Ik geniet daar gewoon van als mensen je persoonlijk gaan aanvallen omdat ze niks meer kunnen zeggenquote:
Titelfavorietquote:Op zondag 1 september 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Altijd vertrouwen gehad in dit PSV![]()
MarkGOD
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Wel een kuttijd zeg 20:00 op zondag ballen
okquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar forum@fok.nl
COOKIEWALLEDquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een mclovin UIquote:Op zondag 1 september 2019 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haal Mountainwine gewoon van het veld.
Net zolang doorgaan, totdat ze het lekker vinden.quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een veeg ontvangen wel
quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft voor mij niet echtquote:Op zondag 1 september 2019 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Bommel is alleen maar bezig met de vierde official ipv dat ie zich eens druk zou maken om zijn eigen team.
mooi toch, wat moet je anders kijken op de zondagavond.quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Wel een kuttijd zeg 20:00 op zondag ballen
Kees vd Spekquote:Op zondag 1 september 2019 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi toch, wat moet je anders kijken op de zondagavond.
ONTPLOFFED.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-09-2019 om 21:43:03Je geeft soms een hele helft of nog langer geen stuiver, eh.. nee nog geen eurocent voor dit PSV. En voor de derde wedstrijd op rij scoort de ploeg ineens drie keer binnen een kwartier. Het ontploffingsgevaar blijkt inderdaad groot. reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef Zipportal het volgende:
ONTPLOFFED.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-09-2019 om 21:43:03Je geeft soms een hele helft of nog langer geen stuiver, eh.. nee nog geen eurocent voor dit PSV. En voor de derde wedstrijd op rij scoort de ploeg ineens drie keer binnen een kwartier. Het ontploffingsgevaar blijkt inderdaad groot. reageer retweet
Misschien moeten we voor Haags ook maar een gifje maken.quote:Op zondag 1 september 2019 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
JALALALAALAALLAJAAAALA ADO ROTTERDAM
Gras is groen.quote:
Jaaa genot! Eindelijk weer een volwaardig Eredivisie weekendquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:44 schreef Zipportal het volgende:
De Eredivisie begint weer. Genieten van de werken van Yats. En die bolle PSV supporter weer spotten. @:fetx
Doordeweeks als er geen Europees wordt gespeeld. Ik geloof dus na speelronde 7quote:Op woensdag 4 september 2019 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, er moeten toch nog 3 wedstrijden uit speelronde 4 ingehaald worden?Wanneer gaat dat gebeuren dan?
Naar middenvelders die eigenlijk in de verdediging moeten staan wat ook al niet helpt.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
Blind met die kut inspeelpasses weer
Niet meer in de muur van de tegenstander inderdaad. Ze mogen er wel voor staan en zo zelf een muur creëren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even een vraagje: waarom werd de goal van Ajax goedgekeurd? Ik geloof heus wel dat het terecht is hoor, maar ik dacht dat spelers van de aanvallende club niet (meer) in de muur mochten staan. Is dit omdat ze een muur voor de tegenstanders maken?
Yes, ik vond het net al online:quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Niet meer in de muur van de tegenstander inderdaad. Ze mogen er wel voor staan en zo zelf een muur creëren.
quote:Spelers van de aanvallende partij moeten dan tenminste op één meter afstand van de defensieve muur staan.
Hoe vond je hem bij het NL Elftal?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind is niet veel zonder de Ligt
quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind is niet veel zonder de Ligt
Meh meer nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe vond je hem bij het NL Elftal?
Tegen Duitsland vond ik hem verdedigend matig, maar aanvallend best oké. Tegen Estland (quote:
Jij en ik blijven ook overeind tegen die afgekeurde Russen (lol)quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Duitsland vond ik hem verdedigend matig, maar aanvallend best oké. Tegen Estland () was hij best prima.
Klopt, maar wij hadden in de jeugd dan ook beiden eredivisie kwaliteiten. Toch?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij en ik blijven ook overeind tegen die afgekeurde Russen (lol)
Ik kon vroeger de bal wel naar dezelfde kleur krijgen over 3 meter ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hadden in de jeugd dan ook beiden eredivisie kwaliteiten. Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
Ik heb van de E tot de B bij een BVO gespeeld, maar daar schaam ik me een beetje voor.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kon vroeger de bal wel naar dezelfde kleur krijgen over 3 meter ja.
Lekker naar de klote gecounterd wordenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:02 schreef StarGazer het volgende:
En dit moet volgende week naar Eindhoven
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
RKC ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb van de E tot de B bij een BVO gespeeld, maar daar schaam ik me een beetje voor.
PSV is momenteel zo kwetsbaar, dat ik verwacht dat ze er stevig afgaan tegen Ajax.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:02 schreef StarGazer het volgende:
En dit moet volgende week naar Eindhoven
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Nee, wel gewoon in het Limburgse.quote:
Fortuna Sittard ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, wel gewoon in het Limburgse.
Ik schaam me inmiddels iets minder. Al heb ik na VVV ook nog een half seizoen Fortuna gedaan ja.quote:
Weer dat duo bij de 3-1?quote:
Naja dat is toch wel aardig denk ik qua niveau.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik schaam me inmiddels iets minder. Al heb ik na VVV ook nog een half seizoen Fortuna gedaan ja.
Yess, weer assist Stengs en goal Boaduquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer dat duo bij de 3-1?
Jep.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:06 schreef bombmannl het volgende:
Veltman wordt even gered, gewoon weer ontzettend slecht van hem
"wel aardig" is denk ik de juiste bewoording.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja dat is toch wel aardig denk ik qua niveau.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"wel aardig" is denk ik de juiste bewoording.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:06 schreef PSVCL het volgende:
Ah de VAR weer in het voordeel val ajax
Verassend
Klopt, is een glijpartij van Veltman.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:06 schreef bombmannl het volgende:
Veltman wordt even gered, gewoon weer ontzettend slecht van hem
twitter:MrFrankLegs twitterde op zaterdag 14-09-2019 om 19:06:26Deze goal afkeuren dmv de VAR is een GROf SCHANDAAL. #AJAHEE reageer retweet
Liever Beerens.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bergen hebben ze laten lopen bij Vitesse wat slecht
twitter:MariovanderEnde twitterde op zaterdag 14-09-2019 om 19:09:57Scheidsrechter Lindhout fluit niet voor duidelijke overtreding op @joel_veltman voorafgaand aan doelpunt, maar wordt gecorrigeerd door #VAR #ajahee Score blijft 1-1 reageer retweet
Had liever Idrissi gezienquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Yess, weer assist Stengs en goal Boadu
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had liever Idrissi gezien
Drizzt_ is de Fons Spooren van FOK!.quote:
Sjonnie heeft t goed voor elkaarquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:15 schreef MC-Morgan het volgende:
Heerenveen laat slim Veltman steeds aan de bal komen.
Al jaren de manier om Ajax te verslaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:15 schreef MC-Morgan het volgende:
Heerenveen laat slim Veltman steeds aan de bal komen.
Je zin gekregenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had liever Idrissi gezien
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig maakt de VAR het voetbal eerlijker
Corrupt systeemquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig maakt de VAR het voetbal eerlijker
Dat eigen doelpunt van Veltman tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al jaren de manier om Ajax te verslaan natuurlijk.
Veltman glijdt zelf uit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:21 schreef Durmada het volgende:
Hoezo zeuren op de VAR? Het doelpunt van Heerenveen kon gewoon afgekeurd worden.
FOK!voetbalmanagerquote:
Genotquote:
Het is niet zonder reden dat ik wedstridjen van ajax weiger te kijken. Ik pas ervoor om steeds me te moeten opwinden over dit soort "toevallige" voordeeltjesquote:
Hahahahahaquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:26 schreef Boussaadia het volgende:
Je ziet gewoon in de herhaling dat de voet van Veltman weg wordt getrapt.
Einde discussie.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij fan van Ajax bent.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:26 schreef Boussaadia het volgende:
Je ziet gewoon in de herhaling dat de voet van Veltman weg wordt getrapt.
Einde discussie.
Gelukkig wel ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij fan van Ajax bent.
Mee eens. Dit was geen overduidelijke fout van de scheidsrechter. Was typisch een momentje “Je kan er voor fluiten, je kan ook door laten spelen.”quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:26 schreef Saekerhett het volgende:
VAR is leuk en aardig, maar de grens van wanneer je dat ding gebruikt gaat m.i. veel te ver.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
De VAR heeft gewoon het recht om die situatie te beoordelen, was ook een overtreding. Dat partijdige gezanik hier is echt in- en intriest. Ga lekker naar het PSV/Feyenoord Netwerk, infantielen.
Hey, we zijn het een keer grandioos oneens maat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
De VAR heeft gewoon het recht om die situatie te beoordelen, was ook een overtreding. Dat partijdige gezanik hier is echt in- en intriest. Ga lekker naar het PSV/Feyenoord Netwerk, infantielen.
Exact.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mee eens. Dit was geen overduidelijke fout van de scheidsrechter. Was typisch een momentje “Je kan er voor fluiten, je kan ook door laten spelen.”
Dan moet je je als VAR er niet mee bemoeien.
Dat mag ook een keertje.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hey, we zijn het een keer grandioos oneens maat.
mvg,quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
Netwerk is aids, maar partijdig gejank op de arbitrage is lachwekkend.quote:
Het is geen partijdig gejank, ongelofelijke debiel. Dat jij er zo zeker van bent dat jij het aan het juiste eind hebt is jouw probleem.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Netwerk is aids, maar partijdig gejank op de arbitrage is lachwekkend.
maar goed, welkom bij VBL blijkbaar.
Laat de dames maar huilen. Ze hebben bij PSV en Feyenoord een behoorlijk minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:
Pfoe, dat je daar “gelukkig wel” bij moet zeggen geeft wel het idee dat je een heel klein wereldbeeld hebt.quote:
Kritiek van een Feyenoorder op arbitrage bij een Ajax-wedstrijd is mijns inziens partijdig gejank. Andersom zou het hetzelfde zijn. Als je fout zit, ten minste.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is geen partijdig gejank, ongelofelijke debiel. Dat jij er zo zeker van bent dat jij het aan het juiste eind hebt is jouw probleem.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:33 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kritiek van een Feyenoorder op arbitrage bij een Ajax-wedstrijd is mijns inziens partijdig gejank. Andersom zou het hetzelfde zijn. Als je fout zit, ten minste.
Valentijn Driessenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie mag er dan wel wat roepen van je?
Hoort erbij he. Uiteindelijk zijn we allemaal een stel mongolen met een iq onder de 100, anders zouden we niet op fora reageren maar scheidsrechtertje bij de KNVB zijn. 't Is allemaal gelul in de ruimte.quote:
Was simpelweg geen overtreding. Heeft verder weinig met PSV of Feyenoord te maken. Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Iedereen, maar het is niet zo dat de mening van iedereen serieus genomen hoeft te worden. Uiteindelijk is 't grotendeels klinkklare onzin, aangezien de scheids bepaalt.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie mag er dan wel wat roepen van je?
Ah ja, iedereen die op fok zit is een domme mongool. Lekker gewerkt weer, Tommie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hoort erbij he. Uiteindelijk zijn we allemaal een stel mongolen met een iq onder de 100, anders zouden we niet op fora reageren maar scheidsrechtertje bij de KNVB zijn. 't Is allemaal gelul in de ruimte.
Dat is een constatering.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, iedereen die op fok zit is een domme mongool. Lekker gewerkt weer, Tommie.
Het zal je verbazen maar ik lees verrassend vaak dat mensen hier de Uni hebben afgerond.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hoort erbij he. Uiteindelijk zijn we allemaal een stel mongolen met een iq onder de 100, anders zouden we niet op fora reageren maar scheidsrechtertje bij de KNVB zijn. 't Is allemaal gelul in de ruimte.
De VAR is gewoon aids.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt die goal afkeuren ja, maar je kunt hem ook niet afkeuren. Was niet heel veel aan de hand. Uiteindelijk heeft de scheids op basis van de beelden besloten zijn mening te veranderen dus dan heeft de Var terecht zijn licht erover laten schijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik kan me in deze nuance vinden. Bedankt hiervoor.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt die goal afkeuren ja, maar je kunt hem ook niet afkeuren. Was niet heel veel aan de hand. Uiteindelijk heeft de scheids op basis van de beelden besloten zijn mening te veranderen dus dan heeft de Var terecht zijn licht erover laten schijnen.
bedankt Hans, doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gewoon aids.
De VAR is alleen geen aids meer wanneer hij uitsluitend in gaat grijpen bij 100% fouten.
harvardquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar ik lees verrassend vaak dat mensen hier de Uni hebben afgerond.
Dit zijn gewoon situaties waar je geen VAR moet willen hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dommer kan hij toch niet worden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:38 schreef MC-Morgan het volgende:
Scrummie krijgt nog even een schop na.
Mad.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dommer kan hij toch niet worden.
K.O.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dommer kan hij toch niet worden.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gewoon aids.
De VAR is alleen geen aids meer wanneer hij uitsluitend in gaat grijpen bij 100% fouten.
Vind jij het ook zo debiel dat er een vak dicht blijft?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Morgen.
ADO thuis inclusief knuffelactie.
gelijkspelquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Morgen.
ADO thuis inclusief knuffelactie.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo debiel dat er een vak dicht blijft?
Eens. Wel jammer van de tegengoal voor de voetbalmanager, dan.quote:
Ik ga meestal in een clownspak.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie wel eens een voetbalshirt aan als je een wedstrijd bezoekt?
Ik plaats dit bericht met het thuisshirt van afgelopen seizoen aan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik ben geen kind of tokkie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Is toch mooi man, in de kleuren van de club.quote:
Neuh.quote:
Dit is een wachtkamer voor de topper zo.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, gaat lekker met de manager zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |