abonnement Unibet Coolblue
pi_188898451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zijn zus, onder andere. De verhalen over hem zijn niet allemaal bepaald lovend, integendeel.

En dat zijn zus op een manier stilstaat bij misbruik maakt haar een mannenhater? Wat is dat voor domme retoriek?
Ze verkeerd in de scene waar velen zo denken. Dat is wat ik gezegd heb.
pi_188898506
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ze verkeerd in de scene waar velen zo denken. Dat is wat ik gezegd heb.
Omdat er in die omgeving wordt stilgestaan bij misbruik?
pi_188898635
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat er in die omgeving wordt stilgestaan bij misbruik?
Zij gaat wel wat verder dan stilstaan bij misbruik. Als ze al jaren op een activistische manier opkomt voor iedereen die claimt misbruikt te zijn, zonder daar bewijs voor nodig te hebben, dan zit ze natuurlijk in een erg lastige positie om opeens iemand niet te geloven wanneer de beschuldigingen aan het adres van haar eigen broer gericht zijn.

En waarom interpreteer jij haar woorden automatisch als bevestiging van ZQ’s beschuldigingen? Ze zegt dat nergens letterlijk. Ze zegt enkel dat haar broer fouten heeft gemaakt.
pi_188898654


[ Bericht 100% gewijzigd door Broomer op 11-09-2019 17:58:13 ]
pi_188898766
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Zij gaat wel wat verder dan stilstaan bij misbruik. Als ze al jaren op een activistische manier opkomt voor iedereen die claimt misbruikt te zijn, zonder daar bewijs voor nodig te hebben, dan zit ze natuurlijk in een erg lastige positie om opeens iemand niet te geloven wanneer de beschuldigingen aan het adres van haar eigen broer gericht zijn.
Iemand die deelneemt aan een beweging die stilstaat bij misbruik verworden zo automatisch tot mensen die willekeurige mannen aan de schandpaal nagelen op een nietsontziende manier. Dom gelul. Maar het is wel typerend voor de extremistische manier waarop je mensen, of beter gezegd, vrouwen, zo snel mogelijk in een bepaald kamp opdeelt om zo de inhoud te willen ondermijnen en op de man te kunnen spelen.

Bovendien, als dat al zo zou zijn en ze of zelf een mannenhater zou zijn, of erg door mannenhaters beïnvloed wordt: dan zou het veel logischer zijn als ze niet zo goed omging met haar broer en explicieter de kant van Quinn zou kiezen. Ook dat is niet het geval.

Echt, wat een laffe manier van kampen maken eigenlijk. Foto's opduikelen waarin iemand stilstaat bij misbruik en hop, je bent ineens iemand die mannen haat en mannen zonder pardon het schavot opduwt en heel ontvankelijk voor dergelijke retoriek.

:')

quote:
En waarom interpreteer jij haar woorden automatisch als bevestiging van ZQ’s beschuldigingen? Ze zegt dat nergens letterlijk. Ze zegt enkel dat haar broer fouten heeft gemaakt.
Goed lezen, want dat zeg ik nergens. Ik ga in op de stelling dat hij uit het leven is gestapt door Quinn en de aanwezigheid van de 'white knights'. Dat lijkt me wat prematuur, omdat er wel iets meer aan de hand was in zijn leven.

Dat het allemaal niet waar is omdat er een aantal mensen zijn die anders beweren en Holowka zelf ook wat te zeggen heeft over haar lijkt me eveneens wat prematuur. Er zijn tenslotte ook geluiden die het beeld omtrent Holowka bevestigen, buiten Quinn om.

[ Bericht 21% gewijzigd door Xa1pt op 11-09-2019 18:07:39 ]
pi_188899028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iemand die deelneemt aan een beweging die stilstaat bij misbruik verworden zo automatisch tot mensen die willekeurige mannen aan de schandpaal nagelen op een nietsontziende manier. Dom gelul. Maar het is wel typerend voor de extremistische manier waarop je mensen, of beter gezegd, vrouwen, zo snel mogelijk in een bepaald kamp opdeelt om zo de inhoud te willen ondermijnen en op de man te kunnen spelen.
[..]
Het is dom gelul dat ik gezegd zou hebben dat Eileen mannen aan de schandpaal nagelt. Ik zei enkel dat ze in een zeer lastige positie verkeerd om op te komen voor een man die al aan de schandpaal genageld is.

En weer wordt er veralgemeniseerd dat ik vrouwen(meervoud) in een bepaalde hoek zet. Welke nog meer dan? Dit is de vierde keer dat ik deze beschuldiging krijg en ook de vierde keer dat het bewijs daarvoor ontbreekt.

quote:
Goed lezen, want dat zeg ik nergens. Ik ga in op de stelling dat hij uit het leven is gestapt door Quinn en de aanwezigheid van de 'white knights'. Dat lijkt me wat prematuur, omdat er wel iets meer aan de hand was in zijn leven.
Dat klopt, hij was al psychisch gemankeerd. Echter de beschuldigingen van ZQ lijken de druppel te zijn geweest.

quote:
Er zijn tenslotte ook geluiden die het beeld omtrent Holowka bevestigen, buiten Quinn om.
Er zijn ook genoeg geluiden die het beeld van ZQ als pathologische leugenaar bevestigen.
pi_188899186
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Het is dom gelul dat ik gezegd zou hebben dat Eileen mannen aan de schandpaal nagelt. Ik zei enkel dat ze in een zeer lastige positie verkeerd om op te komen voor een man die al aan de schandpaal genageld is.
Je brengt haar in diskrediet (terwijl ze al überhaupt niet zoveel bijzonders over haar broer heeft gezegd en op een vrij neutrale manier berichten naar buiten bracht) alleen maar om het feit dat ze een moment stil heeft gestaan bij misbruik. Daaruit leid je af dat ze verkeert in een omgeving waarin mannen worden gehaat en nietsontziend aan de schandpaal worden genageld. Dat zegt genoeg over je stellige en nogal zwart-witte opvattingen over vrouwen die dat doen.

quote:
Dat klopt, hij was al psychisch gemankeerd. Echter de beschuldigingen van ZQ lijken de druppel te zijn geweest.
Er gebeurde volgens mij nog iets in die week met een bedrijf die de samenwerking met hem op zei. Dus dat is nogal koffiedik kijken. Wel lekker makkelijk natuurlijk, om dat toe te schrijven aan Quinn.
pi_188899331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je brengt haar in diskrediet (terwijl ze al überhaupt niet zoveel bijzonders over haar broer heeft gezegd en op een vrij neutrale manier berichten naar buiten bracht) alleen maar om het feit dat ze een moment stil heeft gestaan bij misbruik. Daaruit leid je af dat ze verkeert in een omgeving waarin mannen worden gehaat en nietsontziend aan de schandpaal worden genageld. Dat zegt genoeg over je stellige en nogal zwart-witte opvattingen over vrouwen die dat doen.
[..]
Haar woorden worden juist al een soort bewijs opgevoerd als bevestiging voor ZQ’s beschuldigingen. En daar mag dan vervolgens niemand een kanttekening bij plaatsten? Ik was juist diegene die eerder al zij dat ze niet veel concreets gezegd had.

quote:
Er gebeurde volgens mij nog iets in die week met een bedrijf die de samenwerking met hem op zei. Dus dat is nogal koffiedik kijken. Wel lekker makkelijk natuurlijk, om dat toe te schrijven aan Quinn.
Dat bedrijf zei de samenwerking juist op vanwege de beschuldiging van ZQ. Hij verloor dus niet enkel een hoop vrienden maar ook z’n levenswerk. En hij was al labiel...
pi_188899505
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Haar woorden worden juist al een soort bewijs opgevoerd als bevestiging voor ZQ’s beschuldigingen. En daar mag dan vervolgens niemand een kanttekening bij plaatsten? Ik was juist diegene die eerder al zij dat ze niet veel concreets gezegd had.
Je gaat volledig voorbij aan wat ik zei.

quote:
Dat bedrijf zei de samenwerking juist op vanwege de beschuldiging van ZQ. Hij verloor dus niet enkel een hoop vrienden maar ook z’n levenswerk. En hij was al labiel...
De arme jongen!. Maar nee...
quote:
In a point-by-point discussion, Benson said the reason for cutting ties with Holowka “was a combination of a lot of things from several parties and our experiences going back years. It sucked.” Benson added that the studio would not remove him from the game’s credits.
pi_188899755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je gaat volledig voorbij aan wat ik zei.
Is het zo lastig te begrijpen dat het in zo’n omgeving op z’n zachts gezegd niet op prijs wordt gesteld om een vrouw niet te geloven?



quote:
[..]

De arme jongen!. Maar nee...
[..]

Ah oke, het was stom toeval dat de samenwerking verbroken werd vlak na de beschuldigingen van ZQ |:(

Tegenwoordig worden uit zelfbescherming zeer snel alle banden verbroken met de beschuldigde. Anders vallen ze zelf ook ten prooi aan de “cancel culture”.
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 18:56:26 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188899899
ik geloof niet dat je daar heel erg mee bezig bent als je broer net is overleden eerlijk gezegd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188900300
@Xa1pt

Hier het hele verhaal van Scott Benson: https://tinyurl.com/y5u32hok

Een uitgebreid verhaal over dat Alec een klootzak zou zijn. Echter op geen enkel moment gaat het over fysieke mishandeling, laat staan op seksueel gebied.
pi_188900803
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Is het zo lastig te begrijpen dat het in zo’n omgeving op z’n zachts gezegd niet op prijs wordt gesteld om een vrouw niet te geloven?

[ afbeelding ]
[..]
Ja, daar ga je dus weer. Vrouwen die stilstaan bij misbruik of zich op een manier inzetten voor slachtoffers zijn, volgens Bonzi Buddy, vrouwen die:
- de neiging hebben om mannen wantrouwen
- mannen neerzetten als monsters

Dat geeft wel een inkijkje in de redeneringen die zich in incel-achtige-hersenen afspelen. Bovendien, ook mooi, noemde je haar 'een gekkie'.

quote:
Ah oke, het was stom toeval dat de samenwerking verbroken werd vlak na de beschuldigingen van ZQ |:(
Geen idee, er gebeurde in die week meer. Als één van je opdrachtgevers de samenwerking met je opzegt na lang en intensief aan een dergelijk project te hebben gewerkt kan dat ook een flinke impact hebben, naast de al bestaande problematiek.

Jij wil de schuld echter zonder ook maar enig idee te hebben hoe dat er verder in de praktijk uit zag en contact te hebben met mensen die hem konden de schuld bij Quinn neerleggen. Begrijpelijk, gezien de verdere opvattingen die je er op nahoudt omtrent vrouwen, maar het slaat nergens op.

quote:
Tegenwoordig worden uit zelfbescherming zeer snel alle banden verbroken met de beschuldigde. Anders vallen ze zelf ook ten prooi aan de “cancel culture”.
Ah, ja, dat de opdrachtgever expliciet aangaf dat ze al een historie deelden waarbij Holowka geen smetteloos blazoen had, dat verzonnen ze natuurlijk ter plekke.

Je kijkt er niet met een open vizier naar. Je einddoel is om de schuld bij Quinn neer te leggen. Quinn is de schuldige, Holowka het arme weerloze slachtoffer. Alles wat daaromheen en daarvoor is gebeurd, ook buiten Quinn om, dat redeneer je allemaal naar die opvatting toe. Dat mag natuurlijk, maar het is allemaal op z'n zachtst gezegd wat dubieus en niet heel geloofwaardig.

quote:
We've had a complicated relationship with Alec, one that was at times extremely difficult, but we have always cared about him, and we did some pretty great work together if I do say so myself.
quote:
Since then several other people have stepped forward, detailing issues of varying levels of severity that stretch right up to today.
Hier het hele verhaal van Benson, op Reddit.

quote:
Whatever happened years ago, this week a contractor working for Alec, whom we know and trust, has come forward with her own experiences with Alec.Others have talked about how Alec's conduct towards women was something whispered around at game events. A woman I've known for a while got in touch with us this week talking about how she's been told many times not to be alone in a room with him. Men have gotten in touch about working with Alec and the things that happened to them there. There are other things, things from people we trust, things you'll probably never hear about. But honestly just being a really shitty boss, as detailed by Albertine, is probably enough for us to separate from him alone. To say nothing of the far more serious allegations out there. Multiple people are afraid to run into the guy at different conferences. We were with him at some of those conferences. Now knowing that people were afraid to approach us and say hello eats at me.

The things that Alec did during the bad times were worse than we knew, and he's still being abusive in other ways to those around him. We didn't know. We feel like idiots. We feel betrayed. We're sad and angry.


[ Bericht 3% gewijzigd door Xa1pt op 11-09-2019 20:03:13 ]
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 20:02:00 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188901034
de waarheid zal wel in het midden liggen hier, lijkt erop dat hij gewoon een keer tegen die spreekwoordelijke verkeerde aan is gelopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188901085
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:02 schreef sp3c het volgende:
de waarheid zal wel in het midden liggen hier, lijkt erop dat hij gewoon een keer tegen die spreekwoordelijke verkeerde aan is gelopen
Het lijkt me vrij aannemelijk dat Quinn ook slachtoffer is geweest, alles bij elkaar opgeteld.
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 20:05:44 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188901124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het lijkt me vrij aannemelijk dat Quinn ook slachtoffer is geweest, alles bij elkaar opgeteld.
mij ook

maar ze lijkt niet helemaal onschuldig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 11 september 2019 @ 20:19:00 #197
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188901331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het lijkt me vrij aannemelijk dat Quinn ook slachtoffer is geweest, alles bij elkaar opgeteld.
Laat me niet lachen zeg, zij is dus echt geen slachtoffer.

Ze had gewoon naar de autoriteiten moeten stappen in plaats van zelf een lynch mob op iemand afsturen door een of ander jankverhaal wat aan alle kanten rammelt.
pi_188901341
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Laat me niet lachen zeg, zij is dus echt geen slachtoffer.
Aldus je glazen bol?
  woensdag 11 september 2019 @ 20:20:25 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188901356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aldus je glazen bol?
Nee aldus iemand die zichzelf van kant heeft gemaakt door haar toedoen.
pi_188901505
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee aldus iemand die zichzelf van kant heeft gemaakt door haar toedoen.
Ah, een ghost whisperer. Nice.
pi_188901610
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, daar ga je dus weer. Vrouwen die stilstaan bij misbruik of zich op een manier inzetten voor slachtoffers zijn, volgens Bonzi Buddy, vrouwen die:
- de neiging hebben om mannen wantrouwen
- mannen neerzetten als monsters

Ik word hier zo moe van he. Waar heb. Ik dat letterlijk gezegd dat dat per definitie zo is? Lekker makkelijk om alles uit z’n verband te trekken.

quote:
Bovendien, ook mooi, noemde je haar 'een gekkie'.
En ja mensen die van te voren hebben besloten om op een bepaalde plek in een kringetje te gaan huilen noem ik gekkies. En dat is niet omdat ze opkomen voor misbruik slachtoffers, maar de manier waar op.
quote:
Dat geeft wel een inkijkje in de redeneringen die zich in incel-achtige-hersenen afspelen. Bovendien, ook mooi, noemde je haar 'een gekkie'.
[..]

Geen idee, er gebeurde in die week meer. Als één van je opdrachtgevers de samenwerking met je opzegt na lang en intensief aan een dergelijk project te hebben gewerkt kan dat ook een flinke impact hebben, naast de al bestaande problematiek.

Jij wil de schuld echter zonder ook maar enig idee te hebben hoe dat er verder in de praktijk uit zag en contact te hebben met mensen die hem konden de schuld bij Quinn neerleggen. Begrijpelijk, gezien de verdere opvattingen die je er op nahoudt omtrent vrouwen, maar het slaat nergens op.
[..]
Waar heb ik gezegd dat de dood van Alec enkel komt door ZQ. Ik zei dat het heel goed de druppel kon zijn. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat Alec daarvoor al labiel was.

quote:
gezien de verdere opvattingen die je er op nahoudt omtrent vrouwen
En dat is de vijfde of zesde keer dat er veralgemeniseert wordt naar vrouwen in het algemeen zonder onderbouwing! Je maakt jezelf alleen maar belachelijker.

quote:
Ah, ja, dat de opdrachtgever expliciet aangaf dat ze al een historie deelden waarbij Holowka geen smetteloos blazoen had, dat verzonnen ze natuurlijk ter plekke.

Je kijkt er niet met een open vizier naar. Je einddoel is om de schuld bij Quinn neer te leggen. Quinn is de schuldige, Holowka het arme weerloze slachtoffer. Alles wat daaromheen en daarvoor is gebeurd, ook buiten Quinn om, dat redeneer je allemaal naar die opvatting toe. Dat mag natuurlijk, maar het is allemaal op z'n zachtst gezegd wat dubieus en niet heel geloofwaardig.
[..]
Alles wat daaromheen gebeurt is? Dat het een klootzak kon zijn doortrekken naar dat het dan ook wel een mishandelaar en verkrachter zal zijn die vrouwen ook nog eens opsluit is pas van de zotte en ongeloofwaardig.
quote:
[..]

Hier het hele verhaal van Benson, op Reddit.
[..]

Laten we voor opstellen dan Benson een van de minst opjectieve personen is in deze casus. Echter laat hij geen enkel concreet voorbeeld zien waar Alec op fysiek en of seksueel gebied de fout in is gegaan. Allemaal hearsay.
Zo zijn er zat mensen mensen die verklaard hebben dat ZQ een leugenachtig mens is. Dat wuif je gelijk van de hand, reageer je niet eens op. Is per definitie niet waar natuurlijk want ZQ is een onschuldig meisje die verkracht en opgesloten is door het monster Alec, ook al is daar nul komma nu bewijs voor. In tegendeel, er zijn juist allerlei aanwijzingen dat het lulkoek is.

En dan nog dit. Als je me weer eens aanvalt op bepaalde punten, ga dan niet eerst mijn woorden verdraaien om mij vervolgens aan te vallen met die verdraaide woorden.
  woensdag 11 september 2019 @ 20:40:32 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188901670
Dat is altijd met dat white-kight gelul, bewijs wordt niet naar gekeken en je krijgt een of andere opmerking die nergens over gaat naar je hoofd.

De bewijzen spreken voor zich en zij zal zich moeten verantwoorden.
pi_188901879
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is altijd met dat white-kight gelul, bewijs wordt niet naar gekeken en je krijgt een of andere opmerking die nergens over gaat naar je hoofd.

De bewijzen spreken voor zich en zij zal zich moeten verantwoorden.
Inderdaad. Op alle sterke aanwijzingen die Zoë’s geloofwaardigheid ondermijnen wordt geeneens ingegaan.
pi_188901926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
En dat is de vijfde of zesde keer dat er veralgemeniseert wordt naar vrouwen in het algemeen zonder onderbouwing!

Helemaal mee eens. Dit soort gedachtenlezen moet echt even ophouden. Het gaat hier om een specifiek geval.

quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:19 schreef probeer het volgende:
Als ik je in het echte leven zou kennen zou ik er moeite voor doen om de mensen om je heen te laten zien hoe jij over vrouwen en dit soort zaken denkt. Zodat ze je hopelijk links laten liggen
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:21 schreef probeer het volgende:
Nee hoor. Ik denk echter wel dat mensen met een mening als de jouwe flink fout zitten. En dat het tijd wordt dat je dat van meer mensen te horen krijgt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:01 schreef Xa1pt het volgende:
Maar het is wel typerend voor de extremistische manier waarop je mensen, of beter gezegd, vrouwen, zo snel mogelijk in een bepaald kamp opdeelt om zo de inhoud te willen ondermijnen en op de man te kunnen spelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:49 schreef Xa1pt het volgende:
Begrijpelijk, gezien de verdere opvattingen die je er op nahoudt omtrent vrouwen, maar het slaat nergens op.
pi_188902007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 21:01 schreef Broomer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dit soort gedachtenlezen moet echt even ophouden. Het gaat hier om een specifiek geval.
[..]


[..]


[..]


[..]

Dankje :s)
pi_188902582
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik word hier zo moe van he. Waar heb. Ik dat letterlijk gezegd dat dat per definitie zo is? Lekker makkelijk om alles uit z’n verband te trekken.
Ik heb al duidelijk aangegeven waarom je er vreemde opvattingen op nahoudt. A.d.h.v. 1 facebook-post meen je tot de conclusie te komen dat ze in een omgeving verkeert waar mannen monsters zijn, waar de schandpaal zonder blikken of blozen wordt opgetuigd en mannen wantrouwend worden aangekeken. En in die post vond je alleen maar een foto waarin een aantal vrouwen stilstonden bij misbruik.

quote:
Waar heb ik gezegd dat de dood van Alec enkel komt door ZQ. Ik zei dat het heel goed de druppel kon zijn. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat Alec daarvoor al labiel was.
Dat kan, het kunnen ook een aantal andere zaken zijn aangezien er in die periode wel meer gebeurde waar een labiel iemand van door kan slaan.

quote:
En dat is de vijfde of zesde keer dat er veralgemeniseert wordt naar vrouwen in het algemeen zonder onderbouwing! Je maakt jezelf alleen maar belachelijker.
Zie boven.

quote:
Alles wat daaromheen gebeurt is? Dat het een klootzak kon zijn doortrekken naar dat het dan ook wel een mishandelaar en verkrachter zal zijn die vrouwen ook nog eens opsluit is pas van de zotte en ongeloofwaardig.
Er zijn meerdere partijen die dat hebben aangegeven... Zelfs één van zijn collega's beaamt dat.

quote:
Laten we voor opstellen dan Benson een van de minst opjectieve personen is in deze casus. Echter laat hij geen enkel concreet voorbeeld zien waar Alec op fysiek en of seksueel gebied de fout in is gegaan. Allemaal hearsay.
Nee, d'oh. Wat verwacht je? Dat hij video- of audio-opnamen in bezit heeft waar dat uit blijkt?

quote:
Zo zijn er zat mensen mensen die verklaard hebben dat ZQ een leugenachtig mens is. Dat wuif je gelijk van de hand, reageer je niet eens op. Is per definitie niet waar natuurlijk want ZQ is een onschuldig meisje die verkracht en opgesloten is door het monster Alec, ook al is daar nul komma nu bewijs voor. In tegendeel, er zijn juist allerlei aanwijzingen dat het lulkoek is.
Als er meerdere mensen dat aangeven en zijn collega vrij specifiek beschrijft hoe hij een persoonlijkheidsstoornis heeft, dan is dat natuurlijk al heel anders dan wanneer 1 vrouw in zijn omgeving hem beschuldigt van iets.

quote:
En dan nog dit. Als je me weer eens aanvalt op bepaalde punten, ga dan niet eerst mijn woorden verdraaien om mij vervolgens aan te vallen met die verdraaide woorden.
Lees m'n posts dan eens wat beter door, want er staat vrij duidelijk omschreven hoe ik tot die conclusie kom.
pi_188903486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 21:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb al duidelijk aangegeven waarom je er vreemde opvattingen op nahoudt. A.d.h.v. 1 facebook-post meen je tot de conclusie te komen dat ze in een omgeving verkeert waar mannen monsters zijn, waar de schandpaal zonder blikken of blozen wordt opgetuigd en mannen wantrouwend worden aangekeken. En in die post vond je alleen maar een foto waarin een aantal vrouwen stilstonden bij misbruik.
Nee ik zei dat ze in een omgeving verkeert waar dat soort types voorkomen. Niet dat haar hele omgeving uit mannen hatende vrouwen bestaat. En “stilstaan bij misbruik” is wel aardig eufemistisch in dit geval.

quote:
[..]

Er zijn meerdere partijen die dat hebben aangegeven... Zelfs één van zijn collega's beaamt dat.
Die zijn er dus niet. Hoogstens wat suggestieve opmerkingen, maar dat is het dan. Er wordt wel door een paar mensen aangegeven dat hij een naar persoon kon zijn, echter maakt dat iemand nog geen verkrachter.

quote:
[..]

Nee, d'oh. Wat verwacht je? Dat hij video- of audio-opnamen in bezit heeft waar dat uit blijkt?
Nee, maar hij geeft geeneens een schriftelijk voorbeeld waarin iemand door Alec fysiek of seksueel mishandeld is.

quote:
[..]

Als er meerdere mensen dat aangeven en zijn collega vrij specifiek beschrijft hoe hij een persoonlijkheidsstoornis heeft, dan is dat natuurlijk al heel anders dan wanneer 1 vrouw in zijn omgeving hem beschuldigt van iets.
Echter maakt een persoonlijkheidsstoornis iemand nog geen verkrachter.

quote:
[..]

Lees m'n posts dan eens wat beter door, want er staat vrij duidelijk omschreven hoe ik tot die conclusie kom.
Heb ik gedaan, en ik snap nog steeds niet waarom mijn wantrouwen in een vrouw automatisch zou betekenen dat ik een zeer slecht beeld zou hebben over vrouwen in het algemeen.

En wat denk je van de kickstarter die 85.000 heeft opgeleverd zonder dat ze daar een spel voor gemaakt heeft. Geen updates over eventuele vorderingen, geen spel, en dag geld.

En wat denk je van het feit dat uit oude tweets blijkt dat ze tijdens haar “opsluiting” gewoon buiten kwam en dingen ondernam. En ook affectie toonde naar Alec toe:

pi_188903755
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Moet ik even kijken hoe hij bij vijf keer zoveel komt.

Maargoed, 1 op de 20. Weinig toch?
kenker wat ben je dom. :')
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188903796
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik voel er inderdaad helemaal niets voor om te onderbouwen waarom ik vind dat je fout zit. Jij verandert toch niet, en voor de rest is het al lang duidelijk dat je hier aan het victim-blamen bent.

Als ik je in het echte leven zou kennen zou ik er moeite voor doen om de mensen om je heen te laten zien hoe jij over vrouwen en dit soort zaken denkt. Zodat ze je hopelijk links laten liggen.

Op dit forum ben ik helaas niet bij machte om je enige post-rechten te ontnemen. Daar kan ik mee leven, maar zal je posts wel blijven benoemen voor wat ze zijn.
Zoe Quinn een ''victim''? Sterf man
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188905015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 22:55 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Nee ik zei dat ze in een omgeving verkeert waar dat soort types voorkomen. Niet dat haar hele omgeving uit mannen hatende vrouwen bestaat.
Je bent aan het draaien. Je initiële reactie was:
quote:
Dit gekkie zit zo vuistdiep in de “mannen zijn monsters” scene dat ze niet opeens een andere “survivor” (Zoë) niet zal gaan geloven.
Ze zit er vuistdiep in. :')

quote:
Die zijn er dus niet. Hoogstens wat suggestieve opmerkingen, maar dat is het dan.
quote:
Nee, maar hij geeft geeneens een schriftelijk voorbeeld waarin iemand door Alec fysiek of seksueel mishandeld is.
:D

quote:
A woman I've known for a while got in touch with us this week talking about how she's been told many times not to be alone in a room with him. Men have gotten in touch about working with Alec and the things that happened to them there. There are other things, things from people we trust, things you'll probably never hear about.
quote:
The things that Alec did during the bad times were worse than we knew, and he's still being abusive in other ways to those around him. We didn't know. We feel like idiots. We feel betrayed. We're sad and angry.
En:
quote:
Well, most things that happen in the world don't get written about on the internet. So there's that. But also the nature of abuse is often such that each person feels like they're the only ones receiving the abuse at any given time, and when the abuse stops happening to them they can easily believe it stopped altogether, because most people aren't sitting around comparing abuse notes. And often when multiple people ARE being abused in some fashion, there are extenuating circumstances keeping the abuser from being held accountable- finances, a job, a living situation, fear of retaliation or personal loss, etc. And abuse can often just catch people off guard or wear people down to the point where they don't fight back in the ways that a Logical Outside Party might see as common sense. This is why there are abuse counselors and people who specialize in this, because this shit is complicated in 1000 terrible ways and most abuse never gets made public in any setting. Often the abused will just feel ashamed. Or alone. Or helpless. Or straight up terrified and at risk. And a lot of times the abused will still really care about the abuser. Another thing that happens with a lot of abusers is they, consciously or not, farm out responsibility for their actions to someone else. So for example if an abuser threatens to kill themselves and places the responsibility for stopping that on someone else, a lot of people will do anything to help the abuser. It becomes your responsibility to fix the situation, your fault if it all goes wrong.
Je kunt dus concluderen dat er niet sprake is van 1 slachtoffer, maar van een meervoud.

quote:
Echter maakt een persoonlijkheidsstoornis iemand nog geen verkrachter.
Dat klopt, andersom echter wel.

quote:
Heb ik gedaan, en ik snap nog steeds niet waarom mijn wantrouwen in een vrouw automatisch zou betekenen dat ik een zeer slecht beeld zou hebben over vrouwen in het algemeen.
Nou ja, dan houdt het op.

quote:
En wat denk je van de kickstarter die 85.000 heeft opgeleverd zonder dat ze daar een spel voor gemaakt heeft. Geen updates over eventuele vorderingen, geen spel, en dag geld.
Volgens mij is dat beantwoord in de bronnen die hier zijn gepasseerd.

quote:
En wat denk je van het feit dat uit oude tweets blijkt dat ze tijdens haar “opsluiting” gewoon buiten kwam en dingen ondernam. En ook affectie toonde naar Alec toe:
Je bent niet bekend met het fenomeen van toxic relaties? Je weet dat zelfs de meest toxic relaties ook hele hoge 'highs' kunnen hebben?

Maar natuurlijk, volgens de figuren die 'heel voorzichtig zijn met deze materie' klopt er geen reet van je verhaal als blijkt dat je een keer gelukkig bent geweest met degene die je misbruikt of aangerand heeft. En pas als er videobeelden of audio-opnames zijn, dán pas is het allemaal waar.

Man man man.

[ Bericht 3% gewijzigd door Xa1pt op 12-09-2019 01:54:04 ]
pi_188905083
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2019 01:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent aan het draaien. Je initiële reactie was:
[..]

Ze zit er vuistdiep in. :')
Je probeert hier een semantische discussie van te maken. Als jij verwacht dat het louter doodnormale mensen betreft die samen afspreken om op straat in een kringetje te gaan huilen ten faveure van slachtoffers, dan mag dat. Nergens heb ik gezegd dat het enkel mannenhaters betreft.
Dit geleuter vergroot de polemieken enkel zonder dat het van waarde is voor de kern van het verhaal.

quote:
[..]

[..]

:D
[..]

[..]

En:
[..]

Je kunt dus concluderen dat er niet sprake is van 1 slachtoffer, maar van een meervoud.
Dus de verre van objectieve bron Scott Benson heeft een vriendin die weer gehoord heeft van iemand anders dat het beter zou zijn om niet met Alec in een kamer te zijn. |:( Een rechter zou je uitlachen met dit “bewijs”.

Er valt helemaal niets te concluderen. Wat hebben die vermeende slachtoffers dan moeten ondergaan? Verbaal geweld, fysiek geweld en of seksueel geweld. Nergens wordt dat gespecificeerd.

quote:
[..]

Nou ja, dan houdt het op.
Het houdt inderdaad snel op bij een compleet gebrek aan onderbouwing van je eigen stelling.

quote:
[..]

Volgens mij is dat beantwoord in de bronnen die hier zijn gepasseerd.
Nee, dat is niet zo, dus de vraag blijft staan.

quote:
[..]

Je bent niet bekend met het fenomeen van toxic relaties? Je weet dat zelfs de meest toxic relaties ook hele hoge 'highs' kunnen hebben?

Maar natuurlijk, volgens de figuren die 'heel voorzichtig zijn met deze materie' klopt er geen reet van je verhaal als blijkt dat je een keer gelukkig bent geweest met degene die je misbruikt of aangerand heeft. En pas als er videobeelden of audio-opnames zijn, dán pas is het allemaal waar.

Man man man.
Ironisch, want ZQ is juist diegene die al jaren beticht wordt als bron van toxic relations. Een ex van ZQ heeft er zelfs een hele website aan gewijd: https://thezoepost.wordpress.com/

En nee ik kan niet bewijzen dat de ervaringen van die ex allemaal waar zijn, ik post dit omdat jij zelf over toxic relations begint.

Maar goed, ze kon dus wel naar buiten maar niet ontsnappen vanwege de toxic relation.. _O-

Daar waar initieel hordes mensen het opnamen voor ZQ blijkt dat steeds verder te temperen, en de publieke opinie zich tegen ZQ te keren. Op een handje white knights na...
  donderdag 12 september 2019 @ 07:17:43 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_188905387
Goeie frame weer.
En je bent nu alle persoonlijke getuigenissen van mensen die Alec Holowka daadwerkelijk gekend hebben en jarenlang met hem gewerkt en samengewoond hebben in diskrediet aan het brengen om het verhaal van een Twitter detective maar krampachtig waar proberen te maken. Goed bezig. Maar anderen hebben tunnelvisie, hoor!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188905530
quote:
Marvel Comics Writer Zoe Quinn’s Allegations Against Alec Holowka Called Into Question by New Evidence of Inconsistencies in Initial Claims

While Marvel and Vertigo author Zoe Quinn is currently taking a break from public social media following her allegations against and the subsequent suicide death of Alec Holowka, a new analysis of her allegations brings the veracity of her statements into question.

While many people familiar with Quinn’s history of duplicity were initially highly skeptical of the allegations, reporter Anna Slatz at The Post Millenial was the first to report on the inconsistencies in an article titled Zoe Quinn’s allegations are falling apart. In her report, Slatz cross-references Quinn’s allegations with her current Twitter feed, allegedly provided to her by “a source with access to Quinn’s locked Twitter account” and found multiple tweets which contradict claims made by Quinn. (Related: Several High-Profile Game Developers Accused of Abuse and Sexual Assault)

As discovered by Slatz, the contradictions are as follows:

Quinn initially claimed that Holowka “had physically confined me to [his apartment]” while he “slowly isolated [her] from everyone else in my life” and “wouldn’t let [her] leave the apartment without him.” Tweets from this time indicate that she was not only in regular contact with multiple people, but also regularly visiting locations outside of the apartment, such as a fabric store and a coffee shop, and multiple public indie-game-developer meetups with other developers.
Quinn initially claimed that Holowka “kept putting off the agreed plane ticket home,” resulting in Quinn accepting “help getting out” from her roommate. Her Twitter feed indicates that Quinn was aware of her departure at least 10 days prior and was interested in meeting up with friends upon her return to Toronto.
Upon her sudden “escape,” Quinn claimed that Holowka “barely looked at [her] as [she] left”. Tweets made on the day of said departure reveal that she was, in fact, engaged in last minute “crunch” with Holowka on their game It’s Not Okay Cupid immediately prior to her flight.
Facebook conversations between Quinn and Eron Gjoni, Quinn’s ex-boyfriend and author of the now infamous Zoe Post, have also surfaced which show Quinn wishing to take “vengeance” against a “man [she] ostensibly loved” was Quinn’s motive for furthering her career in the games industry, with the desire to “get high up so [she] could tear it down.” These messages have since been verified by Gjoni. (Related: Marvel Comics Hires Zoe Quinn to Write Hellcat Story)

While these discrepancies, as Slatz states, are not “exculpatory,” they “reveal that Zoe Quinn is no way credible.” Though others in the indie game scene have come forward with their own stories regarding Holowka, Quinn’s allegations appear to have been aired in a way to specifically appeal to mob justice, with little regard to the public backlash that would have undeniably followed and, as these inconsistencies show, Holowka’s presumption of innocence. With each development regarding these allegations, Quinn continues to rapidly lose her credibility. (Related: DC Comics Writer Zoe Quinn Attempts to Excuse Antifa Assault On Reporter Andy Ngo)

As of writing, Quinn has not publicly responded to the evidence presented in Slatz’s article.
https://boundingintocomic(...)s-in-initial-claims/
pi_188910035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 07:17 schreef speknek het volgende:
Goeie frame weer.
En je bent nu alle persoonlijke getuigenissen van mensen die Alec Holowka daadwerkelijk gekend hebben en jarenlang met hem gewerkt en samengewoond hebben in diskrediet aan het brengen om het verhaal van een Twitter detective maar krampachtig waar proberen te maken. Goed bezig. Maar anderen hebben tunnelvisie, hoor!
De getuigenissen die in dit topic naar voren zijn gekomen komen uit de koker van Scott Benson. Scott Benson stak na de aantijgingen van ZQ gelijk een mes in de rug van Alec.
Door die broedermoord staat Benson’s toekomst als game developer al op losse schroeven en de nekslag zal plaats vinden als hij het beeld van Alec als verkrachter niet hoog weet te houden.

Vervolgens komt deze verre van objectieve bron, met een verhaal waarin Alec erg slecht afgeschilderd wordt. Er worden in Benson’s verhaal geen namen van slachtoffers genoemd en ook wordt niet specifiek gezegd wat Alec dan gedaan zou hebben.

Dié vermeende slachtoffers kunnen we dus beschouwen als één bron, namelijk de verre van objectieve bron Scott Benson. Daarnaast wordt Alec’s zus ook als bron gezien, ondanks dat die niet meer heeft gezegd dan dat Alec in het verleden fouten heeft gemaakt.

Dus nu hebben we twee bronnen waarvan de belangrijkste ook veruit de minst objectieve is, want zijn carrière hangt aan een zijden draadje.

Dus als je het hebt over “alle persoonlijke getuigenissen”, naar welke andere noemenswaardige bronnen verwijs je dan? Want als je het objectief bekijkt is het “bewijs” tegen Alec echt flinterdun.
pi_188910129
quote:
En je bent nu alle persoonlijke getuigenissen van mensen die Alec Holowka daadwerkelijk gekend hebben en jarenlang met hem gewerkt en samengewoond hebben in diskrediet aan het brengen om het verhaal van een Twitter detective maar krampachtig waar proberen te maken
Klopt redelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 12 september 2019 @ 16:07:24 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_188912020
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Door die broedermoord staat Benson’s toekomst als game developer al op losse schroeven en de nekslag zal plaats vinden als hij het beeld van Alec als verkrachter niet hoog weet te houden.
_O-.

Wat een levendige fantasie bij de Gamergaters weer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188912164
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 03:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Je probeert hier een semantische discussie van te maken. Als jij verwacht dat het louter doodnormale mensen betreft die samen afspreken om op straat in een kringetje te gaan huilen ten faveure van slachtoffers, dan mag dat. Nergens heb ik gezegd dat het enkel mannenhaters betreft.
Dit geleuter vergroot de polemieken enkel zonder dat het van waarde is voor de kern van het verhaal.
[..]

Dus de verre van objectieve bron Scott Benson heeft een vriendin die weer gehoord heeft van iemand anders dat het beter zou zijn om niet met Alec in een kamer te zijn. |:( Een rechter zou je uitlachen met dit “bewijs”.

Er valt helemaal niets te concluderen. Wat hebben die vermeende slachtoffers dan moeten ondergaan? Verbaal geweld, fysiek geweld en of seksueel geweld. Nergens wordt dat gespecificeerd.
[..]

Het houdt inderdaad snel op bij een compleet gebrek aan onderbouwing van je eigen stelling.
[..]

Nee, dat is niet zo, dus de vraag blijft staan.
[..]

Ironisch, want ZQ is juist diegene die al jaren beticht wordt als bron van toxic relations. Een ex van ZQ heeft er zelfs een hele website aan gewijd: https://thezoepost.wordpress.com/

En nee ik kan niet bewijzen dat de ervaringen van die ex allemaal waar zijn, ik post dit omdat jij zelf over toxic relations begint.

Maar goed, ze kon dus wel naar buiten maar niet ontsnappen vanwege de toxic relation.. _O-

Daar waar initieel hordes mensen het opnamen voor ZQ blijkt dat steeds verder te temperen, en de publieke opinie zich tegen ZQ te keren. Op een handje white knights na...
M'n post was bij het verzenden ineens verdwenen omdat de database er uit lag. Geen zin om die weer te herschrijven. Heel interessant wordt het allemaal toch niet meer aangezien je de bronnen die er zijn op voorhand al afschrijft en je je in allerlei gekke bochten wringt om te kunnen beweren dat de beschuldigingen verzonnen zijn.
pi_188912183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:07 schreef speknek het volgende:

[..]

_O-.

Wat een levendige fantasie bij de Gamergaters weer.
Dit komt in de buurt van obvious trollen.
pi_188912483
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:07 schreef speknek het volgende:

[..]

_O-.

Wat een levendige fantasie bij de Gamergaters weer.
Ik onderbouw mijn standpunten, jij komt heel zwak met ad hominem’s.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

M'n post was bij het verzenden ineens verdwenen omdat de database er uit lag. Geen zin om die weer te herschrijven. Heel interessant wordt het allemaal toch niet meer aangezien je de bronnen die er zijn op voorhand al afschrijft en je je in allerlei gekke bochten wringt om te kunnen beweren dat de beschuldigingen verzonnen zijn.
Je hebt geen betrouwbare bronnen. Je enige bron is Scott Benson. Er zijn geen rare bochten nodig om die bron als onbetrouwbaar te kwalificeren.

quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit komt in de buurt van obvious trollen.
Ik heb alles gedegen onderbouwd. Je gaat nu op de man spelen omdat je mijn argumenten niet kan weerleggen. Waarom toon je die zwakte?

Het is van de zotte om Zoë’s aantijgingen voor zoete koek te slikken op basis van één bron. Zeker gezien Zoë’s geschiedenis. En nu wringen jij en anderen je in rare bochten om onder mijn argumenten uit te komen.

Enige waar ik om vraag zijn inhoud en feiten.

Tip: Ik kopiër bij lange posts de gehele inhoud naar het clipboard voor ik het verzend. Scheelt ellende.
pi_188912555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik onderbouw mijn standpunten, jij komt heel zwak met ad hominem’s.
Niet echt. Je begint met het punt dat Benson door het laten vallen van Holowka zijn positie in de gamewereld moet terugveroveren. Van daaruit redeneer je toe dat Benson een onbetrouwbare getuige is.

Maar waarom zou hij zijn positie in de gamewereld moeten terugveroveren?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 16:36:56 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188912574
nou dit is wel een hele rare bocht hoor

waarom zou zijn toekomst als ontwikkelaar in vredesnaam afhankelijk zijn van de vraag of die andere dude wel of niet iemand verkracht heeft?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188912593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Je hebt geen betrouwbare bronnen. Je enige bron is Scott Benson. Er zijn geen rare bochten nodig om die bron als onbetrouwbaar te kwalificeren.
Er zijn 2 bronnen, zijn zus en zijn collega, die heel dicht bij hem stonden. De één geeft vrij expliciet aan dat er sprake was van meerdere gevallen waarbij Holowka zijn handen niet thuis kon houden.

Bron 2 is zijn zus, ook die geeft aan dat hij 'fouten heeft gemaakt' en Holowka zelf ook slachtoffer is geweest van misbruik.

Daartegenover staan welgeteld 0 bronnen die het tegendeel beweren. Dat handjevol vloggers wat contradicties meent te zien in tweets zijn geen bronnen.

quote:
Het is van de zotte om Zoë’s aantijgingen voor zoete koek te slikken op basis van één bron.
Als zowel zijn zus en zijn collega dat erkennen dan is de kans dat er niks is gebeurd zo goed als 0.

quote:
Ik heb alles gedegen onderbouwd. Je gaat nu op de man spelen omdat je mijn argumenten niet kan weerleggen. Waarom toon je die zwakte?
Ik speel niet op de man. Je bewering dat zijn collega 'broedermoord' heeft gepleegd en zijn carrière kwijt is als hij iets doet of niet laat is lachwekkend.
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 16:41:41 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188912637
de zus en die collega erkennen de aanteigingen ook niet he

dat van die zus heb ik nergens gelezen maar in het verhaal van Benson staat enkel dat het hem niet zou verbazen aan de hand van zijn eigen ervaringen met die gozer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188912739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:41 schreef sp3c het volgende:
de zus en die collega erkennen de aanteigingen ook niet he

dat van die zus heb ik nergens gelezen maar in het verhaal van Benson staat enkel dat het hem niet zou verbazen aan de hand van zijn eigen ervaringen met die gozer
Nou ja...

Ze zegt dat Holowka 'deep down' aardig en zorgzaam was, ze wil niet stellen dat hij niet verantwoordelijk is geweest voor 'harm' (zegt daarmee dus dat hij dat wel is geweest) en dat hij slachtoffer was van misbruik en een persoonlijkheidsstoornis had.

En dit zegt Benson:
quote:
Whatever happened years ago, this week a contractor working for Alec, whom we know and trust, has come forward with her own experiences with Alec.Others have talked about how Alec's conduct towards women was something whispered around at game events. A woman I've known for a while got in touch with us this week talking about how she's been told many times not to be alone in a room with him. Men have gotten in touch about working with Alec and the things that happened to them there. There are other things, things from people we trust, things you'll probably never hear about. But honestly just being a really shitty boss, as detailed by Albertine, is probably enough for us to separate from him alone. To say nothing of the far more serious allegations out there. Multiple people are afraid to run into the guy at different conferences. We were with him at some of those conferences. Now knowing that people were afraid to approach us and say hello eats at me.

The things that Alec did during the bad times were worse than we knew, and he's still being abusive in other ways to those around him. We didn't know. We feel like idiots. We feel betrayed. We're sad and angry.
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 16:54:12 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188912817
ja ik heb het zelf ook gelezen maar hij was er gewoon ook niet bij

zoals gezegd, het zou hem allemaal niets verbazen en dat is dan gebaseert op zijn eigen ervaringen met die vogel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188913516
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet echt. Je begint met het punt dat Benson door het laten vallen van Holowka zijn positie in de gamewereld moet terugveroveren. Van daaruit redeneer je toe dat Benson een onbetrouwbare getuige is.

Maar waarom zou hij zijn positie in de gamewereld moeten terugveroveren?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:36 schreef sp3c het volgende:
nou dit is wel een hele rare bocht hoor

waarom zou zijn toekomst als ontwikkelaar in vredesnaam afhankelijk zijn van de vraag of die andere dude wel of niet iemand verkracht heeft?
Benson liet Alec gelijk vallen en verbrak de samenwerking na de aantijgingen waarna Alec niet veel later zelfmoord pleegde. Zodoende wordt het in ieder geval door de publieke opinie gezien als een oorzaak van zijn zelfmoord.
Als die aantijgingen van ZQ niet waar blijken te zijn dan wordt Benson de dood van Alec aangerekend.
Nu zijn er al scheepsladingen kritiek op Benson, want in tegenstelling tot dit topic krijgen ZQ en Benson steeds minder steun.

quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn 2 bronnen, zijn zus en zijn collega, die heel dicht bij hem stonden. De één geeft vrij expliciet aan dat er sprake was van meerdere gevallen waarbij Holowka zijn handen niet thuis kon houden.

Bron 2 is zijn zus, ook die geeft aan dat hij 'fouten heeft gemaakt' en Holowka zelf ook slachtoffer is geweest van misbruik.

Daartegenover staan welgeteld 0 bronnen die het tegendeel beweren. Dat handjevol vloggers wat contradicties meent te zien in tweets zijn geen bronnen.
Ik had daar eerder al een voorbeeld van gegeven:
NWS / In de gamewereld ontpopt zich een #MeToo-beweging #3

quote:
[..]

Als zowel zijn zus en zijn collega dat erkennen dan is de kans dat er niks is gebeurd zo goed als 0.
[..]

Ik speel niet op de man. Je bewering dat zijn collega 'broedermoord' heeft gepleegd en zijn carrière kwijt is als hij iets doet of niet laat is lachwekkend.
Ze erkennen niets van het ontvoeren en seksueel misbruiken, dat is juist het punt.

Ze claimt ontvoerd te zijn en misbruikt. Maar oude tweets laten zien dat ze in die tijd verliefd op hem was en geregeld naar buiten ging. Ze zei dat ze halsoverkop ontsnapt was, echter liet ze toen op twitter al 10 dagen van te voren weten dat ze weer weg zou zijn.

En jij doet dat af als gewoon een "toxic relation"! Dat is pas lachwekkend!

En dan nog die 85.000 dollar kickstarter geld die ze waarschijnlijk achterover heeft gedrukt. Daar heb ik je ook nog niet over gehoord.
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 17:39:34 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188913640
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Benson liet Alec gelijk vallen en verbrak de samenwerking na de aantijgingen waarna Alec niet veel later zelfmoord pleegde. Zodoende wordt het in ieder geval door de publieke opinie gezien als een oorzaak van zijn zelfmoord.
Als die aantijgingen van ZQ niet waar blijken te zijn dan wordt Benson de dood van Alec aangerekend.
Nu zijn er al scheepsladingen kritiek op Benson, want in tegenstelling tot dit topic krijgen ZQ en Benson steeds minder steun.
Benson heeft helemaal geen steun nodig, die staat niet terecht ofzo en alstie goed genoeg is blijft hij gewoon werken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188913819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

Benson heeft helemaal geen steun nodig, die staat niet terecht ofzo en alstie goed genoeg is blijft hij gewoon werken
Veruit het meeste werk voor Night in the Woods schijnt dus door Alec te zijn gedaan. En Benson liep voornamelijk te klagen over dat hij te hard moest werken (Bensons eigen woorden), en dat hij daardoor een Post-traumatisch Stress Syndroom heeft opgelopen :')
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 17:52:06 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188913849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Veruit het meeste werk voor Night in the Woods schijnt dus door Alec te zijn gedaan. En Benson liep voornamelijk te klagen over dat hij te hard moest werken (Bensons eigen woorden), en dat hij daardoor een Post-traumatisch Stress Syndroom heeft opgelopen :')
geeftie toch ook gewoon toe?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188913927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze erkennen niets van het ontvoeren en seksueel misbruiken, dat is juist het punt.
quote:
We've had a complicated relationship with Alec, one that was at times extremely difficult, but we have always cared about him, and we did some pretty great work together if I do say so myself. Sometime in the future we'll probably have to go into detail about that difficult history. I don't know if I can bring myself to do it now. But I'll just ask you to keep that in mind.
quote:
But about a year or so into the project we began realizing that Alec was a bit unstable, often lashing out at people he lived with. We heard through him and some others that he had some pretty volatile dating relationships. Nothing that said /abuse/, just hey there's a lot of drama here.
quote:
But beginning in this bad time for Alec in 2015 (and he's publicly talked about this, we're not dropping confidential info) he went through a good month or so of intense therapy and diagnosis. He emerged from that, honestly putting in the work, putting a lot of that past self behind him, staying up on therapy and meds.
quote:
I'm not going to root through everything in there and give a line by line analysis, but I'll say that enough of the allegations are extremely plausible and just about all of it we've corroborated with other sources. I'm not going to list those out here, this isn't a trial, and we don't /owe/ the internet a comprehensive accounting of why so many people who have known Alec for years have looked at the accusations and believed them.
quote:
Whatever happened years ago, this week a contractor working for Alec, whom we know and trust, has come forward with her own experiences with Alec.Others have talked about how Alec's conduct towards women was something whispered around at game events. A woman I've known for a while got in touch with us this week talking about how she's been told many times not to be alone in a room with him. Men have gotten in touch about working with Alec and the things that happened to them there. There are other things, things from people we trust, things you'll probably never hear about. But honestly just being a really shitty boss, as detailed by Albertine, is probably enough for us to separate from him alone. To say nothing of the far more serious allegations out there. Multiple people are afraid to run into the guy at different conferences.
quote:
The things that Alec did during the bad times were worse than we knew, and he's still being abusive in other ways to those around him. We didn't know. We feel like idiots. We feel betrayed.
Er blijkt dus een beerput open te kunnen gaan. Het zijn niet 1 of 2 vrouwen.

quote:
Ze claimt ontvoerd te zijn en misbruikt. Maar oude tweets laten zien dat ze in die tijd verliefd op hem was en geregeld naar buiten ging. Ze zei dat ze halsoverkop ontsnapt was, echter liet ze toen op twitter al 10 dagen van te voren weten dat ze weer weg zou zijn.
Je kunt natuurlijk prima verliefd zijn en aangerand, misbruikt of verkracht worden. Hoe denk je dat misbruik in de relationele sfeer voorkomt? Je denkt dat mensen een bordje op hun voorhoofd hebben met "pas op, ik respecteer geen grenzen"?
pi_188914320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

geeftie toch ook gewoon toe?
Daar heb je gelijk in. Ik doelde meer op het stukje "als hij goed blijft werken". Daar staat hij dus niet erg om bekend. Verder bedoelde ik er niets mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Er blijkt dus een beerput open te kunnen gaan. Het zijn niet 1 of 2 vrouwen.
Zelfde vehaal weer maar, de bron van die informatie is dus Scott Benson. Die beerput komt dus in z'n geheel uit de koker van Benson. Het adagium "één bron is geen bron" is hier wel van toepassing.

quote:
[..]

Je kunt natuurlijk prima verliefd zijn en aangerand, misbruikt of verkracht worden. Hoe denk je dat misbruik in de relationele sfeer voorkomt? Je denkt dat mensen een bordje op hun voorhoofd hebben met "pas op, ik respecteer geen grenzen"?
Dus ze zat opgesloten maar kon wel naar buiten? Ondernam dingen, en bezocht plekken, maar toch zat ze opgesloten? Rare redenatie.
Ze claimt halsoverkop vertrokken te zijn, echter heeft ze het al anderhalve week vantevoren aangekondigd op twitter.

Over rare bochten gesproken...
pi_188914767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

[..]

Benson liet Alec gelijk vallen en verbrak de samenwerking na de aantijgingen waarna Alec niet veel later zelfmoord pleegde. Zodoende wordt het in ieder geval door de publieke opinie gezien als een oorzaak van zijn zelfmoord.
Als die aantijgingen van ZQ niet waar blijken te zijn dan wordt Benson de dood van Alec aangerekend.
Dit is dus nogal een veronderstelling waar je alles op baseert, en bovendien iets anders dan wat je net zei.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188914978
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is dus nogal een veronderstelling waar je alles op baseert, en bovendien iets anders dan wat je net zei.
Als je een beetje weet hoe de publieke opinie werkt dan is het in mijn optiek geen boute stelling.
pi_188915102
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zelfde vehaal weer maar, de bron van die informatie is dus Scott Benson. Die beerput komt dus in z'n geheel uit de koker van Benson. Het adagium "één bron is geen bron" is hier wel van toepassing.
quote:
Celeste designer Matt Thorson used Holowka as a composer on a previous game, TowerFall, and once lived with him. Thorson said they believed Quinn and admitted they were “shocked by her account” but not surprised by it. Albertine Watson, a designer who had been working with Holowka on another project, shared her own experiences, alleging “insults and hurtful moments [by Holowka] has eroded my confidence as a new game developer.”
pi_188916654
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Is veel minder ernstig dan wat Zoe Quinn beweert. Ik geloof best dat Alec Holowka een eikel geweest kan zijn om mee te werken, en een klootzak als roommate of partner. Maar dat is nog iets heel anders dan opsluiten, isoleren, game afpakken. En juist bij die beschuldigingen is er m.i. nogal wat twijfel, op basis van ZQ's eigen tweets. Verder zijn er nog DMs van AH zelf, en de verhalen van Eron Gjoni, het verdwenen kickstarte project. Genoeg reden wat mij betreft om ZQ niet zomaar op haar woord te geloven.
pi_188916730
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:34 schreef Broomer het volgende:

[..]

Is veel minder ernstig dan wat Zoe Quinn beweert. Ik geloof best dat Alec Holowka een eikel geweest kan zijn om mee te werken, en een klootzak als roommate of partner. Maar dat is nog iets heel anders dan opsluiten, isoleren, game afpakken.
Het ging bij het laatste incident met Watson ook iets verder dan 'een klootzak' zijn.
pi_188916898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het ging bij het laatste incident met Watson ook iets verder dan 'een klootzak' zijn.
Ja, "insults" en "hurtful moments" (wat dat ook moge zijn).

Het is wat allemaal.
pi_188916973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het ging bij het laatste incident met Watson ook iets verder dan 'een klootzak' zijn.
Sorry, heb ik gemist (buiten je quote), heb je daar een link voor? Geen sarcasme ofzo, ik ben daadwerkelijk geinteresseerd.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 06:59:12 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188920780
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik doelde meer op het stukje "als hij goed blijft werken". Daar staat hij dus niet erg om bekend. Verder bedoelde ik er niets mee.
[..]

programmeren is niet zijn dingetje nee, als ik het goed begrijp is hij meer van de animaties

besides als hij er niks van kan dan kan hij er niks van, daar veranderd dit gedoe niets aan en en dat lijkt me dan ook geen reden om zijn verhaal onbetrouwbaar te noemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188968504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En alhoewel er idd een groep vermeende daders is die zegt onschuldig te zijn en zegt niet eerlijk behandeld te zijn blijft vrijwel geen enkel claim daarvan overeind in de rechtszaal.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:44 schreef Broomer het volgende:

Daar {in de links] lees ik dus dit:
quote:
more than four hundred students accused of sexual misconduct since 2011 have sued their schools under federal or state laws—in many cases, for sex discrimination under Title IX. While many of the lawsuits are still ongoing, nearly half of the students who have sued have won favorable court rulings or have settled with the schools.
Nooit antwoord op gekregen.Niet zo raar dat er een hoop lawsuits tegen Ttiel IX gewonnen werden, omdat Title IX proceedings onder Obama een eenzijdige shitshow waren:

https://www.thecollegefix(...)a-informed-ideology/

[ Bericht 5% gewijzigd door Broomer op 16-09-2019 16:54:58 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')