Ohw met de motor...aardig doorgereden soms 220+quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke max snelheden heb je gereden?
Ook dat nog gedaan idd. Ideaal zo'n weekend.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk! Hier ook veel mensen aan de bbq gisterenavond
Helaas niet, werkellende 👻 en echt keislecht geslapen... the struggle is real 💩quote:
Jij hebt op een ander moment weekend om in bed te blijven liggenquote:Op zondag 25 augustus 2019 09:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Helaas niet, werkellende 👻 en echt keislecht geslapen... the struggle is real 💩
Werkse.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Helaas niet, werkellende 👻 en echt keislecht geslapen... the struggle is real 💩
Klopt en dat is ook wel fijn dan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt op een ander moment weekend om in bed te blijven liggen
Dankje aloa, jij een fijne zondag gewenst.. word lekker warmquote:
Hoop dat het rustig blijft en je makkelijk je dag door komt danquote:Op zondag 25 augustus 2019 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook wel fijn dan.
[..]
Dankje aloa, jij een fijne zondag gewenst.. word lekker warm
Tropisch idd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook wel fijn dan.
[..]
Dankje aloa, jij een fijne zondag gewenst.. word lekker warm
Nog TM woensdag van die bagger hittequote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog TM woensdag van die bagger hitte
Altijd rustaaaaagh 😜 probeer niet te stressen al sluipt dat er zo in. Maar bedankt beetje medeleven is wel fijn 😜quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop dat het rustig blijft en je makkelijk je dag door komt dan
Met die bloedhitte kan je al het medeleven gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Altijd rustaaaaagh 😜 probeer niet te stressen als sluipt dat er zo in. Maar bedankt beetje medeleven is wel fijn 😜
Echt wel.quote:
Word gewaardeerd, ja echt geen werkweer 😜quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met die bloedhitte kan je al het medeleven gebruiken.
Het is sowieso geen weer om iets te doen. Ja in de schaduw zitten en bier drinken. Maar daar houdt het wel mee opquote:Op zondag 25 augustus 2019 09:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Word gewaardeerd, ja echt geen werkweer 😜
Klinkt als een goed plan, relax chillmode nou dat is toch pas leven 👻🐣quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is sowieso geen weer om iets te doen. Ja in de schaduw zitten en bier drinken. Maar daar houdt het wel mee op
Jij snapt hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 09:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, relax chillmode nou dat is toch pas leven 👻🐣
Ja. Helaas kan dat plan niet in uitvoering gebracht worden met een kind van vier.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, relax chillmode nou dat is toch pas leven 👻🐣
Wellesquote:
probeer zo stressvrij mogelijk te leven, maar ja hoe moeilijk is dat met alle druk van het leven en randzaken en sociale druk etc...quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Altijd dat gestress is ook niet goed.
Boog kan niet altijd gespannen zijn dit datquote:Op zondag 25 augustus 2019 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Altijd dat gestress is ook niet goed.
Ja snap ik.. miss samen kinderbadje chillen? Waterpret 😜quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Helaas kan dat plan niet in uitvoering gebracht worden met een kind van vier.
[..]
Welles
Watergevechtquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja snap ik.. miss samen kinderbadje chillen? Waterpret 😜
quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik neem de Supersoaker mee 😎🙅🏻
Oehhh ik sidder al van angst 👻quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan ga ik vast een hele lading ballonnetjes vullen
We zullen zienquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bring iT on bitch, Supersoaker kan je niet tegen op 😈
Fijne dagquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok genoeg gepraat fijne dag allen! Houd jezelf koel en kalm 🐣🙌
Beetje met water spelen kan inderdaad wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja snap ik.. miss samen kinderbadje chillen? Waterpret 😜
Hee kopjequote:
Gaat goed. Rustig weekendje, eigenlijk nog niet veel gedaan.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:11 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat goed. Rustig weekendje, eigenlijk nog niet veel gedaan.en met jou?
quote:
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2019 11:19 schreef Kopjechino het volgende:
Best wel een kater. Gisteren naar een festival geweest. Was wel heel gezellig
Ja, festival Zand aan het strand van Almere. Muziek waar ik totaal niets om geef, maar in zo'n setting is het toch wel heel erg gezelligquote:
Kopjequote:
Hahaquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:19 schreef Kopjechino het volgende:
Best wel een kater. Gisteren naar een festival geweest. Was wel heel gezellig
Wat voor muziek was het dan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, festival Zand aan het strand van Almere. Muziek waar ik totaal niets om geef, maar in zo'n setting is het toch wel heel erg gezellig
Volgens mij is dat dance trance en harder op zandquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor muziek was het dan?
Als je maar leuk gezelschap hebt
Voor een festival best primaquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dance trance en harder op zand
Nederlandse muziekquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
Wat voor muziek was het dan?
Als je maar leuk gezelschap hebt
Nee, Nederlandse muziekquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:34 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij is dat dance trance en harder op zand
Nederlandstaligquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nederlandse muziek
En precies, was met mijn broer, zijn beste vriend en zijn vriendin. Is een zus van een van mijn vrienden (volg je het nog?) en zij is super aardig, dus was een leuke dag
Gezellig, daar was ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, festival Zand aan het strand van Almere. Muziek waar ik totaal niets om geef, maar in zo'n setting is het toch wel heel erg gezellig
Met Guus Meeuwis welquote:
Nee, dat niveau erg was het nou ook weer niet hahaquote:
Oh echtquote:
Waar zit ik dan aan te denken dat ze elk jaar daar doen? 🤔quote:
Werkelijk geen ideequote:Op zondag 25 augustus 2019 11:51 schreef dud0r het volgende:
Waar zit ik dan aan te denken dat ze elk jaar daar doen? 🤔
quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar zit ik dan aan te denken dat ze elk jaar daar doen? 🤔
Arghquote:
quote:
Werkt dat ook bij maagzuur?quote:Op zondag 25 augustus 2019 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Emmertje gootsteenontsopper overheen flikkeren om het zuur te neutraliseren.
Vanmiddag ff proberenquote:
Ja die was er ook, vreselijke man.quote:
Goed voor de lijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 13:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat je vinger de keel in om maagzuur te produceren
Dat is niet een fijne manier om dun te worden inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:13 schreef Kopjechino het volgende:
Nou, als dat de manier is om dun te worden dan pas ik daarvoor.
Eetstoornis heet dat dan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:14 schreef stokj het volgende:
Dat is niet een fijne manier om dun te worden inderdaad.
Die mensen die dat op deze manier doen raken er ook verslaafd aan.
Een hele verstandige keus om te stoppen!quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eetstoornis heet dat dan.
Wel eens geprobeerd vroeger, maar ik heb een hekel aan kotsen dus ben er weer mee gestopt.
Ja, heb echt zoveel plezier gehad. Leuke foto's gemaakt, heel veel gelachen, gedronkenquote:Op zondag 25 augustus 2019 13:25 schreef stokj het volgende:
Een hele verstandige keus om te stoppen!
Was je festival leuk?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb echt zoveel plezier gehad. Leuke foto's gemaakt, heel veel gelachen, gedronken
Heb geen slaap nuquote:
Mijn huidige vorm van moe zijn is niet te fixen met dutje, maar met op tijd gaan slapen.quote:
Mijn wekker gaat elke dag om 4:45. Herkenbaar dit ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb geen slaap nu![]()
Toen ik nog in de winkel werkte in het weekend dan moest ik op zaterdag al om 05:30 op om 7:00 uur de AH open te doen. Soms 15:00 of 17:00 uur thuis en dan viel ik wel in slaap om vervolgens twee uur later wakker te worden. Dat hield wel in dat ik meestal ook veel later weer inslaap viel.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huidige vorm van moe zijn is niet te fixen met dutje, maar met op tijd gaan slapen.
Ik had in de laatste jaren amper een wekker nodig. Elke zaterdag werd ik paar minuten voordat ik moest opstaan al wakker. Het zat zo ingebakken in het ritme.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat elke dag om 4:45. Herkenbaar dit ja.
Ik leef op dutjes hoorquote:
Ja bij mij ook. Alleen afgelopen weekenden heb ik het druk gehad, dus slaap ik toch wel iets langer nuquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:28 schreef stokj het volgende:
Ik had in de laatste jaren amper een wekker nodig. Elke zaterdag werd ik paar minuten voordat ik moest opstaan al wakker. Het zat zo ingebakken in het ritme.
Je hoeft in de ochtend niet vroeg op? Je hebt je werk op dat ritme afgestemd?quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leef op dutjes hoor
Meestal tussen 19 en 21 ergens, daardoor kan ik mijn mooie gewoonte van veel te laat achter de computer vandaan gaan in stand houden.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leef op dutjes hoor
Meestal tussen 19 en 21 ergens, daardoor kan ik mijn mooie gewoonte van veel te laat achter de computer vandaan gaan in stand houden.
Als je moe bent dan pas geniet je echt van een goed bed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Alleen afgelopen weekenden heb ik het druk gehad, dus slaap ik toch wel iets langer nu
Ik werk niet tussen 19 en 21. Nu werk ik überhaupt niet want vakantiequote:Op zondag 25 augustus 2019 16:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hoeft in de ochtend niet vroeg op? Je hebt je werk op dat ritme afgestemd?
Ik ben altijd moequote:Op zondag 25 augustus 2019 16:32 schreef stokj het volgende:
Als je moe bent dan pas geniet je echt van een goed bed.
Ja, kappe nou en snelquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik werk niet tussen 19 en 21. Nu werk ik überhaupt niet want vakantie
*Verkansiequote:
Heel goed, kan je tot laat wakker blijven en minimaal slapen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werk niet tussen 19 en 21. Nu werk ik überhaupt niet want vakantie
Ik heb geen ziel en ben niet capabel om van iets te houden. Maar mijn bed komt toch wel heel dicht bij echte liefde. We zien elkaar alleen te weinig.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb geen ziel en ben niet capabel om van iets te houden. Maar mijn bed komt toch wel heel dicht bij echte liefde. We zien elkaar alleen te weinig.
Zeker zeker, straks weer mijn domein inspecteren en misschien dat ik de lokale Gelato ijstent bezoek. Hopelijk is het niet te druk (2 uur geleden reed ik langs en was het druk).quote:
Altijd lekker met dit weer. Wij hebben hier ook echt een goeie ijsverkoper.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker zeker, straks weer mijn domein inspecteren en misschien dat ik de lokale Gelato ijstent bezoek. Hopelijk is het niet te druk (2 uur geleden reed ik langs en was het druk).
Zal wel druk blijven denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker zeker, straks weer mijn domein inspecteren en misschien dat ik de lokale Gelato ijstent bezoek. Hopelijk is het niet te druk (2 uur geleden reed ik langs en was het druk).
Wat sneuquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
Hier hebben ze ook geen goede ijswinkels.
Ren naar de supermarkt voor een bakje ijs (is wel minder maar dan heb je tenminste iets).quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heel dit klote Brabant is sneu.
Verhuis naar Frieslandquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wou je quoten en perongeluk klikte ik op je profiel/fotoboek. Niet denken dat ik stalk 👻quote:
Deze kant van Brabant hebben ze wel goede ijswinkelsquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik sabbel wel aan een ijsklontjequote:Op zondag 25 augustus 2019 17:47 schreef stokj het volgende:
Ren naar de supermarkt voor een bakje ijs (is wel minder maar dan heb je tenminste iets).
Dan nog liever Brabantquote:
En dat is?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:49 schreef eNGine10 het volgende:
Deze kant van Brabant hebben ze wel goede ijswinkels
Want daar brandt nog licht?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik sabbel wel aan een ijsklontje
[..]
Dan nog liever Brabant
Nee man...lekker rustig hier.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dan nog liever Brabant
Tegen Limburg en Gelderland aanquote:
Doe mij Friesland maar; daar koop je tenminste nog een leuk boerderijtje voor een Big Tasty en een zak aardappelen.quote:
Aantrekkelijk profiel heb ik hequote:Op zondag 25 augustus 2019 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wou je quoten en perongeluk klikte ik op je profiel/fotoboek. Niet denken dat ik stalk 👻
Nou nou zeg, kom op Kopje, niet zo zielig. Doe wat cola in een zak, sluit het af en de vriezer in!quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee schrok ervan en klikte snel weer weg 😜 van shitttttt wat doe ik nou 🙃quote:
Lap grond erbijquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe mij Friesland maar; daar koop je tenminste nog een leuk boerderijtje voor een Big Tasty en een zak aardappelen.
Ja dat is Limburg maar inderdaad niet ver hier vandaanquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O nee ik ben dom dat is nog Limburg
Ze kunnen het zien he, als je gaat kijken...quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen idee schrok ervan en klikte snel weer weg 😜 van shitttttt wat doe ik nou 🙃
Ahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat is Limburg maar inderdaad niet ver hier vandaan
Ja i know, wel vaker perongeluk gebeurt 😂quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze kunnen het zien he, als je gaat kijken...
Ik kijk nooit eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja i know, wel vaker perongeluk gebeurt 😂
Dat ligt ook daar ergens jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
AhaAmerika? (Dat ligt er naast toch)
Nee bedanktquote:
Heb nog liever die zak aardappelen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:53 schreef ToT het volgende:
Doe mij Friesland maar; daar koop je tenminste nog een leuk boerderijtje voor een Big Tasty en een zak aardappelen.
Ik ben zielig, daar kan ik niets aan doen. Ben ook sneu, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:54 schreef stokj het volgende:
Nou nou zeg, kom op Kopje, niet zo zielig. Doe wat cola in een zak, sluit het af en de vriezer in!
Hmm niet het deel van Brabant dan waar ik woon..quote:
Gelukkig welquote:
Wat of wie houdt je tegenquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig welnu zit ik buiten te chillej in de schaduw... maar ben echt kapot eigenlijk kan wel slapen zo in de stoel 🐣
Daarom, de meeste mensen wonen in de randstad waar je 3 flessen Jack Daniels per hectare betaaldquote:
Inkakken ?? BIJPAKKEN!!!!quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig welnu zit ik buiten te chillej in de schaduw... maar ben echt kapot eigenlijk kan wel slapen zo in de stoel 🐣
Ik wel soms dan denk ik waarom lurk jij en verder word er niks gezegd ofzo maar wel opmerkelijk 😜quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk nooit eigenlijk.
Maar goed wat maakt het ook uit
Hahaha, ik heb helemaal niks op mijn profiel en ik heb geen fotoboekquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen idee schrok ervan en klikte snel weer weg 😜 van shitttttt wat doe ik nou 🙃
Nee, je bent vandaag gewoon lui. En dat mag ook wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:58 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben zielig, daar kan ik niets aan doen. Ben ook sneu, maar dat is weer een ander verhaal.
kan zo je nieuwe Hyves-pagina worden met mooie glitterplaatjesquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb helemaal niks op mijn profiel en ik heb geen fotoboek![]()
Ik ben zo anoniem mogelijk![]()
![]()
bijna vakantie tochquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Door je moeder?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
Het is 18:00 uur, het diner word geserveerd.
Ik, want anders heb ik het idee dat ik geen tijd voormijzelf heb. Maar moet toch vroeg slapen dus heb nog 2 a drie uurtjes voor mijzelf.quote:
Njea, die tijd heb ik gehad.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan zo je nieuwe Hyves-pagina worden met mooie glitterplaatjes
Friesland is echt de mooiste provincie van Nederland hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee bedankt
[..]
Heb nog liever die zak aardappelen.
[..]
Ik ben zielig, daar kan ik niets aan doen. Ben ook sneu, maar dat is weer een ander verhaal.
[..]
Hmm niet het deel van Brabant dan waar ik woon..
Moet goed komen tochquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat wel nog 1 dag werken 👏🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
Krijg je betaald om reclame te maken voor Friesland?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:02 schreef aloa het volgende:
Friesland is echt de mooiste provincie van Nederland hoor
Oh netjes, wat heb je gekookt?quote:
Was het maar waarquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg je betaald om reclame te maken voor Friesland?
[..]
Oh netjes, wat heb je gekookt?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat wel nog 1 dag werken 👏🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
Ja, vooral de reacties van meiden op de Hyves pagina en dan wie je leuk vond en al. Maarja, volwassenheid hequote:
ik ging trollen bij onbekende, omdat de standaardinstellingen zo zijn dat iedereen je kan krabbelenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, vooral de reacties van meiden op de Hyves pagina en dan wie je leuk vond en al. Maarja, volwassenheid he
JAAAAAAquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar voor jullie voelt het toch ook als vakantie met dit weer.. soort van
Mwah, valt mee. Doet me wel denken aan het buitenland. Op de boulevard lopende etc.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar voor jullie voelt het toch ook als vakantie met dit weer.. soort van
Ja dat had zijn charme allemaal nog jong onbezonnen en nog levenslust.. en als je ouder word verlies je toch een beetje dat allemaalquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, vooral de reacties van meiden op de Hyves pagina en dan wie je leuk vond en al. Maarja, volwassenheid he
Daar had ik ook last van, en juist van die mensen van wie je die krabbels en getroll juist niet op je profiel wou hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ging trollen bij onbekende, omdat de standaardinstellingen zo zijn dat iedereen je kan krabbelen
Van de Lidl zeker? Die is lekker hequote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef stokj het volgende:
Rijst met vegetarische chili con carne en een glas water
Helaas welquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat had zijn charme allemaal nog jong onbezonnen en nog levenslust.. en als je ouder word verlies je toch een beetje dat allemaal
Gewoon zelf in de vakantiesferen komen kan zo he 😜quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Doet me wel denken aan het buitenland. Op de boulevard lopende etc.
Nee, zelf in elkaar gezet. Wel met een aantal producten van de Lidl (en de rest van de AH)quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van de Lidl zeker? Die is lekker he
Maar weet wat je bedoelt, heb zo een schotel nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van de Lidl zeker? Die is lekker he
Vakantie voor mij is dan ook echt naar het buitenland gaan en dan genieten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gewoon zelf in de vakantiesferen komen kan zo he 😜
Ik ben veel te serieus geworden vergeleken met mijn oude versie van toen 😜 nu verstandig en wellicht te braaf.. hou mij veel meer in. Herken je dat ook of dat niet? Maarja dat vormt je natuurlijkquote:
Jeetje, mag ik komen eten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:09 schreef stokj het volgende:
Nee, zelf in elkaar gezet. Wel met een aantal producten van de Lidl (en de rest van de AH)
Ik wel, is wel lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:09 schreef stokj het volgende:
Maar weet wat je bedoelt, heb zo een schotel nog niet geprobeerd.
Ik zie het.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
@:aloa zie je dit? Omroep Friesland
Kan je niet in NL genieten? Of is het onbekende iets waar je fijn bij voelt en niks moeten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Vakantie voor mij is dan ook echt naar het buitenland gaan en dan genieten.
Ik was zelf altijd al rustig en verstandig van nature maar had ook mijn ondeugende momenten. Dat laatste nu niet meer zo, maar als ik je echt mag dan wilt het ondeugende nog weleens terugkomen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben veel te serieus geworden vergeleken met mijn oude versie van toen 😜 nu verstandig en wellicht te braaf.. hou mij veel meer in. Herken je dat ook of dat niet? Maarja dat vormt je natuurlijk
Ah ja precies... 😜quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was zelf altijd al rustig en verstandig van nature maar had ook mijn ondeugende momenten. Dat laatste nu niet meer zo, maar als ik je echt mag dan wilt het ondeugende nog weleens terugkomen.
Zeker, schuif maar aanquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, mag ik komen eten?
Klinkt goed namelijk!
[..]
Ik wel, is wel lekker
Hoe voelt het?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb nu ook voor het eerst even vakantie sinds jaren
Het onbekende is voor mij beter. In elke 'grote' stad zijn er wel mensen die mij kennen (door mijn functie). En bovendien met niks moeten: heeeerlijk om eens zonder agenda te leven (ik zie dat mijn managementassistent weer eens goed bezig is geweest om alle randen van de dag vol te plannen. Ach ze wilt haar werk goed doenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan je niet in NL genieten? Of is het onbekende iets waar je fijn bij voelt en niks moeten?
Ja goed, zit deze zomer ook beter in m'n vel. Had vorig jaar best last van de warmte maar dit jaar niet echt, zal wel hierdoor komenquote:
Ah ja.. begrijpelijk dan wel.. niet geleefd worden door je werk. Kan je werk dan ook echt loslaten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Het onbekende is voor mij beter. In elke 'grote' stad zijn er wel mensen die mij kennen (door mijn functie). En bovendien met niks moeten: heeeerlijk om eens zonder agenda te leven (ik zie dat mijn managementassistent weer eens goed bezig is geweest om alle randen van de dag vol te plannen. Ach ze wilt haar werk goed doen)
Ja minder prestatiedruk.. fijn voor je.. minder stress ook.. vorig jaar was het lang viesheet 😜 en nu kan je echt ontspannenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja goed, zit deze zomer ook beter in m'n vel. Had vorig jaar best last van de warmte maar dit jaar niet echt, zal wel hierdoor komen
Je bent geweldig!quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan trakteer ik je ook nog op Italiaans Gelato ijs!![]()
Dat is beter dan een ijsklontje
Dan zou ik zonder mobiele telefoon moeten reizenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah ja.. begrijpelijk dan wel.. niet geleefd worden door je werk. Kan je werk dan ook echt loslaten?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent geweldig!
Ik kom er nu aan
wat voor soort werk doe je als ik vragen mag?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zou ik zonder mobiele telefoon moeten reizen![]()
Er is altijd wel iemand die mij wilt bereiken.
Maar inderdaad: in al die jaren heb ik nooit geprobeerd om offline te zijn. Wel in de avonduren als ik ga slapen enzo maar verder niet. Als ik genoeg andere afleiding heb moet het goed komen.
Dan zal het een lastige keus zijn om te kiezen naar welk ijssalon je wilt gaan als je ijs wilt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
Hier heb ik genoeg goeie ijssalons
Pooier.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
wat voor soort werk doe je als ik vragen mag?
Hee collegaquote:
First world problemsquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zal het een lastige keus zijn om te kiezen naar welk ijssalon je wilt gaan als je ijs wilt?
Hey Mr. P.quote:
Ben je hoerenmadamquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey Mr. P.
Je moet me nog betalen he
Zeker, ik verkoop mijn kontje op het station.quote:
Managing director van ongeveer 40 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor IT, Business Development, Legal, HR en Finance. Ik ben de eerste die onze VP mag vervangen als die afwezig is dus vanuit zijn oogpunt ben ik goed op de hoogte over wat hij doet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor soort werk doe je als ik vragen mag?
Zal jou eens wat Italiaans geven!quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:27 schreef stokj het volgende:
Inderdaad, had je nog trek in een Italiaans (m)ijsje?![]()
![]()
Ik heb soms wel moeite om te kiezen hoor. In een straal van 3 km heb ik 3 ijssalons zitten waarvan er maar eentje tot 22:00 uur open is (als ik laat van werk ben dan is de keus snel gemaakt).quote:
Dat je nog tijd hebt om hier rond te hangenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Managing director van ongeveer 40 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor IT, Business Development, Legal, HR en Finance. Ik ben de eerste die onze VP mag vervangen als die afwezig is dus vanuit zijn oogpunt ben ik goed op de hoogte over wat hij doet.
Elke ochtend krijg ik de dagelijkse inlichtingen binnen, daarna op werkbezoek of delegaties ontvangen of met mensen praten, toespraakje daar bla bla. En de avond sluit ik weer af met inlichtingen over wat er is gebeurd.
Een hoerenmadam doet dat niet, die stuurt juist het team aan dat dit doet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, ik verkoop mijn kontje op het station.
haha wou net zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Een hoerenmadam doet dat niet, die stuurt juist het team aan dat dit doet.
Haha doe maar hoeft nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal jou eens wat Italiaans geven!
Soms tussendoor even op FOK! en op momenten dat het rustig is dan kan ik ook wat voor mezelf doen. Vooral in de avonduren is het rustig maar soms ook druk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om hier rond te hangen
Kom halen danquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey Mr. P.
Je moet me nog betalen he
Een goede organisatie zorgt er voor dat de pooier de sollicitatiegesprekken doet en dat de hoerenmadam het team aanstuurt. Een pooier moet niet beide willen.quote:
Ja, dat bedacht ik mij ook opeens maar geen zin om het te veranderenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:28 schreef stokj het volgende:
Een hoerenmadam doet dat niet, die stuurt juist het team aan dat dit doet.
Dan niet he hahaquote:
Is goed, ik kom eraan!quote:
dunne scheidslijn wel tussen een hoerenmadam en pooierquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Een goede organisatie zorgt er voor dat de pooier de sollicitatiegesprekken doet en dat de hoerenmadam het team aanstuurt. Een pooier moet niet beide willen.
Next time Italiaans bij jou danquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik mij ook opeens maar geen zin om het te veranderen
Zo ben ik nou thuis in de hoerenwereld
[..]
Dan niet he haha
lastig wel ja..quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zou ik zonder mobiele telefoon moeten reizen![]()
Er is altijd wel iemand die mij wilt bereiken.
Maar inderdaad: in al die jaren heb ik nooit geprobeerd om offline te zijn. Wel in de avonduren als ik ga slapen enzo maar verder niet. Als ik genoeg andere afleiding heb moet het goed komen.
Dat wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dunne scheidslijn wel tussen een hoerenmadam en pooier
Achja, ik ben het gewend. Maar het hoort erbij en ik zorg ervoor dat anderen hiermee hun werk kunnen doen dus daar denk je dan maar aan.quote:
Speciaal voor jou maak ik dan ook zelf het ijs. En kook ik Italiaans from scratch. Andrea Bocelli op de achtergrond, dan maken we er een echte Italiaanse avond van.quote:
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een pooier beschermt toch en een hoerenmadam regelt de afspraken? Of niet 😜
Ja precies wel veel verantwoordelijkheid.. maar ik neem aan dat je leeft voor zo’n baan toch. Je moet wel een bepaalde drive hebben zegmaar.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Achja, ik ben het gewend. Maar het hoort erbij en ik zorg ervoor dat anderen hiermee hun werk kunnen doen dus daar denk je dan maar aan.
Je bent geweldig!quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Speciaal voor jou maak ik dan ook zelf het ijs. En kook ik Italiaans from scratch. Andrea Bocelli op de achtergrond, dan maken we er een echte Italiaanse avond van.
Nawhquote:
Inderdaad. Het meest dankbare vind ik dat de mensen voor wie je het doet je dankbaar zijn en dan zelf mooie oplossingen etc kunnen bedenken. Als een echte HoS zet ik mij daarvoor in met beleid, visie en missie.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies wel veel verantwoordelijkheid.. maar ik neem aan dat je leeft voor zo’n baan toch. Je moet wel een bepaalde drive hebben zegmaar.
Een hoerenmadam kan ook voor veiligheid zorgen en een pooier kan ook afspraak regelenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een pooier beschermt toch en een hoerenmadam regelt de afspraken? Of niet 😜
Nou, toen je zei dat je het ijs zelf zou maken dacht ik dat je het dan met liefde zou doen. En dan smaakt het altijd lekker. (En niet dat je een paar ijsklontjes klaar zetquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nawh
Juich niet te vroeg, misschien kook ik wel helemaal niet lekker
Dan zou de pooier eerder een pussy zijn en de hoerenmadam een kerel van een vrouw.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een hoerenmadam kan ook voor veiligheid zorgen en een pooier kan ook afspraak regelen
Aha 😜quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een hoerenmadam kan ook voor veiligheid zorgen en een pooier kan ook afspraak regelen
Als ik kook voor mensen (wat ik trouwens echt zelden doe), dan stop ik er superveel liefde inquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
Nou, toen je zei dat je het ijs zelf zou maken dacht ik dat je het dan met liefde zou doen. En dan smaakt het altijd lekker. (En niet dat je een paar ijsklontjes klaar zet)
Klinkt inspirerend dit 🙌quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Het meest dankbare vind ik dat de mensen voor wie je het doet je dankbaar zijn en dan zelf mooie oplossingen etc kunnen bedenken. Als een echte HoS zet ik mij daarvoor in met beleid, visie en missie.
Zijn ze tevreden als jij kookt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik kook voor mensen (wat ik trouwens echt zelden doe), dan stop ik er superveel liefde in
Als een echte HoSselaarquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Het meest dankbare vind ik dat de mensen voor wie je het doet je dankbaar zijn en dan zelf mooie oplossingen etc kunnen bedenken. Als een echte HoS zet ik mij daarvoor in met beleid, visie en missie.
Niks mis mee hoor, houdt de discussie beetje opgang.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
Ik had niet moeten beginnen over pooiers. Mijn fout
Ik kookte voor mijn ex altijd en in het begin vond hij alles lekker wat ik kookte. Na een paar maanden vond hij alles smerig (en dan druk ik het nog zacht uitquote:
Niet mis met een discussie met inhoudquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:46 schreef stokj het volgende:
Niks mis mee hoor, houdt de discussie beetje opgang.
Just another day at the officequote:Op zondag 25 augustus 2019 18:48 schreef aloa het volgende:
Politie vindt dode en gewonde in vermoedelijk drugslab in Rotterdam
Ik heb alle vertrouwen in jouw kookkunstenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kookte voor mijn ex altijd en in het begin vond hij alles lekker wat ik kookte. Na een paar maanden vond hij alles smerig (en dan druk ik het nog zacht uit). Maar ik denk dat ik dat niet al te serieus moet nemen. Mijn ouders en broer vinden het wel altijd lekker. En mijn moeder is van de ongezouten meningen geven (ongezouten hihi), dus zij zegt het ook als het niet te eten is.
Zeker! Zo hoort dat!quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet mis met een discussie met inhoud
Geen idee wat hos betekent verderquote:
Ik ookquote:
oh het is wel in een nette buurt van kralingen zie ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:48 schreef aloa het volgende:
Politie vindt dode en gewonde in vermoedelijk drugslab in Rotterdam
Nou, bij deze kook ik een keer voor je. Italiaanse avond it isquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in jouw kookkunsten
Ach ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh het is wel in een nette buurt van kralingen zie ik
Serieus?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo haal ik mijn inspiratie ook uit andere voorbeelden, denk aan Elizabeth, Barack etc.
Maar schimmig verhaal wel dan.. wat je niet verwachtquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh het is wel in een nette buurt van kralingen zie ik
tja, het is wel in een anoniem flatgebouw. Dat zie je helaas wel vaker tegenwoordig in Rotterdamquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar schimmig verhaal wel dan.. wat je niet verwacht
Particulier?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja, het is wel in een anoniem flatgebouw. Dat zie je helaas wel vaker tegenwoordig in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |