Geldt dit advies niet voor Yolanthe?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef Vallon het volgende:
Les voor leiders gemist..... laat je nooit in korte broek fotograferen en lik nooit.
Ik zal jou even uitlikken lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Er is letterlijk niets mis met een hoorntje uitlikken
Ik zei nergens dat Trump geen idioot is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:44 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Oh jaTrump niet inderdaad
Het grootste stuk ongemak en de grootste idioot ooit
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef ikbenrond het volgende:
Allemaal Putingod zeggen maar Erdogan haten. Ik haat ze allebei, en terecht. Stuk ondemocratische idioten, allebei. Typisch domrechts
Macron of niet, Frankrijk blijft een shithole.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat Trump geen idioot is.
Alleen in dit geval bleef Trump gewoon normaal doen. en was het geslijm van Macron ongemakkelijk.
Bas van Hout?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef svann het volgende:
Wie is die opschepper (in dat filmpje).
Neequote:
Eerste item is vaak goed, daarna gaat het niveau omlaag, maar ja, je blijft kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk sinds tijden weer eens. Dit is één van de mindere afleveringen dit seizoen neem ik aan?
Anders graag KvdB weer terug
Nee, alles is mokerslecht van Jinek, behalve als er boobies te zien zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk sinds tijden weer eens. Dit is één van de mindere afleveringen dit seizoen neem ik aan?
Anders graag KvdB weer terug
Afrikaanse kolonie in Europa.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Macron of niet, Frankrijk blijft een shithole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |