HYPEtwitter:OnsOranje twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 09:59:45It’s coming...#thenewwave #onsoranje #duined #ekkwalificatie https://t.co/eqbsjJDLHl reageer retweet
Als we vanavond verliezen sta je op enorme achterstand van fakking Noord-Ierland. Hoe kan dat.. o ja Nations League. Aanvallend is het treurig ja, niet 1 van onze aanvallers zie ik graag spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:18 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind het positivisme opvallend. Zelden zo'n onmachtig en kwaliteitsarm Oranje voorin gezien. De voorste 4 zijn niet goed genoeg, ik denk dat we vanavond nauwelijks een kans gaan creëren.
Tja, Nations League of niet. Het gaat mij vooral om de lange termijn. Met zo'n matige aanval ben je gewoon geen topland.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we vanavond verliezen sta je op enorme achterstand van fakking Noord-Ierland. Hoe kan dat.. o ja Nations League. Aanvallend is het treurig ja, niet 1 van onze aanvallers zie ik graag spelen.
Nederland met aanvallers die er met veel pijn en moeite in de Eredivisie af en toe een inschieten.quote:
Luuk was topscorerquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nederland met aanvallers die er met veel pijn en moeite in de Eredivisie af en toe een inschieten.
We missen gewoon ontzettend veel kwaliteit voorin. Ook zo'n Bergwijn-hype snap ik niet, heeft alleen nog maar een paar Eredivisie-goals gemaakt en nog geen enkele goal tegen wat voor topteam dan ook.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze geven Goku energie voor de spirit bomb
vergeten je te taggen, maar lijkt mij toch zo? @Koffieplanterquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze geven Goku energie voor de spirit bomb
Ik lees Babelquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:56 schreef T3hTommay het volgende:
Armoedige voorhoede met Depay, Promes en weet ik veel wat er nog meer loopt vanavond.
Neeeeeeee niet weer babelquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lees BabelDan nog liever Malen en Berghuis.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij mist 1 meter voor het doel en schiet dan nog overquote:
Van de Beek is er niet bij vanwege een blessure Hans.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:08 schreef firefly3 het volgende:
Waarom vervangt hij babel niet met van der beek? Dan schuif je Depay als vleugelspeler en speel je zonder spits maar met twee vleugelspelers en vd beek in het midden. Is echt niet zo lastigDumpfries vervangen door Veldman. Waarom moet telkens die babel erin, wat een gek
Depay en Berghuis op de flank en Malen centraal, zoiets?quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Depay, Babel en Promes alledrie kut.
Bah. Nog steeds??quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van de Beek is er niet bij vanwege een blessure Hans.
Dumfries, De Roon en Babel vervangen en dan staat er een redelijk elftal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Promes, Memphis, Babel
Ja Promes zeker laten staanquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dumfries, De Roon en Babel vervangen en dan staat er een redelijk elftal.
Promes mag ook een enkeltje Rusland boeken hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vlap is geen spits.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:37 schreef TLC het volgende:
We hebben zoveel goede spitsen in t buitenland, ik noem een Weghorst, een Vlap een ehm..![]()
Naja, laat Babel dan nog maar ff staan.
Met smoeltjesquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Promes, Memphis, Babel
Zou eerder Promise eruit halen dan Dumbfreeze.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of Blind het wel kan bijbenen tegen die speedy gonalezesquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Waarom niet Malen erin in plaats van Babel of huntelaar. Ook al is huntelaar ouder, hij is 1000x beter dan Babel.
Echt totaal geen beeld van De Roon of wat zijn mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ermee door wel, maar als er een betere klaar staat mag hij vervangen worden van mij hoor.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou eerder Promise eruit halen dan Dumbfreeze.
Is toch allemaal wat minder dan die vorige generatiesquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 Neuer (C)
4 Ginter
5 Tah
6 Kimmich
8 Kroos
9 Werner
11 Reus
13 Klostermann
14 Schulz
15 Süle
20 Gnabry
Heeft vooral nog niet dezelfde naam. Kimmich, Süle en Werner worden echte toppers en dan hebben ze nog Sané van die generatie en Ter Stegen die toch echt ooit het stokje van Neuer gaat overnemen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is toch allemaal wat minder dan die vorige generaties
Dat laatste had al jaren geleden moeten gebeuren, maar Neuer is eenmaal het lieverdje van Löw.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft vooral nog niet dezelfde naam. Kimmich, Süle en Werner worden echte toppers en dan hebben ze nog Sané van die generatie en Ter Stegen die toch echt ooit het stokje van Neuer gaat overnemen.
Die gast speelt als sinds 2002/2003 voetbal ofzo van wat ik mij kan herinnerenquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging gewoon al vroeg naar de zandbak.
Alleen Kimmich, Werner en Reus potentiele topspelers. Kroos uitgerangeerd, Gnabry blind paard, andere veldspelers matig.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is toch allemaal wat minder dan die vorige generaties
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat laatste had al jaren geleden moeten gebeuren, maar Neuer is eenmaal het lieverdje van Löw.
Gnabry werd vorig jaar gekozen tot speler van het seizoen bij Bayern. Dan ben je geen blind paard, gok ik zo.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Kimmich, Werner en Reus potentiele topspelers. Kroos uitgerangeerd, Gnabry blind paard, andere veldspelers matig.
Havertz komt daar natuurlijk ook nog bij.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft vooral nog niet dezelfde naam. Kimmich, Süle en Werner worden echte toppers en dan hebben ze nog Sané van die generatie en Ter Stegen die toch echt ooit het stokje van Neuer gaat overnemen.
Ik heb die jongen zelden iets goeds zien doen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gnabry werd vorig jaar gekozen tot speler van het seizoen bij Bayern. Dan ben je geen blind paard, gok ik zo.
En dan is Coman nog blinderquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb die jongen zelden iets goeds zien doen.
Oh, ja, dan kan hij er natuurlijk niets van!quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb die jongen zelden iets goeds zien doen.
Die is beter dan een groot deel van dit brandhout.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Havertz komt daar natuurlijk ook nog bij.
Dat vind ik al helemaal niks.quote:
Milan van Dongen moet je uitlachenquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:30 schreef De_Kraam het volgende:
Koeman neemt verslaggevertje niet serieus.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:30 schreef De_Kraam het volgende:
Koeman neemt verslaggevertje niet serieus.
FOK!-ken uit het hiernamaalsquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
morgen kerk??
en leef je nog????
Geen idee. Hij negeert mijn appjes.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]bedankt vriend
zit René nog steeds in het rouwproces?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:37 schreef manny het volgende:
pierre als journalist / kenner. waar gaat het heen met de wereld.
De spoeling voorin is al jaren heel dun.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zie net de opstelling. Man man man, wat een ellende die voorhoede. Depay ok, maar Promes en Babel. Hebben we nou echt NIKS beters? Dan is het wel heel droevig.
Robben is gestopt maar zou volgens mij nog prima mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zie net de opstelling. Man man man, wat een ellende die voorhoede. Depay ok, maar Promes en Babel. Hebben we nou echt NIKS beters? Dan is het wel heel droevig.
Of Huntelaar, for that matterquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:42 schreef KingRoland het volgende:
kon je net zo goed Bas Dost oproepen
wij gaan samen juichen voor Oranjequote:Op vrijdag 6 september 2019 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen allemaal dat die vervelende moffen gruwelijk pakkie krijgen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen allemaal dat die vervelende moffen gruwelijk pakkie krijgen.
je weet toch hopelijk wel dat ie geen Duitser was hequote:
Adolf is een Argentijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:44 schreef TLC het volgende:
[..]
je weet toch hopelijk wel dat ie geen Duitser was he
Geen paniek!quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:39 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal
@:wereldgozer
@:max23
@:coco.
@:napoleonfour
@:lange_lans
@:caland
@:scrummie2.0
@:lenny_leonard
@:elan
@:saind
Dan beter met De Jong of Weghorst (wel meenemen danquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De spoeling voorin is al jaren heel dun.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:45 schreef Leonos het volgende:
Niemand wilt meer met me appen, kom ik hier wel
Komt omdat je moeder het te druk met mij heeftquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:45 schreef Leonos het volgende:
Wil.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:45 schreef Leonos het volgende:
Dat zagen we gisteren ook bij Roemenië - Spanjequote:
Hoe was Spanje?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zagen we gisteren ook bij Roemenië - Spanje
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Brugse Zot Dubbelquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:50 schreef Protoplanet het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd
Tot aan die rode kaart heer en meester, 1 onoplettendheid zorgde voor een tegengoal.quote:
Bierquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:50 schreef Protoplanet het volgende:
WAS WOLLEN WIR TRINKEN 7 TAGE LANGquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:50 schreef Protoplanet het volgende:
Coca cola zeroquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:50 schreef Protoplanet het volgende:
Brand IPAquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:50 schreef Protoplanet het volgende:
Bij dit soort wedstrijden drink ik altijd de nationale drank van de tegenpartij.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:50 schreef Protoplanet het volgende:
Ziklon B?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij dit soort wedstrijden drink ik altijd de nationale drank van de tegenpartij.
Schulties?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij dit soort wedstrijden drink ik altijd de nationale drank van de tegenpartij.
Schnapps, lekker man.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:39 schreef KingRoland het volgende: