abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188896299
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik verdedig ze niet? Ik verdedig de mannen die per ongeluk en onbedoeld meegesleurd worden in de generalisatie van "alle mannen zijn hufters" die mee kwam met het hele MeToo gezeik.

Weten we Gillette nog? Die hadden zo'n mooie reclame gemaakt met de vraag of alle mannen zich even wilde gedragen en hun verantwoording wilde nemen. Alle mannen waren ineens per definitie opdringerige hufters. Niet een kleine groep, nee, allemaal.
Nou, ik voelde me ook wel erg aangesproken daardoor als man. Groot deel van m'n leven me respectvol richting vrouwen opgesteld, krijg ik daar niet eens erkenning voor van Gillette maar vertellen ze me dat ik een opdringerige hufter was.

Wat een kutwereld ook.
pi_188896318
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:07 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Dat conflicteert niet met elkaar, pathologische leugenaars kunnen ook wel eens de waarheid spreken
[..]

Uiteraard zijn er mannen die grensoverschrijdend gedrag vertonen, volgens mij zijn er weinig mannen die dat in z’n geheel ontkennen.
Eerder in dit topic zei ik al dat dit het eerste metoo geval is waar alle alarmbellen gingen rinkelen. Dat impliceert dus al dat ik andere metoo gevallen wel serieus neem.
Maar gebaseerd waarop precies? Een aantal tweets uit 2012 waaruit bleek dat ze buiten de deur kwam?
pi_188896447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar gebaseerd waarop precies? Een aantal tweets uit 2012 waaruit bleek dat ze buiten de deur kwam?
Ze beweerde dat ze werd vastgehouden en niet weg kon. Ze kreeg geen geld voor een terugreis.
Haar tweets beweren dat ze wel degelijk buiten kwam en dat ze het leuk had met die kerel. Daarnaast kon ze heus wel geld regelen voor een terugreis.

Maar dat is slechts het topje van de ijsberg. Ze heeft veel leugens en onwaarschijnlijke gebeurtenissen beweert in het verleden. En meerdere mensen die haar van dichtbij hebben meegemaakt zien haar als een leugenachtig wijf (ook door vrouwen).
pi_188896935
https://www.thepostmillen(...)al-zoe-quinns-abuse/

Hier wat messages van Alec Holowka over de relatie. Schetst een heel ander beeld.

Betekent niet dat ie geen klootzak in de relatie was. Maar ik denk wel dat het heel wat genuanceerder lag dan wat Zoe Quinn beschreef.
pi_188896965
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:58 schreef Broomer het volgende:
https://www.thepostmillen(...)al-zoe-quinns-abuse/

Hier wat messages van Alec Holowka over de relatie. Schetst een heel ander beeld.
Ik betwijfel ten zeerste of je berichten van een manipulator als Holowka wel moet zien als eerlijk verslag van wat er gebeurd is, en niet als poging om Quinn bij andere mensen die haar kennen op een bepaalde manier af te schilderen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188897008
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:18 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ze beweerde dat ze werd vastgehouden en niet weg kon. Ze kreeg geen geld voor een terugreis.
Haar tweets beweren dat ze wel degelijk buiten kwam en dat ze het leuk had met die kerel. Daarnaast kon ze heus wel geld regelen voor een terugreis.

Maar dat is slechts het topje van de ijsberg. Ze heeft veel leugens en onwaarschijnlijke gebeurtenissen beweert in het verleden. En meerdere mensen die haar van dichtbij hebben meegemaakt zien haar als een leugenachtig wijf (ook door vrouwen).
Meerdere mensen bevestigen ook het beeld wat van hem wordt geschetst. En beweren dat het allemaal niet waar is omdat ze wel buitenkwam lijkt me... wat dubieus.
pi_188897028
Hier nog een artikel over een Kickstarter voor een game van haar waar ze 85.000 dollar voor heeft opgehaald en waar men tot op heden geen game voor heeft gekregen.

http://delarroz.com/2018/(...)kickstarter-backers/
pi_188897032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')

Adem in, adem uit, tel tot 10.
Ik ben rustig. Maar ik pas er inmiddels voor om dat soort trieste en uiterst seksistische vrouwen-zijn-vals gezeik ook maar een beetje serieus te nemen door er een normaal antwoord op te geven, door met dat soort volk in gesprek te gaan. Dus daarom kies ik er voor om het gewoon te benoemen voor wat het is. Het wordt blijkbaar tijd dat sommige mensen leren dat hun mening simpelweg fout, schadelijk en dus ongewenst is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188897044
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:05 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Als je je emoties niet onder controle hebt, reageer dan niet. Ik moet mezelf weggooien, maar jij laakt ook maar enige vorm van onderbouwing daarin. Simpelheid in optima forma :')
Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik noem je, bij mijn volle verstand en in alle rust, een seksistisch zwijn wiens mening geen enkele ruimte zou mogen krijgen in deze discussie.
pi_188897103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Meerdere mensen bevestigen ook het beeld wat van hem wordt geschetst. En beweren dat het allemaal niet waar is omdat ze wel buitenkwam lijkt me... wat dubieus.
Je doelt waarschijnlijk op Eileen, zijn zus.

Dit persoon:

5690-E8-FD-DB2-D-47-C3-AB57-7849515-CA423.png

Hier doet ze “Crying for Survivors” :')

Survivors zijn dan overlevenden van seksueel geweld. Dit gekkie zit zo vuistdiep in de “mannen zijn monsters” scene dat ze niet opeens een andere “survivor” (ZoŽ) niet zal gaan geloven.

Overigens heeft ze nooit letterlijk beweerd dat haar broer seksueel overschrijdend gedrag heeft vertoont.
pi_188897107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ben rustig. Maar ik pas er inmiddels voor om dat soort trieste en uiterst seksistische vrouwen-zijn-vals gezeik ook maar een beetje serieus te nemen door er een normaal antwoord op te geven, door met dat soort volk in gesprek te gaan. Dus daarom kies ik er voor om het gewoon te benoemen voor wat het is. Het wordt blijkbaar tijd dat sommige mensen leren dat hun mening simpelweg fout, schadelijk en dus ongewenst is.
Jij lijkt te denken dat vrouwen nooit fout zijn, of zo?

Het gaat hier om een specifiek geval, met een verleden. Niet om alle vrouwen.
pi_188897114
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik noem je, bij mijn volle verstand en in alle rust, een seksistisch zwijn wiens mening geen enkele ruimte zou mogen krijgen in deze discussie.
Toch blijkt een onderbouwing wederom te ingewikkeld voor jou.
pi_188897121
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan moet je niet gaan posten op een forum waarin allerlei meningen en ideeŽn voorbij komen en je lekker beperken tot een forum die alleen post zoals jij post.

Er bestaat geen mening die simpelweg fout, schadelijk of ongewenst is, per definitie. Dat jij er zo over denkt is leuk voor je, maar zegt verder niets, en zal volgens FOK! policy worden verwijdert (als de mods hun werk doen).
Feyenoord kampioen 2019-2020
pi_188897133
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik betwijfel ten zeerste of je berichten van een manipulator als Holowka wel moet zien als eerlijk verslag van wat er gebeurd is, en niet als poging om Quinn bij andere mensen die haar kennen op een bepaalde manier af te schilderen.
Je kan zoiets soortgelijks ook zeggen over Zoe Quinn, natuurlijk. Dat lijkt me ook geen engeltje.
pi_188897144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dan moet je niet gaan posten op een forum waarin allerlei meningen en ideeŽn voorbij komen en je lekker beperken tot een forum die alleen post zoals jij post.

Er bestaat geen mening die simpelweg fout, schadelijk of ongewenst is, per definitie. Dat jij er zo over denkt is leuk voor je, maar zegt verder niets, en zal volgens FOK! policy worden verwijdert (als de mods hun werk doen).
Ok, mooi. Dus mijn mening dat andermans mening simpelweg fout, schadelijk of ongewenst is, moet hier ook kunnen. Fijn dat we dat ook duidelijk hebben.
pi_188897177
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok, mooi. Dus mijn mening dat andermans mening simpelweg fout, schadelijk of ongewenst is, moet hier ook kunnen. Fijn dat we dat ook duidelijk hebben.
Oh zeker, dat kan zeker. Je toevoeging "Serieus, gooi jezelf weg" en de benaming 'zwijn' echter niet.
Feyenoord kampioen 2019-2020
pi_188897195
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Toch blijkt een onderbouwing wederom te ingewikkeld voor jou.
Ik voel er inderdaad helemaal niets voor om te onderbouwen waarom ik vind dat je fout zit. Jij verandert toch niet, en voor de rest is het al lang duidelijk dat je hier aan het victim-blamen bent.

Als ik je in het echte leven zou kennen zou ik er moeite voor doen om de mensen om je heen te laten zien hoe jij over vrouwen en dit soort zaken denkt. Zodat ze je hopelijk links laten liggen.

Op dit forum ben ik helaas niet bij machte om je enige post-rechten te ontnemen. Daar kan ik mee leven, maar zal je posts wel blijven benoemen voor wat ze zijn.
pi_188897219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:13 schreef Broomer het volgende:

[..]

Jij lijkt te denken dat vrouwen nooit fout zijn, of zo?

Het gaat hier om een specifiek geval, met een verleden. Niet om alle vrouwen.
Nee hoor. Ik denk echter wel dat mensen met een mening als de jouwe flink fout zitten. En dat het tijd wordt dat je dat van meer mensen te horen krijgt.
pi_188897262
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik voel er inderdaad helemaal niets voor om te onderbouwen waarom ik vind dat je fout zit. Jij verandert toch niet, en voor de rest is het al lang duidelijk dat je hier aan het victim-blamen bent.

Als ik je in het echte leven zou kennen zou ik er moeite voor doen om de mensen om je heen te laten zien hoe jij over vrouwen en dit soort zaken denkt. Zodat ze je hopelijk links laten liggen.

Op dit forum ben ik helaas niet bij machte om je enige post-rechten te ontnemen.
Hoe ik over vrouwen denk? Ik heb al twee keer in dit topic gezegd dat ik bij andere metoo gevallen niet deze twijfels had en enkel in dit geval wel. Dit is dus een uitzonderings situatie. Dus rot op met je generaliseren.

Ik heb respect voor vrouwen, maar niet voor alle vrouwen. Juist door de rotte appels te ontmaskeren zorg je ervoor dat andere gevallen eerder serieus genomen worden. Jouw gedrag is dus contraproductief aan je eigen doelstelling.

En mij post-rechten willen ontnemen toont enkel jouw zwakte aan.
pi_188897267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Oh zeker, dat kan zeker. Je toevoeging "Serieus, gooi jezelf weg" en de benaming 'zwijn' echter niet.
Als ongebreideld seksisme toegestaan is in deze discussie, zitten we denk ik toch wel op een niveau waar zwijn of gooi jezelf weg prima moeten kunnen.
pi_188897278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:15 schreef Broomer het volgende:

[..]

Je kan zoiets soortgelijks ook zeggen over Zoe Quinn, natuurlijk. Dat lijkt me ook geen engeltje.
Daar zit nog wel een verschil tussen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 11 september 2019 @ 16:42:48 #172
8369 speknek
(((Globali$t)))
pi_188897492
Zoe Quinn is een dramaqueen en een beetje een aandachtshoer, maar Holowka was een bekende manipulator die een spoor van vernieling achter zich liet en niet alleen bij vrouwen. Er is geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen; beter nog, Holowka zelf droeg haar geen kwade wil toe voordat hij zelfmoord pleegde. Dit was gewoon zijn verleden waar hij altijd al bang voor was dat publiekelijk bekend zou worden.

Quinn zelf is het mikpunt geworden van een mysogine haatcampagne (het begin van gamergate, de oefenronde van de alt-right) ivm iets wat ze niet gedaan had en dit is nooit echt weggegaan, want eens een tegenstander, altijd een tegenstander.

(Lees eens een vrouw die wel connecties heeft in de game industrie altijd een vrouw die wel connecties heeft in de game industrie)
  woensdag 11 september 2019 @ 16:47:33 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188897560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:42 schreef speknek het volgende:
Zoe Quinn is een dramaqueen en een beetje een aandachtshoer, maar Holowka was een bekende manipulator die een spoor van vernieling achter zich liet en niet alleen bij vrouwen. Er is geen enkele reden om aan haar verhaal te twijfelen; beter nog, Holowka zelf droeg haar geen kwade wil toe voordat hij zelfmoord pleegde. Dit was gewoon zijn verleden waar hij altijd al bang voor was dat publiekelijk bekend zou worden.

Quinn zelf is het mikpunt geworden van een mysogine haatcampagne (het begin van gamergate, de oefenronde van de alt-right) ivm iets wat ze niet gedaan had en dit is nooit echt weggegaan, want eens een tegenstander, altijd een tegenstander.
Lul niet zo slap man, dat hele verhaal van Zoe Quin is allang en onderuit gehaald door tweets die ze zelf gemaakt heeft.

Hopelijk wordt ze opgepakt en neemt ze eens verantwoording voor wat ze veroorzaakt heeft. Kunnen ze meteen het oplichten via kickstarter erbij pakken.
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
pi_188897579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik denk echter wel dat mensen met een mening als de jouwe flink fout zitten. En dat het tijd wordt dat je dat van meer mensen te horen krijgt.
Dan moet je mijn mening kunnen verwoorden. Ga je gang, ik wil dat wel eens horen.
  woensdag 11 september 2019 @ 16:49:15 #175
8369 speknek
(((Globali$t)))
pi_188897590
Spuit 95 Sedan geeft ook modder
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')