quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Randstedelingen weten het zelf niet meer. Misschien gewoon nuken die handel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:35 schreef marcodej het volgende:
Ok, dus nu is plofkip weer wel goed. Wat willen we nou.
Vegetarische kapsalon. bro..quote:
Geen zorgen, er wordt je niks opgelegd. Niet zo onzekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef Harvest89 het volgende:
"Twee kwaden met elkaar vergelijken"
Hou toch op man.
Plofkip is dus relatief milieuvriendelijk, wel opletten aubquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef JanCees het volgende:
Ik blijf gewoon m'n plofvlees vreten
Het milieu ken me gestolen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Oke maar het is minder goed dan vegetarisch vretenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Plofkip is dus relatief milieuvriendelijk, wel opletten aub
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Dit at ik vanavundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
7 euro voor een bakje ijs betalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
die vega ben en jerry ijs is wel lekker
Dit at ik vanavunddat is genoeg voor 2 personen #viesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Stel je voor hoeveel koeien we kunnen redden als we met zijn allen elke week een paar minuten aan de melkzakken van Yolanthe mogen zuigen.
correctquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef tralalala het volgende:
Dat gifje van Coco vorig topic was dus net voordat ze Vegan werd.
Dit at ik vanavundDacht even dat je een penis foto ging plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Stel je voor hoeveel koeien we kunnen redden als we met zijn allen elke week een paar minuten aan de melkzakken van Yolanthe mogen zuigen.
Er hebben dan ook twee mensen van gegetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
dat is genoeg voor 2 personen #viesdik
Haha kaaskopquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Zonder kaas zou ik niet kunnen.
Vleeswaren en zoetigheid afschaffen prima, maar kom niet aan mijn kaas.
Die vrouwen zijn toch zo maatschappelijk betrokken?quote:
Ik ben ook een klant.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Zonder kaas zou ik niet kunnen.
Vleeswaren en zoetigheid afschaffen prima, maar kom niet aan mijn kaas.
Die Iris is wel de meest hypocrieten aan tafel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn toch zo maatschappelijk betrokken?
Als ze mijn voorstel weigeren zijn ze net zo goed millieuvervuilend bezig. Hypocrieten.
Mah niggaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef superniger het volgende:
Gewoon elke dag een stuk vlees op mijn bord.
Ik ben 12 en waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht even dat je een penis foto ging plaatsen
Dat is de oud iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben 12 en waarom zou ik dat doen
Morgen een lekkere steak van 300g.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef superniger het volgende:
Gewoon elke dag een stuk vlees op mijn bord.
Zodat je je straks Johnson en Johnson voor de rechter kunt slepen vanwege prijsopdrijving.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef svann het volgende:
En goed vitamines enzo bijslikken als kom je te kort als veganist.
Idd B12quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef svann het volgende:
En goed vitamines enzo bijslikken als kom je te kort als veganist.
Rookie numbersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen een lekkere steak van 300g.
maak er beef rendang vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen een lekkere steak van 300g.
Oh jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
Uhm nee Trump heeft hier gewonnen. Macron kwam over als een ongemakkelijke idioot.
Maak er patat beef rendang van.quote:
Zelfs Jair zou hier afstand van nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke nu praten ze over hoe mannen ijs eten wat een flopshow doei
Geldt dit advies niet voor Yolanthe?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef Vallon het volgende:
Les voor leiders gemist..... laat je nooit in korte broek fotograferen en lik nooit.
Ik zal jou even uitlikken lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Er is letterlijk niets mis met een hoorntje uitlikken
Ik zei nergens dat Trump geen idioot is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:44 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Oh jaTrump niet inderdaad
Het grootste stuk ongemak en de grootste idioot ooit
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef ikbenrond het volgende:
Allemaal Putingod zeggen maar Erdogan haten. Ik haat ze allebei, en terecht. Stuk ondemocratische idioten, allebei. Typisch domrechts
Macron of niet, Frankrijk blijft een shithole.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat Trump geen idioot is.
Alleen in dit geval bleef Trump gewoon normaal doen. en was het geslijm van Macron ongemakkelijk.
Bas van Hout?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef svann het volgende:
Wie is die opschepper (in dat filmpje).
Neequote:
Eerste item is vaak goed, daarna gaat het niveau omlaag, maar ja, je blijft kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk sinds tijden weer eens. Dit is één van de mindere afleveringen dit seizoen neem ik aan?
Anders graag KvdB weer terug
Nee, alles is mokerslecht van Jinek, behalve als er boobies te zien zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk sinds tijden weer eens. Dit is één van de mindere afleveringen dit seizoen neem ik aan?
Anders graag KvdB weer terug
Afrikaanse kolonie in Europa.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Macron of niet, Frankrijk blijft een shithole.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:49 schreef Oostblokkert het volgende:
You hef identitty, you hef identitty?
Ftfy.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:50 schreef Coco. het volgende:
STOERE VROUWEN
STRONG NEED NO Man met kapsones.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:52 schreef BlackNero het volgende:
Zouden ze haar een echt pistool hebben gegeven?
Volgens mij heeft Wesley wel 30+ cm hoor.quote:
Nee hij heeft poen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wesley wel 30+ cm hoor.
Volgens jou? Vertel...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Minstens !!!!!! en anders doet het geld dat wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jinek stelt alleen quasi serieuze vragen. Valt me altijd tegen van haar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:51 schreef Oostblokkert het volgende:
Het is wachten op:
- de wesley-vraag
- de burka-vraag
En onnodig naaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er ontbrak alleen nog "God-ver-domme!"
En blote tettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er ontbrak alleen nog "God-ver-domme!"
Frank Lammers in Undercover, man manquote:
Dat denk ik ook altijd bij dat songfestival geneuzel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:56 schreef K_uit_h het volgende:
Jezus Eva ga lekker een keer met haar op een terras zitten ofzo..
Nu niet meer..... vrouwen die hun kinderen bepraten....... wordt dan een afzakker.quote:
En toch bijna jankenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:59 schreef Oostblokkert het volgende:
De Wesley-vraag, 1 minuut voor de tijd.
Het kwam niet gemeend over en begrijpelijk. Volgens mij heeft ze het er wel moeilijk mee. Ik vind het sneu voor haar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:59 schreef Bolasie het volgende:
Tuurlijk gaat het goed met haar, alle miljoenen zijn onderweg.
Ja arme meid, pfoe, die moet vanaf nu naar de voedselbank.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Het kwam niet gemeend over en begrijpelijk. Volgens mij heeft ze het er wel moeilijk mee. Ik vind het sneu voor haar.
Ja ik voelde het ook. Sneu.. En dan zie je dus direct waarom Yolanthe zo veel sympathieker is dan Sylvie. Zeurt niet over pietluttigheden als welke 30 van de 50 koffers moet ik nu toch meenemen op sponsorreis, laat zien dat de echt waardevolle dingen in het leven haar raken, maakt nog eens een spontane grap/verspreking en ze zet zich ook in voor een goed doel. Volgens mij is het oprecht een veel aardiger mens dan veel mensen denken. En Sylvie is natuurlijk een verloren zaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Het kwam niet gemeend over en begrijpelijk. Volgens mij heeft ze het er wel moeilijk mee. Ik vind het sneu voor haar.
Alsof zij haar eigen geld niet verdiend :’)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja arme meid, pfoe, die moet vanaf nu naar de voedselbank.
quote:Jan Tromp en Mick van Wely over de Amsterdamse onderwereld
Amsterdam heeft de strijd tegen de georganiseerde misdaad vrijwel verloren. Dat staat in het rapport 'De achterkant van Amsterdam', van onderzoekers Jan Tromp en Pieter Tops. Vooral drugscriminelen hebben vrij spel in de hoofdstad en de autoriteiten zouden geen grip op de onderwereld krijgen. Te gast zijn onderzoeksjournalist Jan Tromp en Mick van Wely, misdaadverslaggever van De Telegraaf.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:59 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zit die erectie shop altijd rond Jinek?
Als mannen Jinek zien met haar boobies dan graag willen maar niet kunnen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Voor Jinek een reclame voor erectieshop.nl
[ afbeelding ]
Waarom blijft hij dit doen?quote:
Zonder lening was het toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
25% van de panden wordt aangekocht met drugsgeld. Amsterdam
Er zit nu iets meer dan een miljoen aan NPO geld aan tafel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Nieuwkerk aan tafel.
SALARIS-VRAAG
Sadly enough, yes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Er zit nu iets meer dan een miljoen aan NPO geld aan tafel.
Zakgeld voor Matthijs.quote:
Jinek en Matti kunnen best contant een huis kopen!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
En ik maar hard werken, noeste arbeid.
Eus over het hoofd gezien.quote:
Steek die centen maar in de Jinek Bus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
En ik maar hard werken, noeste arbeid.
Nee man, onroerend goed, mooie businessquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Steek die centen maar in de Jinek Bus.
Heb je al een huurder voor dat bedrijfspand?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man, onroerend goed, mooie business
Hij heeft ook een npo-salaris bedoel ik.quote:
Burner phones en lycra kaarten. Daar gaat best wel veel geld in om.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:10 schreef svann het volgende:
Ik denk bij al die telefoonhoesjesshops aan dekmantel.
Hoe kunnen die ooit alleen al de huur van zo'n pand opbrengen.
Vrijdag avond een afspraak, een jonge IT- er die nu vanuit huis werkt wil wel een 5 jarig huurcontract tekenen, maar moet nog op papier gezet worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je al een huurder voor dat bedrijfspand?
Jonge it-er die 5 jaar gaat huren? Dan doet hij iets goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vrijdag avond een afspraak, een jonge IT- er die nu vanuit huis werkt wil wel een 5 jarig huurcontract tekenen, maar moet nog op papier gezet worden.
Nog niet definitief dus
Ik ben echt benieuwd naar deze dataquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
25% van de panden wordt aangekocht met drugsgeld. Amsterdam
Wat zijn burner phones?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:11 schreef BlackNero het volgende:
Burner phones en lycra kaarten. Daar gaat best wel veel geld in om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |