Niks mis mee hoor, houdt de discussie beetje opgang.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
Ik had niet moeten beginnen over pooiers. Mijn fout
Ik kookte voor mijn ex altijd en in het begin vond hij alles lekker wat ik kookte. Na een paar maanden vond hij alles smerig (en dan druk ik het nog zacht uitquote:
Niet mis met een discussie met inhoudquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:46 schreef stokj het volgende:
Niks mis mee hoor, houdt de discussie beetje opgang.
Just another day at the officequote:Op zondag 25 augustus 2019 18:48 schreef aloa het volgende:
Politie vindt dode en gewonde in vermoedelijk drugslab in Rotterdam
Ik heb alle vertrouwen in jouw kookkunstenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kookte voor mijn ex altijd en in het begin vond hij alles lekker wat ik kookte. Na een paar maanden vond hij alles smerig (en dan druk ik het nog zacht uit). Maar ik denk dat ik dat niet al te serieus moet nemen. Mijn ouders en broer vinden het wel altijd lekker. En mijn moeder is van de ongezouten meningen geven (ongezouten hihi), dus zij zegt het ook als het niet te eten is.
Zeker! Zo hoort dat!quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet mis met een discussie met inhoud
Geen idee wat hos betekent verderquote:
Ik ookquote:
oh het is wel in een nette buurt van kralingen zie ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:48 schreef aloa het volgende:
Politie vindt dode en gewonde in vermoedelijk drugslab in Rotterdam
Nou, bij deze kook ik een keer voor je. Italiaanse avond it isquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in jouw kookkunsten
Ach ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh het is wel in een nette buurt van kralingen zie ik
Serieus?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo haal ik mijn inspiratie ook uit andere voorbeelden, denk aan Elizabeth, Barack etc.
Maar schimmig verhaal wel dan.. wat je niet verwachtquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh het is wel in een nette buurt van kralingen zie ik
tja, het is wel in een anoniem flatgebouw. Dat zie je helaas wel vaker tegenwoordig in Rotterdamquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar schimmig verhaal wel dan.. wat je niet verwacht
Particulier?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja, het is wel in een anoniem flatgebouw. Dat zie je helaas wel vaker tegenwoordig in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |