quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Randstedelingen weten het zelf niet meer. Misschien gewoon nuken die handel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:35 schreef marcodej het volgende:
Ok, dus nu is plofkip weer wel goed. Wat willen we nou.
Vegetarische kapsalon. bro..quote:
Geen zorgen, er wordt je niks opgelegd. Niet zo onzekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef Harvest89 het volgende:
"Twee kwaden met elkaar vergelijken"
Hou toch op man.
Plofkip is dus relatief milieuvriendelijk, wel opletten aubquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef JanCees het volgende:
Ik blijf gewoon m'n plofvlees vreten
Het milieu ken me gestolen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Oke maar het is minder goed dan vegetarisch vretenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Plofkip is dus relatief milieuvriendelijk, wel opletten aub
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Dit at ik vanavundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
7 euro voor een bakje ijs betalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
die vega ben en jerry ijs is wel lekker
Dit at ik vanavunddat is genoeg voor 2 personen #viesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Stel je voor hoeveel koeien we kunnen redden als we met zijn allen elke week een paar minuten aan de melkzakken van Yolanthe mogen zuigen.
correctquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef tralalala het volgende:
Dat gifje van Coco vorig topic was dus net voordat ze Vegan werd.
Dit at ik vanavundDacht even dat je een penis foto ging plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Stel je voor hoeveel koeien we kunnen redden als we met zijn allen elke week een paar minuten aan de melkzakken van Yolanthe mogen zuigen.
Er hebben dan ook twee mensen van gegetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
dat is genoeg voor 2 personen #viesdik
Haha kaaskopquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Zonder kaas zou ik niet kunnen.
Vleeswaren en zoetigheid afschaffen prima, maar kom niet aan mijn kaas.
Die vrouwen zijn toch zo maatschappelijk betrokken?quote:
Ik ben ook een klant.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Zonder kaas zou ik niet kunnen.
Vleeswaren en zoetigheid afschaffen prima, maar kom niet aan mijn kaas.
Die Iris is wel de meest hypocrieten aan tafel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn toch zo maatschappelijk betrokken?
Als ze mijn voorstel weigeren zijn ze net zo goed millieuvervuilend bezig. Hypocrieten.
Mah niggaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef superniger het volgende:
Gewoon elke dag een stuk vlees op mijn bord.
Ik ben 12 en waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht even dat je een penis foto ging plaatsen
Dat is de oud iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben 12 en waarom zou ik dat doen
Morgen een lekkere steak van 300g.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef superniger het volgende:
Gewoon elke dag een stuk vlees op mijn bord.
Zodat je je straks Johnson en Johnson voor de rechter kunt slepen vanwege prijsopdrijving.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef svann het volgende:
En goed vitamines enzo bijslikken als kom je te kort als veganist.
Idd B12quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef svann het volgende:
En goed vitamines enzo bijslikken als kom je te kort als veganist.
Rookie numbersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen een lekkere steak van 300g.
maak er beef rendang vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen een lekkere steak van 300g.
Oh jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
Uhm nee Trump heeft hier gewonnen. Macron kwam over als een ongemakkelijke idioot.
Maak er patat beef rendang van.quote:
Zelfs Jair zou hier afstand van nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke nu praten ze over hoe mannen ijs eten wat een flopshow doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |