HYPEtwitter:OnsOranje twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 09:59:45It’s coming...#thenewwave #onsoranje #duined #ekkwalificatie https://t.co/eqbsjJDLHl reageer retweet
Als we vanavond verliezen sta je op enorme achterstand van fakking Noord-Ierland. Hoe kan dat.. o ja Nations League. Aanvallend is het treurig ja, niet 1 van onze aanvallers zie ik graag spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:18 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind het positivisme opvallend. Zelden zo'n onmachtig en kwaliteitsarm Oranje voorin gezien. De voorste 4 zijn niet goed genoeg, ik denk dat we vanavond nauwelijks een kans gaan creëren.
Tja, Nations League of niet. Het gaat mij vooral om de lange termijn. Met zo'n matige aanval ben je gewoon geen topland.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we vanavond verliezen sta je op enorme achterstand van fakking Noord-Ierland. Hoe kan dat.. o ja Nations League. Aanvallend is het treurig ja, niet 1 van onze aanvallers zie ik graag spelen.
Nederland met aanvallers die er met veel pijn en moeite in de Eredivisie af en toe een inschieten.quote:
Luuk was topscorerquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nederland met aanvallers die er met veel pijn en moeite in de Eredivisie af en toe een inschieten.
We missen gewoon ontzettend veel kwaliteit voorin. Ook zo'n Bergwijn-hype snap ik niet, heeft alleen nog maar een paar Eredivisie-goals gemaakt en nog geen enkele goal tegen wat voor topteam dan ook.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze geven Goku energie voor de spirit bomb
vergeten je te taggen, maar lijkt mij toch zo? @Koffieplanterquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze geven Goku energie voor de spirit bomb
Ik lees Babelquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:56 schreef T3hTommay het volgende:
Armoedige voorhoede met Depay, Promes en weet ik veel wat er nog meer loopt vanavond.
Neeeeeeee niet weer babelquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lees BabelDan nog liever Malen en Berghuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |