Eus over het hoofd gezien.quote:
Steek die centen maar in de Jinek Bus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
En ik maar hard werken, noeste arbeid.
Nee man, onroerend goed, mooie businessquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Steek die centen maar in de Jinek Bus.
Heb je al een huurder voor dat bedrijfspand?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man, onroerend goed, mooie business
Hij heeft ook een npo-salaris bedoel ik.quote:
Burner phones en lycra kaarten. Daar gaat best wel veel geld in om.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:10 schreef svann het volgende:
Ik denk bij al die telefoonhoesjesshops aan dekmantel.
Hoe kunnen die ooit alleen al de huur van zo'n pand opbrengen.
Vrijdag avond een afspraak, een jonge IT- er die nu vanuit huis werkt wil wel een 5 jarig huurcontract tekenen, maar moet nog op papier gezet worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je al een huurder voor dat bedrijfspand?
Jonge it-er die 5 jaar gaat huren? Dan doet hij iets goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vrijdag avond een afspraak, een jonge IT- er die nu vanuit huis werkt wil wel een 5 jarig huurcontract tekenen, maar moet nog op papier gezet worden.
Nog niet definitief dus
Ik ben echt benieuwd naar deze dataquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
25% van de panden wordt aangekocht met drugsgeld. Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |