Wat men allemaal niet doet om aan extra winkelomzet te komenquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:14 schreef summer2bird het volgende:
Het zou verboden moeten worden om in juli al winkels te bevoorraden met herfst decoratie
Kunnen wij het ook niet 1 oktober doen, en dan na december weer december en dan na oktober snel weer oktober. Win-win-win situatie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:35 schreef Kanaroe het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ktober-beginnen.html
In Venezuela zijn ze er al bijna weer vanaf, lucky bastards!
Huh? Ik snap er niks vanquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kunnen wij het ook niet 1 oktober doen, en dan na december weer december en dan na oktober snel weer oktober. Win-win-win situatie.
Nu pas?! Die zijn er al máánden..quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Nismo1991 het volgende:
Vandaag de eerste kerst spullen gezien in het tuincentrum. Heerlâk
Klopt, maar na de eerste pepernoten gegeten te hebben toen het 30 graden was wilde ik dit even uitstellen, tot vandaag!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas?! Die zijn er al máánden..
Nee kerst op 1 oktober in de periode van 2 oktober t/m 12 september, en dan van 12 september t/m 1 oktober kerst in december.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er niks van
Kerst in oktober èn in december ook nog?
Niks ervan hoor
Of bedoel je dat we de rest van de maanden van het jaar overslaan...
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee kerst op 1 oktober in de periode van 2 oktober t/m 12 september, en dan van 12 september t/m 1 oktober kerst in december.
verplicht? in welk alternatief universium wordt een volwassene gedwongen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:57 schreef SemperLibertas het volgende:
Het Kerstfeest; de dagen dat je na drie verplichte dagen met familie weer gillend naar werk rent
Ja dat geldt natuurlijk niet voor een ouwe rebel zoals jijquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
verplicht? in welk alternatief universium wordt een volwassene gedwongen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:32 schreef SemperLibertas het volgende:
Aan alle FOK!kers alvast een eenzame en licht wanhopige Kerst met weinig kaartjes in de bus en het verlangen naar betere tijden die nooit komen gaan
Jep, vanaf ongeveer augustus, wanneer de dagen sowieso al korter worden dan zit er weinig anders op dan je maar bij het onvermijdelijke neer te leggen en huilend in een hoekje All I Want For Christmas te zingen tot het voorbij is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Even ter verduidelijking, dit topic ik op zijn best rond maart-juli. Maar ga vooral door.Ik vind deze periode eigenlijk veel te laat om je zorgen te maken
Volgend jaar KLB SC meet met Kerst?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Het duurt nog zo lang tot kerst ik raak daar echt verdrietig van.
Ja als @Mortaxx en @Fok-it ook gezellig komenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgend jaar KLB SC meet met Kerst?
Laten we nu eerst onze januari meet maar even inplannenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als @:mortaxx en @:fok-it ook gezellig komen
Oh ja oh jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we nu eerst onze januari meet maar even inplannen
Lolquote:
https://www.omroepwest.nl(...)n-midden-in-de-zomerquote:Nu al kerst in dit tuincentrum: 'Zin in, midden in de zomer
Bij onze kringloopwinkel is de kersthoek ook al ingericht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:43 schreef ijs_beer het volgende:
Wel nondeju.
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)n-midden-in-de-zomer
Echt belachelijk... Kutkerstquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Telefoonvork het volgende:
Vrijdag 8 audustus... Kerst en Sinterklaas komen veel te snel dichterbij. Ze zouden AFGESCHAFT moeten worden (het vreten op aarde mag natuurlijk blijven).
En wat dan van die afzichtelijke kerstboom? En al die "gezelligheid"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze proberen het weer, maar ook deze kerst wordt het een blik erwtensoep!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Telefoonvork het volgende:
Vrijdag 8 audustus... Kerst en Sinterklaas komen veel te snel dichterbij. Ze zouden AFGESCHAFT moeten worden (het vreten op aarde mag natuurlijk blijven).
Ik zet gewoon Vidplay of Goojara aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:24 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
En wat dan van die afzichtelijke kerstboom? En al die "gezelligheid"?
Doe ik ook. Heerlijk rustigquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:47 schreef Cupfighter het volgende:
Kunnen we kerst dit jaar niet overslaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |