quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel een goede aanwijzing weer
Die smiley erbij maakt je een swingerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Dan ben ik geen Fok!ker, ik hou wel van verandering, elke dag zelfs liefst.
ik zal het anders formuleren; ik vind Willem er beter uitzien mét baardquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Willem gaat ook met baard nooit stoer worden.
Verandering moet ook een verbetering zijn.quote:
Ik vind dat wij een toffe koning hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Willem gaat ook met baard nooit stoer worden.
Alleen thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die smiley erbij maakt je een swinger
Ja slechter kan nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het anders formuleren; ik vind Willem er beter uitzien mét baard
Wat nou weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben tegen dit topic er moet juist weer eens normaal gedaan worden hier
Ja, daarom, maar dat is het vaak nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verandering moet ook een verbetering zijn.
Ik stel voor dat de meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie doet er niet normaal dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vraag een ban aan misschien helpt het. :|Dquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zou je er naar kijken wanneer het zo maar iemand op straat was?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het anders formuleren; ik vind Willem er beter uitzien mét baard
Jij bent geen verandering, jij bent altijd een welkom persoon hierquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Ah, jullie willen geen verandering, dan ga ik wel weer.
Zijn schuld of die van Mario.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is er niet we zijn losgeslagen zonder onze normale user
Zonder baard toch ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zou je er naar kijken wanneer het zo maar iemand op straat was?
Die is al weken niet normaal meer hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is er niet we zijn losgeslagen zonder onze normale user
Die smiley maakt het nog ergerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent geen verandering, jij bent altijd een welkom persoon hier
Je bent jaar of 30 te laat dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef D. het volgende:
Lijkt me leuk om een keer een biertje met 'm te drinken
Ja, echt shite nu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat You Tube begint op Instagram te lijken mega puinhoop zonder overzicht
Kan ze eigen boontjes niet doppen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde van sacha dat mijn aanwezigheid hier gewenst is?
Excuses, die gebruik ik nogal vaakquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die smiley maakt het nog erger
Nope, ik ga over de boontjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan ze eigen boontjes niet doppen?
Boontjes doppen is een vervelend klusje, ik weet dat mijn opa dat altijd voor mijn oma mocht doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan ze eigen boontjes niet doppen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, ik ga over de boontjes.
Je hebt de boel al overgenomen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, ik ga over de boontjes.
Van die laatste smiley word ik ook niet vrolijker, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Excuses, die gebruik ik nogal vaakIk bedoel
Waarom doe je dat eigenlijk bijna achter elke post, diequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Excuses, die gebruik ik nogal vaakIk bedoel
Ow, okquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van die laatste smiley word ik ook niet vrolijker, eerlijk gezegd.
Dat was vast een stoorzender toen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Boontjes doppen is een vervelend klusje, ik weet dat mijn opa dat altijd voor mijn oma mocht doen
Ik stop alquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk bijna achter elke post, die?
Ah jij bent de boontjes aan het doppen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dan zou sacha de boontjes zelf doen.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah jij bent de boontjes aan het doppen.
Je komt toch ineens terecht in een hechte gemeenschap op zo'n eiland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje.
Ah ja, net zo'n hechte gemeenschap als hier. Dat komt wel goed dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je komt toch ineens terecht in een hechte gemeenschap op zo'n eiland.
Is net zo'n hechte familie als de 40+ SC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je komt toch ineens terecht in een hechte gemeenschap op zo'n eiland.
Ja geweldigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja, net zo'n hechte gemeenschap als hier. Dat komt wel goed dan.
dat is de vuurtorenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat helverlichte scherm naast je is mijn laptop.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat helverlichte scherm naast je is mijn laptop.
quote:
Ga ergens anders slijmenquote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe gaat het hier, lieve vriendjes?
Redelijk.quote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe gaat het hier, lieve vriendjes?
Proost kerel!quote:Op zondag 1 september 2019 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
U.S elke dag en mass shooting europa word overspoeld met migranten ik ga me dak op en trek een biertje open
Ja gewoon de ladder weghalen dan klimmen die migranten niet omhoogquote:Op zondag 1 september 2019 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
U.S elke dag en mass shooting europa word overspoeld met migranten ik ga me dak op en trek een biertje open
Mijn bier is op.quote:Op zondag 1 september 2019 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg. Dan kun je beter beschoten worden of moeten vluchten.
Ah, daarom naar Vlieland.quote:Op zondag 1 september 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg. Dan kun je beter beschoten worden of moeten vluchten.
Losse flodders?quote:Op zondag 1 september 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, er wordt hier af en toe flink geschoten.
quote:
Ik heb nog een dijk van een hit voor je.quote:
Met de puddingbuks.quote:
Sas is al behoorlijk vrij bij je danquote:Op zondag 1 september 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, er wordt hier af en toe flink geschoten.
Als je bloed ziet, dan ben je geraakt.quote:Op zondag 1 september 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, op Vliehors gaat het er serieus aan toe.
Fijn , harrie Jekkers kan in MUZquote:Op zondag 1 september 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog een dijk van een hit voor je.
Er schijnt er een te zijn aangehouden al. Niet zeker of het 1 of 2 waren.quote:Op zondag 1 september 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die moet te vinden zijn
[ afbeelding ]
Oh ja ik ben een beetje spuit 11 nieuwsquote:Op zondag 1 september 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er schijnt er een te zijn aangehouden al. Niet zeker of het 1 of 2 waren.
Met zoveel massa ben je wat trager.quote:Op zondag 1 september 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja ik ben een beetje spuit 11 nieuws
ow, gelukkigquote:Op zondag 1 september 2019 00:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ondanks alles nu aan de hand de TT klopt wel
Ze is te jong om dat zelf te beseffen.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met zoveel massa ben je wat trager.
Vd week wordt het ook weer koeler en dat komt de reactietijd ook ten goede.quote:
Oh, ik las niet terug, hij herhaalt zich veel dus.quote:
Wie ik?quote:Op zondag 1 september 2019 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
na zoveel jaar op Fok weet ik nog steeds niet wie ie is
Het wordt wel steeds overzichtelijkerquote:Op zondag 1 september 2019 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
na zoveel jaar op Fok weet ik nog steeds niet wie ie is
Potje.quote:
SBE, aangenaam kennis te maken.quote:
quote:
Nee, ik ben spuit 12. Dus wie is datquote:
Ik wou juist dat ik jou was.quote:Op zondag 1 september 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, ik ben spuit 12. Dus wie is dat
Zo makkelijk kan het zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent ik? En wie ben ik dan? O ja, dat ben jij.
Liedje...........quote:Op zondag 1 september 2019 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou juist dat ik jou was.
Hoe was 't vandaag trouwens, nog veel gezien van itgwo?quote:Op zondag 1 september 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent ik? En wie ben ik dan? O ja, dat ben jij.
Makkelijk? Ik zit ineens in een identiteitscrisis. Of jij, zo je wil. Of zoals ik wil. Of aaaaaahquote:
Ik kijk The blues brothers. Lekker dom vermaakquote:Op zondag 1 september 2019 00:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is hier een flink feesie aan de gang zeg, eerst de Snollebollekes en nu Kleine Jongen.
sacha begon, het is allemaal haar schuld.quote:Op zondag 1 september 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Makkelijk? Ik zit ineens in een identiteitscrisis. Of jij, zo je wil. Of zoals ik wil. Of aaaaaah
Jij moet niet zeiken, je bent op tof festival.quote:Op zondag 1 september 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Makkelijk? Ik zit ineens in een identiteitscrisis. Of jij, zo je wil. Of zoals ik wil. Of aaaaaah
We gaan voor de sfeer. Publiek vlak voor de podia is opvallend onvriendelijk. Die massa ontwijken we dus. Vanaf een afstandje is het beter genieten.quote:Op zondag 1 september 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoe was 't vandaag trouwens, nog veel gezien van itgwo?
start een mass shootingquote:Op zondag 1 september 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We gaan voor de sfeer. Publiek vlak voor de podia is opvallend onvriendelijk. Die massa ontwijken we dus. Vanaf een afstandje is het beter genieten.
Kokoroko was tot nu toe het hoogtepunt. Er is weinig peper in de reet te bekennen in de line-up.quote:Op zondag 1 september 2019 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken, je bent op tof festival.
Sfeer proeven is ook fijn. Wel vervelend van die onvriendelijkheid, zou ik niet verwachten op een festival als dat.quote:Op zondag 1 september 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We gaan voor de sfeer. Publiek vlak voor de podia is opvallend onvriendelijk. Die massa ontwijken we dus. Vanaf een afstandje is het beter genieten.
De dub en dancehall ontbreektquote:Op zondag 1 september 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kokoroko was tot nu toe het hoogtepunt. Er is weinig peper in de reet te bekennen in de line-up.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wapens zijn verboden. Wordt op gecontroleerd bij de ingang.
Had ik ook niet verwacht. Publiek dat zich niet zo dicht bij het podium waagt is wel heel vriendelijk.quote:Op zondag 1 september 2019 00:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sfeer proeven is ook fijn. Wel vervelend van die onvriendelijkheid, zou ik niet verwachten op een festival als dat.
Lol, nee.quote:Op zondag 1 september 2019 00:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
sorry niet echt een leuke post
Ach, jullie hebben toch genoeg aan elkaarquote:Op zondag 1 september 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht. Publiek dat zich niet zo dicht bij het podium waagt is wel heel vriendelijk.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben toch genoeg aan elkaar
Is ook.quote:Op zondag 1 september 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben toch genoeg aan elkaar
Ik denk dat zij live op een festival best wel goed is.quote:
Fijn, doei.quote:Op zondag 1 september 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na googelen weet ik het inmiddels.
wtf? het lijken allemaal van die hippie's op de foto'squote:Op zondag 1 september 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Flikker op zeg.quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Normaal doen tegen Haags, kkdebiel.
Hippies en hipsters zijn een slag apart.quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
wtf? het lijken allemaal van die hippie's op de foto's
Ben je op getrommeld?quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar onvriendelijk hoe dan?quote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hippies en hipsters zijn een slag apart.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?
Slaap lekker Sas.quote:
Die haags heeft wat holmaatjes rondlopen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja schattig eh? soort virtuele lijfwacht
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.quote:
Nee zou je niet verwachten daarquote:Op zondag 1 september 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.
Toeristen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
YT recommended Jeroen van der Boom
Yep. Naar voren lopen met bier en een selfie maken zodat ze kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.quote:
En vervolgens dat bier over de artiest heen gooien.quote:Op zondag 1 september 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Naar voren lopen met bier en een selfie maken zodat ze kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.
Er mag niks meer he tegenwoordig dankzij de zogenaamde deug politiekquote:Op zondag 1 september 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Die festivals gaan er aan ook hoor, worden echt van die familie uitjes tegenwoordig
Sneeuwvlokken generatie.quote:Op zondag 1 september 2019 00:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er mag niks meer he tegenwoordig dankzij de zogenaamde deug politiek
Het echte werk op kraakterreinen is al verdwenen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Die festivals gaan er aan ook hoor, worden echt van die familie uitjes tegenwoordig
Waarom heb je hulp van je vriendjes nodig dan? echt wel een snowflake actiequote:Op zondag 1 september 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken generatie.
Alleen die van je moederquote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?
Jij lult met alles mee.quote:Op zondag 1 september 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken generatie.
Stoere praat man. Sukkeltjequote:Op zondag 1 september 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lazer eens op joh stuk ellende
quote:Op zondag 1 september 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar eens op weg naar bed.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 september 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Zouden ze ook BFF armbandjes hebbenquote:Op zondag 1 september 2019 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Haags lijn je schroot hondje ffe
Lees het nog ff terug.quote:Op zondag 1 september 2019 00:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Vandaar dat ze mijn pener aangenaam vindt.
Kap eens ogenblikkelijk mee met je uitspraken.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 1 september 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
??quote:Op zondag 1 september 2019 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is mod op dit forumquote:Op zondag 1 september 2019 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Fijn.quote:Op zondag 1 september 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie niet alle posts, bepaalde lieden staan op blocklist.
quote:Op zondag 1 september 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie niet alle posts, bepaalde lieden staan op blocklist.
Rare zin. Maar nee.quote:Op zondag 1 september 2019 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap eens ogenblikkelijk mee met je uitspraken.
Hij verdedigd?quote:Op zondag 1 september 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hij verdedigd je en jij blockt hem
De hulptroepen worden gemobiliseerd.quote:Op zondag 1 september 2019 01:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij verdedigd?
Hahahahahaha
@:onlogisch
@:zipportal
@:jancees
De tijd dat kleuters om 19.00 uur naar bed moesten ligt allang achter ons.quote:Op zondag 1 september 2019 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
De hulptroepen worden gemobiliseerd.
Wtf?quote:Op zondag 1 september 2019 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die dikke pedo is zelfs FA geworden.
Doe eens even normaal man.quote:Op zondag 1 september 2019 01:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Correct. TR meegepakt. Je moet je bek houden over René.
Je scoort punten.quote:Op zondag 1 september 2019 01:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wil je ook Mod worden, met dat geslijm?quote:Op zondag 1 september 2019 01:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
U voor jou.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 september 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wil je ook Mod worden, met dat geslijm?
Uh, goeie?quote:Op zondag 1 september 2019 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach jouw domme kop wordt ook regelmatig omgedraaid.
Ga er niet op in. Dat niveau is te laag voor ons.quote:
Ik loop al langer rond hier.quote:Op zondag 1 september 2019 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga er niet op in. Dat niveau is te laag voor ons.
Eens ! Jammer best.quote:
Ik hoef mij maar een beetje om te draaien en dan zie ik een schilderijtje waarvan ik een glimlach krijg.quote:
Nah...quote:Op zondag 1 september 2019 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef mij maar een beetje om te draaien en dan zie ik een schilderijtje waarvan ik een glimlach krijg.
Een boom op Schiermonnikoog zie ik hangen.quote:Op zondag 1 september 2019 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef mij maar een beetje om te draaien en dan zie ik een schilderijtje waarvan ik een glimlach krijg.
Ik zie ook een echte FANNquote:Op zondag 1 september 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een boom op Schiermonnikoog zie ik hangen.
Ik zie mijn Ava in maat 80x80 cmquote:Op zondag 1 september 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een boom op Schiermonnikoog zie ik hangen.
Oh...quote:Op zondag 1 september 2019 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat schilderij is 180 x 120 CM met dikke lijst.
quote:Op zondag 1 september 2019 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat schilderij is 180 x 120 CM met dikke lijst.
Komt bij mijn schoonmoeder vandaan.quote:Op zondag 1 september 2019 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dafuq kan je zowat een echte boom voor neerzetten
Ik heb een Escherposter ingelijst, blijft ook wel tof om naar te kijken.quote:Op zondag 1 september 2019 01:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Komt bij mijn schoonmoeder vandaan.
Mijn schoonmoeder was dik in de 90 en wat van het padje af, het schilderij met de boom was een vergissingquote:Op zondag 1 september 2019 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een Escherposter ingelijst, blijft ook wel tof om naar te kijken.
Mijn broer heeft zo jaren A'dam afgestruind, die vond zelfs PC van OM officierquote:Op zondag 1 september 2019 01:36 schreef FANN het volgende:
Ik zag tijdens het wandelen een héle mooie grote Antieke Spiegel met een Prachtige lijst
ik heb gekeken, was écht oud .... en loodzwaar.... spiegel was niet eens gebarsten...
raar... Toch?
Bij de vuilcontaimer stond ie ik denk dat het er nog een soort dressoir bij hoort...
die Straatjutters hiero hebben mazzel als ze die zien staandat gaan wel wat opbrengen denk ik
![]()
soms zie je hele inboedels staan... dan moet het huis snel leeg, later zal de hele zooi wel op MP
staan denk ik
quote:Op zondag 1 september 2019 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft zo jaren A'dam afgestruind, die vond zelfs PC van OM officier
Ik ben al bezet dan is Scrut wel goeie optie toch of Sjoefquote:Op zondag 1 september 2019 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou kunnenhet meisje is blond en die man is een soort KennyBarbie man
of heet zoietsKen?
met alle gegevens er nog in? was ook zoiets op het nieuwsquote:Op zondag 1 september 2019 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft zo jaren A'dam afgestruind, die vond zelfs PC van OM officier
Wat?quote:Op zondag 1 september 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben al bezet dan is Scrut wel goeie optie toch of Sjoef
ze kan kiezenquote:Op zondag 1 september 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben al bezet dan is Scrut wel goeie optie toch of Sjoef
Ik heb het boek gelezen, dat was wel heftig. Het boek is wel goed verfilmt.quote:
Ja dat verhaal dus.quote:Op zondag 1 september 2019 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
met alle gegevens er nog in? was ook zoiets op het nieuwswas een beetje dom
iemand had computers bij het grof vuil gezet met allemaal vertrouwelijke informatie ofzoiets...
ik weet niet meer precies
Ik weet lolquote:Op zondag 1 september 2019 01:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen, dat was wel heftig. Het boek is wel goed verfilmt.
Waar gebeurd verhaal btw.
quote:Op zondag 1 september 2019 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou kunnenhet meisje is blond en die man is een soort KennyBarbie man
of heet zoietsKen?
Jij offert je wel weer op.quote:
Ah... dus dat verhaal... dan klopt het dat ik dat ooit eens heb gelezen... zie je?quote:
Mijn broer heeft die PC gevonden, Neukia gooide de shit online,quote:Op zondag 1 september 2019 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus dat verhaal... dan klopt het dat ik dat ooit eens heb gelezen... zie je?
ik weet ook niet wat is gisteren heb gegeten .. maar het lange termijn geheugen doet ut
nog
Daar stond toch ook nog kinderporno op. Tonino ofzo was dat toch?quote:
Ja die had zijn PC aan de weg gezet en toen kwamen wij erlangs.quote:Op zondag 1 september 2019 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar stond toch ook nog kinderporno op. Tonino ofzo was dat toch?
Ik kan het mij nog wel herinneren en net even opgezocht hoe het ook alweer zat. Dat hij nooit vervolgt is is wel raar.quote:Op zondag 1 september 2019 02:07 schreef sig000 het volgende:
Hij is daarna ook stil uit beeld verdwenen
wie die broer van sig?quote:Op zondag 1 september 2019 02:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het mij nog wel herinneren en net even opgezocht hoe het ook alweer zat. Dat hij nooit vervolgt is is wel raar.
Hij is nu advocaat geworden.
Toninoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |