Is ook.quote:Op zondag 1 september 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben toch genoeg aan elkaar
Ik denk dat zij live op een festival best wel goed is.quote:
Fijn, doei.quote:Op zondag 1 september 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na googelen weet ik het inmiddels.
wtf? het lijken allemaal van die hippie's op de foto'squote:Op zondag 1 september 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We gaan voor de sfeer. Publiek vlak voor de podia is opvallend onvriendelijk. Die massa ontwijken we dus. Vanaf een afstandje is het beter genieten.
Flikker op zeg.quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Normaal doen tegen Haags, kkdebiel.
Hippies en hipsters zijn een slag apart.quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
wtf? het lijken allemaal van die hippie's op de foto's
Ben je op getrommeld?quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar onvriendelijk hoe dan?quote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hippies en hipsters zijn een slag apart.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?
Slaap lekker Sas.quote:
Die haags heeft wat holmaatjes rondlopen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja schattig eh? soort virtuele lijfwacht
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.quote:
Nee zou je niet verwachten daarquote:Op zondag 1 september 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.
Toeristen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |