Ik wil je wel vullenquote:
Klopt. Hij was wel erg makkelijk.quote:
Je politieke voorkeuren verwerken in een TT terwijl het daar niet over gingquote:
Precies jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je politieke voorkeuren verwerken in een TT terwijl het daar niet over ging
Dat het rustig wasquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja![]()
Waar ging het eigenlijk over
Zeker FvD tokkiequote:
Nooit geen ruimte om de VVD te benoemenquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je politieke voorkeuren verwerken in een TT terwijl het daar niet over ging
Echt hè. Komt door het weerquote:
Verder zijn de anderen ook niet bepaald van hoog niveauquote:
In ieder geval beter dan VVDquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verder zijn de anderen ook niet bepaald van hoog niveau
VVD beste partij, dus kan niet.quote:
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:34 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit geen ruimte om de VVD te benoemen
Ja, waar blijven de tetten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:39 schreef dud0r het volgende:
Ga met de politieke discussie eens ergens anders heen. Veel te serieus voor hier?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:39 schreef dud0r het volgende:
Ga met de politieke discussie eens ergens anders heen. Veel te serieus voor hier?
GEEN GELUL, LIJST NUL!quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso je eigen politieke voorkeuren opdringen en dan neerbuigend doen over anderen, rot op of gooi jezelf weg ofzo
Head of State...is a Very Important Personquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen idee wat hos betekent verder
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, bij deze kook ik een keer voor je. Italiaanse avond it is
Jawel, ik dacht ook eerst dat ze onzin zijn maar dat valt toch wel tegen als je hun autobiografie lijst. Dat bijvoorbeeld in Engeland het koningshuis nog bestaat met geeneens tot weinig invloed is een andere discussie.quote:
Lijkt wel voetbalquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso je eigen politieke voorkeuren opdringen en dan neerbuigend doen over anderen, rot op of gooi jezelf weg ofzo
Mijzelf kennende laat ik dingen aanbranden, het ijs niet lang genoeg hard worden. Het wordt een rampquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt allemaal wel mee, had naakter van jou verwacht![]()
![]()
![]()
Het zijn de kleine beetjes die tellen, dat je het wilt doen zegt al genoeg. Dat het resultaat niet 10 sterren is maakt niet uit! En ergens ben jij wel die Gordon Ramsey of Jamy Oliver (een Joop Braakhekke wil je denk ik niet zijn, die pleurde overal wijn in (in het eten en in zichzelf)).quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijzelf kennende laat ik dingen aanbranden, het ijs niet lang genoeg hard worden. Het wordt een ramp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Gadverdamme wat een smerige tietenquote:
Soms ben ik best een aardig persoon. Al zijn de meningen daar erg over verdeeld hierquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Het zijn de kleine beetjes die tellen, dat je het wilt doen zegt al genoeg. Dat het resultaat niet 10 sterren is maakt niet uit! En ergens ben jij wel die Gordon Ramsey of Jamy Oliver (een Joop Braakhekke wil je denk ik niet zijn, die pleurde overal wijn in (in het eten en in zichzelf)).
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
en ook voor de mensen die op mannen geilen:
[ afbeelding ]
Ik ook niet zolang het maar veel is.quote:
Online kunnen dingen harder overkomen dan in real life natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soms ben ik best een aardig persoon. Al zijn de meningen daar erg over verdeeld hier
Ik ben eerder een Gordon Ramsay, lekker schelden in de keuken. Wijn geef ik niets om
@Fancy2 iets voor jou of voldoet dit niet aan jouw standaardenquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Wijn krijg ik hoofdpijn van. Ik ben daarentegen een echte whiskey liefhebber.quote:
Nou, in RL ben ik dus ook zo. Kwam er eens achter dat de toenmalige vriendin van een van mijn beste vrienden bang was voor mijquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:55 schreef stokj het volgende:
Online kunnen dingen harder overkomen dan in real life natuurlijk.
Ik vind het wel grappig hoe Gordon zich gedraagt. Soms wel wat overdreven maar hij gooit er veel emotie in.
Goedzo, ik geef ook niks om wijn
Haha, dat schijn ik ook te hebben. Ik kijk soms zo serieus dat mensen me niets durven te vragen. Maar dat komt omdat ik in het zakelijke leven best serieus ben. En als je me kent dan maak ik wel grapjes af en toe.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wijn krijg ik hoofdpijn van. Ik ben daarentegen een echte whiskey liefhebber.
[..]
Nou, in RL ben ik dus ook zo. Kwam er eens achter dat de toenmalige vriendin van een van mijn beste vrienden bang was voor mij![]()
Ik vond ze al zo stil en afstandelijk doen, dus vond haar een bitch. Tijdens een avondje stappen zijn we aan de praat geraakt, en bleek dat we onterechte vooroordelen over elkaar hadden
Maar kan mij voorstellen dat ik intimiderend of zelf onsympathiek overkom soms.
En van welke drankjes houd je dan wel?
Ja, precies dat dusquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:01 schreef stokj het volgende:
Haha, dat schijn ik ook te hebben. Ik kijk soms zo serieus dat mensen me niets durven te vragen. Maar dat komt omdat ik in het zakelijke leven best serieus ben. En als je me kent dan maak ik wel grapjes af en toe.
In ieder geval geen alcohol en koffieFrisdrank alleen op een borrel of feestje en dan 1 glas. Voor de rest water en thee. Heb niet echt iets meer met frisdrank. Saai he
![]()
Ik ben vrij serieus inderdaad en vooral mijn uitstraling. Maar na een paar minuten wen je er wel aan en kan ik heel gezellig zijn. Maar ik kies 'eerst het werk gedaan hebben' boven gezelligheid. Ik hou niet van losse eindjesquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus
Krijg ik op het werk ook vaak te horen. Of mensen vragen dan aan mij of er iets is. Nee, dat is mijn gezicht
Maar je bent dus een vrij serieus persoon, als ik het goed begrijp?
Ik ben wel een koffiedrinker (mijn username verraardt dit al wel). Thee vind ik in de winter zo lekker, al die smaakjes
Dit is een betere postquote:
Deze ookquote:
Dit lijkt me oncomfortabelquote:
Dat dacht ik al.quote:
quote:
Ik zal @haags_kwartiertje even roepen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weinig is er al nodig om een 40 jarige maagd het hoofd op hol te laten slaanquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg, die boy doet alleen zijn shirt uit en je kwijlt al
Ik had toevallig vandaag een beetje meegekregen wat je functie is, dus in jouw geval snap ik dat heel goed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
Ik ben vrij serieus inderdaad en vooral mijn uitstraling. Maar na een paar minuten wen je er wel aan en kan ik heel gezellig zijn. Maar ik kies 'eerst het werk gedaan hebben' boven gezelligheid. Ik hou niet van losse eindjes(en dat is killing in mijn functie).
Ik drink groene thee en in de avond groene thee met citroen. Dat wissel ik in de winter weleens af met gemberthee. En op het werk drink ik zwarte thee en groene thee. Maar dat is neppe thee van zo een nep merk. Ik denk erover na om mijn eigen thee mee te nemen. Maar ik moet het goed in mijn kluisje verstoppen want voordat je het weet drinkt de hele afdeling mee (wij hebben een automaat waar je gratis koffie, thee en chocolademelk kan halen).
Gezien je username vind je een cappuchino in een kopje het lekkerst?
Zo oud ben jij heul nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo weinig is er al nodig om een 40 jarige maagd het hoofd op hol te laten slaan
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar heb niets met afgetrainde lichamen.
Ja. Jij bent een onschuldige deerne die wacht op de ware.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keep them coming
[..]
En maagd geloof je dan weer wel
Hoe kom je aan dat gifje van mijquote:
Precies.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Jij bent een onschuldige deerne die wacht op de ware.
[..]
Hoe kom je aan dat gifje van mij
Ben wel met je eens hoorquote:
Zo dik ben jij heul nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Jij bent een onschuldige deerne die wacht op de ware.
[..]
Hoe kom je aan dat gifje van mij
Jeetje, wist niet dat het je zo dwars zat. Je tijd komt gauw!quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo weinig is er al nodig om een 40 jarige maagd het hoofd op hol te laten slaan
Een dadbod?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar heb niets met afgetrainde lichamen.
Dat zegt mijn moeder ook iedere dag zodra ze weer een bordje met groentes, aardappelen en vlees voor mijn neus zet. En daarna mag ik van haar GTST kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Jeetje, wist niet dat het je zo dwars zat. Je tijd komt gauw!
Nouja kan mij voorstellen dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden, maar ik nietquote:
Is al beter jaquote:
Wel na vandaagquote:
Er zijn op het werk wel een aantal collega's die alleen maar grappen maken en dan doe ik gezellig mee. Zij weten waar de grens ligt met wanneer ze serieus moeten zijn en wanneer het niet hoeft.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had toevallig vandaag een beetje meegekregen wat je functie is, dus in jouw geval snap ik dat heel goed.
Ikzelf ben met collega's ook heel anders als dat ik met mijn vrienden ben. Weet zeker dat ze een heel andere versie van mij zouden zien als ze mij met vrienden tegenkomen
En lekker, groene thee
Witte thee is ook lekker. En in de winter de kruidenthee. Maar dan wel van Celestial of soortgelijke merken. Wat jij zegt, je proeft wel echt het verschil.
En herkenbaar. Ik stop ook alles in mijn kluisje, mensen pakken ook alles wat ze zien bij ons
Cappuccino kan heerlijk zijn, maar gewone bonenkoffie heeft vaak mijn voorkeur. Maar KopjeBonenkoffie vond ik ook weer zo matig.
Het is maar net welke kansen je niet zietquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook iedere dag zodra ze weer een bordje met groentes, aardappelen en vlees voor mijn neus zet. En daarna mag ik van haar GTST kijken
Ik troll maar een beetje sorry.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is maar net welke kansen je niet ziet
Hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:28 schreef stokj het volgende:
Er zijn op het werk wel een aantal collega's die alleen maar grappen maken en dan doe ik gezellig mee. Zij weten waar de grens ligt met wanneer ze serieus moeten zijn en wanneer het niet hoeft.
Bij ons (ik doe daar ook aan mee) vreet en drinkt iedereen wat men ziet. Ikzelf straf sommige mensen die ik niet mag of vervelend vind af door als ze niet kijken een extra taartpunt te eten. Een keer was er een collega jarig aan wie ik een hekel heb omdat ze veel praat met een irritante stem. Toen niemand keek nam ik de helft van haar taart mee (was een kleine taart) en at het op mijn kamer op.![]()
![]()
![]()
Wel creatief gekozen dan, Kopjechino klinkt inderdaad beter dan kopjebonenkoffie
quote:
Er is bij ons een collega die zo groot en breed (obesitas) is dat als je hem ziet je je zorgen gaat maken over zijn gezondheid. Hij at gewoon een halve goed gevulde vlaai helemaal op. Dat was zijn lunch...quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
Dat is wel echt geniaal. Zou hetzelfde doen denk ik, al zou ik de taart dan weggeven aangezien dat niet echt goed is voor mij. Wel een geniale actie van je
Ja, dat vond ik ook. Stiekem Heb ik de naam ook een beetje van Jochem Meijer
Met die drukknopen kan dat.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo deed ik m'n shirt vanmiddag open
[ afbeelding ]
Dat gebeurt vaker daar bij jou of nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Met die drukknopen kan dat.
Afgelopen dinsdag bij het startontbijt gingen een groepje mannen elkaars buik bekijken. Om te zien wiens buik groter was geworden (wie dus veel heeft zitten eten in de vakantie).
Oei, dat is niet gezondquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef stokj het volgende:
Er is bij ons een collega die zo groot en breed (obesitas) is dat als je hem ziet je je zorgen gaat maken over zijn gezondheid. Hij at gewoon een halve goed gevulde vlaai helemaal op. Dat was zijn lunch...
Jochem heeft jou geïnspireerd
Jazekerquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee joh maakt niet uit.
Ga je zelf ook naar de sportschool?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo deed ik m'n shirt vanmiddag open
[ afbeelding ]
Zal ik het goedmaken met je?quote:
Zeker want het volgende meetmoment is na oud en nieuw. Bij de nieuwjaarsborrel gaan ze weer elkaars buik bekijkenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker daar bij jou of niet
Gezelligquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker want het volgende meetmoment is na oud en nieuw. Bij de nieuwjaarsborrel gaan ze weer elkaars buik bekijken![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Met die drukknopen kan dat.
Afgelopen dinsdag bij het startontbijt gingen een groepje mannen elkaars buik bekijken. Om te zien wiens buik groter was geworden (wie dus veel heeft zitten eten in de vakantie).
Ik had als klein kind een keer koffie gemaakt maar had niet door dat er veel suiker en melk inging. Later die dag, het was een warme zomerdag, viel ik om. Te veel cafeïne (3 grote lepels oploskoffie was het). Sindsdien nooit meer koffie gedronken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oei, dat is niet gezond
Mensen denken ook altijd dat ik veel eet, terwijl ik in werkelijkheid helemaal niet zoveel eet
Ja, Jochem en koffie. Nu valt het mee, maar ik dronk echt heel veel koffie
Kwijl je dan ook op zo een Popeye wiens shirt spontaan te klein wordt door het trainen met gewichtenquote:
Inderdaad, en dan sta ik daar in mijn nette pak te kijken van "zijn dit nou de mensen die bij ons werken"...quote:
Jeetjequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had als klein kind een keer koffie gemaakt maar had niet door dat er veel suiker en melk inging. Later die dag, het was een warme zomerdag, viel ik om. Te veel cafeïne (3 grote lepels oploskoffie was het). Sindsdien nooit meer koffie gedronken.
Achja als ze verder maar hun werk goed doen hequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan sta ik daar in mijn nette pak te kijken van "zijn dit nou de mensen die bij ons werken"...
Soms zijn het net kleine kinderenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan sta ik daar in mijn nette pak te kijken van "zijn dit nou de mensen die bij ons werken"...
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje
Mijn broer heeft het een keer gehad met een drankje waar veel druivensuiker inzat. Eerst werd hij mega druk, en daarna viel hij opeens om
Zo is dat. Als ze hun werk goed doen mogen ze van mij elkaars buik aaien.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Achja als ze verder maar hun werk goed doen he
Zweep eroverquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
En krijsen ze even als ze hun zin niet krijgen. Dan moet ik vaderlijk optreden.
Ik zie 'm nog springen en stuiterenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
zie het precies voor me (refererend aan hoe ik opeens omviel). Energydrank gaat er ook niet in tenzij het AA, Isostar etc is. Maar niet die Red Bull, Golden Power etc.
Ja dan laat die TT eens wijzigen man.quote:
WTF is dit voor gayshit?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
Ja, moet maar eens gaan slapen eigenlijk maar nog geen zin.quote:
Moet je weer zo vroeg morgen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, moet maar eens gaan slapen eigenlijk maar nog geen zin.
gewoon fappenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, moet maar eens gaan slapen eigenlijk maar nog geen zin.
Ja, 4:45 gaat de wekker weerquote:
Al 3x gedaan vandaagquote:
Dat wordt een kort nachtje danquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, 4:45 gaat de wekker weer
[..]
Al 3x gedaan vandaag
Elke nacht is een korte nacht voor mijquote:
Hier "pas" om 6. De tering.quote:
Ga naar bed dan gek!!!quote:
Wat ik ook zeg, dat doet het toch al..quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Nu slaat Geerds fantasie helemaal op hol
Nog geen zin!quote:
Heb je daar last van of bedoel je op dat nummer van Faithless?quote:
Nope nopequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Kwijl je dan ook op zo een Popeye wiens shirt spontaan te klein wordt door het trainen met gewichten
Die bedoel ik iddquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je daar last van of bedoel je op dat nummer van Faithless?
Nee, slapen doe ik maar als ik tijd hebquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:13 schreef aloa het volgende:
Kan ook![]()
Ik slaap ook meestal niet heel lang.
Welterustenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, slapen doe ik maar als ik tijd heb
Ga zo wel naar bed. Slaap lekker allemaal
quote:
Ja primaquote:
Haha dat komt toch na woensdag pas?quote:Op maandag 26 augustus 2019 06:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja primawel lekker dat het een beetje afgekoeld is
Oh geen idee maar toen ik gister ging pitten was het nog 26 graden in huisquote:Op maandag 26 augustus 2019 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat komt toch na woensdag pas?
Lekkaaaahquote:Op maandag 26 augustus 2019 06:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh geen idee maar toen ik gister ging pitten was het nog 26 graden in huis
Morguhquote:
Word alleen al van het lezen van deze post zenuwachtigquote:Op maandag 26 augustus 2019 07:31 schreef Mikeytt het volgende:
Driedubbele espresso met 2 theelepels sojamelk voor de kleur
Wat drink jij dan?quote:
Begint pas 9.15 uurquote:
🤣😂😅quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zie 'm nog springen en stuiteren
Mijn broer was wel echt een hyper kutkind vroeger
Nee, dat drink ik echt zelden. Toevallig gisteren nog wel een glaasje op bij het festival. Hyper word ik er niet van, eerder moe
Het zijn ook getrouwde mannen waarbij er eentje gay is en inderdaad zat te loeren naar die buiken. Wie weet houdt hij van een beer🤣😂😅quote:
Is die man van 2m18 niet iets voor jou: https://www.telegraaf.nl/(...)00-calorieen-per-dagquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope nopeAlleen bij brede schouders kwijl ik
Net iets te veel van het goedequote:Op maandag 26 augustus 2019 07:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Is die man van 2m18 niet iets voor jou: https://www.telegraaf.nl/(...)00-calorieen-per-dag
Hoezoquote:
Godver, 7000 kcalquote:Op maandag 26 augustus 2019 07:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Is die man van 2m18 niet iets voor jou: https://www.telegraaf.nl/(...)00-calorieen-per-dag
Uiteindelijk kiest je hart en is het nogal irrelevant wat je eisen zijnquote:Op maandag 26 augustus 2019 08:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig, men zou wel wat van eisen moeten hebben maar daarbinnen ook flexibel zijn.
Dachten meer mensen maar zoals jij.quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk kiest je hart en is het nogal irrelevant wat je eisen zijn
Die laatste is kut.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Positief en lieflijk, maar idd ook niet echt mijn ding.
Niet eens dat.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:22 schreef dud0r het volgende:
Omdat het nog vakantie is in een gedeelte van Nederland
Ga je weg?quote:
Weet ik dat.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer.
Waar is lizoen? @:limoentjuh
En waar is @:moemoe
Jij weet nooit wat dus dat verbaast me niksquote:
Hjbquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij weet nooit wat dus dat verbaast me niks
Log uitquote:
Beetje kut roepen naar de buufquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf....VAKANCE !!!!!!!!!
Van ochtend tot avond halve litersquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf....VAKANCE !!!!!!!!!
quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van ochtend tot avond halve liters![]()
Lekker hequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks niet.
Bahquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja werkpaarden en sierpaarden he...
Ik drink alleen doordeweeks van 9 tot 5quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks niet.
Moet kunnen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik drink alleen doordeweeks van 9 tot 5
Last van hooikoorts?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:11 schreef Driepink het volgende:
Ik heb voor mijn doen vandaag echt veel gedronken..
Komt omdat mijn keel aanvoelt alsof ik er met een rasp overheen ben gegaan.
Bier?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:11 schreef Driepink het volgende:
Ik heb voor mijn doen vandaag echt veel gedronken..
Komt omdat mijn keel aanvoelt alsof ik er met een rasp overheen ben gegaan.
Nee natuurlijk niet, ik weet zelf ook niet waardoor het komt, begon woensdag opeens met hoesten en hoest nog steeds.quote:
Neuh, zo'n proefpakket van de Lidl.quote:
Moest je er weer even door heen met die tong ? Lekkere zweet mosselquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, zo'n proefpakket van de Lidl.
Brakspear Bitter. Matig biertje, nogal waterig en veel koolzuur.
Wel aardige bitterheid.
Is wel redelijk om de zoute haring mee weg te spoelen.
Daar heb ik wel een medicijn voorquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik weet zelf ook niet waardoor het komt, begon woensdag opeens met hoesten en hoest nog steeds.
helemaal schraal daarvan gok ik.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moest je er weer even door heen met die tong ? Lekkere zweet mossel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker goed diep in de keel in brengen zeker ?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een medicijn voor
uhu uhuquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker goed diep in de keel in brengen zeker ?
Net als kasteelbier...met die gele dop niet die bruinequote:Op maandag 26 augustus 2019 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
Die nieuwe variant klapt echt weg als pils ookal is die 9,5%
Die ook idd, maar die smaakt niet zo fris als de Duvel Cashmerequote:Op maandag 26 augustus 2019 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net als kasteelbier...met die gele dop niet die bruine
Ook niet zo fris als de oester van mevr TOT konden we lezenquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die ook idd, maar die smaakt niet zo fris als de Duvel Cashmere
Ouwe geilneefquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook niet zo fris als de oester van mevr TOT konden we lezen
klopt..7 nachten weg niet gefapt...gister al 3 keer vandaag al 3 keer...nog steeds geilquote:
Kan je toch nog steeds fappen op vakantie? Je kon beter een saunaclub of laufhaus bezoeken als je toch al in Duitsland bentquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
klopt..7 nachten weg niet gefapt...gister al 3 keer vandaag al 3 keer...nog steeds geil
Nee juist niet op vakantie...nu ff thuis...zaterdag weer wegquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds fappen op vakantie? Je kon beter een saunaclub of laufhaus bezoeken als je toch al in Duitsland bent
Waarheen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee juist niet op vakantie...nu ff thuis...zaterdag weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |