Is net zo'n hechte familie als de 40+ SC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je komt toch ineens terecht in een hechte gemeenschap op zo'n eiland.
Ja geweldigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja, net zo'n hechte gemeenschap als hier. Dat komt wel goed dan.
dat is de vuurtorenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat helverlichte scherm naast je is mijn laptop.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat helverlichte scherm naast je is mijn laptop.
quote:
Ga ergens anders slijmenquote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe gaat het hier, lieve vriendjes?
Redelijk.quote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe gaat het hier, lieve vriendjes?
Proost kerel!quote:Op zondag 1 september 2019 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
U.S elke dag en mass shooting europa word overspoeld met migranten ik ga me dak op en trek een biertje open
Ja gewoon de ladder weghalen dan klimmen die migranten niet omhoogquote:Op zondag 1 september 2019 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
U.S elke dag en mass shooting europa word overspoeld met migranten ik ga me dak op en trek een biertje open
Mijn bier is op.quote:Op zondag 1 september 2019 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |