Mijzelf kennende laat ik dingen aanbranden, het ijs niet lang genoeg hard worden. Het wordt een rampquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt allemaal wel mee, had naakter van jou verwacht![]()
![]()
![]()
Het zijn de kleine beetjes die tellen, dat je het wilt doen zegt al genoeg. Dat het resultaat niet 10 sterren is maakt niet uit! En ergens ben jij wel die Gordon Ramsey of Jamy Oliver (een Joop Braakhekke wil je denk ik niet zijn, die pleurde overal wijn in (in het eten en in zichzelf)).quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijzelf kennende laat ik dingen aanbranden, het ijs niet lang genoeg hard worden. Het wordt een ramp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Gadverdamme wat een smerige tietenquote:
Soms ben ik best een aardig persoon. Al zijn de meningen daar erg over verdeeld hierquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Het zijn de kleine beetjes die tellen, dat je het wilt doen zegt al genoeg. Dat het resultaat niet 10 sterren is maakt niet uit! En ergens ben jij wel die Gordon Ramsey of Jamy Oliver (een Joop Braakhekke wil je denk ik niet zijn, die pleurde overal wijn in (in het eten en in zichzelf)).
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
en ook voor de mensen die op mannen geilen:
[ afbeelding ]
Ik ook niet zolang het maar veel is.quote:
Online kunnen dingen harder overkomen dan in real life natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soms ben ik best een aardig persoon. Al zijn de meningen daar erg over verdeeld hier
Ik ben eerder een Gordon Ramsay, lekker schelden in de keuken. Wijn geef ik niets om
@Fancy2 iets voor jou of voldoet dit niet aan jouw standaardenquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Wijn krijg ik hoofdpijn van. Ik ben daarentegen een echte whiskey liefhebber.quote:
Nou, in RL ben ik dus ook zo. Kwam er eens achter dat de toenmalige vriendin van een van mijn beste vrienden bang was voor mijquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:55 schreef stokj het volgende:
Online kunnen dingen harder overkomen dan in real life natuurlijk.
Ik vind het wel grappig hoe Gordon zich gedraagt. Soms wel wat overdreven maar hij gooit er veel emotie in.
Goedzo, ik geef ook niks om wijn
Haha, dat schijn ik ook te hebben. Ik kijk soms zo serieus dat mensen me niets durven te vragen. Maar dat komt omdat ik in het zakelijke leven best serieus ben. En als je me kent dan maak ik wel grapjes af en toe.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wijn krijg ik hoofdpijn van. Ik ben daarentegen een echte whiskey liefhebber.
[..]
Nou, in RL ben ik dus ook zo. Kwam er eens achter dat de toenmalige vriendin van een van mijn beste vrienden bang was voor mij![]()
Ik vond ze al zo stil en afstandelijk doen, dus vond haar een bitch. Tijdens een avondje stappen zijn we aan de praat geraakt, en bleek dat we onterechte vooroordelen over elkaar hadden
Maar kan mij voorstellen dat ik intimiderend of zelf onsympathiek overkom soms.
En van welke drankjes houd je dan wel?
Ja, precies dat dusquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:01 schreef stokj het volgende:
Haha, dat schijn ik ook te hebben. Ik kijk soms zo serieus dat mensen me niets durven te vragen. Maar dat komt omdat ik in het zakelijke leven best serieus ben. En als je me kent dan maak ik wel grapjes af en toe.
In ieder geval geen alcohol en koffieFrisdrank alleen op een borrel of feestje en dan 1 glas. Voor de rest water en thee. Heb niet echt iets meer met frisdrank. Saai he
![]()
Ik ben vrij serieus inderdaad en vooral mijn uitstraling. Maar na een paar minuten wen je er wel aan en kan ik heel gezellig zijn. Maar ik kies 'eerst het werk gedaan hebben' boven gezelligheid. Ik hou niet van losse eindjesquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus
Krijg ik op het werk ook vaak te horen. Of mensen vragen dan aan mij of er iets is. Nee, dat is mijn gezicht
Maar je bent dus een vrij serieus persoon, als ik het goed begrijp?
Ik ben wel een koffiedrinker (mijn username verraardt dit al wel). Thee vind ik in de winter zo lekker, al die smaakjes
Dit is een betere postquote:
Deze ookquote:
Dit lijkt me oncomfortabelquote:
Dat dacht ik al.quote:
quote:
Ik zal @haags_kwartiertje even roepen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weinig is er al nodig om een 40 jarige maagd het hoofd op hol te laten slaanquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg, die boy doet alleen zijn shirt uit en je kwijlt al
Ik had toevallig vandaag een beetje meegekregen wat je functie is, dus in jouw geval snap ik dat heel goed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
Ik ben vrij serieus inderdaad en vooral mijn uitstraling. Maar na een paar minuten wen je er wel aan en kan ik heel gezellig zijn. Maar ik kies 'eerst het werk gedaan hebben' boven gezelligheid. Ik hou niet van losse eindjes(en dat is killing in mijn functie).
Ik drink groene thee en in de avond groene thee met citroen. Dat wissel ik in de winter weleens af met gemberthee. En op het werk drink ik zwarte thee en groene thee. Maar dat is neppe thee van zo een nep merk. Ik denk erover na om mijn eigen thee mee te nemen. Maar ik moet het goed in mijn kluisje verstoppen want voordat je het weet drinkt de hele afdeling mee (wij hebben een automaat waar je gratis koffie, thee en chocolademelk kan halen).
Gezien je username vind je een cappuchino in een kopje het lekkerst?
Zo oud ben jij heul nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo weinig is er al nodig om een 40 jarige maagd het hoofd op hol te laten slaan
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar heb niets met afgetrainde lichamen.
Ja. Jij bent een onschuldige deerne die wacht op de ware.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keep them coming
[..]
En maagd geloof je dan weer wel
Hoe kom je aan dat gifje van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |