abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188797800
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
pi_188810438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar waarom lees ik er hier niks over dan? :P
Helaas helaas :'(
pi_188814260
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:00 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Helaas helaas :'(
De dates bevatten teveel details die het daglicht niet kunnen verdragen :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188815312
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

De dates bevatten teveel details die het daglicht niet kunnen verdragen :?
Nee. Er is geen date meer.
pi_188815320
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:50 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Snel swipen dan :P
pi_188815936
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:50 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

:'(
pi_188816784
Lesje geleerd; Geen mannen met kinderen daten.
Ik was casual aan het daten met een bekende van mij...
Zijn kinderen had ik eerder nog niet ontmoet en inmiddels een paar gezien en oh wat was dat een afknapper :X
Zelf heb ik ook kinderen en ik weet dat het onvermijdelijk is in mijn leeftijdscategorie maar oh.....
Verwende en brutale kinderen....Dat trek ik zo ontzettend slecht.
pi_188816923
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:38 schreef Brybry het volgende:
Zijn kinderen had ik eerder nog niet ontmoet en inmiddels een paar gezien en oh wat was dat een afknapper :X
Zelf heb ik ook kinderen en ik weet dat het onvermijdelijk is in mijn leeftijdscategorie maar oh.....
Ik zou denken dat dat juist makkelijk zou gaan, puur omdat je beiden kinderen hebt.
pi_188816988
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:38 schreef Brybry het volgende:
Hoe vaak heb je die kinderen dan gezien?
pi_188817050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zou denken dat dat juist makkelijk zou gaan, puur omdat je beiden kinderen hebt.
Ja, dat zou je denken. Ik voed mijn kinderen op een bepaalde manier op en ik begrijp dat iedereen dat anders doet maar ik verwacht wel wat basis dingen, daarnaast ben ik ook autist die graag geniet van haar rust als mijn kinderen er niet zijn.
Ik was echt geschokt van de brutaliteit en drukte van die kinderen. Dat gaat dus niet werken.
pi_188817058
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je die kinderen dan gezien?
4 keer
pi_188817073
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

4 keer
Wel jammer dat het hem daarom niet wordt.
pi_188817139
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:54 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, dat zou je denken. Ik voed mijn kinderen op een bepaalde manier op en ik begrijp dat iedereen dat anders doet maar ik verwacht wel wat basis dingen, daarnaast ben ik ook autist die graag geniet van haar rust als mijn kinderen er niet zijn.
Ik was echt geschokt van de brutaliteit en drukte van die kinderen. Dat gaat dus niet werken.
Botsing van bepaalde basisnormen en waarden qua opvoeden?
pi_188817153
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel jammer dat het hem daarom niet wordt.
Ja , mijn kinderen hebben de zijne ook ontmoet en het eerste wat mijn dochter zei; 'Mam, ik heb me echt ingehouden, wat een vreselijke kinderen zijn'

Dus tja, al zou ik zelf willen....Daar maak ik de mijne erg ongelukkig mee.
pi_188817181
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Botsing van bepaalde basisnormen en waarden qua opvoeden?
Ja exact.
Voorbeeld; Kinderen komen binnen en na 1 minuut 'Ik wil iets lekkers' en dat om de 5 minuten.
Aan mij hangen, op de bank springen...
Geen dank je wel.
Klagen

Mijn kinderen zullen niet vragen, zeggen U tegen volwassenen en zullen nooit en te nimmer zich als een stel losgeslagen apen gedragen bij een ander thuis
pi_188817199
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:01 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja exact.
Voorbeeld; Kinderen komen binnen en na 1 minuut 'Ik wil iets lekkers' en dat om de 5 minuten.
Geen dank je wel.
Klagen

Mijn kinderen zullen niet vragen, zeggen U tegen volwassenen en zullen nooit en te nimmer zich als een stel losgeslagen apen gedragen bij een ander thuis
Ah ja, dat werkt inderdaad niet...
pi_188817200
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:01 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja exact.
Geen dank je wel.
Klagen

Zijn er grote leeftijdsverschillen tussen jouw en zijn kinderen?
pi_188817208
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn er grote leeftijdsverschillen tussen jouw en zijn kinderen?
Ik denk dat dit een relevante vraag is.
  vrijdag 6 september 2019 @ 17:03:55 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188817221
Denk vooral dat het een andere manier van opvoeden is. Dat leeftijd weinig uitmaakt.
pi_188817279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja het maakt verder niet uit natuurlijk. Als je de kinderen niet leuk vindt vind je ze niet leuk :p
pi_188819312
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, 1-2 jaar verschil...
pi_188819344
Waarom hebben jullie een speciaal topic nodig om over daten te praten? Gewoon logisch nadenken is toch gewoon genoeg?
pi_188819357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:25 schreef Chia het volgende:
Waarom hebben jullie een speciaal topic nodig om over daten te praten? Gewoon logisch nadenken is toch gewoon genoeg?
Gaat gewoon om date ervaringen te delen.
pi_188819370
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:25 schreef Chia het volgende:
Je weet dat dit echt een onzinnig punt is?
pi_188819380
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet dat dit echt een onzinnig punt is?
Ja ik kom echt heel erg dom over nu. Beetje chanant wel.
pi_188819444
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:23 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee, 1-2 jaar verschil...
Das niet zoveel. Mja nou jammer. Het is idd wel belangrijk dat je een goed gevoel bij de kinderen hebt.
pi_188819848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja ik kom echt heel erg dom over nu. Beetje chanant wel.
Chanant?
pi_188824401

[ Bericht 100% gewijzigd door bombmannl op 06-09-2019 22:30:51 ]
pi_188828583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Snel swipen dan :P
Ik zoek ze wel IRL. :P
Als ik black-soldier moet geloven in dat andere topic, zal ik misschien jaren op Tinder blijven en alleen maar daten en daten en daten...
pi_188828592
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:42 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik zoek ze wel IRL. :P
Als ik black-soldier moet geloven in dat andere topic, zal ik misschien jaren op Tinder blijven en alleen maar daten en daten en daten...
Ja ligt er een beetje aan hoe je tinderdates zijn verlopen :P

Ik vind het wel mooi dat je met datingapps mensen kan leren kennen die je in real life nooit was tegen gekomen.
pi_188828760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ligt er een beetje aan hoe je tinderdates zijn verlopen :P

Ik vind het wel mooi dat je met datingapps mensen kan leren kennen die je in real life nooit was tegen gekomen.
Blijf je dan contact met ze houden als vrienden?
pi_188828772
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:01 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Blijf je dan contact met ze houden als vrienden?
Nee dat niet nee :P Bedoel niet specifiek in mijn geval maar meer dat die apps je de mogelijkheid bieden.
pi_188828801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dat niet nee :P Bedoel niet specifiek in mijn geval maar meer dat die apps je de mogelijkheid bieden.
O ja. Denk dat iedereen dat anders beleeft dan. Ik persoonlijk vind niets aan vluchtige contacten. :)
pi_188829048
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:05 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

O ja. Denk dat iedereen dat anders beleeft dan. Ik persoonlijk vind niets aan vluchtige contacten. :)
Oh ik ook niet hoor :P Maar bedoel dat een app je opties voorschotelt die in je in real life niet zou tegen zijn gekomen.

Ik heb bv ook nog nooit een date met iemand uit Den Haag ( waar ik woon) gehad via een app.
pi_188830429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ik ook niet hoor :P Maar bedoel dat een app je opties voorschotelt die in je in real life niet zou tegen zijn gekomen.

Ik heb bv ook nog nooit een date met iemand uit Den Haag ( waar ik woon) gehad via een app.
Ik snap wat je bedoelde :P
Maar ik bedoelde dus dat die contacten voor mij niet die "waarde" hebben wat ze voor jou hebben, als ik ze verder toch nooit meer spreek.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 11:43:48 ]
pi_188830469
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:42 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelde :P
Maar ik bedoelde dus dat die contacten voor mij niet die "waarde" hebben wat ze voor jou hebben, als ik ze verder toch nooit meer spreek.
Je snapt mij niet :P

Die contacten hebben voor mij niet die waarde :P Het gaat er om dat je veel meer potentiële partners ziet op dating apps in tegenstelling tot real life. Er is veel meer keuze.
pi_188830868
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je snapt mij niet :P

Die contacten hebben voor mij niet die waarde :P Het gaat er om dat je veel meer potentiële partners ziet op dating apps in tegenstelling tot real life. Er is veel meer keuze.
Haha okay!
Maar nadeel van veel keuze is dat je niet kan kiezen. Je denkt elke keer, wanneer je een minpuntje ziet bij de ene, dat er 5 anderen wachten die misschien wel beter zijn. Maar dan blijken die weer andere minpuntjes te hebben en dus blijf je doorgaan. Ik hoef dus niet zo nodig veel keus.

Irl heb je misschien minder keus, maar vaak wel eerder een partner. Niet dat ik dan bedoel te zeggen dat je genoegen neemt met wat je kunt krijgen, maar dat je de minpuntjes eerder leert accepteren (niemand is perfect). Omdat je irl maar met een tegelijk date.

Nou ja, in mijn geval dan. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 12:17:31 ]
pi_188831271
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:14 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Haha okay!
Maar nadeel van veel keuze is dat je niet kan kiezen. Je denkt elke keer, wanneer je een minpuntje ziet bij de ene, dat er 5 anderen wachten die misschien wel beter zijn. Maar dan blijken die weer andere minpuntjes te hebben en dus blijf je doorgaan. Ik hoef dus niet zo nodig veel keus.

Irl heb je misschien minder keus, maar vaak wel eerder een partner. Niet dat ik dan bedoel te zeggen dat je genoegen neemt met wat je kunt krijgen, maar dat je de minpuntjes eerder leert accepteren (niemand is perfect). Omdat je irl maar met een tegelijk date.

Nou ja, in mijn geval dan. :P
Toch herkenbaar voor de meesten. Er zijn hier meestal twee stromingen. Eentje die meent dat je niet moet settlen voor minder dan perfect. De ander vindt dat het eisenpakket veels te groot en te streng is, er veels te weinig moeite wordt ondernomen om elkaar beter te leren kennen, bepaalde minpunten voor lief te nemen, enz.

Ik denk dat de waarheid uiteindelijk wel ergens in het midden ligt. En dat de meesten daar toch ook wel vanzelf wel achterkomen. Denk ook wel logisch want niemand is perfect, maar je hoeft ook weer niet met de eerste de beste een relatie aan te gaan natuurlijk.

Kunst om iemand te vinden die grotendeels aan je 'eisen' voldoet en waarbij de eventuele minpunten er niet meer toe doen.

Het gras is altijd wel weer ergens groener... en idd, in dating werkt dat nog meer in de hand. Of je er gelukkig van wordt zo uiteindelijk...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188831552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Toch herkenbaar voor de meesten. Er zijn hier meestal twee stromingen. Eentje die meent dat je niet moet settlen voor minder dan perfect. De ander vindt dat het eisenpakket veels te groot en te streng is, er veels te weinig moeite wordt ondernomen om elkaar beter te leren kennen, bepaalde minpunten voor lief te nemen, enz.

Ik denk dat de waarheid uiteindelijk wel ergens in het midden ligt. En dat de meesten daar toch ook wel vanzelf wel achterkomen. Denk ook wel logisch want niemand is perfect, maar je hoeft ook weer niet met de eerste de beste een relatie aan te gaan natuurlijk.

Kunst om iemand te vinden die grotendeels aan je 'eisen' voldoet en waarbij de eventuele minpunten er niet meer toe doen.

Het gras is altijd wel weer ergens groener... en idd, in dating werkt dat nog meer in de hand. Of je er gelukkig van wordt zo uiteindelijk...
Mja ik zie het wel als een voordeel dat er zoveel keus is eigenlijk. Maar het kan idd ook tegen e werken als de ander net zoveel keuze heeft.
pi_188831721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja ik zie het wel als een voordeel dat er zoveel keus is eigenlijk. Maar het kan idd ook tegen e werken als de ander net zoveel keuze heeft.
Als je door alle opties uiteindelijk geen keuze kan maken omdat je steeds twijfelt bereik je ook niks :P
pi_188831735
Vond het leven dat ik mijn series heel gericht uitkoos en downloadde via nieuwsgroepen, heel overzichtelijk, en keek ze ook aandachtig.

Sinds Netflix er is, is het een heel groot aanbod maar ik ben vooral aan het windowshoppen en krijg me bijna niet meer aan iets echt gecommitteerd :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188831739
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je door alle opties uiteindelijk geen keuze kan maken omdat je steeds twijfelt bereik je ook niks :P
Nee klopt maar ik geloof dat ik dat zelf niet zo doe. Ik richt mij op 1 optie en dan heb ik eigenlijk geen interesse meer in de andere opties.
pi_188833855
Tinder vind ik echt lame worden, die prijzen :') komop :P
pi_188843320
Heb mezelf even een paar weken datevrij en appvrij gegeven en ik moet zeggen dat dit ook wel even bevalt. Constant om vrouwelijke aandacht verlegen zitten kan soms een erg onbevredigend gevoel geven en creëert ook een afhankelijkheid die onnodig is.
pi_188843626
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:14 schreef Generationalpha het volgende:
Heb mezelf even een paar weken datevrij en appvrij gegeven en ik moet zeggen dat dit ook wel even bevalt. Constant om vrouwelijke aandacht verlegen zitten kan soms een erg onbevredigend gevoel geven en creëert ook een afhankelijkheid die onnodig is.
Ik word door mijn dates op pauze gezet... 8-)

Die van vanaaf heeft ook niets meer laten horen. :')
pi_188843810
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is wel echt zuur... Had je er veel tijd in gestoken?

Ik was zelf even klaar met het frustratiespelletje, merkte dat het mijn leven ging beheersen.

Komende weekjes eerst weer even rustig en stabiel worden en dan begin ik er pas weer aan.
pi_188843849
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is wel echt zuur... Had je er veel tijd in gestoken?

Ik was zelf even klaar met het frustratiespelletje, merkte dat het mijn leven ging beheersen.

Komende weekjes eerst weer even rustig en stabiel worden en dan begin ik er pas weer aan.
Nee zat niet veel tijd in. Rare is dat het allemaal op zijn initiatief was.
pi_188844133
Als er iets is wat ik wel geleerd heb mbt het daten, is dat je vaak nergens van op aan kan, van wie het initiatief ook afkomt of wat de "belofte" ook is :').

Mijn date is nog op vakantie, maar reageerde positief op mijn voorstel om te daten als ze terug is. We zullen zien ;).
pi_188844149
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Als er iets is wat ik wel geleerd heb mbt het daten, is dat je vaak nergens van op aan kan, van wie het initiatief ook afkomt of wat de "belofte" ook is :').

Mijn date is nog op vakantie, maar reageerde positief op mijn voorstel om te daten als ze terug is. We zullen zien ;).
Nou ja je kan eigenlijk nergens meer vanuit gaan :P Waarom heb je dan ook dat soort gesprekken. tijdsverdrijf ofzo?
pi_188844265
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Als dat jouw ervaring is, dan heb je waarschijnlijk overdreven verwachtingen.
pi_188844271
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Verwachten dat een date doorgaat is toch niet overdreven?
pi_188844277
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor, belofte maakt schuld, gewoon normen en waarde. Maar die zijn je blijkbaar vreemd..

Wat doe je overigens in dit topic hier, je hebt een relatie én woont samen. :?
pi_188844315
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee hoor, belofte maakt schuld, gewoon normen en waarde. Maar die zijn je blijkbaar vreemd..

Als een date is afgesproken dan is het geen overdreven verwachting om er van uit te gaan dat deze ook doorgaat hoor.

Ik zelf kom mijn afspraken met mensen ook na, anders spreek ik ook niet met ze af :?
pi_188844369
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Verwachten dat een date doorgaat is toch niet overdreven?
De stelling was dat je met daten vaak nergens van op aan kan.

En natuurlijk is het logisch om niet uit te gaan van een afzegging, maar die dingen gebeuren. Ook prima. Iemand mag zich bedenken.
pi_188844441
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Passen ad hominems wel bij jouw normen en waarden?

Belofte maakt schuld kun je niet zo absoluut stellen. Hoe zit dat in jouw hoofd? Dat een meid jou in de avond in je oor fluistert dat ze die nacht keihard door jou genomen wil worden, die nacht zich niet zo lekker voelt en toch geen zin heeft en jij vervolgens de ‘belofte maakt schuld’-kaart gaat trekken?

Ik hoop dat jij wel beseft dat het dan gewoon jammer maar helaas is. Die ‘belofte’ kun je altijd intrekken.

En dat geldt ook voor een date. Geen zin meer? Ook prima.
pi_188844443
quote:
Tikkeltje cynisch commentaar maar is mij ook wel een aantal keer overkomen ja.

Ik heb wel het idee dat vrouwen soms iets makkelijker staan in het maken van afspraken dan ik. Voor mij is afspraak gewoon afspraak. Vervelend dat net vanavond een vriendin wil langskomen of je toevallig net een vliegticket moet boeken maar dat is dan wel jouw probleem. Je hebt namelijk een afspraak staan.

Als een genuanceerd teleurgestelde reactie van mij vervolgens leidt tot enorme verontwaardiging aan de andere kant dan weet je dat het qua zelfkritiek niet al te goed zit.
pi_188844495
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Belofte maakt schuld kun je niet zo absoluut stellen. Hoe zit dat in jouw hoofd? Dat een meid jou in de avond in je oor fluistert dat ze die nacht keihard door jou genomen wil worden, die nacht zich niet zo lekker voelt en toch geen zin heeft en jij vervolgens de ‘belofte maakt schuld’-kaart gaat trekken?

Ik hoop dat jij wel beseft dat het dan gewoon jammer maar helaas is. Die ‘belofte’ kun je altijd intrekken.

Overdrijf eens niet zo man. Heb meerdere voorbeelden dat iemand letterlijk zegt: "dit beloof ik je", en dat er dan geen zak van terecht komt.

Kan gebeuren en is dan zo, daar houdt ik dan ook rekening mee, maar het is meer bedoeld, als je de belofte niet waar kan maken, maak deze dan ook niet.. Dus ga ik ook nergens meer vanuit en zie het wel.
pi_188844517
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind "geen zin" wel echt een waardeloos excuus als je zelf als vrouw de sfeer verstierd hebt.

Beetje in deze trend: Vrouw zegt af om onbenullige reden. Ik vraag om uitleg. Vrouw reageert woest zonder enige zelfkritiek, zegt dat de sfeer kapot is en dat ze überhaupt geen zin meer heeft. (Persoonlijke anekdote.)

Tja, dan lijkt het me wel duidelijk bij wie de fout ligt toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 11:39:33 ]
pi_188844534
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tikkeltje cynisch commentaar maar is mij ook wel een aantal keer overkomen ja.

Ik heb wel het idee dat vrouwen soms iets makkelijker staan in het maken van afspraken dan ik. Voor mij is afspraak gewoon afspraak. Vervelend dat net vanavond een vriendin wil langskomen of je toevallig net een vliegticket moet boeken maar dat is dan wel jouw probleem. Je hebt namelijk een afspraak staan.

Als een genuanceerd teleurgestelde reactie van mij vervolgens leidt tot enorme verontwaardiging aan de andere kant dan weet je dat het qua zelfkritiek niet al te goed zit.
Precies, afspraak is afspraak. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. En als je iets af wil zeggen, dan mag je wel én met een goede reden komen + een nieuw voorstel (uiteraard is context ook belangrijk), en zijn er genoeg die dat ook doen gelukkig.

Dus het is niet allemaal cynisch en negatief.
pi_188844555
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 11:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind "geen zin" wel echt een waardeloos excuus als je zelf als vrouw de sfeer verstierd hebt.

Beetje in deze trend: Vrouw zegt af om onbenullige reden. Ik vraag om uitleg. Vrouw reageert woest zonder enige zelfkritiek, zegt dat de sfeer kapot is en dat ze überhaupt geen zin meer heeft. (Persoonlijke anekdote.)

Tja, dan lijkt het me wel duidelijk bij wie de fout ligt toch?
Touchè! Ik moest hardop lachen, dank je wel O+ ^O^ :D
pi_188844565
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, afspraak is afspraak. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. En als je iets af wil zeggen, dan mag je wel én met een goede reden komen + een nieuw voorstel (uiteraard is context ook belangrijk), en zijn er genoeg die dat ook doen gelukkig.

Ja herkenbaar allemaal. Zo sta ik er ook wel echt in. Kan echt niet tegen wispelturig en onbetrouwbaar gedrag.
pi_188844570
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Touchè! Ik moest hardop lachen, dank je wel O+ ^O^ :D
Herkenbaar?
pi_188844573
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja herkenbaar allemaal. Zo sta ik er ook wel echt in. Kan echt niet tegen wispelturig en onbetrouwbaar gedrag.
Enige voordeel is dat ze het al laten hebben zien dat ze zo zijn :P
pi_188844593
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Herkenbaar?
Ja, heel erg :Y, en als je er dan iets van zegt, dan heb ik het gedaan.. Tuurlijk joh _O-.

Anyway, terug naar daten :)
pi_188844696
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Enige voordeel is dat ze het al laten hebben zien dat ze zo zijn :P
Is eigenlijk wel waar ja. Maarja zo rationeel kun je niet altijd kijken op zo'n moment als je er een paar weken tijd in gestoken hebt en het verder gewoon een knappe meid is die een leuke babbel heeft.
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 12:16:36 #66
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_188844909
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Anyway, terug naar daten :)
Dat dus ;)
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_188845467
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zat niet veel tijd in. Rare is dat het allemaal op zijn initiatief was.
Misschien juist daarom :P
pi_188845522
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:58 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Misschien juist daarom :P
Nou ja dan ga ik er vanuit dat iemand ook zijn afspraak nakomt :P
pi_188845642
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we het daarover in dit topic vrij unaniem eens.
pi_188845873
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken en schuldig! :D
pi_188846110
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:27 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken en schuldig! :D
Waarom?
pi_188859428
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou me er niks van aantrekken en er ook geen tijd meer in steken.

Hier iemand die constant aandrong op een date. Ga ik er eindelijk in mee, kan ze pas over een maand of 2 terwijl ze niet eens op vakantie oid gaat. _O-
pi_188859843
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zou me er niks van aantrekken en er ook geen tijd meer in steken.

Hier iemand die constant aandrong op een date. Ga ik er eindelijk in mee, kan ze pas over een maand of 2 terwijl ze niet eens op vakantie oid gaat. _O-
:D

Hoe dan over 2 maanden? Heb je dat gevraagd?
pi_188862297
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe dan over 2 maanden? Heb je dat gevraagd?
Ze zei dat ze nog dingen moest regelen. Waarom ze het dan niet een of twee maanden later vraagt of helemaal niet, maar gewoon herhaaldelijk blijft vragen, weet ik ook niet.

Waarschijnlijk een betere kandidaat gevonden waardoor ze eerst wil kijken of daar meer in zit.
pi_188862314
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze zei dat ze nog dingen moest regelen. Waarom ze het dan niet een of twee maanden later vraagt of helemaal niet, maar gewoon herhaaldelijk blijft vragen, weet ik ook niet.

Waarschijnlijk een betere kandidaat gevonden waardoor ze eerst wil kijken of daar meer in zit.
Denk je dat het een leuke meid is?
pi_188862345
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je dat het een leuke meid is?
Uiterlijk gezien hoeft ze maar weinig moeite te doen om meerdere mannen om haar vinger te winden.

Innerlijk een lief persoon, maar door en door materialistisch. Dat laatste mag, maar ik hecht niet zoveel waarde aan materieel bezit. Daar botst het eigenlijk een beetje.
pi_188862356
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Uiterlijk gezien hoeft ze maar weinig moeite te doen om meerdere mannen om haar vinger te winden.

Innerlijk een lief persoon, maar door en door materialistisch. Dat laatste mag, maar ik hecht niet zoveel waarde aan materieel bezit. Daar botst het eigenlijk een beetje.
Hmm als je dat al zo snel door hebt :P Ja zou zelf niet zoveel kunnen met dat pas over 2 maanden afspreken.
pi_188862380
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm als je dat al zo snel door hebt :P Ja zou zelf niet zoveel kunnen met dat pas over 2 maanden afspreken.
Ze heeft een andere kijk op werken, inkomen, geld uitgeven. Een beetje teveel gat in de hand type. :D

Ik zei trouwens dat we dan wel zien. Verwacht niet dat ik ooit nog wat ga horen, maar zo nodig hoeft dat ook weer niet.
pi_188863062
Als je 2 maanden moet wachten op een date, pff. Ondanks dat je al aangeeft dat het niets gaat worden, want verschillen in denkwijze.

Meestal is uitstel, afstel. Of ze komt een ander tegen. Kan veel gebeuren in 2 maanden..
pi_188863855
Ja kan afgezien van vakantie ook geen enkele reden verzinnen om pas over 2 maanden af te spreken.
  maandag 9 september 2019 @ 18:31:05 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188865814
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja kan afgezien van vakantie ook geen enkele reden verzinnen om pas over 2 maanden af te spreken.
Daarom is zoiets ook gewoon gelul.
Als je niet binnen korte tijd kan afspreken moet je in mijn ogen niet gaan daten.
pi_188866018
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Haha breed begrip, dingen regelen.
2 maanden: misschien een bevalling binnen 2 maanden, of ze verkoopt een huis, of is aan het scheiden of alle 3 de hiervoor genoemde zaken tegelijkertijd?

Of ze heeft inderdaad een date programma komend jaar, ben jij date 2 uit 6 ofzo, waarin iedereen voor 2 maanden wordt uit geprobeerd :P
pi_188867612
Ze is niet zwanger. Ik wil ook niet met een zwangere vrouw gaan. Over een huis heeft ze het niet gehad, over dure kleding wel en teveel zelfs. _O-

Ik ga geen 2 maanden wachten en ik vind het ook niet jammer. Het is dat zij aandrong en dat ik dacht, ach ja waarom niet. Gewoon omdat proberen kan.

Ik denk dat er een interessanter iemand in de plaats voor is gekomen, waardoor ze geen interesse meer heeft en op deze manier afwimpelt.
  maandag 9 september 2019 @ 21:15:37 #84
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188869446
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat is dit toch? Afspraak is afspraak en als je iets af wilt zeggen dat men wel met een goede reden moet komen inclusief nieuw voorstel. Wees eens wat meer laidback man, zijn maar vrouwen. Geen sollicitatie voor je droombaan of een gesprek met de koning.

Heeft net wat woordjes op app uitgewisseld en denkt recht op van alles te hebben. Als iemand gewoon niet zo into you is kan je niet verwachten dat ze moeite in je steken, zelfs als dat betekend dat ze een afspraak afzeggen met een kutreden. Degene die wel oprecht zijn laten dat wel blijken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 9 september 2019 @ 22:33:09 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188872032
Misschien moet ze 2 maanden in detentie _O-
pi_188872069
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 22:33 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet ze 2 maanden in detentie _O-
  maandag 9 september 2019 @ 22:40:22 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188872222
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 20:00 schreef Gruj0 het volgende:
Ze is niet zwanger. Ik wil ook niet met een zwangere vrouw gaan. Over een huis heeft ze het niet gehad, over dure kleding wel en teveel zelfs. _O-

Ik ga geen 2 maanden wachten en ik vind het ook niet jammer. Het is dat zij aandrong en dat ik dacht, ach ja waarom niet. Gewoon omdat proberen kan.

Ik denk dat er een interessanter iemand in de plaats voor is gekomen, waardoor ze geen interesse meer heeft en op deze manier afwimpelt.
Ach anderzijds wat heb je te verliezen. Gewoon andere dames daten en dan zie je vanzelf wel of je na die 2 maanden nog beschikbaar bent.
pi_188872408
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat is dit toch? Afspraak is afspraak en als je iets af wilt zeggen dat men wel met een goede reden moet komen inclusief nieuw voorstel. Wees eens wat meer laidback man, zijn maar vrouwen. Geen sollicitatie voor je droombaan of een gesprek met de koning.

Heeft net wat woordjes op app uitgewisseld en denkt recht op van alles te hebben. Als iemand gewoon niet zo into you is kan je niet verwachten dat ze moeite in je steken, zelfs als dat betekend dat ze een afspraak afzeggen met een kutreden. Degene die wel oprecht zijn laten dat wel blijken.
Het gaat niet zomaar over dat iemand een paar woordjes hebben gewisseld over de app.

Maar juist om diegene die je letterlijk een belofte doen, recht in je gezicht en daarna een spreekwoordelijk mes in je rug steken.

Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, wat ik al schreef.

Maar als ik met x een afspraak op y heb, dan ga ik ervan uit dat het doorgaat (niet alleen mbt daten, maar ook in het algemeen), zo raar is dat toch niet?

Of beloof jij ook maar van alles, en of je het waar kan maken dat zie je wel? Kost je wel je geloofwaardig en krediet..
  maandag 9 september 2019 @ 23:01:00 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188872665
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Inderdaad, je kan je op gaan winden maar wat heeft het voor zin. Je bent niks voor elkaar.

Je kan beter op wat meer paarden wedden en dan boeit het niet als er een niet doorgaat. Dan bespaar je wat tijd en geld. _O-

Maar een keer wel goed pissig geworden toen een meid mij een dag van tevoren liet weten de afspraak te laten vallen omdat ze meer zin had wat te gaan drinken met een vriendin dan met mij en dat ze nog wel een keer zou kijken of ze tijd kon vrijmaken. Met zulke mensen vallen geen afspraken te maken dus maar verteld dat ze kon opflikkeren.
  maandag 9 september 2019 @ 23:04:35 #90
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188872723
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 22:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat niet zomaar over dat iemand een paar woordjes hebben gewisseld over de app.

Maar juist om diegene die je letterlijk een belofte doen, recht in je gezicht en daarna een spreekwoordelijk mes in je rug steken.

Maar als ik met x een afspraak op y heb, dan ga ik ervan uit dat het doorgaat (niet alleen mbt daten, maar ook in het algemeen), zo raar is dat toch niet?

Of beloof jij ook maar van alles, en of je het waar kan maken dat zie je wel? Kost je wel je geloofwaardig en krediet..
Het gaat om het punt dat je er veel te zwaar aan tilt. Niet of je gelijk hebt over het feit dat een afspraak een afspraak is, want ergens snap ik die insteek wel.

Maar feit is dat jij en vele anderen zichzelf keer op keer laten teleurstellen omdat ze bepaalde verwachtingen hebben.

Superfijn om te zien dat er mensen zijn die wel hun afspraken nakomen, maar de realiteit is dat mensen egoïstisch zijn. Als je dan tot op heden geen connectie met de ander opgebouwd hebt is het veelal makkelijker en minder confronterend het zo te laten eindigen. Je kunt daar ook gewoon je schouders bij ophalen.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 9 september 2019 @ 23:05:14 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188872737
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 22:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Maar wat valt er te beloven aan een date? Als ik volgende week een date heb en ik kom morgen een droomvrouw tegen dan zeg ik die date ook af. Wel met het verhaal dat ik iemand gevonden heb die beter bij me past.

De reden waarom je wilt afspreken kan simpelweg verdwijnen
pi_188874551
quote:

[..]

Het is duidelijk dat jij veel te hoge verwachtingen hebt vooraf en dat lijkt mij ook de reden dat je hier zo’n punt van maakt.

Je hebt op de app contact met iemand. Dan weet je dus nog niet zoveel van elkaar. Dan kan het toch heel gemakkelijk dat je iemand irl of op de app tegenkomt die zo interessant is dat je liever eerst met die ander op date wil? Om maar eens wat te noemen. Genoeg andere redenen.

En de reden: ik heb me bedacht, ongeacht het waarom, is ook gewoon goed. Met daten is het toch graag, of niet. Wat heb je aan een date met iemand die daar alleen maar zit ‘omdat ik het nu eenmaal heb afgesproken en afspraak is afspraak’.

Wat dat betreft verandert er ook weinig als je een relatie krijgt. Dat begint ook vaak met beloftes al ‘samen oud worden’. En dat blijkt vaker wel dan niet een valse belofte.

Dit zijn nu eenmaal dingen die teleurstellend kunnen zijn, maar niet verwijtbaar. Kortom: zegt iemand af en kun je dat niet handelen, dan staat het jou helemaal vrij om het contact te verbreken.
pi_188905441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 07:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij veel te hoge verwachtingen hebt vooraf en dat lijkt mij ook de reden dat je hier zo’n punt van maakt.

Je hebt op de app contact met iemand. Dan weet je dus nog niet zoveel van elkaar. Dan kan het toch heel gemakkelijk dat je iemand irl of op de app tegenkomt die zo interessant is dat je liever eerst met die ander op date wil? Om maar eens wat te noemen. Genoeg andere redenen.

En de reden: ik heb me bedacht, ongeacht het waarom, is ook gewoon goed. Met daten is het toch graag, of niet. Wat heb je aan een date met iemand die daar alleen maar zit ‘omdat ik het nu eenmaal heb afgesproken en afspraak is afspraak’.

Wat dat betreft verandert er ook weinig als je een relatie krijgt. Dat begint ook vaak met beloftes al ‘samen oud worden’. En dat blijkt vaker wel dan niet een valse belofte.

Dit zijn nu eenmaal dingen die teleurstellend kunnen zijn, maar niet verwijtbaar. Kortom: zegt iemand af en kun je dat niet handelen, dan staat het jou helemaal vrij om het contact te verbreken.
Hangt er af wanneer er af gezegd wordt. Op de dag zelf 5 minuten vooral voor het afgesproken tijdstip en je bent al op die plaats.... Slechte manieren vind ik dat...

Maar uur vantevoren is prima. En hoeft niet perse nieuwe afspraak natuurlijk als ze wat beters heeft. Boeiend...
pi_188905486
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 07:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt er af wanneer er af gezegd wordt. Op de dag zelf 5 minuten vooral voor het afgesproken tijdstip en je bent al op die plaats.... Slechte manieren vind ik dat...

Maar uur vantevoren is prima. En hoeft niet perse nieuwe afspraak natuurlijk als ze wat beters heeft. Boeiend...
Ja, 5 minuten van te voren is onfatsoenlijk. Dat lijkt mij duidelijk.
pi_188924485
Lekker rustig in dit topic de laatste dagen. :D
pi_188924752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Generationalpha het volgende:
Lekker rustig in dit topic de laatste dagen. :D
Niemand heeft iets datewaardigs :P
pi_188924835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij niets lopen op dit moment?
pi_188924870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jij niets lopen op dit moment?
Hmm nee niet echt.
pi_188924922
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nee niet echt.
'Niet echt', maar wel een beetje ? :P
pi_188924936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

'Niet echt', maar wel een beetje ? :P
Nou 1 match waarmee ik wel op date zou willen maar gesprek ligt al paar dagen stil :p
pi_188924964
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou 1 match waarmee ik wel op date zou willen maar gesprek ligt al paar dagen stil :p
Ah zo.
pi_188927141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga het vanaf maandag zelf wel weer even oppakken denk ik. Had even een paar weken rust nodig.
pi_188976995
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah lekker. Alle soepel lopende topics weer dood dus.
Ik heb net het gesprek herstart met een match. Als er een date uitkomt kunnen we hier weer verder.
pi_188977500
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb net het gesprek herstart met een match. Als er een date uitkomt kunnen we hier weer verder.
Herstart?
pi_188977545
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Herstart?
Lag even stil :P
pi_188978050
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus... hij reageerde niet meer en hebt vervolgens het gesprek herstart?
pi_188978978
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee ik had niet meer gereageerd.
pi_188979161
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Huh? Dus hij startte het gesprek weer?
pi_188979319
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Huh? Dus hij startte het gesprek weer?
Nee... Ik schrijf toch ik :P
pi_188979379
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet iedereen kan even goed begrijpend lezen :')
pi_188979976
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Verklaar dit:

Herstart?

Dan is er toch een 'herstart' aan jouw kant :')

@Solid-Snake Tjappie :')
pi_188980013
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Verklaar dit:

Herstart?

@:Solid-Snake Tjappie :')
Ja wat begrijp je er precies niet aan?
pi_188980028
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Verklaar dit:

Herstart?

@:Solid-Snake Tjappie :')
Ja dat zeg ik toch :?

Lees het anders ff terug
pi_188980154
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik toch :?

Lees het anders ff terug
Oké top.

Copy.
pi_188980178
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Oké top.

Copy.
pi_189081326
Weer single en terug op de 'markt' :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_189083923
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 07:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Welkom. _O_
pi_189100105
In het datingsites & apps topic had ik al van mijn ervaringen op relatieplanet verteld, en het contact dat ik daar had opgedaan (R&P / Datingsites & apps #30 Good luck :)). In eerste instantie stelde ze voor een kopje koffie te gaan drinken. Inmiddels aan het appen, redelijk intensief bij vlagen, en vandaag nodigde ze me uit voor een openluchtfilm in de buurt waar ze toevallig stoelen voor had gereserveerd (de film zelf is gratis). Dat is dan meteen de eerste ontmoeting, een film van bijna 2 uur...

Op basis van het profiel (en de foto's), en het appcontact lijkt het goed te klikken, ben echt benieuwd hoe het zal verlopen.
pi_189100220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:18 schreef Jester65 het volgende:
In het datingsites & apps topic had ik al van mijn ervaringen op relatieplanet verteld, en het contact dat ik daar had opgedaan (R&P / Datingsites & apps #30 Good luck :)). In eerste instantie stelde ze voor een kopje koffie te gaan drinken. Inmiddels aan het appen, redelijk intensief bij vlagen, en vandaag nodigde ze me uit voor een openluchtfilm in de buurt waar ze toevallig stoelen voor had gereserveerd (de film zelf is gratis). Dat is dan meteen de eerste ontmoeting, een film van bijna 2 uur...

Op basis van het profiel (en de foto's), en het appcontact lijkt het goed te klikken, ben echt benieuwd hoe het zal verlopen.
Oh spannend! Hoe laat is de film? Vergeet je paraplu niet :P
pi_189100525
Het is vrijdagavond, maar het weer ziet er dan ook niet al te best uit. Samen schuilen onder de paraplu, onder een dekentje. ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 24 september 2019 @ 16:46:06 #121
176766 zoem
zoemt
pi_189100557
Leuk Jester. Veel plezier :)
pi_189101077
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 07:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet welkom terug! Dat je maar snel weer mag weg zijn en dan niet met een of andere gek. :D
pi_189101122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:43 schreef Jester65 het volgende:
Het is vrijdagavond, maar het weer ziet er dan ook niet al te best uit. Samen schuilen onder de paraplu, onder een dekentje. ^O^
Ben benieuwd. Zou zelf nooit een bios als eerste date doen maar met zon buitenfilm kan je denk ik wel praten.
pi_189101141
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Zou zelf nooit een bios als eerste date doen maar met zon buitenfilm kan je denk ik wel praten.
En als het even stroef loopt kan hij makkelijker even wat te eten halen en zich herpakken. In de bios moet je maar volhouden en een biosdate is ook weer zo passief. :P
pi_189107206
Het scheelt dat het buiten is, en dat je je eigen stoelen kunt meenemen. Ik denk dus dat de stoelen niet zo dicht op elkaar zullen staan. Maar als het niet klikt kan het een lange avond worden. :P
Optimist als ik ben ga ik daar niet van uit. Ik vind het in ieder geval een heel leuk vooruitzicht, en natuurlijk ook spannend.
pi_189110526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:58 schreef Jester65 het volgende:
Het scheelt dat het buiten is, en dat je je eigen stoelen kunt meenemen. Ik denk dus dat de stoelen niet zo dicht op elkaar zullen staan. Maar als het niet klikt kan het een lange avond worden. :P
Optimist als ik ben ga ik daar niet van uit. Ik vind het in ieder geval een heel leuk vooruitzicht, en natuurlijk ook spannend.
Ik vind het leuk jouw bijdrages te lezen hier (breath of fresh air en zulks) en ben heel benieuwd hoe je het vrijdag gaat beleven. Laat je het hier weten? Veel plezier in elk geval!

RP bevalt jou tot nu toe wel? Heb je nog andere contacten lopen of concentreer je nu op deze date eerst? Ahh dit hoort in die andere topic natuurlijk weer.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189111812
Dank voor je vriendelijke woorden. :)

Ze heeft inmiddels verteld dat ze al een aardig aantal jaren alleen is, en op basis van wat ik van haar weet (berichten, profiel en foto's) verbaast me dat. Dus ergens houd ik er rekening mee dat er nog ergens een adder in het gras verborgen zit. Nu is ze wel lang ziek geweest, wellicht dat het daar mee te maken heeft.

Ik zal wel even over mijn ervaringen op RP schrijven in die andere topic.
pi_189113178
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet welkom terug! Dat je maar snel weer mag weg zijn en dan niet met een of andere gek. :D
Ha ja dat is altijd weer de vraag. Daar kom je vaak later pas achter.
Ook in moeilijke tijden.
pi_189144110
https://www.linda.nl/nieuws/interview/iris-hond-12-dilemmas/

Wel een leuk interview met Iris Hond, waarbij ik het idee heb dat ze best hoge eisen heeft.

quote:
4. DE EERSTE INDRUK: ENORM KNAP OF EEN GOED GESPREK?
“Een goed gesprek. Alleen een mooi gezicht vind ik totaal oninteressant. Door een mooie uitstraling of persoonlijkheid wordt iemand knap. Schoonheid zit van binnen, dat vind ik echt.”
Deze quote vond ik opvallend aangezien ik in de trailer alleen maar knappe mannen heb gezien. Dat matcht dan toch weer niet helemaal met haar verhaal. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 14:24:30 ]
pi_189144136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:24 schreef Generationalpha het volgende:

Wel een leuk interview met Iris Hond, waarbij ik het idee heb dat ze best hoge eisen heeft.
[..]

Deze quote vond ik opvallend aangezien ik in de trailer alleen maar knappe mannen heb gezien. Dat matcht dan toch weer niet helemaal met haar verhaal. ;)
Is dat dat dating programma met die prins ofzo? Maar goed in zon tv programma is dat nogal een lege uitspraak :P

De 'normale man en vrouw' doen niet mee :p
pi_189144162
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is dat dat dating programma met die prins ofzo? Maar goed in zon tv programma is dat nogal een lege uitspraak :P

De 'normale man en vrouw' doen niet mee :p
Nee, dat is niet met een prins.
pi_189144181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, dat is niet met een prins.
Oh :P Hou het niet meer bij :p

Had dacht ik ergens een stukje gezien met een donkere man die de kroonprins was van een of ander Afrikaanse stam
pi_189144343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh :P Hou het niet meer bij :p

Had dacht ik ergens een stukje gezien met een donkere man die de kroonprins was van een of ander Afrikaanse stam

Filmpje. Toevallig hier niet eens zulke knappe mannen in beeld.
pi_189144408
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik heb het idee dat vrouwen er door de jaren heen anders kijken naar uiterlijk.

Tussen de 20 en 30 is het vaak heel belangrijk, maar dat vanaf 30 de meeste vrouwen minder naar uiterlijk kijken en juist meer naar de persoonlijkheid.

Vaak leren ze door de jaren heen dat een knap gezicht niet meteen een goede match betekent. Hetzelfde geld voor mannen. Genoeg vrouwen die er heel knap uit zien, maar uiteindelijk verder niks te bieden hebben behalve dat.
pi_189144841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik heb het idee dat vrouwen er door de jaren heen anders kijken naar uiterlijk.

Tussen de 20 en 30 is het vaak heel belangrijk, maar dat vanaf 30 de meeste vrouwen minder naar uiterlijk kijken en juist meer naar de persoonlijkheid.

Vaak leren ze door de jaren heen dat een knap gezicht niet meteen een goede match betekent. Hetzelfde geld voor mannen. Genoeg vrouwen die er heel knap uit zien, maar uiteindelijk verder niks te bieden hebben behalve dat.
Ja, dat kan ik wel enigszins onderschrijven.

Vrouwen (over het algemeen) kunnen mannen inpakken met hun looks en mooie uitstraling. In haar twintigere jaren komt dat helemaal tot bloei en is ze zo vruchtbaar als wat. Genoeg mannen die haar aan het jagen zijn. Zeker de vrouwen die er wat leuker uitzien weten dit ook.

Op het moment dat dat allemaal meer wat gaat hangen, de biologische klok gaat tikken en ze beseft dat haar uiterlijk helemaal niet meer leidt tot meer aandacht van mannen (want ouder), dan selecteren vrouwen naar mijn mening inderdaad anders. In plaats van mannen die altijd knap waren of die mannen die haar altijd jagen, verlegt ze haar groep mannen naar de man voor meer de langere termijn en probeert ze haar toekomst veilig te stellen. Terwijl dat in haar twintigere jaren geen hol kon schelen. Maar hoe meer de 30 komt, hoe meer ze dat gaat beseffen.
pi_189144853
Mja ;(
pi_189144860
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Mja ;(
Redelijk dode topic _O-

Jij niets op de planning staan?
pi_189145434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Redelijk dode topic _O-

Jij niets op de planning staan?
Nee. Wel een match wat misschien wel een date kan worden. Jij?
pi_189145513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Wel een match wat misschien wel een date kan worden. Jij?
Nee ook niet.

Had wel een tijdje een leuk gesprek en het ging richting een date op een bepaalde dag deze week. Maar ze zei: 'ik laat je weten wanneer ik kan'. Dat was voor mij genoeg :P Sindsdien nooit iets meer van gehoord.
pi_189156897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:19 schreef Jester65 het volgende:
Dank voor je vriendelijke woorden. :)

Ze heeft inmiddels verteld dat ze al een aardig aantal jaren alleen is, en op basis van wat ik van haar weet (berichten, profiel en foto's) verbaast me dat. Dus ergens houd ik er rekening mee dat er nog ergens een adder in het gras verborgen zit. Nu is ze wel lang ziek geweest, wellicht dat het daar mee te maken heeft.

Hoe was het gisteren, was het een leuke date?
pi_189158848
De filmvoorstelling in de buitenlucht ging niet door, de voorspellingen waren te slecht. Misschien maar beter ook, tijdens film is natuurlijk minder plaats voor goede gesprekken. Ik ben dus bij haar op bezoek geweest, en het positieve is dat er geen echte adder onder het gras zat. Wel is het zo dat zij een ervaren dater is, en dan maakt zich een zeker cynisme meester van je: weer al die vragen die ik al tig keer beantwoord heb. Voor mij is het allemaal nieuw (al heb ik de vragen over het overlijden van mijn vrouw al wel heel vaak gehad). Maar positief was dat we zo'n 4 uur gepraat hebben, en dat het nog door had kunnen gaan zonder verveling. Ik zou nog niet kunnen zeggen of er écht een klik is of komt, maar we hebben wel min of meer afgesproken dat er een vervolg komt. Ik zal vandaag eens kijken of ze dat nog steeds vindt. :)
pi_189158902
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:56 schreef Jester65 het volgende:
De filmvoorstelling in de buitenlucht ging niet door, de voorspellingen waren te slecht. Misschien maar beter ook, tijdens film is natuurlijk minder plaats voor goede gesprekken. Ik ben dus bij haar op bezoek geweest, en het positieve is dat er geen echte adder onder het gras zat. Wel is het zo dat zij een ervaren dater is, en dan maakt zich een zeker cynisme meester van je: weer al die vragen die ik al tig keer beantwoord heb. Voor mij is het allemaal nieuw (al heb ik de vragen over het overlijden van mijn vrouw al wel heel vaak gehad). Maar positief was dat we zo'n 4 uur gepraat hebben, en dat het nog door had kunnen gaan zonder verveling. Ik zou nog niet kunnen zeggen of er écht een klik is of komt, maar we hebben wel min of meer afgesproken dat er een vervolg komt. Ik zal vandaag eens kijken of ze dat nog steeds vindt. :)
Leuk voor je man. ^O^
pi_189158939
quote:
Wel gedurfd zo bij haar thuis :P Maar leuk!
pi_189158983
Haha, mooi hoe er hier meegeleefd wordt! _O_
pi_189159023
quote:
owj klinkt voorzichtig positief ^O^ En of het nu op iets uitdraait of niets...je hebt wel die stap genomen. Helemaal goed!
pi_189162185
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel gedurfd zo bij haar thuis :P Maar leuk!
Gedurfd voor haar bedoel je?
pi_189162193
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:03 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Gedurfd voor haar bedoel je?
Ja beide denk ik.
pi_189165152
Vrouwen blijven mij verbazen.

Afgelopen week werd ik geronseld door een dame in de trein.

Dit dat, zus zo, wink wink, bij afscheid een koddig knipoogje natuurlijk. Blijkt nu dat zij het zusje van een basisschoolvriend is. :')

Binnenkort date. *O*
pi_189170906
Vanavond een drankje doen met een meid. Ik weet eigenlijk niet of ik wel heel veel zin heb :') Kan na 1 altijd weer gaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_189171218
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vanavond een drankje doen met een meid. Ik weet eigenlijk niet of ik wel heel veel zin heb :') Kan na 1 altijd weer gaan.
Paddenmevrouw? :') :D
Of een andere?
pi_189171254
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 10:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Paddenmevrouw? :') :D
Of een andere?
Weer een ander :+ Ik heb nogal veel keus op Tinder. De Matchteller die loopt vrij hard en ik kom niet eens toe om alle Hoi's te beantwoorden of de "Wat drinken ? " vragen. Zitten wel knappe dames tussen, alleen hoe en of ik wat gaan plannen, ik moet het allemaal nog maar even zien.
Ook in moeilijke tijden.
pi_189171311
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Weer een ander :+ Ik heb nogal veel keus op Tinder. De Matchteller die loopt vrij hard en ik kom niet eens toe om alle Hoi's te beantwoorden of de "Wat drinken ? " vragen. Zitten wel knappe dames tussen, alleen hoe en of ik wat gaan plannen, ik moet het allemaal nog maar even zien.
Dat klinkt goed ^O^
pi_189172045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja beide denk ik.
Dat je minder makkelijk na een half uurtje de conclusie kunt trekken dat het niets wordt, en dan gaat?

Gisteren heb ik haar geappt of er inderdaad een vervolg zou komen. Wel gelezen, niet geantwoord. Nu weet ik inmiddels dat dit bij haar niet alles zegt, dus vanochtend maar even een reminder gestuurd. Dat hielp, ze belde bijna meteen terug, weer even gepraat, en afgesproken dat er een 2e afspraak komt. Voor nu prima dus.
pi_189172163
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:31 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Dat je minder makkelijk na een half uurtje de conclusie kunt trekken dat het niets wordt, en dan gaat?

Gisteren heb ik haar geappt of er inderdaad een vervolg zou komen. Wel gelezen, niet geantwoord. Nu weet ik inmiddels dat dit bij haar niet alles zegt, dus vanochtend maar even een reminder gestuurd. Dat hielp, ze belde bijna meteen terug, weer even gepraat, en afgesproken dat er een 2e afspraak komt. Voor nu prima dus.
Ja nou meer dat je niet weet wie je in huis haalt :P

Wat is je gevoel nu bij haar?
pi_189172911
Ah ja, daar hebben we het ook over gehad. In eerste instantie zou ze met me meerijden om naar de film te gaan. Daarvan zei ze al dat ze dat eigenlijk nooit deed, bij een 'vreemde' man in de auto stappen, maar ergens was ons contact zodanig dat dit vertrouwen er wel was. Bij haar thuis had ze natuurlijk een hond, maar die had ik al met een hondensnack bewerkt. 8-)

Ik vind het leuk dat er een vervolg komt, we hebben leuk contact. Of we qua persoon echt bij elkaar passen? Op dit moment betwijfel ik dat... Maar goed, dat heeft ook tijd nodig, lijkt me.

Het ironische is dat ik op RP contact heb gekregen met iemand die op het eerste gezicht misschien wel beter bij me past. Ze is op de hoogte van mijn date, en vindt dat ook leuk voor me. Maar ja, voorlopig moet ze geduld hebben...
pi_189197652
Plottwist: date nr. 1 vindt me weliswaar leuk, lief, gezellig en betrouwbaar, maar heeft het gevoel dat er niet meer inzit dan vriendschap. Ik vind dat wel heel snel om te concluderen, maar goed, het zij zo. We gaan nog wel een keer uit eten (denk ik, maar zeker weten doe ik het pas als het zover is :Y) ).

Dus het contact met nr. 2 weer opgepakt, eens kijken wat dat oplevert. Zij gaf me overigens wel een tip, waarvan ik inmiddels denk dat het een hele nuttige zal blijken te zijn: heb niet te hoge verwachtingen. ;)
pi_189198102
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:50 schreef Jester65 het volgende:
Plottwist: date nr. 1 vindt me weliswaar leuk, lief, gezellig en betrouwbaar, maar heeft het gevoel dat er niet meer inzit dan vriendschap. Ik vind dat wel heel snel om te concluderen, maar goed, het zij zo. We gaan nog wel een keer uit eten (denk ik, maar zeker weten doe ik het pas als het zover is :Y) ).

Dus het contact met nr. 2 weer opgepakt, eens kijken wat dat oplevert. Zij gaf me overigens wel een tip, waarvan ik inmiddels denk dat het een hele nuttige zal blijken te zijn: heb niet te hoge verwachtingen. ;)
Ah jammer joh. Ze heeft er even over moeten nadenken sinds vrijdag blijkbaar...Zag je dat al een beetje aankomen?
pi_189198476
Ja, eigenlijk wel. Probleem was alleen dat ze me niet wilde kwetsen, waarschijnlijk omdat ik zo leuk, lief, etc. ben. :{

En dan krijg je een diffuus beeld. Daten moet je ook leren, zullen we maar zeggen. Het zou ook wel heel bijzonder geweest zijn als het meteen de eerste keer raak geweest zou zijn. Aan de andere kant verklaart het ook wel hoe het komt dat ze nog niemand gevonden heeft.
pi_189198788
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:25 schreef Jester65 het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Probleem was alleen dat ze me niet wilde kwetsen, waarschijnlijk omdat ik zo leuk, lief, etc. ben. :{

En dan krijg je een diffuus beeld. Daten moet je ook leren, zullen we maar zeggen. Het zou ook wel heel bijzonder geweest zijn als het meteen de eerste keer raak geweest zou zijn. Aan de andere kant verklaart het ook wel hoe het komt dat ze nog niemand gevonden heeft.
Het kan ook wel best lastig zijn om iemand te vertellen dat het hem niet gaat worden...vooral als die persoon sympathiek is (en leuk, lief etc). Ze heeft het in elk geval laten weten, dat is in deze tijden al heel wat...helaas maar ja.

Vind je het heel jammer? Want (ik kan het ook verkeerd hebben maar het leek zo) er schemerde iets van twijfel door jouw berichten heen?

Met nr. 2 had je het idee dat die iets beter matcht toch? Nu hopen dat ze nog wel wil.
pi_189199003
Ja, de twijfel was er bij mij ook wel, maar ik vond het nog wat vroeg om al zo'n conclusie te trekken. Ze is ook erg aardig, snap ook heel goed dat ze het lastig vond (zou ik ook vinden), en het kan best zijn dat we contact blijven houden.

Nummer 2 lijkt wat meer in m'n comfortzone te liggen, en ze heeft nog steeds interesse (zegt ze althans :) ).

Maar een bijzondere wereld, dat daten...
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:57:28 #161
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189224599
Korte update: appcontact met nr. 1 is er nog steeds, en nog steeds leuk (van beide kanten), komend weekend gaan we uit eten.

Inmiddels ook aan het appen met nr. 2, heel anders, maar dat zal ook komen doordat we elkaar pas kort 'kennen'.
pi_189259518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:57 schreef Jester65 het volgende:
Korte update: appcontact met nr. 1 is er nog steeds, en nog steeds leuk (van beide kanten), komend weekend gaan we uit eten.

Inmiddels ook aan het appen met nr. 2, heel anders, maar dat zal ook komen doordat we elkaar pas kort 'kennen'.
Uit eten is lang tegenover elkaar zitten, goed plan?
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:58:26 #163
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189262020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Uit eten is lang tegenover elkaar zitten, goed plan?
Heb je zijn posts eigenlijk wel gelezen?
Blog
pi_189263408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:57 schreef Jester65 het volgende:

Ik snap eigenlijk niet dat je met een potentiele date aan het appen bent terwijl je ook al aan het daten bent. Gewoon voor het geval dat nr1 uiteindelijk niets wordt dan heb je nr2 nog?
Ik moet dan eigenlijk ook direkt aan dit topic denken R&P / Doen mensen tegenwoording minder moeite voor hun relatie?
Het is wat.......
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:37:06 #165
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189263657
Je hebt wel een punt hoor, heb ik ook wel over nagedacht. Zoals het er nu naar uitziet wordt nr. 1 niets, hooguit 'vriendschap', al denk ik dat dit op lange termijn ook niet zal werken. Eigenlijk is het etentje morgen voor mij alleen om bevestigd te krijgen dat het niets zal worden. Dat proces is eigenlijk al gaan lopen sinds begin deze week.

Het contact met nr. 2 volgt eigenlijk de tegengestelde lijn, dat begint nu op gang te komen. Ik schat in (en zij ook) dat daar wel eens een date uit zou kunnen komen. Maar ik ga geen 2 dates 'tegelijk' hebben.
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:01:59 #166
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189312510
Het etentje met nr. 1 was gezellig, maar wel echt een afronding wat betreft de mogelijkheid van een relatie. Zonder al te veel op details in te gaan heeft ze toch iets teveel in haar rugzakje om dit kans van slagen te geven. Wat dat betreft was één van mijn eerste berichten over haar (in de datingsites en -apps topic) redelijk vooruitziend...

Met nummer 2 inmiddels een afspraak gemaakt voor komend weekend. Dat lijkt goed te klikken, we zullen zien hoe het is als je elkaar echt in levende lijve meemaakt.
pi_189313416
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:01 schreef Jester65 het volgende:
Het etentje met nr. 1 was gezellig, maar wel echt een afronding wat betreft de mogelijkheid van een relatie. Zonder al te veel op details in te gaan heeft ze toch iets teveel in haar rugzakje om dit kans van slagen te geven. Wat dat betreft was één van mijn eerste berichten over haar (in de datingsites en -apps topic) redelijk vooruitziend...

Met nummer 2 inmiddels een afspraak gemaakt voor komend weekend. Dat lijkt goed te klikken, we zullen zien hoe het is als je elkaar echt in levende lijve meemaakt.
Weekend is voorbij, hoe was nummer 2?
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:27:10 #168
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189314568
Nee, dat is komend weekend. :)

Afgelopen weekend laatste keer met nr. 1 afgesproken.
pi_189315257
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:27 schreef Jester65 het volgende:
Nee, dat is komend weekend. :)

Afgelopen weekend laatste keer met nr. 1 afgesproken.
Oh, ik zie nu pas dat je dit bericht vandaag hebt getypt, dacht afgelopen vrijdag. Nou benieuwd, veel plezier alvast!
  maandag 7 oktober 2019 @ 15:43:26 #170
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189315617
Les 1: heb niet te hoge verwachtingen. ;)
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:25:31 #171
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189427454
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 15:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh, ik zie nu pas dat je dit bericht vandaag hebt getypt, dacht afgelopen vrijdag. Nou benieuwd, veel plezier alvast!
Afgelopen zaterdag was de date, we hadden de afspraak gemaakt om eerst te gaan wandelen, en daarna te gaan lunchen. Zij had vooraf nog wat angst dat het dan wel heel lang was, als één van beiden de ander toch niet zo leuk vond...
Maar goed, dat hadden we opgelost door af te spreken om elkaar na de wandeling diep in de ogen te kijken, en te vragen of we nog zin hadden om te lunchen. Ik was daar op basis van het appcontact eigenlijk niet bang voor, en dat bleek terecht, gezellig gewandeld (elkaar in de ogen gekeken :) ) en geluncht. En waar ik de vorige keer de reactie van mijn date te positief ingeschat had, waren we het nu al snel eens, er moest een vervolg komen, en dat is inmiddels ook gepland. Voordeel is dat we allebei van duidelijkheid houden, ook hierbij. :P

Moeilijk te voorspellen hoe het gaat aflopen, er is wel een zekere klik van beide kanten, van daaruit gaan we voorlopig stap voor stap verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jester65 op 14-10-2019 12:49:22 ]
pi_189427484
Good for you ^O^
pi_189427694
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:25 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag was de date, we hadden de afspraak gemaakt om eerst te gaan wandelen, en daarna te gaan lunchen. Zij had vooraf nog wat angst dat het dan wel heel lang was, als één van beiden de ander toch niet zo leuk vond...
Maar goed, dat hadden we opgelost door af te spreken om elkaar na de wandeling diep in de ogen te kijken, en te vragen of we nog zin hadden om te lunchen. Ik was daar op basis van het appcontact eigenlijk niet bang voor, en dat bleek terecht, gezellig gewandeld (elkaar in de ogen gekegen :) ) en geluncht. En waar ik de vorige keer de reactie van mijn date te positief ingeschat had, waren we het nu al snel eens, er moest een vervolg komen, en dat is inmiddels ook gepland. Voordeel is dat we allebei van duidelijkheid houden, ook hierbij. :P

Moeilijk te voorspellen hoe het gaat aflopen, er is wel een zekere klik van beide kanten, van daaruit gaan we voorlopig stap voor stap verder.
Leuk om te lezen, ziet er goed uit nu iig :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_189433368
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:25 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Maar goed, dat hadden we opgelost door af te spreken om elkaar na de wandeling diep in de ogen te kijken, en te vragen of we nog zin hadden om te lunchen. Ik was daar op basis van het appcontact eigenlijk niet bang voor, en dat bleek terecht, gezellig gewandeld (elkaar in de ogen gekeken :) ) en geluncht. En waar ik de vorige keer de reactie van mijn date te positief ingeschat had, waren we het nu al snel eens, er moest een vervolg komen, en dat is inmiddels ook gepland. Voordeel is dat we allebei van duidelijkheid houden, ook hierbij. :P

Goed op weg dus 👍

Ben je trouwens van 't geboortejaar 1965?
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:16:47 #175
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189433660
Ja, langzaam gaan we de goede kant op. Hoever we komen weet ik nog niet.

Dat is inderdaad mijn geboortejaar.
pi_189433717
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:16 schreef Jester65 het volgende:

Zo te lezen gaat het inderdaad de goede kant op. Probeer niet al allerlei zaken in te vullen. Zie het allemaal aan.

Al wel een tweede date/afspraak gepland?
pi_189433792
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zo te lezen gaat het inderdaad de goede kant op. Probeer niet al allerlei zaken in te vullen. Zie het allemaal aan.

Al wel een tweede date/afspraak gepland?
Het staat er :P
pi_189433796
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het staat er :P
Oh gemist dan :P

Jij iets lopen op dit moment?
pi_189433935
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Oh gemist dan :P

Jij iets lopen op dit moment?
Ja vanmiddag gevraagd of een match donderdag wil afspreken. Nog geen teken van leven :P
pi_189434035
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vanmiddag gevraagd of een match donderdag wil afspreken. Nog geen teken van leven :P
Ik had gisteren aan een vrouw gevraagd of ze op date wilde.

Ze stemde in en vond het wel leuk.

Toen ik vervolgens vroeg wanneer ze kon, geen teken van leven :P
pi_189434049
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik had gisteren aan een vrouw gevraagd of ze op date wilde.

Ze stemde in en vond het wel leuk.

Toen ik vervolgens vroeg wanneer ze kon, geen teken van leven :P
Oh :{ Das ook raar? En daarna niet meer gesproken?
pi_189434069
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh :{ Das ook raar? En daarna niet meer gesproken?
Ja raar.

Nope, niet meer gesproken.

Maar is niet de eerste keer. Blijkbaar toch van gedachten veranderd of het kwam te dichtbij en durfde ze het niet aan. Maar waarom zit je dan op een datingapp als je toch niet gaat daten :P
pi_189434097
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja raar.

Maar is niet de eerste keer. Blijkbaar toch van gedachten veranderd of het kwam te dichtbij en durfde ze het niet aan. Maar waarom zit je dan op een datingapp als je toch niet gaat daten :P
Ja misschien betere match gevonden? Als ik voorstel om af te spreken doe ik dat ook echt. Zeg het ook niet snel.
pi_189434123
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien betere match gevonden? Als ik voorstel om af te spreken doe ik dat ook echt. Zeg het ook niet snel.
Ja zou goed kunnen dat ze een betere match heeft!

Maar dat is ook prima natuurlijk.
pi_189434155
quote:

[..]

Ja raar.

Geen idee man. Gebeurd zo vaak dit, schiet niet op.
pi_189434182
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen idee man. Gebeurd zo vaak dit, schiet niet op.
Achja, vind het prima als ze niet meer reageert.

Ik ga gewoon door met daten.
pi_189434306
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:16 schreef Jester65 het volgende:

Ah ok, een generatie ouder dan ik, 1976 hier. Wat is het doel van je dating avontuur? Gaan voor een nieuwe relatie met samenwonen de komende 10 jaar of juist wat meer low level?

Uiteraard hangt dat ook af hoe het klikt met de ander maar ik neem aan dat je een doel in je hoofd had toen je aan het daten begon?
pi_189434348
quote:

[..]

Ja raar.

Had ik een lange tijd geleden ook een keer meegemaakt.

Leuke meid die aangaf interesse te hebben om een keer samen wat te gaan drinken.

Toen ik vroeg wanneer werd ik kort daarna ontmatched..
pi_189434714
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Had ik een lange tijd geleden ook een keer meegemaakt.

Leuke meid die aangaf interesse te hebben om een keer samen wat te gaan drinken.

Toen ik vroeg wanneer werd ik kort daarna ontmatched..
Angst. Heb ik ook, geduld hebben.
pi_189435031
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:16 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw?
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:44:02 #191
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189435224
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah ok, een generatie ouder dan ik, 1976 hier. Wat is het doel van je dating avontuur? Gaan voor een nieuwe relatie met samenwonen de komende 10 jaar of juist wat meer low level?

Uiteraard hangt dat ook af hoe het klikt met de ander maar ik neem aan dat je een doel in je hoofd had toen je aan het daten begon?
Ik heb op m'n profiel ingevuld dat ik een LAT-relatie zoek, zij volgens mij een relatie. Maar alleen al in praktische zin zit er voorlopig niet veel meer in dan LAT, denk ik, daarvoor wonen we te ver uit elkaar (vind ik in ieder geval). Op hele lange termijn is natuurlijk alle mogelijk, als er geen kinderen meer thuis wonen bijvoorbeeld. Maar goed, dan lopen we wel erg ver op de zaken vooruit. :)
pi_189435509
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:44 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Ik heb op m'n profiel ingevuld dat ik een LAT-relatie zoek, zij volgens mij een relatie. Maar alleen al in praktische zin zit er voorlopig niet veel meer in dan LAT, denk ik, daarvoor wonen we te ver uit elkaar (vind ik in ieder geval). Op hele lange termijn is natuurlijk alle mogelijk, als er geen kinderen meer thuis wonen bijvoorbeeld. Maar goed, dan lopen we wel erg ver op de zaken vooruit. :)
Dat zeker, eerst maar de volgende date :)
pi_189435513
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw?
Yes
pi_189435536
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Betere match is onmogelijk.

Maar heb dat ook, 1'tje heb ik mee gedate, 1 ging mij ghosten nadat we eerder een date hadden geplanned, en heb er nu nog 1 in mijn whatsapp waar ik een date mee had geplanned die met een verhaal kwam dat haar oma ziek was, daar hoor ik nu ook even niks meer van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189435540
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Yes
Wat bedoel je met 'angst hebben' als iemand na een tijdje je op date vraagt?
pi_189435549
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Betere match is onmogelijk.

Maar heb dat ook, 1'tje heb ik mee gedate, 1 ging mij ghosten nadat we eerder een date hadden geplanned, en heb er nu nog 1 in mijn whatsapp waar ik een date mee had geplanned die met een verhaal kwam dat haar oma ziek was, daar hoor ik nu ook even niks meer van.
Ja maar dit maken we toch allemaal wel mee.
pi_189435554
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:16 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Is dat het?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189435564
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dit maken we toch allemaal wel mee.
Ja? Zo +- 50%? :P

En jullie maken je druk om een catfish.
pi_189435589
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja? Zo 50%? :P
Geen idee. Ik had in 2 weken dacht ik 2 dates die afzeiden op de dag zelf en een die ook niets meer liet horen voor hoe laat en waar.
pi_189435614
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik had in 2 weken dacht ik 2 dates die afzeiden op de dag zelf en een die ook niets meer liet horen voor hoe laat en waar.
Kansloos wel, jammer.
pi_189435617
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is dat het?
Dat geloof ik dus echt niet.

Want als ze ECHT met je op date wil en ECHT interesse in je heeft, dan doet ze niet lang over om een positief antwoord te geven en om iets concreets te plannen.

Als je iets voorstelt maar er komt verder niets, dan heeft ze niet genoeg interesse om met je op date te gaan.

Al mijn dates gingen snel en soepel. Geen poespas, smoesjes op het laatst, geen ghosting etc. Bij hen merkte je wel heel duidelijk dat ze interesse had. Vrouwen die niet meer reageren na een voorstel hebben niet genoeg interesse.
pi_189435627
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kansloos wel, jammer.
Ja vond ik ook maar goed soms gaat dat dus zo.
pi_189435632
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja echt kansloos.

Maar laat je niet uit het veld slaan ;)
pi_189435644
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja echt kansloos.

Maar laat je niet uit het veld slaan ;)
Nee doe ik ook niet :7
pi_189435883
Daten is voor dunnerds.
AJ
pi_189435898
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja? Zo +- 50%? :P

En jullie maken je druk om een catfish.
Catfishing is gewoon heel sneu.
pi_189435903
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daten is voor dunnerds.
Ja liever geen dikkerds.
pi_189436100
Sommige dikkerds zien er wel echt lekker uit hoor. Als ze maar gewoon dikke tieten hebben en een dikke reet en wel taille.
pi_189436127
een gezellige dikkerd liefde gaat door de maagd.
AJ
pi_189436144
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'angst hebben' als iemand na een tijdje je op date vraagt?
Ik raak compleet in paniek. Wellicht na eerdere ervaringen die niet goed verliepen.

Wat bij mij helpt is geduld en gerust stellen. Het is gewoon de eerste stap die eng is, voor de rest ben ik normaal en ik denk anderen die wat minder makkelijk zijn ook. Na die 1e keer is dat gevoel wel helemaal weg.
pi_189436172
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ik raak compleet in paniek. Wellicht na eerdere ervaringen die niet goed verliepen.

Wat bij mij helpt is geduld en gerust stellen. Het is gewoon de eerste stap die eng is, voor de rest ben ik normaal en ik denk anderen die wat minder makkelijk zijn ook. Na die 1e keer is dat gevoel wel helemaal weg.
Dus wat zou jij adviseren?

Als ze niet meer reageert een bericht achteraan sturen (dubbel teksten) voor een date?
pi_189436178
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:25 schreef ludovico het volgende:
Sommige dikkerds zien er wel echt lekker uit hoor. Als ze maar gewoon dikke tieten hebben en een dikke reet en wel taille.
Dat ben ik, stevig of volslank.noemt men dat. Zat mannen die daar van houden. Ieder zijn ding. Smaak is subjectief.
pi_189436196
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dus wat zou jij adviseren?

Als ze niet meer reageert een bericht achteraan sturen (dubbel teksten) voor een date?
Vraag het haar eens. Ik ben er altijd eerlijk over, zij vast ook.
Als ze écht geen interesse toont weet je het ook.
pi_189436201
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:28 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dat ben ik, stevig of volslank.noemt men dat. Zat mannen die daar van houden. Ieder zijn ding. Smaak is subjectief.
:7 Rrrrr
pi_189436245
Ik vraag het wanneer het goed voelt. Gaat meestal goed :P
pi_189440671
Classic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189442559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:37 schreef Stratotanker het volgende:
Classic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tease 😎
Sarcasme. Herken het.
pi_189442787
sick humblebrag bro
pi_189443077
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:18 schreef LuNaTiC het volgende:
sick humblebrag bro
Wat is een humblebrag nou weer?
pi_189443335
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is een humblebrag nou weer?
voor zo'n internationaal georiënteerde dater heb je weinig voorstellingsvermogen over wat dat zou kunnen betekenen (los van dat het ook simpel te googlen is, uiteraard ;))
pi_189443359
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:54 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

voor zo'n internationaal georiënteerde dater heb je weinig voorstellingsvermogen over wat dat zou kunnen betekenen (los van dat het ook simpel te googlen is, uiteraard ;))
Ja heb het niet zo met al die termen.
pi_189443620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:37 schreef Stratotanker het volgende:
Classic.

SPOILER
Yes, kan zo het putje in.. :N
pi_189443692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Yes, kan zo het putje in.. :N
Omdat ze andere plannen heeft? :?
pi_189443799
quote:
Zie de vernieuwde OP, graag alleen posts over concrete (aanstaande) dates.
Dus misschien al dit naar het andere topic mee nemen?
pi_189444380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:13 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Omdat ze andere plannen heeft? :?
Edit; verkeerd gelezen.. oeps

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 12:59:59 ]
pi_189444916
Morgen date 2, hopelijk neuken!

SPOILER
pi_189444951
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:28 schreef Generationalpha het volgende:
Morgen date 2, hopelijk neuken!

SPOILER
In elk grapje zit een kern van waarheid.

Wat gaan jullie doen?
pi_189444962
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

In elk grapje zit een kern van waarheid.
Oh maar het gaat sowieso niet lukken. Het is in haar stad en zij heeft geen tweepersoonsbed.
pi_189444975
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh maar het gaat sowieso niet lukken. Het is in haar stad en zij heeft geen tweepersoonsbed.
Want je kan alleen neuken in een tweepersoonsbed? :+
pi_189444982
En dan zeggen dat het een grapje is.

Ik vraag wat jullie gaan doen :P
pi_189444990
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

Wat gaan jullie doen?
Ik houd het toch casual weer bij een drankje in een café. De vorige keer was zo gezellig dat ik denk dat dit gewoon prima is.
pi_189445007
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik houd het toch casual weer bij een drankje in een café. De vorige keer was zo gezellig dat ik denk dat dit gewoon prima is.
Oke. Hoop dat het net zo gezellig wordt als vorige keer :)
pi_189445105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. Hoop dat het net zo gezellig wordt als vorige keer :)
Ja. Ik vind het wel altijd lastig om dit dan in klinkende munt om te zetten. Ik ben altijd geneigd om toch een beetje planmatig te gaan denken. Zo van: Nu moet er gezoend worden, nu moet er intimiteit zijn. Vaak wordt er dan ook wel gezoend maar het voelt toch niet helemaal natuurlijk ofzo.

Dom, maar ik krijg het gewoon niet uit mijn systeem.
pi_189445142
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja. Ik vind het wel altijd lastig om dit dan in klinkende munt om te zetten. Ik ben altijd geneigd om toch een beetje planmatig te gaan denken. Zo van: Nu moet er gezoend worden, nu moet er intimiteit zijn. Vaak wordt er dan ook wel gezoend maar het voelt toch niet helemaal natuurlijk ofzo.

Oh die 'doelen' zullen wel weer meer mensen hebben denk ik. Misschien is dat een soort van bevestiging dat het dan een goede date is ofzo.

Belangrijkste is dat het gewoon leuk is om met die persoon tijd door te brengen.
pi_189445321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom moet dat? Dan ga je shit forceren die nergens op slaat.
pi_189445371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh die 'doelen' zullen wel weer meer mensen hebben denk ik. Misschien is dat een soort van bevestiging dat het dan een goede date is ofzo.

Belangrijkste is dat het gewoon leuk is om met die persoon tijd door te brengen.
Ja, maar ik date nu echt serieus. Ben het rondneuken gewoon zat.
pi_189445459
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, maar ik date nu echt serieus. Ben het rondneuken gewoon zat.
Doe gewoon wat je leuk vindt joh.
pi_189446465
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Doe gewoon wat je leuk vindt joh.
Doe ik toch? :)
pi_189447125
Ik heb zondag een date gehad, die kwam zo uit een film. Binnen een uur zaten we in het ziekenhuis omdat ze was gevallen. :+
pi_189447159
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:33 schreef rival het volgende:
Ik heb zondag een date gehad, die kwam zo uit een film. Binnen een uur zaten we in het ziekenhuis omdat ze was gevallen. :+
Voor jou of door jou ;)
pi_189447175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:33 schreef rival het volgende:

Vertel meer.
pi_189447429
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:34 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Voor jou of door jou ;)
;)

We waren in een VR hal op zombies aan het schieten. Ze zegt echt 15 seconde daarvoor nog, ik denk wel dat ik even tijd nodig heb om mij in die wereld te wanen.
Ineens zie ik haar uit beeld verdwijnen. Wat blijkt, ze wilde tegen een muur aanleunen maar die muur was daar alleen virtueel :o :D
pi_189447532
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:47 schreef rival het volgende:

[..]

