abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 september 2019 @ 13:10:39 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188989277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Maar je zou je mailadres dus wel zo kunnen opschrijven; naamhier @ g m a i l . c o m ?
Kun je gelijk zien of je berichten niet gemodereerd worden.
Denk dat als je de letters andersom gooit, je meer kans hebt. Want spaties zullen ze er echt wel uitfilteren ;)
(en zo niet, dan zijn ze best dom :+ )
pi_188989304
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat als je de letters andersom gooit, je meer kans hebt. Want spaties zullen ze er echt wel uitfilteren ;)
(en zo niet, dan zijn ze best dom :+ )
Haha, dat is een goed punt. naamhier (waarom maakt mijn computer hier naamhoer van) @ djiemeel . kom
pi_188989709
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Best goede resultaten toch? Die vrouwen die jou liken zijn dat types die jezelf ook zou uitkiezen?

Ik heb een keer gelezen dat het aantal singles die in jouw leeftijdsgroep zitten onwijs groot is.
Klopt, op zich best mooie aantallen. Tot nu was er één die ik ook zou uitkiezen, daar heb ik nog contact mee. Daarnaast heb ik nog contact met een vrouw die weduwe is, zij stuurde mij een berichtje omdat ik weduwnaar ben. Geen datemateriaal, maar wel raakvlakken om over te chatten.
pi_188989819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Maar je zou je mailadres dus wel zo kunnen opschrijven; naamhier @ g m a i l . c o m ?
Kun je gelijk zien of je berichten niet gemodereerd worden.
Ik heb het zo gedaan: Ik heb een mail adres van google dat begint met naamhier, en dat werkte.
pi_188990010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:11 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Speeddaten wil ik ook nog een keer doen.
Ik voel een meet aankomen! @:Faxie
*O*
pi_188990451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:44 schreef Salina het volgende:

[..]

Maakt niet uit toch, welke leeftijd?

Jouw eerste ervaringen/indruk? Genoeg interessante profielen? Reageren dames op je berichtjes? Zijn er genoeg betalende leden van het andere geslacht?
Dat hangt vooral heel erg af van je eisen, en van je woonplaats. Ik heb gezocht in de provincies Overijssel en Gelderland, omdat ik niet veel zie in een lange afstandsrelatie. Maar als ik die afstand wat ruimer maak gaat het aantal matches ook drastisch omhoog. Hetzelfde geldt voor de leeftijdscategorie waarin je zoekt. De meeste nieuwe vrouwelijke leden lijken betalend te zijn. Laat ik het zo zeggen, gezien mijn ervaringen van nog geen week zou ik zeggen dat je hier wel iemand zou moeten kunnen vinden. Uiteraard wel afhankelijk van hoe kritisch je bent...

Ik kreeg net een mailtje van het niet betalende lid, en ze stelde voor volgende week af te spreken voor een kopje koffie. ^O^
pi_188990464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:35 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Dat hangt vooral heel erg af van je eisen, en van je woonplaats. Ik heb gezocht in de provincies Overijssel en Gelderland, omdat ik niet veel zie in een lange afstandsrelatie. Maar als ik die afstand wat ruimer maak gaat het aantal matches ook drastisch omhoog. Hetzelfde geldt voor de leeftijdscategorie waarin je zoekt. De meeste nieuwe vrouwelijke leden lijken betalend te zijn. Laat ik het zo zeggen, gezien mijn ervaringen van nog geen week zou ik zeggen dat je hier wel iemand zou moeten kunnen vinden. Uiteraard wel afhankelijk van hoe kritisch je bent...

Ik kreeg net een mailtje van het niet betalende lid, en ze stelde voor volgende week af te spreken voor een kopje koffie. ^O^
Leuk :D
pi_188990712
Zeker, ben erg benieuwd. Ze lijkt wel wat issues te hebben, maar we gaan het zien.

Net toevallig ook een berichtje op RP gekregen van een betalend lid, die ik ook zag zitten.

Overigens heb ik wel de nodige aandacht besteed aan mijn profieltekst. Je kunt een aantal steekwoorden opgeven, en dan RP er een standaard tekst van laten maken, maar daar val je natuurlijk niet mee op. Verder zal het feit dat ik weduwnaar ben, hoe cynisch dat ook is, geen nadeel zijn. :{
Ik heb dat bewust redelijk uitgebreid benoemd in mijn tekst.
pi_188990811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:51 schreef Jester65 het volgende:
Zeker, ben erg benieuwd. Ze lijkt wel wat issues te hebben, maar we gaan het zien.

Net toevallig ook een berichtje op RP gekregen van een betalend lid, die ik ook zag zitten.

Overigens heb ik wel de nodige aandacht besteed aan mijn profieltekst. Je kunt een aantal steekwoorden opgeven, en dan RP er een standaard tekst van laten maken, maar daar val je natuurlijk niet mee op. Verder zal het feit dat ik weduwnaar ben, hoe cynisch dat ook is, geen nadeel zijn. :{
Waarom is dit geen nadeel?

edit: of alleen in dit geval (sorry lees nu pas wat terug dat die ene mevrouw zelf weduwe is)?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188990859
quote:

Hmm is het een goed teken dat je nu al denkt dat ze issues heeft?
pi_188990868
Omdat er geen lastige ex is, en je hebt 'bewezen' een relatie langdurig in stand te kunnen houden.
pi_188990883
Dacht dat ik een leuke match had. Ziet er leuk uit. Grappig en aardig maar praat alleen maar over zichzelf.
pi_188990926
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm is het een goed teken dat je nu al denkt dat ze issues heeft?
Nee, maar om haar daar nu al op af te wijzen gaat me te ver. Bovendien ken ik de ins en outs nog niet. Aan de andere kant, wie heeft er geen (kleine of grote) issues op deze leeftijd? Geldt voor mij ook, bij mij zou je je kunnen afvragen of ik al wel klaar ben voor een nieuwe relatie. Zou ook een terechte vraag zijn, daar weet ik het antwoord ook nog niet op.
pi_188991040
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:04 schreef Jester65 het volgende:
Omdat er geen lastige ex is, en je hebt 'bewezen' een relatie langdurig in stand te kunnen houden.
Ah oke. Je kan hem net zo goed als nadeel uitleggen natuurlijk. Tenminste, uit eigen ervaring;

Raakte met een weduwe aan de praat op Pepper. Haar man was ongeveer 2 jaar daarvoor aan kanker overleden. Ze hield echt superveel van hem. Twee kleine kinderen ook nog.

Hoe meer ik met haar praatte, hoe lastiger het werd; ik kreeg tóen meteen al het idee dat je tegen iemand 'op moest boksen '. Iemand die er niet meer was, en een soort van ongelijke strijd.

Tuurlijk heeft iedereen recht op geluk; ik vond het knap dat ze na een aantal jaren weer ging daten. Gunde haar ook alle geluk maar bij voorbaat wilde ik er al niet aan beginnen. Zo iemand kun je nooit helemaal loslaten, omdat je op zo'n tragische manier uit elkaar wordt gehaald. Het zou echt voelen alsof je met iemands schaduw leeft.

Maar misschien ligt het aan mij en kunnen anderen daar veel beter mee omgaan :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188991424
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:07 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Nee, maar om haar daar nu al op af te wijzen gaat me te ver. Bovendien ken ik de ins en outs nog niet. Aan de andere kant, wie heeft er geen (kleine of grote) issues op deze leeftijd? Geldt voor mij ook, bij mij zou je je kunnen afvragen of ik al wel klaar ben voor een nieuwe relatie. Zou ook een terechte vraag zijn, daar weet ik het antwoord ook nog niet op.
Ja verdriet lijkt mij idd niet raar. Is dit je eerste date sinds dat je weduwe bent geworden?
pi_188991425
Ja, zo kan het natuurlijk ook gaan. Hangt ook van de weduwe/weduwnaar af, of wellicht zelfs of het een weduwe óf weduwnaar betreft.
https://www.trouw.nl/nieuws/gewilde-weduwnaars~b83a3c13/?
pi_188991471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja verdriet lijkt mij idd niet raar. Is dit je eerste date sinds dat je weduwe bent geworden?
Ja. Heb in de tussentijd wel een keer met een ex afgesproken, maar dat was niet echt een date.
pi_188991549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:38 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Ja. Heb in de tussentijd wel een keer met een ex afgesproken, maar dat was niet echt een date.
Lijkt mij wel erg spannend. Maar het is eerlijk van je om haar daar idd niet op af te schrijven.

Ben wel beetje geschrokken die link van hierboven. Net aasgieren :P
pi_188991576
Ik zou me niet zo 'bedreigd' voelen door een overleden partner
Maar goed, ik ben polyamoreus. Ik voel me ook niet bedreigd door een aanwezige partner :D

Liever dat dan een nare ex die loopt te kloten
pi_188991666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Lastig om dat zo 1, 2, 3 uit te leggen.
Ik zal kijken of ik vanavond even een screencapture kan maken ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon als je op F12 drukt.

Je kan dan via HTML dingen aanpassen. Ik denk dat hij dat bedoeld.
Thnx, ben benieuwd. Hoewel, als je serieus op zoek bent, je eigenlijk best wel wat geld neer kunt tellen voor een goede tool.

Alleen ik denk niet dat dat dan zozeer Tinder moet zijn, maar meer een van de andere datingsites als RP of Lexa. Nog nooit geprobeerd trouwens, maar lijkt me een toch iets serieuzere setting te bieden dan Tinder.
pi_188992623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:44 schreef Allures het volgende:
Maar goed, ik ben polyamoreus. Ik voel me ook niet bedreigd door een aanwezige partner :D

Ik ben niet polyamoreus, maar ik zou dat ook niet hebben. De liefde die er was voor de ex-partner zal er altijd blijven, neem ik aan, maar ik denk ook dat daar gewoon ruimte voor kan zijn. Ik hou ook nog steeds van mijn exen, maar op een andere manier. En ik hou ook van mijn kind, maar dat wil niet zeggen dat ik niet van een andere man kan houden. Het is anders.
Sarcasme. Herken het.
pi_188992950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:04 schreef Jester65 het volgende:
Klopt :)

En je ging niet uit elkaar...

Het is een beetje emo-shizzle natuurlijk...
Maar weduwnaar is in theorie goed
(Tenzij degene de meest recente axe-killer is natuurlijk... maar daar kom je dan wel achter en bovendien komen die relatief weinig voor in NL)
pi_188992985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:44 schreef Allures het volgende:

Hmm ik niet maar overleden is overleden.
En diegene houdt ongetwijfeld een speciaal plekje in iemands hart (je ging tenslotte niet uit elkaar omdat je elkaar zat was maar omdat vroegtijdig overlijden roet in het eten gooide)

Maar daar valt mee te leven lijkt me.

Had er tijd terug met collega over...
zijn beste vriend had een vriendin toen hij overleed door een naar ongeval.
Nu is hij alweer jaren getrouwd met de vriendin van toen. De overleden vriend en dus ook partner heeft nog steeds een bijzondere plek in hun leven.
Ik vond dat eigenlijk vooral heel mooi.
pi_188993039
quote:

Ik zit trouwens net terug te lezen hoe oud je bent maar zie het gauw niet staan.

Ik ben zelf rond de 40 en merk dat eigenlijk bijna iedereen van mijn leeftijd wel in meer of mindere mate een rugzakje heeft.
De vraag is vooral in hoeverre het je leven bepaald en hoe dan.
  dinsdag 17 september 2019 @ 18:19:26 #109
545 dop
:copyright: dop
pi_188993454
Er bestaan niet zo iets als wel of geen rugzakje.
Emoties en gevoelens hebben we allemaal. Er zijn mensen die bang zijn voor donkere of zware emoties en gevoelens.

Geen kwestie van rugzakje, maar van niet weten hoe je er mee om gaat.

Je kunt niet, wel je liefde delen en niet je verdriet mogen laten zien (kan maar is niet houdbaar). Een partner moet ook lief kunnen zijn voor je donkere kant.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188994950
Spreek zojuist een meisje die een rebound wil. :D Is het verstandig om hier in te stappen of heel dom?
pi_188995077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:51 schreef Generationalpha het volgende:
Spreek zojuist een meisje die een rebound wil. :D Is het verstandig om hier in te stappen of heel dom?
Afhankelijk wat je zoekt.

Ik dacht dat je klaar was met simpelweg wat rondneuken.

Je zegt zelf al dat ze het over een rebound heeft, dan zitten de relatieplannen er ws niet echt in.

Maar heb je toch een keertje zin in seks zonder de lasten why not.
pi_188995176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 17:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zit trouwens net terug te lezen hoe oud je bent maar zie het gauw niet staan.

Ik ben zelf rond de 40 en merk dat eigenlijk bijna iedereen van mijn leeftijd wel in meer of mindere mate een rugzakje heeft.
De vraag is vooral in hoeverre het je leven bepaald en hoe dan.
Ik ben de 50 gepasseerd. Je hebt gelijk, iedereen heeft wel iets. Al was het maar dat je in een relatie van ruim 25 jaar helemaal op de ander ingespeeld bent. Dat moet zich in een nieuwe relatie weer helemaal settelen. Dat lijkt me best lastig, eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')