En toch bijna jankenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:59 schreef Oostblokkert het volgende:
De Wesley-vraag, 1 minuut voor de tijd.
Het kwam niet gemeend over en begrijpelijk. Volgens mij heeft ze het er wel moeilijk mee. Ik vind het sneu voor haar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:59 schreef Bolasie het volgende:
Tuurlijk gaat het goed met haar, alle miljoenen zijn onderweg.
Ja arme meid, pfoe, die moet vanaf nu naar de voedselbank.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Het kwam niet gemeend over en begrijpelijk. Volgens mij heeft ze het er wel moeilijk mee. Ik vind het sneu voor haar.
Ja ik voelde het ook. Sneu.. En dan zie je dus direct waarom Yolanthe zo veel sympathieker is dan Sylvie. Zeurt niet over pietluttigheden als welke 30 van de 50 koffers moet ik nu toch meenemen op sponsorreis, laat zien dat de echt waardevolle dingen in het leven haar raken, maakt nog eens een spontane grap/verspreking en ze zet zich ook in voor een goed doel. Volgens mij is het oprecht een veel aardiger mens dan veel mensen denken. En Sylvie is natuurlijk een verloren zaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Het kwam niet gemeend over en begrijpelijk. Volgens mij heeft ze het er wel moeilijk mee. Ik vind het sneu voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |