abonnement Unibet Coolblue
pi_190040511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:44 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De enige optie die ik me kan voorstellen is dat hij ernstig bedreigd zou worden maar dan verwacht je dat het OM dat inmiddels weet.
Dat zou hem inderdaad kunnen helpen.
  woensdag 20 november 2019 @ 17:46:40 #252
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190040513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit inderdaad, vreemde techniek.
Niet als je de dader bent natuurlijk.
pi_190040520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:43 schreef Tengano het volgende:

[..]

[..]

Ik ga er maar van uit dat juiste mijn post niet zo goed gelezen hebben.
[..]

Dat zeg ik: Peter is professional maar sleept de familie mee in de emotionele rollercoaster, in plaats van ze voor te bereiden op het feit dat de familie van een rechtsgang met een regiezitting geen hooggespannen verwachtingen mag hebben.
pi_190040524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zou hem inderdaad kunnen helpen.
Al blijft dan het dna punt open staan.
speak only if it improves the silence.
pi_190040547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:44 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De enige optie die ik me kan voorstellen is dat hij ernstig bedreigd zou worden maar dan verwacht je dat het OM dat inmiddels weet.
Een andere optie is dat er gegronde vrees bestaat dat het OM selectief en manipulatief met je verklaringen om zal gaan.
pi_190040569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat zeg ik: Peter is professional maar sleept de familie mee in de emotionele rollercoaster, in plaats van ze voor te bereiden op het feit dat de familie van een rechtsgang met een regiezitting geen hooggespannen verwachtingen mag hebben.
Is hij tegenwoordig ook officieel familierechercheur dan? Nooit geweten.
pi_190040584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is hij tegenwoordig ook officieel familierechercheur dan? Nooit geweten.
Vreemde reactie, blokkeermodus aan.
pi_190040592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Vreemde reactie, blokkeermodus aan.
^O^
pi_190040663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat zeg ik: Peter is professional maar sleept de familie mee in de emotionele rollercoaster, in plaats van ze voor te bereiden op het feit dat de familie van een rechtsgang met een regiezitting geen hooggespannen verwachtingen mag hebben.
Zou wel meer opleveren bij pauw.
speak only if it improves the silence.
pi_190040828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:19 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportal @:de_boswachter

We gaan verder.
deze zaak is verkocht!!!
U MAD?
  woensdag 20 november 2019 @ 20:08:20 #261
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_190042422
https://www.limburger.nl/(...)oHejmj6mBYnJRnE8r11b
quote:
„U heeft de sleutel van uw celdeur zelf in handen. Als u heel makkelijk kunt verklaren hoe uw DNA op de folies komt waarmee het lichaam van Nicky is onderzocht, hebben wij geen reden meer om u vast te houden”, hielden de rechters Brech voor. „Als u zegt ‘ik heb het niet gedaan’, hoe komt uw DNA dan op dat folie?”
:N
Hoe moet Brech nu weten wat er alleemaal gedaan is met die folie ? Daar is immers al eerder over gezegd dat men er zeer onzorgvuldig mee om is gegaan.

Zodra de man zijn mond open doet gaat men alles wat hij zegt op een goudschaaltje wegen en proberen zo te verdraaien dat het past bij wat het OM graag wil zien.
Zwijgen is dus juist heel verstandig.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_190042839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:37 schreef Gorraay het volgende:
Vraag 1: is er hier iemand die zich, in geval van 100% onschuld, maandenlang op zijn zwijgrecht zou beroepen?
Vraag 2: is er hier iemand die, in geval van 100% onschuld, zou proberen het proces te manipuleren door een “troefkaart” achter de hand te houden?
1-Hij heeft wel degelijk gesproken.
2-Dat was een slip of the tongue van Brech, maar zo zal Roethof het hem uitgelegd hebben, en is uiteraard ook zo, hij zit daar immers al 15 maanden volstrekt machteloos vast zonder enig direct bewijs.

Hij is door het OM reeds gepresenteerd als dader, onomwonden, privacy op alle denkbare manieren geschonden, "we've got him, Neerlands meest gevaarlijke pedofiel", tegen de grond gegooid zonder verzet, in speciale vlucht, in beperking, hij zou wel gek zijn om nu te gaan babbelen.

Vandaar ja op beide.
pi_190043054
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 16:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat hij de dader is.
Maar uit het laatste topic begrijp ik dat vele twijfelen of hem als onschuldig zien, klopt dat?
Driekwart Nederland denkt dat hij de dader is, omdat hij zo aan ons is gepresenteerd.

Daarbij is men in de veronderstelling dat hij een verklaring schuldig is, terwijl het aan het OM is om zijn schuld te bewijzen.

Dat er nooit sprake is geweest van enig direct bewijs maakt dat hij net zo min een dader is als om het even wie, iemands schuld moet wettig en onomstotelijk vaststaan.

Dat is niet het geval, dus is hij voor de wet maar ook daarbuiten gewoon onschuldig en zit onterecht vast, en dat is schandalig.
pi_190044190
Natuurlijk is hij schuldig. Als je onschuldig bent dan doe je er alles aan om daar de rechter van te overtuigen. Dat hij bang is voor een gerechtelijke dwaling en daarom niks zegt lijkt mij onzin. Hij hoopt gewoon ermee weg te komen wegens gebrek aan bewijs. Zoals zovelen voor hem.
pi_190044735
Heb zojuist even de draad van Saskia doorgelezen. Als ik het goed begrijp, is de verdedigingslijn van Roethof als volgt:

- gebrek aan bewijs/onderbouwing dat er een delicht is gepleegd.
- de 'chain of custody': ontraceerbaar hoe het dna en de kleding van Nicky is veiliggesteld (ook met dat folietje).
- er waren meerdere dna-profielen, ook meer dan de vijf die OM heeft onderzocht. Tunnelvisie van OM om die buiten beschouwing te laten.
- dna onrechtmatig verkregen
- gebrek aan dna-sporen van Jos B. op plekken waar je het wel verwacht met deze verdenkingen (wurgplaatsen, geslachtsdelen Nicky)

En ik mis volgens mij nog 1 of 2 punten. Maar dit is wat ik er zo even uitfilter.
Somebody that I used to know
pi_190044777
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:18 schreef Postbus100 het volgende:
Heb zojuist even de draad van Saskia doorgelezen. Als ik het goed begrijp, is de verdedigingslijn van Roethof als volgt:

- gebrek aan bewijs/onderbouwing dat er een delicht is gepleegd.
- de 'chain of custody': ontraceerbaar hoe het dna en de kleding van Nicky is veiliggesteld (ook met dat folietje).
- er waren meerdere dna-profielen, ook meer dan de vijf die OM heeft onderzocht. Tunnelvisie van OM om die buiten beschouwing te laten.
- dna onrechtmatig verkregen
- gebrek aan dna-sporen van Jos B. op plekken waar je het wel verwacht met deze verdenkingen (wurgplaatsen, geslachtsdelen Nicky)

En ik mis volgens mij nog 1 of 2 punten. Maar dit is wat ik er zo even uitfilter.
Nicky zat aan de drugs.
Vorig jaar werd hij nog gebeten door een slang (gif)

:')
pi_190044852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Nicky zat aan de drugs.
Vorig jaar werd hij nog gebeten door een slang (gif)

:')
Oja :')

Roethof is wel een langspeelplaat op bepaalde punten (zoals die contaminatie in dat voorbeeld van die ambulance :') ), maar op sommige punten denk ik ook wel: ja, is gewoon een goede zet om het daarop te gooien. Want er zitten heus wel wat gaten/aannames in de redenering van het OM.

Die chain of custody vond ik bijvoorbeeld wel interessant. Als je dat onderuit kan schoffelen als advocaat, dan valt een deel van de bewijzen weg.
En dat punt van dat onterecht verkregen dna is ook gewoon wel een terecht punt wat Roethof maakt. Het is rechtmatig verkregen voor een andere zaak (vermissing), en is bij toeval gelinkt aan de zaak Nicky. Maar zo mag je dat (volgens mij) helemaal niet gebruiken.
Somebody that I used to know
  woensdag 20 november 2019 @ 22:28:33 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190044889
Peter R. De Vries, die de familie Verstappen bijstaat, denkt dat B. het zichzelf niet makkelijker gemaakt heeft vandaag. ”Hij heeft expliciet herhaald dat hij Nicky ontvoerd, misbruikt en gedood heeft”, aldus De Vries tegenover Hart van Nederland. ”Maar op de vragen of hij Nicky die dag gezien heeft, beroept hij zich op zijn zwijgrecht. Dat is uitermate veelzeggend”

De Vries spreekt verder van een ”spannende en onthullende zitting, waarin een en ander duidelijk is geworden.”

Roethof blij hoe rechters naar de zaak kijken
Raadsman Gerald Roethof van B. reageerde na afloop van de zitting op de uitlatingen van de rechtbank. “Het is fijn om te zien wat er in het hoofd van rechters omgaat”, zei hij. “Ik ben blij dat de rechters laten zien hoe ze naar de zaak kijken. Daar kan ik mijn voordeel mee doen tijdens de inhoudelijke zitting.”

Op de vraag of B. nog gaat komen met een verklaring, die nu in een kluis zou liggen, antwoordde de advocaat: “Dat is de vraag.”

https://www.hartvannederl(...)-eigen-handen-heeft/
pi_190044910
Roethof nu op 4
pi_190045012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:29 schreef Spectator19 het volgende:
Roethof nu op 4
Ik blijf deze man zo'n engnek vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 november 2019 @ 22:35:43 #271
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190045020
Alles wordt dus tegen hem gebruikt daarom zwijgen
pi_190045168
Over Beau:

quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
(zit het even vanaf het begin te kijken - uitgestelde start -, maar die rechtbankfoto is niet van vandaag. Die is namelijk van Petra Urban en Saskia zei vandaag dat zij ziek was.)
*tekening :|W

[ Bericht 8% gewijzigd door Postbus100 op 20-11-2019 23:48:58 ]
Somebody that I used to know
  woensdag 20 november 2019 @ 22:47:57 #273
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190045181
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alles wordt dus tegen hem gebruikt daarom zwijgen
Inderdaad. Volhouden.

Je niet gek laten maken door het OM en types als Peter R die blijkbaar een hartgrondige hekel aan de rechtsstaat heeft.
pi_190046230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:

Natuurlijk is hij schuldig. Als je onschuldig bent dan doe je er alles aan om daar de rechter van te overtuigen.
Dat is een misvatting, het is aan het OM je schuld je bewijzen, niet aan jou om om het even wie te overtuigen van je onschuld.
pi_190046267
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:46 schreef Postbus100 het volgende:

Over Beau:

Over Beau inderdaad.

Beau tegen Roethof:"Ik hoor u zeggen hij heeft het gedaan".

Roethof kon zijn lachen bijna niet inhouden tegenover zoveel stupiditeit te moeten zitten.
pi_190046289
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:48 schreef Za het volgende:

[..]

Over Beau inderdaad.

Beau tegen Roethof:"Ik hoor u zeggen hij heeft het gedaan".

Roethof kon zijn lachen bijna niet inhouden tegenover zoveel stupiditeit te moeten zitten.
Deed pauw inderdaad beter.

En de rechtbank overigens ook.
Somebody that I used to know
pi_190046390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:49 schreef Postbus100 het volgende:

Deed pauw inderdaad beter.

En de rechtbank overigens ook.
Dommer is onmogelijk.

Alsof welke advocaat dan ook in een tv programma zou zeggen dat zijn cliënt het heeft gedaan.

Pauw deed het redelijk goed, maar had R. geen vrij spel moeten geven met zijn huidschilfers, haren en speeksel.
pi_190046951
Maar als Brecht het niet was, wie heeft Nicky dan vermoord?

Alle andere betrokkenen hadden geen DNA sporen achtergelaten.

Hij wel, een schilfer maakt imo het verschil.
Vele hier vinden Roethof een toffe vent. Ik vind hem bar slecht.
pi_190047073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:

Maar als Brecht het niet was, wie heeft Nicky dan vermoord?
Misschien is hij een natuurlijke dood gestorven?
De Vries roept overal dat de jongen kerngezond was, maar jongens van die leeftijd ondergaan niet tal van medische onderzoeken om hun gezondheid in kaart te brengen.
Zolang de doodsoorzaak onbekend is, en evenmin een misdrijf vaststaat waarom moet er dan aan moord gedacht worden?
Soms vraag ik me af of het voor de familie geen rustiger idee is dat hij onwel geworden is, ipv de verkrachting en moord gedachte.

quote:
Alle andere betrokkenen hadden geen DNA sporen achtergelaten.

Hij wel, een schilfer maakt imo het verschil.
Het is niet voor niets geen wettelijk bewijs, dus het maakt feitelijk geen enkel verschil.

quote:
Vele hier vinden Roethof een toffe vent. Ik vind hem bar slecht.
Vind je dat hij verzaakt in de verdediging van Jos Brech?
pi_190047216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat hij bang is voor een gerechtelijke dwaling en daarom niks zegt lijkt mij onzin.
Waarom lijkt jou dat onzin? Jij hebt er een heilig vertrouwen in dat het OM waarheidsvinding hoger in het vaandel heeft staan dan scoringsdrang?

Ik niet :{w
pi_190047229
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter R. De Vries, die de familie Verstappen bijstaat, denkt dat B. het zichzelf niet makkelijker gemaakt heeft vandaag. ”Hij heeft expliciet herhaald dat hij Nicky ontvoerd, misbruikt en gedood heeft”, aldus De Vries tegenover Hart van Nederland. ”
Huh? :?
Heb ik vandaag wat gemist? :?

Hij heeft vanmiddag toch expliciet herhaald dat hij Nicky NIET ontvoerd, misbruikt en gedood heeft?
pi_190047303
Ik realiseer me dat Jos B. nooit zal gaan verklaren, en de zgn kluisverklaring slechts dient ter houvast van hem.

Roethof kan hem nooit aan het woord laten, de man is te zwak om een verklaring af te leggen, dat blijkt al uit zijn "dat beaam ik" en "dan heb ik wat achter de hand".
Zodra hij gaat praten gaat hij van alles beamen zonder te beseffen dat hij zichzelf daarmee in de problemen brengt.

Roethof heeft hem weliswaar uit zijn geheugen laten putten voor wat betreft zijn DNA (toiletbezoek, kamperen) en hem een beetje gestuurd, en daarna dat briefje in de kluis gelegd, met de bedoeling het er nooit uit te halen.
Hooguit staat er dat hij de jongen nooit heeft ontmoet, geen idee heeft hoe zijn DNA daar komt.

Door te kunnen verwijzen naar de kluisverklaring voorkom je een hoop trammelant, zowel voor Jos B. als voor Roethof, en het staat hen vrij tzt te besluiten niet te verklaren, en dan heb je toch al die tijd je cliënt wat houvast kunnen geven en een middel om op momenten de druk op hem te doen afnemen ("ik zal tzt verklaren"), alsmede in de media aangeven dat er wel degelijk een verklaring ligt in de hoop verdere demonisering van je wat zwakke cliënt te beperken.

Er is nl geen verhaal wat passend is, niet weer 100 vragen oproept, en wat Jos B. kan opdissen zonder onmiddellijk zaken te gaan beamen die hem een veroordeling opleveren. IMO

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 21-11-2019 02:00:28 ]
pi_190047308
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:36 schreef r_one het volgende:

Huh? :?
Heb ik vandaag wat gemist? :?

Hij heeft vanmiddag toch expliciet herhaald dat hij Nicky NIET ontvoerd, misbruikt en gedood heeft?
Uiteraard.
pi_190048732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:37 schreef Gorraay het volgende:
Vraag 1: is er hier iemand die zich, in geval van 100% onschuld, maandenlang op zijn zwijgrecht zou beroepen?
Roethof had het hier gister over
https://www.rtl.nl/video/8875bf20-8671-5ab1-4177-3c3412f315a9/
pi_190049346
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:07 schreef Za het volgende:
Misschien is hij een natuurlijke dood gestorven?
Hij lag wel in een onnatuurlijke houding toen hij werd aangetroffen (!)
Somebody that I used to know
pi_190049476
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:07 schreef Za het volgende:

[..]

Misschien is hij een natuurlijke dood gestorven?
De Vries roept overal dat de jongen kerngezond was, maar jongens van die leeftijd ondergaan niet tal van medische onderzoeken om hun gezondheid in kaart te brengen.
Zolang de doodsoorzaak onbekend is, en evenmin een misdrijf vaststaat waarom moet er dan aan moord gedacht worden?
Soms vraag ik me af of het voor de familie geen rustiger idee is dat hij onwel geworden is, ipv de verkrachting en moord gedachte.
[..]

Het is niet voor niets geen wettelijk bewijs, dus het maakt feitelijk geen enkel verschil.
[..]

Vind je dat hij verzaakt in de verdediging van Jos Brech?
Uiteraard denk ik dat je als nabestaanden liever hebt dat iets gewoon gebeurd is (onwel geworden, hartstilstand etc) dan dat hij is gedood door iemand anders.

De vraag blijft wel waarom zijn kleren dan binnenstebuiten zaten en er 27 DNA-sporen van een- en dezelfde persoon op zijn aangetroffen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190049522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarom lijkt jou dat onzin? Jij hebt er een heilig vertrouwen in dat het OM waarheidsvinding hoger in het vaandel heeft staan dan scoringsdrang?

Ik niet :{w
Als ze zogenaamd hadden willen scoren (dus eigenlijk zeg je dat het OM het niet relevant vindt of Brech dader is) hadden ze in de afgelopen 20 jaar allang iemand anders kunnen pakken natuurlijk.


Juist omdat dit zo'n coldcase is en, door goed werk van Peter R. De Vries, de zaak altijd wel in de aandacht is gebleven verwacht ik dat het OM juist enorm secuur met alles omgaat en pas als ze het echt 100% zeker hebben geweten de naam van Brech naar buiten brachten.


Brech heeft natuurlijk wel alle schijn tegen. Zich niet melden voor DNA onderzoek, ineens wegblijven bij begrafenis moeder, met iedereen het contact verbreken nadat de oproep voor DNA op de deurmat valt, een pedo-verleden en 27 DNA-SPOREN op Nicky van hem.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190049614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Uiteraard denk ik dat je als nabestaanden liever hebt dat iets gewoon gebeurd is (onwel geworden, hartstilstand etc) dan dat hij is gedood door iemand anders.

De vraag blijft wel waarom zijn kleren dan binnenstebuiten zaten en er 27 DNA-sporen van een- en dezelfde persoon op zijn aangetroffen.
Er zijn er ook dna-sporen van drie anderen gevonden op de kleding van Nicky.
Waarom worden die niet onderzocht?
pi_190049693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:58 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Er zijn er ook dna-sporen van drie anderen gevonden op de kleding van Nicky.
Waarom worden die niet onderzocht?
Dat gaat te ver, want dan moeten ze iemand opgraven. Wat bij de pedo-leider van het kamp overigens geen probleem was..
pi_190049739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:58 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Er zijn er ook dna-sporen van drie anderen gevonden op de kleding van Nicky.
Waarom worden die niet onderzocht?
Hoe weet je dat die niet onderzocht zijn?


Alsnog blijft de vraag voor Brech openstaan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190049799
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:04 schreef IriYe het volgende:

[..]

Dat gaat te ver, want dan moeten ze iemand opgraven. Wat bij de pedo-leider van het kamp overigens geen probleem was..
Dan kunnen er in principe nog 3 verdachten zijn.
pi_190050005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:12 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Dan kunnen er in principe nog 3 verdachten zijn.
Waarvan 1 profiel niet voldoende geschikt was.

paulbots twitterde op woensdag 20-11-2019 om 12:30:52 Een profiel dat op onderbroek van Nicky zat, is niet meegenomen in een onderzoek bij het NFI omdat het onvoldoende geschikt is. Wel is er nog 'contra-materiaal' dat alleen beschikbaar is voor de verdediging. #NickyVerstappen #JosBrech reageer retweet
paulbots twitterde op woensdag 20-11-2019 om 12:31:47 Het gaat dus om een stukje DNA dat niet van Brech afkomstig lijkt. #NickyVerstappen #JosBrech reageer retweet
pi_190050021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:47 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Inderdaad. Volhouden.

Je niet gek laten maken door het OM en types als Peter R die blijkbaar een hartgrondige hekel aan de rechtsstaat heeft.
Het gaat Peter R maar om 1 ding: MEDIA aandacht. De rest is toneel. Hij geeft geen hol om die familie, of of Jos B het nu wel of niet gedaan heeft. Wat hij doet is gewoon verregaande smaad en laster, achter het gordijn van "misdaadjournalistiek." Zum kotsen.
pi_190050055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Het gaat Peter R maar om 1 ding: MEDIA aandacht. De rest is toneel. Hij geeft geen hol om die familie, of of Jos B het nu wel of niet gedaan heeft. Wat hij doet is gewoon verregaande smaad en laster, achter het gordijn van "misdaadjournalistiek." Zum kotsen.
Die man staat de familie al 20 jaar bij en die familie kan hem niet genoeg bedanken maar gelukkig weet jij het beter.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 21 november 2019 @ 11:37:47 #295
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190050076
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Die man staat de familie al 20 jaar bij en die familie kan hem niet genoeg bedanken maar gelukkig weet jij het beter.
Dankzij Peter kan die familie nog steeds niet verder met hun leven.
pi_190050099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dankzij Peter kan die familie nog steeds niet verder met hun leven.
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt (een kind kwijt), maar volgens mij zonder Peter ook niet.
Somebody that I used to know
pi_190050104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dankzij Peter kan die familie nog steeds niet verder met hun leven.
Wat een onzin. En wat een statement om te maken over een familie die een kind verloren is. Maargoed, lekker anoniem en de familie leest het niet dus kan jou het verrotten, ja toch niet dan.

Maargoed de haat tegen Peter R zit zo diep, prima.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190050194
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:49 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als ze zogenaamd hadden willen scoren (dus eigenlijk zeg je dat het OM het niet relevant vindt of Brech dader is) hadden ze in de afgelopen 20 jaar allang iemand anders kunnen pakken natuurlijk.
Nee, dat zeg ik niet.

Ze hebben na 20 jaar, eindelijk, IEMAND: "dé gedoodverfde dader', "whe've got him!!!" .... en DIE moet en zal hangen!!!

Oogkleppen, tunnelvisie, scoren, alle middelen zijn geoorloofd (zolang het maar niet al te opzichtig is), ook selectief en manipulatief omgaan met verklaringen, en bewijs à decharge simpelweg even 'vergeten' aan het strafdossier toe te voegen, etc. etc etc ....

Afijn, ik hoop dat je m'n punt nu snapt.
pi_190050245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:49 schreef r_one het volgende:

[..]

en bewijs à decharge simpelweg even 'vergeten' aan het strafdossier toe te voegen, etc. etc etc ....
Sowieso, dat strafdossier. Wie leest er 12.000 pagina's? :') Kan dat niet anders?
Somebody that I used to know
  donderdag 21 november 2019 @ 11:54:16 #300
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_190050250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:45 schreef Za het volgende:

[..]

Driekwart Nederland denkt dat hij de dader is, omdat hij zo aan ons is gepresenteerd.

Daarbij is men in de veronderstelling dat hij een verklaring schuldig is, terwijl het aan het OM is om zijn schuld te bewijzen.

Dat er nooit sprake is geweest van enig direct bewijs maakt dat hij net zo min een dader is als om het even wie, iemands schuld moet wettig en onomstotelijk vaststaan.

Dat is niet het geval, dus is hij voor de wet maar ook daarbuiten gewoon onschuldig en zit onterecht vast, en dat is schandalig.
Wat een walgelijk en eng figuur ben jij zeg. Je begrijpt ook weinig van de rechtsstaat die je pretendeert zo belangrijk te vinden. De rechters hebben besloten dat hij vast moet zitten . Het OM doet alleen maar hun werk en dat is uitzoeken wat er met het jongetje gebeurd is. Alles wijst erop dat de smeerlap het gedaan heeft. Om dat uit te vogelen moet hij vervolgt worden een andere mogelijkheid is er niet. En dan zullen ze dus bewijs tegen hem moeten verzamelen wat lastig is aangezien het mega lang geleden is de beste figuur lekker zijn mond houdt.

Als er een iemand is die hem als de dader presenteert is hij het zelf wel. Wat zit je de hele tijd je gal te spuwen over onschuldig vastzitten. Jou DNA zit zeker ook aan de binnenzijde van heel veel overleden kindertjes dat je er zo tegen bent dat er gepoogd wordt de waarheid te achterhalen?

Voor de wat is hij nog helemaal niet onschuldig dat moet de rechter nog uitspreken en ongeacht dat mag iedereen daar buiten zelf bepalen wat hij vind. Nee zoals dat jij ongeacht de feiten je hoop mag uitspreken dat hij onschuldig is.

Het lef ook waarmee jij je aids hier spuwt durf je dit ook zo in je omgeving uit te spreken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')