abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO woensdag 28 augustus 2019 @ 19:58:24 #1
22592 crew  Ole
pi_188674692



April 2018

quote:
André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar


André Hazes en zijn vriendin Monique Westenberg zijn uit elkaar. Dat hebben ze zondagavond bekendgemaakt.
Geruchten dat het koppel uit elkaar is, gingen al langer. De 24-jarige Hazes en 40-jarige Westenberg waren bijna vier jaar samen en werden in 2016 de ouders van zoon André.

Verschillende entertainmentbladen, waaronder Story en Privé, meldden afgelopen week dat de relatie voorbij is. Hazes zou in een villa in Nieuwersluis zou wonen, terwijl Westenberg nog op het woonwagenterrein in Rotterdam woont.

Hazes bevestigde de geruchten zondagavond aan Shownieuws en zei dat het "niet zo lekker gaat" tussen de twee. "Dat vinden we allebei heel kut, maar dat is nu eenmaal zo. Ik denk dat er gewoon te veel is gebeurd. We hebben zoveel meegemaakt in korte tijd. En ik ben misschien ook een beetje verdwaald geraakt in deze wereld. Ik vind mijn werkleven gewoon heel erg leuk."

"Dat botst gewoon. Ik heb dingen verpest", aldus de zanger, die verder niet op details ingaat.

Drukke schema
Volgens Westenberg is de breuk vooral te wijten aan het drukke schema van Hazes. "Ik merk aan hem dat hij die druk niet zo aan kan, ik denk niet dat hij dat zelf doorheeft." Het stel zou het afgelopen jaar al gekampt hebben met veel spanning.

"Hij heeft weinig tijd voor het gezin", aldus Westenberg. "De situatie is nu dat André ervoor gekozen heeft ergens anders te gaan wonen. Ik denk dat het eigenlijk allemaal een beetje te veel aan het worden is. Zijn agenda is ontzettend volgepropt. Hij heeft nauwelijks tijd voor zichzelf, laat staan voor zijn gezin."

"Normaal neem je pauze van je werk als je die druk hebt. Alleen in Andrés geval is het onmogelijk om pauze van zijn werk te nemen en kiest hij ervoor pauze van zijn gezin te nemen."

Hazes en Westenberg zijn wekelijks te zien in een realitysoap bij SBS6, die eerder is opgenomen. In de aflevering van 2 mei komt de breuk voorbij, laat SBS aan NU.nl weten. Het stel is ook te zien in een reclame van een energieleverancier. Of die nu wordt geschrapt, is niet bekend.


[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 28-08-2019 21:07:27 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 28 augustus 2019 @ 20:03:51 #2
22592 crew  Ole
pi_188674807
Nu echt?

quote:
Er lijkt nu echt een einde te zijn gekomen aan de relatie tussen André Hazes en zijn Monique. Een gezinsvakantie naar Frankrijk is afgezegd, en thuis wonen zou hij ook al niet meer doen.
Er lijkt nu echt een einde te zijn gekomen aan de relatie tussen André Hazes en zijn Monique. Een gezinsvakantie naar Frankrijk is afgezegd, en thuis wonen zou hij ook al niet meer doen.Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE

Geruchten dat het opnieuw niet zou boteren tussen ANDRÉ HAZES en de moeder van zijn zoontje, MONIQUE WESTENBERG, doen al langer de ronde. Maar de hitzanger doet inmiddels ook niet meer zijn best ze te ontkennen. Volgens bronnen woont hij al niet meer thuis en PRIVÉ ontdekt dat een vakantie, die voor dit najaar was gepland, door hem is afgezegd. Valt nu toch het doek voor deze bewogen liefdesrelatie?

Volgens velen was de liefdesrelatie van ANDRÉ HAZES (25) en zijn MONIQUE WESTENBERG (41) vanaf het begin gedoemd te mislukken. Moeder RACHEL (49), die toen nog een grote rol speelde in het leven van haar zoon - wiens ster juist in die periode snel begon te rijzen - was meteen faliekant tegen. Maar keer op keer gaven de twee alle criticasters ongelijk. En zij bekroonden hun geluk met de geboorte van zoon ANDRE HAZES III in oktober 2016.


MAAR NU LIJKT ALLES ANDERS…

Wat vorig voorjaar, na enkele weken crisis, toch nog bleek te lijmen, lijkt nu voorgoed over en uit te zijn. André is nog wel eens in hun nieuwe huis in Berkel en Rodenrijs, dat hij met Monique en hun kleine jongen betrok, maar wónen zou hij daar inmiddels niet meer…

Vuur en vlam
En zo lijkt alsnog een einde te komen aan de turbulente relatie die ’s lands populairste artiest van dit moment had met de vrouw die hij in 2014 via Facebook leerde kennen en die hem in vuur en vlam zette. Het grote leeftijdsverschil van zestien jaar – hij nu 25, zij 41 – zou hem nooit wat uitmaken. En haar ook niet.

In een post ter gelegenheid van zijn, toen, 22e verjaardag schreef Monique: ,,Vandaag tel jij er weer een jaartje bij, maar in de liefde telt dat niet, want zielen kennen geen leeftijd… zij kennen levels… daar komen wij elkaar tegen!’’

Toch lijkt met dat levelen nu even wat misgegaan te zijn. Het lijkt er toch op dat een en ander wel meespeelt bij de ontstane sfeer tussen de twee, die maakt dat André nu is ingetrokken bij zijn neef DJARNO.

Want waar Monique de zeldzame vrije avonden van Dré het liefst op de bank en met zoon ANDRÉ doorbrengt, zoekt hij op die momenten liever wat afleiding tientallen kilometers verderop, in speeltuin Amsterdam. En wat zich daar dan afspeelt… Monique heeft er niet altijd evenveel vertrouwen in!

Ze leerden elkaar kennen via Facebook en ondanks het leeftijdsverschil van zestien jaar leken André en Monique gemaakt voor elkaar.
Ze leerden elkaar kennen via Facebook en ondanks het leeftijdsverschil van zestien jaar leken André en Monique gemaakt voor elkaar.Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE
"Geruchten over wilde romances steken WÉÉR de kop op"
De gezamenlijke vakantie naar Malaga, die ook nog een dramatisch einde kende door de brand die haar ouderlijk huis in de as legde, werd overschaduwd door alle geruchten in de hoofdstad. Die overigens al sinds jaren de ronde doen, en vaak wordt in dit verband de naam van NIKKIE PLESSEN (34) genoemd. Zij zou, volgens even hardnekkige verhalen, ook al de scheiding van RAFAEL VAN DER VAART (36) en SYLVIE MEIS (41) hebben bespoedigd. Tijdens het meerdaagse huwelijk van styliste DANIE BLES (41) op Capri zou er iets zijn voorgevallen tussen haar en de voetballer wat alle andere bruiloftsgasten, en later ook Sylvie, ter ore kwam.

Hebben en houwen
Ook zou ze dus een onweerstaanbare aantrekkingskracht op André uitoefenen. Anderhalf jaar geleden zou die al eens hardhandig zijn gewaarschuwd door Nikkie’s vriend RUBEN BONTEKOE, met wie zij twee kinderen heeft. Daarna was het lang stil rond André en Nikkie, maar de laatste tijd moeten zij elkaar weer hebben getroffen in de hotspots rond het Leidseplein. Met alle gevolgen van dien. Want natuurlijk ontging dat andere nachtbrakers niet, en een nieuwe geruchtenstroom was geboren.

Wekenlang deed André zijn best alles te ontkennen. Hij kon er niet omheen tegenover PRIVÉ, en ook op televisie, toe te geven dat het ’even niet zo lekker liep’ tussen Monique en hem. Maar van een breuk was volgens hem geen sprake. Wat wel opviel, was dat abrupt een einde was gekomen aan haar actieve leven op social media. Elke dag plaatste Monique de afgelopen jaren wel een fotootje met haar vriend of met de kleine, er was weinig wat niet werd gedeeld. De hele maand is Monique echter al stil.

"Zanger draagt het gouden kettinkje met haar naam niet meer"
Volgens vrienden heeft dat ook te maken met de allesverzengende brand die het hele hebben en houwen van haar vader in de as legde. Zo kort na de dood van haar tweede moeder was dit een nieuw drama voor de familie. Bij de brand gingen ook alle herinneringen aan haar, zelfs haar urn, verloren. Maar het zou ook typisch Monique geweest zijn om al haar volgers te bedanken voor alle blijken van steun en medeleven. Dat deed zij niet.

Al weken zijn er zo ook geen foto’s van haar en André samen geplaatst. En wat helemaal te denken geeft: André draagt op de foto’s die hij prijsgeeft het gouden kettinkje met haar naam niet meer. Deze hanger had hij tot voor kort elke dag nog om zijn nek...

Onafwendbaar
Weekblad Privé komt vandaag in de nieuwe editie met meer nieuws over de breuk die meer en meer onafwendbaar lijkt te zijn geworden. Een jaar nadat André al eens in een huis van een vriendin aan de Vecht woonde, om daar tot zichzelf te komen, zou hij opnieuw uitkijken naar een nieuw woonadres. Een vakantie, die voor oktober was gepland naar Disneyland Parijs, heeft hij afgezegd.

,,Onder de huidige omstandigheden zit dit reisje er helaas niet in’’, liet hij de organisator weten, wat toch alleen maar kan betekenen dat André zelfs binnen enkele maanden geen verbetering in de trieste situatie verwacht.

En zo lijkt de docusoap van André en Monique, Ik haal alles uit het leven, die op SBS6 drie seizoenen kende, buiten het zicht van de camera’s géén happy end te krijgen. Wanneer de breuk definitief zal blijken te zijn, moet er veel worden geregeld. Voor hem, voor haar en natuurlijk voor de kleine jongen.

Voor André is zijn ’kleine jongen’ momenteel even het belangrijkst.
Voor André is zijn ’kleine jongen’ momenteel even het belangrijkst.Ⓒ INSTAGRAM
MAAR OOK ZAKELIJK.

Monique heeft zich altijd nadrukkelijk beziggehouden met het management van haar vriend, wat zij destijds overnam van Rachel. Bekend geworden door de SBS-soap bouwde zij ook aan haar eigen carrière. Zo publiceerde zij dit voorjaar succesvol een kinderboek over haar overleden hond, een verlies waar haar fans destijds wél alles over mochten weten. Over de problemen met haar André zwijgt de Rotterdamse nu echter al meer dan een maand.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188675210
Die Monique wist waar ze aan begon. Een jonge en onvolwassen jongen. De Hazes-telgen beweren altijd zo volwassen te zijn door alles wat ze hebben meegemaakt maar dat valt misschien wel mee.
Ook hebben ze zelf eens gezegd dat hun relatie altijd turbulent was. En dan toch een kind op de wereld zetten. Tja.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 21:00:48 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188675981
Van wanneer is dat bericht in de OP?
The love you take is equal to the love you make.
pi_188676043
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die Monique wist waar ze aan begon. Een jonge en onvolwassen jongen. De Hazes-telgen beweren altijd zo volwassen te zijn door alles wat ze hebben meegemaakt maar dat valt misschien wel mee.
Ook hebben ze zelf eens gezegd dat hun relatie altijd turbulent was. En dan toch een kind op de wereld zetten. Tja.
Appel valt niet ver van de boom. Ik gok zomaar dat ook kleine Andre gewoon een alcoholprobleem heeft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188676070
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Van wanneer is dat bericht in de OP?
April 2018.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO woensdag 28 augustus 2019 @ 21:07:58 #7
22592 crew  Ole
pi_188676165
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

April 2018.
OP aangepast
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188676205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:07 schreef Ole het volgende:

[..]

OP aangepast
Had net zo goed het bericht van vandaag kunnen zijn ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO woensdag 28 augustus 2019 @ 21:09:57 #9
22592 crew  Ole
pi_188676217
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Had net zo goed het bericht van vandaag kunnen zijn ;)
Ja zag ik ook al. Niet veel verschil :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 28 augustus 2019 @ 21:13:40 #10
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188676323
Ben ik de enige die het apart vind dat Nikkie Plessen al voor de tweede keer de boosdoener lijkt te zijn?
With love :*
pi_188676379
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat Nikkie Plessen al voor de tweede keer de boosdoener lijkt te zijn?
Geen idee waar je dat leest. Maar Nikki is een goed excuus in ieder geval :P
pi_188677829
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat Nikkie Plessen al voor de tweede keer de boosdoener lijkt te zijn?
Nee vind het ook maar vreemd. Het is natuurlijk een sport hier om Sylvie te haten maar naast haar is die Nikkie echt een aftandse zwerver. Als je dan toch een nachtje de fout in gaat, kies dan een lekkertje zonder irritante stem.

Zie haar er verder wel voor aan.
pi_188677953
Maar keer op keer gaven de twee alle criticasters ongelijk
:')

Hoezo? In een relatie van een paar jaar al zoveel problemen hebben (die ze zelf openbaren) en al een keer uit elkaar. Dat ze deze "liefde" dan toch bekronen met een kind zegt wellicht meer over hun tokkiegehalte. Of haar haast.
pi_188678500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar keer op keer gaven de twee alle criticasters ongelijk
:')

Hoezo? In een relatie van een paar jaar al zoveel problemen hebben (die ze zelf openbaren) en al een keer uit elkaar. Dat ze deze "liefde" dan toch bekronen met een kind zegt wellicht meer over hun tokkiegehalte. Of haar haast.
Tokkkiegehalte?
Ik vind hun echt geen tokkies.
Monique was vrij snel zwanger maar ze heeft ook vruchtbaarheidsproblemen ( Ze kan niet op een natuurlijke manier zwanger worden ) , plus ze was / is al wat ouder.
Logisch dat ze dan geen jaren heeft gewacht toch?
In de soap zag je ook wel duidelijk dat Monique veel " volwassener " was.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:42:18 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188679318
Nog geen jaar geleden heeft André de villa in Berkel en Rodenrijs gekocht. Moet Monique daar nu al weer weg.... in deze tijd een nieuw huis zoeken, ik geef het je te doen. Ben benieuwd wat zij allemaal juridisch geregeld hebben.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_188680817
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:42 schreef Andromache het volgende:
Nog geen jaar geleden heeft André de villa in Berkel en Rodenrijs gekocht. Moet Monique daar nu al weer weg.... in deze tijd een nieuw huis zoeken, ik geef het je te doen. Ben benieuwd wat zij allemaal juridisch geregeld hebben.
Hij kocht de villa enkel op zijn naam, dus ben benieuwd. Natuurlijk ging dit fout, hij is een jonge knul en zij een volwassen vrouw.
pi_188682611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee vind het ook maar vreemd. Het is natuurlijk een sport hier om Sylvie te haten maar naast haar is die Nikkie echt een aftandse zwerver. Als je dan toch een nachtje de fout in gaat, kies dan een lekkertje zonder irritante stem.

Zie haar er verder wel voor aan.
Nikki is 100 keer beter dan Sylvie.
Een van de mooiste vrouwen.
pi_188682824
IS RAGGEL PAS NEGENENVEERTIG??!?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188682896
Alweer een Hazes die z'n lul niet in z'n broek kan houden. Eerst Rachel, nu Dre Jr.
U MAD?
pi_188682908
Nikki Plessen :') Als er iemand overrated is, is zij het wel.

Wat een armoe.
pi_188682943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
IS RAGGEL PAS NEGENENVEERTIG??!?
En Monique 41... 8 jaar verschil terwijl ze er 25 jaar jonger uitziet dan Rachel, zal ook vast meegespeeld hebben in de redenen waarom Rachel haar niet moest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188683064
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nikki Plessen :') Als er iemand overrated is, is zij het wel.

Wat een armoe.
Nou dit zeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188683065
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Monique 41... 8 jaar verschil terwijl ze er 25 jaar jonger uitziet dan Rachel, zal ook vast meegespeeld hebben in de redenen waarom Rachel haar niet moest.
Ik zou als moeder ook zo m'n bedenkingen hebben als mijn zoon -met geld- op social media een veel oudere vrouw ontmoet, gaat daten, en zij vrijwel direct zijn management overneemt. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_188683172
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik zou als moeder ook zo m'n bedenkingen hebben als mijn zoon -met geld- op social media een veel oudere vrouw ontmoet, gaat daten, en zij vrijwel direct zijn management overneemt. :@
Ik denk dat moeders sowieso sneller moeite hebben met een oudere vrouw bij hun zoon, meer dan vaders met een oudere man bij hun dochter.

En ja, het overnemen van het management zal ook tegen het zere been zijn geweest, maar dat was het ook in ieder ander geval geweest, want bij Rachel was het management wel gelijk aan heel veel macht, en dat zou ze sowieso niet graag kwijtraken, maar zeker niet aan een nieuwe liefde van haar zoon die ook nog eens bijna net zo oud is als zij maar voor haar dochter door zou kunnen gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188683631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:44 schreef Messina het volgende:

[..]


Ik zou als moeder ook zo m'n bedenkingen hebben als mijn zoon -met geld- op social media een veel oudere vrouw ontmoet, gaat daten, en zij vrijwel direct zijn management overneemt. :@
André heeft Monique benaderd op sociale media, zij vond hem in eerste instantie veels te jong.
Het lijkt ook wel alsof Monique gekker op André was dan hij op haar..Maar misschien komt dat omdat zij het volwassener uit en hij nog gewoon een feestbeest is.
Ik vind André sympathiek overkomen maar volgens mij is hij niet de makkelijkste om mee samen te wonen.


Monique lijkt dan wel wat jonger dan ze werkelijk is, maar Rachel zou idd bijna als haar moeder door kunnen gaan.
Ik vraag mezelf wel af of ze naast haar nep borsten, ook nog fillers / botox gebruikt.Ze doet het in ieder geval subtiel dan. ( Of ze heeft gewoon goeie genen ;) )

Moet wel zeggen dat ik soms bij foto's van Monique en André heb gedacht van " het lijken wel moeder en zoon " .

[ Bericht 4% gewijzigd door Fokkie83 op 29-08-2019 09:47:16 ]
pi_188683663
De geruchtenmachine rond de Hazes-jes gaat als een dolle, zeker nu ook de gezinsvakantie die voor oktober gepland stond gecanceld is.


In de showbizz gaat het hardnekkige gerucht rond dat André Hazes een scheve schaats zou hebben gereden met actrice Imanuelle Grives, die op dit moment in de cel in Antwerpen zit.

Hand in hand
De innige band die André zou hebben met de tikkie hysterische Nikkie Plessen viel thuis bij Monique al slecht, zekere toen de twee ook nog eens hand in hand door de kroeg liepen. Maar nu zou er nog een akkefietje naar boven zijn gekomen, meldt Story.

André en Imanuelle zouden het meer dan alleen maar gezellig hebben gehad na de finale van SBS6-zangprogramma It takes 2.

Eigen feestje
,,Het viel iedereen op dat zij tijdens de opnames het heel goed met elkaar konden vinden,” vertelt een insider aan het roddelblad. Die finale waarin ze samen een duet zongen won Imanuelle niet. ,,Maar zij en André Hazes vierden na afloop hun eigen feestje. Ze trokken zich discreet terug. Wat er precies gebeurd is, heeft niemand natuurlijk gezien.”

Storm
Dat lijkt dus een storm in een glas water maar het is wel wederom een reden tot roddel en achterklap in deze toch al turbulente periode.

@ bron : Ditjes & Datjes


Hier geloof ik dus niks van :')
pi_188684302
Nee, dat laatste is natuurlijk gewoon een lekker makkelijk verhaaltje.

Nikkie Plessen daarentegen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188684357
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:41 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

( Of ze heeft gewoon goeie genen ;) )

Nou, Heb je die oma weleens gezien :P
pi_188684372
Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart. Evert Santegoeds zei woensdag in de extra uitzending van Shownieuws die geheel aan de breuk van het droomkoppel gewijd was dat de naam van de tv-presentatrice vaak wordt genoemd.


https://www.shownieuws.nl(...)uk-sylvie-en-rafael/

Ze heeft het er maar druk mee.
pi_188685877
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Alweer een Hazes die z'n lul niet in z'n broek kan houden. Eerst Rachel, nu Dre Jr.
Hier krijg ik hele rare beelden bij.....
pi_188685931
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart. Evert Santegoeds zei woensdag in de extra uitzending van Shownieuws die geheel aan de breuk van het droomkoppel gewijd was dat de naam van de tv-presentatrice vaak wordt genoemd.


https://www.shownieuws.nl(...)uk-sylvie-en-rafael/

Ze heeft het er maar druk mee.
waarom zou Nikkie Plessen iets willen van die vetzak
U MAD?
pi_188685954
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

waarom zou Nikkie Plessen iets willen van die vetzak
Back in the days was hij nog vrij populair. Misschien heeft dat ook meegespeeld.
pi_188691875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

waarom zou Nikkie Plessen iets willen van die vetzak
Is een oud bericht en hij was niet vet.
Opvallend dat ze toch elke keer genoemd wordt.
pi_188694046
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:42 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Is een oud bericht en hij was niet vet.
Opvallend dat ze toch elke keer genoemd wordt.
Misschien omdat ze als kech bekend staat? Ik gok maar iets hé
U MAD?
pi_188695139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:51 schreef -river- het volgende:

[..]

Hij kocht de villa enkel op zijn naam, dus ben benieuwd. Natuurlijk ging dit fout, hij is een jonge knul en zij een volwassen vrouw.
Hij was ook nog lang niet klaar voor een kind. Vond ik, dan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188696093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hij was ook nog lang niet klaar voor een kind. Vond ik, dan.
Potver, en hij heeft jou toen niet om advies gevraagd? :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_188696499
Dit is toch gewoon een pr stuntje, voor de nieuwe RLS of album whatever.
pi_188697125
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef Za het volgende:
Dit is toch gewoon een pr stuntje, voor de nieuwe RLS of album whatever.
Ik weet het niet hoor? https://www.instagram.com/p/B0se8YEAN4k/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188697135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:04 schreef Messina het volgende:

[..]

Potver, en hij heeft jou toen niet om advies gevraagd? :D
Nee, hij had gewoon mij moeten bellen, in mijn leven gaat alles altijd goed ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188699522
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef Za het volgende:
Dit is toch gewoon een pr stuntje, voor de nieuwe RLS of album whatever.
Denk het niet..
pi_188700830
quote:
Hun vorige scheiding was ook een pr stunt.

Beide Hazes'en verzinnen elke dag wel wat om in het nieuws te zijn, verheug je maar vast op de hereniging die samenvalt met een liefdeslied van dree.
pi_188700850
quote:
BTW, indien pr stunt kan Monique moeilijk doen of er niks aan de hand is, eea is wel doorgesproken mag ik hopen.
pi_188702248
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 00:23 schreef Za het volgende:

[..]

BTW, indien pr stunt kan Monique moeilijk doen of er niks aan de hand is, eea is wel doorgesproken mag ik hopen.
Ik kreeg juist het idee dat Monique zo stil is omdat ze het zelf eerst wilt verwerken en omdat ze André geen slechte naam wilt bezorgen nu zijn nieuwe album eraan komt.
Ze vertelde in hun soap toen ook dat ze het erg vonden dat mensen dachten dat het ern pr stunt was, terwijl ze er echt kapot van was.
pi_188703268
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:44 schreef Fokkie83 het volgende:

Ze vertelde in hun soap toen ook dat ze het erg vonden dat mensen dachten dat het ern pr stunt was, terwijl ze er echt kapot van was.
Maar ze kan moeilijk wat anders zeggen. Bv we vonden het erg dat mensen in de gaten hadden dat het een pr stunt was, we hadden het idee een geloofwaardige act op te voeren met dat appartement van Dree enzo.
pi_188704192
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:20 schreef Za het volgende:

[..]

Maar ze kan moeilijk wat anders zeggen. Bv we vonden het erg dat mensen in de gaten hadden dat het een pr stunt was, we hadden het idee een geloofwaardige act op te voeren met dat appartement van Dree enzo.
En toch twijfel ik niet echt aan dat verhaal ;)
pi_188717099
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef Fokkie83 het volgende:

En toch twijfel ik niet echt aan dat verhaal ;)
Indien er over 2 a 3 maanden een liefdesvakantie op het program staat wel?
pi_188722051
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik zou als moeder ook zo m'n bedenkingen hebben als mijn zoon -met geld- op social media een veel oudere vrouw ontmoet, gaat daten, en zij vrijwel direct zijn management overneemt. :@
Heeft hij in de afgelopen 2 jaar niet meer groei in succes doorgemaakt als in alle jaren daarvoor?

En chatver die Nikkie Plessen lijkt me echt viezig. Alles aan haar straalt ik was mn handen niet na het plassen uit. Een soort oppervlakkige Sophie Hilbrand oid.

En Immanuele "ik deed onderzoek" Graves, hahahahaah baaaaah.

[ Bericht 6% gewijzigd door DancingPhoebe op 31-08-2019 15:39:38 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188722121
Volgens mij zijn alle vrouwen hier jaloers op Nikkie.

By far de mooiste vrouw uit Nederland! By far!
pi_188722688
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef J.Caesar het volgende:
Volgens mij zijn alle vrouwen hier jaloers op Nikkie.

By far de mooiste vrouw uit Nederland! By far!
Wat vind jij dan zo mooi aan haar? Imo oogt ze heel generiek, 13 in een dozijn hockeylook. Daarbij lijkt ze me niet echt aardig en gehaaid, dat helpt niet bij hoe ik haar zie en als je met een lusty eye kijkt telt dat dan minder.

Ik ken wel meer mannen die het (gewoon) een lekker wijf vinden, maar de moooooiste? Why? Wat zie ik niet?

Jaloers is zo'n treurig outdated argument. Ik ben een pillsbury dough girl, maar kan me dat beseffen en tóch andere vrouwen ontzettend mooi en/of opwindend vinden. Nikkie zou ik niet dronken mee willen worden en vind ik, ondanks dat ik wel zie dat ze prima looks heeft gewoon 0 aantrekkelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188723641
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heeft hij in de afgelopen 2 jaar niet meer groei in succes doorgemaakt als in alle jaren daarvoor?

Dat weet je toch niet van tevoren? :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_188724194
Nikki zal misschien een aardige meid zijn, maar ik vind haar uitstraling gewoon niet aantrekkelijk. Ik vind haar geen vriendelijke uitstraling hebben. Maar ik snap dat vrouwen anders naar haar kijken dan mannen.
pi_188725312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat vind jij dan zo mooi aan haar? Imo oogt ze heel generiek, 13 in een dozijn hockeylook. Daarbij lijkt ze me niet echt aardig en gehaaid, dat helpt niet bij hoe ik haar zie en als je met een lusty eye kijkt telt dat dan minder.

Ik ken wel meer mannen die het (gewoon) een lekker wijf vinden, maar de moooooiste? Why? Wat zie ik niet?

Jaloers is zo'n treurig outdated argument. Ik ben een pillsbury dough girl, maar kan me dat beseffen en tóch andere vrouwen ontzettend mooi en/of opwindend vinden. Nikkie zou ik niet dronken mee willen worden en vind ik, ondanks dat ik wel zie dat ze prima looks heeft gewoon 0 aantrekkelijk.
Ze is gewoon zo ultiem sexy. Die ogen, uitstraling, stijl *;
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:37:45 #53
22592 crew  Ole
pi_188725404
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 19:28 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Ze is gewoon zo ultiem sexy. Die ogen, uitstraling, stijl *;
Gewei geil dus.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188725729
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 19:37 schreef Ole het volgende:

[..]

Gewei geil dus.
Gewei geil?
pi_188729538
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Tokkkiegehalte?
Ik vind hun echt geen tokkies.
Monique was vrij snel zwanger maar ze heeft ook vruchtbaarheidsproblemen ( Ze kan niet op een natuurlijke manier zwanger worden ) , plus ze was / is al wat ouder.
Logisch dat ze dan geen jaren heeft gewacht toch?
In de soap zag je ook wel duidelijk dat Monique veel " volwassener " was.
Tokkies was misschien niet het goede woord maar een tikje ordinair is het in mijn ogen wel. Gouden naamkettingen, om maar wat te noemen. Maar goed, het is ook niet zo vreemd met de ene die uit een kampersfamilie komt en de andere wiens moeder het woord "zonnebankbruin" naar een geheel nieuw niveau tilt.
pi_188729714
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Tokkies was misschien niet het goede woord maar een tikje ordinair is het in mijn ogen wel. Gouden naamkettingen, om maar wat te noemen. Maar goed, het is ook niet zo vreemd met de ene die uit een kampersfamilie komt en de andere wiens moeder het woord "zonnebankbruin" naar een geheel nieuw niveau tilt.
Ik vind het ook niet ordinair.
Naamkettingen vind ik niet ordinair, het is alleen niet mijn smaak. Kampers kunnen heel leuk, aardig en gezellig zijn, die vind ik dus zeker ook niet ordinair en André kan er toch niks aan doen dat zijn moeder erg zonnebank bruin is. :)

Maar goed, ieder zijn eigen mening ;)
pi_188773974
quote:
Het lijkt erop dat de geruchten over een affaire tussen André Hazes en Nikkie Plessen de zanger niet in de koude kleren is gaan zitten. Hij heeft zijn goede vriendin ontvolgd op Instagram.

De redactie van Flair kwam erachter dat het online over en uit is tussen de twee. De geruchten over een mogelijke fling tussen hen gaan al langere tijd. Ze zouden al meerdere keren zoenend gezien zijn in Amsterdam.

https://www.telegraaf.nl/(...)plessen-op-instagram
pi_188774050
Apart...
pi_188805034
Nikkie Plessen vind ik eigenlijk wel heel goed passen bij dré.
pi_188806118
Kan het niet gewoon zo zijn dat Mo nu heel erg met haar vader bezig is. Die man zijn caravan is helemaal uitgebrand tijdens de vakantie. Is alles kwijt (incl de urn van zijn vrouw).

En dat Dre nu zoveel alleen is is omdat ie zich waarschijnlijk aan het opladen is voor de reeks concerten. Net als vorig jaar.

En dat met mevrouw Plessen............is daar concreet bewijs van? Foto's oid?
pi_188806129
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef J.Caesar het volgende:
Volgens mij zijn alle vrouwen hier jaloers op Nikkie.

By far de mooiste vrouw uit Nederland! By far!
Nou...nee...ik zou niet heel graag net haar willen ruilen. Continu een façade ophouden en je anders voordoen dan je bent, maar dan slechter dan dat Sylvie dat doet. Nikkie is het gewoon met alles net niet...behalve dan voddenbaal, dat dan weer wel.

En die stem...alsof er een paar nagels over een schoolbord gaan
pi_188806155
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef J.Caesar het volgende:

Volgens mij zijn alle vrouwen hier jaloers op Nikkie.

By far de mooiste vrouw uit Nederland! By far!
Denk toch dat Doutzen dat is

[ Bericht 9% gewijzigd door Ole op 05-09-2019 21:09:16 ]
pi_188808029
Vroeger vond ik Nikkie een tof wijf. Ik zag haar in Kees & Co en daar werd je wel verliefd op als tiener :P Nu denk ik bij Nikkie Plessen vooral aan de briljanten imitatie van Elise Schaap:
't Echte en 't ware!
pi_188808414
Was t niet in Cuba al fout gegaan?
pi_188810043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:35 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou...nee...ik zou niet heel graag net haar willen ruilen. Continu een façade ophouden en je anders voordoen dan je bent, maar dan slechter dan dat Sylvie dat doet. Nikkie is het gewoon met alles net niet...behalve dan voddenbaal, dat dan weer wel.

En die stem...alsof er een paar nagels over een schoolbord gaan
Je kent haar? :')
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2019 @ 08:23:16 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_188810597
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nikki zal misschien een aardige meid zijn, maar ik vind haar uitstraling gewoon niet aantrekkelijk. Ik vind haar geen vriendelijke uitstraling hebben. Maar ik snap dat vrouwen anders naar haar kijken dan mannen.
Misschien, maar als man kijk ik dan wel hetzelfde naar Nikki. Ordinair en inderdaad, viezig.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_188816441
quote:
Een aantal keren zoenend met Nikkie Plessen? Ik dacht 1 x een kus op de mond tijdens uitgaan...
pi_188818798
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Een aantal keren zoenend met Nikkie Plessen? Ik dacht 1 x een kus op de mond tijdens uitgaan...
Volgens mij wordt het nu steeds erger gemaakt. Ik las vandaag een Belgisch artikel waarin stond dat Monique haar woonwagen afgebrand is..
pi_188819002
Ik denk nog steeds dat onze Dre eerder met Django loopt te experimenteren dan dat ie Nikki Plessen loopt af te lebberen :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 6 september 2019 @ 19:53:33 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188819777
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:40 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het nu steeds erger gemaakt. Ik las vandaag een Belgisch artikel waarin stond dat Monique haar woonwagen afgebrand is..
Je kunt hier ook een stukje totale BS neerzetten en volgende week staat het als feit in een van de bladen, dat hebben ze dan van een "anonieme bron, in de directe kring van de betrokkenen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2019 @ 21:15:48 #72
368283 ato
pi_188821834
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk nog steeds dat onze Dre eerder met Django loopt te experimenteren dan dat ie Nikki Plessen loopt af te lebberen :@
Sta ik ook niet raar van te kijken en Nikki vind ik vreselijk.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 september 2019 @ 21:22:10 #73
22592 crew  Ole
pi_188822046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt hier ook een stukje totale BS neerzetten en volgende week staat het als feit in een van de bladen, dat hebben ze dan van een "anonieme bron, in de directe kring van de betrokkenen".
Is mij al een keer gelukt :7 :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188822094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Is mij al een keer gelukt :7 :P
Toen met Do?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 september 2019 @ 21:25:04 #75
22592 crew  Ole
pi_188822131
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 september 2019 @ 21:26:17 #77
22592 crew  Ole
pi_188822177
Vond het best sneu voor haar toen. Ik maakte gewoon een grapje omdat ze beiden op ongeveer zelfde moment in scheiding lagen
.SHO / [GATE] John Ewbank gaat scheiden #3 - Zwaaien naar Party!

[ Bericht 36% gewijzigd door Ole op 06-09-2019 21:32:22 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 september 2019 @ 21:27:05 #78
22592 crew  Ole
pi_188822198
Met Ieuuwbenk minder medelijden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 september 2019 @ 21:28:32 #79
22592 crew  Ole
pi_188822240
Inderdaad gepromoveerd tot "bekende" _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188844285
Er is wel wat aan de hand want de man van Nikkie volgt ineens Monique op instagram...
De shit die je allemaal ziet he op insta 8)7
  zondag 8 september 2019 @ 11:35:56 #81
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188844489
Mooi interview met Roxeanne in de Trouw afgelopen zaterdag. Komt wel een beeld uit naar voren van een onberekenbare vader en een moeder die emotioneel volledig op haar kinderen leunt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_188848562
Komt er nu echt elke keer in het nieuws wie wie volgt? Of wie de ander heeft ontvolgd. :')
Zitten ze continu op hun Instagram te zoeken tussen vrienden |:(
pi_188849804
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 15:56 schreef Fokkie83 het volgende:
Komt er nu echt elke keer in het nieuws wie wie volgt? Of wie de ander heeft ontvolgd. :')
Zitten ze continu op hun Instagram te zoeken tussen vrienden |:(
Ja, tegenwoordig wel.
pi_188900238
Ohhhh, nu bij boulevard,.... Nikkie met Eem kettinkje met een A en J :D
Stille hint
Nog steeds niks.....
pi_188900293
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:14 schreef Sponge-Bob het volgende:
Ohhhh, nu bij boulevard,.... Nikkie met Eem kettinkje met een A en J :D
Stille hint
Ze draagt het zo dat ze "JA" leest als ze in de spiegel kijkt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188900428
André Junior of zo?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_188900563
Haar kinderen heten Jolie en Alain.
  woensdag 11 september 2019 @ 19:36:19 #88
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188900583
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haar kinderen heten Jolie en Alain.
Hè, toch jammer als er dan een rationele verklaring blijkt :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_188900600
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:36 schreef Meke het volgende:

[..]

Hè, toch jammer als er dan een rationele verklaring blijkt :+
Sorry dat ik een party pooper ben :'(
pi_188900666
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Sorry dat ik een party pooper ben :'(
Nee fijn juist :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_188900729
Ik moet haar wel nageven dat ze haar kids in ieder geval redelijk normale namen geeft. In BN'er land is dat nogal ongebruikelijk.
pi_188900975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haar kinderen heten Jolie en Alain.
Aha, dat wist ik niet. Opgelost!
Nog steeds niks.....
pi_188903027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet haar wel nageven dat ze haar kids in ieder geval redelijk normale namen geeft. In BN'er land is dat nogal ongebruikelijk.
Het kan erger maar deze namen vind ik ook niks. :)
pi_188920647
André Hazes woont niet meer thuis: ‘Ik ben soms een lul’

André Hazes jr. (25) en zijn 41-jarige vriendin Monique Westenberg wonen niet meer samen. Er gingen al langer geruchten rond dat het niet goed liep tussen het stel. Vanavond aan tafel bij de talkshow van Beau van Erven Dorens vertelde de zanger eerlijk hoe de situatie nu is: ,,Ik ben eventjes weg van thuis.’’ En: ,,Af en toe ben ik gewoon een lul.’’

https://www.ad.nl/show/an(...)s-een-lul~abeefac1f/
pi_188920862
Dat André niet makkelijk is om mee samen te leven, geloof ik gelijk.
Ik vind dit vooral heel sneu voor Monique, aangezien ze niks meer post vermoed ik dat ze er echt kapot van is. Ook al zat dit er dik in.
André erkent zijn fouten maar doet er niks aan, dus zo erg vind hij het niet. Carrière gaat voor het vrouwtje en kind. Maar ook dat was al lange tijd duidelijk.
Dit gaat niet meer goedkomen zolang hij zoveel succes heeft in zijn carrière. Teveel van elkaar houden is trouwens bullsjit.
Ik hoop toch dat hij wel genoeg tijd vrij kan maken voor de kleine man.
  vrijdag 13 september 2019 @ 07:42:37 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188920911
Vreemdgegaan dus, met zijn "Af en toe ben ik gewoon een lul".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188921039
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 07:42 schreef Leandra het volgende:
Vreemdgegaan dus, met zijn "Af en toe ben ik gewoon een lul".
Precies wat ik dacht ja.
pi_188922481
Teveel van elkaar houden is natuurlijk onzin. Lijkt me eerder teveel van huis, te egocentrisch, te jong en te snel aan een kind begonnen. Daar heeft zij ook een aandeel in. In een relatief korte relatie zoveel problemen; dat gaat natuurlijk niet goed komen.

Bij die mensen is zulke heftigheid volgens mij een teken van intense liefde en o wat is het romantisch om a la Raggel vlak voor en groot concert weer te verzoenen. Ik noem het gewoon ongezond.
  vrijdag 13 september 2019 @ 12:41:40 #99
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188924325
Wat snuift/slikt André?

Hij kwam gisteren bij Beau wat vreemd over, met die malende kaken.
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:13:19 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188924733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Teveel van elkaar houden is natuurlijk onzin. Lijkt me eerder teveel van huis, te egocentrisch, te jong en te snel aan een kind begonnen. Daar heeft zij ook een aandeel in. In een relatief korte relatie zoveel problemen; dat gaat natuurlijk niet goed komen.

Bij die mensen is zulke heftigheid volgens mij een teken van intense liefde en o wat is het romantisch om a la Raggel vlak voor en groot concert weer te verzoenen. Ik noem het gewoon ongezond.
Hij heeft het wel vanuit huis meegekregen dus in die zin niet vreemd. Ik had ook zo'n vriend. Hield intens van mij, wat zat het diep, bij beiden, maar vervolgens wel heftige reacties en onbegrip bij hoe ik dingen deed en zei, bemoeide zich overal tegenaan, overal kritiek op, onder het mom van 'betrokken'. Zonde dat de grote liefde kapotgemaakt is door hem en ik beschadigd ben.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 september 2019 @ 15:04:20 #101
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_188926199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:41 schreef Eightyone het volgende:
Wat snuift/slikt André?

Hij kwam gisteren bij Beau wat vreemd over, met die malende kaken.
Ik zag geen malende kaken maar wel steeds het optrekken van zijn neus en gefriemel bij zijn neus.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_188926645
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik zag geen malende kaken maar wel steeds het optrekken van zijn neus en gefriemel bij zijn neus.
Heb ik ook last van :D snuif niks hoor, wel allergie/eczeem jeukgedoe
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 september 2019 @ 16:32:32 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_188927670
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Heb ik ook last van :D snuif niks hoor, wel allergie/eczeem jeukgedoe
Ja, daarom dacht ik er ook niets van per se, :+. Maar omdat Eightyone malende kaken meende te zien... :o!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_188927824
Ik word zo moe van die twee. Heb ze beide ook maar ontvolgt op Instagram. Wat een gezeul met dat kind op Social Media de hele dag. Alles maar om aandacht, aandacht, aandacht.

Ze zullen er beide vast niet mee zitten, maar ik hoef het allemaal niet meer te zien.

Nu is André natuurlijk een hele jonge vent met een hele drukke carriere en daarom is zo'n gezinsleven best lastig. Maar misschien had hij daar bij na moeten denken alvorens ie besloot om Mó vol te drukken.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_188965987
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:40 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik word zo moe van die twee. Heb ze beide ook maar ontvolgt op Instagram. Wat een gezeul met dat kind op Social Media de hele dag. Alles maar om aandacht, aandacht, aandacht.

Ze zullen er beide vast niet mee zitten, maar ik hoef het allemaal niet meer te zien.

Nu is André natuurlijk een hele jonge vent met een hele drukke carriere en daarom is zo'n gezinsleven best lastig. Maar misschien had hij daar bij na moeten denken alvorens ie besloot om Mó vol te drukken.
En andersom.

Ik word een beetje misselijk van die comments op die laatste foto van Monique. "Heel Nederland houdt van jou". "Je bent zo dapper, echt een voorbeeld".

Misschien heb ik wat gemist hoor maar wat heeft zij voor opzienbarends gedaan voor de wereld dat mensen over elkaar heen vallen om haar als een heldin te profileren?
pi_188969492
.

[ Bericht 50% gewijzigd door Fokkie83 op 16-09-2019 16:23:24 (Beter zelf eerst even kijken op insta.) ]
pi_188973188
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En andersom.

Ik word een beetje misselijk van die comments op die laatste foto van Monique. "Heel Nederland houdt van jou". "Je bent zo dapper, echt een voorbeeld".

Misschien heb ik wat gemist hoor maar wat heeft zij voor opzienbarends gedaan voor de wereld dat mensen over elkaar heen vallen om haar als een heldin te profileren?
Heb je ook zeker een punt. In beide gevallen is het allemaal heel ondoordacht. Constant in de media en op social media wanneer het goed gaat. 'Kijk eens hoe leuk we het hebben met ons heerlijke leventje'. En wanneer het dan kut gaat de zielepieten uithangen.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_188974966
Ik heb net even snel gekeken op Monique haar Instagram. Maar de reacties vallen best mee. Er zijn veel reacties van mensen die schrijven het fijn te vinden dat ze weer wat post, zag die ene reactie van " voorbeeld blabla " ook staan, reacties of haar geld soms op was en daarom weer wat post, reacties over de " breuk " met André waarin partij voor Monique wordt gekozen. Reacties dat ze met haar dure, witte schoenen in het water staat, een reactie van een " medium " die dingen opnoemt die iedereen kan schrijven omdat het al bekend is :') , dat ze een top moeder is. Er staat echt van alles.

Monique lijkt mij inderdaad een leuke moeder.
Maar zelfs bij " slechte " moeders die niet bekend zijn zie je ook weleens staan wat een top moeder ben je ook.
pi_188976116
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 16:22 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik heb net even snel gekeken op Monique haar Instagram. Maar de reacties vallen best mee. Er zijn veel reacties van mensen die schrijven het fijn te vinden dat ze weer wat post, zag die ene reactie van " voorbeeld blabla " ook staan, reacties of haar geld soms op was en daarom weer wat post, reacties over de " breuk " met André waarin partij voor Monique wordt gekozen. Reacties dat ze met haar dure, witte schoenen in het water staat, een reactie van een " medium " die dingen opnoemt die iedereen kan schrijven omdat het al bekend is :') , dat ze een top moeder is. Er staat echt van alles.

Monique lijkt mij inderdaad een leuke moeder.
Maar zelfs bij " slechte " moeders die niet bekend zijn zie je ook weleens staan wat een top moeder ben je ook.
Op de 1 of andere manier valt het me bij haar heel erg op hoe mensen haar ophemelen. Sterke vrouw, topmoeder inderdaad. Heb toch het idee dat dat bij andere BN-moeders iets minder is. Waar baseren ze dat toch op? Niet dat ik denk dat ze een slechte moeder is hoor....mensen kruipen diep bij haar. Misschien ook omdat ze graag in de zogenaamde "romantiek" geloven van een moeilijke, lastige artiest met een powervrouw (kots) achter hem..
  maandag 16 september 2019 @ 18:11:29 #110
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188976368
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Op de 1 of andere manier valt het me bij haar heel erg op hoe mensen haar ophemelen. Sterke vrouw, topmoeder inderdaad. Heb toch het idee dat dat bij andere BN-moeders iets minder is. Waar baseren ze dat toch op? Niet dat ik denk dat ze een slechte moeder is hoor....mensen kruipen diep bij haar. Misschien ook omdat ze graag in de zogenaamde "romantiek" geloven van een moeilijke, lastige artiest met een powervrouw (kots) achter hem..
Denk dat ze én heel benaderbaar is én een bepaald soort publiek aanspreekt :) Dat ze voor veel mensen toch een beetje 'living the dream' is, en dat ze haar een beetje als bakvissen behandelen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189051534
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:34 schreef phony1234 het volgende:
Kan het niet gewoon zo zijn dat Mo nu heel erg met haar vader bezig is. Die man zijn caravan is helemaal uitgebrand tijdens de vakantie. Is alles kwijt (incl de urn van zijn vrouw).

En dat Dre nu zoveel alleen is is omdat ie zich waarschijnlijk aan het opladen is voor de reeks concerten. Net als vorig jaar.

En dat met mevrouw Plessen............is daar concreet bewijs van? Foto's oid?
ze was weer voor even naar Ibiza gevlogen voor een zwemcursus met dr kind.

Misschien ihkv toekomst van haar kind had ze die cursus beter in NL kunnen volgen: vliegen is zo ontzettend slecht voor het milieu en gezondheid. Probeer niet te vaak het vliegtuig te nemen in een jaar voor vakanties of weekendjes weg.
pi_189051592
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:22 schreef velden het volgende:

[..]

ze was weer voor even naar Ibiza gevlogen voor een zwemcursus met dr kind.

Misschien ihkv toekomst van haar kind had ze die cursus beter in NL kunnen volgen: vliegen is zo ontzettend slecht voor het milieu en gezondheid. Probeer niet te vaak het vliegtuig te nemen in een jaar voor vakanties of weekendjes weg.
Misschien gewoon allemaal vooral naar onszelf kijken in plaats van naar anderen wijzen. Leef en laat leven. ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189051642
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:30 schreef Messina het volgende:

[..]

Misschien gewoon allemaal vooral naar onszelf kijken in plaats van naar anderen wijzen. Leef en laat leven. ^O^
Misschien is ze zich er niet van bewust. Dan is er de medemens tot bewustwording en het verbeteren van de wereld. Dus mocht Monique ook op het forum fok komen of anderen die het lezen.
pi_189051674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:35 schreef velden het volgende:

[..]

Misschien is ze zich er niet van bewust. Dan is er de medemens tot bewustwording en het verbeteren van de wereld. Dus mocht Monique ook op het forum fok komen of anderen die het lezen.
Ja goed verhaal, maar je hebt in werkelijkheid geen idee of ze enkel en alleen daarheen is gevlogen voor een zwemcursus (en al zou ze...)
Je hebt geen idee of ze thuis de nietjes uit de theezakjes staat te halen om afval te scheiden. Je hebt geen idee of en hoeveel geld ze doneert voor het behoud van de amazone.
Een beter milieu begint bij jezelf, niet bij het proberen te corrigeren van anderen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189051735
Bewustwording en zo elkaar naar een betere wereld helpen

bijvoorbeeld ook zwemmen met dolfijnen, op olifanten zitten. Leuk allemaal, maar gelukkig komen steeds meer mensen te weten dat deze dieren mishandeld worden voor vermaak van toeristen. Wat ze voorheen niet wisten.
  zaterdag 21 september 2019 @ 10:09:43 #116
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189051933
Anderen terechtwijzen helpt niet. Wel informatie over waarom je zelf doet wat je doet en een respectvolle benadering.

Dat gezegd hebbende, André heeft weer weinig contact met zijn moeder. Rachèl is de weg kwijt. https://www.ad.nl/show/co(...)rslechterd~a8c10c60/

Pijnlijk hoor. Rare mensen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189051989
Dat André zelf net zo ziek is laat hij voor het gemak maar in het midden.
pi_189052094
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:09 schreef Andromache het volgende:
Anderen terechtwijzen helpt niet. Wel informatie over waarom je zelf doet wat je doet en een respectvolle benadering.

Dat gezegd hebbende, André heeft weer weinig contact met zijn moeder. Rachèl is de weg kwijt. https://www.ad.nl/show/co(...)rslechterd~a8c10c60/

Pijnlijk hoor. Rare mensen.
Voorstukje gezien. Maandag praat hij daar over met Johnny de Mol in zijn programma.
pi_189052343
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:09 schreef Andromache het volgende:
Anderen terechtwijzen helpt niet. Wel informatie over waarom je zelf doet wat je doet en een respectvolle benadering.

Dat gezegd hebbende, André heeft weer weinig contact met zijn moeder. Rachèl is de weg kwijt. https://www.ad.nl/show/co(...)rslechterd~a8c10c60/

Pijnlijk hoor. Rare mensen.
Soms is zwijgen beter, heel Nederland had dit niet hoeven te weten. Rachel heeft zich teruggetrokken uit de schijnwerpers, dan vind ik dat je er ook niet op tv over moet gaan praten.
Wat gaat ons dit aan? En nooit is DE reden van " de ruzie " verteld en nu vertelt hij opeens dat zijn moeder en zus ineens niet meer tegen zijn " vrouw " praatte. Er is toch nooit duidelijk vertelt waarom er geen contact meer was? Hij wou het er nooit over hebben , nu vertelt hij dat het dus inderdaad eigenlijk over Monique ging.
Vooral privé informatie naar buiten gooien, het zal de band goed doen 8)7
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 21 september 2019 @ 11:00:12 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189052459
Wat zou Rachel zo erg gevonden hebben aan Monique dat ze liever jarenlang geen contact met haar zoon had?

Je kan mij niet vertellen dat je niet voelt aankomen dat het die kant opgaat als de ruzie verergert.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 21-09-2019 21:37:13 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189052679
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:49 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Soms is zwijgen beter, heel Nederland had dit niet hoeven te weten. Rachel heeft zich teruggetrokken uit de schijnwerpers, dan vind ik dat je er ook niet op tv over moet gaan praten.
Wat gaat ons dit aan? En nooit is DE reden van " de ruzie " verteld en nu vertelt hij opeens dat zijn moeder en zus ineens niet meer tegen zijn " vrouw " praatte. Er is toch nooit duidelijk vertelt waarom er geen contact meer was? Hij wou het er nooit over hebben , nu vertelt hij dat het dus inderdaad eigenlijk over Monique ging.
Vooral privé informatie naar buiten gooien, het zal de band goed doen 8)7
Dit dus ja. Het zijn de kinderen (ook Rox) die er in het openbaar maar over door blijven emmeren. Kinderen hebben blijkbaar nog steeds aandacht tekort. Ziekelijk.
pi_189052846
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:16 schreef IriYe het volgende:
Dat André zelf net zo ziek is laat hij voor het gemak maar in het midden.
Met zo'n vader en moeder ook niet heel raar.
  zaterdag 21 september 2019 @ 11:37:33 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189052849
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zou Rachel zo erg gevonden hebben aan Monique dat ze liever jarenlang geen contact met haar zoon had?

Je kan mij niet vertellen dat je niet voelt aankomen dat het die kant opgaat als de ruzie verergerd.
Het idee dat een andere vrouw een lid van haar gezin bestiert, zal haar wel tot waanzin hebben gedreven.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189052962
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zou Rachel zo erg gevonden hebben aan Monique dat ze liever jarenlang geen contact met haar zoon had?

Je kan mij niet vertellen dat je niet voelt aankomen dat het die kant opgaat als de ruzie verergerd.
De dametjes Rox en Raggel deden in ieder geval alsof het iets groots was. Rox wilde er niet over uitweiden om "haar broertje" te beschermen en het ging over meer dan alleen leeftijd.
pi_189053579
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het idee dat een andere vrouw een lid van haar gezin bestiert, zal haar wel tot waanzin hebben gedreven.
Ik geloof dat Monique de rol overnam van Rachel wat betreft management.
Geldkwestie.

En over die jeukerige neus.
Mensen die liegen zitten ook vaak aan hun neus.
Neuzen groeien als je jokt 🤥
  zaterdag 21 september 2019 @ 12:54:28 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189053641
Niet om het een of ander, maar waarom noemt hij Monique steeds zijn vrouw?
Ze zijn toch niet getrouwd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:34:59 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189054126
Ja geld zal ook meegespeeld hebben inderdaad.
Dré die het familiekapitaal aan een ander overliet, zal Raggel niet lekker hebben gezeten.

Toch kan ik me haast niet voorstellen dat het louter om geld ging. Dat onze zonnebankkoningin geheel flipte, moet toch iets te maken hebben met een diep-emotioneel gevoel van onrecht. Zou dat dan louter om poen gaan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:41:14 #128
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189054183
Nee om een beeld van zichzelf als oermoeder, tot in de dood, niets los willen laten. Kwam ook uit het interview in Trouw met Rox naar voren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:45:52 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189054220
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:41 schreef Andromache het volgende:
Nee om een beeld van zichzelf als oermoeder, tot in de dood, niets los willen laten. Kwam ook uit het interview in Trouw met Rox naar voren.
Oh dat heb ik niet gelezen. Heb je eventueel een linkje?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 september 2019 @ 15:58:24 #130
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189055615
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dat heb ik niet gelezen. Heb je eventueel een linkje?
https://www.trouw.nl/leve(...)er-geweest~b9476cf8/
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189056113
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:54 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander, maar waarom noemt hij Monique steeds zijn vrouw?
Ze zijn toch niet getrouwd?
Zijn wel meer mensen die hun partner man/vrouw noemen terwijl ze niet getrouwd zijn, is toch niet zo heel gek?
Vriend(in) klinkt zo vrijblijvend/niet serieus, of zo ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189071526
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja geld zal ook meegespeeld hebben inderdaad.
Dré die het familiekapitaal aan een ander overliet, zal Raggel niet lekker hebben gezeten.

Toch kan ik me haast niet voorstellen dat het louter om geld ging. Dat onze zonnebankkoningin geheel flipte, moet toch iets te maken hebben met een diep-emotioneel gevoel van onrecht. Zou dat dan louter om poen gaan?
Ja want het is Raggel ;)
  zondag 22 september 2019 @ 18:52:27 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189075932
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:34 schreef Messina het volgende:

[..]

Zijn wel meer mensen die hun partner man/vrouw noemen terwijl ze niet getrouwd zijn, is toch niet zo heel gek?
Vriend(in) klinkt zo vrijblijvend/niet serieus, of zo ;)
Als het te vrijblijvend klinkt moet je misschien iets aan die status doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189076023
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het te vrijblijvend klinkt moet je misschien iets aan die status doen.
Deze "je" is al getrouwd :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189084872
Kotsmisselijk wordt je ervan. Overal waar je kijkt zie je die verdomde familie weer janken over hun pappa. Echt niet normaal, hoor. :r
pi_189085228
quote:
8s.gif Op maandag 23 september 2019 14:19 schreef IriYe het volgende:
Kotsmisselijk wordt je ervan. Overal waar je kijkt zie je die verdomde familie weer janken over hun pappa. Echt niet normaal, hoor. :r
Dat ze die vent tot op het bot uitgebuit en uitgemolken hebben daar word ik kotsmisselijk van. En inderdaad elke keer dat gejank om diezelfde man. Die hele familie is gewoon zum kotzen.
pi_189085344
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat ze die vent tot op het bot uitgebuit en uitgemolken hebben daar word ik kotsmisselijk van. En inderdaad elke keer dat gejank om diezelfde man. Die hele familie is gewoon zum kotzen.
Zijn dood kwam Raggel goed uit. Ze stond op het punt om van hem te scheiden. Je zou bijna denken dat er zelf nog de laatste hand in heeft gehad... :X
pi_189085401
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2019 15:10 schreef IriYe het volgende:

[..]

Zijn dood kwam Raggel goed uit. Ze stond op het punt om van hem te scheiden. Je zou bijna denken dat er zelf nog de laatste hand in heeft gehad... :X
:D ~O>
Alius aliud dicit
pi_189087666
quote:
Normaal gezins leven heeft Dre eigenlijk niet gehad als kind. Dat leerde hij pas kennen via zijn eigen kind en Monique.
En als je goed dit topic doorspit snap je precies waarom ze bonje met Raggel hebben.
Geen rocketscience.
pi_189087900
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189088359
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 18:47 schreef quirina het volgende:

[..]

Normaal gezins leven heeft Dre eigenlijk niet gehad als kind. Dat leerde hij pas kennen via zijn eigen kind en Monique.
En als je goed dit topic doorspit snap je precies waarom ze bonje met Raggel hebben.
Geen rocketscience.
Die bonje moeten ze binnenshuis laten. Als je dat elke keer weer naar buiten brengt ben je minstens even triest.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:09:00 #143
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_189517273
Wat een walgelijk interview in het AD...
pi_189517735
André Hazes: Het heeft me veel tijd gekost om los te komen van mijn vader.

Joh wat gek als je hem samen met je moeder en zus compleet uitgemolken hebt.
pi_189517810
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 17:09 schreef Piperidine het volgende:
Wat een walgelijk interview in het AD...
Post t dan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189537918
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 02:35 schreef Za het volgende:

[..]

Indien er over 2 a 3 maanden een liefdesvakantie op het program staat wel?
Hmm misschien heb je toch gelijk gehad.
Ook bij de familie Hazes is het weer zoetsappig. ( zie Instagram Monique )
Het is jammer maar in zo n relatie wil je toch niet blijven hangen?
Of het komt omdat ik ondertussen een bijsmaak heb van al dat zoetsappige gedoe van de BN'ers..
pi_189540762
André Hazes: Het heeft me veel tijd gekost om los te komen van mijn vader. Algemeen Dagblad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189542219
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 00:00 schreef praadje het volgende:
André Hazes: Het heeft me veel tijd gekost om los te komen van mijn vader. Algemeen Dagblad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dit zo lees zet hij duidelijk zijn carrière voor zijn gezin. Ook daarin lijkt de balans zoek.
pi_189542973
Het is weer zover https://www.rtlboulevard.(...)zes-en-moeder-rachel

We hangen maar weer de vlag buiten.
pi_189543175
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is weer zover https://www.rtlboulevard.(...)zes-en-moeder-rachel

We hangen maar weer de vlag buiten.
:{
Waarom houden ze niet gewoon hun mond als ze ruzie hebben én als het weer goed is.
Rachel is niet de enige die " verdwaald " is.
pi_189543345
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:35 schreef velden het volgende:

[..]

Misschien is ze zich er niet van bewust. Dan is er de medemens tot bewustwording en het verbeteren van de wereld. Dus mocht Monique ook op het forum fok komen of anderen die het lezen.
Ik had haar ook al gevraagd op Instagram niet nog meer kinderen te nemen. Geen reactie.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_189544053
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is weer zover https://www.rtlboulevard.(...)zes-en-moeder-rachel

We hangen maar weer de vlag buiten.
Ze lijkt op die foto een beetje op Carry Tefsen en die is zeker 30 jaar ouder. :X
pi_189544274
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is weer zover https://www.rtlboulevard.(...)zes-en-moeder-rachel

We hangen maar weer de vlag buiten.
Ik schrok me kapot van die foto. Zij is toch pas 49?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:48:56 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189544306
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik schrok me kapot van die foto. Zij is toch pas 49?
Ze zal haast wel zwaar onder de medicijnen zitten, gezien haar psychische problemen. Wat een wezenloze ogen ook.

Roken en zonnen helpen ook niet, natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189544613
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik schrok me kapot van die foto. Zij is toch pas 49?
Persoonlijk heb ik liever dat dan een strak getrokken kop. Ik zag laatst Mary Borsato. Die heeft zo'n strak getrokken kop. Ze waren alleen haar nek even vergeten te doen :') Ziet er serieus niet uit.
pi_189545173
Wat is André toch ook een rasartiest dat hij zich een heel jaar geestelijk moet voorbereiden op 3 concerten in een middelgrote concertzaal en dan een lul wordt in zijn relatie, ik doe het hem overigens niet na en wil het ook niet, maar er zijn zat grote artiesten die dit maanden en soms jaren achter elkaar doen en waarvan de relaties niet om een scheet sneuvelen. Ik snap ook niet dat die Monique het blijft pikken, en dan kan het financieel nog zo leuk zijn, ik zou knettergek worden van zo’n instabiel figuur.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189546167
Deze gehele familie hoort echt een tijdje opgesloten te zitten in een kliniek. :r
pi_189546375
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:39 schreef rena het volgende:
Wat is André toch ook een rasartiest dat hij zich een heel jaar geestelijk moet voorbereiden op 3 concerten in een middelgrote concertzaal en dan een lul wordt in zijn relatie, ik doe het hem overigens niet na en wil het ook niet, maar er zijn zat grote artiesten die dit maanden en soms jaren achter elkaar doen en waarvan de relaties niet om een scheet sneuvelen. Ik snap ook niet dat die Monique het blijft pikken, en dan kan het financieel nog zo leuk zijn, ik zou knettergek worden van zo’n instabiel figuur.
Het is deel van het Hazes-imago; moeilijk doen voor een concert, slaande ruzies thuis en daarna weer verzoenen. Hij heeft het kunstje goed van zijn pa afgekeken.

En Monique wilde gewoon snel wat zaad scoren en dan is zo'n rijkaard niet verkeerd.
pi_189546381
quote:
18s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:48 schreef IriYe het volgende:
Deze gehele familie hoort echt een tijdje opgesloten te zitten in een kliniek. :r
Ik heb die Rox bezig gezien bij Beau aan tafel. Ook aandacht tekort.
pi_189546807
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb die Rox bezig gezien bij Beau aan tafel. Ook aandacht tekort.
Ik kan me eigenlijk niet heugen ooit zo'n zeldzaam mediageile familie te hebben meegemaakt. Zelfs Gordon of Barbie verbleekt bij deze figuren. En dat wil toch wat zeggen..
pi_189547555
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 13:35 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk niet heugen ooit zo'n zeldzaam mediageile familie te hebben meegemaakt. Zelfs Gordon of Barbie verbleekt bij deze figuren. En dat wil toch wat zeggen..
Nee joh, mediageile samant ( barbie ) plus alle aanhang is echt wel erger dan deze familie hoor.

Ik las dat William Rutten, André Hazes vergeleek met Robbie Williams.
Mocht hij willen..Ik zie geen enkele vergelijkenis . :')


https://www.instagram.com/p/B329ecbAiv5/?igshid=fftitfz402so
pi_189548301
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:35 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee joh, mediageile samant ( barbie ) plus alle aanhang is echt wel erger dan deze familie hoor.

Ik las dat William Rutten, André Hazes vergeleek met Robbie Williams.
Mocht hij willen..Ik zie geen enkele vergelijkenis . :')


https://www.instagram.com/p/B329ecbAiv5/?igshid=fftitfz402so
William Rutten is ook wel een kontjeslikker eerste klas. Bij Marco ook vorige week. Hazes vergeleken worden met Robbie Williams :D Hilarisch.
pi_189548435
Als Dreetje zich niet Andre Hazes was gaan noemen, dan had niet iedereen verwacht bij zijn concerten iets van ‘die ouwe’ aan te treffen
  maandag 21 oktober 2019 @ 15:44:03 #164
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189548515
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

William Rutten is ook wel een kontjeslikker eerste klas. Bij Marco ook vorige week. Hazes vergeleken worden met Robbie Williams :D Hilarisch.
Die gooit je ook van Instagram of Facebook af als je kritiek hebt (zelfs al is het constructief) op iemand die hij hoog heeft zitten/nodig heeft. :')
pi_189548738
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:35 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee joh, mediageile samant ( barbie ) plus alle aanhang is echt wel erger dan deze familie hoor.

Ik las dat William Rutten, André Hazes vergeleek met Robbie Williams.
Mocht hij willen..Ik zie geen enkele vergelijkenis . :')

https://www.instagram.com/p/B329ecbAiv5/?igshid=fftitfz402so
Heb jij een alarm op je laptop die keihard gaat loeien bij de naam Barbie?
En wtf is William Rutten? Schijnbaar issie bekende in medialand, zo te lezen aan de reacties. :')

Hazes vergelijken met Robbie..Whahaha!
edit; en maar janken dat iedereen naar zijn vader verwijst, zie hem zelf weer een stijve krijgen van z'n pa. :r Gatverdamme.
pi_189548766
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2019 15:57 schreef IriYe het volgende:

[..]

Heb jij een alarm op je laptop die keihard gaat loeien bij de naam Barbie?
En wtf is William Rutten? Schijnbaar issie bekende in medialand, zo te lezen aan de reacties. :')

Hazes vergelijken met Robbie..Whahaha!
edit; en maar janken dat iedereen naar zijn vader verwijst, zie hem zelf weer een stijve krijgen van z'n pa. :r Gatverdamme.
William Rutten is huisfotograaf bij de BNers. En in een ver verleden wassie getrouwd met Nance Coolen.
pi_189548797
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

William Rutten is huisfotograaf bij de BNers. En in een ver verleden wassie getrouwd met Nance Coolen.
Echt nog nooit gehoord of gelezen van de man. Lijkt me beter het zo te houden. :D
pi_189549545
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2019 15:57 schreef IriYe het volgende:

[..]

Heb jij een alarm op je laptop die keihard gaat loeien bij de naam Barbie?
En wtf is William Rutten? Schijnbaar issie bekende in medialand, zo te lezen aan de reacties. :')

Hazes vergelijken met Robbie..Whahaha!
edit; en maar janken dat iedereen naar zijn vader verwijst, zie hem zelf weer een stijve krijgen van z'n pa. :r Gatverdamme.
Doe eens gewoon aardig.
En nee dat heb ik niet, ik volg dit Hazes topic dus dan lees ik ook de reacties 😉


Moet zeggen dat ik heel William rutten ook niet kon .
Als ik het goed begrijp zat André eerder te janken dat iedereen naar zijn vader verwijst en kan hij daar nu wel mee omgaan ( artikel uit het AD )
pi_189549902
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:56 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Doe eens gewoon aardig.

Ik ben ontzettend aardig. Misschien moet je het niet zo serieus opvatten. :)
Over BN'rs is een ander verhaal. Vooral als het om verschrikkelijke aandachtshoeren gaat. :')
pi_189550459
Robbie Williams kan zingen daar is bij Hazes geen sprake van
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2019 @ 19:44:30 #171
368283 ato
pi_189551945
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb die Rox bezig gezien bij Beau aan tafel. Ook aandacht tekort.
Ik vond haar juist leuk.
Life can be a bitch, so like it..
pi_189552671
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:44 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond haar juist leuk.
Ze was eerlijk in wat ze zei, maar ik vond haar te aanwezig. En weer werd André sr. besproken. Er gaat geen interview voorbij of die kerel wordt er weer bij gehaald. En dat zit jr. te janken dat ie zoveel moeite had om van zijn pa los te komen...
pi_189553512
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

William Rutten is ook wel een kontjeslikker eerste klas. Bij Marco ook vorige week. Hazes vergeleken worden met Robbie Williams :D Hilarisch.
Die man heeft inderdaad aardig wat contacten lopen bij RTL en alles er omheen.
Zit zeer regelmatig bij RTL Boulevard.
Natuurlijk moet je dan zulke dingen posten. :Y
Ik zie het ook totaal niet.
  maandag 21 oktober 2019 @ 21:04:12 #174
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189553636
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En in een ver verleden wassie getrouwd met Nance Coolen.
O jaaa dat is déze William Rutten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189554679
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:26 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ik ben ontzettend aardig. Misschien moet je het niet zo serieus opvatten. :)
Over BN'rs is een ander verhaal. Vooral als het om verschrikkelijke aandachtshoeren gaat. :')
:)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 oktober 2019 @ 22:14:55 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189555080
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb die Rox bezig gezien bij Beau aan tafel. Ook aandacht tekort.
ik vond haar bij Ik hou van Holland vooral heel dom
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:50:44 #177
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_189566913
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik vond haar bij Ik hou van Holland vooral heel dom
En bij de Slimste Mens zo mogelijk nog dommer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 08:34:26 #178
311340 J83
New kid, be nice
pi_189575665
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik vond haar bij Ik hou van Holland vooral heel dom
Maar ze wist wel bamibal en bitterbal hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 oktober 2019 @ 11:39:17 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189578084
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:34 schreef J83 het volgende:

[..]

Maar ze wist wel bamibal en bitterbal hoor.
ja ballen zitten wel goed bij haar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189867369
Breaking!!! :')
André Hazes bevestigt breuk met Monique

Met verdriet bevestigt André Hazes dat hij en Monique Westenberg uit elkaar zijn. Dat laat zijn management middels een statement aan Shownieuws weten.
https://www.shownieuws.nl(...)t-breuk-met-monique/

Je verwacht het niet. ;)
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:37:02 #181
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189867441
Toch jammer. Hoop dat Monique qua huis en werk goed terechtkomt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 17:37:45 #182
22592 crew  Ole
pi_189867459
Subtiele TT change..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 18:12:32 #183
22592 crew  Ole
pi_189867871
het bericht hier

[qAndré Hazes bevestigt breuk met Monique
9 NOV 2019, 16:58 / UPDATE: 9 NOV 2019, 18:03

Met verdriet bevestigt André Hazes dat hij en Monique Westenberg uit elkaar zijn. Dat laat zijn management middels een statement aan Shownieuws weten.

De breuk dateert al van enige maanden geleden. ”Zij hebben hun best gedaan om er samen nog voor te gaan. Dat mocht helaas alleen niet zo zijn. Een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan, maar voor nu is dit het beste besluit.”

De twee gaan nog altijd goed door één deur. ”Houden van is er nog genoeg en zal er altijd blijven. Hun voornaamste levensdoel is het geluk van André Hazes Jr. en daar zal alles om blijven draaien.”


De geruchten over relatieproblemen tussen het stel doen al enkele weken de ronde, waarna André in september bevestigde dat er spanningen zijn en dat hij en Monique niet meer samenwonen. Hierover vertelde André destijds aan Shownieuws. ”Ik woon echt, als ik een steen zou pakken en heel hard zou gooien, dan zou ik hem door de ruit gooien. Ik ben gewoon in de buurt en ik moet daar ook zo snel mogelijk kunnen zijn. Dat gaat super.”

Maar zijn liefde voor Monique is nog altijd dik aanwezig. Het is vooral zijn werk wat het soms lastig maakt. “Ik ben wel veranderd sinds het succes. En dat is deels positief, maar voor mijn gezinsleven negatief. Want ik kan me focussen op mijn werk, daar ben ik goed in. Maar dan vergeet ik soms wel even thuis.” André weet niet of hij en Monique nog weer bij elkaar gaan komen.

André is zich er van bewust dat hij niet altijd even makkelijk in de omgang is. “Ik ben gek op mijn leven. En ik ben blij dat ik dat met haar mag delen. Maar af en toe ben ik een lul. Ik ben niet de makkelijkste om mee te leven“, sluit hij af.

Toch besloten de twee eind september samen op gezinsvakantie te gaan met zoontje Andre Jr. In Bonaire beleefden ze een prachtige tijd en adopteerden ze zelfs hondje Frenkie.


Ook was de hele familie Westenberg vorige maand aanwezig bij de Ahoy-concerten van André. ”Zo genoten gisteravond met deze mensen waar ik van hou. Kijk oma’tje genieten van haar “kleinzoon”. En de trots die op papa’s gezicht staat als hij naar zijn schoonzoon kijkt, maar kijk ook in de ogen van de andere vader… die kijkt naar een zaal vol mensen, mensen die daar voor één persoon zijn gekomen. Zijn ZOON,” schreef Monique vol trots bij de foto’s op Instagram.

Zo genoten gister avond met deze mensen waar ik van hou. Kijk oma’tje genieten van haar “kleinzoon”. En de trots die op papa’s gezicht staat (foto 8) als hij naar zijn schoonzoon kijkt, maar kijk ook in de ogen van de andere vader… die kijkt naar een zaal vol mensen, mensen die daar voor één persoon zijn gekomen. Zijn ZOON ????

Het is niet de eerste keer dat de twee hun relatie verbreken. In april vorig jaar waren de twee ook kort uit elkaar. Reden voor de breuk was toen Andrés drukke werkleven. Na een vakantie samen besloten ze er toch weer voor te gaan en verruilden ze het Rotterdamse woonwagenkamp voor een riante villa in Berkel en Rodenrijs.

André en Monique leerden elkaar in 2014 via Facebook kennen. In eerste instantie moest de 16 jaar oudere Monique niks van ‘jochie’ André weten, maar de zanger gaf niet op. Uiteindelijk besloot ze hem toch een kans te geven en ging ze met hem uiteten. De vonk sloeg over en de twee kregen in juni van dat jaar een relatie.

Anderhalf jaar later werd bekendgemaakt dat Monique in blijde verwachting is. Op 25 oktober 2016 werd hun liefde bekroond met de geboorte van zoon André Jr.

[/q]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 19:20:12 #184
22592 crew  Ole
pi_189868761
Oeh hij heeft een ander!
Nu bij Boulevard een bericht van Monique
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189868768
Bericht van Monique op haar Insta

Het persbericht dat namens André’s management zojuist is uitgebracht is voor mij behoorlijk pijnlijk. Afgelopen weken hebben wij, na een rot zomer, weer een fijne periode gehad en onze zoon was ontzettend blij dat papa weer zo veel om ons heen was en dat maakt een moeder hart heel blij.
Afgelopen week hebben wij een goed gesprek gehad waarna wij toch besloten definitief een punt achter onze relatie te zetten. De reden hiervan is omdat er geen afspraken gemaakt kunnen worden op bepaalde eigenschappen die nodig zijn om niet alleen als artiest, maar ook als gezin balans te hebben.
De tijd om dit een plekje te geven heb ik nog niet gehad en het meest belangrijke de tijd en de rust om het onze zoon proberen uit te leggen.
Vandaag heeft André mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Dat er nu stel op sprong voor gekozen wordt om zijn persbericht naar buiten te brengen heeft hier alles mee te maken.
Graag wil ik nu de rust krijgen om dit op een rustige manier proberen uit te leggen aan mijn zoon en dit allemaal te verwerken.
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:20:51 #186
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_189868772
Zou hij gevoelens voor Nikkie hebben? :P
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 19:21:28 #187
22592 crew  Ole
pi_189868786
BREAKING!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin zaterdag 9 november 2019 @ 19:22:49 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189868806
Omg hier moet ik bij zijn :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189868807
Wat een zak. :{w
pi_189868812
Pikkie Plessen lopen pompen
pi_189868830
Via een appje nog wel... Slappe zak indeed ja.
  Admin zaterdag 9 november 2019 @ 19:24:55 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189868833
#teamMonique, nu al.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:26:02 #193
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189868847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:22 schreef yvonne het volgende:
Omg hier moet ik bij zijn :o
Ik ook 😳😉.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 19:26:14 #194
22592 crew  Ole
pi_189868852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:22 schreef yvonne het volgende:
Omg hier moet ik bij zijn :o
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189868858
Zo vader zo zoon, wanneer schieten we Dreetje af in een vuurpijl.
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:26:48 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189868862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Via een appje nog wel... Slappe zak indeed ja.
Het zit in de fam vreemd gaan :X :r
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 19:26:53 #197
22592 crew  Ole
pi_189868863
Slim van Monique om 5 minuten voor het einde van Boelevaar dit op haar insta te posten!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189868880
Daarom zijn moeders en Dré weer herenigd, Monique is uit beeld.
pi_189868889
Ik had dit al in mijn glazen bol gezien. Wat een lulhannes is het toch ook, die Dreetje
pi_189868890
Ik denk dat dit wel een fittie gaat worden. En wat lullig dat hij "even" in een appje meedeelt dat hij een ander heeft :r

#teamMonique
pi_189868905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom zijn moeders en Dré weer herenigd, Monique is uit beeld.
Was ook mijn gedachte.
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:29:35 #202
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_189868928
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat dit wel een fittie gaat worden. En wat lullig dat hij "even" in een appje meedeelt dat hij een ander heeft :r

#teamMonique
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_189868942
De vraag is: wie is de andere vrouw?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 november 2019 @ 19:30:31 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189868946
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom zijn moeders en Dré weer herenigd, Monique is uit beeld.
ik had toch een andere keuze gemaakt :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 19:31:44 #205
22592 crew  Ole
pi_189868965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vraag is: wie is de andere vrouw?
Kom maar op met de speculaties!

Genoemd is al
Nikkie Plessen. (denk het niet, die heeft al een rijke vent.)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189868966
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had dit al in mijn glazen bol gezien. Wat een lulhannes is het toch ook, die Dreetje
Wie niet.
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:32:11 #207
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189868977
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vraag is: wie is de andere vrouw?
Dat ben ik ook benieuwd. Kleine Dreetje is de dupe :{
pi_189868978
De súkkel. :N
Is dat zo?
pi_189868981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Kom maar op met de speculaties!

Genoemd is al
Nikkie Plessen. (denk het niet, die heeft al een rijke vent.)
Ik denk 1 of andere skank van zijn leeftijd (of jonger)!
Misschien wel de oppas. :P :Y)
  Admin zaterdag 9 november 2019 @ 19:32:41 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189868991
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom zijn moeders en Dré weer herenigd, Monique is uit beeld.
Dat herenigd viel ook wel mee toch, ik het is niet zo dat alles weer dikke mik is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189868993
Ach ach, te jong en dom om te beseffen dat het gras aan de overkant altijd groener lijkt.
Hij krijgt nog wel eens spijt, op een dag. Hopelijk trapt Monique er dan niet weer in.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189869019
Kan Dreetje nog meer zuipen en andere vrouwen neuken :+
SOONY
pi_189869079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom zijn moeders en Dré weer herenigd, Monique is uit beeld.
Eergisteren: André geniet van avondje uit met moeder Rachel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 november 2019 @ 19:38:19 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189869096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:20 schreef praadje het volgende:
Bericht van Monique op haar Insta

Het persbericht dat namens André’s management zojuist is uitgebracht is voor mij behoorlijk pijnlijk. Afgelopen weken hebben wij, na een rot zomer, weer een fijne periode gehad en onze zoon was ontzettend blij dat papa weer zo veel om ons heen was en dat maakt een moeder hart heel blij.
Afgelopen week hebben wij een goed gesprek gehad waarna wij toch besloten definitief een punt achter onze relatie te zetten. De reden hiervan is omdat er geen afspraken gemaakt kunnen worden op bepaalde eigenschappen die nodig zijn om niet alleen als artiest, maar ook als gezin balans te hebben.
De tijd om dit een plekje te geven heb ik nog niet gehad en het meest belangrijke de tijd en de rust om het onze zoon proberen uit te leggen.
Vandaag heeft André mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Dat er nu stel op sprong voor gekozen wordt om zijn persbericht naar buiten te brengen heeft hier alles mee te maken.
Graag wil ik nu de rust krijgen om dit op een rustige manier proberen uit te leggen aan mijn zoon en dit allemaal te verwerken.
:o hartstikke pijnlijk en volledig terecht dat ze dit eruit gooit.

Dom ook van het management dat er niet voor gezorgd wordt dat netjes gaat. André zijn imago krijgt een klap en dit gaat wel zijn weerslag krijgen privé

Ook dom van André, sluit dit nou netjes en chic af, zorg dat alle rust terg keert en laat je dan pas gek maken door een andere vrouw
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 19:38:50 #215
22592 crew  Ole
pi_189869106
quote:
Ik dacht even met 'de moeder van Rachel" Maar dat kan niet meer :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189869118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Kom maar op met de speculaties!

Genoemd is al
Nikkie Plessen. (denk het niet, die heeft al een rijke vent.)
Op beiden insta's staan geen foto's van hun samen. Laatste is bij Ruben uit eind 2018. Ik zou er niet gek van op staan te kijken. Ze verdient zelf ook genoeg knaken met haar weinig inspirerende kleding, dus ik denk niet dat ze Ruben nog echt nodig heeft.
pi_189869135
Kom maar op met die naam. Zou het ook Iris zijn? Nee he?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 november 2019 @ 19:40:33 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189869137
hopen voor André dat hij nu geen ruzie met het kamp krijgt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189869174
Ik haal dit stukje even uit de tekst van Monique

"Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Dat er nu stel op sprong voor gekozen wordt om zijn persbericht naar buiten te brengen heeft hier alles mee te maken."


Ik zou denken een hele goede bekende van haar of een BN'er die al een relatie heeft?
pi_189869200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:42 schreef praadje het volgende:
Ik haal dit stukje even uit de tekst van Monique

"Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Dat er nu stel op sprong voor gekozen wordt om zijn persbericht naar buiten te brengen heeft hier alles mee te maken."

Ik zou denken een hele goede bekende van haar of een BN'er die al een relatie heeft?
Ja dat maakt ik er ook uit op inderdaad.
Kennelijk iemand die dichtbij hun/haar staat?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 november 2019 @ 19:45:00 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189869234
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:42 schreef praadje het volgende:
Ik haal dit stukje even uit de tekst van Monique

"Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Dat er nu stel op sprong voor gekozen wordt om zijn persbericht naar buiten te brengen heeft hier alles mee te maken."


Ik zou denken een hele goede bekende van haar of een BN'er die al een relatie heeft?
ja, of iemand dichtbij of dat eerder genoemden uit roddels toch waar blijken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Admin zaterdag 9 november 2019 @ 19:49:04 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189869328
Zat jij bij Beau te verkondigen dat ie helemaal geen ander had dat zou hij Monique nooit aandoen }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189869341
De súkkel.
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 19:52:56 #224
22592 crew  Ole
pi_189869390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:49 schreef yvonne het volgende:
Zat jij bij Beau te verkondigen dat ie helemaal geen ander had dat zou hij Monique nooit aandoen }:|
Hoe harder mensen dit soort dingen roepen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 november 2019 @ 19:53:20 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189869398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:49 schreef yvonne het volgende:
Zat jij bij Beau te verkondigen dat ie helemaal geen ander had dat zou hij Monique nooit aandoen }:|
Monique schrijft ook niet dat ze bedrogen is, er is een ander waarvoor hij gevoelens heeft. Ik zal wel naïef zijn, maar ik denk dat er anders iets anders had gestaan.

Met zijn tirade tegen de roddelbladen dat hij nooit vreemd was gegaan denk ik dat hij dat anders niet zo stellig zou roepen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189869401
Da's best wel kut. Haar kind heeft dezelfde naam als die slapjanus die haar belazerd heeft.
pi_189869617
Zoiets vertellen via een app :{w

" De twee gaan nog altijd goed door een deur "

Moet je vooral dit soort acties uithalen. :N
  Admin zaterdag 9 november 2019 @ 20:06:23 #228
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189869667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Monique schrijft ook niet dat ze bedrogen is, er is een ander waarvoor hij gevoelens heeft. Ik zal wel naïef zijn, maar ik denk dat er anders iets anders had gestaan.

Met zijn tirade tegen de roddelbladen dat hij nooit vreemd was gegaan denk ik dat hij dat anders niet zo stellig zou roepen.
Kan. Ik vind het een lul. Dat (8>
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189869692
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Monique schrijft ook niet dat ze bedrogen is, er is een ander waarvoor hij gevoelens heeft. Ik zal wel naïef zijn, maar ik denk dat er anders iets anders had gestaan.

Met zijn tirade tegen de roddelbladen dat hij nooit vreemd was gegaan denk ik dat hij dat anders niet zo stellig zou roepen.
Ik vind het een lul dat ze eerder die week een goed gesprek hadden gehad volgens Monique en hij haar nu "naar mijn mening" een trap na geeft door dat appje vandaag pas te sturen.
pi_189869795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Da's best wel kut. Haar kind heeft dezelfde naam als die slapjanus die haar belazerd heeft.
Ik neem aan dat er zelf volledig achter stond. Net zoals ze er zelf volledig achter stond om aan te pappen met een kleuter van een vent. Ze kreeg de lusten, nu de lasten. En haar kind krijgt straks de volledige erfenis van zijn vader [die hij waarschijnlijk met nog een paar halfzussen en broers mag delen] dus zo heel erg slecht zal het niet zijn om zijn naam te dragen. Kijk alleen al hoe Rox en Dré hun de naam van hun vader uitgemolken hebben. Dat kind zal niks tekort komen dus.

Nee, ik ga niet mee in de Ohh wat zielig voor Mo. Het lag in de lijn der verwachtingen. Tsja.

Wel wil ik mee speculeren wie de nieuwe vlam van kleuter Dré is >:)
- Nikkie Plessen
- Samant
- Djarno
pi_189869897
Weer zo typische vrouw die het niet snapt.

Van de eene kant flink zijn geld opmaken en dan in media klagen dat dre te veel werkt, alsof het geld vanzelf binnen stroomt.......
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:22:43 #232
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189869926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Kom maar op met de speculaties!

Genoemd is al
Nikkie Plessen. (denk het niet, die heeft al een rijke vent.)
Ik kan me de combinatie niet voorstellen. Nikkie ademt 'duur wijf', Dré lijkt nogal een simpele dodo.
pi_189869929
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:20 schreef TjjWester het volgende:
Weer zo typische vrouw die het niet snapt.

Van de eene kant flink zijn geld opmaken en dan in media klagen dat dre te veel werkt, alsof het geld vanzelf binnen stroomt.......
Ik had niet het idee dat zij zo'n big spender was op de inrichting van het huis na dan. Lijkt mij een echte Rotterdamse die met haar beide benen op de grond staat en Andre niet aanbad als artiest maar als partner.
pi_189869942
Bridget Maasland vind ik ook nog wel een optie eigenlijk.
pi_189869964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:22 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik had niet het idee dat zij zo'n big spender was op de inrichting van het huis na dan. Lijkt mij een echte Rotterdamse die met haar beide benen op de grond staat en Andre niet aanbad als artiest maar als partner.
Uitgebreid lopen klagen dat je man teveel werkt is niet echt redelijk, zeker niet bij een artiest.

Sommige willen maar niet begrijpen dat je hard en veel moet werken voor een goed(zeer goed) salaris.
speak only if it improves the silence.
pi_189869982
Of dré is gay?
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:27:05 #237
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189869988
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bridget Maasland vind ik ook nog wel een optie eigenlijk.
Die lijkt me ook net iets te verstandig daarvoor.

Ik verwacht eerder een of andere gezelligerd uit het Muziekfeest- en piraten-circuit.
pi_189870017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:26 schreef mar1m het volgende:
Of dré is gay?
Hoe past "andere vrouw" bij gay??
speak only if it improves the silence.
  Miss 200.000.000! zaterdag 9 november 2019 @ 20:29:27 #239
367000 roos94
pi_189870020
#Teammonique
pi_189870023
En ik vond het juist zo'n mooi teken dat Mo en Rachel knuffelend op de Insta stonden :o

Edit: Ik zie nu dat het Els is :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Phoebster op 09-11-2019 20:34:24 (Fout) ]
pi_189870033
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bridget Maasland vind ik ook nog wel een optie eigenlijk.
Ik zit meer in de richting van haar beste vriendin te denken eigenlijk...
pi_189870037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:30 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik zit meer in de richting van haar beste vriendin te denken eigenlijk...
Wie is dat?
  Miss 200.000.000! zaterdag 9 november 2019 @ 20:31:51 #243
367000 roos94
pi_189870057
Zal vast een vriendin of nicht oid van monique zijnn waarmee hij is gegaan

"Wie het is maakt het nog pijnlijker" zegt ze op insta, dus zal ienand zijn waarmee ze close was
pi_189870078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wie is dat?
Geen idee, maar zie vaak een naam voorbijkomen. Omdat ze zegt dat om wie het gaat, zoveel pijn doet.
  Miss 200.000.000! zaterdag 9 november 2019 @ 20:33:44 #245
367000 roos94
pi_189870079
3 uur geleden plaatste monique nog een hartje op dre's insta foto dus zo boos zal ze dan ook niet zijn
pi_189870130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:33 schreef roos94 het volgende:
3 uur geleden plaatste monique nog een hartje op dre's insta foto dus zo boos zal ze dan ook niet zijn
Toen had ze Boulevard nog niet gezien denk ik.
  Miss 200.000.000! zaterdag 9 november 2019 @ 20:37:38 #247
367000 roos94
pi_189870140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef praadje het volgende:

[..]

Toen had ze Boulevard nog niet gezien denk ik.
Boulevard niet gezien welke naam noemen ze
pi_189870166
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:37 schreef roos94 het volgende:

[..]

Boulevard niet gezien welke naam noemen ze
Geen maar ik denk dat het gezien de berichten het wel snel naar buiten zal komen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 9 november 2019 @ 20:39:56 #249
367000 roos94
pi_189870188
Zal iris hont wel zijn, die wordt nat van bezette kerels
pi_189870207
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:39 schreef roos94 het volgende:
Zal iris hont wel zijn, die wordt nat van bezette kerels
_O-
pi_189870212
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:39 schreef roos94 het volgende:
Zal iris hont wel zijn, die wordt nat van bezette kerels
Die pakt alleen kerels die minimaal 20 jaar ouder zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2019 @ 20:44:14 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189870260
:o ! Dit wordt vast smullen, :9. Denk overigens ook dat Dre heeft aangepapt met beste vriendin of familielid van Monique.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 20:46:01 #253
22592 crew  Ole
pi_189870291
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
:o ! Dit wordt vast smullen, :9. Denk overigens ook dat Dre heeft aangepapt met beste vriendin of familielid van Monique.
We gaan keihard op een gate af! Wel sneu voor Monique.. oO/ oO/ w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189870320
Jamie Been is ook nog een optie, daar was hij hand in hand mee gespot.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2019 @ 20:49:07 #255
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189870359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:46 schreef Ole het volgende:

[..]

We gaan keihard op een gate af! Wel sneu voor Monique.. oO/ oO/ w/
Sneu voor Mo inderdaad, maar de gate voel ik ook aankomen, :9. Heb er ook wel weer behoefte aan, :{.

Trouwens; het gaat dus ook om een vrouw waar hij ‘al een tijdje’ contact mee heeft. Dit impliceert dat ze niet altijd al in beeld was als gewone vriendin oid. Als het de beste vriendin van Monique was, zouden zij mogelijk toch al veel langer contact hebben gehad als vrienden oid? Misschien hetzelfde als familielid. Ik vermoed dus toch iets anders.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2019 @ 20:50:19 #256
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189870388
#JesuisMonique
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189870410
Blijf random namen roepen! Kansloos jullie :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189870423
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Sneu voor Mo inderdaad, maar de gate voel ik ook aankomen, :9. Heb er ook wel weer behoefte aan, :{.

Trouwens; het gaat dus ook om een vrouw waar hij ‘al een tijdje’ contact mee heeft. Dit impliceert dat ze niet altijd al in beeld was als gewone vriendin oid. Als het de beste vriendin van Monique was, zouden zij mogelijk toch al veel langer contact hebben gehad als vrienden oid?
Misschien toch die Nikki en dat Monique dat gevraagd had aan hem en hij glashard heeft ontkent en dat dat nu toch diegene is waar hij mee geneukt gevoelens voor heeft.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 20:51:54 #259
22592 crew  Ole
pi_189870424
Het kan niet anders dan dat er binnen korte tijd meer info / roddels komen over wie 'de ander' is.

Overigens vind ik vooral degene die vreemdgaat zwak. Maar ligt aan de situatie. De komende 48 uur zal er wel meer naar buiten komen denk ik :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 20:53:32 #260
22592 crew  Ole
pi_189870446
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:51 schreef Messina het volgende:
Blijf random namen roepen! Kansloos jullie :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft SHO hoor!
Ik zal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet meer noemen :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189870458
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:51 schreef Messina het volgende:
Blijf random namen roepen! Kansloos jullie :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_189870464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:42 schreef praadje het volgende:
Ik haal dit stukje even uit de tekst van Monique

"Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Dat er nu stel op sprong voor gekozen wordt om zijn persbericht naar buiten te brengen heeft hier alles mee te maken."


Ik zou denken een hele goede bekende van haar of een BN'er die al een relatie heeft?
Draag me weg als Dreetje uit de kast komt na een orgie met Borsato..! 😂😂😎😁😁
pi_189870470
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Het blijft SHO hoor!
Ik zal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet meer noemen :o
_O- (dat werd onlangs op Viva nog als feit aangehaald, ik moest zo lachen)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 20:55:23 #264
22592 crew  Ole
pi_189870471
Ook zo heerlijk om een lekkere gate te hebben als het buiten weer koud en donker is. En wij hier verder eenzaam en alleen op onze zolderkamertjes zitten. Met als enige vrienden een kat, fles wijn zak chips ( :D ) en trash tv!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189870486
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:55 schreef Ole het volgende:
Ook zo heerlijk om een lekkere gate te hebben als het buiten weer koud en donker is. En wij hier verder eenzaam en alleen op onze zolderkamertjes zitten. Met als enige vrienden een kat, fles wijn zak chips ( :D ) en trash tv!
:Y
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 20:56:57 #266
22592 crew  Ole
pi_189870497
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

_O- (dat werd onlangs op Viva nog als feit aangehaald, ik moest zo lachen)
Oh echt :o
Nog linkje ervan?

Ik had haar bijna willen mailen om excuses te maken. Het was echt een grapje destijds! Vind haar sympathiek overkomen. Er zijn er waar ik minder medelijden mee heb :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189870509
Gate genot! *O* *popcorn*

Maar lag wel erg in de lijn der verwachting. Ze hebben het nog aardig lang uitgehouden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:57:54 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189870513
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:15 schreef IriYe het volgende:


Ik neem aan dat er zelf volledig achter stond. Net zoals ze er zelf volledig achter stond om aan te pappen met een kleuter van een vent. Ze kreeg de lusten, nu de lasten. En haar kind krijgt straks de volledige erfenis van zijn vader [die hij waarschijnlijk met nog een paar halfzussen en broers mag delen] dus zo heel erg slecht zal het niet zijn om zijn naam te dragen. Kijk alleen al hoe Rox en Dré hun de naam van hun vader uitgemolken hebben. Dat kind zal niks tekort komen dus.

Nee, ik ga niet mee in de Ohh wat zielig voor Mo. Het lag in de lijn der verwachtingen. Tsja.

Wel wil ik mee speculeren wie de nieuwe vlam van kleuter Dré is >:)
- Nikkie Plessen
- Samant
- Djarno
Wie is Samant?
pi_189870521
Van de week vast Dre in de bladen of bij Boulevard. Ja, ik ben een lul, ik weet het. Mo verdient dit niet maar dit is me overkomen. Echt, ik voel me zo'n lul. En heel Nederland loopt weer met hem weg.
pi_189870532
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

_O- (dat werd onlangs op Viva nog als feit aangehaald, ik moest zo lachen)
Spoilergate :Y

Edit, jij bedoelde wat anders.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:00:49 #271
22592 crew  Ole
pi_189870566
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wie is Samant?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:01:43 #272
22592 crew  Ole
pi_189870583
Het kan inderdaad ook nog zomaar een man zijn he! Dat zou de gate direct tot gate van 2019 maken!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189870624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:01 schreef Ole het volgende:
Het kan inderdaad ook nog zomaar een man zijn he! Dat zou de gate direct tot gate van 2019 maken!
Nah, ik zie André echt niet met een kerel.
pi_189870633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Het blijft SHO hoor!
Ik zal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet meer noemen :o
Ah, jij, de betrouwbare bron dicht bij haar! O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189870650
Ik zet mijn geld op Nikki Plessen.

Dat Andre er zolang over gelogen heeft is dan het meest pijnlijke voor Monique

Vermoed ik, want ik was er niet bij.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189870652
HO WACHT. Ik zeg Yolanthe Cabau van Kasbergen. Ik voel het!
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:05:33 #277
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189870654
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:00 schreef Ole het volgende:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:06:00 #278
22592 crew  Ole
pi_189870670
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:04 schreef Messina het volgende:

[..]

Ah, jij, de betrouwbare bron dicht bij haar! O+
:')
te bizar hoe 'nieuws' klakkeloos wordt overgenomen. Zeker dit forum als bron :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:06:50 #279
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189870682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:


Nah, ik zie André echt niet met een kerel.
Nee ik ook niet. Maar Nikkie dat kan ik mij niet voorstellen. Hoop het van niet.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:07:08 #280
22592 crew  Ole
pi_189870691
Heb laatst nog even teruggekeken. Maar dat dit overduidelijk een geintje was is kennelijk niet tot de stagiare doorgedrongen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189870704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
HO WACHT. Ik zeg Yolanthe Cabau van Kasbergen. Ik voel het!
Hij valt op blond volgens mij... :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:06 schreef Ole het volgende:

[..]

:')
te bizar hoe 'nieuws' klakkeloos wordt overgenomen. Zeker dit forum als bron :D
Ach, ik geloof sowieso maar weinig wat ze allemaal schrijven over celebs, alles wordt zo aangedikt ALS het al waar is... :{
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:09:07 #282
22592 crew  Ole
pi_189870728
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:09:56 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_189870744
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:15 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er zelf volledig achter stond. Net zoals ze er zelf volledig achter stond om aan te pappen met een kleuter van een vent.
Dit. Ik denk altijd bij een scheiding.... er is ook een moment geweest waarin jullie het beide prima vonden om met elkaar te seksen....
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:10:33 #284
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189870769
quote:
Met de vrouw van Sjoerd dan? :? c_/
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:14:38 #286
22592 crew  Ole
pi_189870853
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:09 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dit. Ik denk altijd bij een scheiding.... er is ook een moment geweest waarin jullie het beide prima vonden om met elkaar te seksen....
Eens En zo niet netjes om dan ineens slecht over je ex te praten..Zeker in tijd met social media.
Ook al is iemand nog zo een klootzak of kutwijf. Houd je trots! Ik weet hoe moeilijk maar uiteindelijk levert het meer respect.

Ik heb het niet over Monique in dit geval, Is gewoon niet makkelijk in deze tijd met alle insta en social media. Haar reactie was nog netjes en volkomen begrijpelijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:16:07 #287
22592 crew  Ole
pi_189870888
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189870918
quote:
Privé getipt met een link naar jouw post hier.
Met vermelding dat je hem goed kent, natuurlijk. *O*
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:20:13 #289
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189870980
Klopjacht op de nieuwe vlam Dré.

Laatste gate van dit decennium?
With love :*
pi_189871003
Ik hou het op de dochter van een één of andere BN'er.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:23:29 #291
22592 crew  Ole
pi_189871054
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Klopjacht op de nieuwe vlam Dré.

Laatste gate van dit decennium?
It better be good!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:25:35 #293
22592 crew  Ole
pi_189871096
quote:
Oh ja dat ook nog..
Hoe krijgt die doos het voor elkaar zeg! Werk daar soms en echt waarom zou je daar kaartje voor kopen???
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:26:27 #294
22592 crew  Ole
pi_189871114
Dre komt ook bij Chantal komende week.. ff bron zoeken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189871131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:25 schreef Ole het volgende:

[..]

Oh ja dat ook nog..
Hoe krijgt die doos het voor elkaar zeg! Werk daar soms en echt waarom zou je daar kaartje voor kopen???
Nou ja, er komen wel wat artiesten die een hoop mensen aantrekken. En het zal wel in samenwerking van RTL zijn, want het concert is op oudejaarsavond op RTL 5 te zien.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:28:42 #296
22592 crew  Ole
pi_189871158
ohw wacht https://www.ziggodome.nl/event/5767793754/chantals-pyjama-party
maar PJR komt wel.
Dat is weer een andere gate..
Drukke avond hoor! :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:30:40 #297
22592 crew  Ole
pi_189871201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou ja, er komen wel wat artiesten die een hoop mensen aantrekken. En het zal wel in samenwerking van RTL zijn, want het concert is op oudejaarsavond op RTL 5 te zien.
Dat gebeurt vaker, Zijn ook allemaal kerstshows gepland,. Maar zenders genoeg!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2019 @ 21:31:10 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189871208
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:58 schreef praadje het volgende:
Van de week vast Dre in de bladen of bij Boulevard. Ja, ik ben een lul, ik weet het. Mo verdient dit niet maar dit is me overkomen. Echt, ik voel me zo'n lul. En heel Nederland loopt weer met hem weg.
Lulgate, :o!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:35:26 #299
22592 crew  Ole
pi_189871285
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Lulgate, :o!
goede optie..
wek hebben nog een paar posts
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:36:29 #300
22592 crew  Ole
pi_189871309
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Lulgate, :o!
; Kleine Jongen:
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2019 @ 21:37:19 #301
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189871332
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef Ole het volgende:

[..]

; Kleine Jongen:
:') :D.

Genotsknotsgate.

Edit: ik zit mobiel; kan iemand nieuwe openen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:37:53 #302
22592 crew  Ole
pi_189871346
Lapo dan maar?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')