;)

We waren in een VR hal op zombies aan het schieten. Ze zegt echt 15 seconde daarvoor nog, ik denk wel dat ik even tijd nodig heb om mij in die wereld te wanen.
Ineens zie ik haar uit beeld verdwijnen. Wat blijkt, ze wilde tegen een muur aanleunen maar die muur was daar alleen virtueel :o :D
_O- _O-

Was ze zo hard gevallen? Wat had ze er aan over gehouden?
pi_189447581
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O- _O-

Was ze zo hard gevallen? Wat had ze er aan over gehouden?
Haar schouder was uit de kom geschoten :X

Je valt zo hard omdat je te laat door hebt dat je valt en ook nog eens de echte grond niet ziet dus je kan jezelf niet goed opvangen.
pi_189447612
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:54 schreef rival het volgende:

[..]

Haar schouder was uit de kom geschoten :X

Je valt zo hard omdat je te laat door hebt dat je valt en ook nog eens de echte grond niet ziet dus je kan jezelf niet goed opvangen.
wow :D

Komt er een 2e date?
pi_189447667
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:47 schreef rival het volgende:

[..]

;)

Hahah lekker man, schept gelijk een band!
pi_189447829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

wow :D

Komt er een 2e date?
Het is goed gekomen hoor. We zijn later op de dag zelfs terug gegaan. En heb haar daarna mee uit eten genomen!

Volgende date is al gepland :Y
pi_189448016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:06 schreef rival het volgende:

[..]

Het is goed gekomen hoor. We zijn later op de dag zelfs terug gegaan. En heb haar daarna mee uit eten genomen!

Volgende date is al gepland :Y
Leuk!

K heb donderdag museumdate. Denk 1 in Rotterdam. Benieuwd of de match on paper in real life net zo is.
pi_189448105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk!

K heb donderdag museumdate. Denk 1 in Rotterdam. Benieuwd of de match on paper in real life net zo is.
Tis voor jou nog een verrassing?
pi_189448118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:25 schreef rival het volgende:

[..]

Tis voor jou nog een verrassing?
Ja eerste date :p
pi_189448204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja eerste date :p
Met die Grieks ogende kerel die het land wilt verlaten?
pi_189448223
Date :o
pi_189448228
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:31 schreef rival het volgende:

[..]

Met die Grieks ogende kerel die het land wilt verlaten?
Nee niet Grieks. Dat was een andere match :p maar idd wel met deze vage vogel.
pi_189448836
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee niet Grieks. Dat was een andere match :p maar idd wel met deze vage vogel.
Lekker respectvol naar hem toe.

Vrijdag een date in het ziekenhuis -O-, kom ik sowieso gehavend van thuis :+
pi_189448855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:33 schreef Faxie het volgende:
:o
pi_189449072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker respectvol naar hem toe.

Vrijdag een date in het ziekenhuis -O-, kom ik sowieso gehavend van thuis :+
Hoezo. Hij is vaag.vond die van mij ook :D
pi_189449176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo. Hij is vaag.vond die van mij ook :D
Dan is het goed :D :P
pi_189452823
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan is het goed :D :P
Ja als die vaag in een negatieve manier was was ik niet op date gegaan :P Maar misschien is apart beter verwoord.
pi_189452839
quote:
Huh, waar vandaan?
pi_189475136
Date 2 ook erg succesvol verlopen. Geen idee hoe dit verder gaat verlopen though. Ze is zelf in ieder geval erg enthousiast en ik vind het ook echt een leuke meid.
pi_189475573
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:55 schreef Generationalpha het volgende:
Date 2 ook erg succesvol verlopen. Geen idee hoe dit verder gaat verlopen though. Ze is zelf in ieder geval erg enthousiast en ik vind het ook echt een leuke meid.
Goed toch :D

Drankjes gedaan?
pi_189475591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Goed toch :D

Drankjes gedaan?
Jazeker. En gezoend. ;)
pi_189475661
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jazeker. En gezoend. ;)
Ouwe snabbelaar.
pi_189475810
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ouwe snabbelaar.
Leuk en aardig maar ik heb op dit moment wel het idee dat het meer vanuit haar komt dan vanuit mij. Voel me een beetje gevoelloos ofzo.
pi_189475832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar ik heb op dit moment wel het idee dat het meer vanuit haar komt dan vanuit mij. Voel me een beetje gevoelloos ofzo.
Je eigen advies is go with the flow.
pi_189475894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je eigen advies is go with the flow.
Ik voel die flow even niet. ;)
pi_189475900
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 01:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Stuur maar door naar mij dan, is ze lekker?
pi_189475908
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 01:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Stuur maar door naar mij dan, is ze lekker?
Ja prima dame hoor. ;)
pi_189475912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 01:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja prima dame hoor. ;)
Joah prima dan toch.
pi_189477312
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 01:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Joah prima dan toch.
Gaat nu even niet meteen om seks. ;)
pi_189477741
quote:
Hoe was je date? Had je een date? Ik ben helemaal in de war...
pi_189478115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 01:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom niet?
pi_189478121
Ik heb straks de museumdate
  donderdag 17 oktober 2019 @ 10:00:00 #274
545 dop
:copyright: dop
pi_189478144
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb straks de museumdate
succes! Welk museum?
SPOILER
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189478160
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:00 schreef dop het volgende:

[..]

succes! Welk museum?
SPOILER
Een waar blijkbaar veel tinderdates naar toe gaan, gezien de foto's die we op tinder tegenkomen :P
  donderdag 17 oktober 2019 @ 10:02:32 #276
545 dop
pi_189478186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Een waar blijkbaar veel tinderdates naar toe gaan, gezien de foto's die we op tinder tegenkomen :P
voorlinden?

Was je toch al eens op date?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_189478231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 00:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Laat me raden. Dit is die dame die jou iedere dag appte dat ze het zo jammer vond dat het toen die ene keer niet door ging? :P
pi_189478232
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:02 schreef dop het volgende:

[..]

voorlinden?

Was je toch al eens op date?
Nu kom je stalken :D

Nee daar ben ik nog niet geweest.. Gaat omdat zwembad. Hij zei dat veel vrouwen op tinder ook die foto hebben
  donderdag 17 oktober 2019 @ 10:09:16 #279
545 dop
pi_189478292
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nu kom je stalken :D

Nee daar ben ik nog niet geweest.. Gaat omdat zwembad. Hij zei dat veel vrouwen op tinder ook die foto hebben
kom die foto inderdaad wel regelmatig tegen.

Je had gezegd Rotterdam. Dus dacht eerst boijmans of kunsthal. Dat is redelijk dicht bij. Vandaar stalken :)
pi_189478296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Laat me raden. Dit is die dame die jou iedere dag appte dat ze het zo jammer vond dat het toen die ene keer niet door ging? :P
Ja. ;) Hoe raad je dat?
pi_189478318
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ja, het is heel gek. Ze is geïnteresseerd, empathisch, lief etc. Ook nog eens mijn type qua interesses. Maar het doet me allemaal gewoon toch niet zoveel.
pi_189478337
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:09 schreef dop het volgende:

[..]

kom die foto inderdaad wel regelmatig tegen.

Je had gezegd Rotterdam. Dus dacht eerst boijmans of kunsthal. Dat is redelijk dicht bij. Vandaar stalken :)
Boijmans wordt gerenoveerd. Jammer want die hebben Dali. Maar voorlinden eindelijk :D

Weet nog niet zo goed een inschatting van hem te maken. Maar hij komt wel super open en toegankelijk over dus dat helpt altijd.
pi_189478345
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, het is heel gek. Ze is geïnteresseerd, empathisch, lief etc. Ook nog eens mijn type qua interesses. Maar het doet me allemaal gewoon toch niet zoveel.
MIsschien had je er teveel van verwacht?
pi_189478367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

MIsschien had je er teveel van verwacht?
Ik denk eerder dat ik zelfkritisch naar mezelf moet kijken. Heb in recente tijden vrij veel maar wat rondgeneukt en dat zorgt er vrees ik voor dat ik een beetje afgestompt ben.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 10:16:54 #285
545 dop
pi_189478381
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Boijmans wordt gerenoveerd. Jammer want die hebben Dali. Maar voorlinden eindelijk :D

Weet nog niet zo goed een inschatting van hem te maken. Maar hij komt wel super open en toegankelijk over dus dat helpt altijd.
Als succes dan volgende date in Figueres (Dali museum)
pi_189478489
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:16 schreef dop het volgende:

[..]

Als succes dan volgende date in Figueres (Dali museum)
Ja we gaan het zien. :P
pi_189479072
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ik zelfkritisch naar mezelf moet kijken. Heb in recente tijden vrij veel maar wat rondgeneukt en dat zorgt er vrees ik voor dat ik een beetje afgestompt ben.
:')

Nee ik denk eerder dat je merkt dat ze te graag wil. Dan gaat je jacht instinct er af.
pi_189479085
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je bent te veel bezig met het proberen forceren van een relatie.

Je wilt zo graag een vriendin dat je onbewust daar constant mee bezig bent.

Maar je kan dat soort shit gewoon niet forceren.
pi_189479314
Kan ook gewoon zijn dat het een leuke meid is maar niet leuk genoeg voor een relatie toch.
pi_189479370
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee ik denk eerder dat je merkt dat ze te graag wil. Dan gaat je jacht instinct er af.
Hoe los ik dat op? Want ik vind het wel echt een leuke meid, waarbij ik voor het eerst in jaren denk: Dit zou echt passen.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 11:45:22 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:44 schreef Generationalpha het volgende:

Hoe los ik dat op? Want ik vind het wel echt een leuke meid, waarbij ik voor het eerst in jaren denk: Dit zou echt passen.
Niet zo druk zijn met wat je wel en niet voelt. En gewoon een tweede en evt derde date aangaan.
Mocht het er dan alsnog niet zijn. Dan afkappen.
En nee, niet die twee dates ermee in bed belanden
  † In Memoriam † donderdag 17 oktober 2019 @ 11:45:41 #292
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189479383
Vrouwen aub: geen wijntjes en dansjes in je bio
  donderdag 17 oktober 2019 @ 11:47:10 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen aub: geen wijntjes en dansjes in je bio
Sowieso niets met verkleinwoorden :r
pi_189479542
Nu maar hopen op een good hair day met zon date. Hij zou zijn haar los doen voor me zei die. Voel de druk.
pi_189479585
quote:
15s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Nu maar hopen op een good hair day met zon date. Hij zou zijn haar los doen voor me zei die. Voel de druk.
Haha maak je je daar zorgen om ja? Wat betreft jezelf of wat betreft hem?
pi_189479604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha maak je je daar zorgen om ja? Wat betreft jezelf of wat betreft hem?
Nou eerlijk kan het met mannen met lang haar snel een verkeerde kant op gaan _O-

Maar nu voornamelijk mijn eigen haar. :p
pi_189479634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nou eerlijk kan het met mannen met lang haar snel een verkeerde kant op gaan _O-

Maar nu voornamelijk mijn eigen haar. :p
Waarom kan dat de verkeerde kant op gaan?
pi_189479667
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom kan dat de verkeerde kant op gaan?
Vrouwelijk of heel ordinair. Ik val absoluut niet op mannen met vrouwelijke trekken.
pi_189479703
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Vrouwelijk of heel ordinair. Ik val absoluut niet op mannen met vrouwelijke trekken.
Ik snap je. ;)
pi_189479705
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')