Ik hoef mij maar een beetje om te draaien en dan zie ik een schilderijtje waarvan ik een glimlach krijg.quote:
Nah...quote:Op zondag 1 september 2019 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef mij maar een beetje om te draaien en dan zie ik een schilderijtje waarvan ik een glimlach krijg.
Een boom op Schiermonnikoog zie ik hangen.quote:Op zondag 1 september 2019 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef mij maar een beetje om te draaien en dan zie ik een schilderijtje waarvan ik een glimlach krijg.
Ik zie ook een echte FANNquote:Op zondag 1 september 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een boom op Schiermonnikoog zie ik hangen.
Ik zie mijn Ava in maat 80x80 cmquote:Op zondag 1 september 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een boom op Schiermonnikoog zie ik hangen.
Oh...quote:Op zondag 1 september 2019 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat schilderij is 180 x 120 CM met dikke lijst.
quote:Op zondag 1 september 2019 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat schilderij is 180 x 120 CM met dikke lijst.
Komt bij mijn schoonmoeder vandaan.quote:Op zondag 1 september 2019 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dafuq kan je zowat een echte boom voor neerzetten
Ik heb een Escherposter ingelijst, blijft ook wel tof om naar te kijken.quote:Op zondag 1 september 2019 01:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Komt bij mijn schoonmoeder vandaan.
Mijn schoonmoeder was dik in de 90 en wat van het padje af, het schilderij met de boom was een vergissingquote:Op zondag 1 september 2019 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een Escherposter ingelijst, blijft ook wel tof om naar te kijken.
Mijn broer heeft zo jaren A'dam afgestruind, die vond zelfs PC van OM officierquote:Op zondag 1 september 2019 01:36 schreef FANN het volgende:
Ik zag tijdens het wandelen een héle mooie grote Antieke Spiegel met een Prachtige lijst
ik heb gekeken, was écht oud .... en loodzwaar.... spiegel was niet eens gebarsten...
raar... Toch?
Bij de vuilcontaimer stond ie ik denk dat het er nog een soort dressoir bij hoort...
die Straatjutters hiero hebben mazzel als ze die zien staandat gaan wel wat opbrengen denk ik
![]()
soms zie je hele inboedels staan... dan moet het huis snel leeg, later zal de hele zooi wel op MP
staan denk ik
quote:Op zondag 1 september 2019 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft zo jaren A'dam afgestruind, die vond zelfs PC van OM officier
Ik ben al bezet dan is Scrut wel goeie optie toch of Sjoefquote:Op zondag 1 september 2019 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou kunnenhet meisje is blond en die man is een soort KennyBarbie man
of heet zoietsKen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |