Ik wil je wel vullenquote:
Klopt. Hij was wel erg makkelijk.quote:
Je politieke voorkeuren verwerken in een TT terwijl het daar niet over gingquote:
Precies jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je politieke voorkeuren verwerken in een TT terwijl het daar niet over ging
Dat het rustig wasquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja![]()
Waar ging het eigenlijk over
Zeker FvD tokkiequote:
Nooit geen ruimte om de VVD te benoemenquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je politieke voorkeuren verwerken in een TT terwijl het daar niet over ging
Echt hè. Komt door het weerquote:
Verder zijn de anderen ook niet bepaald van hoog niveauquote:
In ieder geval beter dan VVDquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verder zijn de anderen ook niet bepaald van hoog niveau
VVD beste partij, dus kan niet.quote:
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:34 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit geen ruimte om de VVD te benoemen
Ja, waar blijven de tetten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:39 schreef dud0r het volgende:
Ga met de politieke discussie eens ergens anders heen. Veel te serieus voor hier?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:39 schreef dud0r het volgende:
Ga met de politieke discussie eens ergens anders heen. Veel te serieus voor hier?
GEEN GELUL, LIJST NUL!quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso je eigen politieke voorkeuren opdringen en dan neerbuigend doen over anderen, rot op of gooi jezelf weg ofzo
Head of State...is a Very Important Personquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen idee wat hos betekent verder
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, bij deze kook ik een keer voor je. Italiaanse avond it is
Jawel, ik dacht ook eerst dat ze onzin zijn maar dat valt toch wel tegen als je hun autobiografie lijst. Dat bijvoorbeeld in Engeland het koningshuis nog bestaat met geeneens tot weinig invloed is een andere discussie.quote:
Lijkt wel voetbalquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso je eigen politieke voorkeuren opdringen en dan neerbuigend doen over anderen, rot op of gooi jezelf weg ofzo
Mijzelf kennende laat ik dingen aanbranden, het ijs niet lang genoeg hard worden. Het wordt een rampquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt allemaal wel mee, had naakter van jou verwacht![]()
![]()
![]()
Het zijn de kleine beetjes die tellen, dat je het wilt doen zegt al genoeg. Dat het resultaat niet 10 sterren is maakt niet uit! En ergens ben jij wel die Gordon Ramsey of Jamy Oliver (een Joop Braakhekke wil je denk ik niet zijn, die pleurde overal wijn in (in het eten en in zichzelf)).quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijzelf kennende laat ik dingen aanbranden, het ijs niet lang genoeg hard worden. Het wordt een ramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |