Is ook.quote:Op zondag 1 september 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben toch genoeg aan elkaar
Ik denk dat zij live op een festival best wel goed is.quote:
Fijn, doei.quote:Op zondag 1 september 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na googelen weet ik het inmiddels.
wtf? het lijken allemaal van die hippie's op de foto'squote:Op zondag 1 september 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We gaan voor de sfeer. Publiek vlak voor de podia is opvallend onvriendelijk. Die massa ontwijken we dus. Vanaf een afstandje is het beter genieten.
Flikker op zeg.quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Normaal doen tegen Haags, kkdebiel.
Hippies en hipsters zijn een slag apart.quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
wtf? het lijken allemaal van die hippie's op de foto's
Ben je op getrommeld?quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar onvriendelijk hoe dan?quote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hippies en hipsters zijn een slag apart.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?
Slaap lekker Sas.quote:
Die haags heeft wat holmaatjes rondlopen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja schattig eh? soort virtuele lijfwacht
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.quote:
Nee zou je niet verwachten daarquote:Op zondag 1 september 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.
Toeristen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die dwars door je heen proberen te lopen, geen boe of bah zeggen als ze een tijdje op je tenen staan te draaien, dat soort dingen. Dat maak ik in zalen als Paradiso ed eigenlijk nooit mee.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
YT recommended Jeroen van der Boom
Yep. Naar voren lopen met bier en een selfie maken zodat ze kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.quote:
En vervolgens dat bier over de artiest heen gooien.quote:Op zondag 1 september 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Naar voren lopen met bier en een selfie maken zodat ze kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.
Er mag niks meer he tegenwoordig dankzij de zogenaamde deug politiekquote:Op zondag 1 september 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Die festivals gaan er aan ook hoor, worden echt van die familie uitjes tegenwoordig
Sneeuwvlokken generatie.quote:Op zondag 1 september 2019 00:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er mag niks meer he tegenwoordig dankzij de zogenaamde deug politiek
Het echte werk op kraakterreinen is al verdwenen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Die festivals gaan er aan ook hoor, worden echt van die familie uitjes tegenwoordig
Waarom heb je hulp van je vriendjes nodig dan? echt wel een snowflake actiequote:Op zondag 1 september 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken generatie.
Alleen die van je moederquote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lol rim je zijn/haar kontgaatje ?
Jij lult met alles mee.quote:Op zondag 1 september 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken generatie.
Stoere praat man. Sukkeltjequote:Op zondag 1 september 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lazer eens op joh stuk ellende
quote:Op zondag 1 september 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar eens op weg naar bed.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 september 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar eens op weg naar bed.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |