Oh dat heb ik niet gelezen. Heb je eventueel een linkje?quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:41 schreef Andromache het volgende:
Nee om een beeld van zichzelf als oermoeder, tot in de dood, niets los willen laten. Kwam ook uit het interview in Trouw met Rox naar voren.
https://www.trouw.nl/leve(...)er-geweest~b9476cf8/quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gelezen. Heb je eventueel een linkje?
Zijn wel meer mensen die hun partner man/vrouw noemen terwijl ze niet getrouwd zijn, is toch niet zo heel gek?quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:54 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander, maar waarom noemt hij Monique steeds zijn vrouw?
Ze zijn toch niet getrouwd?
Ja want het is Raggelquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja geld zal ook meegespeeld hebben inderdaad.
Dré die het familiekapitaal aan een ander overliet, zal Raggel niet lekker hebben gezeten.
Toch kan ik me haast niet voorstellen dat het louter om geld ging. Dat onze zonnebankkoningin geheel flipte, moet toch iets te maken hebben met een diep-emotioneel gevoel van onrecht. Zou dat dan louter om poen gaan?
Als het te vrijblijvend klinkt moet je misschien iets aan die status doen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die hun partner man/vrouw noemen terwijl ze niet getrouwd zijn, is toch niet zo heel gek?
Vriend(in) klinkt zo vrijblijvend/niet serieus, of zo
Deze "je" is al getrouwdquote:Op zondag 22 september 2019 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het te vrijblijvend klinkt moet je misschien iets aan die status doen.
Dat ze die vent tot op het bot uitgebuit en uitgemolken hebben daar word ik kotsmisselijk van. En inderdaad elke keer dat gejank om diezelfde man. Die hele familie is gewoon zum kotzen.quote:Op maandag 23 september 2019 14:19 schreef IriYe het volgende:
Kotsmisselijk wordt je ervan. Overal waar je kijkt zie je die verdomde familie weer janken over hun pappa. Echt niet normaal, hoor.
Zijn dood kwam Raggel goed uit. Ze stond op het punt om van hem te scheiden. Je zou bijna denken dat er zelf nog de laatste hand in heeft gehad...quote:Op maandag 23 september 2019 14:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ze die vent tot op het bot uitgebuit en uitgemolken hebben daar word ik kotsmisselijk van. En inderdaad elke keer dat gejank om diezelfde man. Die hele familie is gewoon zum kotzen.
quote:Op maandag 23 september 2019 15:10 schreef IriYe het volgende:
[..]
Zijn dood kwam Raggel goed uit. Ze stond op het punt om van hem te scheiden. Je zou bijna denken dat er zelf nog de laatste hand in heeft gehad...
Normaal gezins leven heeft Dre eigenlijk niet gehad als kind. Dat leerde hij pas kennen via zijn eigen kind en Monique.quote:Op maandag 23 september 2019 12:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Lekkere sneer naar zijn moeder
https://www.gids.tv/video(...)-relatie-met-monique
Die bonje moeten ze binnenshuis laten. Als je dat elke keer weer naar buiten brengt ben je minstens even triest.quote:Op maandag 23 september 2019 18:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Normaal gezins leven heeft Dre eigenlijk niet gehad als kind. Dat leerde hij pas kennen via zijn eigen kind en Monique.
En als je goed dit topic doorspit snap je precies waarom ze bonje met Raggel hebben.
Geen rocketscience.
Post t danquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:09 schreef Piperidine het volgende:
Wat een walgelijk interview in het AD...
Hmm misschien heb je toch gelijk gehad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:35 schreef Za het volgende:
[..]
Indien er over 2 a 3 maanden een liefdesvakantie op het program staat wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 00:00 schreef praadje het volgende:
André Hazes: Het heeft me veel tijd gekost om los te komen van mijn vader. Algemeen DagbladAls ik dit zo lees zet hij duidelijk zijn carrière voor zijn gezin. Ook daarin lijkt de balans zoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is weer zover https://www.rtlboulevard.(...)zes-en-moeder-rachel
We hangen maar weer de vlag buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |