 2021 @ 23:35:18 #164
436222 Japepk
Padvinder
pi_199351619
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:18 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik had een super mooi Cars vriendenboekje in mijn jongere jaren hoor ;( De leukste pagina’s vind ik die van mensen waar ik nog steeds contact mee heb :D Kijken hoe ze zijn veranderd en zo.
Je hebt dus ook hele leuke vriendenboekjes voor volwassenen! Die hebben we laatst met de vriendengroep aan een vriendin gegeven. Eerst zelf allemaal invullen zonder dat zij het door had enzo, dat was echt heel leuk. Je hebt dan een paar pagina's per persoon en er is veel ruimte voor foto's, tekeningetjes, stickers of wat langere anekdotes. Een mooi geschenk om iemand bij een mijlpaal of jubileum te geven :)
't Echte en 't ware!
  maandag 17 mei 2021 @ 17:32:14 #165
354103 Magica
gna gna
pi_199471902
Naam: A.....
Leeftijdscategorie: eind 30 :+
Regio:kom uit Brabant O+ , sinds aantal jaar woon ik in provincie Utrecht

Kijkt het songfestival sinds: Ik denk sinds 1993, keek altijd met mijn ouders. Laatste jaren wat fanatieker geworden, mede dankzij dit forum
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: De eerste keer en Amar pelos dois
Ik vind leuk aan ESF-forum: Iedereen is aardig :)
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nvt
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nog niet, zaterdag is het zover *O*
Favoriete ESF-user: geen voorkeuren

Hoe lang ben je al op FOK!: jaar of 8

Naast het Songfestival vind ik leuk: Volleybal, koken, eten en drinken :P

Kan je koken: Ja ik vind van wel, doe het ook graag
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Heel warm weer, stress
Ik word erg gelukkig van: Regen
Favo (Netflix)serie('s): la casa de papel, King of queens
Favo film(s): Disney O+

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Heb echt zin in zaterdag *O*
pi_199473534
Wees welkom Magica! Ondanks dat je er al een tijdje bent :P
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 19:40:24 #167
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199474065
Welkom iedereen *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 17 mei 2021 @ 21:23:25 #168
354103 Magica
gna gna
pi_199476178
Tnx :D
pi_199488326
Na twee jaar te hebben meegelezen op dit forum, toch maar een account aangemaakt op deze bijzondere dag

Naam: Sander.
Leeftijdscategorie: begin 20
Regio: Groningen

Kijkt het songfestival sinds: 2012
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: ik doe er drie, omdat ik niet kan kiezen ;) Nocturne, Euphoria, en Grande Amore (en eigenlijk kan Zitti E Buoni ook al in dit rijtje)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het enthousiasme over het songfestival en ook de positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nog niks negatiefs tegengekomen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: helaas nog niet, en ook dit jaar helaas niet mogelijk. Hopelijk ooit nog eens
Favoriete ESF-user: daar kan ik nog niet over oordelen

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vandaag

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, muziek luisteren, series kijken, reizen

Kan je koken: ik heb echt twee linkerhanden, dus ook koken behoort niet tot mijn beste vaardigheden
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: stress en zenuwen
Ik word erg gelukkig van: geen verplichtingen hebben op een dag
Favo (Netflix)serie('s): Breaking Bad
Favo film(s): Godfather

Wat ik tot slot nog kwijt wil: geniet allemaal van deze mooie week!
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 18:48:04 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199488358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:46 schreef BlackYellow het volgende:
Na twee jaar te hebben meegelezen op dit forum, toch maar een account aangemaakt op deze bijzondere dag

Naam: Sander.
Leeftijdscategorie: begin 20
Regio: Groningen

Kijkt het songfestival sinds: 2012
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: ik doe er drie, omdat ik niet kan kiezen ;) Nocturne, Euphoria, en Grande Amore (en eigenlijk kan Zitti E Buoni ook al in dit rijtje)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het enthousiasme over het songfestival en ook de positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nog niks negatiefs tegengekomen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: helaas nog niet, en ook dit jaar helaas niet mogelijk. Hopelijk ooit nog eens
Favoriete ESF-user: daar kan ik nog niet over oordelen

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vandaag

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, muziek luisteren, series kijken, reizen

Kan je koken: ik heb echt twee linkerhanden, dus ook koken behoort niet tot mijn beste vaardigheden
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: stress en zenuwen
Ik word erg gelukkig van: geen verplichtingen hebben op een dag
Favo (Netflix)serie('s): Breaking Bad
Favo film(s): Godfather

Wat ik tot slot nog kwijt wil: geniet allemaal van deze mooie week!
Welkom BlackYellow!
pi_199488509
Leuk dat jullie 'm hebben ingevuld. Geniet van de shows vanavond en post lekker mee *O*
~The present is all there is~
pi_199488812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:46 schreef BlackYellow het volgende:
Na twee jaar te hebben meegelezen op dit forum, toch maar een account aangemaakt op deze bijzondere dag

Naam: Sander.
Leeftijdscategorie: begin 20
Regio: Groningen

Kijkt het songfestival sinds: 2012
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: ik doe er drie, omdat ik niet kan kiezen ;) Nocturne, Euphoria, en Grande Amore (en eigenlijk kan Zitti E Buoni ook al in dit rijtje)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het enthousiasme over het songfestival en ook de positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nog niks negatiefs tegengekomen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: helaas nog niet, en ook dit jaar helaas niet mogelijk. Hopelijk ooit nog eens
Favoriete ESF-user: daar kan ik nog niet over oordelen

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vandaag

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, muziek luisteren, series kijken, reizen

Kan je koken: ik heb echt twee linkerhanden, dus ook koken behoort niet tot mijn beste vaardigheden
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: stress en zenuwen
Ik word erg gelukkig van: geen verplichtingen hebben op een dag
Favo (Netflix)serie('s): Breaking Bad
Favo film(s): Godfather

Wat ik tot slot nog kwijt wil: geniet allemaal van deze mooie week!
Jaaa nog een uit Groningen! *O*
Welkom! Grande Amore is ook een van mijn favorieten! _O_

Ik neem aan dat Italië dit jaar ook je favoriet is? ;)
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 19:36:26 #173
375570 crew  Cyan9
pi_199489207
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:46 schreef BlackYellow het volgende:
Na twee jaar te hebben meegelezen op dit forum, toch maar een account aangemaakt op deze bijzondere dag

Naam: Sander.
Leeftijdscategorie: begin 20
Regio: Groningen

Kijkt het songfestival sinds: 2012
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: ik doe er drie, omdat ik niet kan kiezen ;) Nocturne, Euphoria, en Grande Amore (en eigenlijk kan Zitti E Buoni ook al in dit rijtje)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het enthousiasme over het songfestival en ook de positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nog niks negatiefs tegengekomen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: helaas nog niet, en ook dit jaar helaas niet mogelijk. Hopelijk ooit nog eens
Favoriete ESF-user: daar kan ik nog niet over oordelen

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vandaag

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, muziek luisteren, series kijken, reizen

Kan je koken: ik heb echt twee linkerhanden, dus ook koken behoort niet tot mijn beste vaardigheden
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: stress en zenuwen
Ik word erg gelukkig van: geen verplichtingen hebben op een dag
Favo (Netflix)serie('s): Breaking Bad
Favo film(s): Godfather

Wat ik tot slot nog kwijt wil: geniet allemaal van deze mooie week!
Yessss noord-Nederland +1. 8-)

Welkom!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199489284
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:15 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Jaaa nog een uit Groningen! *O*
Welkom! Grande Amore is ook een van mijn favorieten! _O_

Ik neem aan dat Italië dit jaar ook je favoriet is? ;)
Dankjewel! Altijd leuk een mede-Groninger te ontmoeten :)

Yes Italië is mijn favoriet dit jaar! Ben sowieso een liefhebber van rockmuziek, en ik vind Zitti E Buoni zo gruwelijk goed!
pi_199489307
En ook grazz, Momo, en Cyan9 ontzettend bedankt!
pi_204691556
Naam: Ties
Leeftijdscategorie: 19
Regio: Brabant

Kijkt het songfestival sinds: 2013
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, Silent storm, Arcade, Fai Rumore
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het enthousiasme en dezelfde hobby
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die komen haten
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja bij junior songfestival in 2012 in Amsterdam!
Favoriete ESF-user: @Greys en @Cee dat ze ook goed journalistiek werk leveren!!

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds 3 maanden?

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, muziek luisteren, series kijken, reizen

Kan je koken: Ja!
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Onduidelijkheid en mensen die te laat komen
Ik word erg gelukkig van: geen verplichtingen hebben op een dag
Favo (Netflix)serie('s): Elite en la case de papel
Favo film(s): Hunger Games

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb heel veel zin in deze week!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 mei 2022 @ 18:44:18 #177
163650 Greys
pi_204691661
Leuk Ties! Bedankt voor het invullen en je complimenten! O+

Veel plezier vanavond en verder in dit forum!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 mei 2022 @ 19:14:54 #178
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204691999
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:35 schreef Thrts het volgende:
Naam: Ties
Leeftijdscategorie: 19
Regio: Brabant

Kijkt het songfestival sinds: 2013
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, Silent storm, Arcade, Fai Rumore
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het enthousiasme en dezelfde hobby
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die komen haten
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja bij junior songfestival in 2012 in Amsterdam!
Favoriete ESF-user: @:greys en @:cee dat ze ook goed journalistiek werk leveren!!

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds 3 maanden?

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, muziek luisteren, series kijken, reizen

Kan je koken: Ja!
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Onduidelijkheid en mensen die te laat komen
Ik word erg gelukkig van: geen verplichtingen hebben op een dag
Favo (Netflix)serie('s): Elite en la case de papel
Favo film(s): Hunger Games

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb heel veel zin in deze week!
Leuk *O* . En ook heel leuk dat het ESF aansluiting vind bij mensen van jouw leeftijd.
Of mensen van jouw leeftijd bij het ESF.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_204693079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:14 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Leuk *O* . En ook heel leuk dat het ESF aansluiting vind bij mensen van jouw leeftijd.
Of mensen van jouw leeftijd bij het ESF.
Ja misschien of-topic maar hoor van veel leeftijdsgenoten dat ze esf ook gaan kijken zaterdag met een drankje met vrienden!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 11 november 2022 @ 14:14:55 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_206637866
Dienstmededeling: dit topic is nu sticky en dus bovenaan te vinden *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 11 november 2022 @ 14:39:42 #181
375570 crew  Cyan9
pi_206638061
OP ook een klein beetje aangepast, het is nu makkelijker om de vorige delen terug te vinden.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 11 november 2022 @ 15:45:05 #182
375570 crew  Cyan9
pi_206639005
Wel grappig om dit allemaal terug te lezen, heel wat mensen kunnen nu in ieder geval wel zeggen dat ze eens bij het ESF aanwezig zijn geweest.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 december 2022 @ 16:07:52 #183
492795 Maikeeel
Limburgse ESC fan
pi_206995353
Naam: Maikel
Leeftijdscategorie: 33
Regio: Maastricht

Kijkt het songfestival sinds: 1998 was de eerste keer dat ik het Songfestival keek. Ik volg het echt sinds 2003.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Molitva van Marija Serifovic en natuurlijk Arcade van Duncan.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Ik lees al een tijdje mee, maar nog nooit echt actief voorgesteld of gepost. Het lijkt me leuk om meer mensen te leren kennen met dezelfde gekte als mij.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: De eerste keer was in 2011 in Düsseldorf. Vervolgens erbij geweest in Malmö, Kopenhagen, Wenen, Stockholm, Lissabon, Rotterdam en Turijn.

Hoe lang ben je al op FOK!: Ik lees al een poosje mee, maar nu werd het toch eens tijd voor een voorstelrondje.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Musicals en theater.
Kan je koken: Daar zijn de meningen over verdeeld
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Happy gay
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die hun afspraken niet nakomen
Ik word erg gelukkig van: Familie & vrienden.
Favo (Netflix)serie('s): The Crown, Stranger Things, Prison Break, The Handmaid's Tale, How to Get Away With Murder & Orange is the New Black.
Favo film(s): Alles met Sandra Bullock

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Heeeel veel zin in het nieuwe Songfestival seizoen
Loving you is a Losing Game
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 16:34:12 #184
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206995588
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 16:07 schreef Maikeeel het volgende:
Naam: Maikel
Leeftijdscategorie: 33
Regio: Maastricht

Kijkt het songfestival sinds: 1998 was de eerste keer dat ik het Songfestival keek. Ik volg het echt sinds 2003.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Molitva van Marija Serifovic en natuurlijk Arcade van Duncan.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Ik lees al een tijdje mee, maar nog nooit echt actief voorgesteld of gepost. Het lijkt me leuk om meer mensen te leren kennen met dezelfde gekte als mij.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: De eerste keer was in 2011 in Düsseldorf. Vervolgens erbij geweest in Malmö, Kopenhagen, Wenen, Stockholm, Lissabon, Rotterdam en Turijn.

Hoe lang ben je al op FOK!: Ik lees al een poosje mee, maar nu werd het toch eens tijd voor een voorstelrondje.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Musicals en theater.
Kan je koken: Daar zijn de meningen over verdeeld
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Happy gay
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die hun afspraken niet nakomen
Ik word erg gelukkig van: Familie & vrienden.
Favo (Netflix)serie('s): The Crown, Stranger Things, Prison Break, The Handmaid's Tale, How to Get Away With Murder & Orange is the New Black.
Favo film(s): Alles met Sandra Bullock

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Heeeel veel zin in het nieuwe Songfestival seizoen
Leuk dat je nu ook mee post Maikel! Welkom op het songfestivalforum. ^O^
  donderdag 8 december 2022 @ 16:59:41 #185
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206995775
Welkom @Maikeeel :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter donderdag 8 december 2022 @ 17:41:24 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_206996182
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 16:07 schreef Maikeeel het volgende:
Naam: Maikel

MAIKEL
Ben je de Maikel van de Meilandtwittergifjes ja hè, wat goooooeeeed! :B
  donderdag 8 december 2022 @ 21:44:54 #187
492795 Maikeeel
Limburgse ESC fan
pi_207000105
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:41 schreef Cee het volgende:

[..]
MAIKEL
Ben je de Maikel van de Meilandtwittergifjes ja hè, wat goooooeeeed! :B
Hahaha jaaaaa!
Loving you is a Losing Game
pi_207000117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:44 schreef Maikeeel het volgende:

[..]
Hahaha jaaaaa!
Welkom! *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 december 2022 @ 14:59:30 #189
163650 Greys
pi_207007204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:44 schreef Maikeeel het volgende:

[..]
Hahaha jaaaaa!
Ohhhh jij hier! Wat leuk! :D *O*

(Miranda hier)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 december 2022 @ 11:52:30 #190
492795 Maikeeel
Limburgse ESC fan
pi_207025636
Dankjewel allemaal!
Loving you is a Losing Game
pi_207155101
Naam: Cirílico
Leeftijdscategorie: Midden dertig
Regio: Haaglanden

Kijkt het songfestival sinds: Als kind begin jaren 90. Wat bewuster vanaf eind jaren 90. En vanaf begin jaren 00 zelfstandig en steeds actiever gaan volgen.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Mijn favorieten zijn een groot deel van de nummers uit de tweede helft van de jaren 00. Bijvoorbeeld Kroatië, Severina met Moja ¦tikla 🌍🌶️ (extra punten voor wie deze snapt). Maar ik kan ook wel een aantal oudere nummers waarderen, met name Nederlandse. Topfavoriet is dan Lenny Kuhr met Troubadour. 😍
Ik vind leuk aan ESF-forum: Je wordt hier goed op de hoogte gehouden. Het is overzichtelijk. iedereen is altijd aardig. Samen NSF's kijken is heel gezellig.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik forum louter mobiel en de reclames van FOK! doen altijd mijn pagina verspringen en langzamer laden. Het was begin dit jaar en/of eind vorig jaar zo erg dat ik niet fatsoenlijk kon forumen op het ESF gedeelte door onwijs veel lag. Ik ben dan ook een tijdje weggeweest want de frustratie was ondraaglijk.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Jazeker. Het Junior ESF 2007 in Rotterdam met Lisa, Amy & Shelly (OG3NE) als onze act. En wederom in Rotterdam in 2021 bij het gewone ESF.
Favoriete ESF-user: Dat weet ik niet echt. Ik let niet altijd even goed op mensen hun postgeschiedenis dus vaak vergeet ik dat degene die A zegt ook degene is die toen B zei. Volgens mij vind ik wel vaker de muziekkeuze van Nexum leuk. Maar dat weet ik ook niet zeker haha.

Hoe lang ben je al op FOK!: Het duurde zo'n 5 minuten voor ik het kon vinden, maar sinds juni 2007 al kennelijk. :o Hé, dat is een halfjaar voordat ik naar het JESF ging! :D Ik hing toen nog niet hier rond hoor. Sowieso was ik voornamelijk een lurker de eerste jaren en soms zelfs maanden of jaren afwezig.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Films, series, lekker eten, koken, reizen, puzzelen, tv quizzen. En Expeditie Robinson en Wie is de Mol zijn samen met het Songfestival wel m'n favoriete jaarlijkse programma's. :P
Kan je koken: Laat ik het zo zeggen, er hangt bij mij in de keuken een bord met de tekst "I kiss better than I cook and I'm a GREAT C🍜🍜K" 😜
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ho.
Ik word schijtchagrijnig van: Traag, gezever, liegen, respectloosheid, onrechtvaardigheid, etensresten in putje.
Ik word erg gelukkig van: Muziek, komedies, lekker eten, wandelen, mediteren al heb ik dat al heel lang niet gedaan. 🧘‍♂️
Favo (Netflix)serie('s): Onwijs veel dus ik noem ff welke ik als laatste heb gekeken. Wednesday en Smiley. Die laatste is een nieuwe Spaanse gay romcom.
Favo film(s): Ook een heleboel. op dit moment denk ik toch The Hateful Eight en Django Unchained.
Maar heel veel films van met name de jaren 90 en 80 vond ik toen ook echt onwijs leuk. Films van Julia Roberts, Will Smith, Martin Lawrence, Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone enz enz. Matilda, Grease, Gremlins, Erin Brockovich, Twins, Karate Kid en ga maar door. Ik werd er als kind heel kalm en gelukkig van en dat heb ik nu eigenlijk ook nog wel. :)

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Eens kijken hoor. Nou, dit topic is mij nooit eerder opgevallen denk ik. Of ik heb het nooit eerder aangeklikt. Ik heb een kat. :P Oh ja, ik heb een keer hier het ESF bordspel gewonnen. :D De eurovisiepodcast Ding-a-dong was mijn meeste beluisterde podcast op Spotify dit jaar. Elvana Gjata is live echt geweldig. Ennem meer kan ik niet bedenken. :P

FOTO, optioneel: Ik pas. :D Ik heb eerder wel een lelijke foto gepost van hoe ik het officiële Eurovisie-vliegtuig opstap. :P

Favoriete ESF-gif: Ik zou niet eens weten welke er allemaal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 20-12-2022 03:05:02 ]
Hotapnyc
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 20 december 2022 @ 09:34:32 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_207156183
Leuk om te lezen Cirílico!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 22:35:56 #193
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208227019
Naam: PinkLow
Leeftijdscategorie: 35
Regio: Midden

Kijkt het songfestival sinds: Echt pas heel actief sinds ik sinds 2011 op mijzelf woon.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik vond Soldi van Mahmood heel tof (alleen live dus veel minder) Save your kisses for me van Brotherhood of man blijft leuk! ABBA is natuurlijk favoriet. Duncan was fantastisch, Maneskin vond ik ook erg tof.. Zo'n lastige vraag dit.
Ik vind leuk aan ESF-forum: De actualiteit! En de diverse meningen.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet! Wilde er heel graag bij zijn in Nederland en het plan was er ook, maar toen kwam corona en hadden we geen schijn van kans helaas.
Favoriete ESF-user: Greys

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds de zomer van 2011.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Radio maken, vlogs maken en monteren. Muziek luisteren en mee zingen (vals, maar maakt niet uit) netflix, knuffelen met mijn katten, tafeltennis en ik vind het heelal ook mega interessant.
Kan je koken: Ik eet het veel liever op!
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: He
Ik word schijtchagrijnig van: onrecht, liegen en mensen die in de supermarkt gaan staan kletsen en dan midden in het pad met hun winkelwagentje staan.
Ik word erg gelukkig van: Van mijn gezin
Favo (Netflix)serie('s): momenteel die serie over de formule 1.
Favo film(s): Titanic sinds klein meisje al!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb zo'n mijn periodes dat ik echt actief ben op FOK en dingen plaats! Maar ik ben vooral een dagelijkse lezer.

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: -
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 23:02:09 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208227685
Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld @PinkLow En @Cirílico al was dat een paar maanden eerder :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 maart 2023 @ 23:06:03 #195
163650 Greys
pi_208227796
Ja, bedankt voor het invullen!
Altijd erg leuk om iets meer te weten achter de username. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212039206
Naam: Kippendij
Leeftijdscategorie: Vroege dertiger
Regio: Delft

Kijkt het songfestival sinds: 2012
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Go-A - Shum, Arcade en wat niet, eigenlijk, he? (mijn guily pleasue is Sergey Lazarev)
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Ja dat moet ik nog zien, natuurlijk, maar een wat meer Nederland-gefocuste online plek voor ESF is wel fijn.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - NVT
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee, staat nog wel op mijn bucketlist.
Favoriete ESF-user: - Tot nu toe is iedereen lief
Hoe lang ben je al op FOK!: - Kort
Naast het Songfestival vind ik leuk: - kunst, cultuur, reizen, eten, borspellen
Kan je koken: - zeker! En men vindt het ook erg lekker. :o
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Polyseksueel (dat is bijna pan)
Ik word schijtchagrijnig van: - Ochtenden zonder koffie, mensen die niet omgevingsbewust zijn, prikkende labltjes in kleding, mensen die over mijn bovenbeen wrijven, mensen die machtshonger hebben.
Ik word erg gelukkig van: - Kamerplanten, volle tafels met lieve mensen eromheen, kampuur, muziek die een brok in je keel geeft
Favo (Netflix)serie('s): - Six Feet Under, What We Do in the Shadows
Favo film(s): - Eurovision: A fire Saga natuurlijk! Ik vind Hot Fuzz wel echt geweldig.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Als ik Pina Coladas drink, kan ik nog steeds de Cha Cha Cha niet, want ik heb geen gevoel voor dans.

Favoriete ESF-gif: -


[ Bericht 1% gewijzigd door Kippendij op 15-01-2024 16:41:55 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2024 @ 19:30:03 #197
163650 Greys
pi_212040907
Welkom, wat leuk dat je het ingevuld hebt! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212710727
Naam: Radio Joost
Leeftijdscategorie: 46
Regio: limburg

Kijkt het songfestival sinds: kind
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: O man. Deze is moeilijk! Maar ga dan voor Patricia Kaas, et s’il fallait le faire en Verka Serduchka, dancing lasha tumbai
Ik vind leuk aan ESF-forum: de sfeer
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nvt
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee
Favoriete ESF-user: kan ik ook geen antwoord op geven. Iedereen is behulpzaam
Hoe lang ben je al op FOK! Sinds Joan Franka
Naast het Songfestival vind ik leuk andere muziek luisteren
Kan je koken: ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: he
Ik word schijtchagrijnig van: ochtenddiensten (ik werk als nachtdienst op een kleinschalige woongroep)
Ik word erg gelukkig van: De kleine onverwachte leuke dingen in het leven
Favo (Netflix)serie('s): Penoza
Favo film(s): pulp fiction

Wat ik tot slot nog kwijt wil: 2 favo nummers doorgeven is te weinig😉. En dat ik hoop dat dit goed gegaan is met invullen. Ben niet zo’n held met computer! Laten we zo zeggen ik en computers is het zelfde als Mia en Dion loepzuiver zingen😉

[ Bericht 6% gewijzigd door H_T op 21-03-2024 20:16:18 ]
pi_212710732
Hahaha daar heb je het al! Niemand heeft er een b voor staan behalve ik😂😂😂😂
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2024 @ 09:13:53 #200
163650 Greys
pi_212712284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:48 schreef RadioJoost het volgende:
Hahaha daar heb je het al! Niemand heeft er een b voor staan behalve ik😂😂😂😂
Zo te zien heb je na het kopiëren de [/b] tags weggehaald erachter haha. Die zorgen ervoor dat de vragen vetgedrukt worden en je antwoorden niet. Geeft niks hoor, we kunnen het prima lezen. Dank je voor het invullen, leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 7 maart 2024 @ 17:27:30 #201
39237 crew  H_T
2733
pi_212730207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:48 schreef RadioJoost het volgende:
Hahaha daar heb je het al! Niemand heeft er een b voor staan behalve ik😂😂😂😂
Wat Greys zegt klopt :) Je moet hier voor speciale opmaak en zo aangeven waar die opmaak begint en waar die stopt. Een beetje volgens dit idee:

[Opmaak]Hier komt speciale opmaak[/opmaak] en hier niet meer, want het blokje [/opmaak] geeft aan dat de speciale opmaak is afgelopen :)

Anyway, ik maak de opmaak later nog wel voor je in orde :) Geen zorgen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 22 april 2024 @ 20:15:45 #202
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213296399
Naam: egeltje1985
Leeftijdscategorie: uit 1985
Regio: Rotterdam met een zachte g uit Maas en Waal

Kijkt het songfestival sinds: sinds ik mocht kijken, dus ik denk m'n achtste.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: fairytale en zitti e buoni.
Ik vind leuk aan ESF-forum: hoe veel mensen weten en hoe enthousiast ze zijn
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het niet het hele jaar esf is.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: ja, in Rotterdam
Favoriete ESF-user: Andromache, want door haar kon ik last minute mee naar een show in Rotterdam

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds 2005

Naast het Songfestival vind ik leuk: festivals en concerten bezoeken, bordspellen
Kan je koken: ja, ik kook graag samen met mijn man voor vrienden en familie.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:



Ik word schijtchagrijnig van: gemene mensen
Ik word erg gelukkig van: met een biertje in de zon bij een leuke band
Favo (Netflix)serie('s): ik kijk veel series, laatste aanraders: young royals, Fallout, the boys en alle Mike Flanagan-series, zoals the haunting of hill house
Favo film(s): the shining

Wat ik tot slot nog kwijt wil: meedoen is belangrijker dan winnen.


Favoriete ESF-gif:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')