SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik kan me in deze nuance vinden. Bedankt hiervoor.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt die goal afkeuren ja, maar je kunt hem ook niet afkeuren. Was niet heel veel aan de hand. Uiteindelijk heeft de scheids op basis van de beelden besloten zijn mening te veranderen dus dan heeft de Var terecht zijn licht erover laten schijnen.
bedankt Hans, doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gewoon aids.
De VAR is alleen geen aids meer wanneer hij uitsluitend in gaat grijpen bij 100% fouten.
harvardquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar ik lees verrassend vaak dat mensen hier de Uni hebben afgerond.
Dit zijn gewoon situaties waar je geen VAR moet willen hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt die goal afkeuren ja, maar je kunt hem ook niet afkeuren. Was niet heel veel aan de hand. Uiteindelijk heeft de scheids op basis van de beelden besloten zijn mening te veranderen dus dan heeft de Var terecht zijn licht erover laten schijnen.
Dommer kan hij toch niet worden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:38 schreef MC-Morgan het volgende:
Scrummie krijgt nog even een schop na.
Mad.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dommer kan hij toch niet worden.
K.O.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dommer kan hij toch niet worden.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gewoon aids.
De VAR is alleen geen aids meer wanneer hij uitsluitend in gaat grijpen bij 100% fouten.
Vind jij het ook zo debiel dat er een vak dicht blijft?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Morgen.
ADO thuis inclusief knuffelactie.
gelijkspelquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Morgen.
ADO thuis inclusief knuffelactie.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo debiel dat er een vak dicht blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |