Denk dat als je de letters andersom gooit, je meer kans hebt. Want spaties zullen ze er echt wel uitfilterenquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Maar je zou je mailadres dus wel zo kunnen opschrijven; naamhier @ g m a i l . c o m ?
Kun je gelijk zien of je berichten niet gemodereerd worden.
Haha, dat is een goed punt. naamhier (waarom maakt mijn computer hier naamhoer van) @ djiemeel . komquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat als je de letters andersom gooit, je meer kans hebt. Want spaties zullen ze er echt wel uitfilteren![]()
(en zo niet, dan zijn ze best dom)
Klopt, op zich best mooie aantallen. Tot nu was er één die ik ook zou uitkiezen, daar heb ik nog contact mee. Daarnaast heb ik nog contact met een vrouw die weduwe is, zij stuurde mij een berichtje omdat ik weduwnaar ben. Geen datemateriaal, maar wel raakvlakken om over te chatten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Best goede resultaten toch? Die vrouwen die jou liken zijn dat types die jezelf ook zou uitkiezen?
Ik heb een keer gelezen dat het aantal singles die in jouw leeftijdsgroep zitten onwijs groot is.
Ik heb het zo gedaan: Ik heb een mail adres van google dat begint met naamhier, en dat werkte.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Maar je zou je mailadres dus wel zo kunnen opschrijven; naamhier @ g m a i l . c o m ?
Kun je gelijk zien of je berichten niet gemodereerd worden.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:11 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Speeddaten wil ik ook nog een keer doen.
Ik voel een meet aankomen! @:Faxie
Dat hangt vooral heel erg af van je eisen, en van je woonplaats. Ik heb gezocht in de provincies Overijssel en Gelderland, omdat ik niet veel zie in een lange afstandsrelatie. Maar als ik die afstand wat ruimer maak gaat het aantal matches ook drastisch omhoog. Hetzelfde geldt voor de leeftijdscategorie waarin je zoekt. De meeste nieuwe vrouwelijke leden lijken betalend te zijn. Laat ik het zo zeggen, gezien mijn ervaringen van nog geen week zou ik zeggen dat je hier wel iemand zou moeten kunnen vinden. Uiteraard wel afhankelijk van hoe kritisch je bent...quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, welke leeftijd?
Jouw eerste ervaringen/indruk? Genoeg interessante profielen? Reageren dames op je berichtjes? Zijn er genoeg betalende leden van het andere geslacht?
Leukquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:35 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Dat hangt vooral heel erg af van je eisen, en van je woonplaats. Ik heb gezocht in de provincies Overijssel en Gelderland, omdat ik niet veel zie in een lange afstandsrelatie. Maar als ik die afstand wat ruimer maak gaat het aantal matches ook drastisch omhoog. Hetzelfde geldt voor de leeftijdscategorie waarin je zoekt. De meeste nieuwe vrouwelijke leden lijken betalend te zijn. Laat ik het zo zeggen, gezien mijn ervaringen van nog geen week zou ik zeggen dat je hier wel iemand zou moeten kunnen vinden. Uiteraard wel afhankelijk van hoe kritisch je bent...
Ik kreeg net een mailtje van het niet betalende lid, en ze stelde voor volgende week af te spreken voor een kopje koffie.
Waarom is dit geen nadeel?quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:51 schreef Jester65 het volgende:
Zeker, ben erg benieuwd. Ze lijkt wel wat issues te hebben, maar we gaan het zien.
Net toevallig ook een berichtje op RP gekregen van een betalend lid, die ik ook zag zitten.
Overigens heb ik wel de nodige aandacht besteed aan mijn profieltekst. Je kunt een aantal steekwoorden opgeven, en dan RP er een standaard tekst van laten maken, maar daar val je natuurlijk niet mee op. Verder zal het feit dat ik weduwnaar ben, hoe cynisch dat ook is, geen nadeel zijn.![]()
Ik heb dat bewust redelijk uitgebreid benoemd in mijn tekst.
Hmm is het een goed teken dat je nu al denkt dat ze issues heeft?quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:51 schreef Jester65 het volgende:
Zeker, ben erg benieuwd. Ze lijkt wel wat issues te hebben, maar we gaan het zien.
Net toevallig ook een berichtje op RP gekregen van een betalend lid, die ik ook zag zitten.
Overigens heb ik wel de nodige aandacht besteed aan mijn profieltekst. Je kunt een aantal steekwoorden opgeven, en dan RP er een standaard tekst van laten maken, maar daar val je natuurlijk niet mee op. Verder zal het feit dat ik weduwnaar ben, hoe cynisch dat ook is, geen nadeel zijn.![]()
Nee, maar om haar daar nu al op af te wijzen gaat me te ver. Bovendien ken ik de ins en outs nog niet. Aan de andere kant, wie heeft er geen (kleine of grote) issues op deze leeftijd? Geldt voor mij ook, bij mij zou je je kunnen afvragen of ik al wel klaar ben voor een nieuwe relatie. Zou ook een terechte vraag zijn, daar weet ik het antwoord ook nog niet op.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm is het een goed teken dat je nu al denkt dat ze issues heeft?
Ah oke. Je kan hem net zo goed als nadeel uitleggen natuurlijk. Tenminste, uit eigen ervaring;quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:04 schreef Jester65 het volgende:
Omdat er geen lastige ex is, en je hebt 'bewezen' een relatie langdurig in stand te kunnen houden.
Ja verdriet lijkt mij idd niet raar. Is dit je eerste date sinds dat je weduwe bent geworden?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:07 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Nee, maar om haar daar nu al op af te wijzen gaat me te ver. Bovendien ken ik de ins en outs nog niet. Aan de andere kant, wie heeft er geen (kleine of grote) issues op deze leeftijd? Geldt voor mij ook, bij mij zou je je kunnen afvragen of ik al wel klaar ben voor een nieuwe relatie. Zou ook een terechte vraag zijn, daar weet ik het antwoord ook nog niet op.
Ja. Heb in de tussentijd wel een keer met een ex afgesproken, maar dat was niet echt een date.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja verdriet lijkt mij idd niet raar. Is dit je eerste date sinds dat je weduwe bent geworden?
Lijkt mij wel erg spannend. Maar het is eerlijk van je om haar daar idd niet op af te schrijven.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:38 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Ja. Heb in de tussentijd wel een keer met een ex afgesproken, maar dat was niet echt een date.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Lastig om dat zo 1, 2, 3 uit te leggen.
Ik zal kijken of ik vanavond even een screencapture kan maken
Thnx, ben benieuwd. Hoewel, als je serieus op zoek bent, je eigenlijk best wel wat geld neer kunt tellen voor een goede tool.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:27 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon als je op F12 drukt.
Je kan dan via HTML dingen aanpassen. Ik denk dat hij dat bedoeld.
Ik ben niet polyamoreus, maar ik zou dat ook niet hebben. De liefde die er was voor de ex-partner zal er altijd blijven, neem ik aan, maar ik denk ook dat daar gewoon ruimte voor kan zijn. Ik hou ook nog steeds van mijn exen, maar op een andere manier. En ik hou ook van mijn kind, maar dat wil niet zeggen dat ik niet van een andere man kan houden. Het is anders.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:44 schreef Allures het volgende:
Ik zou me niet zo 'bedreigd' voelen door een overleden partner
Maar goed, ik ben polyamoreus. Ik voel me ook niet bedreigd door een aanwezige partner![]()
Liever dat dan een nare ex die loopt te kloten
Kloptquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:04 schreef Jester65 het volgende:
Omdat er geen lastige ex is, en je hebt 'bewezen' een relatie langdurig in stand te kunnen houden.
Hmm ik niet maar overleden is overleden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:44 schreef Allures het volgende:
Ik zou me niet zo 'bedreigd' voelen door een overleden partner
Maar goed, ik ben polyamoreus. Ik voel me ook niet bedreigd door een aanwezige partner![]()
Liever dat dan een nare ex die loopt te kloten
Ik zit trouwens net terug te lezen hoe oud je bent maar zie het gauw niet staan.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:51 schreef Jester65 het volgende:
Afhankelijk wat je zoekt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:51 schreef Generationalpha het volgende:
Spreek zojuist een meisje die een rebound wil.Is het verstandig om hier in te stappen of heel dom?
Ik ben de 50 gepasseerd. Je hebt gelijk, iedereen heeft wel iets. Al was het maar dat je in een relatie van ruim 25 jaar helemaal op de ander ingespeeld bent. Dat moet zich in een nieuwe relatie weer helemaal settelen. Dat lijkt me best lastig, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zit trouwens net terug te lezen hoe oud je bent maar zie het gauw niet staan.
Ik ben zelf rond de 40 en merk dat eigenlijk bijna iedereen van mijn leeftijd wel in meer of mindere mate een rugzakje heeft.
De vraag is vooral in hoeverre het je leven bepaald en hoe dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |