quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel een goede aanwijzing weer
Die smiley erbij maakt je een swingerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Dan ben ik geen Fok!ker, ik hou wel van verandering, elke dag zelfs liefst.
ik zal het anders formuleren; ik vind Willem er beter uitzien mét baardquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Willem gaat ook met baard nooit stoer worden.
Verandering moet ook een verbetering zijn.quote:
Ik vind dat wij een toffe koning hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Willem gaat ook met baard nooit stoer worden.
Alleen thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die smiley erbij maakt je een swinger
Ja slechter kan nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het anders formuleren; ik vind Willem er beter uitzien mét baard
Wat nou weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben tegen dit topic er moet juist weer eens normaal gedaan worden hier
Ja, daarom, maar dat is het vaak nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verandering moet ook een verbetering zijn.
Ik stel voor dat de meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie doet er niet normaal dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vraag een ban aan misschien helpt het. :|Dquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zou je er naar kijken wanneer het zo maar iemand op straat was?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het anders formuleren; ik vind Willem er beter uitzien mét baard
Jij bent geen verandering, jij bent altijd een welkom persoon hierquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Ah, jullie willen geen verandering, dan ga ik wel weer.
Zijn schuld of die van Mario.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is er niet we zijn losgeslagen zonder onze normale user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |