Ik geniet daar gewoon van als mensen je persoonlijk gaan aanvallen omdat ze niks meer kunnen zeggenquote:
Titelfavorietquote:Op zondag 1 september 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Altijd vertrouwen gehad in dit PSV![]()
MarkGOD
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Wel een kuttijd zeg 20:00 op zondag ballen
okquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar forum@fok.nl
COOKIEWALLEDquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een mclovin UIquote:Op zondag 1 september 2019 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haal Mountainwine gewoon van het veld.
Net zolang doorgaan, totdat ze het lekker vinden.quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een veeg ontvangen wel
quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft voor mij niet echtquote:Op zondag 1 september 2019 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Bommel is alleen maar bezig met de vierde official ipv dat ie zich eens druk zou maken om zijn eigen team.
mooi toch, wat moet je anders kijken op de zondagavond.quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Wel een kuttijd zeg 20:00 op zondag ballen
Kees vd Spekquote:Op zondag 1 september 2019 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi toch, wat moet je anders kijken op de zondagavond.
ONTPLOFFED.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-09-2019 om 21:43:03Je geeft soms een hele helft of nog langer geen stuiver, eh.. nee nog geen eurocent voor dit PSV. En voor de derde wedstrijd op rij scoort de ploeg ineens drie keer binnen een kwartier. Het ontploffingsgevaar blijkt inderdaad groot. reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef Zipportal het volgende:
ONTPLOFFED.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-09-2019 om 21:43:03Je geeft soms een hele helft of nog langer geen stuiver, eh.. nee nog geen eurocent voor dit PSV. En voor de derde wedstrijd op rij scoort de ploeg ineens drie keer binnen een kwartier. Het ontploffingsgevaar blijkt inderdaad groot. reageer retweet
Misschien moeten we voor Haags ook maar een gifje maken.quote:Op zondag 1 september 2019 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
JALALALAALAALLAJAAAALA ADO ROTTERDAM
Gras is groen.quote:
Jaaa genot! Eindelijk weer een volwaardig Eredivisie weekendquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:44 schreef Zipportal het volgende:
De Eredivisie begint weer. Genieten van de werken van Yats. En die bolle PSV supporter weer spotten. @:fetx
Doordeweeks als er geen Europees wordt gespeeld. Ik geloof dus na speelronde 7quote:Op woensdag 4 september 2019 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, er moeten toch nog 3 wedstrijden uit speelronde 4 ingehaald worden?Wanneer gaat dat gebeuren dan?
Naar middenvelders die eigenlijk in de verdediging moeten staan wat ook al niet helpt.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
Blind met die kut inspeelpasses weer
Niet meer in de muur van de tegenstander inderdaad. Ze mogen er wel voor staan en zo zelf een muur creëren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even een vraagje: waarom werd de goal van Ajax goedgekeurd? Ik geloof heus wel dat het terecht is hoor, maar ik dacht dat spelers van de aanvallende club niet (meer) in de muur mochten staan. Is dit omdat ze een muur voor de tegenstanders maken?
Yes, ik vond het net al online:quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Niet meer in de muur van de tegenstander inderdaad. Ze mogen er wel voor staan en zo zelf een muur creëren.
quote:Spelers van de aanvallende partij moeten dan tenminste op één meter afstand van de defensieve muur staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |