abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 29 september 2019 @ 10:36:55 #151
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_189171254
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 10:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Paddenmevrouw? :') :D
Of een andere?
Weer een ander :+ Ik heb nogal veel keus op Tinder. De Matchteller die loopt vrij hard en ik kom niet eens toe om alle Hoi's te beantwoorden of de "Wat drinken ? " vragen. Zitten wel knappe dames tussen, alleen hoe en of ik wat gaan plannen, ik moet het allemaal nog maar even zien.
Aan het typen...
pi_189171311
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Weer een ander :+ Ik heb nogal veel keus op Tinder. De Matchteller die loopt vrij hard en ik kom niet eens toe om alle Hoi's te beantwoorden of de "Wat drinken ? " vragen. Zitten wel knappe dames tussen, alleen hoe en of ik wat gaan plannen, ik moet het allemaal nog maar even zien.
Dat klinkt goed ^O^
pi_189172045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja beide denk ik.
Dat je minder makkelijk na een half uurtje de conclusie kunt trekken dat het niets wordt, en dan gaat?

Gisteren heb ik haar geappt of er inderdaad een vervolg zou komen. Wel gelezen, niet geantwoord. Nu weet ik inmiddels dat dit bij haar niet alles zegt, dus vanochtend maar even een reminder gestuurd. Dat hielp, ze belde bijna meteen terug, weer even gepraat, en afgesproken dat er een 2e afspraak komt. Voor nu prima dus.
pi_189172163
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:31 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Dat je minder makkelijk na een half uurtje de conclusie kunt trekken dat het niets wordt, en dan gaat?

Gisteren heb ik haar geappt of er inderdaad een vervolg zou komen. Wel gelezen, niet geantwoord. Nu weet ik inmiddels dat dit bij haar niet alles zegt, dus vanochtend maar even een reminder gestuurd. Dat hielp, ze belde bijna meteen terug, weer even gepraat, en afgesproken dat er een 2e afspraak komt. Voor nu prima dus.
Ja nou meer dat je niet weet wie je in huis haalt :P

Wat is je gevoel nu bij haar?
pi_189172911
Ah ja, daar hebben we het ook over gehad. In eerste instantie zou ze met me meerijden om naar de film te gaan. Daarvan zei ze al dat ze dat eigenlijk nooit deed, bij een 'vreemde' man in de auto stappen, maar ergens was ons contact zodanig dat dit vertrouwen er wel was. Bij haar thuis had ze natuurlijk een hond, maar die had ik al met een hondensnack bewerkt. 8-)

Ik vind het leuk dat er een vervolg komt, we hebben leuk contact. Of we qua persoon echt bij elkaar passen? Op dit moment betwijfel ik dat... Maar goed, dat heeft ook tijd nodig, lijkt me.

Het ironische is dat ik op RP contact heb gekregen met iemand die op het eerste gezicht misschien wel beter bij me past. Ze is op de hoogte van mijn date, en vindt dat ook leuk voor me. Maar ja, voorlopig moet ze geduld hebben...
pi_189197652
Plottwist: date nr. 1 vindt me weliswaar leuk, lief, gezellig en betrouwbaar, maar heeft het gevoel dat er niet meer inzit dan vriendschap. Ik vind dat wel heel snel om te concluderen, maar goed, het zij zo. We gaan nog wel een keer uit eten (denk ik, maar zeker weten doe ik het pas als het zover is :Y) ).

Dus het contact met nr. 2 weer opgepakt, eens kijken wat dat oplevert. Zij gaf me overigens wel een tip, waarvan ik inmiddels denk dat het een hele nuttige zal blijken te zijn: heb niet te hoge verwachtingen. ;)
pi_189198102
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:50 schreef Jester65 het volgende:
Plottwist: date nr. 1 vindt me weliswaar leuk, lief, gezellig en betrouwbaar, maar heeft het gevoel dat er niet meer inzit dan vriendschap. Ik vind dat wel heel snel om te concluderen, maar goed, het zij zo. We gaan nog wel een keer uit eten (denk ik, maar zeker weten doe ik het pas als het zover is :Y) ).

Dus het contact met nr. 2 weer opgepakt, eens kijken wat dat oplevert. Zij gaf me overigens wel een tip, waarvan ik inmiddels denk dat het een hele nuttige zal blijken te zijn: heb niet te hoge verwachtingen. ;)
Ah jammer joh. Ze heeft er even over moeten nadenken sinds vrijdag blijkbaar...Zag je dat al een beetje aankomen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189198476
Ja, eigenlijk wel. Probleem was alleen dat ze me niet wilde kwetsen, waarschijnlijk omdat ik zo leuk, lief, etc. ben. :{

En dan krijg je een diffuus beeld. Daten moet je ook leren, zullen we maar zeggen. Het zou ook wel heel bijzonder geweest zijn als het meteen de eerste keer raak geweest zou zijn. Aan de andere kant verklaart het ook wel hoe het komt dat ze nog niemand gevonden heeft.
pi_189198788
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:25 schreef Jester65 het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Probleem was alleen dat ze me niet wilde kwetsen, waarschijnlijk omdat ik zo leuk, lief, etc. ben. :{

En dan krijg je een diffuus beeld. Daten moet je ook leren, zullen we maar zeggen. Het zou ook wel heel bijzonder geweest zijn als het meteen de eerste keer raak geweest zou zijn. Aan de andere kant verklaart het ook wel hoe het komt dat ze nog niemand gevonden heeft.
Het kan ook wel best lastig zijn om iemand te vertellen dat het hem niet gaat worden...vooral als die persoon sympathiek is (en leuk, lief etc). Ze heeft het in elk geval laten weten, dat is in deze tijden al heel wat...helaas maar ja.

Vind je het heel jammer? Want (ik kan het ook verkeerd hebben maar het leek zo) er schemerde iets van twijfel door jouw berichten heen?

Met nr. 2 had je het idee dat die iets beter matcht toch? Nu hopen dat ze nog wel wil.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189199003
Ja, de twijfel was er bij mij ook wel, maar ik vond het nog wat vroeg om al zo'n conclusie te trekken. Ze is ook erg aardig, snap ook heel goed dat ze het lastig vond (zou ik ook vinden), en het kan best zijn dat we contact blijven houden.

Nummer 2 lijkt wat meer in m'n comfortzone te liggen, en ze heeft nog steeds interesse (zegt ze althans :) ).

Maar een bijzondere wereld, dat daten...
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:57:28 #161
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189224599
Korte update: appcontact met nr. 1 is er nog steeds, en nog steeds leuk (van beide kanten), komend weekend gaan we uit eten.

Inmiddels ook aan het appen met nr. 2, heel anders, maar dat zal ook komen doordat we elkaar pas kort 'kennen'.
pi_189259518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:57 schreef Jester65 het volgende:
Korte update: appcontact met nr. 1 is er nog steeds, en nog steeds leuk (van beide kanten), komend weekend gaan we uit eten.

Inmiddels ook aan het appen met nr. 2, heel anders, maar dat zal ook komen doordat we elkaar pas kort 'kennen'.
Uit eten is lang tegenover elkaar zitten, goed plan?
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:58:26 #163
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189262020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Uit eten is lang tegenover elkaar zitten, goed plan?
Heb je zijn posts eigenlijk wel gelezen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189263408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:57 schreef Jester65 het volgende:
Korte update: appcontact met nr. 1 is er nog steeds, en nog steeds leuk (van beide kanten), komend weekend gaan we uit eten.

Inmiddels ook aan het appen met nr. 2, heel anders, maar dat zal ook komen doordat we elkaar pas kort 'kennen'.
Ik snap eigenlijk niet dat je met een potentiele date aan het appen bent terwijl je ook al aan het daten bent. Gewoon voor het geval dat nr1 uiteindelijk niets wordt dan heb je nr2 nog?
Ik moet dan eigenlijk ook direkt aan dit topic denken R&P / Doen mensen tegenwoording minder moeite voor hun relatie?
Het is wat.......
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:37:06 #165
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189263657
Je hebt wel een punt hoor, heb ik ook wel over nagedacht. Zoals het er nu naar uitziet wordt nr. 1 niets, hooguit 'vriendschap', al denk ik dat dit op lange termijn ook niet zal werken. Eigenlijk is het etentje morgen voor mij alleen om bevestigd te krijgen dat het niets zal worden. Dat proces is eigenlijk al gaan lopen sinds begin deze week.

Het contact met nr. 2 volgt eigenlijk de tegengestelde lijn, dat begint nu op gang te komen. Ik schat in (en zij ook) dat daar wel eens een date uit zou kunnen komen. Maar ik ga geen 2 dates 'tegelijk' hebben.
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:01:59 #166
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189312510
Het etentje met nr. 1 was gezellig, maar wel echt een afronding wat betreft de mogelijkheid van een relatie. Zonder al te veel op details in te gaan heeft ze toch iets teveel in haar rugzakje om dit kans van slagen te geven. Wat dat betreft was één van mijn eerste berichten over haar (in de datingsites en -apps topic) redelijk vooruitziend...

Met nummer 2 inmiddels een afspraak gemaakt voor komend weekend. Dat lijkt goed te klikken, we zullen zien hoe het is als je elkaar echt in levende lijve meemaakt.
pi_189313416
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:01 schreef Jester65 het volgende:
Het etentje met nr. 1 was gezellig, maar wel echt een afronding wat betreft de mogelijkheid van een relatie. Zonder al te veel op details in te gaan heeft ze toch iets teveel in haar rugzakje om dit kans van slagen te geven. Wat dat betreft was één van mijn eerste berichten over haar (in de datingsites en -apps topic) redelijk vooruitziend...

Met nummer 2 inmiddels een afspraak gemaakt voor komend weekend. Dat lijkt goed te klikken, we zullen zien hoe het is als je elkaar echt in levende lijve meemaakt.
Weekend is voorbij, hoe was nummer 2?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:27:10 #168
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189314568
Nee, dat is komend weekend. :)

Afgelopen weekend laatste keer met nr. 1 afgesproken.
pi_189315257
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:27 schreef Jester65 het volgende:
Nee, dat is komend weekend. :)

Afgelopen weekend laatste keer met nr. 1 afgesproken.
Oh, ik zie nu pas dat je dit bericht vandaag hebt getypt, dacht afgelopen vrijdag. Nou benieuwd, veel plezier alvast!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 7 oktober 2019 @ 15:43:26 #170
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189315617
Les 1: heb niet te hoge verwachtingen. ;)
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:25:31 #171
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189427454
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 15:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh, ik zie nu pas dat je dit bericht vandaag hebt getypt, dacht afgelopen vrijdag. Nou benieuwd, veel plezier alvast!
Afgelopen zaterdag was de date, we hadden de afspraak gemaakt om eerst te gaan wandelen, en daarna te gaan lunchen. Zij had vooraf nog wat angst dat het dan wel heel lang was, als één van beiden de ander toch niet zo leuk vond...
Maar goed, dat hadden we opgelost door af te spreken om elkaar na de wandeling diep in de ogen te kijken, en te vragen of we nog zin hadden om te lunchen. Ik was daar op basis van het appcontact eigenlijk niet bang voor, en dat bleek terecht, gezellig gewandeld (elkaar in de ogen gekeken :) ) en geluncht. En waar ik de vorige keer de reactie van mijn date te positief ingeschat had, waren we het nu al snel eens, er moest een vervolg komen, en dat is inmiddels ook gepland. Voordeel is dat we allebei van duidelijkheid houden, ook hierbij. :P

Moeilijk te voorspellen hoe het gaat aflopen, er is wel een zekere klik van beide kanten, van daaruit gaan we voorlopig stap voor stap verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jester65 op 14-10-2019 12:49:22 ]
pi_189427484
Good for you ^O^
pi_189427694
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:25 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag was de date, we hadden de afspraak gemaakt om eerst te gaan wandelen, en daarna te gaan lunchen. Zij had vooraf nog wat angst dat het dan wel heel lang was, als één van beiden de ander toch niet zo leuk vond...
Maar goed, dat hadden we opgelost door af te spreken om elkaar na de wandeling diep in de ogen te kijken, en te vragen of we nog zin hadden om te lunchen. Ik was daar op basis van het appcontact eigenlijk niet bang voor, en dat bleek terecht, gezellig gewandeld (elkaar in de ogen gekegen :) ) en geluncht. En waar ik de vorige keer de reactie van mijn date te positief ingeschat had, waren we het nu al snel eens, er moest een vervolg komen, en dat is inmiddels ook gepland. Voordeel is dat we allebei van duidelijkheid houden, ook hierbij. :P

Moeilijk te voorspellen hoe het gaat aflopen, er is wel een zekere klik van beide kanten, van daaruit gaan we voorlopig stap voor stap verder.
Leuk om te lezen, ziet er goed uit nu iig :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_189433368
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:25 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag was de date, we hadden de afspraak gemaakt om eerst te gaan wandelen, en daarna te gaan lunchen. Zij had vooraf nog wat angst dat het dan wel heel lang was, als één van beiden de ander toch niet zo leuk vond...
Maar goed, dat hadden we opgelost door af te spreken om elkaar na de wandeling diep in de ogen te kijken, en te vragen of we nog zin hadden om te lunchen. Ik was daar op basis van het appcontact eigenlijk niet bang voor, en dat bleek terecht, gezellig gewandeld (elkaar in de ogen gekeken :) ) en geluncht. En waar ik de vorige keer de reactie van mijn date te positief ingeschat had, waren we het nu al snel eens, er moest een vervolg komen, en dat is inmiddels ook gepland. Voordeel is dat we allebei van duidelijkheid houden, ook hierbij. :P

Moeilijk te voorspellen hoe het gaat aflopen, er is wel een zekere klik van beide kanten, van daaruit gaan we voorlopig stap voor stap verder.
Goed op weg dus 👍

Ben je trouwens van 't geboortejaar 1965?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:16:47 #175
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189433660
Ja, langzaam gaan we de goede kant op. Hoever we komen weet ik nog niet.

Dat is inderdaad mijn geboortejaar.
pi_189433717
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:16 schreef Jester65 het volgende:
Ja, langzaam gaan we de goede kant op. Hoever we komen weet ik nog niet.

Dat is inderdaad mijn geboortejaar.
Zo te lezen gaat het inderdaad de goede kant op. Probeer niet al allerlei zaken in te vullen. Zie het allemaal aan.

Al wel een tweede date/afspraak gepland?
pi_189433792
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zo te lezen gaat het inderdaad de goede kant op. Probeer niet al allerlei zaken in te vullen. Zie het allemaal aan.

Al wel een tweede date/afspraak gepland?
Het staat er :P
pi_189433796
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het staat er :P
Oh gemist dan :P

Jij iets lopen op dit moment?
pi_189433935
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Oh gemist dan :P

Jij iets lopen op dit moment?
Ja vanmiddag gevraagd of een match donderdag wil afspreken. Nog geen teken van leven :P
pi_189434035
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vanmiddag gevraagd of een match donderdag wil afspreken. Nog geen teken van leven :P
Ik had gisteren aan een vrouw gevraagd of ze op date wilde.

Ze stemde in en vond het wel leuk.

Toen ik vervolgens vroeg wanneer ze kon, geen teken van leven :P
pi_189434049
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik had gisteren aan een vrouw gevraagd of ze op date wilde.

Ze stemde in en vond het wel leuk.

Toen ik vervolgens vroeg wanneer ze kon, geen teken van leven :P
Oh :{ Das ook raar? En daarna niet meer gesproken?
pi_189434069
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh :{ Das ook raar? En daarna niet meer gesproken?
Ja raar.

Nope, niet meer gesproken.

Maar is niet de eerste keer. Blijkbaar toch van gedachten veranderd of het kwam te dichtbij en durfde ze het niet aan. Maar waarom zit je dan op een datingapp als je toch niet gaat daten :P
pi_189434097
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja raar.

Nope, niet meer gesproken.

Maar is niet de eerste keer. Blijkbaar toch van gedachten veranderd of het kwam te dichtbij en durfde ze het niet aan. Maar waarom zit je dan op een datingapp als je toch niet gaat daten :P
Ja misschien betere match gevonden? Als ik voorstel om af te spreken doe ik dat ook echt. Zeg het ook niet snel.
pi_189434123
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien betere match gevonden? Als ik voorstel om af te spreken doe ik dat ook echt. Zeg het ook niet snel.
Ja zou goed kunnen dat ze een betere match heeft!

Maar dat is ook prima natuurlijk.
pi_189434155
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja raar.

Nope, niet meer gesproken.

Maar is niet de eerste keer. Blijkbaar toch van gedachten veranderd of het kwam te dichtbij en durfde ze het niet aan. Maar waarom zit je dan op een datingapp als je toch niet gaat daten :P
Geen idee man. Gebeurd zo vaak dit, schiet niet op.
pi_189434182
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen idee man. Gebeurd zo vaak dit, schiet niet op.
Achja, vind het prima als ze niet meer reageert.

Ik ga gewoon door met daten.
pi_189434306
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:16 schreef Jester65 het volgende:
Ja, langzaam gaan we de goede kant op. Hoever we komen weet ik nog niet.

Dat is inderdaad mijn geboortejaar.
Ah ok, een generatie ouder dan ik, 1976 hier. Wat is het doel van je dating avontuur? Gaan voor een nieuwe relatie met samenwonen de komende 10 jaar of juist wat meer low level?

Uiteraard hangt dat ook af hoe het klikt met de ander maar ik neem aan dat je een doel in je hoofd had toen je aan het daten begon?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189434348
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja raar.

Nope, niet meer gesproken.

Maar is niet de eerste keer. Blijkbaar toch van gedachten veranderd of het kwam te dichtbij en durfde ze het niet aan. Maar waarom zit je dan op een datingapp als je toch niet gaat daten :P
Had ik een lange tijd geleden ook een keer meegemaakt.

Leuke meid die aangaf interesse te hebben om een keer samen wat te gaan drinken.

Toen ik vroeg wanneer werd ik kort daarna ontmatched..
pi_189434714
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Had ik een lange tijd geleden ook een keer meegemaakt.

Leuke meid die aangaf interesse te hebben om een keer samen wat te gaan drinken.

Toen ik vroeg wanneer werd ik kort daarna ontmatched..
Angst. Heb ik ook, geduld hebben.
pi_189435031
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:16 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Angst. Heb ik ook, geduld hebben.
Jij bent een vrouw?
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:44:02 #191
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189435224
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah ok, een generatie ouder dan ik, 1976 hier. Wat is het doel van je dating avontuur? Gaan voor een nieuwe relatie met samenwonen de komende 10 jaar of juist wat meer low level?

Uiteraard hangt dat ook af hoe het klikt met de ander maar ik neem aan dat je een doel in je hoofd had toen je aan het daten begon?
Ik heb op m'n profiel ingevuld dat ik een LAT-relatie zoek, zij volgens mij een relatie. Maar alleen al in praktische zin zit er voorlopig niet veel meer in dan LAT, denk ik, daarvoor wonen we te ver uit elkaar (vind ik in ieder geval). Op hele lange termijn is natuurlijk alle mogelijk, als er geen kinderen meer thuis wonen bijvoorbeeld. Maar goed, dan lopen we wel erg ver op de zaken vooruit. :)
pi_189435509
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:44 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Ik heb op m'n profiel ingevuld dat ik een LAT-relatie zoek, zij volgens mij een relatie. Maar alleen al in praktische zin zit er voorlopig niet veel meer in dan LAT, denk ik, daarvoor wonen we te ver uit elkaar (vind ik in ieder geval). Op hele lange termijn is natuurlijk alle mogelijk, als er geen kinderen meer thuis wonen bijvoorbeeld. Maar goed, dan lopen we wel erg ver op de zaken vooruit. :)
Dat zeker, eerst maar de volgende date :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189435513
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw?
Yes
pi_189435536
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien betere match gevonden? Als ik voorstel om af te spreken doe ik dat ook echt. Zeg het ook niet snel.
Betere match is onmogelijk.

Maar heb dat ook, 1'tje heb ik mee gedate, 1 ging mij ghosten nadat we eerder een date hadden geplanned, en heb er nu nog 1 in mijn whatsapp waar ik een date mee had geplanned die met een verhaal kwam dat haar oma ziek was, daar hoor ik nu ook even niks meer van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189435540
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Yes
Wat bedoel je met 'angst hebben' als iemand na een tijdje je op date vraagt?
pi_189435549
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Betere match is onmogelijk.

Maar heb dat ook, 1'tje heb ik mee gedate, 1 ging mij ghosten nadat we eerder een date hadden geplanned, en heb er nu nog 1 in mijn whatsapp waar ik een date mee had geplanned die met een verhaal kwam dat haar oma ziek was, daar hoor ik nu ook even niks meer van.
Ja maar dit maken we toch allemaal wel mee.
pi_189435554
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:16 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Angst. Heb ik ook, geduld hebben.
Is dat het?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189435564
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dit maken we toch allemaal wel mee.
Ja? Zo +- 50%? :P

En jullie maken je druk om een catfish.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189435589
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja? Zo 50%? :P
Geen idee. Ik had in 2 weken dacht ik 2 dates die afzeiden op de dag zelf en een die ook niets meer liet horen voor hoe laat en waar.
pi_189435614
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik had in 2 weken dacht ik 2 dates die afzeiden op de dag zelf en een die ook niets meer liet horen voor hoe laat en waar.
Kansloos wel, jammer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')